abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:35:12 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_141758484
Super goed nieuws: na de pijnlijke liefdesbreuk die Dave Roelvink april van dit jaar meemaakte - een breuk die overigens schandalig genoeg door de andere media totaal werd genegeerd - is hij inmiddels over het ergste leed heen en zelfs alweer toe aan een nieuwe vrouw in zijn leven! Dat vertelt de oudste zoon van succeszanger Dries deze week aan meisjesblaadje Viva. 'Ik ben niet graag alleen.'



Wat niet betekent dat hij zomaar met iedereen het bed in duikt hoor, Dave wil zijn meisjes alleen als ze aan specifieke eisen voldoen. Hij is namelijk een echte design-purist die vorm boven functie verkiest. Anders gezegd: het fotomodel blieft alleen nepborsten. 'Vrienden verklaren me voor gek, maar ik vind ze prachtig. Ik heb drie meisjes gehad met siliconen. De vorm is mooier dan bij echte borsten. Echte borsten zijn wel iets zachter, maar als ik moet kiezen, ga ik toch voor de mooiste vorm.' En over vorm gesproken, Dave zelf heeft wat dat betreft weinig te klagen

Tot voor kort vertoefde hij 5 dagen per week in de sportschool en hoewel dat momenteel wel ietsje minder is, is hij nog altijd fier op zijn fysiek. 'Ik ben tevreden. Ook down under. Ik heb nooit klachten gehad. Wel complimenten. Als het pijn doet bij een vrouw, is dat toch eigenlijk een compliment voor de man?' Ehm, oké. Jeetje. Nee Dave. Dit had je vader je misschien een jaar of tien geleden moeten uitleggen, maar een lijdende vrouw betekent niet per se dat je apparaat heel groot is. Wel dat je haar misschien nog niet opgewonden genoeg hebt gekregen. Au.

http://glamora.ma/2014/07/dave_roelvink_heeft_een_grote.html

Gelukkig dat weten we nu ook weer :|W :|W :|W :|W
pi_141758516
Da t het pijn doet betekend dat ze niet opgewonden genoeg wordt. Dus nee, dat is geen compliment.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:37:05 #3
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_141758534
De vrouwtjes worden niet nat van hem :')
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:37:36 #4
244933 trovey
Nachtoele
pi_141758543
Tja, zo vader zo zoon. ;( Blijven sukkels. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:40:14 #5
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_141758597
quote:
Dat vertelt de oudste zoon van succeszanger Dries deze week aan meisjesblaadje Viva. 'Ik ben niet graag alleen.'
Zijn vader wel :P _O- _O-
NWS / Lege tent voor Dries Roelvink :+
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:40:42 #6
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_141758607
wat een lowlife scum zeg
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_141758614
quote:
Ik las het ook :') Wel stoer dat ie het wereldkundig maakt. Dat dan weer wel :)
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:49:22 #8
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_141758823
Tja, ik heb ook een aardige piemel. Maar ik durf geen vrouw meer aan te spreken hoor. Bang om ze pijn te doen :$
pi_141759011
:') !
pi_142149028
Op zich is zijn zoon best knap, maar dat gaat toch niks worden tussen mij en hem. :+ Ik voldoe niet aan zijn standaard ;(
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
pi_143370457
Dave Roelvink verstrikt in chantage

De ouders van een meisje dat zegt na een avondje stappen beroofd te zijn door vrienden van ex-model Dave Roelvink – onder meer bekend van het tv-programma ’Sterren springen’ – hebben de politie gisteren ook gemeld dat zij worden afgeperst.

De vrienden van de 24-jarige zoon van zanger Dries Roelvink hebben gedreigd een filmpje openbaar te maken waarop te zien zou zijn hoe Dave door het 21-jarige meisje oraal wordt bevredigd.

Ze willen volgens de ouders dat een aangifte van diefstal wordt ingetrokken. Zoals De Telegraaf gisteren meldde zou Dave Roelvink na een nachtje stappen met vrienden en vriendinnen in de Amsterdamse villa van een franchisenemer van McDonalds zijn beland. Op de afterparty liep het volledig uit de hand. De vrienden van Roelvink deden zich tegoed aan de complete champagnevoorraad in huis, filmden zichzelf terwijl ze seks hadden met meisjes, en roofden - volgens de ouders - voor zestigduizend euro aan sieraden, kleding en elektronica als iPads.

http://www.telegraaf.nl/b(...)rond_Roelvink__.html

Gaat lekker met Dave :|W _O-
pi_143370561
_O-
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_143370957


:P
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:52:37 #14
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_143371328
dat was dus die gozer die gister in Boulevard met 'damage control' bezig was....
pi_143371502
quote:
19s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:52 schreef Gunner het volgende:
dat was dus die gozer die gister in Boulevard met 'damage control' bezig was....
:Y
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)lleen-maar-te-helpen

Dave ontkent ook maar iets te maken te hebben met een juwelendiefstal in een Amsterdamse woning, maar een privédetective die de zaak onderzoekt vertelt aan RTL Boulevard dat de zoon van Dries doet alsof zijn neus bloedt. :')

Na een avondje stappen werd Dave door ene Melissa uitgenodigd om samen met vrienden nog wat bij haar thuis te drinken. Diezelfde avond werd het huis leeggeroofd, maar de zoon van zanger Dries zegt van niks te weten. "Toen ik hoorde dat er spullen weg waren, heb ik de vader van dat meisje opgebeld", vertelt Dave in RTL Boulevard. "Ik heb hem verteld dat ik ga kijken wat ik voor je terug kan krijgen", vervolgt hij.

"Ik heb wat belletjes gedaan en gezegd dat ik niet hoef te weten wie het heeft gedaan, maar zorg dat die spullen weer terugkomen. Ik heb met die vader afgesproken dat we dit tussen ons zouden houden, maar tijdens een gesprek had hij een persoonlijke B100 meegenomen, dus een privédetective en iemand anders zat tijdens het gesprek foto's van mij te maken. Ik heb het idee dat ze mij nu zwart proberen te maken."

Dave zegt dat hij zelf niets heeft gemerkt van de diefstal. "Het lijkt er nu op dat Jantje uit Utrecht wat steelt, maar ik krijg de schuld omdat ik een bekende kop heb. Ik was daar met vrienden, maar er waren nog meer mensen aanwezig die ik niet ken. Ik heb geen idee wie het heeft gedaan."

Sieraden ontvreemd
Privédetective Erik Kwant gelooft niets van Dave's verhaal. "Er zijn ruimtes in het huis bezocht waar niemand hoefde te komen. Er zijn onder meer kastjes opengebroken en spullen verdwenen", vertelt Erik aan RTL Boulevard. Er bleek voor tienduizenden euro's aan onder andere sieraden te zijn ontvreemd.

Dave zegt dat hij pas de volgende ochtend hoorde dat een deel van de groep misbruik had gemaakt van de situatie. "Ik vind het vreemd dat hij in berichtjes aangeeft waar de spullen zijn en ook aangeeft dat de spullen binnen een dag terug kunnen zijn, omdat hij weet waar ze liggen", vervolgt de detective.

Geschokt
De familie van het meisje is ten einde raad. "De familie is zeer geschokt. Als je erachter komt dat je bent bestolen en dat er misbruik is gemaakt van je gastvrijheid dan kun je nagaan hoe deze mensen zich voelen", besluit de speurneus.

"Ik probeer alleen maar te helpen", verdedigt Dave. "Maar nu word ik als een heler neergezet. Ik vind dat de politie dit nu verder moet uitzoeken. Waarom moeten we dit verder in de media uitvechten?", vraagt hij zich af.
  † In Memoriam † woensdag 13 augustus 2014 @ 13:27:51 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143376599
Nu het al een tijdje niet meer over zijn 3e been gaat kunnen we hier wel verder: SHO / Dave Roelvink beschuldigd van juwelendiefstal
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')