abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_141965304
Wie heeft er gisteren nog voetbal gekeken?
Ik met de radio op het laatst, in bed :')
Wilde eigenlijk gaan slapen, maar was te nieuwsgierig hoe het af zou lopen.
Alleen het duurde lang man :X
Twiddel
pi_141965476
Hier waren ze net nogsteeds aan het toeteren :')
pi_141966358
Ik vond het niet grappig :X

Ik als voetbal leek kon nog zien dat van Persie er een potje van maakte én dat de CostaRica's het op Robben hadden gemunt :(

Ik mag woensdag niet weer komen, ik had teveel commentaar :')

Jammer dat we moesten winnen dmv penalties, maar we zijn in ieder geval door ^O^

(Oh ja, in mijn dooie dorp hoor je 1 vuvuzela (ja ze lopen achter...) toetert na een overwinning.. hier in Drachten flink vuurwerk en carbitschieten :D Dat heeft ook wel wat.)

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2014 13:51:27 ]
pi_141973001
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 7 juli 2014 @ 19:45:35 #55
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_142016412
quote:
Interessant maar ergens ook doodeng als ik eerlijk moet zijn...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 7 juli 2014 @ 20:43:09 #56
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142019793
quote:
Weer een stapje dichterbij designer-babies... vantevoren alle 'mankementen' alvast verhelpen enzo :')

Leuk als het leidt naar betere medicatie.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142045574
Ik heb vandaag m'n ''uitpraat'' gesprek gehad met de psychiater en m'n psychologe.

Het ging hard tegen hard, ik laat namelijk niet over me heen lopen. Beide psych's zagen dat (wederom) als koppigheid en dat ik vast blijf hangen in ''mijn waarheid''.
Ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik NIET psychotisch wil worden genoemd, of ze mij nu wel of niet zo zien, dat zal me een worst wezen. Psychiater bleef me maar jennen, uiteindelijk ben ik boos geworden en heb ik hem op een boze toon uitgelegd waar die weerstand voor dat woord wegkomt en toen viel het kwartje bij hem. Aangezien hij vind dat ''psychoses'' en ''hallucinaties'' hetzelfde zijn is nu afgesproken dat hij het voortaan hallucinaties zal noemen.

Verder hebben we de compromis gemaakt dat ik géén borderliner ben, maar dat ik wél borderline-trekken heb.
En dat ik geen Risperdal krijg voorgeschreven maar Olanzapine. Hier begin ik donderdag mee, 2.5mg voor de nacht.

Ook vonden beide psych's dat ze het onwaarschijnlijk vonden dat ik een ASS-er ben. Daarna brak ik, en heb ik wederom maar weer eens uitlegt dat ik mijn hele leven al overschat wordt. Juist omdat ik een ''intelligente ASS-er'' ben weet ik hoe ik me ''normaal'' moet gedragen, waardoor mensen het vaak niet door hebben. Hierdoor krijg ik ook niet de hulp die ik nodig heb, net zoals MEE de hulpverlening net weer heeft afgesloten, omdat ik wéér te goed ben. Zij zagen dat als een positief iets, ik als iets negatiefs. Omdat ik het dus écht niet alleen kan.
Beide psych's zien deze dingen als een borderline iets, terwijl ik het overduidelijk een ASS ding vind.

Dus dat wordt ook nog een strijd. :{

Psychiater was het er gelukkig wél mee eens dat ik EMDR nodig heb, dus dat zie ik wel goed komen. Daar heb ik eind juli pas een intake-gesprek voor. Vorige week was die psychologe ziek, nu heeft ze vakantie.
pi_142052843
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

(vul rustig aan/schiet er gaten in, ik heb slechts ADD als manko maar vind het allemaal zo verdomd interessant voor mijn werk)

Ik weet niet eens precies wat ik heb, ASS of ADD. Ze lijken zo enorm veel op elkaar!

[ Bericht 0% gewijzigd door Riddler86 op 08-07-2014 17:32:42 ]
pi_142144635
Brief in de bus gehad voor een onderzoek naar mijn rijgeschiktheid *G*

fucking ¤190,- Belachelijk :')
pi_142144867
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:06 schreef d4v1d het volgende:
Brief in de bus gehad voor een onderzoek naar mijn rijgeschiktheid *G*

fucking ¤190,- Belachelijk :')
Laat je je moeder betalen? :D

Mooi kut.. Flink bedrag ook zeg.. Jeetje..
pi_142145240
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:13 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Laat je je moeder betalen? :D

Mooi kut.. Flink bedrag ook zeg.. Jeetje..
Ik heb zelf genoeg geld, dat is het probleem niet.

Maar het is een flink bedrag ja :')
pi_142145286
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:27 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik heb zelf genoeg geld, dat is het probleem niet.

Maar het is een flink bedrag ja :')
Nee, omdat je moeder je had aangepraat dat je dit allemaal moest melden. En dat je nu met de ellende zit :')
pi_142145313
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:29 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee, omdat je moeder je had aangepraat dat je dit allemaal moest melden. En dat je nu met de ellende zit :')
Werkte t maar zo :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2014 18:30:34 ]
pi_142145665
quote:
9s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:30 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Werkte t maar zo :D
Ik had het wel geweten :D

Nee, blijft klote.. Ik hoop dat het qua kosten hier bij blijft..

Weet je al wat het onderzoek precies gaat inhouden?
pi_142145679
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik had het wel geweten :D

Nee, blijft klote.. Ik hoop dat het qua kosten hier bij blijft..

Weet je al wat het onderzoek precies gaat inhouden?
Moet een vragenlijst invullen. En dan een gesprek over die vragenlijst :+
pi_142145711
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:44 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Moet een vragenlijst invullen. En dan een gesprek over die vragenlijst :+
¤190,- per half uur? :+
Godjezus mensen.. waar gaat dit over.. :')

Waarom zetten ze je niet in een auto? Dát lijkt me een betere test, gewoon kijken of je wel degelijk auto kan rijden en je met het verkeer kan bezig houden. Ipv afgaan op een vragenlijstje.
pi_142145757
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:45 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

¤190,- per half uur? :+
Godjezus mensen.. waar gaat dit over.. :')

Waarom zetten ze je niet in een auto? Dát lijkt me een betere test, gewoon kijken of je wel degelijk auto kan rijden en je met het verkeer kan bezig houden. Ipv afgaan op een vragenlijstje.
190 voor 30 á 40 minuten :')

Ik ben nog niet begonnen aan rijlessen, dus dat lijkt me geen strak plan _O- Ik wil eerst en Ja hebben dat ik een rijexamen mag doen. En dan pas geld uitgeven aan lessen.
pi_142147276
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

190 voor 30 á 40 minuten :')

Ik ben nog niet begonnen aan rijlessen, dus dat lijkt me geen strak plan _O- Ik wil eerst en Ja hebben dat ik een rijexamen mag doen. En dan pas geld uitgeven aan lessen.
Oh dat was ook zo ja.
Then again.. je bent nog geen FusionFreak :')
pi_142147431
Vandaag te horen gekregen dat ik wellicht Bipolair ben en dat ik een eetstoornis heb.
Van een arts.
Nu gaan ze allemaal onderzoeken doen, flink wat zaken in gang zetten, krijg ik weer andere medicatie, krijg ik andere therapieen.
He bah :r

Wel mijn kamer goed opgeruimt, vooral de rattenkooi (de grote) heb ik uit elkaar gehaad, alles een goed poetsje gegeven, en dat staat nu allemaal in de hal.
De ratjes zitten in de reservekooi, tijdelijk, want ze gaan morgen met Ceased2Be mee!

Ondertussen heb ik ontzettend de hik :') en moet ik nog 101 dingen schoonmaken.
Sinds ik al die ruimte heb vind ik het enorm moeilijk alles te onderhouden. Maar nu is 2/3 iig goed schoon :)
Twiddel
pi_142147611
quote:
99s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:37 schreef summer2bird het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik wellicht Bipolair ben en dat ik een eetstoornis heb.
Van een arts.
Nu gaan ze allemaal onderzoeken doen, flink wat zaken in gang zetten, krijg ik weer andere medicatie, krijg ik andere therapieen.
He bah :r

Wel mijn kamer goed opgeruimt, vooral de rattenkooi (de grote) heb ik uit elkaar gehaad, alles een goed poetsje gegeven, en dat staat nu allemaal in de hal.
De ratjes zitten in de reservekooi, tijdelijk, want ze gaan morgen met Ceased2Be mee!

Ondertussen heb ik ontzettend de hik :') en moet ik nog 101 dingen schoonmaken.
Sinds ik al die ruimte heb vind ik het enorm moeilijk alles te onderhouden. Maar nu is 2/3 iig goed schoon :)
Mooi dat het weer wat beter gaat met je!

Ik heb 1 augustus een gesprek over begeleid wonen. Ene kant denk ik : ja, gewoon op mijzelf.
Andere kant; nee. Ik wil zo normaal mogelijk zijn. En dat gedram van mijn ouders en de drang dat iedereen dat moet horen van hun vind ik ook niet echt fijn, maar dat snappen ze niet..
pi_142147835
quote:
99s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:37 schreef summer2bird het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik wellicht Bipolair ben en dat ik een eetstoornis heb.
Van een arts.
Nu gaan ze allemaal onderzoeken doen, flink wat zaken in gang zetten, krijg ik weer andere medicatie, krijg ik andere therapieen.
He bah :r

Wel mijn kamer goed opgeruimt, vooral de rattenkooi (de grote) heb ik uit elkaar gehaad, alles een goed poetsje gegeven, en dat staat nu allemaal in de hal.
De ratjes zitten in de reservekooi, tijdelijk, want ze gaan morgen met Ceased2Be mee!

Ondertussen heb ik ontzettend de hik :') en moet ik nog 101 dingen schoonmaken.
Sinds ik al die ruimte heb vind ik het enorm moeilijk alles te onderhouden. Maar nu is 2/3 iig goed schoon :)
Dit wordt zo nog eens het borderline-topic joh :') Damn.. :')

Waarom gaan de ratjes met C2B mee?
pi_142148005
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:44 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Mooi dat het weer wat beter gaat met je!

Ik heb 1 augustus een gesprek over begeleid wonen. Ene kant denk ik : ja, gewoon op mijzelf.
Andere kant; nee. Ik wil zo normaal mogelijk zijn. En dat gedram van mijn ouders en de drang dat iedereen dat moet horen van hun vind ik ook niet echt fijn, maar dat snappen ze niet..
Hm, das minder. Maar wel fijn dat er weer vooruitgang aankomt toch?
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dit wordt zo nog eens het borderline-topic joh :') Damn.. :')

Waarom gaan de ratjes met C2B mee?
Hoezo borderline-topic? :P

En om de ratjes, de zorg is mij te groot geworden.
Ik ben verhuisd, en de ratjes kunnen helaas niet meer in mijn leven passen. Dus het beste is dan maar om ze een ander goed thuis te geven :)
Twiddel
pi_142148037
quote:
99s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:00 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hm, das minder. Maar wel fijn dat er weer vooruitgang aankomt toch?

[..]

Hoezo borderline-topic? :P

En om de ratjes, de zorg is mij te groot geworden.
Ik ben verhuisd, en de ratjes kunnen helaas niet meer in mijn leven passen. Dus het beste is dan maar om ze een ander goed thuis te geven :)
Je was me net voor, google zegt net dat borderline en bipolaire ph-stoornis niet hetzelfde zijn :+ Weer wat geleerd vandaag!

Wat knap dat je dat kunt! En wat fijn dat C2B voor je ratjes wil zorgen O+ Dan weet je in ieder geval zeker dat ze goed terecht komen!
pi_142148044
quote:
99s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:00 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hm, das minder. Maar wel fijn dat er weer vooruitgang aankomt toch?

[..]

of het beter is moet nog blijken, maar dde drang om zo normaal mogelijk te leven ( omdat ik ook een wajong heb( wel werk) en dan ook nog dit bij komt, plus het feit dat ik geen rijbewijs heb :D
pi_142148148
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Je was me net voor, google zegt net dat borderline en bipolaire ph-stoornis niet hetzelfde zijn :+ Weer wat geleerd vandaag!

Wat knap dat je dat kunt! En wat fijn dat C2B voor je ratjes wil zorgen O+ Dan weet je in ieder geval zeker dat ze goed terecht komen!
Okey :D
wie hebben er verder borderline dan? :)

En het is idd echt heel fijn dat C2B ervoor kan zorgen :D
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:02 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

of het beter is moet nog blijken, maar dde drang om zo normaal mogelijk te leven ( omdat ik ook een wajong heb( wel werk) en dan ook nog dit bij komt, plus het feit dat ik geen rijbewijs heb :D
Moeilijk man. Ik hoop voor je dat het goed uitpakt!
Twiddel
pi_142148204

Dit vind ik een heel tof liedje, de boodschap erachter gaat om al die mensen die zeggen van "ik heb OCD, komt door mijn OCD ect" terwijl ze het helemaal niet hebben.

Ik vind dat dat ook een beetje over autisme gezegd kan worden, ben al heel veel mensen tegengekomen die zeggen "oh, iedereen is een beetje autistisch toch!" en "ik heb volgens mij ook autisme, want (onzinverhaal)"
Twiddel
pi_142148215
quote:
99s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:06 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Okey :D
wie hebben er verder borderline dan? :)

En het is idd echt heel fijn dat C2B ervoor kan zorgen :D

[..]

Moeilijk man. Ik hoop voor je dat het goed uitpakt!
Ik hoop het.
xou vandaag ook een date hebben met een meisje. meisje in kwestie heeft niks meer gezegd op berichtjes van 5 dagen terug terwijl ze daarvoor constant reageerde. Ik weet niet f het door mij komt maar ik heb gewoon de ''drang'' om te weten wat er is en of het aan mij ligt zodat ik het beter kan doen in het vervolg. Maar het ergste is gewoon geen reactie. dan ga je over alles twijfelen natuurlijk.

voor iemand herkenbaar?
pi_142152337
Ik ben er nog, maar bluh, ik maak het mezelf gewoon te druk.
Bedenken dat ik nog vanalles moet doen en vanmiddag toch maar wat geschrapt van mn lijstje, ik ga er morgen achteraan bellen of ze het even achter kunnen houden en dan haal ik het volgende week wel op ipv mezelf voorbij rennen nu. Misschien leer ik het nog wel een keer... ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_142155611
Summer; ik blijkbaar :') Volgens de psychiater&psycholoog die mij 2x hebben gezien :D

Nijn; ^O^ Je kunt het dus wél hè! Volhouden deze gedachte. ''Morgen is er weer een dag.''

Vlag; Wat verschrikkelijk frustrerend.. Ze heeft je dus gewoon laten zitten? Ik zou ook antwoorden willen! Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.. Klote man, sterkte..
  donderdag 10 juli 2014 @ 23:20:44 #80
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_142156218
quote:
99s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:08 schreef summer2bird het volgende:

Dit vind ik een heel tof liedje, de boodschap erachter gaat om al die mensen die zeggen van "ik heb OCD, komt door mijn OCD ect" terwijl ze het helemaal niet hebben.

Ik vind dat dat ook een beetje over autisme gezegd kan worden, ben al heel veel mensen tegengekomen die zeggen "oh, iedereen is een beetje autistisch toch!" en "ik heb volgens mij ook autisme, want (onzinverhaal)"
Dit hoor je inderdaad aan de lopende band.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_142156972
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:06 schreef d4v1d het volgende:
Brief in de bus gehad voor een onderzoek naar mijn rijgeschiktheid *G*

fucking ¤190,- Belachelijk :')
Dat 'onderzoek' heb ik al 2x mogen meemaken :')
Children of the night. What music they make.
pi_142158831
Moet ik allemaal van die vragen invullen "ben je spontaan. Nee? Waarom" hoe moet ik nou weten waarom ik niet spontaan ben :') Dat ben ik gewoon niet echt.
pi_142160914
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat knap dat je dat kunt! En wat fijn dat C2B voor je ratjes wil zorgen O+ Dan weet je in ieder geval zeker dat ze goed terecht komen!
Aannames!

Blij dat ik vandaag alleen de beestjes op moet gaan pikken, morgen bruiloft van mijn zus en ben strontnerveus. :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142163212
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Aannames!

Blij dat ik vandaag alleen de beestjes op moet gaan pikken, morgen bruiloft van mijn zus en ben strontnerveus. :')
Sure ;) Goed bezig!

En alvast veel plezier morgen, waarom ben je nerveus dan? ;)
pi_142164271
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 10:16 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Sure ;) Goed bezig!

En alvast veel plezier morgen, waarom ben je nerveus dan? ;)
Lange drukke dag, veel geregel met mijn vader en ik moet het openingswoord doen in de kerk :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142165247
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Lange drukke dag, veel geregel met mijn vader en ik moet het openingswoord doen in de kerk :')
Aiii da's niet fijn nee :o
Sterkte met de zenuwen! En toch nog een fijne dag toegewenst ;)
pi_142165418
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Aiii da's niet fijn nee :o
Sterkte met de zenuwen! En toch nog een fijne dag toegewenst ;)
Openingswoord is trouwens voor de trouwerij van m'n zus :D
Ze gaat trouwen met een Deen en die zijn nogal van het traditionele allemaal, heb zelf helemaal niets met de kerk of geloof.

Maar gaat goed komen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142165998
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:04 schreef Poesopstokje het volgende:
Summer; ik blijkbaar :') Volgens de psychiater&psycholoog die mij 2x hebben gezien :D

Nijn; ^O^ Je kunt het dus wél hè! Volhouden deze gedachte. ''Morgen is er weer een dag.''

Vlag; Wat verschrikkelijk frustrerend.. Ze heeft je dus gewoon laten zitten? Ik zou ook antwoorden willen! Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.. Klote man, sterkte..
Ja precies. toen ik haar laatst hierover aansprak zei ze dat ze wel intresse had maar dat ze '' te druk '' was. Mar om dan compleet te gaan negeren komt ook echt over als interesse.. Wees gewoon eerlijk en zoek geen contact omdat je aandachtwilt.

heb mij er verder niet druk over gemaakt, maar oik begrijp niet dat mensen niet eerlijk kunnen zijn.
pi_142166061
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:01 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ja precies. toen ik haar laatst hierover aansprak zei ze dat ze wel intresse had maar dat ze '' te druk '' was. Mar om dan compleet te gaan negeren komt ook echt over als interesse.. Wees gewoon eerlijk en zoek geen contact omdat je aandachtwilt.

heb mij er verder niet druk over gemaakt, maar oik begrijp niet dat mensen niet eerlijk kunnen zijn.
Je hebt meer aan een; ''Sorry, ik voel geen klik met je.''
Dan kun je vérder. Nu weet je nog niet waar je aan toe bent.
pi_142166234
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:03 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Je hebt meer aan een; ''Sorry, ik voel geen klik met je.''
Dan kun je vérder. Nu weet je nog niet waar je aan toe bent.
Nouja, het is iemand van tinder, maar ze is wel constant op tinder online.

sorry. noem me een control freak maar als iemand niet reageert op je een aantal dagen ga ik wel kijken of dat aan mij ligt ja of nee
pi_142216840
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:08 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Nouja, het is iemand van tinder, maar ze is wel constant op tinder online.

sorry. noem me een control freak maar als iemand niet reageert op je een aantal dagen ga ik wel kijken of dat aan mij ligt ja of nee
Misschien heeft ze inmiddels een ander op het oog. Tinder is vrij oppervlakkig dus dat soort gedrag zou me niets verbazen. Ik zou het niet zozeer direct bij jezelf zoeken. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2014 00:38:35 ]
pi_142349493
Leuk om te lezen: http://verliefdopeenaspie.blogspot.nl

Voor iemand herkenbare dingetjes?
Children of the night. What music they make.
pi_142386631
na volgend jaar (vavo) wil ik graag op kamers als ik dan naar het HBO ga.
Ik heb dus al gelezen over een project voor begeleid wonen voor autisten.
Mijn vraag is dus of hier is die zo woont, en hoe erg dan de huisbewoners zijn.
Ikzelf ben namenlijk niet zwaar autistisch, maar een beetje. Ik wil dus ook niet echt tussen typetjes zoals kees van de documentaire terecht komen, omdat ik dan weer terug kan vallen.
pi_142389902
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 01:51 schreef badschaap het volgende:
na volgend jaar (vavo) wil ik graag op kamers als ik dan naar het HBO ga.
Ik heb dus al gelezen over een project voor begeleid wonen voor autisten.
Mijn vraag is dus of hier is die zo woont, en hoe erg dan de huisbewoners zijn.
Ikzelf ben namenlijk niet zwaar autistisch, maar een beetje. Ik wil dus ook niet echt tussen typetjes zoals kees van de documentaire terecht komen, omdat ik dan weer terug kan vallen.
Waarom wil je het dan?
Is het niet een beter idee om dan ''gewoon'' op kamers te gaan? En eventueel hulp/begeleiding te zoeken mocht je vast lopen?
pi_142390130
Ik denk dat ik hier maar weer ga meelezen en op korte termijn actief meeposten want ik heb weer eens heel wat van mij af te schrijven, een beetje zoals vroeger op mijn vorige account. Alleen heb ik nu meer last van autist zijn dan voorheen, meer dan ooit denk ik. Alsof de diagnose opnieuw gesteld is en het nu als een schok aankomt.

Ik maak mij dan ook erg veel zorgen over de toekomst en of het wel goed zal blijven gaan of komen. Of er verbetering komt in mijn situatie, of het mij gaat lukken om zo "normaal" mogelijk leven te hebben.
Het op mijzelf wonen valt mij, ondanks de vrij intensieve begeleiding, ook best zwaar.
pi_142390357
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:56 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat ik hier maar weer ga meelezen en op korte termijn actief meeposten want ik heb weer eens heel wat van mij af te schrijven, een beetje zoals vroeger op mijn vorige account. Alleen heb ik nu meer last van autist zijn dan voorheen, meer dan ooit denk ik. Alsof de diagnose opnieuw gesteld is en het nu als een schok aankomt.

Ik maak mij dan ook erg veel zorgen over de toekomst en of het wel goed zal blijven gaan of komen. Of er verbetering komt in mijn situatie, of het mij gaat lukken om zo "normaal" mogelijk leven te hebben.
Het op mijzelf wonen valt mij, ondanks de vrij intensieve begeleiding, ook best zwaar.
:*

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Zo te horen niet zo goed, jammer.. Had gehoopt op beter nieuws!
pi_142390690
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:09 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:*

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Zo te horen niet zo goed, jammer.. Had gehoopt op beter nieuws!
Er zijn positieve dingen en er zijn negatieve dingen. Ik krijg bijvoorbeeld vandaag eindelijk wat meubels.. duurt nog ff voordat alles staat maar dan kan ik ook eindelijk beginnen met het opbouwen van mijn command center en ziet alles er wat meer huiselijker uit. En ik heb goede begeleiding.

Maar met mijn gezondheid gaat het ook minder, vanmorgen is er bloed geprikt en daar hoor ik later dan wel weer meer van. En de agorafobie is nog niet over en is momenteel weer erger aan het worden, ik had gister naar de dokter gemoeten maar ik kon het niet aan.

Verder kan ik nog niet echt de woorden vinden op dit moment, dat komt vanzelf wel denk ik.
Ik kan niet uitleggen wat ik bedoel. Ik ben zeker niet terug bij af maar heb wel het gevoel dat ik in een uitzichtloze situatie zit. Ik wil "normaal" zijn maar ik ben verre van "normaal" en dat gaat nooit over. En die agorafobie beperkt mij alleen maar nog meer, ik wil leuke dingen doen en naar buiten en zit vol met ideeen maar het lukt mij, nog, niet.

En dan ga ik naar de toekomst kijken en dan ben ik bang dat ik uiteindelijk toch in een woonvorm terecht ga komen of zo. Maar ik heb een heel team van mensen die mij helpen en begeleiden en samen werken we stap voor stap naar een "beter leven" , volgende week komen we ook allemaal bijelkaar voor een gesprek. De laatste tijd is er weinig progressie en dat ziet mijn psychiater ook.. en die wil een andere aanpak.

Hij wil mij meer naar buiten hebben omdat ik een buitenmens ben en daar heeft hij gelijk in. Maar dat lukt mij nog niet. En omdat er dus weinig progressie is vergeleek hij mij laatst met een olieboot die op ramkoers ligt maar niet van zijn koers is te brengen..

Maar ik wil wel en ik heb ook allemaal plannen, alleen alles gaat met babystapjes.
pi_142392171
Is zo'n bungalowhuisje in de bossen niets voor jou Yoki? Zo'n vakantiewoninkje waar je in het seizoen mag wonen, dus niet permanent?
Lijkt me wel een geschikte oplossing voor jou. Lekker in de natuur, veel rust en ruimte, weinig overlast (mits goed vakantiepark, dus geen CenterParcs..)

Ik ben blij dat je een goed team professionals om je heen hebt ^O^ Samen komen jullie er wel uit! Want je weet heel goed wat je wilt en wat nodig is.
pi_142392430
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Waarom wil je het dan?
Is het niet een beter idee om dan ''gewoon'' op kamers te gaan? En eventueel hulp/begeleiding te zoeken mocht je vast lopen?
jaa misschien is dat ook nog een optie ja.
pi_142392532
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Is zo'n bungalowhuisje in de bossen niets voor jou Yoki? Zo'n vakantiewoninkje waar je in het seizoen mag wonen, dus niet permanent?
Lijkt me wel een geschikte oplossing voor jou. Lekker in de natuur, veel rust en ruimte, weinig overlast (mits goed vakantiepark, dus geen CenterParcs..)

Ik ben blij dat je een goed team professionals om je heen hebt ^O^ Samen komen jullie er wel uit! Want je weet heel goed wat je wilt en wat nodig is.
Ik heb daar wel over nagedacht, maar dat is financieel niet haalbaar. En ik kan ook niet zonder begeleiding. Het alleen zijn valt mij best zwaar, ik verblijf ook nog regelmatig bij mijn ouders.
En dat zorgt ook meteen weer voor een toekomstvraag, hoe moet het later? Net zoiets als bij Kees zeg maar. En wat als die agorafobie niet meer over gaat? .. dan zit ik echt vastgeroest.

Maar ik heb inderdaad een heel goed team van hulpverleners om mij heen, stap voor stap komen we er wel. Ik ben alleen een beetje bang dat mijn psychiater sneller wil dan ik aan kan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')