abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 juli 2014 @ 11:38:47 #1
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_141846590


...en we gaan hier weer verder met het spuien van dirt over nare (v)echtscheidingen en breakups van de celebs.

Nog even de meeste recente breuken op een rijtje:

Jewel en Ty Murray
Beyonce en Jay-Z (roddel)
Kendra Wilkinson en Hank Baskett (schijnt)
Antonio Banderas en Melanie Griffith
Jennifer Lopez en Casper Smart
KatiePrice en Kieran Hayler (of toch niet)




Topicreeks: Sterren in scheiding #7
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 3 juli 2014 @ 11:41:35 #2
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_141846652


After 6 years of marriage, Jewel and her husband, Ty Murray have decided to get a divorce.
The two have been together for a total of 16 years!
The Intuition singer broke the news to her fans on her blog today. Jewel and Ty have a two-year-old son together.
She wrote in her blog post:
"My husband, friend and partner of 16 years and I have decided to get a divorce.
We both value growth. And growth became tragically and undeniably stifled as a couple, and we believe we can find it again in setting each other free. We truly believe we can find greater happiness apart than together, and this is why we are taking the enormous and heartbreaking step of divorce.
Our dedication to our son is unwavering and we are both committed to being the best partners in raising our son. Due to the spirit in which we have gone about this separation, we trust we can remain dear friends who hold each other in high esteem, which is so important to us as parents—as we wish only what is best for our son."
From the sound of it, the couple is committed to remaining amicable for the sake of their son, Kase.
It's sad to hear Jewel and Ty can't stay together forever, but staying friends after their divorce is the next best thing!
We hope everything is smooth sailing from here on out for the soon-to-be ex-couple.

Read more: http://perezhilton.com/20(...)icable#ixzz36OdSb5sE
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_141847259
growth became tragically and undeniably stifled as a couple????
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:21:07 #4
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_141847664
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:06 schreef computergirl het volgende:
growth became tragically and undeniably stifled as a couple????
Letterlijke vertaling: blaablaablaa yaddayaddayadda
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_141848191
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:21 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Letterlijke vertaling: blaablaablaa yaddayaddayadda
ohhhhhh, zeg dat dan :D
pi_141850810
Jammer, na 16 jaar...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_141873298
Goeie verklaring: we geloven in persoonlijke groei dus we gaan scheiden. :?
  Moderator / Miss SHO donderdag 3 juli 2014 @ 23:54:05 #8
22592 crew  Ole
pi_141873552
'We zijn uit elkaar gegroeid '.
Vrije vertaling
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_142071728
quote:
Pamela Anderson vraagt scheiding aan
van onze redactie

Pamela Anderson gaat voor de vierde keer scheiden.

Dat meldt TMZ. De Baywatch-actrice trouwde in 2007 met Rick Salomon, maar de twee scheidden twee maanden later.

Afgelopen januari maakte ze bekend opnieuw getrouwd te zijn met Rick, die te zien is in 'One Night in Paris', de welbekende sekstape met Paris Hilton. Pam heeft de scheiding aangevraagd; onbekend is nog waarom.

Pamela was eerder getrouwd met Tommy Lee en Kid Rock.
pi_142321311
Lodewijk Hoekstra en zijn vrouw Kristel gaan scheiden. Dat laat het stel weten aan RTL Boulevard. Het huwelijk van de tv-tuinman en zijn vrouw verkeerde al een poosje in zwaar weer.

De geruchten dat het over zou zijn tussen Lodewijk en Kristel gingen al langer. De Eigen Huis en Tuin-man vertelt dat hij en Kristel op dit moment middenin de afwikkeling van een scheiding zitten. Beiden hebben nog geprobeerd hun huwelijk te redden door middel van mediation, maar helaas bleek dat tevergeefs. Het stel woont inmiddels apart.

Lodewijk en Kristel trouwden in 2011. Ze hebben samen twee kinderen. Voor hen proberen ze er samen zo goed mogelijk uit te komen.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 18:06:54 #11
403253 Meke
after all this time? always.
pi_142330242
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 13:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat laat het stel weten aan RTL Boulevard.
Waarom? ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_142330493
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 18:06 schreef Meke het volgende:

[..]

Waarom? ;(
Dat heb ik nooit begrepen. Al je vuile was aan Kwalbert vertellen. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142333594
Zal wel gewoon een persbericht zijn geweest.
pi_142355238
Ik geloof niet dat dit de reden kan zijn:
van www.nu.nl

Eigen Huis & Tuin tuinman Lodewijk Hoekstra gaat scheiden
Het huwelijk van Lodewijk Hoekstra is definitief gestrand. Dat heeft de tv-tuinman laten weten aan RTL Boulevard. De 37-jarige Hoekstra maakte in maart al bekend dat het niet goed ging tussen hem en zijn vrouw Kristel.

De tuinman en zijn vrouw, die in 2011 trouwden en twee kinderen kregen, hebben nog geprobeerd hun huwelijk te redden, maar dat bleek tevergeefs.

De twee wonen niet meer samen.

Hoekstra zei eerder in een interview dat hij en Kristel een 'valse start' hadden. "Het is eigenlijk veel te snel gegaan in het begin", vertelde hij aan Story.

"Nadat we elkaar een keer vluchtig gezien hadden en kort daarna met elkaar aan de praat raakten op een feestje van gezamenlijke vrienden, hadden we eigenlijk binnen een recordtijd een serieuze relatie."
pi_142355463
Dat lijkt me een smoes ja. Misschien kort door de bocht, maar dan zal 1 van de 2 wel een scheve schaats hebben gereden. Waarom zou je anders met zo'n smoes op de proppen komen?
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:36:27 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142355806
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 18:15 schreef superniger het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit begrepen. Al je vuile was aan Kwalbert vertellen. :')
Waarschijnlijk om te voorkomen dat Albert op zoek gaat naar nog meer vlekken....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_142355928
Ok, dit is SHO, waar vreemdgaan natuurlijk de leukste reden is, maar ik vind het wel een plausibel verhaal. Kan me goed voorstellen dat een vrij prille relatie nog niet bestand is tegen zulke snelle en ingrijpende ontwikkelingen als samenwonen, trouwen en vooral kinderen.

Niet dat dat bij lange relaties wel per definitie goed gaat hoor, of dat het bij korte relaties altijd een breekpunt is, maar feit is dat de komst en eerste jaren van kinderen gewoon impact hebben op je relatie. Als die relatie dan niet stabiel/sterk genoeg blijkt te zijn om daar tegen te kunnen, tja... Sneu voor alle partijen.
pi_142356616
Als je elkaar net kent en verliefd bent, moet je lekker samen in bed liggen, wijntjes drinken en tijd voor elkaar hebben. En niet meteen in de luiers zitten :+ Verhaal klinkt me zo vreemd nog niet..
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_142358274
Was zij op de 2e date al zwanger? Dan snap ik een snelle start.

Ik neem aan dat met de serieuze relatie kinderen bedoeld wordt. Misschien ook slim om aan het begin van de relatie voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Anders loop je samen het risico op een erg snelle start.
Waarschijnlijk waren ze erg snel alleen nog maar vader en moeder binnen de relatie en hebben ze onvoldoende tijd vrijgemaakt om het andere gedeelte van de relatie ruimte te geven.
pi_142360542
Even nieuwsberichtje over hun huwelijk opgezocht:
quote:
za 04 jun 2011, 18:45
Lodewijk Hoekstra getrouwd

van onze redactie
FOTO - Eigen Huis & Tuin- tuinman Lodewijk Hoekstra is zaterdag in het huwelijksbootje gestapt met zijn Kristel.

Foto: ANP
Lodewijk en Kristel gaven elkaar het ja-woord op Ibiza, het eiland waar Lodewijk zijn liefje ook ten huwelijk vroeg.
Eerder liet Lodewijk in Koffietijd weten dat het stel na de huwelijksvoltrekking drie dagen lang feest zal vieren met vrienden en familie.
De tuinman en zijn vrouw zijn al bijna vier jaar samen en hebben twee kinderen: Diese Madelief (2) en Mels Flores (1).
Addy van den Krommenacker, de ontwerper van Kristel's trouwjurk plaatste zaterdag een foto van het kersverse bruidspaar op zijn Twitter
http://www.telegraaf.nl/p(...)stra_getrouwd__.html
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:04:17 #21
403253 Meke
after all this time? always.
pi_142360735
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:58 schreef roos85 het volgende:
Even nieuwsberichtje over hun huwelijk opgezocht:

[..]

http://www.telegraaf.nl/p(...)stra_getrouwd__.html
Bijna vier jaar samen en een dochter van (ruim?) twee, zwangerschap duurt negen maanden, dus waarschijnlijk is ze in hun eerste jaar samen zwanger geraakt :Y Ik vind 't ook geen onlogische reden..

Stel ze zaten nog in de elkaar leren kennen fase, LAT-relatie, allebei alleen je leukste kanten laten zien als je samen went.. Toen bleek ze ineens zwanger, en dan samenwonen, kind erbij en komen ineens ook alle minder leuke kanten naar voren, maarja, je hebt een kind dus je kijkt er doorheen. Ik kan me in elk geval best voorstellen dat je er in deze situatie veel aan doet om het toch te laten slagen, maar kan me ook voorstellen dat het niet werkt :N
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_142361037
ik vind het wel een beetje dom om zwanger te raken als je elkaar nog maar zo kort kent. Stiekem ben ik wel benieuwd of het oudste kindje gepland was of een verrassing was.
Als het kindje gepland was dan vind ik de quote van Lodewijk hierboven ook wel weer een beetje dommig, je wist toch waar je aan begon.
pi_142361103
quote:
17s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:04 schreef Meke het volgende:

[..]

Bijna vier jaar samen en een dochter van (ruim?) twee, zwangerschap duurt negen maanden, dus waarschijnlijk is ze in hun eerste jaar samen zwanger geraakt :Y Ik vind 't ook geen onlogische reden..
Lijkt me ook, wat ik kon terugvinden is hun dochtertje eind november 2007 geboren hun zoontje is in april 2009. Maar dan klopt de leeftijd van de dochter niet in het artikel over hun trouwen niet.
quote:
Stel ze zaten nog in de elkaar leren kennen fase, LAT-relatie, allebei alleen je leukste kanten laten zien als je samen went.. Toen bleek ze ineens zwanger, en dan samenwonen, kind erbij en komen ineens ook alle minder leuke kanten naar voren, maarja, je hebt een kind dus je kijkt er doorheen. Ik kan me in elk geval best voorstellen dat je er in deze situatie veel aan doet om het toch te laten slagen, maar kan me ook voorstellen dat het niet werkt :N
Zou heel goed zo gegaan kunnen zijn.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_142361366
ik las november 2007 dat zijn dochter is geboren
pi_142361429
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:21 schreef utrecht1970 het volgende:
ik las november 2007 dat zijn dochter is geboren
Had hem al ge-edit ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2014 @ 14:23:33 #26
43556 miss_dynastie
pi_142361475
quote:
17s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:04 schreef Meke het volgende:

[..]

Bijna vier jaar samen en een dochter van (ruim?) twee, zwangerschap duurt negen maanden, dus waarschijnlijk is ze in hun eerste jaar samen zwanger geraakt :Y Ik vind 't ook geen onlogische reden..

Stel ze zaten nog in de elkaar leren kennen fase, LAT-relatie, allebei alleen je leukste kanten laten zien als je samen went.. Toen bleek ze ineens zwanger, en dan samenwonen, kind erbij en komen ineens ook alle minder leuke kanten naar voren, maarja, je hebt een kind dus je kijkt er doorheen. Ik kan me in elk geval best voorstellen dat je er in deze situatie veel aan doet om het toch te laten slagen, maar kan me ook voorstellen dat het niet werkt :N
Ik kan me niet voorstellen dat je er in zo'n geval dan voor het gemak nog maar een kindje bij maakt en ook nog even groots gaat trouwen op Ibiza. In zo'n geval ga je eerst rustig samenwonen en kijken of je de vijf jaar samen overleeft...
pi_142361655
Hoezo niet? Het is niet zo dat je pas na vijf jaar mag trouwen toch?

Er zijn overigens genoeg stellen die al na drie weken samenwonen, dus wie weet kwam er 'alleen' maar een kind bij.
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2014 @ 14:38:30 #28
43556 miss_dynastie
pi_142362001
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:28 schreef Mineola het volgende:
Hoezo niet? Het is niet zo dat je pas na vijf jaar mag trouwen toch?

Er zijn overigens genoeg stellen die al na drie weken samenwonen, dus wie weet kwam er 'alleen' maar een kind bij.
Nee, dat zeg ik toch ook niet? Ik heb het over 'zo'n geval', de situatie die werd voorgesteld als 'we zijn kort bij elkaar, we doen er alles aan om het te laten slagen, maar geen idee of het gaat werken'. In zo'n geval is het niet logisch om een kindje erbij te maken en te trouwen, als je in de 'we zien wel'-fase zit.
pi_142362146
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik toch ook niet? Ik heb het over 'zo'n geval', de situatie die werd voorgesteld als 'we zijn kort bij elkaar, we doen er alles aan om het te laten slagen, maar geen idee of het gaat werken'. In zo'n geval is het niet logisch om een kindje erbij te maken en te trouwen, als je in de 'we zien wel'-fase zit.
Wat voor de een logisch is, hoeft voor de ander niet logisch te zijn ;)
Wellicht waren ze zo overtuigd van elkaar dat ze een kindje erbij hebben gemaakt en getrouwd zijn en nu (het wat rustiger is?) tot de conclusie komen dat ze toch niet zo goed bij elkaar passen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_142363869
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik toch ook niet? Ik heb het over 'zo'n geval', de situatie die werd voorgesteld als 'we zijn kort bij elkaar, we doen er alles aan om het te laten slagen, maar geen idee of het gaat werken'. In zo'n geval is het niet logisch om een kindje erbij te maken en te trouwen, als je in de 'we zien wel'-fase zit.
Genoeg mensen hopen dan dat een nieuw kindje het allemaal beter maakt.
Het zijn ook maar mensen hea :P (En nee, slim vind ik dat niet, maar ze gingen een poosje in de hoogste versnelling, dat zie je niet als je eenmaal in de achtbaan zit...).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_142365123
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik toch ook niet? Ik heb het over 'zo'n geval', de situatie die werd voorgesteld als 'we zijn kort bij elkaar, we doen er alles aan om het te laten slagen, maar geen idee of het gaat werken'. In zo'n geval is het niet logisch om een kindje erbij te maken en te trouwen, als je in de 'we zien wel'-fase zit.
Ik denk gewoon heel romantisch rozengeur sterrennacht eenhoorns en regenbogen dat ze ooit wel zo gelukkig waren samen dat ze graag wilden trouwen en dolblij waren met in elk geval kind nr 1 en hopelijk ook met nr 2 ^)
En dat de boel pas daarna instortte :+
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2014 @ 16:18:03 #32
43556 miss_dynastie
pi_142365492
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:07 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik denk gewoon heel romantisch rozengeur sterrennacht eenhoorns en regenbogen dat ze ooit wel zo gelukkig waren samen dat ze graag wilden trouwen en dolblij waren met in elk geval kind nr 1 en hopelijk ook met nr 2 ^)
En dat de boel pas daarna instortte :+
Dat zou zomaar kunnen. Maar dan is de insteek dus niét 'we proberen het en zien wel waar we stranden', maar 'kijkeenshoegelukkigwezijnhoefantastischiseenkindjelatenweernogeentjemaken'. En dat mag en kan, wat mij betreft :s)
pi_142366583
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen. Maar dan is de insteek dus niét 'we proberen het en zien wel waar we stranden', maar 'kijkeenshoegelukkigwezijnhoefantastischiseenkindjelatenweernogeentjemaken'. En dat mag en kan, wat mij betreft :s)
Maar die insteek lees ik ook nergens in dat artikel. Ik lees alleen dat ze geprobeerd hebben er nog iets van te maken. Dat kan toch prima na kind 2 zijn geweest? 'iets' las ik niet als een kind :+

Ze waren een jaar of drie getrouwd, de kinderen zijn ruim zes en net vier, en ze waren ongeveer zeven jaar samen. Dat is het dus! De seven year itch! :o
pi_142375081
Misschien hadden ze andere verwachtingen. Wilde zij lekker huiselijk zijn, terwijl hij met zijn gezin de wereld wilde ontdekken. Ik heb meer relaties op zien stuk lopen
pi_142389515
Oeh, Telegraaf heeft een premium artikel over Kristel! Er staat ongetwijfeld niks in, maar iemand die dat heeft gelezen?
pi_142389791
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:15 schreef Mineola het volgende:
Oeh, Telegraaf heeft een premium artikel over Kristel! Er staat ongetwijfeld niks in, maar iemand die dat heeft gelezen?
het modder gooien lijkt begonnen te zijn.
pi_142389831
hier het premium artikel

"Ik weiger de schuld van deze scheiding te krijgen"

Lodewijks scheiding 'verbloemd'
Evert Santegoeds

Donkere wolken pakten zich samen boven het huwelijksgeluk van Lodewijk Hoekstra en zijn bruid Kristel toen die elkaar, nog maar drie jaar geleden, op het doorgaans zonovergoten Ibiza het jawoord gaven. Een veeg teken, achteraf. Want nu al gaan de RTL-tuinman en zijn vrouw uit elkaar. „Maar ik weiger daar alléén de schuld van te krijgen”, vertelt Kristel, die daarmee haar opgelegde stilzwijgen verbreekt… Dat rozen verwelken, weet Lodewijk Hoekstra (37), als tuinman van RTL 4, als geen ander. En dat huwelijksboten kunnen vergaan, leerde hij de afgelopen maanden…

Waren de donkere wolken op de huwelijksdag in 2011 op Ibiza een veeg teken? Waren de donkere wolken op de huwelijksdag in 2011 op Ibiza een veeg teken?

In de zomer van 2011 trouwde hij zijn bruid Kristel op een strand op Ibiza, in het bijzijn van vrienden en familie, die het prachtige paar deze middag het allerbeste wensten.

Maar 's middags hingen er op het doorgaans zonovergoten eiland, ineens, donkere wolken boven het schitterende landgoed dat zij als trouwlocatie voor hun drie dagen durende feest hadden uitgekozen.

Donkere wolken die achteraf als een veeg voorteken kunnen worden gezien, want slechts drie jaar na hun Spaanse jawoord gaan de twee alweer scheiden.

Anticlimax

En sterker nog: in het diepste geheim wáren zij al een tijdje uit elkaar. In april al verliet de Eigen Huis & Tuin-tuinman de echtelijke woning in miljonairsdorp Laren om een eindje verderop, maar weer, bij zijn ouders in te trekken. Het is de anticlimax van een van de meest bijzondere huwelijksvoltrekkingen die de Nederlandse tv-wereld ooit zag. Zo’n honderd gasten waren overgevlogen om in Ibiza’s 'Casa Rual Astarte' de plechtigheid bij te wonen die werd geleid door een hippiepriester.

Buitenmens Lodewijk Hoekstra stond erop dat de vier elementen van het leven en de natuur tot elkaar zouden komen. Het bleef gelukkig dan ternauwernood droog, maar het paar werd bewierookt en door op een hoorn te blazen bracht de mysterieuze huwelijksvoltrekker zelfs rust. Lodewijk: „Onze gasten hadden natuurlijk wel iets bijzonders verwacht, maar dít volgens mij niet…”

Het heeft allemaal niet mogen helpen: dinsdag maakte zijn werkgever RTL de scheiding bekend. In het praatgrage Laren begon het deze zomer pas écht op te vallen dat Lodewijk de laatste tijd nóg minder thuis was dan anders, en Kristel nog meer dan voorheen alleen voor de opvoeding van dochter Diese (5) en zoon Mels (4) stond.

Droomhuwelijk

Dat laatste is volgens ingewijden ook de reden dat het droomhuwelijk van toen – geschatte kosten van alle festiviteiten: ruim een ton – zo snel en dramatisch op de klippen kon lopen. „Die twee leefden volledig langs elkaar heen”, zeggen ingewijden. „Lodewijk is alleen maar aan het werk voor de verschillende programma’s die hij maakt. En Kristel heeft in Amsterdam haar praktijk als mondhygiëniste én, met de nanny, de zorg voor de kindjes.”

Liet het zakelijk opgestelde, officiële persbericht de oorzaak van de breuk nog in het midden, ’s avonds werd op Lodewijks eigen zender RTL 4 ineens gesuggereerd dat Kristel een ander zou hebben. Een ’groen blaadje’ zogezegd; haar personal trainer.

„Dit verhaal is zó niet waar”, vertelt Kristel PRIVÉ, „dat is zó niet aan de orde. Waar komt zo’n bericht vandaan? Niet van Lodewijk, dat weet ik zeker. Maar ik ben natuurlijk niet bekend en dan ben ík degene die zwartgemaakt moet worden. Zo werken die dingen kennelijk, maar daar pas ik voor.”

Tijdens het gesprek wordt een paar maal duidelijk dat de aangekondigde scheiding van de vader van haar kinderen Kristel behoorlijk hoog zit – al heeft zij al een paar maanden aan het idee kunnen wennen. Zo lang is Lodewijk en haarzelf wel duidelijk dat een breuk op den duur onvermijdelijk zou worden. Maar door alle emoties stokt een paar maal haar adem.

Waar is het misgegaan?

„We leefden compleet langs elkaar heen. Maar dan ook helemaal. Lodewijk gaat soms om vijf uur de deur uit en komt er tegen elf uur ’s avonds pas weer in. Hij maakt drie televisieprogramma’s waar al zijn tijd in gaat zitten. Daarnaast werk ik ook nog, ik heb mijn praktijk in de Jordaan en dat is werk wat ik graag wil blijven doen. Maar zelfs in de weekenden komen we niet tot elkaar, omdat hij dan ook weer opnamen heeft en je nog niet tot een gesprek komt. Ik heb jarenlang met oogkleppen op geleefd. Doorgaan en doorgaan, ik mijn werk, hij zijn werk en uiteindelijk hadden we samen niets meer…”

Maar je wist wel dat RTL met die persmededeling zou komen?

„Dat wel. Zowel aan mij als aan hem begonnen mensen en media vragen te stellen. Toen besloot de zender om het maar bekend te maken en daardoor is het nu wel wat geëscaleerd. Het is nu definitief dat we de tweede stap ook moeten zetten en de procedure moeten starten. Maar dat is ook goed, hoor, want we móéten uit elkaar. We moeten eerst uit elkaar en ieder voor zich weer gelukkig worden en dán, vanuit die positie, zien of we samen weer wat kunnen opbouwen.”

Want je houdt nog van steeds van hem?

„Ja! En voor mij gaat het allemaal ook best snel, nu. Ik ben meer het type doorzetter. Een keiharde vechter die tot het gaatje zou willen gaan. Vechten, vechten, vechten om te zien wat er te redden valt. Maar daar zijn er twee voor nodig en ik merk bij hem dat die wil er niet helemaal is. Dat hij de handdoek sneller in de ring gooit. En het is niet dat ik er niet achter sta, want ik ben er ook van overtuigd dat we eerst zelf weer gelukkig moeten worden. Maar ik hou van Lodewijk en van ons gezinnetje en zag ook nog wel kansen om de boel bij elkaar te houden.”

Jullie gaan ook nog goed met elkaar om?

„Zeker. We spreken elkaar, we zien elkaar. Dat gaat allemaal goed. Er is bij beiden veel verdriet. We willen het zo goed mogelijk regelen allemaal, natuurlijk ook met het oog op de kinderen.”

Hoe zijn die eronder?

„Ach, ze zijn zo klein. Vijf en vier… We hebben een paar gesprekken met ze gehad, omdat we het ze goed willen uitleggen. Maar dat duurt een minuut. Dan vliegt er een vogel voorbij of hun oog valt op een stuk speelgoed en dan is het goede gesprek alweer voorbij… We hebben heel flexibele kinderen, dat heb ik de laatste tijd wel gemerkt…”

En ze zijn natuurlijk al een beetje aan de situatie gewend?

„Want?”

Lodewijk is toch al langer weg uit huis?

„Oh, ja, dat klopt, dat is zo. Op aanraden van mensen die het goed met ons voorhadden en die wisten dat het bij ons thuis allemaal niet zo lekker liep. Maar dat is, kun je achteraf wel zeggen, het allerslechtste advies dat we hadden kunnen krijgen. We moesten even wat afstand van elkaar nemen, dan zou het vast wel goed komen. Maar juist daardoor zagen we elkaar nog minder en was er na een tijdje al helemaal niets meer om voor te vechten.”

Volgens bronnen zou RTL 4 zich erg met de scheiding bemoeien omdat de commerciële belangen voor Lodewijks volledig gesponsorde programma’s enorm zijn. Sponsors willen dat boegbeelden gelukkig zijn en ook een happy family hebben en zo de indruk wekken dat iedereen gelukkig kan worden als hij maar genoeg tijd (en geld) aan zijn tuin besteedt. Een scheiding doet afbreuk aan het zorgvuldig opgebouwde imago van de tuinman. Dat zou al een deuk hebben opgelopen toen Lodewijk in een krant openlijk kritiek leverde op het milieubeleid van een van de hoofdsponsors en een rel ontstond die door zijn manager Frank Wisse maar net kon worden gesust.

„Daar weet ik niets van”, zegt Kristel. En over de bemoeienis van RTL: „Ik merk het in elk geval niet. Het moment dat we het nieuws van onze breuk naar buiten brachten, is door de zender geregisseerd en dat overviel me wel een beetje. Verder heb ik bij de advocaat een verklaring moeten tekenen dat ik niets zeg over de afwikkeling en hoe we een en ander gaan regelen. Maar als ze nu zelf suggereren dat ík een ander zou hebben, wil ik dat wel even kunnen rechtzetten.”

Maar je houdt hoop dat het ooit weer goed komt?

„Ik weet het niet. Het is nu in elk geval niet aan de orde. We moeten nu eerst door deze zure appel heen, uit elkaar en weer gelukkig worden. We hebben onze twee kinderen die ons aan elkaar blijven binden en wie weet wat daaruit voortkomt…”

Getrouwd zal er echter waarschijnlijk nooit meer worden. Direct na de huwelijksplechtigheid op Ibiza, waar de kindjes hun ouders de trouwringen aanreikten zei Lodewijk: „Wat een liefde kwam er op me af. Mijn lieve prinses, met onze schatten van kinderen erbij… Ik was er al zeker van, maar toen ik dat plaatje samen zag, wíst ik: ik ga maar één keer trouwen…”
pi_142390171
Wat een prachtig gedramatiseerd verhaal ook weer _O-

En bij zijn ouders intrekken?!
pi_142390221
Op het ad.nl lees ik dat Kristel nog wel wilde vechten voor het huwelijk maar dat Lodewijk makkelijker de handdoek in de ring gooit.
  donderdag 17 juli 2014 @ 10:11:02 #40
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_142390383
quote:
Dat rozen verwelken, weet Lodewijk Hoekstra (37), als tuinman van RTL 4, als geen ander.
Hoe corny is deze zin? :') Eigenlijk kun je alleen maar respect hebben voor iemand die hem toch durft op te schrijven. :')
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_142390550
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:11 schreef Jane het volgende:

[..]

Hoe corny is deze zin? :') Eigenlijk kun je alleen maar respect hebben voor iemand die hem toch durft op te schrijven. :')
Ik dacht hetzelfde bij het lezen van die zin.. Verschrikkelijk :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † donderdag 17 juli 2014 @ 11:22:30 #42
43556 miss_dynastie
pi_142391800
Wat verdien je veel als tv-tuinman, zeg... een bruiloft van een ton _O-
pi_142391944
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat verdien je veel als tv-tuinman, zeg... een bruiloft van een ton _O-
'Deze bruiloft is mede mogelijk gemaakt door...'
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_142395960
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:28 schreef roos85 het volgende:

[..]

'Deze bruiloft is mede mogelijk gemaakt door...'
:D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_142396162
Zo zag het eruit

pi_142396935
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:55 schreef Koningin het volgende:
Zo zag het eruit

[ afbeelding ]
lelijke jurk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 17 juli 2014 @ 14:21:56 #47
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_142396975
Lodewijk kan het toch heel goed vinden met Tout Fabiene? Lijkt me een leuk stel
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_142397296


[ Bericht 100% gewijzigd door Sunshine1982 op 17-07-2014 14:33:49 ]
  † In Memoriam † donderdag 17 juli 2014 @ 14:37:59 #49
43556 miss_dynastie
pi_142397451
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:21 schreef rubbereend het volgende:
Lodewijk kan het toch heel goed vinden met Tout Fabiene? Lijkt me een leuk stel
Nou, de deur staat bij Kristel nog op een kiertje zo te lezen, dat lijkt me nog leuker. En zij is toch nog met die van-twee-walletjes-vreter?
pi_142407371
Antonio Banderas en Melanie Griffith gaan ook scheiden.
http://www.dailymail.co.u(...)ink-homes-world.html
  donderdag 17 juli 2014 @ 18:53:51 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142407440
Was al bekend.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 17 juli 2014 @ 18:56:17 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_142407554
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, de deur staat bij Kristel nog op een kiertje zo te lezen, dat lijkt me nog leuker. En zij is toch nog met die van-twee-walletjes-vreter?
Nou als ik het allemaal zo lees is het wel over. En ook al een tijdje al.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  † In Memoriam † donderdag 17 juli 2014 @ 18:57:32 #53
43556 miss_dynastie
pi_142407626
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nou als ik het allemaal zo lees is het wel over. En ook al een tijdje al.
quote:
Maar je houdt hoop dat het ooit weer goed komt?

„Ik weet het niet. Het is nu in elk geval niet aan de orde. We moeten nu eerst door deze zure appel heen, uit elkaar en weer gelukkig worden. We hebben onze twee kinderen die ons aan elkaar blijven binden en wie weet wat daaruit voortkomt…”
Dat klinkt toch wel als een kiertje, niet als een definitief nee.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 17 juli 2014 @ 18:59:16 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_142407716
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
„Ik weet het niet. Het is nu in elk geval niet aan de orde. We moeten nu eerst door deze zure appel heen, uit elkaar en weer gelukkig worden. We hebben onze twee kinderen die ons aan elkaar blijven binden en wie weet wat daaruit voortkomt…”
quote:
-„Ik weet het niet. Het is nu in elk geval niet aan de orde.

-We moeten nu eerst door deze zure appel heen, uit elkaar

-en weer gelukkig worden.

-We hebben onze twee kinderen die ons aan elkaar blijven binden en wie weet wat daaruit voortkomt…”
Nou dat klinkt als mogelijk op de hele lange termijn. Ik weet niet hoeveel echtscheidingen jij kent die weer goed kwamen na al zo lang uit elkaar te zijn? Die zijn er volgens mij maar heel weinig.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_142415630
Klinkt als begin scheiding van lange frans, die hield de deur ook even op een kier. De deur zit nu potdicht
  Moderator / Miss SHO donderdag 17 juli 2014 @ 21:37:51 #56
22592 crew  Ole
pi_142416079
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]


[..]

Nou dat klinkt als mogelijk op de hele lange termijn. Ik weet niet hoeveel echtscheidingen jij kent die weer goed kwamen na al zo lang uit elkaar te zijn? Die zijn er volgens mij maar heel weinig.
heel erg weinig. Martijn Krabbe dacht her..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_142438491
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:28 schreef roos85 het volgende:

[..]

'Deze bruiloft is mede mogelijk gemaakt door...'
:D

En daarom is er nu ook zoveel aandacht voor deze volstrekt oninteressante scheiding, want wie zijn dit überhaupt? Dat hebben ze dus over zichzelf afgeroepen :Y

Over 20 minuten moet ik trouwens bij de mondhygiëniste zijn; ik zal eens poolshoogte nemen omtrent de stand van zaken 8-)
pi_142545481
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:21 schreef rubbereend het volgende:
Lodewijk kan het toch heel goed vinden met Tout Fabiene? Lijkt me een leuk stel
Nou...als je weet dat die Fabiene de Vries ooit Regelio Tuur als haar maatje beschouwde (omdat hij toen net veel geld had) dan weet je wel hoe laat het is. Daarbij is die hele Fabiene toch uit zicht van de media omdat ze er totaal niet meer toedoet?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2014 10:29:22 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 10:53:17 #59
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_142546170
Die heeft toch net jong gehad?
Fabienne houdt van iedereeeeeeeeeeen.
  maandag 21 juli 2014 @ 10:54:19 #60
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_142546196
Fabiene de Vries, mwhehe.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 21 juli 2014 @ 10:57:06 #61
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_142591818
:o
pi_142593181
quote:
Het stel zou hebben gedacht dat een kind hun opnieuw dichter bij elkaar zou brengen. In realiteit gingen ze al snel elk hun eigen weg. 'Even ging het opnieuw goed en Beyoncé sprak nog van gezinsuitbreiding, maar al snel deed Jay waar hij zin in had en Beyoncé hetzelfde. Ze hebben de klassieke fout gemaakt door te denken dat een kind alles zou veranderen en ervoor zorgen dat ze opnieuw dichter bij elkaar kwamen.'
:|W
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:38:12 #66
123170 alors
zlata1234
pi_142593747
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:23 schreef superniger het volgende:

[..]

:|W
Daar geloof ik sowieso niks van. Dat kind is ook al 2 en een half inmiddels. Ruim daarvoor zijn ze er al aan begonnen en daarvoor heeft ze nog een miskraam gehad dus ze toen ze daaraan begonnen was het misschien wel inmiddels al 5 jaar geleden.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:48:44 #67
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_142594108
Was toch al geen leuk stel
pi_142594232
Haar tattoo was weg en die ruzie van Solange in de lift.. het was ook wel een inkopper.

Toch nog een echte bevestiging afwachten. Want is dit niet weer gewoon een zoveelste roddel?

Ik heb me altijd afgevraagd hoe twee van zulke enorme grote artiesten samen een relatie konden onderhouden. Die leven zo hectisch, allebei zo een grote carrière.. Jammer wel als het waar is.

[ Bericht 18% gewijzigd door Pisces29 op 22-07-2014 13:57:39 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 juli 2014 @ 22:23:22 #69
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_142699253
Volgens Blind Gossip zullen ze inderdaad gaan scheiden. Nouja, ik gok tenminste dat het Jay-Z en Beyonce moet voorstellen. Maargoed, then again, wie zegt dat dit Blind Item waar is.

In ieder geval: smullen wel en in SHO is alles geoorloofd :9.

quote:
If business-arrangement couples can sell a “real couple” image to the public, the couple becomes worth more than each celeb would be worth individually. Of course, that value goes up even more if they can take the PR relationship all the way to marriage and children.

We have told you MANY times before that this high-profile marriage is just a business arrangement. We have also told you that this business arrangement will wind down after their current project is finished. Well, it’s almost over!

They are splitting up everything (properties, money, child/ren) right now, but will be keeping up appearances until the announcement. They are separating this year, with the divorce to follow in about six months. It will be very clean and very fast. In fact, the parties involved are describing the timeline as “Tom Cruise/Katie Holmes fast.”
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_142699705
:{ Maar ik vind ze zo leuk samen :{
Spoilers!
pi_143199725
Ik niet, Ik kan wel knappere en leukere mannen bedenken dan zo'n gedrocht als Jay z
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:35:25 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143201721
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:31 schreef sherezade het volgende:
Ik niet, Ik kan wel knappere en leukere mannen bedenken dan zo'n gedrocht als Jay z
Nou en of, in een wereldje waarin uiterlijkheden alles zijn moet je er toch niet aan denken dat je een partner kiest op basis van andere kwaliteiten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143201768
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou en of, in een wereldje waarin uiterlijkheden alles zijn moet je er toch niet aan denken dat je een partner kiest op basis van andere kwaliteiten.
^O^
pi_143227848
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou en of, in een wereldje waarin uiterlijkheden alles zijn moet je er toch niet aan denken dat je een partner kiest op basis van andere kwaliteiten.
Precies ;) vooral met dat mooie verleden van hem
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:25:14 #75
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_143238153
David Duchovny and Tea Leoni have decided to call it quits.
The couple, who has been together since 1997, minus a brief separation in 2008, filed for divorce back in June, and everything went smoothly, since they settled the terms themselves.
The reason given was an irretrievable breakdown of the relationship.
In the divorce, Tea will get $40,000 a month in spousal support, as well as $8,333 a month in child support, plus David is paying for their summer camp, private school, and college tuition, since Tea has primary physical custody.
Between the parents, they have a 15-year-old and 12-year-old. Fortunately, both parents live on the Upper West Side of NYC, so joint custody won’t be a tough thing to deal with.
We just can’t believe that they’re really divorced though!
Maybe David just wanted the Hank Moody lifestyle too much!
Either way, we’re glad everything was settled amicably.


I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_143242562
quote:
Katie Price geeft ex een tweede kans

LONDEN - Katie Price geeft haar ex-man Kieran Hayler een tweede kans. Het model, dat maandag beviel van hun tweede kindje, laat aan OK! Magazine weten dat zij en Kieran per dag bekijken hoe het tussen hen gaat.

"We werken aan onze relatie, het gaat de goede kant op", aldus Katie. Price liet in mei via Twitter weten dat haar man met haar beste vriendin was vreemdgegaan. Hayler besloot daarop in therapie te gaan en dat viel in goede aarde bij Katie. "Veel mensen zeggen dat hij gewoon een jonge kerel is die met andere vrouwen het bed wil delen, maar ik heb veel over hem geleerd dankzij zijn therapie."

Volgens Price ging Kieran gewoon zijn verslaving achterna. "Hij is er kapot van en daar ben ik blij om", gaat ze verder. "Ik vond hem laatst in de douche, hij was aan het huilen." Katie heeft er vertrouwen in dat het goedkomt tussen hen. "Ik zou niet mijn best doen als ik zou weten dat we geen toekomst hebben samen." Toch benadrukt ze dat hun twee kinderen ervoor zorgen dat ze haar man nog een kans wil geven. "Anders had ik hem het huis uitgezet."

Maandag maakte haar pr-medewerker bekend dat Price was bevallen van een meisje. Katie was eigenlijk pas over twee weken uitgerekend. De blondine en Kieran hebben samen al de 11 maanden oude baby Jett. Katie heeft nu vijf kinderen. Met ex-man Peter Andre kreeg Katie twee kinderen en uit een eerdere relatie had ze ook al een zoon van 12.
bron
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:12:27 #77
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_143316740
Nog een tweede kans (en tweede scheiding waiting to happen)

quote:
What a triumphant day for love and happiness and bodacious bikini bods, guys, because if you can even believe it, Courtney Stodden and Doug Hutchison are back together! Have you felt this much happiness over any other romance rekindling all year long? Of course not.

Can you even believe it? You really should be able to believe it, since you have a number of photos of the two of them kissing and cuddling and canoodling all over the beach to prove it. Yes, their renewed love is real, and they feel strongly enough about it that they are, in fact, engaged again. They got re-engaged, and goodness, that ring is gorgeous.

Here's what Courtney told us at Fishwrapper about the couple's newly-renewed love:

"Doug and I have been through so much together, but somehow through it all, it brought us closer and confirmed my love for him."

Awww! Here's Doug's statement:

"My love and respect for Courtney is timeless and I look forward to our future ceremony when we renew our vows."

Double awww! In closing, they said this:

"We are very happy to be reunited."

The couple became legally separated in 2013 after being married for three years, and will be renewing their vows -- probably before the end of the year, Courtney and Doug tell Fishwrapper.

Is this pretty sweet though or what? It really is like things have come full-circle. Courtney's had some time to herself, she's done her thing, been a little wild and crazy, and she still wants to get back together with her first true love, Doug. Friends, I believe that's called "true love." Are we really going to knock that? (No. The answer is 'no'. This is the best celebrity-related news you're going to hear all day long).
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_143353629
Waarschijnlijk was iedereen haar weer vergeten en gaat ze het nu via deze weg nogmaals proberen
om ''famous' te worden
Ik was haar in ieder geval allang weer vergeten...
pi_143481954
quote:
Neil Patrick Harris en zijn vriend David Burtka gaan niet uit elkaar.
Neil Patrick Harris gaat niet scheiden Foto: Wenn

Dat laat de acteur weten op zijn Instagramaccount. "Ik houd zo veel van mijn gezin", schrijft hij bij een foto van zijn man en zijn twee kinderen.

"Berichten waarin het tegenovergestelde wordt beweerd, kloppen niet", besluit de 41-jarige Neil Patrick Harris. Daarmee reageert hij op verschillende Amerikaanse media die schreven dat het niet goed zou gaan tussen de twee en dat is niet voor het eerst. De acteur ontkende dit jaar namelijk al eerder dat hij zou gaan scheiden.

Neil en David zijn al een aantal jaar verloofd. Samen zijn ze sinds 2010 de ouders van een tweeling.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 07:42:53 #80
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_143618830
'Relatie Frits Wester in zwaar weer'

Het zou niet goed gaan met het huwelijk van Frits Wester. De politiekverslaggever zou voor de charmes van een jongere vrouw zijn gevallen.

Dat meldt Story.

Een goed geïnformeerde bron vertelt aan het blad dat Wester verliefd is geworden op een 30-jarige vrouw uit Leeuwarden.

"Een jaar geleden heeft Frits deze dame ontmoet en de vonk sloeg in alle hevigheid over."

Zijn vrouw Marjolein zou Wester niet meteen de deur hebben gewezen toen hij de affaire opbiechtte, omdat zij te veel van haar echtgenoot houdt. Wester wil echter niet de relatie met zijn jongere vriendin verbreken en dus wordt de hele kwestie met de minuut lastiger.

De ingewijde meldt aan het blad dat een scheiding onvermijdelijk is.
pi_143622064
Oudere mannen die op jonge bloempjes vallen. Goh...dat is wereldnieuws. >:)
pi_143624964
Geen zwaar weer...over...

quote:
Frits Wester en vrouw uit elkaar

Al eerder doken berichten op over het zware weer waarin het huwelijk van Frits Wester en zijn vrouw Marjolein zou verkeren. Nu laat Marjolein zelf weten dat de relatie over is.

Frits Wester en vrouw uit elkaar
"Frits is verliefd geworden op een 30-jarige vrouw uit Leeuwarden, vertelt Marjolein Wester aan RTL Boulevard.
"Het is niet de eerste keer dat Frits verliefd is geworden op iemand anders. Voor mij was nu de maat vol. Daarom heb ik in juli besloten om een einde te maken aan ons huwelijk."
Story meldde eerder dat de 52-jarige Frits en Marjolein Wester door een crisis zouden gaan.
En een gerucht

quote:
'Huwelijk Mariah Carey voorbij'

Het gaat niet goed tussen Mariah Carey en haar man Nick Cannon. Insiders vertellen aan NY Post dat de twee momenteel niet samenwonen en op het punt staan een scheiding aan te vragen.

"Nick woont niet meer thuis, hij gaat van hotel naar hotel", aldus de bron.

Mariah en Nick zouden veel ruzie hebben. Volgens bronnen zou Mariah haar man niet meer vertrouwen, ze denkt zelfs dat hij vreemd is gegaan. Daarom zou de wereldberoemde zangeres beveiliging hebben ingehuurd. "Dat was om Nick bij de vrouwen weg te houden." De nachtegaal zou haar man dus goed in de gaten houden. Zo zou ze ook niet willen dat hij drinkt als hij voor werk in Las Vegas is.

Het stel is al in geen tijden samen op de foto gezet en dat zorgde al eerder voor geruchten dat het niet goed zou gaan tussen de twee. Maandagavond werd Nick nog wel gezien met zijn trouwring om. Nick en de twaalf jaar oudere zangeres gaven elkaar in 2008 het jawoord. In 2010 kregen ze een tweeling, Moroccan Scott en Monroe.
pi_143625454
Ik vind Mariah en Nick zo'n leuk stel.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 17:01:16 #84
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_143634428
fritswester twitterde op woensdag 20-08-2014 om 16:55:14 Lees veel onzin: Wel klopt dat ik ga scheiden en ja heb nieuwe relatie. Verdriet en verliefdheid. Het is zo. Rest is privé. reageer retweet
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_143634433
En hier de reactie van Frits Wester:

fritswester twitterde op woensdag 20-08-2014 om 16:55:14 Lees veel onzin: Wel klopt dat ik ga scheiden en ja heb nieuwe relatie. Verdriet en verliefdheid. Het is zo. Rest is privé. reageer retweet
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_143634518
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:01 schreef Vlindur het volgende:
fritswester twitterde op woensdag 20-08-2014 om 16:55:14 Lees veel onzin: Wel klopt dat ik ga scheiden en ja heb nieuwe relatie. Verdriet en verliefdheid. Het is zo. Rest is privé. reageer retweet
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:01 schreef ChatGirl het volgende:
En hier de reactie van Frits Wester:

fritswester twitterde op woensdag 20-08-2014 om 16:55:14 Lees veel onzin: Wel klopt dat ik ga scheiden en ja heb nieuwe relatie. Verdriet en verliefdheid. Het is zo. Rest is privé. reageer retweet
:D
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 20 augustus 2014 @ 17:12:36 #87
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_143634822
Ik had nog ruzie met dat stomme linkje ook. He-le-maal naar de twitterpagina moeten en kijken hoe het ook alweer zat. Ben er wel een paar minuten mee bezig geweest :)

En dan nòg sneller zijn :D

(Ik gebruik Echofon O+ )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_143649069
STAAAAAAAHP RAAHN!!! :'(

quote:
Jersey Shore's Ronnie Magro and Sammi Giancola Break Up for Good

After a tumultuous five-year romance, which played out on MTV's smash hit reality show Jersey Shore, Ronnie Ortiz-Magro, 28, and Sammi "Sweetheart" Giancola, 27, have called it quits for good, he tells PEOPLE.

"We were drifting apart and not really spending any time together," Magro told PEOPLE at the premiere of former costar Jenni "JWoww" Farley's new film, Jersey Shore Massacre, out Aug. 22.

After splitting and rekindling their romance several times on the show, the couple finally parted ways two months ago, he says.

"I still care about her," he said, adding that he's not ready to date again. "She's a great girl, but we were growing distant. It was for the best."

For now, Magro says, he's getting practice for his own future family playing uncle to JWoww's 5-week-old daughter Meilani, with her fiancé Roger Mathews.

Adds Magro: "She's really squirmy and looks just like Roger!"
pi_143657164
Wat zou een vrouw nou leuk vinden aan zo'n humorloos figuur als Frits Wester?
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2014 @ 10:39:21 #90
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_143658174
Ja want buiten televisie is het precies dezelfde man die je op de beeldbuis ziet...
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_143665283
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:04 schreef superniger het volgende:

[..]

[..]

:D
Ik geef hem groot gelijk!



Lekker dingetje hoor!

http://www.telegraaf.nl/t(...)maar_pas_25____.html
pi_143665290
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat zou een vrouw nou leuk vinden aan zo'n humorloos figuur als Frits Wester?
Mwah, ik heb hem een keer op een feest gezien en hij viel wat mij betreft echt wel in de categorie "jammer dat hij niet vrijgezel is".
Waar Xander de B. gewoon triest was met z'n achterna lopen omdat je geen kwijlende fan was :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143665736
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat zou een vrouw nou leuk vinden aan zo'n humorloos figuur als Frits Wester?
Ik vind zo'n beetje álles leuk aan Frits Wester :@
pi_143666330
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:55 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik vind zo'n beetje álles leuk aan Frits Wester :@
:Y Echt wel ja.
Spoilers!
pi_143666354
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:Y Echt wel ja.
:D ah... gelukkig, ik voelde me al bijna ''raar'' :+
pi_143666363
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:55 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik vind zo'n beetje álles leuk aan Frits Wester :@
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:Y Echt wel ja.
Haha, Frits heeft inmiddels een Harem..
pi_143666383
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:12 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

[..]

Haha, Frits heeft inmiddels een Harem..
Nog even en hij heeft een Fanclub :7
pi_143668507
Frits Wester leuk? :? Ik zie het niet.
pi_143668554
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:12 schreef vencodark het volgende:
Frits Wester leuk? :? Ik zie het niet.
Ik ook niet, die kop met die bloeddoorlopen ogen :{
know'm sayin?
×
word? word.
pi_143669556
Geeft niet dames, des te meer is er voor Fann en mij 8-)
Spoilers!
pi_143669868
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geeft niet dames, des te meer is er voor Fann en mij 8-)
:D Hij is breed genoeg om te delen :9
  donderdag 21 augustus 2014 @ 17:30:13 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143671041
Ik heb Wester eens geïnterviewd en hij is totaal mijn type niet, maar vond hem wel echt leuk.

En:
quote:
Magro told PEOPLE at the premiere of former costar Jenni "JWoww" Farley's new film, Jersey Shore Massacre, out Aug. 22.
Die verspookte is voortaan actrice?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 17:40:57 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_143671372
quote:
11s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:30 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Wester eens geïnterviewd en hij is totaal mijn type niet, maar vond hem wel echt leuk.

En:

[..]

Die verspookte is voortaan actrice?
Ik kwam Frits Wester eens tegen op de slaapkamerdrempel van mijn Haagse buurvrouw, waar ik even op de koffie kwam.

En toen zei ze ook nog: ik mocht hem een nachtje lenen van * insert name van een vriendin van haar *. 8)7

Maar goed, hij was wel aardig inderdaad. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 21 augustus 2014 @ 17:42:38 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143671444
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik kwam Frits Wester eens tegen op de slaapkamerdrempel van mijn Haagse buurvrouw, waar ik even op de koffie kwam.

En toen zei ze ook nog: ik mocht hem een nachtje lenen van * insert name van een vriendin van haar *. 8)7

Maar goed, hij was wel aardig inderdaad. :+
Jij hield het maar lekker bij je kopje koffie?

Dan sta je toch ook even vreemd te kijken. En die vriendin van haar is niet zijn nu bijna-ex? Doerakje!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 17:51:48 #105
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_143671785
quote:
10s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij hield het maar lekker bij je kopje koffie?

Dan sta je toch ook even vreemd te kijken. En die vriendin van haar is niet zijn nu bijna-ex? Doerakje!
Ja, hoewel Frits best een kopje koffie bij míj thuis had willen drinken, zei hij nogal onomwonden.
Professioneel ongetwijfeld een leuke vent, maar met 'de vrouwtjes' nogal Oh Oh Cherso, wat mij betreft. En nee, die vriendin was niet zijn huidige echtgenote. :P Die dacht dat Frits gewoon heel vaak overwerkte.

Overigens ging hij doorgaans samen met zijn maatje van RTL4 op strooptocht, Jos Heijmans o.d.
Daar deed mijn buuf het ook lange tijd regelmatig mee.

Haar uitnodiging om toch vooral eens gezellig mee te gaan naar Nieuwspoort, heb ik maar afgeslagen.

:')
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_143672164
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, hoewel Frits best een kopje koffie bij míj thuis had willen drinken, zei hij nogal onomwonden.
Professioneel ongetwijfeld een leuke vent, maar met 'de vrouwtjes' nogal Oh Oh Cherso, wat mij betreft. En nee, die vriendin was niet zijn huidige echtgenote. :P Die dacht dat Frits gewoon heel vaak overwerkte.

Overigens ging hij doorgaans samen met zijn maatje van RTL4 op strooptocht, Jos Heijmans o.d.
Daar deed mijn buuf het ook lange tijd regelmatig mee.

Haar uitnodiging om toch vooral eens gezellig mee te gaan naar Nieuwspoort, heb ik maar afgeslagen.

:')
Hij klinkt ineens een stuk minder leuk :D al blijft het natuurlijk wel een lekker stuk :+
pi_143672364
quote:
10s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:05 schreef FANN het volgende:

[..]

Hij klinkt ineens een stuk minder leuk :D al blijft het natuurlijk wel een lekker stuk :+
Euh ja, my thoughts exactly.

Ik ben harem-af.
Spoilers!
pi_143672382
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Euh ja, my thoughts exactly.

Ik ben harem-af.
:D

Ik ben ook meteen genezen...
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:24:34 #109
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_143672705
Is wel een jaar of acht geleden hoor, dus misschien heeft hij zijn leven wel gebeterd.

Oh wacht...

Maar het is vast echte liefde nu, met die 25-jarige Fryslândse Boppen. :+


Maar, echt, ik vind het op TV een prettige en kundige commentator. Was wel een tijdje lastig om het TV-beeld te scheiden (<-- hoe on topic!) van het beeld van de katerige, verkreukelde en enigszins naar klamme lakens-geurende logé van de buurvrouw. :D

Overigens maakten de beide RTL-heren er in het Haagse niet bepaald een geheim van, vandaar dat ik wel uit de school durf te klappen. Het ging vrij ongegeneerd allemaal.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_143673040
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:24 schreef Duderinnetje het volgende:

Maar, echt, ik vind het op TV een prettige en kundige commentator. Was wel een tijdje lastig om het TV-beeld te scheiden (<-- hoe on topic!) van het beeld van de katerige, verkreukelde en enigszins naar klamme lakens-geurende logé van de buurvrouw. :D


_O- mooi gezegd.... ik zie het zo voor me :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 augustus 2014 @ 19:50:37 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_143676142
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:57:04 #112
3185 Adelante
To let it go now
pi_143676501
Die DubbelD van Camiel Eurlings is ook weer op de markt :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_143680464
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:33 schreef FANN het volgende:

[..]

_O- mooi gezegd.... ik zie het zo voor me :')
Nog erger, ik ruik het ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_143681179
Ik ga Frits Wester nu met heul andere ogen bekijken. :P
  donderdag 21 augustus 2014 @ 23:27:12 #115
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_143686885
quote:
We've been hearing rumors about Mariah Carey and Nick Cannon splitting for so long, but the couple have always denied it!
Well, when it comes to the news that they're living apart, we guess it's not that easy to hide.
Now Nick has finally responded to the rumors, and his answer confirms our worst fears for the pair. He said:
"There is trouble in paradise. We have been living in separate houses for a few months."
OMG, so sad to hear! Especially since the couple have two beautiful babies together! But Nick made sure everyone knows he has not forgotten his responsibilities as a father. He said:
"My main focus is my kids."
If Mariah and Nick ARE heading for the big D-word, we just hope this conscious uncoupling can continue to be amicable- and in Dem Babies' best interest!

Read more: http://perezhilton.com/20(...)-apart#ixzz3B43AotWu
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:25:51 #116
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_143689170
Och wat zonde, vond het zo'n leuk stel.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:29:03 #117
163650 Greys
pi_143689253
Is Touriya al eens met hangende pootjes terug bij Greg, inmiddels?
Nu ze niet meer kan stoken tussen Saab en Syl?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:32:16 #118
22592 crew  Ole
pi_143689353
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 00:29 schreef Greys het volgende:
Is Touriya al eens met hangende pootjes terug bij Greg, inmiddels?
Nu ze niet meer kan stoken tussen Saab en Syl?
Ze is ook helemaal niet meer in het nieuws geweest :+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:36:29 #119
163650 Greys
pi_143689481
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 00:32 schreef Ole het volgende:

[..]

Ze is ook helemaal niet meer in het nieuws geweest :+
Vast véél te druk met haar Nederlandse PieArrr bureau.
:')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:48:51 #120
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_143689855
Touriya's (El Eeeeee) scheidingsdrol is aan het turtleheaden. Wel-niet-wel-niet-wel-niet... Meek ap jor maind, gurlll
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:50:57 #121
22592 crew  Ole
pi_143689916
Heeft ze nog Twitter?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:53:31 #122
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_143689976
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 00:50 schreef Ole het volgende:
Heeft ze nog Twitter?
gevonden. https://twitter.com/THVPR
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_143727964
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:12 schreef Turbomuis het volgende:
Nog een tweede kans (en tweede scheiding waiting to happen)

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoelang ze dit keer volhouden.
pi_143912621
Scheiding van touriya is volgens telegraaf definitief.

Martijn wil de volledige voogdij, einde van de gemoedelijke scheiding , lijkt mij. Als scheiding niet op tijd wordt afgerond zal kind van amanda op papier van martijn zijn en niet van nieuwe vriend harrie.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 12:33:01 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143912706
Oh, de scheiding die toch maar niet zou plaatsvinden omdat dat allemaal zo ingewikkeld was, scheiden....

Ik kan me wel voorstellen dat Martijn de volledige voogdij wil, ze zal best goed voor de kinderen gezorgd hebben, maar ze is nu al een paar jaar bezig beter voor Amanda te zorgen dan voor de kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143912793
Jup. En voor het geval ze ooit weer voor een half jaar haar koffers pakt om op een boot te zitten van Greenpeace lijkt het me ook wel handig dat Martijn de kids heeft.
pi_143916122
Dan moet Amanda toch echt wel wat dingen verkeerd hebben gedaan, wil haar stukje gezag afgepakt worden.
Als zij ineens 6 maanden pleite gaat, kan Martijn toch doen en laten wat hij wil, daar heeft hij niet volledig gezag voor nodig?
Er zijn tig mannen die een half jaar op uitzending zijn, ik snap het verschil met die periode dat Amanda weg was niet. Daarbij hadden ze dat toch van te voren doorgenomen, het is niet alsof ze ineens foetsie was.

Dat ze knocked up is snap ik ook niet, ze heeft met die nieuwe kerel straks 8 kinderen totaal ofzo :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Pisces29 op 28-08-2014 14:46:49 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 14:46:00 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143916308
Het is de vraag ook maar of er werkelijk getracht wordt haar het gezag te ontnemen (dat gaat waarschijnlijk heel lastig worden), of dat hij inzet op de kinderen grotendeels bij hem, en dus geen 50/50 co-ouderschap zal hebben, wat ook vrij lastig zou zijn als zij ergens in Schubbekutteveen woont en hij in Amsterdam, ze hebben immers schoolgaande kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143945616
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, hoewel Frits best een kopje koffie bij míj thuis had willen drinken, zei hij nogal onomwonden.
Professioneel ongetwijfeld een leuke vent, maar met 'de vrouwtjes' nogal Oh Oh Cherso, wat mij betreft. En nee, die vriendin was niet zijn huidige echtgenote. :P Die dacht dat Frits gewoon heel vaak overwerkte.

Overigens ging hij doorgaans samen met zijn maatje van RTL4 op strooptocht, Jos Heijmans o.d.
Daar deed mijn buuf het ook lange tijd regelmatig mee.

Haar uitnodiging om toch vooral eens gezellig mee te gaan naar Nieuwspoort, heb ik maar afgeslagen.

:')
Ik ben hem een jaar of wat geleden op Terschelling in de kroeg tegengekomen, idd dezelfde ervaring :X
Sindsdien bekijk ik hem professioneel ook met andere ogen.

Touriya en haar soapie zijn definitief uit elkaar nu: http://www.nu.nl/achterkl(...)aoud-definitief.html`
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:07:33 #130
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_143945903
She's single again!
Britney Spears broke up with her boyfriend David Lucado after she allegedly discovered that there was a video of him fooling around that's currently making its rounds around Hollywood.
Apparently, the video shows David making out with another chick and dancing with her in what appears to be someone's living room.
Ugh, that is disgusting. Newsflash: Britney is the absolute best, David. You just made a huge mistake.
Allegedly, this video was taken in early August when they were VERY much together.
A rep for David had this to say:
"David is very, very in love with Britney. This is unfortunate and he hopes that it all works out."
Well, that seemed to be wishful thinking as David has officially been dumped by BritBrit.

We reached out to her rep who also confirmed the breakup as well:
"Yes, she's single."
We hope Britney's doing okay, but we know that she'll find someone better!

Read more: http://perezhilton.com/20(...)single#ixzz3Bloimzhi
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_144153690
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Is wel een jaar of acht geleden hoor, dus misschien heeft hij zijn leven wel gebeterd.

Oh wacht...

Maar het is vast echte liefde nu, met die 25-jarige Fryslândse Boppen. :+

Maar, echt, ik vind het op TV een prettige en kundige commentator. Was wel een tijdje lastig om het TV-beeld te scheiden (<-- hoe on topic!) van het beeld van de katerige, verkreukelde en enigszins naar klamme lakens-geurende logé van de buurvrouw. :D

Overigens maakten de beide RTL-heren er in het Haagse niet bepaald een geheim van, vandaar dat ik wel uit de school durf te klappen. Het ging vrij ongegeneerd allemaal.
Ik zag 'm net in een restaurant met (hoogstwaarschijnlijk) z'n nieuwe vlam. Wel echt typisch pornoblond 25-jarig miepje :D Maar zag er niet onaardig uit :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2014 22:50:01 ]
pi_144310763
ranomikromo twitterde op maandag 08-09-2014 om 14:04:15 Ben verdrietig, Pieter en ik hebben besloten uit elkaar te gaan. We hebben een bijzondere onderlinge band, die is gelukkig blijvend. reageer retweet
pi_144310952
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 14:06 schreef Evertjan het volgende:
ranomikromo twitterde op maandag 08-09-2014 om 14:04:15 Ben verdrietig, Pieter en ik hebben besloten uit elkaar te gaan. We hebben een bijzondere onderlinge band, die is gelukkig blijvend. reageer retweet
Kan ze zich weer op het zwemmen focussen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 8 september 2014 @ 14:13:38 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144310987
Deel het via Twitter!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 september 2014 @ 14:19:04 #135
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_144311168
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 14:06 schreef Evertjan het volgende:
ranomikromo twitterde op maandag 08-09-2014 om 14:04:15 Ben verdrietig, Pieter en ik hebben besloten uit elkaar te gaan. We hebben een bijzondere onderlinge band, die is gelukkig blijvend. reageer retweet
Yessssssssssssssss _O_

Snapte sowieso al niet wat ze bij die viespeuk deed, kom maar bij mij schatje :9~
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_144311187
Kramoido Ranowijojo
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 september 2014 @ 14:20:20 #137
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_144311207
Efkes wisselen Pietertje *O*
pi_144311382
Ik vind Verona vd Leur wel wat voor Pietertje.
  maandag 8 september 2014 @ 14:30:03 #139
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_144311534
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind Verona vd Leur wel wat voor Pietertje.
Das lekker vies, die doet aan porno.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_144311617
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2014 14:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Das lekker vies, die doet aan porno.
Ons Pieterke is ook een beetje vies
  roze maandag 8 september 2014 @ 14:37:51 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144311815
Wat is er vies aan Pieter? :@ Ik heb iets gemist volgens mij..
Your beauty never ever scared me.
pi_144311945
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 14:37 schreef Amarantha het volgende:
Wat is er vies aan Pieter? :@ Ik heb iets gemist volgens mij..
Ik volgens mij ook...
pi_144311962
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 14:13 schreef Copycat het volgende:
Deel het via Twitter!
Zijn ze eventuele speculaties wel voor.
  maandag 8 september 2014 @ 14:42:49 #144
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_144311997
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 14:37 schreef Amarantha het volgende:
Wat is er vies aan Pieter? :@ Ik heb iets gemist volgens mij..
Nou ik vind het maar een engnek persoonlijk. Niet ergens op gebaseerd ofzo, maar die kop, brrrrrr.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_144312441
Je bent gewoon vies als je als volwassen kerel in een strakke speedo met geschoren benen en een badmuts op in een bak water met 9 andere kerels gaat liggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2014 15:26:19 ]
  maandag 8 september 2014 @ 15:17:33 #146
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144313200
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent gewoon vies als je als volwassen kerel in een strakke speedo met gescheren benen en een badmuts op in een bak water met 9 andere kerels gaat liggen.
:D

Ik vind hem van die nare rode lipjes hebben.
Geen idee wat ik er tegen heb, maar dat viel me altijd op.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 8 september 2014 @ 16:03:31 #147
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_144314934
Sowieso je benen scheren als man zijnde :') zo gay.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_144324967
Of ie vies is weet ik niet maar het is wel een engerd.
pi_144339274
Hmmmm mij lijkt Pieter wel een sympathieke leukerd! Vorig jaar werden ze overigens nog to 1-na-knapste stel van Nederland gekozen oid, na Kees en Carice. Die zie ik ook niet lang samen blijven.

Over Justin Timberlake gaan trouwens geruchten dat zijn huwelijk in zwaar weer verkeert. Vind nog dat ze het lang volhouden.
pi_144343038
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 05:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hmmmm mij lijkt Pieter wel een sympathieke leukerd! Vorig jaar werden ze overigens nog to 1-na-knapste stel van Nederland gekozen oid, na Kees en Carice. Die zie ik ook niet lang samen blijven.

Over Justin Timberlake gaan trouwens geruchten dat zijn huwelijk in zwaar weer verkeert. Vind nog dat ze het lang volhouden.
Dat 1 na knapste had dan vooral met die meid van Pieter te maken. :') Pieter is toch niet uitzonderlijk knap?

Ik vind Timberlake en zijn vrouw juist geen types die maar even kort getrouwd zijn. Justin staat toch ook niet bekend als een vrouwenverslinder met kortstondige relaties.
pi_144368933
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat 1 na knapste had dan vooral met die meid van Pieter te maken. :') Pieter is toch niet uitzonderlijk knap?

Ik vind Timberlake en zijn vrouw juist geen types die maar even kort getrouwd zijn. Justin staat toch ook niet bekend als een vrouwenverslinder met kortstondige relaties.
Kortstondige relaties niet nee, maar zijn verhoudingen gingen wel altijd eh..vloeiend in elkaar over zeg maar. En de geruchten over ontrouw zijn al jaren redelijk hardnekkig, naast het feit dat hij zich ook wel eens denigrerend over Jessica heeft uitgelaten. Hopelijk heb ik het mis hoor, maar het zou me niks verbazen als ze binnen nu en pak-em-beet drie jaar uit elkaar zijn...
pi_144464429
Het schijnt dat Mariah Carey en haar man Nick Cannon ook uitelkaar zijn nu.

Nick Cannon has confirmed recent reports that he and wife Mariah Carey have separated and have been living apart for "a few months."

The "America's Got Talent" host told entertainment show "The Insider" that "there is trouble in paradise."

"We have been living in separate houses for a few months," he added, without further addressing the couple's woes.

Cannon has mainly been stayign in hotels but regularly spends time with his family to see twins Moroccan and Monroe.

"My main focus is my kids," he said.

While Cannon never mentioned the "D" word, the outlook for the couple is bleak.

TMZ reports that divorce lawyers are currently working out the details of property and custody agreements and it's just a matter of time before it's officially over.

The beginning of the end came back in March, when Cannon was quizzed by a radio DJ and asked to name five celebrities he's slept with. Mariah reportedly went ballistic when she found out one was none other than Kim Kardashian, which humiliated her (for some reason -- seriously, get over it).

Cannon then went on Howard Stern's Sirius XM radio show and told Stern that MiMi wouldn't sleep with him until they were married.

Rumor has it that Cannon was also unfaithful to his wife despite her attempts to keep him on a short leash.

According to The New York Post's Page Six, Carey hired a security guard to follow him around and make sure he behaved when he hosted a pool party in Las Vegas earlier this year.

"The security guard wasn't there to keep the girls away from him," a source told the Post. "It was to keep him away from the girls."

Cannon dismissed the infidelity rumors during his interview with "The Insider" on Thursday.

Cannon and Carey wed on April 30, 2008, and they renewed their vows for a second time in April 2013 to mark their fifth anniversary.
pi_144552411
quote:
The security guard wasn't there to keep the girls away from him," a source told the Post. "It was to keep him away from the girls."
:') Alsof die Cannon zich daar braaf aanhoudt....in Las Vegas of all places.
pi_144639465


Kendra Wilkinson, een realityster en ex liefje van Playboy baas Hugh Hefner, heeft besloten om haar man Hank Kendra een tweede kans te geven. Hij ging vreemd met transseksueel Ava Sabrina London. Deze heeft nog wel een piemel. Hank vond het meteen al leuk om daar mee te spelen.



quote:
'Kendra Wilkinson ingeruild voor transseksueel'

Hank Baskett, de man van voormalig playmate Kendra Wilkinson, zou zijn vreemdgegaan met een transseksueel.

Een bron dichtbij Hank en Kendra beweert dat Hank zijn vrouw heeft bedrogen toen zij acht maanden in verwachting was van hun tweede kind.

"Hank ontmoette de transseksueel zo'n twee maanden geleden. Hij belde hem twee keer nadat hij zijn video's op Youtube had gezien. Hij was erg onder de indruk", zo zegt de insider tegen RadarOnline.

Hank zou een schuilnaam hebben gebruikt. Al tijdens hun eerste ontmoeting, ging Hank over de scheef. "Hij zat aan de borsten van de transseksueel en aan zijn penis. Hun eerste afspraakje in zijn huis heeft zo'n twintig minuten geduurd." Hank zou hem daarna 500 dollar hebben gegeven.

De twee zouden daarna nog een paar keer hebben afgesproken, maar toen in de media bekend werd dat Casper Smart, de ex van Jennifer Lopez het ook deed met een transseksueel, raakte Hank in paniek.

Hij zou haar 5000 dollar hebben gegeven om ervoor te zorgen dat de transseksueel zijn mond zou houden over de affaire.

Afgelopen weekend kwam aan het licht dat Hank zijn vrouw Kenda heeft verlaten. Zij werden een maand geleden nog ouders van dochter Alijah.
bron

quote:
Kendra Wilkinson Decides To Give Hank Baskett A Second Chance! The Two Are Back On!

It sounds like Kendra Wilkinson has forgiven or decided to look past those rumors of her husband cheating on her with a transexual because the two are giving their relationship another try!

Initially, when Kendra found out Hank Baskett stepped out on her with a transexual lady during her second pregnancy, she immediately freaked out — which is a totally normal reaction!

After hearing about the rumors, the former Girl Next Door star went to contact divorce lawyers to end her relationship and even started partying her troubles away!

However, multiple insiders close to the couple are revealing that the two are on the mends.

An insider confirmed to Life & Style that the two are definitely back on. They said

"They are 100 percent together."

Say what?! Even after going through the troubles of contacting divorce lawyers and flushing your wedding ring down the toilet?!

Apparently the two are back together after Hank told Kendra the supposed truth about the blown up story.

According to another insider, the NFL player told his wifey of a friend who lives in the same complex as Ava London, the transexual he had an affair with. He said the friend asked him to come over to fix something in her apartment and when he got there, Ava made unwanted advances towards him, leaving him feeling violated after the fact.

Upon hearing the story, the first source said the momma of two totally bought his excuse, saying:

"The story is totally absurd. Something isn't right with her, it's really worrisome."

After this whole debacle, her friends don't trust him at all, but the insider says there's no convincing Kendra that her husband is lying.

Yikes!

Either way, Kendra decided to give Hank a second chance and we're hoping all the best for these two!

Maybe that getaway did them some good!
bron
  † In Memoriam † woensdag 17 september 2014 @ 22:14:15 #155
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_144641008
Nee een transseksueel? Ik geloof het niet!! :o
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † woensdag 17 september 2014 @ 22:15:50 #156
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_144641158
Oh enne, trouble in paradise? B-)

quote:
Peter Jan Rens (63) en Virginia (21) blazen bruiloft af

Het huwelijk van Peter Jan Rens en Virginia van Eck gaat niet door. De presentator en zijn 42 jaar jongere vriendin hebben het feest afgeblazen wegens familieomstandigheden.

Virginia heeft op Facebook laten weten dat de bruiloft niet plaatsvindt op 10 oktober. 'Sommige dingen kan je niet door laten gaan als de mensen waar je van houdt niet aanwezig zullen zijn.'

Mogelijk heeft de kwestie te maken met de moeder van Virginia. Rens liet eerder weten dat de band met zijn schoonmoeder niet goed is. 'Toen mijn schoonmoeder anderhalf jaar geleden ontdekte dat Virginia verliefd op mij was, kreeg ik een mail waarin ze me onomwonden duidelijk maakte dat ik van haar dochter moest afblijven.'

Het is nog onbekend wanneer de twee, die ouders zijn van Djelisa, wel gaan trouwen.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_144643309
Die hebben een eigen reeks hier

(inmiddels al in topic nummer 14 aanbeland :D )
pi_144650626
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:15 schreef Skaai het volgende:
Oh enne, trouble in paradise? B-)

[..]

Grinnik kijk eens wat vaker in SHO. Beste topicreeks sinds een tijdje al ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 09:48:08 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144651086
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:14 schreef Skaai het volgende:
Nee een transseksueel? Ik geloof het niet!! :o
is het ook niet. het is een shemale
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 16:09:04 #160
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_144661384
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:23 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Grinnik kijk eens wat vaker in SHO. Beste topicreeks sinds een tijdje al ;)
Ik ken het topic, maar deze stond al open toen ik het las :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_144726330


Mama June en Sugar Bear, arme Alana "Honey Boo Boo" ;( .

quote:
Mama June and Sugar Bear Thompson are done -- separated -- because she's convinced he's been cheating on her ... sources tell TMZ.

We're told Mama June has repeatedly caught Sugar Bear trolling on online dating sites. One of them is plentyoffish.com, in which Sugar Bear -- with the handle Georgiafighter31054 -- says "i love to hunt fish and ride 4wheelers and have a good time. i luve muddy Boggs and love to ride in the mudd."
bron
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:09:58 #162
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_144726610
Ik dacht even dat de man op die foto onthoofd was. ;(
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_144726928
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:57 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]

Mama June en Sugar Bear, arme Alana "Honey Boo Boo" ;( .

[..]

bron
-O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 20 september 2014 @ 18:35:49 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144728656
Ach, mama June is nog jong genoeg :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 20 september 2014 @ 18:44:38 #165
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144728936
Jullie weten dus kennelijk wie dit zijn? :?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_144729829
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Jullie weten dus kennelijk wie dit zijn? :?
Ik niet iig.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_144729856
Maargoed ik heb van de helft geen flauw idee wie het zijn :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_144730708
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Jullie weten dus kennelijk wie dit zijn? :?
jij niet?
pi_144730756
quote:
'Huwelijk Avril Lavigne voorbij'

Avril Lavigne en Nickelback-frontman Chad Kroeger zouden na een huwelijk van een jaar alweer gaan scheiden.
"Het is voorbij," vertelt een bron aan Us Weekly. "Chad is iedereen aan het vertellen dat hij gaat scheiden."
Chad (39) vroeg de 29-jarige Canadese zangeres in augustus 2012 ten huwelijk na een maand daten. De twee trouwden in juli 2013 in Zuid-Frankrijk. Om hun katoenen huwelijk te vieren kreeg Avril eind juli een ring met een 17 karaats diamant cadeau van de rocker.
Via Twitter deelde Avril een kiekje van haar nieuwste sieraad. "Ik kan nog steeds niet geloven wat ik voor mijn eerste trouwdag heb gekregen", schreef ze bij een foto waarop ze lachend met Chad poseert en de ring om haar vinger duidelijk in beeld houdt. "Wow. Ik hou van mijn man."
De zangeres was eerder getrouwd met SUM 41-zanger Deryck Whibley van 2006 tot 2010.
  zaterdag 20 september 2014 @ 20:01:10 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144731289
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Jullie weten dus kennelijk wie dit zijn? :?
Ja :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144732928
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:43 schreef kvd het volgende:

[..]

Na een maand daten al iemand ten huwelijk vragen. :')
pi_144735623
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik niet iig.
Telegraaf artikel maakt het duidelijk.

quote:
Moeder Honey Boo Boo gooit man op straat

Mama June, die wereldberoemd werd dankzij de TLC-realityserie Here Comes Honey Boo Boo, heeft Honey Boo Boo's vader Sugar Bear op straat gegooid.

Mama June (34) heeft volgens TMZ.com ontdekt dat haar tandenloze vriend, die haar onlangs tijdens een verbintenisceremonie eeuwige trouw beloofde, op talloze datingsites staat ingeschreven.

June gooide hem woedend op straat, heeft haar ring afgedaan en is van plan met haar vier kinderen, waarvan alleen Honey Boo Boo het biologische kind van Sugar Bear is, ergens anders te gaan wonen. Klein probleempje is dat op dit moment nog bij haar thuis wordt gedraaid voor hun reallifeserie, maar zo gauw die zijn afgelopen raapt ze haar kinderen en spullen bij elkaar en vertrekt ze naar familie. De producenten van de serie willen graag door met de serie, maar door het uiteenvallen van het gezin is het onduidelijk hoe dat verder moet.

Mama June en Sugar Bear melden in een verklaring: "Sugar Bear en ik gaan voorlopig uit elkaar om een aantal zaken die spelen in onze relatie te kunnen verwerken. We bekijken het per dag, maar onze meiden zijn onze prioriteit. We danken jullie voor de steun."

De serie Here Comes Honey Boo draait om de kleine schoongheidskoninging Alana Shannon, alias Honey Boo Boo, haar drie zussen, haar nichtje met twee duimen, moeder June en vader Sugar Bear en hun 'redneck'-bestaan in op het platteland van Georgia.
bron

Op deze foto zonder ring aan haar vinger.

pi_144737304
Zijn dat hun echte namen? :@
Tap tap tap
  zaterdag 20 september 2014 @ 22:57:59 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144737431
Ik gok dat iemand "Shannon" als achternaam heeft, als dat de achternaam van hun dochter is.

Edit; het artikel klopt kennelijk niet qua achternaam van Alana...
Volgens Wiki:

Alana Thompson
June Shannon
Jessica Shannon
Anna Shannon
Lauryn Shannon
Mike Thompson
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144737753
Op je 34ste al oma zijn...
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  zaterdag 20 september 2014 @ 23:11:51 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144737869
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 23:07 schreef Wolken het volgende:
Op je 34ste al oma zijn...
Ze was 15 toen haar dochter geboren werd, dus het is nog mazzel dat ze niet al op haar 30ste oma was :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 20 september 2014 @ 23:34:48 #177
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144738631
Een serie van Ilse de Lange?

Ok, ik begrijp er officieel niets meer van en ga een steen opzoeken. |:(
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 20 september 2014 @ 23:37:03 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144738717
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 september 2014 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Een serie van Ilse de Lange?

Ok, ik begrijp er officieel niets meer van en ga een steen opzoeken. |:(
Hoe kom je nou weer op Ilse de Lange? :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 20 september 2014 @ 23:44:17 #179
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144738994
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 23:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoe kom je nou weer op Ilse de Lange? :D
Zoheete haar ESF-bandje toch?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_144739067
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:57 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]

Mama June en Sugar Bear, arme Alana "Honey Boo Boo" ;( .

[..]

bron
Dit soort bagger kijk ik nooit vandaar dat ik niet wist wie het waren dus :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 20 september 2014 @ 23:52:18 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144739258
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 september 2014 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zoheete haar ESF-bandje toch?
Honey Boo Boo wordt uitgezonden op TLC..... Ilse d'r ESF-bandje was/is TCL ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144739987
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
  zondag 21 september 2014 @ 00:19:36 #183
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144740072
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 23:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Honey Boo Boo wordt uitgezonden op TLC..... Ilse d'r ESF-bandje was/is TCL ;)
Oh.
Hoe weet een mens dit soort dingen.

Ik heb alleen een soort basispakket op TV.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 00:35:24 #184
184769 crew  Deisyy
pi_144740561
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:07 schreef Mylene het volgende:

[..]

Telegraaf artikel maakt het duidelijk.

[..]

bron

Op deze foto zonder ring aan haar vinger.

[ afbeelding ]
Misschien ook omdat die ring niet meer paste :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_144742758
quote:
5s.gif Op zondag 21 september 2014 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh.
Hoe weet een mens dit soort dingen.

Ik heb alleen een soort basispakket op TV.
tlc zit in t basispakket
pi_144745392
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 00:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Misschien ook omdat die ring niet meer paste :o
_O-
En een nichtje met twee duimen :')

Iedereen heeft twee duimen ^O^ *)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_144865119
deze zag ik (nog) niet aankomen

quote:
Amber Rose Files for Divorce From Wiz Khalifa

Amber Rose has filed for divorce from husband-of-1-year Wiz Khalifa ... and she's gunning for full custody of their kid ... TMZ has learned.

In the divorce docs -- obtained by TMZ -- Amber says they split on Monday and cites irreconcilable differences.

Amber is asking for full legal and physical custody of their 1-year-old son Sebastian. She's willing to give Wiz visitation.

And this is interesting. Amber acknowledges there's a prenup, which you would think would work in Wiz' favor, but she says it's valid ... presumably, she's not challenging it. The docs say the prenup provides spousal support.

As for why they split, there's been a buzz over the last few days of infidelity, but there's no mention of it in the papers.

We got video (below) of Amber with some guy Tuesday in Bev Hills. Our photog asks her if Wiz is keeping a close eye on Nick Cannon -- there are rumors they've hooked up, but she's mum.

Sources connected with the couple say the split is bitter.
pi_144866136
Schaatser Michel Mulder is weer vrijgezel.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_144866170
Scheiden na 1 jaar. :')
En ook nog een kind van 1 jaar hebben. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_144866586
quote:
11s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:02 schreef JaneDoe het volgende:
deze zag ik (nog) niet aankomen

[..]

Ik ook niet hmmm zonde hoor maar ja typische celebrities die na een maand trouwen om
vervolgens te scheiden.
  woensdag 24 september 2014 @ 19:36:37 #191
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144866612
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:26 schreef superniger het volgende:
Scheiden na 1 jaar. :')
En ook nog een kind van 1 jaar hebben. :')
Wiz Khalifa lijkt me nou niet echt een stabiel vadertype :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_144866750
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:36 schreef Lioness1578 het volgende:

[..]

Ik ook niet hmmm zonde hoor maar ja typische celebrities die na een maand trouwen om
vervolgens te scheiden.
deze twee waren wel wat langer samen dan een maand, een jaar of twee?
niet dat dat heel lang is..
pi_144866853
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:39 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

deze twee waren wel wat langer samen dan een maand, een jaar of twee?
niet dat dat heel lang is..
Nee is niet echt lang maar ja sommige huwelijken houden stand en sommige niet.
Zoals bij celebrities hun huwelijken houden meestal nooit stand.
pi_144875641
quote:
11s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:02 schreef JaneDoe het volgende:
deze zag ik (nog) niet aankomen

[..]

Amber heeft een tattoo van hem op haar arm.

pi_144876138
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:31 schreef Mylene het volgende:

[..]

Amber heeft een tattoo van hem op haar arm.

[ afbeelding ]
Ben je mooi klaar mee. :')
  donderdag 25 september 2014 @ 08:55:49 #196
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_144883128
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:40 schreef vencodark het volgende:


Ben je mooi klaar mee. :')
Niet slim om een tatoo te plaatsen van je toen geliefde en nu is het uit..😊
  donderdag 25 september 2014 @ 09:20:20 #197
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_144883522
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:31 schreef Mylene het volgende:

[..]

Amber heeft een tattoo van hem op haar arm.

[ afbeelding ]
Wel een goed gelukte tattoo... dat dan weer wel! Bedoel kijk naar de Yolanthe tattoo bij Wesley, daar ziet ze eruit als Michael Jackson :')
pi_144884624
quote:
11s.gif Op donderdag 25 september 2014 08:55 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Niet slim om een tatoo te plaatsen van je toen geliefde en nu is het uit..😊
haarscherpe analyse
pi_144884843
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:12 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

haarscherpe analyse
_O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_144884920
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_144886180
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 07:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

_O-
En een nichtje met twee duimen :')

Iedereen heeft twee duimen ^O^ *)
Ik lolde daar ook heel hard om _O-
  donderdag 25 september 2014 @ 11:21:07 #202
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_144886306
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:12 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

haarscherpe analyse
Lol.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_144886709
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:12 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

haarscherpe analyse
En daar ging mijn thee :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  † In Memoriam † donderdag 25 september 2014 @ 17:28:41 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144897619
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:12 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

haarscherpe analyse
Geen haarspeld tussen te krijgen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_144905703
Nogmaals tattoo van man Amber Rose op bovenarm.



En leesvoer: Things Between Amber Rose And Wiz Khalifa Are Definitely Getting Messy (UPDATE)
  donderdag 25 september 2014 @ 23:25:27 #206
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_144910904


OMG! Is it something in the air??
For the second time in two days, we've had a shocking bit of breakup news!
[ Related: Amber Rose Files For Divorce From Wiz Khalifa ]
Multiple sources report that Jordin Sparks and Jason Derulo have ended their three-year relationship!
And we thought they were so good together!
[ Related: EXCLUSIVE! Jordin Sparks Talks Getting Engaged To Jason DeRulo! ]
Reports say the split was mutual, though we don't know much more than that yet. Two stars with too busy schedules perhaps?
It's always so sad when heartbreak happens to such a great couple!

Read more: http://perezhilton.com/20(...)rprise#ixzz3EMh49L2N
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_144916259
Dacht in een flits dat het Kanye en Kim waren. :P
pi_144929969
Adam Curry en Mickey Hoogendijk schijnen uit elkaar te zijn. Ze kregen in 2009 een relatie en op 16 juli 2012 zijn ze getrouwd.
pi_144930048
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:41 schreef dennis83 het volgende:
Adam Curry en Mickey Hoogendijk schijnen uit elkaar te zijn. Ze kregen in 2009 een relatie en op 16 juli 2012 zijn ze getrouwd.
[ afbeelding ]
Altijd al een vreemd koppel gevonden
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2014 @ 17:53:58 #210
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144930276
dan zal patries zich wel een breuk lachen :)
pi_144930317
Ik vind vooral hem heel raar.
pi_144930377
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:53 schreef lady-wrb het volgende:
dan zal patries zich wel een breuk lachen :)
Nou, iedereen dacht dat het vijf weken zou duren. Als het waar is zijn ze jaren samen geweest. Denk dat Patries niks lacht.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2014 @ 18:01:34 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144930506
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou, iedereen dacht dat het vijf weken zou duren. Als het waar is zijn ze jaren samen geweest. Denk dat Patries niks lacht.
eerst maar eens afwachten of het waar is.
en zo ja komen ze toch vanzelf weer bij patries uit want die zal er allicht iets van vinden
alles voor de aandacht
pi_144930638
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:05 schreef vencodark het volgende:
Dacht in een flits dat het Kanye en Kim waren. :P
Ze lijken ook allemaal op elkaar... :P
pi_144930659
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:31 schreef Mylene het volgende:
Nogmaals tattoo van man Amber Rose op bovenarm.

[ afbeelding ]

En leesvoer: Things Between Amber Rose And Wiz Khalifa Are Definitely Getting Messy (UPDATE)
Dan loop je toch echt wel voor schut.
pi_144930848
quote:
Amber Rose eist miljoen van Wiz Khalifa

Amber Rose eist ruim een miljoen dollar van Wiz Khalifa. Dat blijkt uit de huwelijksvoorwaarden die ze op liet stellen voordat ze met de rapper in het huwelijksbootje stapte.

Bronnen rond de twee melden vrijdag aan TMZ dat Amber een contract van maar liefst acht pagina's had laten maken. Daarin stelt de dertigjarige zangeres verschillende eisen, waaronder een miljoen en alimentatie.

Ze wil nu dat Khalifa, die volgens haar vreemd is gegaan, gedwongen wordt om aan zijn verplichtingen te voldoen. Ook eist ze de volledige voogdij over hun zoontje van één, maar dat is aan de rechter. Die besluit wat het beste is voor het kind.

Woensdag werd bekend dat Rose van Khalifa wil scheiden. Niet veel later dook het gerucht op dat de twee sterren allebei waren vreemdgegaan. De rapper zou tijdens het toeren in de fout zijn gegaan. Van Rose werd gedacht dat ze de bloemetjes buiten had gezet met Nick Cannon, de ex van Mariah Carey.

"Hou alsjeblieft op met die onzinverhalen", twittert de 30-jarige artieste. "Ik zou mijn echtgenoot in geen miljoen jaar bedriegen en dat weten jullie volgens mij best. Kon mijn ex-man dat ook maar zeggen ... Ik ben hier kapot van, maar ik richt me nu op mijn zoon Sebastian. Bedankt voor alle steun in deze moeilijke tijd."
bron
pi_144932132
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 18:15 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Wat ik allemaal lees over die twee zie ik al dat dit een messy scheiding word.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 september 2014 @ 22:42:58 #218
163650 Greys
pi_144941680
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:41 schreef dennis83 het volgende:
Adam Curry en Mickey Hoogendijk schijnen uit elkaar te zijn. Ze kregen in 2009 een relatie en op 16 juli 2012 zijn ze getrouwd.
[ afbeelding ]
Waar las/hoorde je dat dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_144944124
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar las/hoorde je dat dan?
Zo te zien stond het in de Party, Micky twitterde er over naar Adam:
https://mobile.twitter.co(...)s/515457278590599168

(Ik zit mobiel, dus krijg de tweet niet mooi in de post).
  zaterdag 27 september 2014 @ 00:04:31 #220
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_144944879
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:42 schreef piglet het volgende:

[..]

Zo te zien stond het in de Party, Micky twitterde er over naar Adam:
https://mobile.twitter.co(...)s/515457278590599168

(Ik zit mobiel, dus krijg de tweet niet mooi in de post).
Party is niet echt een betrouwbare bron…
En de tweet is niet echt een bevestiging, eerder een 'grapige' ontkenning.

Maar goed, rook en vuur en fok!, je weet dus maar nooit :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_145010111
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:04 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Party is niet echt een betrouwbare bron…
En de tweet is niet echt een bevestiging, eerder een 'grapige' ontkenning.

Maar goed, rook en vuur en fok!, je weet dus maar nooit :)
Haha, sorry het was een beetje laat toen ik het postte en was niet zo heel duidelijk zie ik nu. Maar ik bedoelde eigenlijk dat het compleet ontkent wordt door Micky (en Adam lijkt er ook om te moeten lachen). Het lijkt me niet waar dus.
pi_145010200
Ik snapte toch al niet wat zo'n mooie vrouw bij zo'n engerd te zoeken had.
pi_145019934
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snapte toch al niet wat zo'n mooie vrouw bij zo'n engerd te zoeken had.
He complete(s/d) her :')
  maandag 29 september 2014 @ 17:36:38 #224
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_145025429
quote:
Christina Curry en Elle Bandita zijn uit elkaar

Christina Curry en Elle Bandita zijn, mogelijk tijdelijk, uit elkaar gegaan.

Dat bevestigt Curry tegenover Shownieuws.

De twee gingen een paar maanden geleden uit elkaar, maar maakten het vandaag bekend. De dochter van Patricia Paay heeft het volgens haar moeder 'erg druk' en ook Elle Bandita schijnt weinig tijd over te hebben. Wel gelooft Paay dat de twee vrienden blijven.
http://www.show.nl/showfl(...)-bandita-uit-elkaar/
pi_145027319
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 17:36 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

Oh, jammer. Ik vond ze wel leuk samen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_145030823
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 18:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh, jammer. Ik vond ze wel leuk samen.
Ik zou ze eens bij Jouw vrouw, mijn vrouw. Daar waren ze inderdaad best leuk. Die Christina viel ook niet eens tegen.
  maandag 29 september 2014 @ 23:38:38 #227
403253 Meke
after all this time? always.
pi_145039484
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 20:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zou ze eens bij Jouw vrouw, mijn vrouw. Daar waren ze inderdaad best leuk. Die Christina viel ook niet eens tegen.
:Y Vond ik ook, jammer!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_145051347
Ja Christina viel me reuze mee, en het was een lief koppel. Die bandita lijkt me een leuk mens om een biertje mee te drinken
pi_145057306
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 20:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zou ze eens bij Jouw vrouw, mijn vrouw. Daar waren ze inderdaad best leuk. Die Christina viel ook niet eens tegen.
Ja, was idd leuk. Al had ik het idee dat ze nooit meer buiten de deur kwam, Christina dus.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 16:35:44 #230
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_145571767
Ik hoor net op het nieuws (!) dat Kwalbert en Onno gaan scheiden. Ig ga ff zoeken naar details :)

edit: O, er is al een topic voor. Spuit elf weer dus :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 oktober 2014 @ 16:37:25 #231
22592 crew  Ole
pi_145571829
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:35 schreef Turbomuis het volgende:
Ik hoor net op het nieuws (!) dat Kwalbert en Onno gaan scheiden. Ig ga ff zoeken naar details :)
als dat zo is kun je er wel een topic over openen :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 oktober 2014 @ 16:37:49 #232
22592 crew  Ole
pi_145571843
:)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 15 oktober 2014 @ 16:37:59 #233
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_145571852
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:37 schreef Ole het volgende:
[..]
als dat zo is kun je er wel een topic over openen :o
Maar goed, dan mag het alsnog wel hier vinnik, daar is het topic immers voor :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 15 oktober 2014 @ 16:50:19 #234
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_145572283
Enrique Iglesias en Anna Kournikova zijn drie dagen geleden gescheiden. De zanger en de oud-tennister gaven elkaar een tijdje terug in het geheim het jawoord.
Dat onthult Iglesias aan Huffington Post.

"Momenteel ben ik gescheiden. Dat is drie dagen geleden gebeurd en ik wilde jullie de primeur geven. Ik ben serieus", aldus de Spanjaard, die in eerdere interviews zei dat trouwen voor hem en Anna 'geen must' is.

De 39-jarige zanger en de zes jaar jongere Kournikova kregen in 2011 een relatie.

Bron: Telegraaf


Volgens mij zijn ze al veel langer samen, zal wel 2001 moeten zijn maar goed.... Telegraaf he...
pi_145572343
Die zijn idd veel langer samen.

Jammer wel weer...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_145572426
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:50 schreef Starlie het volgende:
Enrique Iglesias en Anna Kournikova zijn drie dagen geleden gescheiden. De zanger en de oud-tennister gaven elkaar een tijdje terug in het geheim het jawoord.
Dat onthult Iglesias aan Huffington Post.
"Momenteel ben ik gescheiden. Dat is drie dagen geleden gebeurd en ik wilde jullie de primeur geven. Ik ben serieus", aldus de Spanjaard, die in eerdere interviews zei dat trouwen voor hem en Anna 'geen must' is.
De 39-jarige zanger en de zes jaar jongere Kournikova kregen in 2011 een relatie.
Bron: Telegraaf

Volgens mij zijn ze al veel langer samen, zal wel 2001 moeten zijn maar goed.... Telegraaf he...
Neeeee :'( Zij waren echt zo'n mooi stel, ook al heel lang samen, jammer zeg.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_145572781
Als het maar niet weer een geintje van Enrique is. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_145572884
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
Als het maar niet weer een geintje van Enrique is. :')
Ik hoop het wel :') al vind ik het geen goede grap.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:05:27 #239
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_145572899
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
Als het maar niet weer een geintje van Enrique is. :')
Het eerste wat ik dacht is dat ze dan nu wel voor een wat grotere you know what kan gaan... ;) Aangezien hij zelf altijd gezegd heeft een pinkeltje te hebben :D
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:29:06 #240
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_145573912
Ze zijn toch al eens uit elkaar geweest ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_145574084
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef Starlie het volgende:

[..]

Het eerste wat ik dacht is dat ze dan nu wel voor een wat grotere you know what kan gaan... ;) Aangezien hij zelf altijd gezegd heeft een pinkeltje te hebben :D
Wie weet heeft ie wel een enorme bloedlul ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † woensdag 15 oktober 2014 @ 17:46:15 #242
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145574526
Hij heeft in ieder geval geen bloedhékel aan lullen. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_145575485
Noo, niet Enrique en Anna.
Die vond ik zo leuk samen. -O-
pi_145578762
Onno Hoes en Kwalbert gaan scheiden las ik net. Een intens verdriet bekruipt mij
  woensdag 15 oktober 2014 @ 22:23:02 #245
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_145586179
Ik vind het serieus jammer van Kwalbert en Onno. Ze waren een aansprekend homostel dat relatief lang bij elkaar was. Wie zou er in Cromvoirt blijven, Albert neem ik aan?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 oktober 2014 @ 22:30:26 #246
22592 crew  Ole
pi_145586432
Onno woont toch in Maastricht?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 15 oktober 2014 @ 23:02:23 #247
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_145587584
Mja maar dat is ook alleen voor de burgemeesterspost.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 23:02:26 #248
184769 crew  Deisyy
pi_145587585
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:30 schreef Ole het volgende:
Onno woont toch in Maastricht?
:Y Maar ze hebben ook een huis in Cromvoirt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:30:35 #249
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145634042
Charlie Sheen en Brett Rossi waren ook niet bestemd voor elkaar..

quote:
Charlie Sheen is weer vrijgezel. De acteur en Brett Rossi hebben hun verloving verbroken. "Ze is een geweldige meid, maar we hebben gezamenlijk besloten om uit elkaar te gaan en niet de rest van ons leven samen door te brengen", laat Sheen weten in een verklaring aan entertainmentzender E! De acteur en de voormalig pornoster waren sinds februari verloofd.

"Scotty en ik hebben een geweldig jaar samen gehad waarin we de wereld rondreisden en veel dingen van onze bucket list konden wegstrepen." Sheen heeft naar eigen zeggen op dit moment andere prioriteiten. "Ik heb besloten dat ik me nu meer op mijn kinderen moet richten dan op een relatie", zegt de 49-jarige Sheen, die vijf kinderen heeft. "Ik ben nog steeds dol op Scotty en ik wens haar al het beste."

De acteur kreeg in 1984 een dochter met zijn jeugdliefde. Tijdens zijn tweede huwelijk met Denise Richards kreeg Sheen twee dochters. Uit zijn huwelijk met Brooke Mueller werd een tweeling geboren.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_145673215
Charlie Sheen huppelt volgens mij om de zoveel tijd naar een ander porno model.Die vent heeft een geschiedenis van porno sterren/meisjes daten als vriendin.
pi_146061493
http://www.tmz.com/2014/1(...)nt-lara-embry-money/

quote:
Jane Lynch is now officially free ... but her divorce sure wasn't ... she's paying her former wife millions.

Jane's divorce from Dr. Lara Embry became final Monday. In the property settlement -- obtained by TMZ -- it's apparent gay divorces are just like all the others ... the breadwinner has to give up half.

Lara -- a psychologist -- gets a lump sum of $1.2 million, spaced over over a 2-year period.

But Lara gets a lot more, including:

-- half of several bank and trust accounts, totaling $847,485

-- half of a 401K totaling $315,079

-- half of the proceeds from their Mullholland Tennis Club membership

-- half of all royalties from Jane's TV appearances, including "Glee"

-- half of their $56,810 tax refund

Lara also gets their L.A. Yacht club membership.

But wait, there's more. Lara gets Francis the dog.

Marriage ... worth fighting for -- sometimes.

Read more: http://www.tmz.com/2014/1(...)money/#ixzz3HUljtKem
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146994802
Dit bericht past wel hier denk ik.

quote:
Halle Berry beschuldigt haar ex ervan haar dochter Nahla eruit te laten zien als een blanke.

Dat meldt TMZ.

De actrice vecht momenteel haar scheiding met Gabriel Aubry uit in de rechtbank. Daar beschuldigde Halles advocaat maandag Gabriel ervan het kapsel van de 6-jarige te verpesten. Nahla heeft van zichzelf krullend haar, maar Gabriel heeft het steil gemaakt en highlights aangebracht. Volgens Halle doet haar ex dit om hun dochter er zo blank mogelijk uit te laten zien. De rechter bepaalde vervolgens dat geen van de twee vechtscheidende ouders het haar van hun dochter mag veranderen.

Hoewel de vader blank is, vertelde de actrice jaren geleden al in een interview met Ebony dat ze haar dochter als zwart beschouwt. "Ik vind dat ze zwart is. Ik ben zwart en ik ben haar moeder. Ik geloof in de one-drop theorie", zegt ze over de aanname dat ondanks gemixt ras iemand maar één raciale identiteit aanneemt. Welke dat voor haar dochter uiteindelijk wordt, mag ze later zelf weten, zei ze toen. "Ik heb het ooit voor mezelf besloten en ik zal ook mijn dochter haar eigen identiteit laten bepalen."
ANP
Zoiets zou je als blanke nooit kunnen zeggen. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146995910
Ik vind dat die Halle Barry teveel loopt te drammen voor haar dochter en de zwarte identiteit.
Ze spreekt zichzelf ook helemaal tegen met de opmerking

quote:
...en ik zal ook mijn dochter haar eigen identiteit laten bepalen."
Nou dat doet ze juist niet omdat ze nu al heeft besloten ( na voor de zoveelste keer te zijn getrouwd!) voor haar dochter (omdat ze de moeder is en dus een soort alleenrecht over de toekomst van haar dochter heeft) wat ze moet worden nl. zwart! |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2014 17:51:41 ]
  dinsdag 25 november 2014 @ 19:53:53 #254
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_146999722
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:51 schreef Iwanius het volgende:
Ze spreekt zichzelf ook helemaal tegen met de opmerking
Dat doe jij meerdere malen per dag.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO dinsdag 25 november 2014 @ 20:01:18 #255
22592 crew  Ole
pi_146999989
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:53 schreef static het volgende:

[..]

Dat doe jij meerdere malen per dag.
Hij is al klaar met zijn rondje SHO voor deze maand..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 10 december 2014 @ 10:27:06 #256
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_147446248
quote:
Relatie Fajah Lourens voorbij.

Fajah Lourens is weer single. De relatie met haar tourmanager Melvin is voorbij.

''Het klopt, Melvin en ik zijn uit elkaar", vertelt de dj aan Story.
De actrice maakte eind 2012 wereldkundig dat ze een relatie had met Melvin. Maar nu, twee jaar later, heeft ze ontdekt dat zij en Melvin toch niet bij elkaar passen. ''Het ging niet meer. Sinds de breuk is Melvin ook niet meer werkzaam als mijn tourmanager.''

Fajah heeft een dochter, Irem, en zoon, Shai, uit twee eerdere relaties en focust zich naar eigen zeggen nu op haar kinderen en haar carrière. ''Het gaat goed met mij en de kinderen. We hebben het erg gezellig thuis met z’n drietjes.''
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_147477628
Kate Hudson en Matthew Bellamy zijn nu echt uit elkaar
quote:
After four years as a couple, Kate Hudson and Muse frontman Matthew Bellamy have called off their engagement.

"Kate and Matt have been separated for some time now," Hudson's rep tells PEOPLE. "Despite this, they remain very close friends and committed co-parents."

Their son, Bingham Hawn Bellamy, was born in July 2011. Nicknamed "Bing," Hudson has said that her other son, Ryder, 10, is incredibly patient with her younger "fireball."

Bellamy, 36, popped the question in April 2011, but Hudson never minded the long engagement. "My parents aren't married," Hudson, 35, told Women's Health for its October issue. "And one of the reasons why they never got married is because they had been married before and they liked it the way it was. They didn't feel like they needed a piece of paper to be committed."
http://www.people.com/art(...)split-end-engagement
pi_147478654
Zonde weer met zo'n kleintje van 3. :N
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 december 2014 @ 13:42:37 #259
22592 crew  Ole
pi_147481594
Weer geruchten dat het niet goed gaat tussen Katja en Thijs. (Telegraaf premium iemand?)

quote:
do 11 dec 2014, 05:30
Katja en Thijs ontlopen elkaar!

AMSTERDAM -
Hun huwelijk leek in de Nederlandse showbizz een van de meest hechte en onstuimige van allemaal te zijn. De vonken spatten er altijd van af bij KATJA SCHUURMAN-RÖMER en THIJS RÖMER-SCHUURMAN. Maar dat lijkt inmiddels voorbij. Waarom ontlopen de twee elkaar, wonen zij niet meer samen en rijdt Thijs rond met in zijn auto een alcolholslot?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_147499085
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:42 schreef Ole het volgende:
Weer geruchten dat het niet goed gaat tussen Katja en Thijs. (Telegraaf premium iemand?)

[..]

Ik heb het stuk via Blendle gelezen. Don't ask. :Y) Er stond in dat ze twee woningen hebben, één in Amsterdam (afgelopen jaar gekocht) en één net erbuiten (hebben ze al langer), en dat ze niet meer samen op één adres zitten maar elkaar afwisselen. Daar werd niet diep op ingegaan. Volgens bronnen vindt een strak georganiseerde wissseling van de wacht plaats - en dat was het wel zo'n beetje. En er werd dus vermeld dat er een alcoholslot op de auto van Thijs zit, maar er werd niet eens gespeculeerd over waarom dat dan zo zou zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 december 2014 @ 23:28:29 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147501528
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:42 schreef Ole het volgende:
Weer geruchten dat het niet goed gaat tussen Katja en Thijs. (Telegraaf premium iemand?)

[..]

Katja moet nodig van die gladjakker af
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 12 december 2014 @ 00:40:16 #262
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_147503812
Je hebt zeker interesse? :+
I

[ Bericht 14% gewijzigd door Ole op 12-12-2014 00:53:25 ]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 december 2014 @ 00:52:47 #263
22592 crew  Ole
pi_147503953
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 00:40 schreef static het volgende:
Je hebt zeker interesse? :
ik

Mwah
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 december 2014 @ 00:54:39 #264
22592 crew  Ole
pi_147503974
Dwonken...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 12 december 2014 @ 01:05:16 #265
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_147504097
Beetje mijn post editten. :{w
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 december 2014 @ 08:11:02 #266
22592 crew  Ole
pi_147506353
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 01:05 schreef static het volgende:
Beetje mijn post editten. :{w
dat was per ongeluk. Kon met mijn dronken harses de quote knop niet vinden :@
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:26:47 #267
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_147507979
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:42 schreef vencodark het volgende:
Zonde weer met zo'n kleintje van 3. :N
Ja is zeker zonder met een kindje. Al is die Thijs niet veel aan maar toch jammer dat ze uit elkaar gaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 december 2014 @ 11:09:40 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147508781
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 00:40 schreef static het volgende:
Je hebt zeker interesse? :+
I
wie niet :7
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_147509372
Ik dacht dat die scheiding tussen Katja en Thijs al official was afgelopen weekend?
  donderdag 18 december 2014 @ 07:14:10 #270
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_147696762
En op de valreep van 2014 is er trouble in Trxas.

quote:
Al langer geruchten over huwelijksproblemen
Huwelijk Adam en Mick 'over en uit'
van onze redactie

Voor Micky Hoogendijk blies Adam Curry vijf jaar terug zijn complete Adam’s Family met Patricia Paay en dochter Christina op. Maar inmiddels zou de oud-dj en MTV-presentator zélf met lege handen zitten: de liefde is over, het huwelijk voorbij…
Curry en Micky Hoogendijk trouwden twee jaar geleden, op 16 juli 2012, in Amsterdam.

Nu is het dus Micky die volgens bronnen in Amsterdam gaat meemaken hoe een scheiding van Adam verloopt.

Het leven van Adam is Micky volgens fluisterbronnen in de grachtengordel bepaald niet meegevallen. Nogal uiteenlopend zijn daar de redenen die worden genoemd waarom zij en Adam hun grote geluk toch niet hebben kunnen vasthouden. Zo zou Micky ’ziekelijk’ jaloers zijn op Adams dochter Christina die door hem op handen wordt gedragen en geen fout kan doen...
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_147697074
Heb nooit begrepen wat ze in die griezel zag.
pi_147697144
Ik juist andersom :D

Deze geruchten waren er een maand of wat geleden ook al, toen bleek Meisje Mick gewoon op familiebezoek in NL om daarna vrolijk huiswaarts te keren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 december 2014 @ 08:55:16 #273
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_147697674
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 08:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik juist andersom :D

Deze geruchten waren er een maand of wat geleden ook al, toen bleek Meisje Mick gewoon op familiebezoek in NL om daarna vrolijk huiswaarts te keren.
Waar rook is, is vuur? :P
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_147697875
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 07:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heb nooit begrepen wat ze in die griezel zag.
Ik juist andersom.
Zij lijkt me zo naar.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_147700214
quote:
5s.gif Op donderdag 18 december 2014 08:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Waar rook is, is vuur? :P
Vaak wel.
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 december 2014 @ 13:10:32 #276
22592 crew  Ole
pi_147703553
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_147897699
quote:
Split! Helena Bonham Carter and Tim Burton have broken up after 13 years together

The couple have been together for 13 years but lived in separate houses
Her rep said in a statement, 'They separated amicably earlier this year'
They met in 2001 on the set of The Planet Of The Apes which he directed
The 48-year-old actress and 56-year-old director have two children
Burton and Carter were last seen together in November at London's Winter Wonderland

They seemed to be very close, not only raising two children together but also collaborating on several blockbuster movies.

On Tuesday, however, a rep told People that after 13 years of being together, Helena Bonham Carter, and Tim Burton have split.

The 48-year-old actress and the 56-year-old director were never married.

The couple 'separated amicably earlier this year and have continued to be friends and co-parent their children,' her rep said.

'We would ask that you respect their privacy and that of their children during this time.'

They were last pictured together in November at London's Winter Wonderland with their children, 11-year-old son Billy and daughter Nell, aged seven.

The two first met in 2001 when he directed her in Planet Of The Apes. They went on to work together on 2005's Charlie And The Chocolate Factory, 2007's Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street, 2010's Alice In Wonderland and 2012's Dark Shadows.

They had a famously unconventional relationship, living in two neighbouring houses joined by a communal room.

News of their split comes more than a year after the British director was photographed getting close to another woman after a cinema date in Hampstead, London in September 2013.

But Helena rubbished allegations he had been unfaithful at the time, saying: 'This is absolute nonsense. The pictures were taken whilst they were out and the large group includes family, friends and work colleagues.'

Although they frequently worked together, Tim previously admitted they often had a turbulent relationship on set, especially during the making of Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street in 2007.

He said, 'We've survived [as a couple], but it hasn't always been easy. Sweeney Todd was the worst; definitely the worst. But then I found out she was pregnant with Nell and it kind of all made sense.'
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_147897870
Oh noes! :o
Qua uiterlijk wel een goed koppel. :P
  dinsdag 23 december 2014 @ 23:12:24 #279
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_147900573
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:20 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Misschien gaat ie dan eindelijk films maken waar die overgewaardeerde talentloze trut NIET in voorkomt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 23 december 2014 @ 23:34:41 #280
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_147901696
Ik dacht dat die twee veel langer sanen waren!
pi_147901719
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:20 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

:o

Ik had het idee dat ze'the perfect couple' waren.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 23 december 2014 @ 23:54:21 #282
3185 Adelante
To let it go now
pi_147902664
Mooie vrouw wel die Helena :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_147902922
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:12 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Misschien gaat ie dan eindelijk films maken waar die overgewaardeerde talentloze trut NIET in voorkomt.
Talentloos zou ik haar niet noemen, maar het hele triootje Burton/Depp/Carter met rare typetjes komt me de strot uit.
Tap tap tap
  woensdag 24 december 2014 @ 00:57:12 #284
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_147905053
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Talentloos zou ik haar niet noemen, maar het hele triootje Burton/Depp/Carter met rare typetjes komt me de strot uit.
Dat bedoel ik!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 24 december 2014 @ 01:26:05 #285
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_147905886
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:12 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Misschien gaat ie dan eindelijk films maken waar die overgewaardeerde talentloze trut NIET in voorkomt.
.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_147910452
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Talentloos zou ik haar niet noemen, maar het hele triootje Burton/Depp/Carter met rare typetjes komt me de strot uit.
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2014 @ 09:42:02 #287
43556 miss_dynastie
pi_147910609
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 09:31 schreef Godtje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:o :D
  woensdag 24 december 2014 @ 09:57:27 #288
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_147910893
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 09:31 schreef Godtje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Die was na al zijn flops sowieso al afgeschreven volgens mij.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 29 december 2014 @ 07:59:01 #289
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_148083774
quote:
Vierde scheiding voor Brandpunt-reporter
Huwelijk Fons de Poel haalde de kerst niet…
van onze redactie

Met drie huwelijken achter de rug wist Fons de Poel (59) het tien jaar geleden voor het eerst helemaal zeker: nieuwe vriendin Saskia Cuppens was de vrouw voor de rest van zijn leven. Maar net voor kerst kwam plotseling toch de scheiding.

Hoe anders zag de toekomst er op deze foto uit april 2009 nog uit, toen Saskia zwanger was van hun tweede kind...
Fons de Poel vierde Kerstmis met zijn eigen familie in Nijmegen.
"We gaan uit elkaar", bevestigt de KRO-reporter aan PRIVÉ. "Met kerst waren we zelfs al niet meer samen…"

Maar, de twee gaan als goede vrienden uit elkaar en van een vechtscheiding is dan ook geen sprake, legt Fons uit. "Het is een langzaam proces geweest. We hebben groot respect voor elkaar – nog stééds – en een vechtscheiding kan het dan ook niet worden. We gaan onze breuk in goede harmonie oplossen en blijven dicht bij elkaar in de buurt wonen, zodat de kinderen makkelijk bij ons allebei over de vloer kunnen blijven komen. De koek is op."
Op naar de vijfde leg!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  zaterdag 3 januari 2015 @ 16:47:42 #290
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_148283932
Taye Diggs and Idina Menzel have been separated since December 2013, but finally quietly filed their divorce papers in New York back in November 2014.
All of their issues, like splitting up ca$$$h and time with their five-year-old son Walter, were quickly finalized by December 3rd, which is when they officially became divorced.
[ Related: Taye Diggs Finally Spills On Separating From Idina Menzel ]
The couple was married for 10 years, and their public lives seem to confirm that the split was amicable, since Taye hit the BET Awards red carpet with a woman who wasn't his still-wife. A source also said they're committed to raising their son in as peaceful a way as possible.
We'd have to say they're off to a great start!
It's sad to see them split, but at least everything seems friendly between them!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_148381227
quote:
Patricia Paay bevestigt scheiding Adam & Micky

Patricia Paay heeft bevestigd dat haar ex-man Adam Curry inderdaad gaat scheiden van Micky Hoogendijk.

Micky Hoogendijk stapte vorig jaar zomer in het huwelijksbootje met Adam Curry. Met het geven van dit ja-woord werd ze de stiefmoeder van Adam`s dochter Christina. Het koppel maakte dit jaar bekend een liefdesbaby niet uit te sluiten. Micky Hoogendijk stapte vorig jaar zomer in het huwelijksbootje met Adam Curry. Met het geven van dit ja-woord werd ze de stiefmoeder van Adam's dochter Christina. Het koppel maakte dit jaar bekend een liefdesbaby niet uit te sluiten Foto: Ab Blauw

Paay hoorde het verdrietige nieuws niet persoonlijk van haar ex, maar kwam er door een telefoongesprek tussen Christina Curry en Adam achter.

"Ik zat ernaast toen Christina en Adam recent contact hadden over de scheiding", vertelt de presentatrice in Party. "We zijn allebei in shock."

Bronnen dichtbij het koppel laten weten dat Adam inmiddels al alleen woont in een flat. De echtscheiding zou inmiddels ook al aangevraagd zijn.

Eerder schreef Privé al over de scheidingsgeruchten. Naar verluidt zouden onderlinge ruzies, jaloezie, en Micky’s problemen met stiefdochter Christina de oorzaak zijn van de scheiding.

Patricia en Adam gingen vijf jaar geleden uit elkaar, nadat Adam verliefd was geworden op Micky.
http://www.telegraaf.nl/p(...)gaat_scheiden__.html
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148382018
Kon je op wachten.
  woensdag 7 januari 2015 @ 07:59:17 #293
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_148416057
Oh jee en dat terwijl het er allemaal zo goed uit zag voor de tortelduifjes. :')

quote:
Voor derde keer op rij alléén een nieuw jaar in
Sylvie Meis wist sporen Samuel uit

Samuel Deutsch (30) bleek toch niet de ware te zijn voor Sylvie Meis (36). Sylvie is voor het derde jaar op rij alléén een nieuw jaar ingegaan.

Sylvie ging in haar eentje over de drempel van het nieuwe jaar. Geen spóór van haar nieuwste minnaar, Samuel Deutsch, de New Yorkse investmentbanker die een paar weken eerder nog de liefde van haar leven leek te zijn.

Nu geeft vooral te denken dat Sylvie vrijwel alle foto’s, waarop zij nog zo verliefd met hem staat, verwijderde van haar Instagramaccount. Aan slechts één serie, gemaakt in de eerste week van oktober, bewaart zij kennelijk goede herinneringen. Want die mocht blijven staan.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_148432909
Wel, niet, wel, niet :P

quote:
Micky Hoogendijk en Adam Curry gaan niet scheiden

Micky Hoogendijk ontkracht persoonlijk de geruchten dat zij en Adam Curry zouden gaan scheiden.
Micky Hoogendijk (foto) en Adam Curry gaan niet scheiden. "Er zijn dus niet, zoals Adams ex-vrouw Patrica Paay beweert, door ons papieren ter voorbereiding van een breuk aangevraagd'', zegt Hoogendijk tegen het AD.

"Er zijn dus niet, zoals Adams ex-vrouw Patrica Paay beweert, door ons papieren ter voorbereiding van een breuk aangevraagd."

Woensdag werd wederom gemeld dat het stel uit elkaar zou gaan, maar dat is volgens de fotografe niet aan de orde.

Paay

"Ik heb het nieuw niet van Adam zelf. Hij heeft niet de telefoon gepakt en mij persoonlijk laten weten dat hij van Micky gaat scheiden, maar ik zat ernaast toen Christina en Adam contact hadden over de breuk", meldde Patricia Paay onder meer aan roddelbad Party.

Maar volgens Hoogendijk is er niet veel aan de hand. "In elk huwelijk speelt wel eens wat."
Bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)n-niet-scheiden.html
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:29:45 #295
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_148434542
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 07:59 schreef doeka het volgende:
Oh jee en dat terwijl het er allemaal zo goed uit zag voor de tortelduifjes. :')

[..]

SHO / [FAKEGATE]Syl, Raf & Sab #55 waar de gaydar zachtjes rinkelt
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_148435218
Was meer wishful thinking van patricia paaij
pi_148900515
Al vaak geruchten over geweest, en nu weer "bronnen" die het scheidingsvuurtje nog even aanwakkeren. :)

quote:
'Huwelijk Katja Schuurman en Thijs Römer op sterven na dood'

Gepubliceerd: 21 januari 2015 06:55
Laatste update: 21 januari 2015 09:06

Al regelmatig duiken geruchten op over een aanstaande scheiding tussen Katja Römer-Schuurman en Thijs Römer, maar hun huwelijk schijnt nu echt te wankelen.
Dat meldt Story op basis van bronnen.

Volgens ingewijden verblijven de twee om de beurt in de echtelijke woning in Uitdam of in het appartement dat ze hebben gehuurd in de Amsterdamse wijk de Pijp. "Het huwelijk van Katja en Thijs is op sterven na dood", aldus een ingewijde.

De bronnen vermoeden dat de twee "regelrecht afstevenen op een scheiding". Zo bestaat er het vermoeden dat er bij de opnames van het BNN-programma Ruben vs. Katja meer is gebeurd dan de bedoeling zou zijn.

Uithuilen

In de nieuwe politieserie Noord/Zuid van de KRO waar Katja Römer-Schuurman in speelt, staat bij de aftiteling alleen haar meisjesnaam afgebeeld, wat het blad doet vermoeden dat het huwelijk misschien wel al voorbij zou kunnen zijn.

Volgens ingewijden hebben de twee al iemand gevonden om door getroost te worden. "Katja vindt een luisterend oor bij Ruben Nicolai en Thijs bij een vrouw van het productieteam van Moordvrouw."
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 21 januari 2015 @ 09:34:36 #298
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_148900611
Dat van Ruben en Katja is vast waar! Ik zag toevallig een keer een uitzending en het eerste dat ik dacht was: die hebben het gedaan.

Heel weird.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 21 januari 2015 @ 09:56:40 #299
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_148901035
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 09:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat van Ruben en Katja is vast waar! Ik zag toevallig een keer een uitzending en het eerste dat ik dacht was: die hebben het gedaan.

Heel weird.
Ja, is al eerder ter sprake gekomen. :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_149002739
Patrick Dempsey schijnt weer op de markt te zijn? (las niet meer dan dat)
Don't you love her madly?
pi_149002780
Hij mag me wel bellen hoor. We kunnen wel eens een wijntje doen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')