abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 juli 2014 @ 16:37:10 #26
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_142009052
Ik hoor net dat de school van mijn oudste besloten heeft dat de kinderen donderdag pas om 10.00 naar school hoeven, zodat ze de wedstrijd kunnen kijken. Dat vind ik best ver gaan voor een halve finale, eigenlijk. Mijn jongste vindt voetbal alleen leuk als er veel wordt gescoord. En dan maakt het hem niet uit welk team er scoort. Hij juicht dus net zo fanatiek voor doelpunten van de tegenstanders :')
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:39:40 #27
37295 Luigi
mario pls
pi_142009127
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:37 schreef livelink het volgende:
Ik hoor net dat de school van mijn oudste besloten heeft dat de kinderen donderdag pas om 10.00 naar school hoeven, zodat ze de wedstrijd kunnen kijken. Dat vind ik best ver gaan voor een halve finale, eigenlijk.
Regelen ze dan ook opvang voor de ouders die gewoon moeten werken donderdag? :').
  maandag 7 juli 2014 @ 16:39:48 #28
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_142009132
:D Ik wou dat mijn baas er ook zo over dacht!
Och ik vind het eigenlijk wel heel erg speciaal, en als ze niet al vakantie hebben hebben ze het toch bijna al.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 7 juli 2014 @ 16:41:16 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_142009168
Bij ons is dat zo met sinterklaas. Er is wel gewoon een leerkracht aanwezig op de gewone tijd bij ons :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 7 juli 2014 @ 16:44:23 #30
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_142009259
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:39 schreef Luigi het volgende:

[..]

Regelen ze dan ook opvang voor de ouders die gewoon moeten werken donderdag? :').
Ze mogen ook gewoon om 08.30 komen en dan spelletjes doen, geloof ik.
Voor mij is het lastig, want ik heb met twee verschillende scholen te maken. Dus ik hou me maar vast aan mijn oorspronkelijke plan en dat is dat ze niet mogen kijken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:46:21 #31
37295 Luigi
mario pls
pi_142009324
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:44 schreef livelink het volgende:

[..]

Ze mogen ook gewoon om 08.30 komen en dan spelletjes doen, geloof ik.
Voor mij is het lastig, want ik heb met twee verschillende scholen te maken. Dus ik hou me maar vast aan mijn oorspronkelijke plan en dat is dat ze niet mogen kijken.
Ah zo. Ach ja ik vind het altijd een beetje overdreven dit soort regelingen. Accepteer gewoon dat er een zwik kinderen wat kort geslapen heeft, leren ze ook weer wat van om daar mee om te gaan. En geef wat hints over op tijd naar bed gaan de volgende dag ;). Ze zullen later ook wel eens katerig op hun werk zitten, dan mag je meestal ook niet later beginnen.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:51:55 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_142009568
Oscar kwam toevallig halverwege de wedstijd zijn bed uit zaterdag en was er niet makkelijk weer in te krijgen. Toen we eenmaal in de verlenging zaten heb ik het opgegeven omdat ik niks van de wedstrijd wilde missen. :@ :')
Maar ik vind ze echt nog te klein om ze ervoor wakker te houden op een doordeweekse dag hoor. Als een van de twee nog weer uit zichzelf wakker wordt is het afhankelijk van het drama of ik ze terugleg of niet, maar eigenlijk vind ik dat ze er gewoon doorheen horen te slapen. Het is gewoon te laat voor een bijna-5 en een zesjarige.
***
  maandag 7 juli 2014 @ 16:55:44 #33
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_142009711
Die van mij blijven niet op om te kijken. De oudste heeft zaterdag een stukje van de eerste helft mogen zien, verder niet. De vroege wedstrijden hebben ze wel meegekeken. Maar voetbal an sich interesseert ze niet eens, het gaat ze meer om de gezelligheid en de lekkere dingen op tafel. ;)
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 7 juli 2014 @ 17:01:49 #34
37295 Luigi
mario pls
pi_142009942
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:55 schreef She-Wolf het volgende:
Die van mij blijven niet op om te kijken. De oudste heeft zaterdag een stukje van de eerste helft mogen zien, verder niet. De vroege wedstrijden hebben ze wel meegekeken. Maar voetbal an sich interesseert ze niet eens, het gaat ze meer om de gezelligheid en de lekkere dingen op tafel. ;)
Maar dat is toch ook mooi? Ik was net 11 toen Nederland het EK won maar ik herinner me vooral de dingen er omheen nu. Moeders die naar boven vloog om een oranje laken (leftover uit de jaren '70 i guess) uit de kast te trekken en aan het balkon te knopen, de mensen buiten, de spanning tijdens de finale... Van de wedstrijd zelf herinner ik me maar een paar dingen ;).

Maar goed dat was natuurlijk in Duitsland dus gewoon op normale tijden :P.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:08:15 #35
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_142010287
Ik hou mijn jongste echt niet in bed. Die ademt voetbal. Hij zit gewoon fysiek in de wedstrijd met opspringen, een mening over iedereen. Heel grappig want wij keken echt nooit voetbal maar sinds hij een jaar of 8 was zelfs eredivisie. (Hij is nu 10)

En ik kan me ook nog dingen herinneren van het EK van 88. Ik was dan wel 14 :P
Maar de spanning, dat zelfs mijn ouders keken terwijl die voetbal haten, de gezelligheid.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:17:34 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_142010663
Oscar snapte weinig van mijn excitement zaterdag geloof ik en hij schrok van mijn schreeuw toen Krul de tweede penalty tegen hield. :D Arm schaap!
Ik heb gisteren met Sasha het clipje zitten kijken van de penalties, heeft hij het toch een beetje gezien. Ze vinden het ook echt wel leuk als het aan staat, maar het is echt te laat.

Bij jouw 10-jarige kan ik het me veel meer voorstellen idd Buuf, maar daar speelt het wrsch op school in de klas ook gewoon meer. Dat is bij de kleuters toch vnml wat ze mee krijgen van hun ouders zeg maar.

Oh, en lekkere dingen hebben we niet bij dat soort dingen met twee ouders die op hun eten letten, Zielig he! :o :D
***
  maandag 7 juli 2014 @ 17:22:55 #37
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_142010882
Nou ja, ik heb er nog twee die ouder zijn.en die kijken wel. Maar niet zo intens als jongste. Oudste zou ook maar bed kunnen gaan bijvoorbeeld. :D
Maar de finale wil hij dan wel weer zien.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:28:26 #38
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_142011130
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef Luigi het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook mooi? Ik was net 11 toen Nederland het EK won maar ik herinner me vooral de dingen er omheen nu. Moeders die naar boven vloog om een oranje laken (leftover uit de jaren '70 i guess) uit de kast te trekken en aan het balkon te knopen, de mensen buiten, de spanning tijdens de finale... Van de wedstrijd zelf herinner ik me maar een paar dingen ;).

Maar goed dat was natuurlijk in Duitsland dus gewoon op normale tijden :P.
Tuurlijk is dat ook leuk en ik kan me dat zelf ook nog goed herinneren van vroeger idd. Verder word er hier in huis nooit voetbal gekeken, behalve bij EK/WK idd.
Als ze in de finale komen zal de oudste wel willen kijken en dat zien we dan wel weer, maar de jongste twee zijn 3 en 5, dat gaat gewoon niet.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 7 juli 2014 @ 17:39:45 #39
37295 Luigi
mario pls
pi_142011644
Haha ik had een koelkast vol eten maar kreeg geen hap door m'n keel van de zenuwen :'). Geef echt geen donder om club voetbal maar zo'n toernooi vind ik altijd super spannend :D.
pi_142012270
Tijdens het EK van 88 was ik in de stad op het plein. Dat was echt super!

Ik geef ook niet om voetbal maar dit soort dingen zijn inderdaad anders, gewoon, vanwege al het gedoe eromheen.
pi_142012529
Van 4 jaar geleden (Sven was toen 7) weet hij bijna niets meer te herinneren. Alleen de finale, die keken we bij vrienden met iets oudere zonen (16 en 13 toen). Daar waren ook een hoop vriendjes en hij weet de popcorngevechten nog :+

Nu maakt hij volgens eigen zeggen het eerst heel bewust mee, al vind hij live voetbal kijken eigenlijk te spannend. Zaterdag bleef een vriendje slapen en de jongens zaten maar te wachten tot ze met hun toeters naar buiten mochten. En dat duurde maar...... Na de beslissende penalty mochten ze even "los" buiten, en ik denk dat daar herinneringen gemaakt zijn.

Woensdag zien we wel hoe het loopt, het schooljaar loopt ten einde en het is toch een redelijk uniek iets.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 7 juli 2014 @ 18:10:00 #42
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142012711
Ik kijk het niet :o het kan mij echt zo erg weinig schelen. :X
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 18:15:18 #43
5428 crew  miss_sly
pi_142012904
Als de finale wordt gespeeld, zijn we op de camping. En als ze dat wil, mag ze het van mij meemaken, ook al komt het laat. We hebben vakantie O+ halen we later in de week allemaal wel weer in :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_142013562
Mijn gup van 3 wilde ook kijken en heeft de eerste helft gezien. Tijdens de reclame is ze in slaap gevallen. De volgende ochtend verteld dat ze hadden gewonnen, nou dan moesten we even de samba dansen! Want dat deden we bij elk doelpunt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_142014621
Het was veel te laat voor Kim en Tyler, ookal is het vakantie. Die trekken dat niet.
Ze waren wel wakker geworden van het vuurwerk wat er daarna in de straat ineens kwam. Toen mochten ze nog kijken hoe blij iedereen was. Kim was vooral blij dat ze Robben zag, ze lijkt wel verliefd. :)

Bij de wedstrijden van 18.00 hebben ze wel gekeken. Hier of bij hun vader. Tyler had er direct al veel meer concentratie voor, Kim ging er doorheen praten, voor het beeld staan etc. De volgende keer ging het met Kim heel goed. Heel rustig gekeken en wel elke keer als Robben in beeld was wegzwijmelen.
  maandag 7 juli 2014 @ 19:35:52 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_142016017
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:39 schreef Luigi het volgende:
Haha ik had een koelkast vol eten maar kreeg geen hap door m'n keel van de zenuwen :'). Geef echt geen donder om club voetbal maar zo'n toernooi vind ik altijd super spannend :D.
Same here. Ik was zo zenuwachtig dat ik overwogen heb een blokje om te gaan bij de penalties. :D
***
pi_142016871
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Same here. Ik was zo zenuwachtig dat ik overwogen heb een blokje om te gaan bij de penalties. :D
Ik heb met mijn handen voor mn ogen gezeten :@
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 7 juli 2014 @ 20:40:33 #48
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_142019580
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:55 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik heb met mijn handen voor mn ogen gezeten :@
ik moest samen met mijn middelste heel erg iets uit de kelder pakken. Tjemig wat een stress!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 7 juli 2014 @ 21:16:07 #49
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_142022280
Ik hoorde vanmiddag ineens allerlei sirenes. Bleek er een nogal bizar ongeluk gebeurd te zijn. Een auto wilde om een andere heen die op de stoep stond te wachten. kwam een fietser tegemoet. Automobilist schrok, week uit, botste tegen wachtende auto, werd gelanceerd, landde op z'n dak gleed richting naastgelegen kanaal en raakte daar alsnog de fietser . die dus met z'n voetjes onder de auto zat. (jongetje van 10) :o
Als je het zo zou verzinnen in een tv serie zou het te bedacht zijn. :o
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2014 @ 21:19:27 #50
240917 Mula
pi_142022506
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
wel elke keer als Robben in beeld was wegzwijmelen.
O+ O+ O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')