abonnement Unibet Coolblue
pi_141847440
Nieuwe series zomer 2014
Ingedeeld op datum voor de overzichtelijkheid, omschrijvingen zijn in het Engels anders was het teveel werk. NBC heeft nog geen trailers beschikbaar dus vandaar dat nog niet alle trailers erbij staan.
Laat het even weten als ik nog shows of trailers moet toevoegen.


MEI

24: Live Another Day Series Premiere (Fox)

Set and shot in London, the suspenseful event series once again will follow the exploits of heroic agent JACK BAUER (Sutherland). Four years ago, Jack was a fugitive from justice. Now an exile, he nevertheless is willing to risk his life and freedom to avert yet another global disaster.


Penny Dreadful Series Premiere (Showtime)

Penny Dreadful completely reinvents literature's most iconic and terrifying characters. Dorian Gray, Victor Frankenstein and timeless figures from Dracula join a core of original characters in a dark and brutal quest to save a soul -- even as they grapple with their own monstrous temptations.


Rosemary's Baby Miniseries (NBC)

Modern 4-hour mini-series adaptation of the classic novel by Ira Levin focusing on young Rosemary Woodhouse's suspicions that her neighbors may belong to a Satanic cult who are hell bent on getting one thing: the baby she is carrying.

Bekijk deze YouTube-video

Gang Related Series Premiere (Fox)

A rising star in Los Angeles' elite Gang Task Force teams up with a longtime Task Force member to take on the city's most dangerous gangs, including one he has an allegiance to


Labyrinth (The CW)

Based on the international bestselling novel by Kate Mosse, Labyrinth is an epic action thriller starring John Hurt, Sebastian Stan, Jessica Brown-Findlay, Vanessa Kirby, Claudia Gerini with Curran and Tom Felton


The Night Shift Series Premiere (NBC)


Meet the men and women of The Night Shift, a hard-charging crew dedicated to saving lives and living life to the utmost.

Bekijk deze YouTube-video

Undateable Series Premiere (NBC)

Bill Lawrence has given us strong comedies like Scrubs and Cougar Town, but this show -- about a bunch of "undateable" guys, getting advice from a new friend who seems to have the moves they don't.

Crossbones Series Premiere (NBC)

Set during the golden age of piracy in the 1700s and centers on legendary pirate Blackbeard. Starring John Malkovich.

Trailer hier

JUNI


Halt & Catch Fire Series Premiere (AMC)

Set in the early 1980s, series dramatizes the personal computing boom through the eyes of a visionary, an engineer and a prodigy whose innovations directly confront the corporate behemoths of the time. Their personal and professional partnership will be challenged by greed and ego while charting the changing culture in Texas' Silicon Prairie.


Murder In The First Series Premiere (TNT)

A single murder case is dissected from the commitment of the crime through the investigation, arrest and trial.


Power Series Premiere (Starz)

James "Ghost" St. Patrick,a wealthy New York night club owner who has it all, catering for the city's elite and dreaming big lives a double life as a drug kingpin.


Chasing Life Series Premiere (ABC Family)

Follows a young woman's life after she is diagnosed with a terminal illness.


Dominion Series Premiere (Syfy)

Follows the perilous journey of a rebellious young soldier who discovers he's the unlikely savior of humanity -based on the movie Legion:


The Last Ship Series Premiere (TNT)


Their mission is simple: Find a cure. Stop the virus. Save the world. When a global pandemic wipes out eighty percent of the planet's population, the crew of a lone naval destroyer must find a way to pull humanity from the brink of extinction.


The Musketeers Series Premiere (BBC America)

Set on the streets of 17th century Paris, series gives a contemporary take on the classic story about a group of highly trained soldiers and bodyguards assigned to protect King and country.


Young & Hungry Series Premiere (ABC Family)

Nick, well-off young tech entrepreneur in San Francisco hires Gabi Diamond (Emily Osment) a feisty young blogger to be his personal chef.


Mystery Girls Series Premiere (ABC Family)

Mystery Girls, starring Tori Spelling and Jennie Garth follows two former detective TV show starlets brought back together by a real-life mystery.


Taxi Brooklyn Series Premiere (NBC)

Taxi Brooklyn is an action-comedy police procedural centered on the fractious, closely bonded partnership between a streetwise Marseilles-born New York City taxi driver and an intensely driven NYPD detective for whom this immigrant cabbie becomes chauffeur, insider on the streets, and unofficial partner.


The Leftovers Series Premiere (HBO)

Revolves around the Rapture and follows a group of people who are left behind in the suburban community of Mapleton. They must begin to rebuild their lives after the sudden and mysterious disappearance of more than 100 people.

Bekijk deze YouTube-video

Reckless Series Premiere (CBS)

In sultry Charleston, where summer is long and secrets simmer behind every door, sex and crime walk hand in hand as two adversaries, a gorgeous Yankee litigator and a southern City Attorney, struggle to hide their intense attraction while clashing over a police sex scandal that threatens to implode the city.

JULI

Vicious Series Premiere (PBS)

Vicious is a brand new studio sitcom comedy coming soon to PBS starring respected luminaries of British stage and screen Ian McKellen, Derek Jacobi and Frances de la Tour.


Extant Series Premiere (CBS)

After spending a year in space, where she lived and conducted strange experiments, astronaut Molly Watts (Halle Berry) tries to resume a normal life with her family consisting of her husband, John, a gifted scientist, and Ethan, their son, a boy like no the other. He is not their biological son as Molly is infertile. Ethan was designed by his father as the first prototype of a future line of "Humanichs", "human robots". But the return of Molly will have dramatic consequences for the entire planet and the fate of mankind ...


Welcome To Sweden Series Premiere (NBC)

New York accountant Bruce moves to Sweden after falling in love with a Swedish girl.
Starring Greg Poehler and guest starring Aubrey Plaza, Josephine Bornebusch, Lena Olin


Working The Engels Series Premiere (NBC)

A family are forced to band together to keep their heads above water when their father and breadwinner passes away, leaving them all in a mountain of debt.

Satisfaction Series Premiere (USA)


What if having it all isn't enough? Satisfaction, a new original series from USA Network:


Legends Series Premiere (TNT)


Forget the past. Forget the rules. Forget yourself. Coming in 2014 to TNT, Legends stars Sean Bean as Martin Odum, a FBI agent with the ability to transform himself into a different person for each job.


The Strain (FX)

Guillermo del Toro's vampire mystery series combines science, the supernatural and a lot of over saturated colors.


Intruders (BBCA)


Jack Whelan (John Simm), a former LAPD cop with a troubled and violent history, finds the quiet idyllic life he has crafted with his wife, Amy (Mira Sorvino) shattered when she goes missing. While Jack is consumed with an investigation, which threatens his very core, a sinister agent named Richard Shepherd (James Frain) is embarking on a series of lethal executions. Meanwhile, a distraught little girl named Madison (Millie Brown) runs away from home into a world of danger.


Outlander Series Premiere (Starz)

Follows the story of Claire Randall, a married combat nurse from 1945 who is mysteriously swept back in time to 1743, where she is immediately thrown into an unknown world where her life is threatened. When she is forced to marry Jamie Fraser, a chivalrous and romantic young Scottish warrior, a passionate relationship is ignited that tears Claire's heart between two vastly different men in two irreconcilable lives.


Schaamteloos gestolen van: http://www.tv.com/topics/(...)to-watch-1398396280/
Spoilers!
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:21:18 #2
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_141847670
zitten er wel een paar tussen waar ik benieuwd naar ben
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:24:56 #3
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141847764
Vanavond 'The Honourable Woman' met Maggie Gyllenhaal, ben erg benieuwd.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_141848248
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:24 schreef Leafeon672 het volgende:
Vanavond 'The Honourable Woman' met Maggie Gyllenhaal, ben erg benieuwd.
Maar waar gáát het nou eigenlijk over? Heb de trailer gezien, maar kan er niet zo wijs uit worden...
Ja doei.
pi_141848332
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:24 schreef Leafeon672 het volgende:
Vanavond 'The Honourable Woman' met Maggie Gyllenhaal, ben erg benieuwd.
Ik ook!
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:43:21 #6
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141848365
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Maar waar gáát het nou eigenlijk over? Heb de trailer gezien, maar kan er niet zo wijs uit worden...
Het schijnt iets te maken te hebben met het Israël-Palestinaconflict. Ben nu even te lui om het hele artikel te lezen :P :
http://www.theguardian.co(...)the-honourable-woman
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_141848933
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:43 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Het schijnt iets te maken te hebben met het Israël-Palestinaconflict. Ben nu even te lui om het hele artikel te lezen :P :
http://www.theguardian.co(...)the-honourable-woman
Thanks, straks even lezen!
Ja doei.
pi_141853107
Wat is voor jullie tot nu toe de top 5 van 2013/2014 (afgelopen 12 maanden zeg maar)?

Dit zijn eigenlijk de enige series die ik nog volg. Verder maar weinig boeiends uitgekomen:

- Fargo
- Ray Donovan
- Graceland (begin 2e seizoen valt erg tegen)
- Hello Ladies (helaas gestopt)
- Silicon Valley (moet wel goed z'n best doen in seizoen 2 leuk te blijven)

- True Detective meld ik even apart, het was mooi, goed ook, maar vond het verhaal zelf niet zo leuk.

Verder:

- Under the Dome, Bates Motel en About a Boy vond ik 3 series die heel leuk leken in de eerste afleveringen en daarna gewoon niks meer aan waren, eigenlijk tot te dom voor woorden toe, vooral die eerste.

- Verder volg ik Sullivan & Son en Undateable nog, maar dat is eigenlijk heel slecht, avondvulling.

Vergeet volgens mij nog iets, maar kom er niet op.
pi_141854460
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:00 schreef JDx het volgende:
Wat is voor jullie tot nu toe de top 5 van 2013/2014 (afgelopen 12 maanden zeg maar)?

Dit zijn eigenlijk de enige series die ik nog volg. Verder maar weinig boeiends uitgekomen:

- Fargo
- Ray Donovan
- Graceland (begin 2e seizoen valt erg tegen)
- Hello Ladies (helaas gestopt)
- Silicon Valley (moet wel goed z'n best doen in seizoen 2 leuk te blijven)

- True Detective meld ik even apart, het was mooi, goed ook, maar vond het verhaal zelf niet zo leuk.

Verder:

- Under the Dome, Bates Motel en About a Boy vond ik 3 series die heel leuk leken in de eerste afleveringen en daarna gewoon niks meer aan waren, eigenlijk tot te dom voor woorden toe, vooral die eerste.

- Verder volg ik Sullivan & Son en Undateable nog, maar dat is eigenlijk heel slecht, avondvulling.

Vergeet volgens mij nog iets, maar kom er niet op.
Suits vind ik wel leuk popcornvermaak. Bates Motel is ook wel OK. Got volg ik op de voet, maar heb wel een beetje voor mezelf gespoild door Wikipedia samenvattingen te lezen. :Z Continuum is net zoals Suits leuk wanneer ik me verveel. Heb deze week een nieuwe aflevering van Falling Skies gezien, wist niet meer eens waar het verhaal overging, maar het keek lekker weg. Heb ook het gevoel dat Amerikaanse series me steeds minder boeien. Na een jaar of 7/8 series te hebben gekeken, is het nieuwigheid eraf. Daarom ben ik ook niet meer begonnen aan nieuwe series. Geen zin in meer om weer verslaafd te worden aan een goede serie, als die er zijn, die een jaar of 5/6 duurt. Dit jaar, of het was vorige jaar, Breaking Bad gekeken. Hoewel ik de serie tof vind, kan ik nu al niet meer het volledige verhaal voor mijn geest halen.

Series waarvan ik vele seizoenen heb gezien en vervolgens ben afgehaakt vanwege desinteresse in het algemeen tov series:
revolution: met die pijl en boog chick
white collar: verhaal over een zwendelaar
nova(ofzo): over dino's. Was een show met een groot budget. Volgens mij uiteindelijke gecancelt.
Een serie over monsters uit sprookjes die tot leven komen in de echte wereld.
pi_141854591
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:40 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Suits vind ik wel leuk popcornvermaak. Bates Motel is ook wel OK. Got volg ik op de voet, maar heb wel een beetje voor mezelf gespoild door Wikipedia samenvattingen te lezen. :Z Continuum is net zoals Suits leuk wanneer ik me verveel. Heb deze week een nieuwe aflevering van Falling Skies gezien, wist niet meer eens waar het verhaal overging, maar het keek lekker weg. Heb ook het gevoel dat Amerikaanse series me steeds minder boeien. Na een jaar of 7/8 series te hebben gekeken, is het nieuwigheid eraf. Daarom ben ik ook niet meer begonnen aan nieuwe series. Geen zin in meer om weer verslaafd te worden aan een goede serie, als die er zijn, die een jaar of 5/6 duurt. Dit jaar, of het was vorige jaar, Breaking Bad gekeken. Hoewel ik de serie tof vind, kan ik nu al niet meer het volledige verhaal voor mijn geest halen.

Series waarvan ik vele seizoenen heb gezien en vervolgens ben afgehaakt vanwege desinteresse in het algemeen tov series:
revolution: met die pijl en boog chick
white collar: verhaal over een zwendelaar
nova(ofzo): over dino's. Was een show met een groot budget. Volgens mij uiteindelijke gecancelt.
Een serie over monsters uit sprookjes die tot leven komen in de echte wereld.
Once upon a time ben ik ook na een tijde mee gestopt, revolution en nova skies ofzo van spielberg idd al na 2 afleveringen ofzo.

Suits was leuk tot seizoen 2, het luchtige ging er in seizoen 3 van af, dan was House of Lies vele malen leuker tot einde serie.

White Collar volgen we nog wel, lekker luchtig, idd vermaak bij verveling en volgens mij vind m'n vriendin het ook niet vervelend om naar die vent te kijken (ook al is ie gay muhahaha).

GoT is gewoon echt niet mijn ding, ben geen fantasy fan.

Series die ik echt leuk vond waren Entourage en Californication, maar dan van beide vooral de eerste 3-4 seizoenen.

Breaking Bad is uiteraard een topper, maar weet ook niet exact alles meer. Verder is wat jij opnoemt allemaal niet eens van de afgelopen 12 maanden, maar al ouder volgens mij.
pi_141856260
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:45 schreef JDx het volgende:

[..]

Once upon a time ben ik ook na een tijde mee gestopt, revolution en nova skies ofzo van spielberg idd al na 2 afleveringen ofzo.

Suits was leuk tot seizoen 2, het luchtige ging er in seizoen 3 van af, dan was House of Lies vele malen leuker tot einde serie.

White Collar volgen we nog wel, lekker luchtig, idd vermaak bij verveling en volgens mij vind m'n vriendin het ook niet vervelend om naar die vent te kijken (ook al is ie gay muhahaha).

GoT is gewoon echt niet mijn ding, ben geen fantasy fan.

Series die ik echt leuk vond waren Entourage en Californication, maar dan van beide vooral de eerste 3-4 seizoenen.

Breaking Bad is uiteraard een topper, maar weet ook niet exact alles meer. Verder is wat jij opnoemt allemaal niet eens van de afgelopen 12 maanden, maar al ouder volgens mij.
Oh.. House of Cards daarvan heb ik 1 seizoen gekeken. Orange is the new black, schiet me opeens binnen, ook één seizoen daarvan gezien het is een aardige serie maar wel een echte chick flick. B) De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik de twee genoemde series niet aandachtig heb gekeken, deed vaak nog wat anders terwijl ik de serie keek.

Qua komedie, 2&1/2 men en big bang theory keek ik soms als de leuke series een season break hadden. Community is denk ik ook wel leuk, maar daarvan heb ik maar aantal afleveringen gezien. Enige sitcom waarvan ik alle seizoenen heb gezien is fresh prince of bell air.

Heb idd niet meer zoveel nieuwe series gezien. Oh wacht... het 'cia' verhaal met brody en die labiele wijf heb ik ook nog gezien.
pi_141856453
Aah, Viking en Spartacus zijn wel van dit jaar, geloof ik, beide series zijn OK maar niet bijzonder itt Rome.
pi_141858235
Ray Donovan is het ook allemaal net niet, naar mijn mening. Zit me nou al negen afleveringen af te vragen of ik er maar mee moet kappen omdat het eigenlijk ruk is, of dat ik toch maar door blijf kijken in de hoop dat het beter wordt. Hooguit een zesje deze serie.

Ik moet True Detective, Fargo en nog wat zogenaamde toppers allemaal nog kijken. Hoef niet zo nodig alles zo snel mogelijk te zien. Uit mijn hoofd is Chicago PD de enige nieuwe serie waarvan ik al bij ben. En 24 dan, maar dat is niet echt nieuw.
pi_141859842
Dat had ik dus ook met Ray Donovan, weet na het eerste seizoen nog niet wat ik ervan vind. Maar euhm Rectify en Les Revenants waren wel topseries!
pi_141860166
Rectify is inderdaad wel top. Na het WK als het weer wat rustiger is maar eens lekker aan seizoen 2 beginnen. Zelfde geldt voor Graceland en The Americans.
pi_141863030
Ik vind Rectify trager dan True Detective. Wel een fijne sfeer, maar na elke episode denk ik, was dit 't nou?
pi_141874751
Dat trage hoort past voor mijn gevoel perfect bij Rectify. Ik kijk vrij diverse series maar ik kan bijvoorbeeld het beklemmende van Rectify echt heel erg waarderen.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 06:36:31 #18
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141878181
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:00 schreef JDx het volgende:
Wat is voor jullie tot nu toe de top 5 van 2013/2014 (afgelopen 12 maanden zeg maar)?

Dit zijn eigenlijk de enige series die ik nog volg. Verder maar weinig boeiends uitgekomen:

- Fargo
- Ray Donovan
- Graceland (begin 2e seizoen valt erg tegen)
- Hello Ladies (helaas gestopt)
- Silicon Valley (moet wel goed z'n best doen in seizoen 2 leuk te blijven)

- True Detective meld ik even apart, het was mooi, goed ook, maar vond het verhaal zelf niet zo leuk.

Verder:

- Under the Dome, Bates Motel en About a Boy vond ik 3 series die heel leuk leken in de eerste afleveringen en daarna gewoon niks meer aan waren, eigenlijk tot te dom voor woorden toe, vooral die eerste.

- Verder volg ik Sullivan & Son en Undateable nog, maar dat is eigenlijk heel slecht, avondvulling.

Vergeet volgens mij nog iets, maar kom er niet op.
1. The Americans
2. House of Cards
3. Game of Thrones
4. Black Mirror
5. In the Flesh
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 07:14:12 #19
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141878337
Prachtige eerste aflevering van The Honourable Woman _O_. Het einde had alleen nog wel wat spannender gekund.

[ Bericht 8% gewijzigd door Leafeon672 op 04-07-2014 07:25:08 ]
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_141882464
Black Mirror? Tof! Kleine tip dan (wel iets ouder) Mad Dogs en Secret State!

Pilot van The Flash was trouwens ook nwel aardig.

Zijn er mensen aan Turn begonnen?
pi_141883048
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 07:14 schreef Leafeon672 het volgende:
Prachtige eerste aflevering van The Honourable Woman _O_. Het einde had alleen nog wel wat spannender gekund.
Ben heel benieuwd. Morgen of zondag kijken!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:17:39 #22
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_141883847
Bij The Strain
zie ik het nu goed?
halverwege wordt het zwart en staat er He is Here
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_141887056
Taxi Brooklyn, wat een matige rommel. Ga ik niet meer kijken.

Ik volg nu ook Power, leuke nieuwe serie. Ook Gang Related & Halt and Catch Fire volg ik momenteel.

14 juli, Ray Donovan S02! Graceland ben ik vorig jaar al mee gestopt, saaie serie in mijn optiek.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 12:29:54 #24
132605 kawotski
Il Dottore
pi_141925097
Mystery Girls valt zwaar tegen, niet dat ik er iets van had verwacht. De serie Young & Hungry is leuker maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:03:27 #25
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_141929306
FARGO.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_141932449
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 07:14 schreef Leafeon672 het volgende:
Prachtige eerste aflevering van The Honourable Woman _O_. Het einde had alleen nog wel wat spannender gekund.
Ja! Deze was goed zeg.
pi_141968634
Net de laatste aflevering gekeken van Californication, laatste seizoen ging nergens meer over, maar toch jammer, al een paar jaar geen Entourage meer, de enige nieuwe feel good achtige L.A. serie was Hello Ladies en die is alweer gecancelled, hoopte echt dat die het 2e seizoen 12 of 16 afleveringen zou krijgen.

Komt er binnenkort nog iets nieuws uit of heb ik een nieuwe serie over het hoofd gezien, beetje westcoast achtige serie? Graceland speelt zich daar wel af, maar kon net zo goed in elke andere stad zijn.
pi_141973492
Is Hannibal wat?
  zondag 6 juli 2014 @ 17:54:52 #30
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141974092
Nee, ruk.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141974239
quote:
10s.gif Op zondag 6 juli 2014 17:40 schreef Vault-Boy het volgende:
Is Hannibal wat?
Ik moest er steeds een beetje inkomen (zowel bij seizoen 1 als 2) en ik moet de laatste 2 afleveringen nog zien, maar voor de rest toch wel een hele goede serie :Y
Tails tell tales
pi_141974664
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 17:54 schreef matthijst het volgende:
Nee, ruk.
Ban.
pi_141977164
quote:
10s.gif Op zondag 6 juli 2014 17:40 schreef Vault-Boy het volgende:
Is Hannibal wat?
Verschrikkelijk, zo overdreven en nep.
  zondag 6 juli 2014 @ 21:37:50 #34
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_141983679
Ik kijk uit naar Extant en naar
When all else fails, you always have delusion.
pi_141985042
The Leftovers toch maar gekeken, gaat helemaal nergens over, wat langdradig, breng eens iets meer duidelijkheid, het is een pilot, je moet toch kijkers binden, had echt moeite om het uit te kijken, maar m'n download van een andere serie was nog niet klaar.

Tenzij het uitgroeit tot een hype ofzo ga ik het niet volgen, kreeg een beetje under the dome gevoel erbij. Wat tieners, de bitch, de zeikdochter, good cop vader, negerende zoon, whatever. En dat op HBO.
  maandag 7 juli 2014 @ 06:35:11 #36
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141995335
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef JDx het volgende:
The Leftovers toch maar gekeken, gaat helemaal nergens over, wat langdradig, breng eens iets meer duidelijkheid, het is een pilot, je moet toch kijkers binden, had echt moeite om het uit te kijken, maar m'n download van een andere serie was nog niet klaar.

Tenzij het uitgroeit tot een hype ofzo ga ik het niet volgen, kreeg een beetje under the dome gevoel erbij. Wat tieners, de bitch, de zeikdochter, good cop vader, negerende zoon, whatever. En dat op HBO.
Het gouden tijdperk van HBO zien we voorlopig niet meer terug :N...
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_141997119
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 06:35 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Het gouden tijdperk van HBO zien we voorlopig niet meer terug :N...
Sowieso is de grote overstap van films naar series zo massaal geworden, dat je weer net zoals SBS6 alles wel kan uitzenden, men kijkt toch wel.

Tien jaar geleden was het series kijken veel exclusiever en moest je echt iets speciaals uitbrengen volgens mij. Je zag toen ook amper filmsterren in series, nu duiken ze overal op, zelfs in de minste series.

Gister nog iets gekeken trouwens, Review with Forrest MacNeil:
Review (TV Series 2014– ) - IMDb

Ik had echt zoiets van, WTF am I watching :')
pi_141999164
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 17:58 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik moest er steeds een beetje inkomen (zowel bij seizoen 1 als 2) en ik moet de laatste 2 afleveringen nog zien, maar voor de rest toch wel een hele goede serie :Y
Laatste 15 minuten van seizoen 2 zijn echt hands down de meest opmerkelijke/bizarre/nare in een serie/film.
pi_142000553
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:28 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Laatste 15 minuten van seizoen 2 zijn echt hands down de meest opmerkelijke/bizarre/nare in een serie/film.
Zie je dat als positief of als negatief?
Nou ja , ik was al benieuwd, maar nu helemaal! ;)
Tails tell tales
  maandag 7 juli 2014 @ 12:42:21 #40
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_142001270
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 06:35 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Het gouden tijdperk van HBO zien we voorlopig niet meer terug :N...
Alleen omdat 1 serie niet helemaal top is? Wat dacht je van True Detective? HBO is nog steeds de norm wat betreft series.
Feyenoord!
pi_142001435
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Alleen omdat 1 serie niet helemaal top is? Wat dacht je van True Detective? HBO is nog steeds de norm wat betreft series.
Ik snap het ook niet helemaal. True Detective is van HBO idd en imo de beste nieuwe serie die ik heb gezien. Lang niet alles van HBO is top (of mijn smaak) natuurlijk, maar dat is ook nooit zo geweest volgens mij.
Tails tell tales
  maandag 7 juli 2014 @ 13:06:53 #42
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_142001977
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Alleen omdat 1 serie niet helemaal top is? Wat dacht je van True Detective? HBO is nog steeds de norm wat betreft series.
en dat na het zien van een pilot... hbo series beginnen meestal rustig. Hannibal is trouwens top, kon zo tussen de hbo series kwa stijl, cast en kwaliteit _O_
pi_142002052
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:06 schreef planethugo het volgende:

[..]

en dat na het zien van een pilot... hbo series beginnen meestal rustig. Hannibal is trouwens top, kon zo tussen de hbo series kwa stijl, cast en kwaliteit _O_
Hannibal straalt zeker een soortgelijke stijl/kwaliteit uit :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 07-07-2014 13:22:11 ]
Tails tell tales
pi_142002302
HBO ophemelen is zo 2013.
pi_142002887
quote:
15s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:17 schreef Anoonumos het volgende:
HBO ophemelen is zo 2013.
Meer 2008.
pi_142012141
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:14 schreef Forbry het volgende:

[..]

Zie je dat als positief of als negatief?
Nou ja , ik was al benieuwd, maar nu helemaal! ;)
Ja! Heel positief. In Amerika heeft de serie niet zo'n grote fanbase, waarschijnlijk dat het daardoor ook niet zo over-hyped is als bijvoorbeeld een Breaking Bad. Maar qua karakters en ontwikkelingen is het echt heel sterk en interessant.

En als je dan die laatste 15 minuten van s2 in ogenschouw neemt na die twee seizoen; erg sterk.
  maandag 7 juli 2014 @ 18:33:53 #47
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_142013498
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:52 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Ja! Heel positief. In Amerika heeft de serie niet zo'n grote fanbase, waarschijnlijk dat het daardoor ook niet zo over-hyped is als bijvoorbeeld een Breaking Bad. Maar qua karakters en ontwikkelingen is het echt heel sterk en interessant.

En als je dan die laatste 15 minuten van s2 in ogenschouw neemt na die twee seizoen; erg sterk.
Breaking Bad was natuurlijk absoluut niet overhyped. Beste serie ooit.
Feyenoord!
pi_142013544
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:33 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Breaking Bad was natuurlijk absoluut niet overhyped. Beste serie ooit.
Ik vond BB fantastisch maar, Hannibal krijgt erg weinig aandacht, terwijl dat in heel veel opzichten toch ook echt wel een hele sterke serie is.
Tails tell tales
pi_142013579
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:52 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Ja! Heel positief. In Amerika heeft de serie niet zo'n grote fanbase, waarschijnlijk dat het daardoor ook niet zo over-hyped is als bijvoorbeeld een Breaking Bad. Maar qua karakters en ontwikkelingen is het echt heel sterk en interessant.

En als je dan die laatste 15 minuten van s2 in ogenschouw neemt na die twee seizoen; erg sterk.
Ben benieuwd, ga het uiterlijk (einde van) deze week nog afkijken! ^O^
Tails tell tales
pi_142013597
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:35 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vond BB fantastisch maar, Hannibal krijgt erg weinig aandacht, terwijl dat in heel veel opzichten toch ook echt wel een hele sterke serie is.
Spreekt natuurlijk wel een veel kleiner publiek aan. Veel gore, vrij traag en erg aparte manier van filmen en vertellen..beetje artsy. Allemaal dingen waardoor veel mensen afhaken.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142013662
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Spreekt natuurlijk wel een veel kleiner publiek aan. Veel gore, vrij traag en erg aparte manier van filmen en vertellen..beetje artsy. Allemaal dingen waardoor veel mensen afhaken.
Dat is wel waar ja :Y Bepaald niet mainstream, waar BB dat wel meer is.
Tails tell tales
  maandag 7 juli 2014 @ 22:12:46 #52
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_142025987
The Americans lijkt best veel op Homeland eerlijk gezegd. Overigens zo standaard en dom dat die FBI-agent meteen het gevoel heeft dat er iets niet klopt en bij hen inbreekt. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_142029681
Boh Leftovers pilot was zwaar. Typisch Lindelof.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_142031864
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:33 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Breaking Bad was natuurlijk absoluut niet overhyped. Beste serie ooit.
Tuurlijk wel. Die Ozymandias aflevering heeft nog altijd een score van 10 op IMDB. Das wel beetje overdreven. Daarmee wil ik niet zeggen dat Breaking Bad geen heel sterke serie was, dat was het zeker. Alleen doordat het heel erg mainstream is geworden en er veel reuring omheen was. Krijg je dat zo'n serie veel aandacht krijgt en zo veel meer mensen bereikt.

Terwijl een Hannibal een heel andere insteek heeft maar qua karakterontwikkeling, scenery en de manier van filmen echt héél erg sterk is.

Daar doelde ik meer op.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 00:46:10 #55
104871 remlof
Europees federalist
pi_142032442
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:33 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Breaking Bad was natuurlijk absoluut niet overhyped. Beste serie ooit.
Ik vond Breaking Bad geen zak aan. De beste serie van de laatste jaren is voor mij The Americans.
pi_142037239
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Boh Leftovers pilot was zwaar. Typisch Lindelof.
Aflevering 2 was nog kutter, geen uitleg, geen rare dingen, gewoon weer een soap in een rare setting, drama, drama.
pi_142037722
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:04 schreef JDx het volgende:

[..]

Aflevering 2 was nog kutter, geen uitleg, geen rare dingen, gewoon weer een soap in een rare setting, drama, drama.
Ik heb hem over de serie horen praten. En als hij dat echt voor ogen heeft, dan zou ik het idee 'antwoorden' gaan schrappen.

Hij had het erover dat de serie iets was van: we weten allemaal dat er iets gebeurd is en we kijken naar hoe de karakters op die situatie reageren en hoe ze hiermee omgaan.

...

Al moet ik zeggen dat ik de eerste twee afleveringen goed kon waarderen. Ik hoef niet gelijk alle antwoorden.

Daarom ben ik ook zo fan van Les Revenants. Ik heb eerste seizoen met veel interesse en zeer geboeid gekeken, maar op het einde bedacht ik me dat ik waarschijnlijk net zoveel te weten was gekomen dan bij het begin van aflevering 1. Dat is best knap van de makers.
pi_142037795
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:22 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Ik heb hem over de serie horen praten. En als hij dat echt voor ogen heeft, dan zou ik het idee 'antwoorden' gaan schrappen.

Hij had het erover dat de serie iets was van: we weten allemaal dat er iets gebeurd is en we kijken naar hoe de karakters op die situatie reageren en hoe ze hiermee omgaan.

...

Al moet ik zeggen dat ik de eerste twee afleveringen goed kon waarderen. Ik hoef niet gelijk alle antwoorden.

Daarom ben ik ook zo fan van Les Revenants. Ik heb eerste seizoen met veel interesse en zeer geboeid gekeken, maar op het einde bedacht ik me dat ik waarschijnlijk net zoveel te weten was gekomen dan bij het begin van aflevering 1. Dat is best knap van de makers.
Als je wil weten hoe karakters reageren op situaties, dan moet je Utopia kijken. Dit is allemaal bedacht.
pi_142040030
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:52 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Ja! Heel positief. In Amerika heeft de serie niet zo'n grote fanbase, waarschijnlijk dat het daardoor ook niet zo over-hyped is als bijvoorbeeld een Breaking Bad. Maar qua karakters en ontwikkelingen is het echt heel sterk en interessant.

En als je dan die laatste 15 minuten van s2 in ogenschouw neemt na die twee seizoen; erg sterk.
(Mede) naar aanleiding van jouw post, meteen gisteren al gekeken.

"..."

(Voor in dít topic iig wel de meest gepaste reactie denk ik ;) ).
Tails tell tales
pi_142040622
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:26 schreef JDx het volgende:

[..]

Als je wil weten hoe karakters reageren op situaties, dan moet je Utopia kijken. Dit is allemaal bedacht.
?

Either way: http://scifimafia.com/201(...)lindelof-featurette/

Laatste 15 seconden aardige quote van Lindelof.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:56 schreef Forbry het volgende:

[..]

(Mede) naar aanleiding van jouw post, meteen gisteren al gekeken.

"..."

(Voor in dít topic iig wel de meest gepaste reactie denk ik ;) ).
Meer is ook niet nodig ;).
pi_142040658
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:14 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

?

Either way: http://scifimafia.com/201(...)lindelof-featurette/

Laatste 15 seconden aardige quote van Lindelof.

[..]

Meer is ook niet nodig ;).
Als je na 2 afleveringen al online moet gaan zoeken hoe het zit doen ze toch iets fout.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:37:43 #62
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142041482
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:46 schreef remlof het volgende:
De beste serie van de laatste jaren is voor mij The Americans.
Met jou kan ik praten :7.
quote:
Ik vond Breaking Bad geen zak aan.
Ik heb bijna 40 uur van mijn leven aan Breaking Bad besteed, echt spijt van :N.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_142043677
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:15 schreef JDx het volgende:

[..]

Als je na 2 afleveringen al online moet gaan zoeken hoe het zit doen ze toch iets fout.
Geen idee wat dat met mijn opmerkingen te maken heeft?

Ik mag Lindelof wel, dus als er een nieuw project van zijn hand komt, geef ik het een kans en lees/kijk ik zo her en der interviews met hem.
pi_142043772
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Geen idee wat dat met mijn opmerkingen te maken heeft?

Ik mag Lindelof wel, dus als er een nieuw project van zijn hand komt, geef ik het een kans en lees/kijk ik zo her en der interviews met hem.
Ik wist niet wat je bedoelde met Lindelof, maar is blijkbaar de schrijver.

quote:
Damon Laurence Lindelof (born April 24, 1973) is an American television writer, producer, and film screenwriter, most noted as the co-creator and showrunner of the television series Lost (2004–2010). He has written for and produced Crossing Jordan (2001–2004) and wrote for Nash Bridges (2000–2001). Lindelof also co-wrote Cowboys & Aliens (2011), Prometheus (2012), and Star Trek Into Darkness (2013). As of December 2012, his next film in development is the science fiction film Tomorrowland (2015). He also co-created the TV series The Leftovers for HBO, adapted from the novel by Tom Perrotta.
Dan verbaast het me niks dat het niks voor mij is, vind alle bovenstaande films en series bagger.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:49:42 #65
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_142047409
Als je eens kijkt naar heel veel shows en wie er showrunner is of een aflevering schrijft, dan merk je op dat de ene schrijver bij de ene serie iets hardstikke goeds neer kan zetten, en bij de andere show weer niet. Het is gewoon een groot netwerk waar iedereen elkaars contacten gebruikt om werk te vinden. Soms is dat goed werk, soms is dat niet zo goed werk. Uiteindelijk draait het om het totaalpakketje, niet alleen goede schrijvers, maar ook een goede premise, producers, acteurs, muziekregisseurs en een tv zender die ze laat doen wat ze willen doen.

bijv.

Jane Espenson - IMDb
Brad Turner - IMDb

[ Bericht 3% gewijzigd door Mirel op 08-07-2014 14:55:40 ]
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:44:37 #66
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142054011
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:37 schreef Leafeon672 het volgende:

Ik heb bijna 40 uur van mijn leven aan Breaking Bad besteed, echt spijt van :N.
Wat kijk je nog meer?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:50:17 #67
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142054242
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:44 schreef Houniet het volgende:

[..]

Wat kijk je nog meer?
Momenteel volg ik Utopia (seizoen 2), The Honourable Woman, Rectify (seizoen 2), The Legend of Korra (seizoen 3) en af en toe kijk ik een aflevering van Bron/Broen (seizoen 1).
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_142083246
_O-
  woensdag 9 juli 2014 @ 09:37:01 #69
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_142083568
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:50 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Momenteel volg ik Utopia (seizoen 2), The Honourable Woman, Rectify (seizoen 2), The Legend of Korra (seizoen 3) en af en toe kijk ik een aflevering van Bron/Broen (seizoen 1).
En Utopia, The Honourable Woman en The Legend of Korra en al die andere series die je hebt gezien vind je geen verspilde tijd?
Feyenoord!
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:02:46 #70
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142084000
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 09:37 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En Utopia, The Honourable Woman en The Legend of Korra en al die andere series die je hebt gezien vind je geen verspilde tijd?
Pfff, stel je voor dat iemand je favoriete serie niet leuk vindt :').
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  woensdag 9 juli 2014 @ 12:20:12 #71
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142087551
Ik vind Murder in the first wel leuk :)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:48:26 #72
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142096049
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:50 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Momenteel volg ik Utopia (seizoen 2), The Honourable Woman, Rectify (seizoen 2), The Legend of Korra (seizoen 3) en af en toe kijk ik een aflevering van Bron/Broen (seizoen 1).
Maar goed dat iedereen zijn eigen smaak heeft ;).

Heisenberg _O_.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_142097574
quote:
99s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:48 schreef Houniet het volgende:

[..]

Maar goed dat iedereen zijn eigen smaak heeft ;).

Heisenberg _O_.
Jesse _O_

Zocht laatst naar een MSN geschiedenis van mezelf, zei na de pilot tegen iemand, hah, ik heb weer een nieuwe serie om te volgen, een leraar die uit verveling drugs gaat koken :D

Hij: haha echt weer iets voor jou :')
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:44:34 #74
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142099035
quote:
99s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:48 schreef Houniet het volgende:

[..]

Maar goed dat iedereen zijn eigen smaak heeft ;).
Zo is het maar net :P.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_142110766
3de aflevering van tyrant vond ik weer supergoed! Vind tyrant echt de beste nieuwe serie
pi_142131170
WK voorbij, hoppa, tijd om nog meer nieuwe series te volgen.

Comedy:
- Review is wel TE DOM om te kijken, snap niet dat dat nog loopt.
- Undateable ga ik wel afkijken, maar hoeft geen seizoen 2 te krijgen

Drama (dacht dat het scifi was):
- Leftovers exit na 2 afleveringen

Tyrant maar eens proberen, hou niet van dat politieke, midden-oosten,terroristen en oorlog geneuzel maar hoor goede dingen, dus ben benieuwd.
pi_142131237
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:22 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Die Ozymandias aflevering heeft nog altijd een score van 10 op IMDB. Das wel beetje overdreven. Daarmee wil ik niet zeggen dat Breaking Bad geen heel sterke serie was, dat was het zeker. Alleen doordat het heel erg mainstream is geworden en er veel reuring omheen was. Krijg je dat zo'n serie veel aandacht krijgt en zo veel meer mensen bereikt.

Terwijl een Hannibal een heel andere insteek heeft maar qua karakterontwikkeling, scenery en de manier van filmen echt héél erg sterk is.

Daar doelde ik meer op.
Dat is niet altijd even goed, Big Bang Theory vond ik super in de eerste seizoenen, toen nog niemand het kende, toen ze een groter publiek gingen bereiken en er vrouwen bij gooiden etc werd het juist slechter.
  donderdag 10 juli 2014 @ 16:30:02 #78
194233 Friday12
Originele kloon
pi_142141731
Extant gezien... weet nog niet echt wat ik er van vind dus ik blijf nog even kijken.
  donderdag 10 juli 2014 @ 17:29:51 #79
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142143663
quote:
6s.gif Op donderdag 10 juli 2014 16:30 schreef Friday12 het volgende:
Extant gezien... weet nog niet echt wat ik er van vind dus ik blijf nog even kijken.
Is die al uitgezonden dan? :o Die ga ik ook maar eens downen.

Edit: zag dit net op de PB:
quote:
lel this nigger is so broke she is making TV now

HAHAHAHA
_O- :')
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  donderdag 10 juli 2014 @ 19:08:04 #80
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142146469
Erg jammer dat bijna alle hoogtepunten uit de eerste aflevering van Extant al in de trailer werden getoond. -O- De setting is wel erg tof en ik ben benieuwd hoe nu, na de cliffhanger, het verhaal zich zal gaan ontwikkelen.

Hier wordt nog het een en ander uitgelegd over de eerste aflevering:
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  donderdag 10 juli 2014 @ 19:12:32 #81
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_142146622
Net Extant gekeken. Zeker potentie! Die gesprekken rondom dat kind en of hij wel of niet leeft vind ik supertof. Dat over de master/slave relatie is iets wat dan in Matrix of BSG leidt tot een uprising (of in de geschiedenis met de Europeze landen en hun kolonieën, daar komt die term master/slave relationship vandaan). Fijn ook dat de serie dat aan de kijker laat en niet zelf met een mening komt. En dat er iets mis is met die zogenaamd dode astronauten is wel een leuk mysterie om te volgen.

En goeie tegenargument tegen die board member (heee het is Rene uit 24 :D) dat mensen een ziel hebben. Religieuze meuk Hij zegt dat het een totaal aan ervaringen is wat een 'ziel' is, en dat het jongetje dus in feite niet verschilt van mensen.

Blijvertje :)

[ Bericht 23% gewijzigd door Mirel op 10-07-2014 19:29:34 ]
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 10 juli 2014 @ 20:12:18 #82
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_142148311
Ik vond Extant ook wel degelijk ja.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_142189385
Tweede aflevering van The Honourable Woman ook weer fucking goed. Bij gedeeltes gewoon een hele vette spionage thriller.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 14:38:57 #84
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142205155
Nu snap ik ook gelijk waarom Nessa in de eerste aflevering van The Honourable Woman een rode mantel droeg:
quote:
The legitimate children of a life peer take the privilege of children of hereditary peers, being entitled to style themselves with the prefix 'The Honourable'.
https://en.wikipedia.org/wiki/Life_peer

De tweede aflevering was ook zeer vermakelijk, maar sommige dialogen zijn wel wat moeilijk te volgen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  Moderator zaterdag 12 juli 2014 @ 18:14:52 #85
9859 crew  Karina
Woman
pi_142211275
Dit lijkt me een topshow, beetje Smallville maar dan over Batman:

De Show: Gotham (maandag op FOX)

De cast: Ben McKenzie (Southland), Donal Logue (Sons Of Anarchy), Jada Pinkett Smith (Dochter van), David Mazouz (Touch), Sean Pertwee (Elementary), Erin Richards (Being Human), Zabryna Guevara (Burn Notice)

Het verhaal: De serie speelt zich af voordat Bruce Wayne verandert in Batman. De jonge Bruce Wayne is in de stad Gotham getuige van de moord op zijn ouders. Rechercheur James Gordon ontfermt zich vervolgens over Wayne: "Hoe donker en angstaanjagend de wereld nu ook mag zijn, er zal licht zijn." Het verhaal zal zich afspelen rondom James Gordon, hoe hij in een stad die in het geheim geregeerd wordt door de misdaad stand houdt en er het met alle mogelijke middelen probeert te bestrijden. 'The O.C.'-ster Ben McKenzie neemt de hoofdrol van Gordon op zich. Jada Pinkett Smith, vrouw van 'Fresh Prince'-ster Will Smith, kreeg de rol van de gangster Fish Mooney toebedeeld. Maar ook andere bekende zullen in deze serie langskomen.

De Verwachtingen: Van deze serie zal er veel verwacht worden en dus is het van groot belang dat Gotham bij hun première een groot publiek aanspreekt die ook iedere week terug keert. Met concurrentie van het comedy block van CBS en The Voice van NBC zal het een moeilijke uitdaging zijn. Maar wat Sleepy Hollow kon, kan Gotham toch ook?
Bron

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 12 juli 2014 @ 19:50:57 #86
194233 Friday12
Originele kloon
pi_142214596
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt me een topshow, beetje Smallville maar dan over Batman:

De Show: Gotham (maandag op FOX)

De cast: Ben McKenzie (Southland), Donal Logue (Sons Of Anarchy), Jada Pinkett Smith (Dochter van), David Mazouz (Touch), Sean Pertwee (Elementary), Erin Richards (Being Human), Zabryna Guevara (Burn Notice)

Het verhaal: De serie speelt zich af voordat Bruce Wayne verandert in Batman. De jonge Bruce Wayne is in de stad Gotham getuige van de moord op zijn ouders. Rechercheur James Gordon ontfermt zich vervolgens over Wayne: "Hoe donker en angstaanjagend de wereld nu ook mag zijn, er zal licht zijn." Het verhaal zal zich afspelen rondom James Gordon, hoe hij in een stad die in het geheim geregeerd wordt door de misdaad stand houdt en er het met alle mogelijke middelen probeert te bestrijden. 'The O.C.'-ster Ben McKenzie neemt de hoofdrol van Gordon op zich. Jada Pinkett Smith, vrouw van 'Fresh Prince'-ster Will Smith, kreeg de rol van de gangster Fish Mooney toebedeeld. Maar ook andere bekende zullen in deze serie langskomen.

De Verwachtingen: Van deze serie zal er veel verwacht worden en dus is het van groot belang dat Gotham bij hun première een groot publiek aanspreekt die ook iedere week terug keert. Met concurrentie van het comedy block van CBS en The Voice van NBC zal het een moeilijke uitdaging zijn. Maar wat Sleepy Hollow kon, kan Gotham toch ook?
Bron

Toch maar even toevoegen aan mijn download lijstje.
pi_142236908
Extant ook gezien net, was best prima te doen. Sowieso even aflevering 2 kijken dus.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 13 juli 2014 @ 13:12:59 #88
206322 Seam
Pillz-E
pi_142238206
The Leftovers is best aardig, het heeft iets ongrijpbaars, intrigerends. Beetje traag, maar het lijkt je in een trance te brengen en dat kan ik waarderen. Doet me bij vlagen denken aan werk van Lynch en van Trier.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_142281343
Reckless is ook wel aardig om te kijken ^O^
I are Baboon
  maandag 14 juli 2014 @ 15:12:47 #90
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142284398
The Strain stelt wel héél erg teleur. -O- Slechte dialogen, oninteressante personages, weinig opbouw van spanning.... Als de tweede aflevering net zo slecht is ben ik klaar met de serie.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  maandag 14 juli 2014 @ 21:10:40 #91
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142299295
The Leftovers is echt supervaag, maar ik blijf er door geboeid.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142302537
En Justin Theroux, baasje uit meerdere Lynch films.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 14 juli 2014 @ 22:42:06 #93
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_142306533
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef AchJa het volgende:
Was The After al voorbij gekomen? Is van Chris Carter (X-files, Millenium).

Het lijkt mij wel de moeite waard, heb hem maar ff toegevoegd in SB.
Klinkt wel interessant, naar begint pas echt in 2015 lees ik.
Toch ook nog maar aan Rectify begonnen. Eens kijken of het me kan boeien. In ieder geval pluspunten voor Abigail Spencer. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_142307102
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:15 schreef rene90 het volgende:
Extant ook gezien net, was best prima te doen. Sowieso even aflevering 2 kijken dus.
Was tof ja. Ben benieuwd naar de rest :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator maandag 14 juli 2014 @ 23:38:10 #96
9859 crew  Karina
Woman
pi_142307105
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef AchJa het volgende:
Was The After al voorbij gekomen? Is van Chris Carter (X-files, Millenium).

Het lijkt mij wel de moeite waard, heb hem maar ff toegevoegd in SB.
Ik heb de pilot gezien, vond het niet verkeerd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 14 juli 2014 @ 23:41:42 #97
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142307271
Extant staat op mijn lijstje.
Resistance is futile.
pi_142307838
COPS is trouwens ook weer begonnen gister, geen nieuwe serie maar misschien dat mensen hier het wel interesseert ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 15 juli 2014 @ 00:39:48 #99
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142309625
Godver, Extant is wel behoorlijk goed!
Resistance is futile.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 02:25:59 #100
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_142312575
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:50 schreef Leafeon672 het volgende:
The Legend of Korra (seizoen 3)
Jij snapt hem _O_
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
  dinsdag 15 juli 2014 @ 02:27:24 #101
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_142312589
The strain vind ik trouwens maar een beetje bout hoor.
Gare serie
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_142313322
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 02:27 schreef LompeWorst het volgende:
The strain vind ik trouwens maar een beetje bout hoor.
Gare serie
wat een irritante kneus is die hoofdrolspeler :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142315682
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 03:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

wat een irritante kneus is die hoofdrolspeler :')
Echt een domme serie :')

Gisteren begonnen met Ray Donovan seizoen 2, gaat een beetje verder waar het een jaar geleden begon. Wel geinig, beter dan gemiddeld, maar niet heel speciaal.

Ook heb ik Power geprobeerd, maar kwam niet door de eerste aflevering heen, iemand wel?
  dinsdag 15 juli 2014 @ 13:13:01 #104
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142320615
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 03:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

wat een irritante kneus is die hoofdrolspeler :')
_O-
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 14:08:01 #105
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142322626
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 02:27 schreef LompeWorst het volgende:
The strain vind ik trouwens maar een beetje bout hoor.
Gare serie
'Nazi vampires take over New York'

Heerlijk voor de zomer ^O^
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Moderator dinsdag 15 juli 2014 @ 14:11:12 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_142322729
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:08 schreef Abbadon het volgende:

[..]

'Nazi vampires take over New York'

Heerlijk voor de zomer ^O^
Wacht wat. zitten er nazi vampires in! Wat een topshow, ik heb nog niet gekeken omdat ik altijd alles in het weekend kijk, maar dat wordt smullen :9~
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 15 juli 2014 @ 14:21:44 #107
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142323089
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:11 schreef Karina het volgende:

[..]

Wacht wat. zitten er nazi vampires in! Wat een topshow, ik heb nog niet gekeken omdat ik altijd alles in het weekend kijk, maar dat wordt smullen :9~
Juist! jij snapt het! :9 ...het is pure pulp, die zichzelf niet overdreven serieus neemt...erg fijne tv, wmb!

[disclaimer: 'nazi vampires' is mijn interpretatie van een aantal dingen in de pilot die ik niet zal spoileren. Ik hoor graag of jij het ermee eens bent ;) ]
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Moderator dinsdag 15 juli 2014 @ 14:23:25 #108
9859 crew  Karina
Woman
pi_142323151
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:21 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Juist! jij snapt het! :9 ...het is pure pulp, die zichzelf niet overdreven serieus neemt...erg fijne tv, wmb!

[disclaimer: 'nazi vampires' is mijn interpretatie van een aantal dingen in de pilot die ik niet zal spoileren. Ik hoor graag of jij het ermee eens bent ;) ]
Ah OK ik heb van het weekend Dead Snow 2 gezien dus ik dacht, als het daar op lijkt _O_ Maar ik houd wel van pulp ;) Het hoeft niet allemaal zo hoogstaand te zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_142354329
Power is echt wel een goede serie hoor, is ook al renewed voor seizoen 2. Hou wel van dergelijke verhalen en zitten bovendien best lekkere wijven in de serie. :P
pi_142354562
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:35 schreef Mandéra het volgende:
Power is echt wel een goede serie hoor, is ook al renewed voor seizoen 2. Hou wel van dergelijke verhalen en zitten bovendien best lekkere wijven in de serie. :P
Thanks, dan zet ik nog ff door.
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:53:08 #112
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142356219
Weer een NCIS :') !!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_142366072
quote:
99s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:53 schreef Houniet het volgende:
Weer een NCIS :') !!!!!!!!!!!!!!!
En ook weer een CSI blijkbaar.
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:53:21 #114
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_142366757
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:34 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

En ook weer een CSI blijkbaar.
Van de nieuwe CSI is nog niet bekend of die ook daadwerkelijk gemaakt gaat worden toch? Of ik heb dat bericht gemist.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_142367005
Hoe kan dat toch dat die series oneindig uitgemolken worden, blijven mensen dat maar kijken?

Ik wil een Entourage Miami of Entourage San Francisco :')
pi_142367073
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:59 schreef JDx het volgende:
Hoe kan dat toch dat die series oneindig uitgemolken worden, blijven mensen dat maar kijken?

Ik wil een Entourage Miami of Entourage San Francisco :')
Tjah het zijn van die simpele wegkijk tvseries, waar het ook niet zo belangrijk is om echt elke aflevering te zien.....
pi_142371375
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:53 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Van de nieuwe CSI is nog niet bekend of die ook daadwerkelijk gemaakt gaat worden toch? Of ik heb dat bericht gemist.
Jawel, hebben ze al bevestigd.

http://www.deadline.com/2(...)picked-up-to-series/
pi_142390261
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:59 schreef JDx het volgende:
Hoe kan dat toch dat die series oneindig uitgemolken worden, blijven mensen dat maar kijken?
vraag ik me ook af ja, als je de kijkcijfers ziet dan wordt zo een ncis ook gewoon supergoed bekeken, jaar in jaar uit, incl spinoffs. Kijk zoiets echt nooit dus geen idee of de kwaliteit wel nog te doen is.

Maarja hoeveel seizoenen hebben ze in de vs inmiddels niet van idols en al die andere klote shows? Daar gaan ze ook maar oneindig mee door en dat blijft ook scoren. De massa wil blijkbaar het vaste riedeltje, jaar in jaar uit
pi_142390302
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:03 schreef planethugo het volgende:

[..]

vraag ik me ook af ja, als je de kijkcijfers ziet dan wordt zo een ncis ook gewoon supergoed bekeken, jaar in jaar uit, incl spinoffs. Kijk zoiets echt nooit dus geen idee of de kwaliteit wel nog te doen is.

Maarja hoeveel seizoenen hebben ze in de vs inmiddels niet van idols en al die andere klote shows? Daar gaan ze ook maar oneindig mee door en dat blijft ook scoren. De massa wil blijkbaar het vaste riedeltje, jaar in jaar uit
Ja inderdaad, ik denk dat het gros van de kijkers niet eens weet naar welke NCIS/CSI ze kijken en in welke stad het zich afspeelt en waar die stad eigenlijk ligt en wat de kenmerken zijn van die stad. Beetje SBS publiek.

Als ze daar al verschillen in maken in die series. En er zal ook wel subsidiegeld in gaan van de betreffende steden ofzo, om ze populairder te maken. Tenminste dat idee heb ik dan.

En mensen vinden gewoon NCIS/CSI op zich leuk en kijken het dan, wherever en op welk tijdstip het ook is. Misschien hebben ze hele geliefde acteurs? Waar ze zichzelf in zien? Ik zou er in ieder geval snel klaar mee zijn. Oh een haar, DNA onderzoek, oh het is die en die! :D
pi_142390555
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:06 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ik denk dat het gros van de kijkers niet eens weet naar welke NCIS/CSI ze kijken en in welke stad het zich afspeelt en waar die stad eigenlijk ligt en wat de kenmerken zijn van die stad. Beetje SBS publiek.

Als ze daar al verschillen in maken in die series. En er zal ook wel subsidiegeld in gaan van de betreffende steden ofzo, om ze populairder te maken. Tenminste dat idee heb ik dan.

En mensen vinden gewoon NCIS/CSI op zich leuk en kijken het dan, wherever en op welk tijdstip het ook is. Misschien hebben ze hele geliefde acteurs? Waar ze zichzelf in zien? Ik zou er in ieder geval snel klaar mee zijn. Oh een haar, DNA onderzoek, oh het is die en die! :D
waar je vroeger de detective series had zijn het tegenwoordig dit soort series waar men blijkbaar graag naar kijkt. Ongedwongen zonder nodige voorkennis even inschakelen als je zin hebt en het geen probleem is als je het een poosje niet kijkt.
pi_142390582
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:20 schreef planethugo het volgende:

[..]

waar je vroeger de detective series had zijn het tegenwoordig dit soort series waar men blijkbaar graag naar kijkt. Ongedwongen zonder nodige voorkennis even inschakelen als je zin hebt en het geen probleem is als je het een poosje niet kijkt.
Zoals Oppassen of Vrienden voor het Leven vroeger :')
  donderdag 17 juli 2014 @ 12:29:25 #122
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_142393638
Ik volg een aantal van dit soort crime procedurals en het belangrijkste is denk ik toch de onderlinge interactie van de cast. Zoals het eigenlijk bij zo goed als elke serie gaat. De zaken die ze oplossen zijn vaak redelijk inwisselbaar, hoewel er soms best creative dingen bedacht worden. Daarnaast zit er, bijvoorbeeld in het geval van NCIS (LA), ook een aardige soort humor in die het kijken leuk maakt. En je krijgt wat spanning bij de achtervolgingen e.d. die er in gestopt worden.

Uiteindelijk kijk je iets als NCIS net zo min voor de spannende moordzaken als dat je bijvoorbeeld Suits kijkt voor de intrigerende rechtszaken. Het is een handige kapstok om verhalen over je karakters aan op te hangen.

Dit is ook een van de redenen waarom ik jaren geleden na de eerste paar seizoenen bij CSI afgehaakt ben. De zaken werden eentonig en de serie had daarnaast karakters die niet interessant genoeg waren om te blijven volgen.

Zelf kan ik door het downloaden makkelijk elke aflevering volgen waneer het me uit komt maar voor de kijkers die het gewoon op tv volgen kan ik me goed voorstellen dat het juist wel fijn is dat je niet perse voor elke aflevering thuis hoeft te blijven omdat je anders cruciale delen van het verhaal mist.

Dat is meer een kwestie van gemak dan dat de series gemaakt worden voor dommere kijkers. Op wat uitzonderingen hier en daar na is het overgrote merendeel van de series gewoon lekker kijkbaar zonder dat je er al te veel bij na hoeft te denken.

Het zou me dan ook niet verbazen als dit soort series in populariteit wat af zullen nemen naarmate diensten als Netflix e.d. het makkelijker maken om verhaallijnen over meerdere afleveringen te blijven volgen op je eigen tempo. Al zal er vast altijd een plaats blijven voor dit soort series.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:06 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ik denk dat het gros van de kijkers niet eens weet naar welke NCIS/CSI ze kijken en in welke stad het zich afspeelt en waar die stad eigenlijk ligt en wat de kenmerken zijn van die stad. Beetje SBS publiek.

Ik denk dat de meeste kijkers dat wel door zullen hebben. Al is het maar omdat ze het allemaal in de titel van hun show stoppen :X Uiteindelijk maakt het voor de verhaal lijn vaak ook nauwelijks uit en had het in elke grote stad af kunnen spelen. Maar het verschil tussen NCIS en NCIS LA is wel degelijk duidelijk zichtbaar in verschil in locaties, karakters en verhaallijnen.
Ik zou kijkers die voor het gemak van de "case of the week" series kiezen zeker niet dommer inschatten dan de kijkers van bijvoorbeeld jouw geliefde Entourage. Het kijkt allemaal gewoon lekker weg zonder al te veel nadenken. Pas als je op het niveau van series als House of Cards, The Wire, The West Wing e.d. gaat kijken komt daar een verschil in en word er meer van je verwacht als kijker. Maar dat is maar een kleine fractie van de series die er uit komen.

quote:
Als ze daar al verschillen in maken in die series. En er zal ook wel subsidiegeld in gaan van de betreffende steden ofzo, om ze populairder te maken. Tenminste dat idee heb ik dan.
Of er zo veel subside in gaat vraag ik me af. Steden als New York en L.A. zijn sowieso al aantrekkelijke achtergronden voor een serie. Wat je wel veel ziet is dat de producenten zo min mogelijk in de weg gezeten worden met regelgeving omtrent het filmen. Een staat afzetten omdat om een paar acteurs een scene buiten te kunnen laten lopen is zo geregeld.

quote:
En mensen vinden gewoon NCIS/CSI op zich leuk en kijken het dan, wherever en op welk tijdstip het ook is. Misschien hebben ze hele geliefde acteurs? Waar ze zichzelf in zien? Ik zou er in ieder geval snel klaar mee zijn. Oh een haar, DNA onderzoek, oh het is die en die! :D
Het is dat gemak, dat je je niet al te druk hoeft te maken over wanneer je iets kijkt. Het blijft toch wel te volgen. Het hangt zeker ook af van de acteurs ja. Er zijn genoeg van dit type serie die het niet verder redden dan het eerste seizoen omdat ze naast de wekelijkse zaak geen pakkende karakters in de show hebben zitten. Wie uiteindelijk de dader is geweest is aan het eind van de aflevering niet belangrijk meer. Het is de interactie van de vaste cast die blijft hangen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 17 juli 2014 @ 12:31:54 #123
54408 Parzival
Where it happens
pi_142393697
die state of affairs en madame secratary lijken me leuk.. zodra ze uitkomen.. ben ik erbij :)
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142394620
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]

Ik denk dat de meeste kijkers dat wel door zullen hebben. Al is het maar omdat ze het allemaal in de titel van hun show stoppen :X Uiteindelijk maakt het voor de verhaal lijn vaak ook nauwelijks uit en had het in elke grote stad af kunnen spelen. Maar het verschil tussen NCIS en NCIS LA is wel degelijk duidelijk zichtbaar in verschil in locaties, karakters en verhaallijnen.
Ik zou kijkers die voor het gemak van de "case of the week" series kiezen zeker niet dommer inschatten dan de kijkers van bijvoorbeeld jouw geliefde Entourage. Het kijkt allemaal gewoon lekker weg zonder al te veel nadenken. Pas als je op het niveau van series als House of Cards, The Wire, The West Wing e.d. gaat kijken komt daar een verschil in en word er meer van je verwacht als kijker. Maar dat is maar een kleine fractie van de series die er uit komen.
Ik volg ze zelf ook wel, bijvoorbeeld Elementary of White Collar ofzo. En ik zei juist dat ik Entourage Miami en Entourage San Francisco wilde, omdat het te vergelijken is met dit soort series, lekker easy te volgen.

Met SBS publiek, bedoelde ik meer mensen die inderdaad niet Breaking Bad of The Wire ofzo volgen of dat niet hoeven, liever gewoon easy series kijken.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:14:15 #125
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_142394738
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik volg ze zelf ook wel, bijvoorbeeld Elementary of White Collar ofzo. En ik zei juist dat ik Entourage Miami en Entourage San Francisco wilde, omdat het te vergelijken is met dit soort series, lekker easy te volgen.

Met SBS publiek, bedoelde ik meer mensen die inderdaad niet Breaking Bad of The Wire ofzo volgen of dat niet hoeven, liever gewoon easy series kijken.
Het lastige van Entourage Miami of SF is dat je daar als acteur te weinig werk hebt voor de levensstijl van de jongens uit Hollywood :P

SBS publiek is een term die vaak gebruikt wordt voor kijkers van reality series over Barbie e.d. Daar wou ik de kijkers van crime procedurals nou niet gelijk mee vergelijken. Vandaar mijn opmerking.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_142394835
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:14 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Het lastige van Entourage Miami of SF is dat je daar als acteur te weinig werk hebt voor de levensstijl van de jongens uit Hollywood :P

SBS publiek is een term die vaak gebruikt wordt voor kijkers van reality series over Barbie e.d. Daar wou ik de kijkers van crime procedurals nou niet gelijk mee vergelijken. Vandaar mijn opmerking.
Haha ohja niet aan gedacht. Nja, maar het zijn wel mensen die niet de moeite nemen om een serie te downloaden/volgen, maar gewoon maar kijken wat er op tv, is dat bedoelde ik er meer mee. Schoonmoeder bijv. :P
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:18:21 #127
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_142396853
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:17 schreef JDx het volgende:

[..]

Haha ohja niet aan gedacht. Nja, maar het zijn wel mensen die niet de moeite nemen om een serie te downloaden/volgen, maar gewoon maar kijken wat er op tv, is dat bedoelde ik er meer mee. Schoonmoeder bijv. :P
Of er de kennis niet voor (denken te) hebben. Maar als je kijkt naar hoeveel dat soort series nog gedownload worden en hoeveel dvd's ze verkopen is het toch ook interessant genoeg voor een grote groep kijkers die wel graag elke aflevering blijft volgen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 18 juli 2014 @ 04:15:36 #128
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142429436
Extant _O_
The Honourable Woman _O_
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  Moderator vrijdag 18 juli 2014 @ 20:21:46 #129
9859 crew  Karina
Woman
pi_142455671
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:21 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Juist! jij snapt het! :9 ...het is pure pulp, die zichzelf niet overdreven serieus neemt...erg fijne tv, wmb!

[disclaimer: 'nazi vampires' is mijn interpretatie van een aantal dingen in de pilot die ik niet zal spoileren. Ik hoor graag of jij het ermee eens bent ;) ]
Geweldige serie :D Inderdaad nazi zombies en ik verwacht nog een Hitlerzombie op een gegeven moment en iets met Aliens.

Die scene in het morturarium 'Sweet Caroline bam bam bam' _O-

En en herkende je Bishop , ging vrij snel dood. Dat was de Wishmaster.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 18 juli 2014 @ 22:27:32 #130
206322 Seam
Pillz-E
pi_142460647
The Wishmaster _O_
Heerlijke onzin man _O_ Die stem was wel indrukwekkend.

Verder toch maar eens aan Banshee en Hannibal begonnen gezien en ben absoluut niet teleurgesteld.
Banshee is echt heel erg tof gefilmd, camerawerk en editing is prachtig en het script zit vol met spektakel. Beetje ongeloofwaardig misschien, maar als ik hyperrealisme wil zien kijk ik wel een documentaire.

Hannibal komt wel erg traag op gang, maar heeft ook absoluut z'n momenten. Net als Banshee erg goed camera en editingwerk. Fijn aan het script dat het onconventioneel is voor tv-begrippen. Cases duren soms 3 afleveringen, dan weer een halve aflevering. Maakt het veel spannender om te kijken. Ik ben wel benieuwd waar het uiteindelijk naartoe gaat, maar als ik der verhalen moet geloven staat me nog voldoende te wachten (ben nu bij aflevering 10).
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_142463680
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 04:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Extant _O_
The Honourable Woman _O_
vertel dan ook eff waarom :P
..///
pi_142464217
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 20:21 schreef Karina het volgende:
Bishop ,
[ afbeelding ]
Ik herkende hem vooral als Mikhail van Lost :P



Wel aardig wat spoilers trouwens in je post
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142484189
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 04:15 schreef Leafeon672 het volgende:
The Honourable Woman _O_
Godverdomme zeg inderdaad. Wat een aflevering weer. _O_
The Shadow Line is van dezelfde maker trouwens, ook steengoed.
pi_142487230
Heeft er iemand de pilot van Satisfaction gezien? Ik weet niet wat ik ervan moet denken...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_142492287
Ben de pilot van Satisfaction nu aan het downloaden.
pi_142495738
Pilot gezien, behoorlijk matig. Als ze het verhaal wat zouden uitwerken past waarschijnlijk het hele seizoen in 1 film. Lijkt een beetje een trage en saaie serie te worden zoals USA vorig jaar al met Graceland kwam.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 23:57:37 #137
6941 APK
Factual, I think.
pi_142498104
Eerste aflevering van Tyrant vond ik veelbelovend.
Beetje late reactie wegens geen series kijken tijdens het WK :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_142501567
Extant is zeker wel vermakelijk, misleidende IMDb plot trouwens.

Woman comes back from space, tries to reconnect with family is niet echt boeiend te noemen, gelukkig is de serie veel interessanter dan dat!
pi_142504429
Satisfaction pilot net gezien; ik ben wel een fan. Het verhaal lijkt een beetje op de serie Hung die een paar jaar geleden op tv was. Wel met een andere doelgroep qua kijker; zit een beetje diepgang in, mooiere settings (dat midcentury modern-huis). Het is zeker goed weg te kijken maar ben bang dat het moeilijk is om het een seizoen lang interessant te houden.
  zondag 20 juli 2014 @ 07:09:22 #140
54408 Parzival
Where it happens
pi_142504890
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 04:23 schreef Bucketlist het volgende:
Satisfaction pilot net gezien; ik ben wel een fan. Het verhaal lijkt een beetje op de serie Hung die een paar jaar geleden op tv was. Wel met een andere doelgroep qua kijker; zit een beetje diepgang in, mooiere settings (dat midcentury modern-huis). Het is zeker goed weg te kijken maar ben bang dat het moeilijk is om het een seizoen lang interessant te houden.
met evenveel sex erin?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142509454
Ik moest bij Satisfaction ook gelijk aan Hung denken. Vind het goed weg te kijken.
  zondag 20 juli 2014 @ 13:50:54 #142
194233 Friday12
Originele kloon
pi_142511035
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:50 schreef bietelboer het volgende:
Ik moest bij Satisfaction ook gelijk aan Hung denken. Vind het goed weg te kijken.
Weet nog niet wat ik er van vind dus ik blijf gewoon nog even kijken :)
pi_142511934
Net ook gekeken, geweldig, dit soort series hou ik van!
pi_142513085
En Rush hoe is dat?

Nog iemand Married of You're the Worst gezien?
pi_142513271
Zit er tussen al deze series iets boeiends? Ik bedoel echte pareltjes als Breaking Bad, True Detective en Fargo?
pi_142513525
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:58 schreef Vatta het volgende:
Zit er tussen al deze series iets boeiends? Ik bedoel echte pareltjes als Breaking Bad, True Detective en Fargo?
The Honourable Woman. Verder zijn Extant en Tyrant vermakelijk.
pi_142513761
Bij Extant en Satisfaction kijk ik uit naar de volgende ep, Married en You're the Worst kunnen ze meteen cancellen.

Rush moet ik nog proberen.

Tyrant en The Honourable Woman spreekt me totaal niet aan, want ik hou niet van oorlog en politiek en terroristenshit dingen, maar ga het misschien nog proberen.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:47:23 #148
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142514909
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:50 schreef bietelboer het volgende:
Ik moest bij Satisfaction ook gelijk aan Hung denken. Vind het goed weg te kijken.
Hung, hoe geniaal was dat kerel.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_142517178
Na Satisfaction kan ik me ook wel vinden in Rush.
  maandag 21 juli 2014 @ 09:48:47 #150
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142544644
Gang Related kijkt wel lekker weg.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 21 juli 2014 @ 09:52:24 #151
54408 Parzival
Where it happens
pi_142544718
quote:
99s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:47 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hung, hoe geniaal was dat kerel.
laatste seizoen was wel een beetje moeizaam.. maar de eerste paar waren toch wel goed..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  maandag 21 juli 2014 @ 09:52:27 #152
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142544721
quote:
99s.gif Op maandag 21 juli 2014 09:48 schreef Houniet het volgende:
Gang Related kijkt wel lekker weg.
Absoluut. Laatste aflevering was een pareltje. Dat einde was ook redelijk onverwacht.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 21 juli 2014 @ 09:56:21 #153
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142544807
Nog niets zeggen, ben nog niet helemaal bij O-) .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_142544941
Rush is trouwens wel een beetje hetzelfde idee als Ray Donovan, zelfde type kerel.

Alleen bij Ray Donovan ging het al gauw niet meer zo om het redden van celebs uit situaties waar ze geen politie bij willen en is dat bij Rush volgens mij meer het hele verhaal.

Het gaat hier dus om Rush US (2014).
pi_142545003
Dikke kans dat het bij Rush ook snel weer richting wat andere plotlijntjes zal lopen, net als al die series. Klinkt behoorlijk cliché allemaal moet ik zeggen met zo'n lekker rebelse dokter/agent/whatever in een case of the week serie. Satisfaction pilot vond ik wel leuk. Ben wel benieuwd wat ze daarmee willen gaan doen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142545060
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:05 schreef Tim86 het volgende:
Dikke kans dat het bij Rush ook snel weer richting wat andere plotlijntjes zal lopen, net als al die series. Klinkt behoorlijk cliché allemaal moet ik zeggen met zo'n lekker rebelse dokter/agent/whatever in een case of the week serie. Satisfaction pilot vond ik wel leuk. Ben wel benieuwd wat ze daarmee willen gaan doen.
TV / [USA] Satisfaction vond ik dan ook sukken leuker dan Rush, maar blijf Rush wel een kans geven, in Australie loopt het al 4 seizoenen ofzo.

Vaak zijn gejatte series wel succesvol, zoals bijvoorbeeld Shameless US na 11 seizoenen UK.

[ Bericht 2% gewijzigd door JDx op 21-07-2014 10:22:30 ]
pi_142545205
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:08 schreef JDx het volgende:

[..]

Satisfaction vond ik dan ook sukken leuker dan Rush, maar blijf Rush wel een kans geven, in Australie loopt het al 4 seizoenen ofzo.

Vaak zijn gejatte series wel succesvol, zoals bijvoorbeeld Shameless US na 11 seizoenen UK.
Shameless vond ik juist een beetje een uitzondering. Dat is zeker geniaal. Er zijn er veel meer geflopt dan geslaagd afgelopen jaren.Afgelopen jaar alleen al een stuk of 10 geflopte remakes van buitenlandse series voor mijn gevoel :D (inclusief een remake van ons eigen Overspel)

Terwijl ik daar een beetje op zat te googlen ontdekte ik dat Joel McHale in de zwaar geflopte US remake van The IT Crowd zat, waarvan ik niet eens wist dat hij bestond :D :')

PIlot werd nooit opgepikt.

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142545224
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Shameless vond ik juist een beetje een uitzondering. Dat is zeker geniaal. Er zijn er veel meer geflopt dan geslaagd afgelopen jaren.Afgelopen jaar alleen al een stuk of 10 geflopte remakes van buitenlandse series voor mijn gevoel :D

Terwijl ik daar een beetje op zat te googlen ontdekte ik dat Joel McHale in de zwaar geflopte US remake van The IT Crowd zat, waarvan ik niet eens wist dat hij bestond :D :')

PIlot werd nooit opgepikt.

[ afbeelding ]
Hahaha, dat kende ik ook niet.

The IT crowd is de enige britse serie die ik volledig heb uitgekeken. Blij dat er geen US versie is.
pi_142545871
3 topics aangemaakt van series die ik wil gaan volgen.

IMDB link, plaatje, imdb plot en mijn korte objectieve uitleg en daarna in een post mijn korte mening.
  maandag 21 juli 2014 @ 10:50:30 #163
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142546082
Goed bezig :).
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 21 juli 2014 @ 10:56:25 #164
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142546266
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Ah OK ik heb van het weekend Dead Snow 2 gezien dus ik dacht, als het daar op lijkt _O_ Maar ik houd wel van pulp ;) Het hoeft niet allemaal zo hoogstaand te zijn.
Ik vond hem leuk, hou ook wel van pulp op zijn tijd (alhoewel True Blood net wat te ver ging na seizoen 5). eerste aflevering van The Strain vond ik iig erg leuk, beetje Fringe meets Helix.

En het is van Guillermo del Toro, die man heeft me nog nooit teleurgesteld.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 21 juli 2014 @ 11:01:14 #165
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142546421
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 21 juli 2014 @ 11:04:43 #166
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142546538
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_142546557
quote:
Mijn mening nav de pilot:
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 00:23 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik had hier echt weinig van verwacht, maar vond de pilot echt supertof. Ik vond Legion maar een brakke film, maar dat boeit voor dit verhaal verder weinig (speelt zich ook 25 jaar later af).

Echt verrassend leuk. Zag er ook erg goed uit allemaal qua sets etc :)
Maar moet zeggen dat de eps daarna echt minder en minder worden :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142546581
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142546596
quote:
Er staan nog meer youtube trailers in the OP hoor, voor het geval dat je er nog meer zoekt :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 21 juli 2014 @ 11:06:32 #170
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142546601
Ik weet het ook nog niet, maar die laatste lijkt me wel wat. The Last Ship.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 21 juli 2014 @ 11:06:58 #171
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142546609
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 11:06 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Er staan nog meer youtube trailers in the OP hoor, voor het geval dat je er nog meer zoekt :)
Nah, kwam er zo 2 tegen. Denk ef een 'so you know' post.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 22 juli 2014 @ 17:32:33 #172
54408 Parzival
Where it happens
pi_142603096
Satisfaction leek me erg goed gaan.. totdat het ineens heel erg op Hung ging lijken..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142603417
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 17:32 schreef Parzival het volgende:
Satisfaction leek me erg goed gaan.. totdat het ineens heel erg op Hung ging lijken..
Boeiend, ik ken heel dat Hung niet eens, dus dat stoort me niks.
pi_142604105
Hung was supertof :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142617257
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:05 schreef Tim86 het volgende:
Hung was supertof :D
Beetje Entourage/Cali achtig? Heb ik iets gemist? Waarom heb ik er nog nooit iemand over gehoord? Of is het een beetje Eastbound and Down geniaal, maar ondergewaardeerd? ;)
pi_142620341
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:51 schreef JDx het volgende:

[..]

Beetje Entourage/Cali achtig? Heb ik iets gemist? Waarom heb ik er nog nooit iemand over gehoord? Of is het een beetje Eastbound and Down geniaal, maar ondergewaardeerd? ;)
Was niet zo populair hier op fok ;(

TV / [HUNG] I've got a very big dick!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142622514
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:05 schreef Tim86 het volgende:
Hung was supertof :D
Eens!
pi_142627404
Nou laten we hopen dat TV / [USA] Satisfaction het concept verbeterd heeft ;)
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:06:07 #179
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_142636008
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:51 schreef JDx het volgende:

[..]

Beetje Entourage/Cali achtig? Heb ik iets gemist? Waarom heb ik er nog nooit iemand over gehoord? Of is het een beetje Eastbound and Down geniaal, maar ondergewaardeerd? ;)
totaal ander concept en sfeer als entourage en californication, maar wel dezelfde combinatie van drama en komedie. Vond het ook een erg leuke serie die ik pas later ontdekte, net toen ik de laatste aflevering gekeken had kwam het bericht dat het gecancelled was. Zonde
pi_142658262
Wat is er nou naast Extant, Rush en Satisfaction nog meer aan te raden? Voor Tyrant?
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:34:55 #181
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142662682
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:13 schreef JDx het volgende:
Wat is er nou naast Extant, Rush en Satisfaction nog meer aan te raden? Voor Tyrant?
The Honourable Woman :Y
Rectify :Y
Tyrant :N
The Strain :N
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_142670319
The Strain kan je idd weggooien.

Ik kan me zo weinig voorstellen bij The Honourable Woman, wat is er zo leuk aan, als ik het verhaal lees, denk ik alleen maar drama drama drama... en waarom is dat leuker dan Tyrant, klinkt een beetje hetzelfde. Oorlog, terroristen, drama drama, politiek geneuzel :P ;)

Trouwens gister begonnen met The Divide, maar wat een irritant wijf is dat zeg, na 30 minuten afgezet, wil het nog wel afkijken, maar was sowieso moe.
pi_142670403
Oh lees net meer over Honourable Woman, maar zie al UK, miniserie, BBC, is ook al afgelopen, daar ga ik geen moeite voor doen om nog in te komen.

Rectify klinkt nog wel interessant, maar blijven ze constant in jail klooien of zie je het vanaf het moment dat ie uit de bak is?
  donderdag 24 juli 2014 @ 09:28:30 #184
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142671132
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:05 schreef Tim86 het volgende:
Hung was supertof :D
Ik heb die intro nog vaak in de wagen aan.


_O_.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 24 juli 2014 @ 09:28:47 #185
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142671136
JDx, Fargo gekeken?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_142671170
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 09:28 schreef Houniet het volgende:
JDx, Fargo gekeken?
Ja zeker, dat was voor mij de topper van dit jaar, vond het veel entertainender (is geen woord zeker) dan True Detective. Of het beter was kan ik niet zeggen, maar heb er meer plezier aan beleefd.
  donderdag 24 juli 2014 @ 09:31:39 #187
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142671194
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 09:30 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja zeker, dat was voor mij de topper van dit jaar, vond het veel entertainender (is geen woord zeker) dan True Detective. Of het beter was kan ik niet zeggen, maar heb er meer plezier aan beleefd.
Vond ik ook, had echt de drang om weer een EP te kijken.
Dat had ik ook bij T.D.

Ik zoek weer een nieuwe. Vanavond aan Halle Berry beginnen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_142693903
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:45 schreef JDx het volgende:
Rectify klinkt nog wel interessant, maar blijven ze constant in jail klooien of zie je het vanaf het moment dat ie uit de bak is?
Het begint als ie net uit de bak komt. Maar volgens mij vind je deze serie niks, is nog trager dan True Detective :)
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:20:46 #189
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_142696120
Straks Extant ep 3 kijkeeeeeee. Niet heel nieuw, maar The Americans is tof. Iemand uit BSG subreddit recommende het omdat het beetje dat ene heeft van 'wie is undercover en wie niet', alleen volg je het vanuit het perspectief van de undercovermensen.

En Deadbeat is zo lekker dom, met geesten van vieze blobs en lintwormen, en die zweedse gay Mafia. :') Dat en Brooklyn Nine Nine zijn toch wel leuke nieuwe comedies. Al moest ik bij die laatste vaak hardop lachen en bij Deadbeat niet zo. Maar leuk om Tyler van Reaper weer bezig te zien. ^O^
When all else fails, you always have delusion.
pi_142698735
Extant blijft boeien al is het wel een wachten op wat is er nou aan de hand serie, hopelijk meer duidelijkheid, moet niet zo worden als sommige series waar niks duidelijk wordt.
pi_142713227
Tyrant _O_
Extant _O_
Gang Related _O_

Kijken stuk voor stuk lekker weg imo.
pi_142713313
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Shameless vond ik juist een beetje een uitzondering. Dat is zeker geniaal. Er zijn er veel meer geflopt dan geslaagd afgelopen jaren.Afgelopen jaar alleen al een stuk of 10 geflopte remakes van buitenlandse series voor mijn gevoel :D (inclusief een remake van ons eigen Overspel)

Terwijl ik daar een beetje op zat te googlen ontdekte ik dat Joel McHale in de zwaar geflopte US remake van The IT Crowd zat, waarvan ik niet eens wist dat hij bestond :D :')

PIlot werd nooit opgepikt.

[ afbeelding ]
Wacht, wat :') _O- mijn hemel _O-
Ja doei.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:05:44 #194
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142714147
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:11 schreef JDx het volgende:
Extant blijft boeien al is het wel een wachten op wat is er nou aan de hand serie, hopelijk meer duidelijkheid, moet niet zo worden als sommige series waar niks duidelijk wordt.
Flash Forward :P.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_142729541
Flash Forward?
TV / [USA] Extant

Ik hoop nog steeds op een leuke comedy, maar na Married en You're the Worst wordt de hoop steeds kleiner. Toch was de eerste aflevering van Young & Hungry best leuk. Begon heel saai en cliche, maar tweede helft was best te pruimen.

Hier meer info:
TV / [USA] Young & Hungry
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:33:50 #196
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142738269
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:45 schreef JDx het volgende:
Oh lees net meer over Honourable Woman, maar zie al UK, miniserie, BBC, is ook al afgelopen, daar ga ik geen moeite voor doen om nog in te komen.
Er komen nog vier afleveringen hoor. :?
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_142743577
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:33 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Er komen nog vier afleveringen hoor. :?
Oh, ik zag op IMDb staan (2014) en niet (2014 - ) dan is het meestal al afgelopen en/of gecanceled.

Maar goed, niks voor mij.
pi_142743781
You're the Worst, de eerste twee afleveringen van gezien en moet zeggen dat dergelijke komedies vol sarcasme en zonder lachband mij wel bevallen :)


Extant :Y

Welcome to Sweden :D :P
pi_142743992
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:49 schreef WammesWaggel het volgende:
You're the Worst, de eerste twee afleveringen van gezien en moet zeggen dat dergelijke komedies vol sarcasme en zonder lachband mij wel bevallen :)

Extant :Y

Welcome to Sweden :D :P
Ik kon helaas die kerel van You're the worst niet uitstaan :P
pi_142744031
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:05 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik kon helaas die kerel van You're the worst niet uitstaan :P
Die moet duidelijk zijn meerdere in die geniale vrouw erkennen :D
  zaterdag 26 juli 2014 @ 11:43:28 #201
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142744691
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:37 schreef JDx het volgende:
Flash Forward?

Nooit gekeken dus :P.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 26 juli 2014 @ 11:46:40 #202
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_142744749
Weet iemand nog een paar goede sites waar ik tv torrents kan vinden?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 11:48:34 #203
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_142744791
Eztv ken ik al. Zijn er geen andere?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 11:49:48 #204
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_142744818
Waarom hoor ik niemand over Matador? Eerste twee afleveringen gezien en het is echt een geniale serie. Veel actie, diepgaande verhaallijnen.

:')
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 26 juli 2014 @ 11:55:23 #205
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142744951
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:46 schreef RobbieBoy het volgende:
Weet iemand nog een paar goede sites waar ik tv torrents kan vinden?
www.tvtorrents.com
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 26 juli 2014 @ 11:55:41 #206
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142744961
Alleen ze zijn offline voor vakantie :').
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_142747437
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:49 schreef WammesWaggel het volgende:
You're the Worst, de eerste twee afleveringen van gezien en moet zeggen dat dergelijke komedies vol sarcasme en zonder lachband mij wel bevallen :)


Extant :Y

Welcome to Sweden :D :P
welcome to sweden is een prima comedy ja :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:40:40 #208
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_142750707
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:34 schreef JDx het volgende:

[..]

Oh, ik zag op IMDb staan (2014) en niet (2014 - ) dan is het meestal al afgelopen en/of gecanceled.

Maar goed, niks voor mij.
Dat komt ondat dit een mini-serie is. Het is dus vanaf het begin al duidelijk dat er geen tweede seizoen komt.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_142762081
Net ook eindelijk Tyrant gezien, wat een kutserie zeg, ja het is wel spannend op het einde, dat je denkt ohhh ik wil aflevering 2 kijken, maar ik erger me dood aan dat eindeloze teren op die terroristen, dat kutvolk moet gewoon geen aandacht meer krijgen, echt nooit meer!
pi_142803123
goeien review :')
pi_142803295
Aflevering 3 van tyrant is er
  maandag 28 juli 2014 @ 09:17:12 #212
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142803722
Gister EP01 gekeken van Extant. Toch verrast!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_142803729
Mijn download site met alleen maar Engelse torrents (ITV, BBC Alle kanalen) gaat dicht. Kent iemand een alternatief hiervoor? Ik kan die dingen niet op de normale torrent sites vinden. :(
  maandag 28 juli 2014 @ 09:18:42 #214
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142803744
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:17 schreef friekin_ het volgende:
Mijn download site met alleen maar Engelse torrents (ITV, BBC Alle kanalen) gaat dicht. Kent iemand een alternatief hiervoor? Ik kan die dingen niet op de normale torrent sites vinden. :(
www.tvtorrents.com
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 28 juli 2014 @ 09:23:18 #215
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142803815
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:17 schreef friekin_ het volgende:
Mijn download site met alleen maar Engelse torrents (ITV, BBC Alle kanalen) gaat dicht. Kent iemand een alternatief hiervoor? Ik kan die dingen niet op de normale torrent sites vinden. :(
https://eztv.it/

Heeft ze ook niet?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142803961
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:40 schreef Vinture het volgende:
Aflevering 3 van tyrant is er
Aflevering 5 was er vorige week al, deze week 6, maar na compleet geirriteerd te zijn door aflevering 1 heb ik toch ep 2 nog geprobeerd, echt ik kan me zo ergeren aan die hele kutcultuur daar, na 20min afgezet.
  maandag 28 juli 2014 @ 09:34:37 #217
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142804004
Ontspan jezelf, het is maandagmorgen B-).
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_142806241
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:32 schreef JDx het volgende:

[..]

Aflevering 5 was er vorige week al, deze week 6, maar na compleet geirriteerd te zijn door aflevering 1 heb ik toch ep 2 nog geprobeerd, echt ik kan me zo ergeren aan die hele kutcultuur daar, na 20min afgezet.
Sorry ik bedoelde the strain
pi_142810345
Er komt weer een hele lading nieuwe series aan:

http://abc.go.com/new-shows
http://www.nbc.com/2014-2015-season
http://www.fox.com/programming/
http://www.cbs.com/shows/cbs-fall-preview-2014/
http://www.cwtv.com/shows/

Persoonlijk kijk ik wel uit naar: Agent Carter, Forever, Gotham, Scorpion en The Flash.
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 13:41:43 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_142810815
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:27 schreef schijffie het volgende:
The Flash.
Ik heb de eerste aflevering gezien (screener) prima te doen inderdaad. Heeft zeker potentie. Beetje X-Men achtig met een vleugje Smallville.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_142810945
Sowieso een flinke lading op comics gebaseerde series.
pi_142811711
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:45 schreef schijffie het volgende:
Sowieso een flinke lading op comics gebaseerde series.
Ja bah.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:44:50 #223
206322 Seam
Pillz-E
pi_142812942
Mensen hier al Manhattan gezien? Krijgt erg goede kritieken.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_142814467
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:32 schreef JDx het volgende:

[..]

Aflevering 5 was er vorige week al, deze week 6, maar na compleet geirriteerd te zijn door aflevering 1 heb ik toch ep 2 nog geprobeerd, echt ik kan me zo ergeren aan die hele kutcultuur daar, na 20min afgezet.
Ik vind het een heerlijke serie :o ^O^
  maandag 28 juli 2014 @ 15:46:40 #225
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142815451
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:07 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja bah.
Zit ik ook niet op te wachten, net als het aids wat Arrow heet.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_142815468
Verschrikkelijk, dat was alleen de eerste 3 afleveringen uit te houden vanwege die wijven.
  maandag 28 juli 2014 @ 15:49:16 #227
194233 Friday12
Originele kloon
pi_142815559
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:41 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb de eerste aflevering gezien (screener) prima te doen inderdaad. Heeft zeker potentie. Beetje X-Men achtig met een vleugje Smallville.
Wel jammer dat Barry van Smallville er niet inzit :P
pi_142815562
Arrow _O_ _O_ _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 28 juli 2014 @ 15:53:32 #229
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142815750
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:49 schreef Tim86 het volgende:
Arrow _O_ _O_ _O_
Ik hoop op sarcasme Tim.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 28 juli 2014 @ 15:54:19 #230
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142815782
Pilot van Extant was goed. ^O^

Ga het maar opsparen en in een adem kijken. Volgens mij wordt dat wel de moeite waard.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142815909
dit weekend Power gekeken. wat zit daar toch een overvloed aan sex in :S
pi_142816128
quote:
11s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:53 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ik hoop op sarcasme Tim.
Hell no. Maar smaken verschillen gelukkig :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 28 juli 2014 @ 16:14:16 #233
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142816449
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:54 schreef Happel het volgende:
Pilot van Extant was goed. ^O^

Ga het maar opsparen en in een adem kijken. Volgens mij wordt dat wel de moeite waard.
Inderdaad. Alleen in ga vanavond aan EP02 beginnen.

@ tim, gelukkig idd ;).
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 28 juli 2014 @ 18:29:42 #234
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_142821024
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:14 schreef Houniet het volgende:

[..]

Inderdaad. Alleen in ga vanavond aan EP02 beginnen.

@ tim, gelukkig idd ;).
Mijn enthousiasme is na de derde ep wel ingedamd. Niet om jullie feestje te verpesten. :@
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  maandag 28 juli 2014 @ 18:36:05 #235
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_142821169
Harry Potter momentje in The Strain
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 18:45:46 #236
9859 crew  Karina
Woman
pi_142821449
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:54 schreef Happel het volgende:
Pilot van Extant was goed. ^O^

Ga het maar opsparen en in een adem kijken. Volgens mij wordt dat wel de moeite waard.
Ik heb dit weekend de eerste 3 gekeken. Twijfelde na de eerste nog wel een beetje maar ik ga het volgen, ik was bang dat het meer over de familieproblemen en zo zou gaan, maar zo te zien is dat dus niet zo.

Wel grappig dat de Japanse wetenschapper dezelfde is als in Helix, beetje dezelfde rol ook nog eens.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 18:46:30 #237
9859 crew  Karina
Woman
pi_142821474
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:49 schreef Tim86 het volgende:
Arrow _O_ _O_ _O_
Heb ik nog nooit gekeken, op een of andere manier trok me dat niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_142839721
quote:
Alleen met uitnodiging :(
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:23 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

https://eztv.it/

Heeft ze ook niet?
Nee. Ik zoek bijvoorbeeld verbouwingprogramma's etc.
pi_142839746
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 08:40 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Alleen met uitnodiging :(

[..]

Nee. Ik zoek bijvoorbeeld verbouwingprogramma's etc.
https://tvchaosuk.com/ zie ik getipt worden aan mensen met dezelfde vraag.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142839928
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 08:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

https://tvchaosuk.com/ zie ik getipt worden aan mensen met dezelfde vraag.
Ook al op invite. Argh! Ik heb nu bij http://www.zxcv.fm/main.php een ratio van 1,9. Balen dit.
pi_142839972
Ah, ik zie op FB dat ze vaker open registraties doen. Wacht ik daar op. :) Bedankt voor de tip!
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:27:42 #242
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142846388
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 08:40 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Alleen met uitnodiging :(

[..]

Nee. Ik zoek bijvoorbeeld verbouwingprogramma's etc.
Sorry, ik kan niet meer inviten.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_142854055
Ik vond Manhattan niet zo best. Ze doen wel hun best, maar gewoon niet boeiend genoeg.
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:39:07 #244
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_142902120
Ik vond Manhattan wel een goed begin hebben. Mooi gemaakt en een hoop goede acteurs er in. Het mist alleen nog een beetje spanning maar dat komt in de komende afleveringen wel meer naar voren heb ik het idee.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:13:51 #245
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142906893
Inderdaad wel een leuk begin, volgende week hopelijk iets spannender. :9
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:13:10 #246
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_142918893
Extant wordt steeds beter, ep 4 begon langzaam en werd steeds spannender ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When all else fails, you always have delusion.
pi_142919122
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:13 schreef Mirel het volgende:
Extant wordt steeds beter, ep 4 begon langzaam en werd steeds spannender ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TV / [USA] Extant
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 00:44:33 #248
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_142942673
Manhattan is best een mooi gefilmde serie zeg :) mooie set/kleding/sfeer ook. En beetje donker want je bent aan het rooten voor mensen die de atoombom willen maken
When all else fails, you always have delusion.
pi_142947458
Ik weet niet of er hier mensen zijn die houden van programma's als Househunters International. Van die shows waar mensen op zoek zijn naar een huisje in een ander land.

Sinds kort is er een nieuwe serie Buying the Beach, soort househunters, maar dan gaan ze alleen op zoek naar strandhuizen en prive eilandjes.
pi_142969773
Heeft iemand deze trailer al bekeken?

Ja doei.
pi_142971076
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef JDx het volgende:
Ik weet niet of er hier mensen zijn die houden van programma's als Househunters International. Van die shows waar mensen op zoek zijn naar een huisje in een ander land.

Sinds kort is er een nieuwe serie Buying the Beach, soort househunters, maar dan gaan ze alleen op zoek naar strandhuizen en prive eilandjes.
Oké thanks!
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 18:18:20 #252
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142994494
Manhattan was best goed. Nog maar even in de gaten houden. :P
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_143009894
Zijn er mensen die Hell on Wheels volgen?

Vannacht is afl. 1 van seizoen 4 uitgekomen, moet zeggen dat ik daar de afgelopen seizoenen goed in zat.
Het heeft een beetje dezelfde setting als Deadwood.
pi_143014654
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 09:55 schreef kroepoek89 het volgende:
Zijn er mensen die Hell on Wheels volgen?

Vannacht is afl. 1 van seizoen 4 uitgekomen, moet zeggen dat ik daar de afgelopen seizoenen goed in zat.
Het heeft een beetje dezelfde setting als Deadwood.
Alleen seizoen 1 gezien, daarna afgehaakt. Er is overigens een Hell on Wheels topic op FOK.
pi_143048563
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 09:55 schreef kroepoek89 het volgende:
Zijn er mensen die Hell on Wheels volgen?

Vannacht is afl. 1 van seizoen 4 uitgekomen, moet zeggen dat ik daar de afgelopen seizoenen goed in zat.
Het heeft een beetje dezelfde setting als Deadwood.
hele toffe serie, wist niet dat seizoen 4 al begonnen was :7

Ben ook maar aan extant begonnen, wtf heeft Xander de Buisonjé een hoofdrolletje daar?
I are Baboon
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:26:43 #256
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_143049729
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:18 schreef Leafeon672 het volgende:
Manhattan was best goed. Nog maar even in de gaten houden. :P
TV / [USA] Manhattan #1

[ Bericht 11% gewijzigd door Nibb-it op 04-08-2014 13:39:08 ]
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:25:14 #257
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143057651
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:25 schreef JDx het volgende:
Net ook eindelijk Tyrant gezien, wat een kutserie zeg, ja het is wel spannend op het einde, dat je denkt ohhh ik wil aflevering 2 kijken, maar ik erger me dood aan dat eindeloze teren op die terroristen, dat kutvolk moet gewoon geen aandacht meer krijgen, echt nooit meer!
Terroristen moeten geen aandacht meer krijgen? Bedoel je dan de USA overheid? Dat zijn nl de grootste terroristen op deze wereld en dan zullen er toch weinig series meer mogelijk zijn. :Y Maar je bedoelt waarschijnlijk alleen Moslim terroristen. Die richten ook wel schade aan maar dat valt in het niet met andere terroristen zoals bv USA goverment of Israel goverment.

On topic:

Super goeie serie Tyrant.

Ben ook Hostages aan het kijken en dat vind ik ook een erg goeie serie trouwens. Veel beter dan het cijfer op IMDB.

[ Bericht 16% gewijzigd door Japie77 op 04-08-2014 17:33:39 ]
Feyenoord!
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:30:42 #258
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143057913
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand deze trailer al bekeken?

Lijkt me erg interessant! :Y
Feyenoord!
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:45:11 #259
194233 Friday12
Originele kloon
pi_143058473
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:25 schreef Japie77 het volgende:
Ben ook Hostages aan het kijken en dat vind ik ook een erg goeie serie trouwens. Veel beter dan het cijfer op IMDB.
Vond het wel goed maar heeft een open einde en is gecancelled :(

Outlander is trouwens ook kut :')
pi_143058765
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Terroristen moeten geen aandacht meer krijgen? Bedoel je dan de USA overheid? Dat zijn nl de grootste terroristen op deze wereld en dan zullen er toch weinig series meer mogelijk zijn. :Y Maar je bedoelt waarschijnlijk alleen Moslim terroristen. Die richten ook wel schade aan maar dat valt in het niet met andere terroristen zoals bv USA goverment of Israel goverment.

On topic:

Super goeie serie Tyrant.

Ben ook Hostages aan het kijken en dat vind ik ook een erg goeie serie trouwens. Veel beter dan het cijfer op IMDB.
Ik heb het over mensen die zomaar mensen opblazen en kleine kinderen doodschieten zonder rechtszaak.

Achterlijke mensen en als dit niet de waarheid is dan haat ik het wel hoe amerika het neerzet.
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:25:57 #261
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143069007
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:53 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik heb het over mensen die zomaar mensen opblazen en kleine kinderen doodschieten zonder rechtszaak.

Achterlijke mensen en als dit niet de waarheid is dan haat ik het wel hoe amerika het neerzet.
Ja dat snap ik maar hoe de media (overheid) de zaken eruit laat zien is niet altijd de realiteit. Je kan mensen totaal brainwashen met hoe en wat je ze vertelt in de media. Kijk maar naar het Israelisch Palestijnse conflict. Dit word vaak compleet anders neer gezet in de media dan wat de feiten zeggen. Nu zijn er twee israelische jongend gedood (niet eens door Hamas hoewel dit eerst wel zo gespind werd) en door al dat oorlogsgeweld van Israel zijn er nu ik geloof al 1800 palestijnen omgekomen. Dat is pas echte terreur.

Net zoals die drones van de USA die elke dag onschuldige burgerslachtoffers maken. Maar (zo proberen ze het er uit te laten zien) dat is goed want de USA zijn de Good Guys die vechten tegen de terroristen want dat zijn de Bad Guys. Yeah right. Die terroristen uit het Midden Oosten die anti Amerika zijn hebben tenminste nog een legitieme reden om te vechten tegen een vijand die met drones hun land onveilig maken.

Maar goed, einde rant.
Feyenoord!
pi_143081441
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ja dat snap ik maar hoe de media (overheid) de zaken eruit laat zien is niet altijd de realiteit. Je kan mensen totaal brainwashen met hoe en wat je ze vertelt in de media. Kijk maar naar het Israelisch Palestijnse conflict. Dit word vaak compleet anders neer gezet in de media dan wat de feiten zeggen. Nu zijn er twee israelische jongend gedood (niet eens door Hamas hoewel dit eerst wel zo gespind werd) en door al dat oorlogsgeweld van Israel zijn er nu ik geloof al 1800 palestijnen omgekomen. Dat is pas echte terreur.

Net zoals die drones van de USA die elke dag onschuldige burgerslachtoffers maken. Maar (zo proberen ze het er uit te laten zien) dat is goed want de USA zijn de Good Guys die vechten tegen de terroristen want dat zijn de Bad Guys. Yeah right. Die terroristen uit het Midden Oosten die anti Amerika zijn hebben tenminste nog een legitieme reden om te vechten tegen een vijand die met drones hun land onveilig maken.

Maar goed, einde rant.
Het is sowieso kut, of het is kut dat het zo gaat in die landen, of het is kut dat de Amerikaanse serie makers het zo in beeld brengen. Beide is het geld verdienen aan een schande.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:18:12 #263
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_143087616
Straks Outlander checken, nieuwe serie van Ron Moore (BSG) :) ik keek de eerste paar minuten al en het zag er goed uit :)
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:23:06 #264
2738 Knut
Loyal Dog
pi_143087779
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:18 schreef Mirel het volgende:
Straks Outlander checken, nieuwe serie van Ron Moore (BSG) :) ik keek de eerste paar minuten al en het zag er goed uit :)
Jaaaaaaaaaaaaaaa is leuk! De boekn zijn ook super.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:23:22 #265
2738 Knut
Loyal Dog
pi_143087784
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:23 schreef Knut het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaa is leuk! De boekn zijn ook super.
Oh... Knut is ingelogd. Goed... Silmarwen dus. :+
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 00:50:53 #266
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143111310
quote:
6s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:45 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Vond het wel goed maar heeft een open einde en is gecancelled :(

Outlander is trouwens ook kut :')
Ik vond het toch geen open einde hoor. Nu maar eens beginnen aan Gang Related. :)
Feyenoord!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 00:54:19 #267
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143111374
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:07 schreef JDx het volgende:

[..]

Het is sowieso kut, of het is kut dat het zo gaat in die landen, of het is kut dat de Amerikaanse serie makers het zo in beeld brengen. Beide is het geld verdienen aan een schande.
Wat dacht je van alle mensen die voor van die goede doelen werken en over de rug van mensen daar bakken met geld aan verdienen? (vaak komt maar 20 of 30% op de plek van bestemming) Of al dat geld dat word verdiend aan de verkoop van wapens (waar bijna alle banken bakken met geld mee verdienen).

Er zijn wat mij betreft veel ergere dingen dan series die in beeld brengen dat mensen in het MO of waar dan ook wanhopig zijn dat ze hele erge dingen doen. Zeker aangezien onze zogenaamde "leiders" veel ergere dingen doen en op veel grotere schaal ook.
Feyenoord!
pi_143115409
Komen zoooooo veel series uit. Blijf lastig om alles bij te houden en of je niet wat briljants heb gemist.
Komt er nog een samenvatting van nieuwe series en de beoordeling ervan? En kan ik zo;n samenvatting terugzien voor andere seizoenen? Vind het topic namelijk vrij snel gaan.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_143115833
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:29 schreef SlevinX het volgende:
Komen zoooooo veel series uit. Blijf lastig om alles bij te houden en of je niet wat briljants heb gemist.
Komt er nog een samenvatting van nieuwe series en de beoordeling ervan? En kan ik zo;n samenvatting terugzien voor andere seizoenen? Vind het topic namelijk vrij snel gaan.
Je bent lui :P

Ik kijk altijd gewoon op IMDb wat een hoge rating heeft, hier wordt aangeraden, het plot en wat veel gedownload wordt.

Met die combi bepaal ik wat ik ga kijken, best gedownloade serie was laatst Extant, redelijke rating en de pilot was hier ook goed ontvangen, die ging ik dus kijken. Volgens mij zag ik Satisfaction voorbij komen onderin Graceland (beide van USA) en was ik toen wel benieuwd, plot gelezen op IMDb en sprak me wel aan.

Heel soms kijk ik ook nog of het van een bepaald network is, bijv HBO (vaak goede series) of USA (vaak wat luchtiger), maar daar zijn ook weer uitzonderingen op, bijvoorbeeld Breaking Bad is van AMC, maar de rest van hun vind ik allemaal crap.
pi_143115901
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:29 schreef SlevinX het volgende:
Komen zoooooo veel series uit. Blijf lastig om alles bij te houden en of je niet wat briljants heb gemist.
Komt er nog een samenvatting van nieuwe series en de beoordeling ervan? En kan ik zo;n samenvatting terugzien voor andere seizoenen? Vind het topic namelijk vrij snel gaan.
Verder zie je van de meest besproken TV shows wel een eigen topic verschijnen, dan weet je meestal ook wel dat het interessant is.

Ook kan je nog de IMDb title search gebruiken:
IMDb: Most Popular English-Language TV Series Released 1 July 2014 Or Later With User Rating Between 7.0 And 10
, Country of Origin United States and At Least 250 Votes


Dan kan je precies zien welke series uit zijn gekomen sinds 1 juli, rating hoger dan een 7, minimaal 250 votes (sommige producties voten zelf allemaal 10en voor de release), USA (want dit is het usa topic) en engels gesproken.

Aan de hand van dat zie je al Extant en Satisfaction voorbij komen, The Strain was verschrikkelijk, maar dan moet je ook van vampieren shit houden.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:05:22 #271
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_143117728
Extant meest gedownload? Als scifi liefhebber ben ik daar heel blij mee :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_143118706
Thx voor de tips. Op IMDB raak ik altijd verdwaald. Kan wel top series vinden maar staan in de top series die ik al heb gezien of bewust heb overgeslagen. Ik zal die search eens gebruiken.

Heb uit dit topic wel een aantal nieuwe uitgepikt maar is meestal meening van 1 of 2 personen.

En er zijn nu allemaal series net begonnen maar de series die begin dit jaar of eind vorig jaar zijn begonnen lees je hier niets meer van en denk toch dat ik ook daar een hoop heb gemist.
Fargo en True detective kan je niet omheen maar verder heb ik geen idee.
Maar ik ga eens verder prutsen op IMDB misschien kom ik er uit.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:57:41 #273
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143119051
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:42 schreef SlevinX het volgende:
Thx voor de tips. Op IMDB raak ik altijd verdwaald. Kan wel top series vinden maar staan in de top series die ik al heb gezien of bewust heb overgeslagen. Ik zal die search eens gebruiken.

Heb uit dit topic wel een aantal nieuwe uitgepikt maar is meestal meening van 1 of 2 personen.

En er zijn nu allemaal series net begonnen maar de series die begin dit jaar of eind vorig jaar zijn begonnen lees je hier niets meer van en denk toch dat ik ook daar een hoop heb gemist.
Fargo en True detective kan je niet omheen maar verder heb ik geen idee.
Maar ik ga eens verder prutsen op IMDB misschien kom ik er uit.
Bierdopje vind ik ook een fijne site om in ieder geval te zien welke series er binnenkort uitkomen.
Feyenoord!
pi_143119180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:05 schreef Mirel het volgende:
Extant meest gedownload? Als scifi liefhebber ben ik daar heel blij mee :)
Dat was zo 3 weken geleden, schijnt nu alweer flink tegen te vallen.

Qua kijkcijfers/downloads dan, de serie vind ik nog steeds erg leuk.
pi_143119372
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:42 schreef SlevinX het volgende:
Thx voor de tips. Op IMDB raak ik altijd verdwaald. Kan wel top series vinden maar staan in de top series die ik al heb gezien of bewust heb overgeslagen. Ik zal die search eens gebruiken.

Heb uit dit topic wel een aantal nieuwe uitgepikt maar is meestal meening van 1 of 2 personen.

En er zijn nu allemaal series net begonnen maar de series die begin dit jaar of eind vorig jaar zijn begonnen lees je hier niets meer van en denk toch dat ik ook daar een hoop heb gemist.
Fargo en True detective kan je niet omheen maar verder heb ik geen idee.
Maar ik ga eens verder prutsen op IMDB misschien kom ik er uit.
Maar behalve die 2 series is er ook weinig goeds uitgekomen in 2013 en de eerste helft van 2014. Ik ben niet zo bang dat ik dingen mis, zoals je zelf al zegt, de echt goede series kan je na een tijdje niet meer omheen.

Ik en veel mensen hier vinden het gewoon leuk om series meteen te ontdekken vanaf dag 1. Als je dat niet kan volgen, moet je gewoon de meute volgen, de goede series komen wel boven.

Hier is het vooral de voorpret met trailers, dan de pilot, dan hopen dat het de goede kant op gaat met de serie en de kijkcijfers goed blijven, soort van spanning misschien wel.
pi_143122590
The Strain is toch wel lachen, lekker in-your-face en weinig subtiel. Kijkt prima weg.

The Honourable Woman blijft het beste wat dit jaar is uitgekomen qua series. Een echte serieuze drama/thriller, met conspiracies as fuck, moorden, spanning, komt erg realistisch over, niet zo kinderlijk allemaal zoals de meeste series. Snap niet waarom dit niet door iedereen gekeken wordt.
  Moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 14:00:24 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_143122651
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:58 schreef ChickenMan het volgende:
The Strain is toch wel lachen, lekker in-your-face en weinig subtiel. Kijkt prima weg.

The Honourable Woman blijft het beste wat dit jaar is uitgekomen qua series. Een echte serieuze drama/thriller, met conspiracies as fuck, moorden, spanning, komt erg realistisch over, niet zo kinderlijk allemaal zoals de meeste series. Snap niet waarom dit niet door iedereen gekeken wordt.
Ik vind The Strain ook best leuk. Zit nog wel te wachten op:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_143122798
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:58 schreef ChickenMan het volgende:
The Strain is toch wel lachen, lekker in-your-face en weinig subtiel. Kijkt prima weg.

The Honourable Woman blijft het beste wat dit jaar is uitgekomen qua series. Een echte serieuze drama/thriller, met conspiracies as fuck, moorden, spanning, komt erg realistisch over, niet zo kinderlijk allemaal zoals de meeste series. Snap niet waarom dit niet door iedereen gekeken wordt.
Ik vind het gewoon niet leuk dat het maar 7 afleveringen heeft, ik zoek naar toppertjes waar ik steeds weer naar uit kan kijken, verslaafd aan kan raken en seizoenen achter elkaar opnieuw kan kijken.

Met 7 afleveringen kijk ik het liever een keer op een rij als ik vrij ben ofzo, dan ga ik er goed voor zitten een paar dagen. Als tenmniste de recenties na de laatste aflevering nog steeds top zijn.

Fargo en True Detective wist ik helaas ook niet dat het een eenmalig verhaal was, dan was ik nooit begonnen aan die 2, spijt had ik dan gehad van Fargo, maar niet van True Detective. Daar heb ik bijna tot de laatste aflevering gewacht waar het allemaal nou heen zou gaan en dan een kut einde.
pi_143122819
Ik vind Chasing Life tof. Ok, het is ABC family, cliché en sob-story materiaal. Maar toch. :@
Ja doei.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:05:39 #280
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143122831
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:07 schreef JDx het volgende:

[..]

Maar behalve die 2 series is er ook weinig goeds uitgekomen in 2013 en de eerste helft van 2014. Ik ben niet zo bang dat ik dingen mis, zoals je zelf al zegt, de echt goede series kan je na een tijdje niet meer omheen.

Ik en veel mensen hier vinden het gewoon leuk om series meteen te ontdekken vanaf dag 1. Als je dat niet kan volgen, moet je gewoon de meute volgen, de goede series komen wel boven.

Hier is het vooral de voorpret met trailers, dan de pilot, dan hopen dat het de goede kant op gaat met de serie en de kijkcijfers goed blijven, soort van spanning misschien wel.
Toppers uit 2013:

House of Cards
The Americans.
Top of the Lake
Broadchurch
The Returned
Vikings
Rectify

2014:

True Detective
Fargo
Tyrant
24
The Honorable Women
Klondike
Black Sails

En dan komen er nog een vrachtlading aan nieuwe series die potentieel goed kunnen zijn zoals Legends en Whipsers bv.
Feyenoord!
pi_143122871
Oh, en Extant vind ik ook boeien, net als The Last Ship (ondanks de US Navy propaganda, al ben ik wel heel benieuwd waar ze heen gaan na één seizoen: het moet geen oneindige cirkel worden zoals Falling Skies of Revolution).
Ja doei.
pi_143122978
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:05 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Toppers uit 2013:

House of Cards
The Americans.
Top of the Lake
Broadchurch
The Returned
Vikings
Rectify

2014:

True Detective
Fargo
Tyrant
24
The Honorable Women
Klondike
Black Sails

En dan komen er nog een vrachtlading aan nieuwe series die potentieel goed kunnen zijn zoals Legends en Whipsers bv.
Kan alleen Fargo aanraden van dat lijstje.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:20:30 #283
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143123292
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:10 schreef JDx het volgende:

[..]

Kan alleen Fargo aanraden van dat lijstje.
Vrij beperkt dan imo.
Feyenoord!
pi_143123305
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:04 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon niet leuk dat het maar 7 afleveringen heeft, ik zoek naar toppertjes waar ik steeds weer naar uit kan kijken, verslaafd aan kan raken en seizoenen achter elkaar opnieuw kan kijken.

Met 7 afleveringen kijk ik het liever een keer op een rij als ik vrij ben ofzo, dan ga ik er goed voor zitten een paar dagen. Als tenmniste de recenties na de laatste aflevering nog steeds top zijn.

Fargo en True Detective wist ik helaas ook niet dat het een eenmalig verhaal was, dan was ik nooit begonnen aan die 2, spijt had ik dan gehad van Fargo, maar niet van True Detective. Daar heb ik bijna tot de laatste aflevering gewacht waar het allemaal nou heen zou gaan en dan een kut einde.
Ik snap deze gedachtegang echt totaal niet, maar oke. :D 7 aflevering iets episch, of 100 aflevering iets goeds, kies ik toch voor die eerste. :P
pi_143123330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:21 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik snap deze gedachtegang echt totaal niet, maar oke. :D 7 aflevering iets episch, of 100 aflevering iets goeds, kies ik toch voor die eerste. :P
Ik zoek series, geen lange films, het leuke van een serie is elke keer weer waar gaat het heen, komt er nog een seizoen, wat gaan ze doen, hoe groeien de karakters.

Na een jaar weer ohhh het begint weer, oh echt, jeejjjj :D
pi_143123356
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:20 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Vrij beperkt dan imo.
Wij hebben redelijk dezelfde smaak, ik kan je heeel erg Utopia aanraden. Nu met seizoen 2 bezig. ^O^
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:33:02 #287
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143123682
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:23 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wij hebben redelijk dezelfde smaak, ik kan je heeel erg Utopia aanraden. Nu met seizoen 2 bezig. ^O^
Dat is wat anders als de nederlandse Utopia neem ik aan?
Feyenoord!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:35:12 #288
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143123761
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:23 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wij hebben redelijk dezelfde smaak, ik kan je heeel erg Utopia aanraden. Nu met seizoen 2 bezig. ^O^
Las net dit in een review:

and we are all slaves to the bigger machinery of political, and industrial Machiavellianism that form most of our modern day conspiracy theories.

Dat spreekt mij zeker aan. We zijn allemaal slaven van het bankwezen alleen zijn we slaven in een gouden kooi zodat de meeste mensen het niet doorhebben helaas.
Feyenoord!
pi_143124304
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:35 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Las net dit in een review:

and we are all slaves to the bigger machinery of political, and industrial Machiavellianism that form most of our modern day conspiracy theories.

Dat spreekt mij zeker aan. We zijn allemaal slaven van het bankwezen alleen zijn we slaven in een gouden kooi zodat de meeste mensen het niet doorhebben helaas.
Ja het is idd conspiracy-achtig. Echt een hele gruwelijk harde, grauwe, soms hilarische serie. Heeft echt een sfeertje die je nergens anders ziet. De soundtrack is ook helemaal geweldig.

Zelfs een eigen foktopic, maar volgens mij denkt iedereen dat het om die debiele realityshow gaat :D TV / Utopia - Chillies, sand, bleach, a spoon.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:00:58 #290
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143124519
quote:
6s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:54 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ja het is idd conspiracy-achtig. Echt een hele gruwelijk harde, grauwe, soms hilarische serie. Heeft echt een sfeertje die je nergens anders ziet. De soundtrack is ook helemaal geweldig.

Zelfs een eigen foktopic, maar volgens mij denkt iedereen dat het om die debiele realityshow gaat :D TV / Utopia - Chillies, sand, bleach, a spoon.
Vet man! Bedankt voor de tip. Ga het vanavond gelijk kijken. :)
Feyenoord!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:16:20 #291
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143140119
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:48 schreef JDx het volgende:

[..]

Je bent lui :P

Ik kijk altijd gewoon op IMDb wat een hoge rating heeft, hier wordt aangeraden, het plot en wat veel gedownload wordt.

Met die combi bepaal ik wat ik ga kijken, best gedownloade serie was laatst Extant, redelijke rating en de pilot was hier ook goed ontvangen, die ging ik dus kijken. Volgens mij zag ik Satisfaction voorbij komen onderin Graceland (beide van USA) en was ik toen wel benieuwd, plot gelezen op IMDb en sprak me wel aan.

Heel soms kijk ik ook nog of het van een bepaald network is, bijv HBO (vaak goede series) of USA (vaak wat luchtiger), maar daar zijn ook weer uitzonderingen op, bijvoorbeeld Breaking Bad is van AMC, maar de rest van hun vind ik allemaal crap.
Metacritic vind ik dan toch wat betrouwbaarder. :P Tyrant bijv., wat ik zelf erg vond tegenvallen, kreeg op IMDb een 8,2, maar op Metacritic maar een 54.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 22:35:49 #292
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_143144047
Ach smaken verschillen toch en soms wil ik wat simpels soms een echt goede serie.
Meestal kijk ik in het begin niet verder dan een plot summarize spreekt dat me aan dan zien we wel verder. Pulp mits leuk verpakt is van tijd tot tijd ook leuk.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:11:24 #293
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143145789
quote:
6s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:54 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ja het is idd conspiracy-achtig. Echt een hele gruwelijk harde, grauwe, soms hilarische serie. Heeft echt een sfeertje die je nergens anders ziet. De soundtrack is ook helemaal geweldig.

Zelfs een eigen foktopic, maar volgens mij denkt iedereen dat het om die debiele realityshow gaat :D TV / Utopia - Chillies, sand, bleach, a spoon.
Net de eerste aflevering gezien maar denk niet dat het wat voor mij word. Te weird. Wel erg coole muziek en aparte beelden.
Feyenoord!
pi_143155809
Manhattan is erg tof als je van period drama houdt.
Amen.
pi_143156014
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:16 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Metacritic vind ik dan toch wat betrouwbaarder. :P Tyrant bijv., wat ik zelf erg vond tegenvallen, kreeg op IMDb een 8,2, maar op Metacritic maar een 54.
Metecrit neem ik uiteraard ook altijd mee, maar niet alleen de metacrit, want een van mn favo films heeft een 23 meta en 6,5 imdb score en krijgt van mij een 10 :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:11:20 #296
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143158030
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:30 schreef Jivis het volgende:
Manhattan is erg tof als je van period drama houdt.
Wat is een period drama?

Ben nu trouwens begonnen met Crisis, ook leuke serie.
Feyenoord!
pi_143159671
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat is een period drama?

Ben nu trouwens begonnen met Crisis, ook leuke serie.
quote:
A costume drama or period drama is a period piece in which elaborate costumes, sets, and properties are featured in order to capture the ambience of a particular era, e.g. the late 19th century, the 1930s, or the 1980s.
De serie gaat over het geheime Manhattan project in de Tweede Wereldoorlog, waarin de eerste atoombommen werden ontwikkeld.
Amen.
pi_143160205
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:07 schreef JDx het volgende:

[..]

Maar behalve die 2 series is er ook weinig goeds uitgekomen in 2013 en de eerste helft van 2014. Ik ben niet zo bang dat ik dingen mis, zoals je zelf al zegt, de echt goede series kan je na een tijdje niet meer omheen.

Ik en veel mensen hier vinden het gewoon leuk om series meteen te ontdekken vanaf dag 1. Als je dat niet kan volgen, moet je gewoon de meute volgen, de goede series komen wel boven.

Hier is het vooral de voorpret met trailers, dan de pilot, dan hopen dat het de goede kant op gaat met de serie en de kijkcijfers goed blijven, soort van spanning misschien wel.
Heb je misschien wel een punt. Er is echter geen ander topic om nieuwe series op te pakken. Behalve als er een apart topic komt voor een bepaalde serie.
Ik ben idd meer opzoek naar series die al paar afl bezig zijn zodat ik zeker weet wat de kwaliteit is.
Misschien komen de echte toppers wel altijd boven maar die series die niet door de meute worden opgepakt maar erg goed zijn wil ik ook niet missen zoals the americans, banshee en hannibal bijv.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:12:11 #299
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143161496
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:32 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Heb je misschien wel een punt. Er is echter geen ander topic om nieuwe series op te pakken. Behalve als er een apart topic komt voor een bepaalde serie.
Ik ben idd meer opzoek naar series die al paar afl bezig zijn zodat ik zeker weet wat de kwaliteit is.
Misschien komen de echte toppers wel altijd boven maar die series die niet door de meute worden opgepakt maar erg goed zijn wil ik ook niet missen zoals the americans, banshee en hannibal bijv.
Ik kan je Crisis en Hostages aanraden.
Feyenoord!
pi_143162823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik kan je Crisis en Hostages aanraden.
allebei gecancelled na seizoen 1..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:13:54 #301
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143163664
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:50 schreef Tim86 het volgende:

[..]

allebei gecancelled na seizoen 1..
Nou en? True Detective is ook maar een verhaal van 1 seizoen.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')