Broken Age, Runaway, The Longest Journeyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef Flammie het volgende:
Hi,
Ik vind point and click adventures erg cool. Mijn favoriete op dit moment is Book of unwritten tales. Deel 2 komt daar nog van uit maar dat duurt nog even. ondertussen deponia etc gedownload. Weet iemand nog meer coole point and click adventures?
Die TF keys kan je toch niet bij Steam inruilen voor geld. Dan heb je er alsnog geen kut aanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oooooh ja, kopen als gift, later verhandelen tegen TF2 keys, daar weer games van kopen.
Flinke operatie wel, investeringkje
The Dream Machine, wat hier eerder al gezegd is ja, erg toffe p&c game.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef Flammie het volgende:
Hi,
Ik vind point and click adventures erg cool. Mijn favoriete op dit moment is Book of unwritten tales. Deel 2 komt daar nog van uit maar dat duurt nog even. ondertussen deponia etc gedownload. Weet iemand nog meer coole point and click adventures?
Helemaal nu hij de komende 3 uur 1,49 kost in de humblebundle storequote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
The Dream Machine, wat hier eerder al gezegd is ja, erg toffe p&c game.
Verder zo'n beetje alles van Amanita Design, die maken echt toffe games. Vooral Machinarium is een aanrader.
Goede aanschafquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Broforce gekauft omdat ik naast een Steam key ook een drm-vrije versie heb om te downloaden die ik met huisgenoten kan spelen..
Wat vindt jij leuk dan?quote:
Ben nu effe space engineers leuk, daarvoor planet explorers, 7days to die, gta, diablo, edquote:
walking simulatorsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Green Man Gaming heeft indies in de aanbieding dit weekend. Zojuist Dear Esther gekocht en uitgespeeld. Vage shit.
Freedom Simulator!quote:
Bronquote:So, I picked up the game Papers, Please in the recent Steam sale. I spent basically all morning getting pretty far into the game. As you play, you sometimes screw up and need to go back to a previous save. When you do this, your list of game saves spreads out in a tree-structure type of structure. I reached the max number of tree structure "limbs" allowed and was told to delete some before proceeding. Not sure how it happened, but in deleting old saves, I somehow wiped out EVERYTHING. No game saves...nothing to go back to at all. I was pretty bummed and ready to quit the game for good.
I posted on the Steam forums looking for general help from other players, because it looked like I still had some of my saves available but simply could not access them. Out of desperation, I also ran a data recovery tool called Recuva on the folder containing the game's save files. Recuva was able to recover around 20 deleted files, but my game was not seeing the saves when I put them back into their directory. Lo and behold, Lucas Pope, the developer of Papers, Please comments on my forum post. He asks for a screenshot from my game and then asks me to send him the save files I was able to recover. Even though I was likely an idiot and wiped out my own save files, he was going to try to fix my game for me. Not even 3 hours later, he sends me this:
Ok, I checked your files. Actually I had to write a bit of code to regenerate the header file that ties them all together. I've been meaning to do this for a while though, so it's not a big deal. Basically, the header file holds all the information about the save "tree" that specifies which save is connected to which and enables the branching save system in the game. Without the header, it's just a bunch of floating day saves.
After regenerating your header file from the saves you sent me, I have some good news and some bad news. The good news: I was able to get a bunch of saves hooked back up. The bad news: Not all the days are there. I think the restore program you used found some previously deleted saves. Even though not all the days are present, there's still too many tracks to fit on the game screen - that indicates some previously-deleted tracks where recovered too.
What I did was restore as many saves as I could, then prune out the old ones on low days to make it fit onscreen. The result is rather weird looking (you'll see), but it should allow you to restore from those late days. You'll still need to delete at least one track if you decide to branch somewhere - I'll let you decide which one to delete in that case.
Words cannot begin to express my gratitude and astonishment. It's indie devs like him who make gaming enjoyable again, whether it be through their unique games or their approach to customer service.
Thank you, Lucas, for everything.
SteamThread
Daar gaat het natuurlijk effe niet om..quote:Op zondag 6 juli 2014 13:00 schreef AntiChrist7 het volgende:
Of je bent geen idioot en let een beetje op wanneer je savegames delete....
aangezien dat de hele kern van het probleem is eigenlijk welquote:Op zondag 6 juli 2014 13:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daar gaat het natuurlijk effe niet om..
3 uur?! Moet je af en toe de steenkolen bijvullen ofzoquote:Op zondag 6 juli 2014 14:04 schreef RickoKun het volgende:
9GB voor civ 5 Dat wordt weer 3 uur wachten
Respect. Wilde dat spel ooit nog eens kopen. Volgende sale dan maar.quote:
Valt mee over drie minuten klaar dus uiteindelijk een half uur. Ben een beetje brak dus heb het verkeerd ingecalculeerdquote:Op zondag 6 juli 2014 14:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
3 uur?! Moet je af en toe de steenkolen bijvullen ofzo
Omdat 99% van de recensisten casuals zijn. En het waarschijnlijk al onder de 7 gaan geven omdat turn based en het niet is zoals muh diablo muh fast paced action muh easy 2 play shit.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:33 schreef JimmyJames het volgende:
Divinity Original Sin schijnt best goed te zijn en al goed te verkopen. Waarom laten de recensies eigenlijk zo lang op zich wachten?
Best leuk inderdaad. Vooral door die mutaties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |