abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 juli 2014 @ 14:27:38 #51
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_142004784
quote:
11s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:26 schreef Catch22- het volgende:

[..]

met alt + printscreen met je een screenshot van je actieve venster ;)
En gebruik imgur. Zoveel rustiger voor de ogen. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2014 @ 17:16:07 #52
230491 Zith
pls tip
pi_142010612
Xiaomi mi3 binnen, zaterdag verstuurd via DHL :)

Hmm, de verkoper heeft alleen zelf de ROM erop gezet (telefoon is wel verifieerbaar authentiek) waardoor ik niet kan updaten.... dus eerst factory reset doen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_142012018
Vandaag, nadat de orderstatus van m'n bestelde DG550 bij BIC vijf dagen op 'packaging' stond, heb ik toch automatisch een refund gekregen inclusief het volgende bericht;

quote:
This is an email from Buyincoins.com
I am so sorry to tell you that there is no stock for 5.5" DOOGEE DG550 Octa Core Android 4.4 Smartphone 1GB 16GB 13MP Rear GPS IP. Although we tried our best to maintain the stock,but we did not expect it sells so well and our supplier cannot provide stock to us in a short time. In order not to waste your time,we can only refund you now,please check it within 48 hours.
For the deep apology for it, we will give you a 5% coupon code.
Ik zou er absoluut begrip voor hebben als ze, kort na het plaatsen van mijn bestelling, even gemaild hadden dat er een foutje met het invoeren van de prijs gemaakt was. Dat gebeurt vaker en in zo'n geval is een refund natuurlijk terecht. Maar dit vind ik eigenlijk onacceptabel, zeker aangezien het product bij meerdere shops direct leverbaar is en ook Doogee via social media laat weten dat het product gewoon beschikbaar is. Daarnaast is dit al de tweede keer in zeer korte tijd is dat BIC zich van haar slechtste kant laat zien. Eerder bleek hun 'laagste prijs garantie' namelijk al pure onzin te zijn. Ik had interesse in een smartwatch die elders ruim 25 dollar voordeliger was en maakte hier via de website melding van. Volgens hun eigen voorwaarden verlagen ze dan de prijs (indien aan alle voorwaarden wordt voldaan. Echter werd er nooit op mijn aanvraag gereageerd, tot ik een mailtje stuurde. Na veel heen- en weer gemail weigerden ze de prijs te matchen en werd mij een 5% kortingscode aangeboden. Dat kwam neer op zo'n 6,5 dollar korting.. :') (daarnaast had ik al een 10% coupon die ik graag wilde gebruiken)

Uiteraard komt dit allemaal omdat ik de gierige Hollander aan het uithangen ben en een product zo voordelig mogelijk probeer aan te schaffen. Maargoed, beloftes hoor je wel gewoon na te komen vind ik. Erg jammer dit.
pi_142012192
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:48 schreef UntoldStories het volgende:
Vandaag, nadat de orderstatus van m'n bestelde DG550 bij BIC vijf dagen op 'packaging' stond, heb ik toch automatisch een refund gekregen inclusief het volgende bericht;

[..]

Ik zou er absoluut begrip voor hebben als ze, kort na het plaatsen van mijn bestelling, even gemaild hadden dat er een foutje met het invoeren van de prijs gemaakt was. Dat gebeurt vaker en in zo'n geval is een refund natuurlijk terecht. Maar dit vind ik eigenlijk onacceptabel, zeker aangezien het product bij meerdere shops direct leverbaar is en ook Doogee via social media laat weten dat het product gewoon beschikbaar is. Daarnaast is dit al de tweede keer in zeer korte tijd is dat BIC zich van haar slechtste kant laat zien. Eerder bleek hun 'laagste prijs garantie' namelijk al pure onzin te zijn. Ik had interesse in een smartwatch die elders ruim 25 dollar voordeliger was en maakte hier via de website melding van. Volgens hun eigen voorwaarden verlagen ze dan de prijs (indien aan alle voorwaarden wordt voldaan. Echter werd er nooit op mijn aanvraag gereageerd, tot ik een mailtje stuurde. Na veel heen- en weer gemail weigerden ze de prijs te matchen en werd mij een 5% kortingscode aangeboden. Dat kwam neer op zo'n 6,5 dollar korting.. :') (daarnaast had ik al een 10% coupon die ik graag wilde gebruiken)

Uiteraard komt dit allemaal omdat ik de gierige Hollander aan het uithangen ben en een product zo voordelig mogelijk probeer aan te schaffen. Maargoed, beloftes hoor je wel gewoon na te komen vind ik. Erg jammer dit.
Mij hebben ze niet eens gemaild. Overigens is die 5% lachwekkend als je hiervoor gebruik kon maken van 8%.
pi_142015590
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:48 schreef UntoldStories het volgende:
Vandaag, nadat de orderstatus van m'n bestelde DG550 bij BIC vijf dagen op 'packaging' stond, heb ik toch automatisch een refund gekregen inclusief het volgende bericht;

[..]
..zeker aangezien het product bij meerdere shops direct leverbaar is en ook Doogee via social media laat weten dat het product gewoon beschikbaar is. ..
De Doogee Dagger DG550 (maar ook de Valencia GSMs) zijn wellicht pas weer donderdag of vrijdag leverbaar!
  maandag 7 juli 2014 @ 20:14:54 #56
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142017888
Hebben jullie ook het probleem dat als je de G4S aan de computer/laptop koppelt dat verkenner wel eens vastslaat?

Plus wacht ik nog op antwoord met betrekking tot de mailapplicatie.
Meer mensen er last van dat tijdens het toevoegen van een bestand/foto in de mail de app vastloopt?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_142036761
Kan het zijn dat het GPS gedeelte bij een Doogee dg350 niet geweldig werkt in Nederland? Heb een app geinstalleerd die tijdens het fietsen de km's etc bijhoud maar het GPS signaal was continu te zwak voor de app.
pi_142036921
Tot nog toe is mijn ervaring dat geen enkele MTK smartphone GPS goed is.
Op zijn best redelijk bruikbaar.
Het kan zijn dat de app die jij gebruikt alleen de GPS activeert wanneer een positie update nodig is en daarvoor is deze GPS te traag.
Via Mobileuncle kan je instellen dat de GPS op de achtergrond actief blijft, misschien gaat dat beter.
Ook navigatie app Navigator blijft actief indien niet echt afgesloten.
Ik heb pas een losse bluetooth GPS tracker gekocht voor 36$, kan je met een app gebruiken op je telefoon en dat werkt vele malen beter.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2014 @ 09:59:27 #59
230491 Zith
pls tip
pi_142037130




I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_142037214
quote:
de Mi3? ziet er wel mooi uit ^O^
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2014 @ 10:06:47 #61
230491 Zith
pls tip
pi_142037304
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:03 schreef mschol het volgende:

[..]

de Mi3? ziet er wel mooi uit ^O^
Ja, 64GB versie.. WCDMA versie.

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 8 juli 2014 @ 10:25:34 #62
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142037788
Pretty sweet dude! B-)

15e komt de MT6595 met 4G/LTE. Hopelijk rollen binnenkort de phones ermee uit... :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 8 juli 2014 @ 11:24:58 #63
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142039190
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:39 schreef Questular het volgende:
Kan het zijn dat het GPS gedeelte bij een Doogee dg350 niet geweldig werkt in Nederland? Heb een app geinstalleerd die tijdens het fietsen de km's etc bijhoud maar het GPS signaal was continu te zwak voor de app.
Werkte bij mij prima op de wielrenfiets, in de auto afdoende maar ik heb al in-dash satnav dus de smartphone hoeft dat voor mij niet -goed- te kunnen
pi_142039894
Nieuw bericht van Dino over de levering van mijn bestelde g4s:

=====
Thank you for your email.
We have checked this product with our supplier, and today they gave us an answer that the mainboard is still out of stock now.
We asked them to give us an exact time and they said they are not sure too.
Sorry you have wait for such a long time.We do aplologize for our delay.
You can chose to wait or you can search a replacement on our website http://www.dinodirect.com/.
If you do not either, we can refund you.
Please give us a reply.
=====

Klinkt niet goed :(
Ik twijfel erg wat te doen, refund of wachten, bleeggh
  dinsdag 8 juli 2014 @ 11:58:18 #65
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142040100
Sowieso refund toch. Dan bestel je 'em als 'ie wel in stock is.
Heb je ook een reset op je 45 dagen PayPal-bescherming.
En als een ander 'em wél op voorraad krijgt, haal je 'em daar zonder dat je elders nog een order hebt openstaan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:23:21 #66
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142040928
Eerst zei antelife dat ze niet wisten wanneer g4s zou restocken, en vroegen ze of ik voor dezelfde prijs een andere telefoon wou. Toen ik mailde dat ik mijn geld terug wou, stuurden ze me dit:
quote:
Dear customer,

Thanks for your email.
Sorry for the delay cause to u, but we will restock these week,so would you like to wait for a few days?
Proberen ze me hier aan het lijntje te houden, of zou dit waar zijn? Ik heb ze een ultimatum gegeven, als hij deze week niet verstuurd wordt wil ik mijn geld terug.
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:42:02 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142041675
Who knows.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:30:01 #68
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142051044
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:23 schreef l0lownkill het volgende:
Eerst zei antelife dat ze niet wisten wanneer g4s zou restocken, en vroegen ze of ik voor dezelfde prijs een andere telefoon wou. Toen ik mailde dat ik mijn geld terug wou, stuurden ze me dit:

[..]

Proberen ze me hier aan het lijntje te houden, of zou dit waar zijn? Ik heb ze een ultimatum gegeven, als hij deze week niet verstuurd wordt wil ik mijn geld terug.
Tuurlijk houden ze je het liefst aan het lijntje, maar wat me opvalt is dat ze heel concreet 'this week' noemen, ipv 'x tot y dagen'.

Als ik in jouw schoenen stond, hield ik m'n order overeind. Nu toch maar ergens anders bestellen is vrij zinloos, dan kom je daar onderaan de lijst.

Dan kun je beter deze bestelling voorlopig aanhouden, elders óók bestellen (liefst een webshop met een wat duidelijker kwaliteitsimago: BG/BIC/PW) en gewoon kijken wie als eerste shipped. Blaas je vervolgens de laatste overgebleven order af.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:31:00 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142051079
Gewoon meteen wachten op de MT6595 met 4G/LTE. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:36:41 #70
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142051330
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:31 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon meteen wachten op de MT6595 met 4G/LTE. :P
Is ook n optie. :7
pi_142057345
Voor de geinteresseerden; de Doogee DG350 (Pixels) is nu tijdelijk slechts $65.57 bij Aurabuy! Prima aanbieding, maar beperkt beschikbaar dus wees er snel bij. Prima toestel, zeker voor dat bedrag!

Zelf heb ik vorige maand een Smartwatch bij Aurabuy besteld. Werd snel en goed verpakt geleverd via Singapore Post. De aftersales vallen wel behoorlijk tegen; op supportmailtjes reageren ze niet.
pi_142057842
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:17 schreef UntoldStories het volgende:
Voor de geinteresseerden; de Doogee DG350 (Pixels) is nu tijdelijk slechts $65.57 bij Aurabuy! Prima aanbieding, maar beperkt beschikbaar dus wees er snel bij. Prima toestel, zeker voor dat bedrag!

Zelf heb ik vorige maand een Smartwatch bij Aurabuy besteld. Werd snel en goed verpakt geleverd via Singapore Post. De aftersales vallen wel behoorlijk tegen; op supportmailtjes reageren ze niet.
Out of stock melding. Had weer graag met je meegedaan.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 19:51:37 #73
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_142058855
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:30 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Out of stock melding. Had weer graag met je meegedaan.
Idioot lage prijs ook. Ik vraag me af of het wel gewerkt heeft. Er staat 'in stock', maar als je hem wil toevoegen is ie 'out of stock'. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_142080733
Grote vrienden van mij! Ik ben van plan de ThL T11 Smartphone MTK6592 2GB 16GB 5.0 Inch FHD Gorilla Glass 8MP camera Black te kopen. Ja een hele mond vol, laten we het maar op ThL T11 houden.



8 MP Camera, 2 GB Ram, 16 GB Rom, grote batterij (2750 geloof ik) en 5.0 inch screen. Kortom, prima specs voor een prijs van zo'n 160 euro. Inclusief douane, inklaring en btw zou ik dan rond de 220 euro uitkomen schat ik, is dit een realistische schatting? Ook ben ik nog op zoek naar de specifieke webshop waar ik deze zou kopen. Bij de webshop van ThL is hij niet al te duur, namelijk 220 dollar + 5 dollar voor Shipping Damage Insurance.http://www.thlmobilestore(...)mp-camera-black.html.

Ik kan hem echter ook bij een Aliexpress partner kopen, hier zijn er meerdere van. Ik heb echter geen zin in om 15 tot 60 dagen te wachten op mijn bestelling, 30 is toch wel echt de max voor mij. Vandaar dat ik bij de volgende als beste optie uitkwam, gratis verzending via DHL en al in huis na 6 tot 11 dagen. Dat is nog korter dan bij de online store, namelijk 15 t/m 25 dagen. Ik zou in dat geval 230 dollar betalen. De 5 dollar extra ben ik absoluut bereid te betalen om hem zo snel in huis te hebben, ik vraag me echter af of ik hier ook standaard zo'n shipment insurance heb en of shop betrouwbaar is. Heeft proberen korting te bedingen bovendien zin? Kan iemand met verstand van dergelijke shops er a.u.b. naar kijken? Mijn dank zou groot zijn. http://www.aliexpress.com(...)reen/1059172887.html

Het wordt niet alleen mijn eerste Chinaphone maar ook mijn eerst smartphone, na jaren lang met een gejailbreakte iPod touch door het leven te gaan.

Wat zouden jullie doen? En is 220 euro een realistische schatting bij een aankoopbedrag van 160 tot 170 euro?

Met vriendelijke groet,

Thomas
  woensdag 9 juli 2014 @ 07:33:04 #75
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142082344
quote:
Wat zouden jullie doen? En is 220 euro een realistische schatting bij een aankoopbedrag van 160 tot 170 euro?

Met vriendelijke groet,

Thomas
Na 5% korting (zie OP, spoiler 'discount') heb je hem ook bij Pandawill = gerenommeerde shop.

http://www.pandawill.com/(...)42-black-p87192.html

Edit: bij Dinodirect nu 205 dollar (1 dollar erbij en je mag ook gratis terugsturen igv problemen met het toestel). http://www.dinodirect.com(...)d-4-2-p42071365.html

Zeker als je met DHL doet is extra verzekering overbodig. Ik zou die 5 dollar van die insurance hoe dan ook in m'n zak houden trouwens, het spul wordt goed ingepakt!

[ Bericht 6% gewijzigd door funky_fart op 09-07-2014 07:41:30 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')