abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 16 juli 2014 @ 09:02:48 #76
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_142352609
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:58 schreef DeeBee het volgende:
Maanden aan gewerkt, niemand geeft ene neuk om het onderwerp.
Precies
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 juli 2014 @ 09:08:01 #77
426493 crew  PippenScottie
pi_142352669
Was Johan Bruyneel niet jarenlang columnist bij de Telegraaf?
pi_142352716
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 03:06 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Beelden van de laatste kilometers van laatste etappe:


Vanaf 38:30. Ik vind dat eigenlijk toch wel onsportief van de Rabobank en ze doen het niet 1 keer maar meerdere keren.
Dat zou ik gewoon onreglementair noemen. Als ze dit in de laatste kilometer doen op deze manier, dan worden ze waarschijnlijk gedeklasseerd omdat ze niet in een rechte lijn sprinten. Een beetje obstructie is nog tot daar aan toe, maar hier wordt ze diverse malen klem gereden.
in a crowd you lose humanity
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:23:19 #79
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_142355500
Lekker boeiend dit onderzoek :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_142355804
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:58 schreef DeeBee het volgende:
Maanden aan gewerkt, niemand geeft ene neuk om het onderwerp.
pi_142356598
quote:
10s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:30 schreef Bismarck het volgende:
Van Hummel met zijn nieuwe vrienden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Laat hem lekker in Venezuela blijven.... v. hummel :r
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142357046
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 03:06 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Beelden van de laatste kilometers van laatste etappe:


Vanaf 38:30. Ik vind dat eigenlijk toch wel onsportief van de Rabobank en ze doen het niet 1 keer maar meerdere keren.
WTF, check 39:20 dan.. Beschamend gewoon :')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_142357441
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:01 schreef Ericr het volgende:

[..]

Mag dan toch hopen dat die bolle dat zelf niet heeft neergezet maar een fout is van de Telegraaf.
Dat verdient een tweetje. :D
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_142358513
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:28 schreef Pino112 het volgende:

raykerckhoffs twitterde op woensdag 16-07-2014 om 07:15:55 Armstrong terug op Erelijst Tourlijst Dat zegt meerderheid oud-Tourwinnaars in onderzoek Telesport http://t.co/AZNjV3zC6k #tdf reageer retweet
raykerckhoffs twitterde op woensdag 16-07-2014 om 07:26:56 Telegraaf interviewed 23 Tour-winners. 12 pro Armstrong, 7 contra, 2 no opinion and 2 no comment. http://t.co/AZNjV3zC6k #tdf reageer retweet
raykerckhoffs twitterde op woensdag 16-07-2014 om 07:28:58 Alle antwoorden op de vraag wat moet er gebeuren met Armstrongs zeges. Uitgebreider dan in de krant! http://t.co/yxVsEvhVgb #tdf reageer retweet
raykerckhoffs twitterde op woensdag 16-07-2014 om 07:59:40 All answers from the Tour-winners about the question what should happen in future with Armstrong 'victories' http://t.co/3PNXTRGfLT #tdf reageer retweet
Als je het artikel leest en de namen ziet van degenen die er voor zijn dat Armstrong zijn zeges terugkrijgt, dan denk ik ook "ja, die hebben ook niet een klein beetje boter op hun hoofd." die zijn natuurlijk bang dat hun zeges alsnog worden afgenomen.
in a crowd you lose humanity
pi_142431818
Vandaag in de Sibiu Cycling Tour een aankomst op de Trasfagarasan _O_

  vrijdag 18 juli 2014 @ 11:57:40 #86
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_142436488
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 03:06 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Beelden van de laatste kilometers van laatste etappe:


Vanaf 38:30. Ik vind dat eigenlijk toch wel onsportief van de Rabobank en ze doen het niet 1 keer maar meerdere keren.
Sjonge sjonge...Hier ben je als sponsor toch ook niet echt trots op :')
Trotse Belg.
pi_142437862
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 09:27 schreef baggerbaas het volgende:
Vandaag in de Sibiu Cycling Tour een aankomst op de Trasfagarasan _O_

[ afbeelding ]
Wow!
pi_142437976
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 03:06 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Beelden van de laatste kilometers van laatste etappe:


Vanaf 38:30. Ik vind dat eigenlijk toch wel onsportief van de Rabobank en ze doen het niet 1 keer maar meerdere keren.
_O-

Erg onsportief, maar hier had de jury toch gewoon in moeten grijpen?
pi_142438855
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 03:06 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Beelden van de laatste kilometers van laatste etappe:


Vanaf 38:30. Ik vind dat eigenlijk toch wel onsportief van de Rabobank en ze doen het niet 1 keer maar meerdere keren.
Wat is er te zien dan. Ik zie alleen een renner van Rabo die kopwerk doet door naast een andere renster te rijden. Ongebruikelijk maar niet onreglementair. Totaal geen sprake van blokkeren, de rensters achter haar hebben 3/4 van de weg om in te halen.

Edit: Nu zie ik het pas, ik zag verschillende truitjes en door die 3 pixels per truitje zag ik niet dat het ploeggenoten waren.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 09:22:40 #90
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_142471104
OPQS overweegt om de naam te veranderen, waarschijnlijk weer zo'n productje zoals Silence, Davitamon of Predictor.

Grootste kandidaat lijkt Etixx. Lijkt me wel een coole naam voor een wielerploeg. Ethics. (Ja, ik weet dat het opleidingsteam zo heet en ze eigenlijk al bestaat.)
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 09:34:10 #91
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_142471224
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 09:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
OPQS overweegt om de naam te veranderen, waarschijnlijk weer zo'n productje zoals Silence, Davitamon of Predictor.

Grootste kandidaat lijkt Etixx. Lijkt me wel een coole naam voor een wielerploeg. Ethics. (Ja, ik weet dat het opleidingsteam zo heet en ze eigenlijk al bestaat.)
Wanneer ze er bij OPQS een etiket met Tramadol op zouden plakken werden ze in ieder geval nog een beetje geloofwaardig.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 19 juli 2014 @ 11:33:38 #92
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_142473039
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:20 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

WTF, check 39:20 dan.. Beschamend gewoon :')
Zie het nu pas, maar WTF 8)7
  zaterdag 19 juli 2014 @ 21:01:55 #93
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_142491362
Vandaag teruggekomen van een weekje motorrijden in de Alpen.
In Livigno zat volgens mij een half profpeloton aan wielerploegen op trainingskamp.
Gespot: De Rusvelo ploeg, een BMC renner (niet te herkennen wie), een wagen van Orica Greenedge, en daarnaast enkele renners van Omega-Pharma Quick Step.
Wie weet wie dit is, en is dit wel een profrenner (immers geen broek van de ploeg aan)

En Thomas de Gendt.
Net efkes anges
pi_142505135
Die eerste lijkt me De Weert.
pi_142514402
Jongere broer van Lance Armstrong.
pi_142542976
raykerckhoffs twitterde op maandag 21-07-2014 om 06:09:52 Toekomst Team Belkin gegarandeerd... Lotto nieuwe hoofdsponsor, BrandLoyalty Co.-sponsor. Alle details vandaag in Telesport. reageer retweet
raykerckhoffs twitterde op maandag 21-07-2014 om 06:11:32 Wielerploeg en schaatsploeg Lotto - BrandLoyalty krijgen zelfde identiteit. Uniek sponsorproject en samenwerking in Nederlandse topsport. reageer retweet
quote:
Lotto kiest met Brand Loyalty voor gecombineerde wieler- en schaatsploeg
Unieke deal redt Team Belkin
door Raymond Kerckhoffs en Frank Woestenburg
NÎMES/HOCKENHEIM -

Het voortbestaan van de wielerformatie Team Belkin na dit seizoen is gegarandeerd. Gisteravond laat werd via een conference-call nagenoeg de laatste hand gelegd aan een unieke sponsordeal in de Nederlandse sportgeschiedenis met een leidende rol voor de Lotto.

Lotto kiest als nieuwe hoofdsponsor voor een gecombineerde wieler- en schaatsploeg, waar ook Team BrandLoyalty bij betrokken is. BrandLoyalty is de succesvolle formatie van coach Jac Orie, olympisch kampioen Stefan Groothuis en sinds enkele maanden Sven Kramer. De wieler- en schaatsploeg gaan vanaf komende winter dezelfde identiteit en uitstraling krijgen.

Gisteren werden de contracten al op de mail gezet en de intentieverklaring ligt klaar om getekend te worden. Vandaag zal tijdens de persconferentie van Team Belkin op de tweede rustdag van de Tour de France in Narbonne waarschijnlijk al meer duidelijkheid gegeven worden. Richard Plugge, teammanager van Team Belkin, bevestigde gisteravond de deal. ,,Er wordt nu nog gewerkt aan de laatste details. Met dit plan waren we al deels bezig voordat bekend werd dat Belkin stopte, maar het is pas half juni echt concreet geworden. Wanneer de handtekeningen definitief gezet zijn, en dat ziet er nu heel goed uit, dan is dat zeker heel goed nieuws voor onze wielerploeg maar ook voor het Nederlandse wielrennen.

Robert van der Wallen, de oprichter en CEO van BrandLoyalty, stelt dat met de samenwerkingsovereenkomst tussen zijn bedrijf en de Lotto de toekomst van de wielerploeg veilig is gesteld. Volgens de Brabantse ondernemer is de gekozen structuur waarbij de wieler- en schaatsploeg feitelijk in elkaar opgaan een internationale primeur in de sportwereld. ,,Eigenlijk wordt het een gecombineerde ploeg dat op logistiek en organisatorisch vlak, maar ook op sporttechnisch gebied de handen ineen slaat. Je kunt het zien als twee ploegen, namelijk een schaatsploeg en een wielerploeg, met één en dezelfde uitstraling, aldus Van der Wallen.

Het miljoenenbudget zal voor het grootste deel gedragen worden door de Lotto, dat daarbij wordt gesteund door BrandLoyalty en op (korte) termijn mogelijk nog een derde partij.

De Lotto staat vooral bekend als sportfinancier en partner van sportkoepel NOC*NSF en heeft zichzelf ten doel gesteld om jaarlijks een zo hoog mogelijke afdracht te realiseren aan de Nederlandse sport en goede doelen. Dat gebeurt via het verkopen van loten. Sinds de oprichting droeg de Lotto bijna 1,4 miljard euro af aan de Nederlandse sport. Voor Lotto is het ook voor het eerst dat het een professionele ploeg (in het schaatsen en het wielrennen) gaat sponsoren. Lotto zal ook de belangrijkste naamgever zijn van de gecombineerde schaats/wielerploeg.

Brand Loyalty krijgt daardoor iets meer een rol in de schaduw. Het van origine Nederlandse bedrijf, in 1985 opgericht door Van der Wallen, bedenkt en ontwikkelt voor haar klanten loyaliteitsprogrammas. In 2012 had het bedrijf een omzet van 363 miljoen euro met een bedrijfsresultaat van 45 miljoen euro. In november werd Brand Loyalty voor 360 miljoen dollar overgenomen door het Amerikaanse Alliance Data Systems, dat daarmee zestig procent van de aandelen in bezit kreeg.

Hoewel het budget met Lotto en BrandLoyalty nog niet toereikend is, is de belangrijkste financiële kloof nu wel gedicht en lijkt het vinden van een kleinere co-sponsor slechts een kwestie van tijd. Richard Plugge bevestigde gisteravond dat hij een concrete aanbieding op zak heeft, maar wilde verder niet ingaan op de details van de deal. ,,We staan er heel goed voor.

Een mogelijke co-sponsor in dit project kan Roompot Vakanties zijn. Twee weken geleden zat teammanager Richard Plugge met de Zeeuwse directeur Jurgen van Cutsum en werd duidelijk dat Roompot een bedrag van circa 1 miljoen euro in een professionele wielerploeg wil investeren. Roompot is overigens ook in onderhandeling met het nieuwe wielerproject Orange Cycling van Erik Breukink, Michael Boogerd, Jean-Paul van Poppel en Michael Zijlaard.

Bij de renners en het personeel van Team Belkin zal opgelucht adem worden gehaald. Op 17 juni werd bekend dat Belkin op het einde van het jaar als hoofdsponsor van de wielerploeg stopt. Het Amerikaanse bedrijf had nog een doorlopend contract tot eind 2015, maar maakte door een strategische koerswijziging van het bedrijf gebruik van een clausule in het contract om na dit jaar de geldkraan dicht te draaien. Voor de voormalige Rabobank-wielerploeg leek dit zo goed als het einde, omdat het tijdsbestek uiterst kort is om een dergelijke geldschieter te vinden.

Van der Wallen benadrukt dat er met de nieuwe hoofdsponsor ook een steviger fundament onder de schaatsploeg komt te liggen. ,,Dat had ik Jac Orie ook beloofd, aldus Van der Wallen. Orie bevestigt op zijn beurt de aanstaande samenwerking tussen zijn ploeg en het huidige Team Belkin. Hij voegt eraan toe er positief tegenover te staan. ,,Als dit loopt zoals wij denken en hopen dat het gaat lopen, zal het een positieve impact op de schaatsploeg hebben. Over de concrete invulling hebben we nog niet echt gesproken, maar ik heb daar wel bepaalde ideeën over. Het worden in ieder geval interessante tijden.
http://www.telegraaf.nl/t(...)utm_campaign=twitter

[ Bericht 46% gewijzigd door baggerbaas op 21-07-2014 06:41:14 ]
pi_142543016
2 Lotto-ploegen in het peloton, verwarrend. Maar het zou wel mooi zijn.
pi_142543237
Eindelijk weer Nederlanders in het geel.
Jack does it in real time...
  maandag 21 juli 2014 @ 08:33:10 #99
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_142543537
quote:
9s.gif Op maandag 21 juli 2014 07:36 schreef DeeBee het volgende:
Eindelijk weer Nederlanders in het geel.
Dan win je nog eens wat.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 21 juli 2014 @ 08:39:12 #100
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_142543588
quote:
9s.gif Op maandag 21 juli 2014 07:36 schreef DeeBee het volgende:
Eindelijk weer Nederlanders in het geel.
"Hij kan zomaar vallen"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')