abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 2 juli 2014 @ 11:04:09 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_141808805
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 09:27 schreef MadMaster het volgende:
WG, gefeliciteerd!

Bart: Leuke en herkenbare foto's!
Had er op FB ook al een paar voorbij zien komen.
Blijft een mooi hoekje van de wereld.

Krijg meteen zin in onze trip eind dit jaar richting Texas, de invulling vordert inmiddels al langzaam qua things to do:

- Overnachten/paardrijden (mw. MM dan, ik hou niet van knolhollen...) op een ranche bij San Antonio/Bandera


http://www.silverspur-ranch.com/

- Segway tour door Dallas
- Longhorn intocht in Fort Worth

[ afbeelding ]

- Food tour per fiets in Austin
- Bezoek Big Bend National Park
- Peddelen op de Rio Grande

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

- Dagje Mexico door de Rio Grande over te steken (legaal!! ;) )
Die laatste foto is Horseshoe Bend bij Page, dus niet de Rio Grande maar de Colorado River ;) Lijkt me een van de gaafste dingen van onze reis namelijk, vandaar dat ik het zo goed weet :D Maar jullie reis lijkt me hoe dan ook heel gaaf!

En toffe foto's Bart O+ Lijkt me ook heel eng om zo hoog te zitten. Horseshoe Bend (ben je daar geweest?) schijnt ook doodeng te zijn, die kun je alleen zien als je over een richel heen kijkt :X

En wat de werkzaamheden betreft: riolering, omleggen van de straat en nu alle huizenblokken renoveren zodat ze verkocht kunnen worden. Dat laatste is het meest intensief, er staan ook steigers bij ons voor het huis dus je hoort vaak letterlijk voor je slaapkamerraam die mannen schreeuwen :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_141809293
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Die laatste foto is Horseshoe Bend bij Page, dus niet de Rio Grande maar de Colorado River ;) Lijkt me een van de gaafste dingen van onze reis namelijk, vandaar dat ik het zo goed weet :D Maar jullie reis lijkt me hoe dan ook heel gaaf!

En toffe foto's Bart O+ Lijkt me ook heel eng om zo hoog te zitten. Horseshoe Bend (ben je daar geweest?) schijnt ook doodeng te zijn, die kun je alleen zien als je over een richel heen kijkt :X

En wat de werkzaamheden betreft: riolering, omleggen van de straat en nu alle huizenblokken renoveren zodat ze verkocht kunnen worden. Dat laatste is het meest intensief, er staan ook steigers bij ons voor het huis dus je hoort vaak letterlijk voor je slaapkamerraam die mannen schreeuwen :')
Je mag ook gewoon op zo'n moment de uitvoerder aanspreken en het bespreekbaar maken he? De irritatie lijkt me niet handig als het nog een paar maanden zo door moet :)
  Moderator woensdag 2 juli 2014 @ 11:26:21 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_141809409
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:22 schreef Puala het volgende:

[..]

Je mag ook gewoon op zo'n moment de uitvoerder aanspreken en het bespreekbaar maken he? De irritatie lijkt me niet handig als het nog een paar maanden zo door moet :)
Ach ja ze kunnen er moeilijk rekening mee houden dat ik de halve dag slaap natuurlijk. Maar het zou wel fijn zijn als ze tot na 8 uur wachten met aanbellen.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:29:06 #29
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141809487
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:04 schreef MaJo het volgende:
Horseshoe Bend (ben je daar geweest?)
Nee, hoor daar nu voor het eerst over :o. We zijn er vlak langs gereden over de 89, maar niet gestopt want we wisten het niet :7.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 2 juli 2014 @ 11:29:19 #30
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_141809496
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:22 schreef Puala het volgende:

[..]

Je mag ook gewoon op zo'n moment de uitvoerder aanspreken en het bespreekbaar maken he? De irritatie lijkt me niet handig als het nog een paar maanden zo door moet :)
:Y Sommige uitvoerders zijn goed voor reden vatbaar.

Ik heb wel eens een week op hun kosten in een hotel gezeten omdat zij, terwijl ik nachtdienst had, voor mijn deur aan het werk waren. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:29:57 #31
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141809513
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:29 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

:Y Sommige uitvoerders zijn goed voor reden vatbaar.
Absoluut. Zoals ik :+.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Moderator woensdag 2 juli 2014 @ 11:31:45 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_141809568
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:29 schreef Bart het volgende:

[..]

Nee, hoor daar nu voor het eerst over :o. We zijn er vlak langs gereden over de 89, maar niet gestopt want we wisten het niet :7.
Wat zonde :o Juist de sights rondom Page zijn het meest spectaculair. Ook Antelope Canyon gemist dan waarschijnlijk?

3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 2 juli 2014 @ 11:31:49 #33
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_141809570
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:29 schreef Bart het volgende:

[..]

Absoluut. Zoals ik :+.
Ja, dat geloof ik wel. :Y
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:32:29 #34
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141809590
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat zonde :o Juist de sights rondom Page zijn het meest spectaculair. Ook Antelope Canyon gemist dan waarschijnlijk?

[ afbeelding ]
Ook niet gezien nee. Maar goed, ik weet zeker dat er meer dingen zijn die we niet gezien hebben, dan dingen die we wel gezien hebben :+.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_141809621
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ach ja ze kunnen er moeilijk rekening mee houden dat ik de halve dag slaap natuurlijk. Maar het zou wel fijn zijn als ze tot na 8 uur wachten met aanbellen.
Wellicht kunnen ze je tegemoet komen? Je weet het nooit he? ;)
  Moderator woensdag 2 juli 2014 @ 11:36:31 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_141809687
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:32 schreef Bart het volgende:

[..]

Ook niet gezien nee. Maar goed, ik weet zeker dat er meer dingen zijn die we niet gezien hebben, dan dingen die we wel gezien hebben :+.
Ik ben wat dat betreft echt een pietje precies, wil echt het maximale uit mijn reis halen. Zit daarom veel op het Alles Amerika forum om daar tips te verzamelen. Daarvan heb ik een documentje gemaakt waar al dit soort dingen instaan. Het lijkt me zo zonde om dan thuis te komen en dit soort dingen gemist te hebben. Uiteraard mis je ook dingen want je kunt niet alles zien maar ik maak dan liever de keuze wat we missen :)

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:33 schreef Puala het volgende:

[..]

Wellicht kunnen ze je tegemoet komen? Je weet het nooit he? ;)
Dat is waar! Ik zal ze de volgende keer er dan toch eens op aanspreken :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_141809717
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:29 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

:Y Sommige uitvoerders zijn goed voor reden vatbaar.

Ik heb wel eens een week op hun kosten in een hotel gezeten omdat zij, terwijl ik nachtdienst had, voor mijn deur aan het werk waren. :)
Oh dat is wel tof :D
pi_141809733
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:36 schreef MaJo het volgende:
[..]

Dat is waar! Ik zal ze de volgende keer er dan toch eens op aanspreken :Y
Jij vraagt ook niet om de klachten he? En uitvoerders zijn net mensen :D

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het heel vervelend is :Y
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:42:14 #39
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_141809851
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Die laatste foto is Horseshoe Bend bij Page, dus niet de Rio Grande maar de Colorado River ;) Lijkt me een van de gaafste dingen van onze reis namelijk, vandaar dat ik het zo goed weet :D Maar jullie reis lijkt me hoe dan ook heel gaaf!
Correct, ik heb een totaal verkeerde foto gekozen, geen idee hoe/waarom... 8)7
Denk op basis van 'Bend'.

Die bocht kwam me ook al zo bekend voor, uiteraard omdat ik er in 2008 al geweest ben. |:(
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:42:31 #40
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141809862
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben wat dat betreft echt een pietje precies, wil echt het maximale uit mijn reis halen. Zit daarom veel op het Alles Amerika forum om daar tips te verzamelen. Daarvan heb ik een documentje gemaakt waar al dit soort dingen instaan. Het lijkt me zo zonde om dan thuis te komen en dit soort dingen gemist te hebben. Uiteraard mis je ook dingen want je kunt niet alles zien maar ik maak dan liever de keuze wat we missen :)
We hebben drie gidsen en allesamerika en nog meer doorgelezen. Je kunt ook niet alles lezen he ;). We hadden ook een lijstje. Maar ik weet ook zeker dat jij dingen niet op je lijstje hebt staan :P. Het is daar gewoon zo bizar groot, er is echt enorm veel te zien en te doen. Een van de mooiste plekken die we gezien hebben was Taft Point in Yosemite, daar sta ik op die rotspunt. Staat dat op jouw lijstje? ;) Mooie hike vanaf de Sentinel Dome door het bos daarnaartoe. Kans op beren. We waren wel met zonsondergang bij Taft Point. Dat soort dingen schelen ook een hoop op de mooiheidsfactor, van bijna elk punt. Die horseshoe bend, daar zie ik ook zat foto's van op internet staan dat ik denk 'mwa, niet heel bijzonder', gewoon omdat ze daar met volle zon zijn. Dus een lijstje is ook niet alles ;). Leukste plekken hebben we zelfs gewoon spontaan gevonden. Gewoon ergens willekeurig naartoe rijden. Dan kom je onverwachts mooie dingen tegen! Niet toeristische attracties waarvan je al vooraf 300 foto's op internet hebt gezien, waardoor ze nieuw voor je zijn :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:42:53 #41
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141809874
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:38 schreef Puala het volgende:
En uitvoerders zijn net mensen
}:|
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:44:09 #42
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_141809917
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben wat dat betreft echt een pietje precies, wil echt het maximale uit mijn reis halen. Zit daarom veel op het Alles Amerika forum om daar tips te verzamelen. Daarvan heb ik een documentje gemaakt waar al dit soort dingen instaan. Het lijkt me zo zonde om dan thuis te komen en dit soort dingen gemist te hebben. Uiteraard mis je ook dingen want je kunt niet alles zien maar ik maak dan liever de keuze wat we missen :)
_O-
Leuke poging, maar alles zien gaat gewoon niet.
Je moet altijd keuzes maken en die zijn per persoon natuurlijk anders...
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 2 juli 2014 @ 11:44:18 #43
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_141809925
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:37 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh dat is wel tof :D
Ja! Was ik ook heel blij mee.

Is ook wel bedrijf afhankelijk merk ik. Bedrijven die vaker zulke klussen doen bieden het vaak al aan aan mensen die overdag moeten slapen. En sommigen doen het na overleg met de uitvoerder.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:44:56 #44
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_141809949
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:42 schreef Bart het volgende:

[..]

We hebben drie gidsen en allesamerika en nog meer doorgelezen. Je kunt ook niet alles lezen he ;). We hadden ook een lijstje. Maar ik weet ook zeker dat jij dingen niet op je lijstje hebt staan :P. Het is daar gewoon zo bizar groot, er is echt enorm veel te zien en te doen.
Dat dus...
  Moderator woensdag 2 juli 2014 @ 11:50:10 #45
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_141810140
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:42 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Correct, ik heb een totaal verkeerde foto gekozen, geen idee hoe/waarom... 8)7
Denk op basis van 'Bend'.

Die bocht kwam me ook al zo bekend voor, uiteraard omdat ik er in 2008 al geweest ben. |:(
Ik had al zo'n vermoeden _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:42 schreef Bart het volgende:

[..]

We hebben drie gidsen en allesamerika en nog meer doorgelezen. Je kunt ook niet alles lezen he ;). We hadden ook een lijstje. Maar ik weet ook zeker dat jij dingen niet op je lijstje hebt staan :P. Het is daar gewoon zo bizar groot, er is echt enorm veel te zien en te doen. Een van de mooiste plekken die we gezien hebben was Taft Point in Yosemite, daar sta ik op die rotspunt. Staat dat op jouw lijstje? ;) Mooie hike vanaf de Sentinel Dome door het bos daarnaartoe. Kans op beren. We waren wel met zonsondergang bij Taft Point. Dat soort dingen schelen ook een hoop op de mooiheidsfactor, van bijna elk punt. Die horseshoe bend, daar zie ik ook zat foto's van op internet staan dat ik denk 'mwa, niet heel bijzonder', gewoon omdat ze daar met volle zon zijn. Dus een lijstje is ook niet alles ;). Leukste plekken hebben we zelfs gewoon spontaan gevonden. Gewoon ergens willekeurig naartoe rijden. Dan kom je onverwachts mooie dingen tegen! Niet toeristische attracties waarvan je al vooraf 300 foto's op internet hebt gezien, waardoor ze nieuw voor je zijn :).
Taft Point heb ik wel over gelezen ja ;) helaas laat mijn gezondheid het niet toe om hikes te gaan maken. Misschien moet ik het daarom ook meer dan anderen hebben van de echte sights. En natuurlijk kun je niet alles zien en moet je keuzes maken, dat zeg ik zelf ook ;) Alleen wil ik er wel zoveel mogelijk over weten zodat ik niet thuis me afvraag waarom ik iets gemist heb. Zo is Antelope Canyon voor velen het hoogtepunt van hun zuidwesten reis :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 2 juli 2014 @ 11:50:51 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_141810166
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:44 schreef MadMaster het volgende:

[..]

_O-
Leuke poging, maar alles zien gaat gewoon niet.
Je moet altijd keuzes maken en die zijn per persoon natuurlijk anders...
Dat zeg ik ook niet ;) Maar ik maak liever keuzes op basis van wat ik weet dan dat ik dingen mis die fantastisch zijn maar waarvan ik niet eens wist dat het bestond :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:56:20 #47
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141810377
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik had al zo'n vermoeden _O-

[..]

Taft Point heb ik wel over gelezen ja ;) helaas laat mijn gezondheid het niet toe om hikes te gaan maken. Misschien moet ik het daarom ook meer dan anderen hebben van de echte sights. En natuurlijk kun je niet alles zien en moet je keuzes maken, dat zeg ik zelf ook ;) Alleen wil ik er wel zoveel mogelijk over weten zodat ik niet thuis me afvraag waarom ik iets gemist heb. Zo is Antelope Canyon voor velen het hoogtepunt van hun zuidwesten reis :)
Ach ja, de Vegas-show waar we naartoe geweest zijn was ook een hoogtepunt :P. En de beren die we gezien hebben in Sequoia. Qua statische natuur was dit mijn hoogtepunt:
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Moderator woensdag 2 juli 2014 @ 11:56:24 #48
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_141810381
Nou speelt het ook wel mee dat we 3 jaar hebben moeten sparen voor deze reis en het niet zomaar iets is wat we even doen en snel weer gaan doen. Daarom wil ik er extra zeker van zijn dat ik wel alles eruit haal :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:56:38 #49
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141810391
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:57:42 #50
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141810427
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:56 schreef MaJo het volgende:
Nou speelt het ook wel mee dat we 3 jaar hebben moeten sparen voor deze reis en het niet zomaar iets is wat we even doen en snel weer gaan doen. Daarom wil ik er extra zeker van zijn dat ik wel alles eruit haal :)
Uiteraard. Maar wat je niet weet mis je ook niet he ;). En als je alles weet, dan mis je dus ook ontzettend veel.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')