Ik persoonlijk heb geen moment gekeken wat lollipop meebrengt. Valt me niet tegen in ieder gevalquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jongens serieus? Al wekenlang zijn de updates en nieuwe features van 5.0 bij de M8 bekend. Dan weet je toch als M7-eigenaar wat je binnenhaalt?
Daarom is een 'app backup&restore'-app wel handig.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:09 schreef Albert86 het volgende:
Jammer jammer. Had een ouwe versie van de Facebook app, maar die is er dus af vanaf de update. Nu heb ik de nieuwste versie moeten installeren....klere versie.
zou jou egenlijk willen aanraken o grote T-Mobile masterquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nou met Sense 7.0 gaan er nog meer veranderingen doorgevoerd worden. Dan weten jullie het ook alvast in dit topic
T-mobile? Pannenkoek.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zou jou egenlijk willen aanraken o grote T-Mobile master
ik werd vanmorgen om 08:05 wakker, terwijl mijn wekker toch echt aanstond voor 06:45. kan er doorheen geslapen hebben, maar moest wel gelijk denken aan jouw berichtje heb de wekker ter controle om 09:05 gezet en toen ging hij wel af...quote:Op zondag 1 maart 2015 17:41 schreef lolcat8811 het volgende:
Vanmorgen is mijn wekker gewoon NIET afgelopen, terwijl ik 'm had ingesteld. Het wekker-symbooltje stond ook gewoon in de statusbar. Lollipop bug? Soms doet ie het, soms niet. Vreselijk dat ik hier dus meer kan op vertrouwen
Daarom heb ik gewoon een wekkerradio.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:41 schreef lolcat8811 het volgende:
Vanmorgen is mijn wekker gewoon NIET afgelopen, terwijl ik 'm had ingesteld. Het wekker-symbooltje stond ook gewoon in de statusbar. Lollipop bug? Soms doet ie het, soms niet. Vreselijk dat ik hier dus meer kan op vertrouwen
Dat moet ik ook nog steeds doen...quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef Iemand91 het volgende:
En moet nog steeds een vervangtoestel zien te regelen en rap opsturen voor paarse gloed in camera.
Jouw toestel toevallig ook bijna 2 jaar oud?quote:
Als je 'm direct naar Dynafix stuurt zo'n 1-2 weken. Eerder rond 1 week dan 2.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat hij dan terug is. Wil het ook maar wil hem ook niet missen
Haha precies hetzelfde wat ik hier heb liggen uds.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als je 'm direct naar Dynafix stuurt zo'n 1-2 weken. Eerder rond 1 week dan 2.
Is dus zeker te doen.
Maar ja; moet je wel even een backup toestel hebben liggen...de enige die ik nog heb is een HTC Desire...uit 2010 ...
Ja heb hem sinds mei 2013 ofzo denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jouw toestel toevallig ook bijna 2 jaar oud?
Dat zet de druk erop; moet binnen die 2 jaar gebeuren want zo lang loopt de garantie.
Heb helaas al een aantal keren gebruik moeten maken en nog nooit problemen gehad met Dynafix.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zorg er maar voor dat je toestel geen noemenswaardige schade heeft voor je hem verstuurd naar Dynafix anders kun je fluiten naar je garantie en krijg je nog onderzoekskosten à 36,- door gefactureerd ook.
Wel even voor mei opsturen dan, anders mag je betalen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:42 schreef Miezziej het volgende:
Ja heb hem sinds mei 2013 ofzo denk ik.
Mijn ervaring met Dynafix is anders:quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb helaas al een aantal keren gebruik moeten maken en nog nooit problemen gehad met Dynafix.
Altijd kosteloos gerepareerd.
(En m'n ONE heeft momenteel een heel klein krasje in het scherm wat haast niet te zien is en dus de buts uit het aluminium)
[..]
Wel even voor mei opsturen dan, anders mag je betalen.
Da's wel k*t.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Dynafix is anders:
WGR / Reparatie gsm onder garantie afgewezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |