abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 juli 2014 @ 10:25:41 #51
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_142037791
Cash wat tof, kunnen ze niet te hard tegen die planken aanspringen?
Sjon is hier de enige hond die agility leuk vindt maar die kan echt zo fakking slecht springen met dat rare mislukte teckellijf van hem :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_142045900
De wand heb ik gisteren pas gemaakt.
Dus ik heb nog geen hond tegen de planken zien rennen.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:52:50 #53
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_142051964
Mijn hond denkt dat ze kat is..

life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_142052011
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:52 schreef superkimmi het volgende:
Mijn hond denkt dat ze kat is..

[ afbeelding ]
hahaha, indentiteit crisis :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_142061526
Mini-Cooper is inmiddels een week bij ons :)

pi_142061943
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:47 schreef Elvander het volgende:
Mini-Cooper is inmiddels een week bij ons :)

[ afbeelding ]
Niet doen... niet doen...
Nu wil ik er ook 1 8)7
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_142062204
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:47 schreef Elvander het volgende:
Mini-Cooper is inmiddels een week bij ons :)

[ afbeelding ]
Ahw O+ wat een cutie.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_142064370
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:55 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Niet doen... niet doen...
Nu wil ik er ook 1 8)7
Er is er nog 1 over van het nestje hoor ;)
En lief issie zeker, rustig van aard en heel nieuwsgierig.
pi_142079669
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:37 schreef Elvander het volgende:

[..]

Er is er nog 1 over van het nestje hoor ;)
En lief issie zeker, rustig van aard en heel nieuwsgierig.
Jij ook al....
Je bent nummer 2 die mij een pup aanraad deze week.
En ik heb al een halve dierentuin.
Een poes van 17.5 en Dino 4
en sinds een paar weken een grijze roodstaart gekregen.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_142084613
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 00:59 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Jij ook al....
Je bent nummer 2 die mij een pup aanraad deze week.
En ik heb al een halve dierentuin.
Een poes van 17.5 en Dino 4
en sinds een paar weken een grijze roodstaart gekregen.
Haha ik ken dat wel ja. Ouders krijgen een nieuwe pup. Nu zijn er nog pups en ze houden maar niet op over hoe leuk het toch zou zijn we er ook een in de familie verwelkomen :')
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:34:55 #61
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_142084641
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 00:59 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Jij ook al....
Je bent nummer 2 die mij een pup aanraad deze week.
En ik heb al een halve dierentuin.
Een poes van 17.5 en Dino 4
en sinds een paar weken een grijze roodstaart gekregen.
OMG een grijze roodstaart ja???
Kom je meeposten in het parkietentopic?
Awesome O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:35:50 #62
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_142084658
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_142084764
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh en voor wie nog een pup wil O~)
F&F / [CENTRAAL] Opvallende asieldieren en herplaatsers
Ik zat al te O+

Als ik er ooit nog eens een neem wordt het toch weer eentje uit de retrievers denk ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_142110497
Kleine puppy's worden groot! :)
Schattig zijn ze zeker! Maar ik ben toch blij dat Obi inmiddels z'n puppentijd voorbij is. Anders hadden we hier beneden echt behang moeten nemen vrees ik. :Y

*Puppystreken.... 8)7 *
pi_142111598
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:08 schreef naiipajiiau het volgende:
Kleine puppy's worden groot! :)
Schattig zijn ze zeker! Maar ik ben toch blij dat Obi inmiddels z'n puppentijd voorbij is. Anders hadden we hier beneden echt behang moeten nemen vrees ik. :Y

*Puppystreken.... 8)7 *
Behang? Ik heb de muur opnieuw moeten laten stuccen. :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_142113679
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:34 schreef oh-oh het volgende:

[..]

OMG een grijze roodstaart ja???
Kom je meeposten in het parkietentopic?
Awesome O+
Onderweg ^O^
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_142113779
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Behang? Ik heb de muur opnieuw moeten laten stuccen. :')
Ohhhh serieus? Nee hier zijn vooral de deuren slachtoffer van Obi. Want meneer maakt ze open met z'n lange scherpe nagels. Het behang was meer om hem erachter te plakken hihi.

Nu issie wel lief hoor O+
Soms heb ik zo'n moment dat ie zich wanneer ik em aai meteen voor me op de grond gooit en op z'n rug draait terwijl ie me aangaapt met die grote ogen. Moet erg aan Lobbes denken dan... in sommige opzichten gaat Obi steeds meer op hem lijken wat betreft gedrag. Al is Obi vocaal wat meer aanwezig. Boeren, burpen, scheten laten en af en toe grauwelend miepen als het even niet gaat zoals hij dat liever wil. Diep zuchten dat deed Lobbes altijd en dan bij je vandaan lopen alsof je god weet wat gedaan had. Dat doet Obi ook :')
pi_142114200
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:11 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Ohhhh serieus? Nee hier zijn vooral de deuren slachtoffer van Obi. Want meneer maakt ze open met z'n lange scherpe nagels. Het behang was meer om hem erachter te plakken hihi.

Nu issie wel lief hoor O+
Soms heb ik zo'n moment dat ie zich wanneer ik em aai meteen voor me op de grond gooit en op z'n rug draait terwijl ie me aangaapt met die grote ogen. Moet erg aan Lobbes denken dan... in sommige opzichten gaat Obi steeds meer op hem lijken wat betreft gedrag. Al is Obi vocaal wat meer aanwezig. Boeren, burpen, scheten laten en af en toe grauwelend miepen als het even niet gaat zoals hij dat liever wil. Diep zuchten dat deed Lobbes altijd en dan bij je vandaan lopen alsof je god weet wat gedaan had. Dat doet Obi ook :')
Ja hij heeft echt een gigantisch gat in de muur gemaakt als pup. Naar nu weer heel haha.

En ja die omschrijving klinkt ook wel als Loebes.

Als hij een stok gevonden heeft met zo'n parmantig kontje weglopen _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_142114865
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja hij heeft echt een gigantisch gat in de muur gemaakt als pup. Naar nu weer heel haha.

En ja die omschrijving klinkt ook wel als Loebes.

Als hij een stok gevonden heeft met zo'n parmantig kontje weglopen _O-
Haha Obi zoekt altijd "de beste stok" niet zomaar een stukje hout, hij is ook erg selectief met uitzoeken. Het moet de beste stok zijn die er ligt,liefste redelijk zwaar en recht. Die draagt ie dan de hele wandeling mee. En als hij hem even vergeet na het plassen rent ie snel terug om hem te pakken. Als je een andere stok aanbiedt die er ligt dan is het niet goed, het moet die specifieke stok zijn. Tot we een andere hond tegen komen en meneer wil spelen dan vergeet ie de stok vaak omdat ie dan na het spelen niet meer weet waar hij hem gelaten heeft. Dan staat ie altijd sullig te kijken en te zoeken ziet er zo hopeloos uit. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door naiipajiiau op 09-07-2014 22:40:34 ]
pi_142116275
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 22:35 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Haha Obi zoekt altijd "de beste stok" niet zomaar een stukje hout, hij is ook erg selectief met uitzoeken. Het moet de beste stok zijn die er ligt,liefste redelijk zwaar en recht. Die draagt ie dan de hele wandeling mee. En als hij hem even vergeet na het plassen rent ie snel terug om hem te pakken. Als je een andere stok aanbiedt die er ligt dan is het niet goed, het moet die specifieke stok zijn. Tot we een andere hond tegen komen en meneer wil spelen dan vergeet ie de stok vaak omdat ie dan na het spelen niet meer weet waar hij hem gelaten heeft. Dan staat ie altijd sullig te kijken en te zoeken ziet er zo hopeloos uit. :')
Haha dit klinkt zo bekend. Als we eens in de zoveel tijd baar de stort rijden gaat er ook een hoop aan stokken mee. En idd je kunt ze dan iedere stok geven naar het moet perse die zijn. Het zijn net kinderen :p
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 9 juli 2014 @ 23:36:05 #71
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_142117892
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 23:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha dit klinkt zo bekend. Als we eens in de zoveel tijd baar de stort rijden gaat er ook een hoop aan stokken mee. En idd je kunt ze dan iedere stok geven naar het moet perse die zijn. Het zijn net kinderen :p
Is Obi ook een labrador? Dan kunnen we denk ik wel zeggen dat het labrador-eigen is want Dexter moet ook altijd dé perfecte stok vinden. Anders wil die niet mee naar huis, dan loop ik het park uit en blijft hij jankend zitten. :')
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_142118082
quote:
99s.gif Op woensdag 9 juli 2014 23:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Is Obi ook een labrador? Dan kunnen we denk ik wel zeggen dat het labrador-eigen is want Dexter moet ook altijd dé perfecte stok vinden. Anders wil die niet mee naar huis, dan loop ik het park uit en blijft hij jankend zitten. :')
Obi is niet bepaald een Labrador qua uiterlijk haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 9 juli 2014 @ 23:41:29 #73
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_142118184
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 23:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Obi is niet bepaald een Labrador qua uiterlijk haha.
Ik ben een tijdje niet zo actief geweest dus kan me niet zo 1 2 3 alle hondjes weer voor de geest halen. :@ Als je niet het uiterlijk van een labrador hebt maar wel het karakter zit je toch sowieso goed? Ik ben heel erg bevooroordeeld maar ik vind labradors gewoon helemaal geweldig. :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_142118232
quote:
99s.gif Op woensdag 9 juli 2014 23:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik ben een tijdje niet zo actief geweest dus kan me niet zo 1 2 3 alle hondjes weer voor de geest halen. :@ Als je niet het uiterlijk van een labrador hebt maar wel het karakter zit je toch sowieso goed? Ik ben heel erg bevooroordeeld maar ik vind labradors gewoon helemaal geweldig. :D
Obi is die witte herder achtige.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 9 juli 2014 @ 23:48:56 #75
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_142118539
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 23:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Obi is die witte herder achtige.
Ik zie het, op de foto's van de vorige pagina toch?

Misschien niet heel erg relevant, maar wel leuk om te vertellen. Er loopt in ons park een verstrooide ouwe man, die een zwarte mechelse herder heeft waar hij ontzettend gek op is. Allemaal heel leuk en zo, maar toen kwam die laatst bij mij en vroeg die of Dexter ''de lelijkste pup van het nest'' was, gewoon zomaar, uit het niets. :') Toen ik zei dat ik het daar niet mee eens was en het ook niet belangrijk vind omdat hij hartstikke lief is, begon die te lachen en zei die ''ik heb de mooiste hond van heel Almelo mafkees!''. Toen ik zei dat de vacht van zijn hond er een beetje dof uitzag werd die boos en liep die al mompelend weg. _O-
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')