abonnement Unibet Coolblue
pi_141827380
Gaan vast allerlei bizarre reacties op komen, maar nee, het is geen troll, ik wil gewoon weten of er meer meiden zijn die dit hebben gedaan.

Toen ik echt nog heel jong was, zes jaar, had ik een vriendinnetje waar ik veel mee optrok. Bij haar thuis speelden we vader en moedertje, en dan wreven we met onze geslachtsdelen tegen elkaar. We wisten dondersgoed dat we fout bezig waren, want het was geheim, maar toch.

Dit heb ik later nog een paar keer gedaan: toen ik 8 was met een meisje van de manege waar ik vaak bleef slapen, en zij ook bij mij. Tevens ook de eerste keer dat ik ooit klaar ben gekomen. Met een meisje uit de buurt, begon toen we allebei 10 waren, tot ik 12 was.

Op de middelbare bleven ook vaak meiden slapen, waar ik ook het een en ander mee heb uitgespookt, maar alleen dat wrijven over elkaar, nooit vingeren of beffen, borsten likken etc.

Nu ben ik overtuigd hetero en vele jaren ouder, maar ik vroeg me af of dit normaal gedrag is voor meisjes van deze leeftijden? Ben ook nooit degene geweest die is begonnen, maar heb er nog nooit iemand anders over gehoord.

Liefs :*
pi_141827517
Volgens mij niet zo raar hoor. Meestal weet je op die leeftijd nog helemaal niet wat het allemaal inhoudt en is het dus puur fysiek/nieuwsgierigheid. Waarom wil je het eigenlijk weten?
pi_141827730
Heel normaal.
pi_141827785
ik deed precies hetzelfde, maar dan bij het andere geslacht
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:40:09 #5
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_141827830
Niet raar wel redelijk taboe.
Zoals gezegd, het is het fysieke onderzoeken.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  woensdag 2 juli 2014 @ 22:47:36 #6
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141834380
ontdekkingsfase enzulks. en ja ik heb het ook doorstaan :9
  donderdag 3 juli 2014 @ 00:00:39 #7
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_141838358
Lijkt me niet supervreemd, iedereen vindt dat soort dingen op z'n eigen manier uit.

Weinig mensen die het op een forum durven opschrijven :+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_141859514
Ik heb als 6-jarige regelmatig de kont afgeveegd van een chick uit mijn klas. Daar heb ik ook geen scat-fetish aan overgehouden. En ook wel eens een onschuldige homo-ervaring gehad. Lijkt me niet meer dan normaal.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:28:32 #9
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_141861712
Lagere school beste vriend ook wat mee lopen experimenteren rond 12 jaar denk ik.

De meisjes moesten het later daarom ook wel vroeg ontgelden omdat ik wel precies wist wat ik wilde ^^.
Hoe oud ben je in 2de brugklas? Ahhh de feromonen en hun uitwerking als je zo jong bent :), spectaculair opgeilend! Arme meiden hehehe.

@ OP Ik zou me niet druk maken erom, ook over het homosexuele element niet. Dat betekent niets. Het is ontwakende sexualiteit gewoon gedeeld met wie je het meest hechte contact had. Het klinkt alsof het (ont)spannend was ;)

Een nichtje van mijn ex begon eens heel jong 6/7/8 ??? (Ik weet niet hoe oud kinderen zijn als ik ze zie, heb er zelf geen) enorm te rijden op de leuning van een bank. gesommeerd werd te stoppen, reageerde waarom het voelt zo lekker. Waarop iedereen in de lach schoot. Mijn vriendin vertelde later die avond, dat ze zulk soort dingen met een regen pijp of bureau punt of zo deed geloof ik. Zelfde leeftijd als jij noemt ongeveer.

Dit is meer het ontdekken van een lekker gevoel zonder sexuele lading..

Een paar meiden uit mijn klas op de lagere school hadden het ook al over hoeveel vingers en wat niet. Het is allemaal dus niet zo ongewoon als je zou denken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Florentius op 03-07-2014 19:51:58 ]
pi_141979690
Ik wordt met terugwerkende kracht jaloers op meisjes geloof ik.... Ik ontdekte pas veel later dat je nog wat anders kon doen dan plassen met dat slurfje
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  zondag 6 juli 2014 @ 21:25:52 #11
425569 claudiassecret1
Minding my own.
pi_141982934
Ik deed het toen ik 11 was met mijn beste vriendin toen zei 14 was.
Elk weekend bij mij thuis en dan 1 uur lang onze geslachtsdeel tegen elkaar aanwrijven.
Wij waren er verslaafd aan.
Dit stopte na anderhalf jaar..
Life is too short to be loving someone else dream.
pi_141985138
Ik heb dit vroeger ook gedaan met een basisschoolvriendinnetje bij haar thuis
En op de buitenschoolse opvang gebeurde ook weleens wat.. ;)

Volgens mij komt het best vaak voor.
  zondag 6 juli 2014 @ 22:02:58 #13
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141985161
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:19 schreef DonorDirk het volgende:
Ik heb als 6-jarige regelmatig de kont afgeveegd van een chick uit mijn klas. Daar heb ik ook geen scat-fetish aan overgehouden. En ook wel eens een onschuldige homo-ervaring gehad. Lijkt me niet meer dan normaal.
:') :')
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  zondag 6 juli 2014 @ 22:03:24 #14
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141985185
OP go on, volgends mij ben je nog niet uitgepraat.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  maandag 7 juli 2014 @ 10:58:12 #15
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141998479
Dat is heel normaal, haast ieder kind, jongetje of meisje doet dit, is het niet met een leeftijdsgenootje dan wel met een knuffel, kussen of handen.
Er is ook niks mis mee, het hoort bij het ontdekken van je lichaam, ze komen er achter dat als je jezelf daar aanraakt het fijn aanvoelt.

Wat wel belangrijk is is dus dat kinderen dit op hun eigen tempo zonder volwassen bemoeienissen doen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Beste/leukste mod 2022 maandag 7 juli 2014 @ 13:13:51 #16
319979 Fok-it
All is well
pi_142002190
Heel normaal. Is gewoon experimenteren. Ik hoor het zelfs meer van een wat oudere leeftijdsklasse dan lagere school-leeftijd die dan ook wat verder gaan dan alleen voelen.

Hoef je ook echt niet meteen lesbisch of bi voor te zijn :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_142029130
ieder kind doet wel zoiets
It's not too late to change your hikikomori ways!
  maandag 7 juli 2014 @ 23:22:49 #18
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_142029787
Ben abnormaal geloof ik.. nooit gedaan vroeger dat soort dingetjes. Ook al ben ik geen vrouw.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  maandag 7 juli 2014 @ 23:46:44 #19
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_142030724
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ben abnormaal geloof ik.. nooit gedaan vroeger dat soort dingetjes. Ook al ben ik geen vrouw.
Ik denk dat dat dan vooral door jouw bloedende vagina kwam.. Lijkt me ook weinig aantrekkelijk om mee te spelen.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_142033116
Je hebt geen idee hoe blij ik ben dit topic te lezen :')

Dacht al dat ik een ziekeling was ofzo als kind maar iedereen heeft het gedaan. God zij dank.

Nu dit wetende... M'n zusje ;( nooooohhhhhhhhhhhhhhhh

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2014 01:21:38 ]
pi_142033707
Guilty! :D
pi_142129504
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:20 schreef Myrr het volgende:
Je hebt geen idee hoe blij ik ben dit topic te lezen :')

Dacht al dat ik een ziekeling was ofzo als kind maar iedereen heeft het gedaan. God zij dank.

Nu dit wetende... M'n zusje ;( nooooohhhhhhhhhhhhhhhh
Je hebt geen idee hoe blij ik ben om te weten dat meerdere mensen dit hebben gedaan :D

Stiekem fantaseer ik er nog wel eens over :@
pi_142129590
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:58 schreef snakelady het volgende:
Dat is heel normaal, haast ieder kind, jongetje of meisje doet dit, is het niet met een leeftijdsgenootje dan wel met een knuffel, kussen of handen.
Er is ook niks mis mee, het hoort bij het ontdekken van je lichaam, ze komen er achter dat als je jezelf daar aanraakt het fijn aanvoelt.

Wat wel belangrijk is is dus dat kinderen dit op hun eigen tempo zonder volwassen bemoeienissen doen.
Dat kussen en knuffel, dat deed ik ook. Bloedfanatiek zelfs. Heb daar nu zelfs beetje problemen mee, aangezien dat voor mij de ultieme manier is om klaar te komen.

Seks met een man is geweldig, maar ik krijg nooit dat "hele" gevoel, wat ik op de kussen-wrijf manier wel krijg.

Hoop dat dit ooit over gaat, want is toch wel beetje gênant tegenover meneer :@
pi_142130353
Ja normaal, heb het allemaal meegemaakt!
pi_142134882
Dit moet wel het allergrootste taboe ever zijn. Heb er letterlijk nog NOOIT iemand over gehoord.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')