abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 juni 2014 @ 18:15:50 #1
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141687971
Ik ben gewoon sexueel gefrustreerd, klaar.

Ik heb meerdere relaties gehad waarvan de mannen min of meer hun pootjes nooit thuis konden houden en waarbij het een beetje to much is.. Ik hou allemaal niet van de kleffe handjes vast houden gemeuk enzo..

Maar de man waar ik nu al 4 jaar een relatie mee heb is gewoon total opposite.. Absoluut niet aanhangelijk tot het punt van he nou je mag echt wel AF EN TOE mijn handjes vast houden.. Totale gentle man in betaald vanaf het eerste moment eigenlijk standaard voor mijn eten tenzij ik het zelf aan bied.. Maar restaurants en dergelijke.. Tja onder de 19 moet je eigenlijk ook niet gaan verwachten dat een of ander straat arm menneke wat nog bij z'n ouders woont iets beter dan de mac kan trakteren.. Maargoed.. Niet dat me dat wat boeit.. In het begin kon ik ook tegen hem zeggen dat ik het wel een keer in z'n auto wilde doen.. Dus deden we dat een keer.. en vervolgens niet meer.. We hebben een keer op een gezellig avondje met oud en nieuw het op de bank gedaan onder invloed van... Maar verder doen we het echt alleen in bed.. en voornamelijk 2 posities.. Geen wonder dat het alleen maar minder en minder word.. Maar omdat meneer zo verdomme afstandelijk is tot het punt waarop ik gewoon geen idee meer heb wanneer ik z'n broek gewoon van em af zou kunnen rukken en hem gewoon midden in de keuken bwv zou gaan pijpen.. Dat moment is er ook nooit om dan zelf dat initiatief te nemen.. Half naakt door het huis huppelen met een klein stringetje aan een een kort negligeetje heeft ook bar weinig effect.. En in het verleden heb ik geprobeerd om hem gewoon genoeg te pijpen a 3x per week minstens en dan nog neemt hij echt 0,0 initiatief en ik ben het zat ik ben zo sexueel gefrustreerd als de neten.. Ik wil gewoon meer en andere sex dan alleen bed sex voor het slapen gaan wat voornamelijk bestaat uit ik bovenop.. De tweede keus is op z'n hondjes.. Ik kan al niet op m'n rug gaan liggen want ik ben veelste klein met 1,63 en hij met 1,94 maar dat heeft in het verleden met andere mannen bar weinig uitgemaakt.. Pfff. Ik weet het niet hoor, ik moet gewoon klagen want zoals ik al begon ik ben sexueel gefrustreerd o|O
pi_141688060
misschien dat hier fokkers zijn die je kunnen helpen
pi_141688064
Heb je er al eens met hem over gepraat?
  zondag 29 juni 2014 @ 18:19:19 #4
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_141688111
Tvp. Word een pareltje dit. :D
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  zondag 29 juni 2014 @ 18:20:10 #5
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_141688163
Daar komen de DM's en PM's :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_141688254
Wat ben jij een zeikwijf.
Misschien moet je het er met hem over hebben, in plaats van alleen maar te vergelijken. Blijkbaar was het in je andere relaties ook niet goed voor je Ms Perfect :').

Pra-ten.
  zondag 29 juni 2014 @ 18:23:03 #7
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_141688289
oh alles moet van hem komen, origineel ook
pi_141688304
genoeg mannen maar voor mij ben je te klein, me lul zal niet in je passen
  zondag 29 juni 2014 @ 18:23:41 #9
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141688316
Praten doen we al niet zo veel, al koetjes en kalfjes is meestal waar het over gaat.. Sex das taboe.. Ik heb wel verkering met een Engels man he! Die geen programma's zoals spuiten en slikken.. Terwijl vraag aan al mijn Nederlandse vriendinnen en die omschreven mij als "A. praat alleen maar over sex" en dat kan hier echt niet hoor.. Ik heb een vriendin hier die mij wel snapt maar haar sexleven is dan ook beduidend beter haha.. Verdomme meerendeel van de britten die ik ken.. En we praatte ook over sex maar dat was voor we echt een relatie hadden.. In een ruzie laat ik hem wel vaak weten dat ik waarschijnlijk gewoon gefrustreerd ben en wil neuken.. En dat doen we dan meestal ook die avond en dan weer 3 dagen niet.. En dan denk ik.. Shit man jij lijkt op de gemiddelde vrouw.. En dan istie moe en wil ie slapen.. Ja neuk me dan of laat me aan je paal lurken voor je gaat slapen dan denk ik.. Maar dan ist te laat he dan lichtie al te snurken..
  zondag 29 juni 2014 @ 18:23:50 #10
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141688327
Ten eerste wat kun je slecht schrijven zeg. Ik werd er duizelig van.
Ten tweede misschien is hij niet meer aangetrokken tot je.
Ten derde misschien is hij niet zo goed in bed waardoor je dus nooit echt een orgasme hebt gehad.
Hoe het ook zij, het is overduidelijk dat je een cursus schrijven moet volgen of op zijn minst een of twee boeken leest.
Dat had een heleboel hebben gescheeld.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_141688367
"we praten niet over seks", ja zo kom je er niet. Begin er dan wel over te praten.

En mocht je toch iets spannends en anders willen, DM me maar. dan fist ik je kont wel tot hij prolapsed.
  zondag 29 juni 2014 @ 18:29:24 #12
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141688542
Ik hou helemaal niet van anaal ;(

En ik weet dat ik niet kan schrijven, ik heb een schrijf/lees probleem wat nooit opgelost is of gevonden want ik heb geen dyslexie.. En daarom ben ik ook bar slecht in wiskunde, rekenen zelf niet gewoon wiskunde.. Haal alles door elkaar.. Maar daar gaat mijn OP niet over.. Dat het lastig is en dat mensen er gefrustreerd van raken en soms niet begrijpen waar ik het overheb of niet overkom zoals ik over wil komen... zucht.. Sorry maar kan er weinig aan doen...

Maar hoe praat je daarover met iemand die enorm preuts is en zelf een beetje afhaakt wanneer je uberhaubt het woord sex in de bek zoals ik al zei daar heb ik voorheen nooit last van gehad. En ik weet dat mijn vorige relaties ook niet perfect waren daarom heb ik ook geen relatie meer met die personen...
pi_141688612
En dit wordt een probleem na 4 jaar :?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 29 juni 2014 @ 18:31:40 #14
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141688636
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:23 schreef Life2.0 het volgende:
oh alles moet van hem komen, origineel ook
Nee daarom neem ik dan ook 9/10 het initiatief.. Er nu niet overheen lezen he.
  zondag 29 juni 2014 @ 18:32:21 #15
244933 trovey
Nachtoele
pi_141688673
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je er al eens met hem over gepraat?
:') . Daar doen we natuurlijk niet aan, het idee alleen al. :X
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141688698
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:29 schreef x.Vira het volgende:
Maar hoe praat je daarover met iemand die enorm preuts is en zelf een beetje afhaakt wanneer je uberhaubt het woord sex in de bek zoals ik al zei daar heb ik voorheen nooit last van gehad. En ik weet dat mijn vorige relaties ook niet perfect waren daarom heb ik ook geen relatie meer met die personen...
Zeg dat hij geen homo moet zijn. Elke man heeft seks en iedereen kan er over praten. Het lijkt me dat je tegenover je eigen partner, waarmee je al vier jaar een relatie hebt, wel een beetje open durft te zijn?
pi_141688703
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:31 schreef x.Vira het volgende:

[..]

Nee daarom neem ik dan ook 9/10 het initiatief.. Er nu niet overheen lezen he.
Je gaat toch met hem moeten leren praten hoor. Zeg hem dat je niet tevreden bent oid.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141688747
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:32 schreef trovey het volgende:

[..]

:') . Daar doen we natuurlijk niet aan, het idee alleen al. :X
Dat hangt af van hoe je het formuleert.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 29 juni 2014 @ 18:35:13 #19
244933 trovey
Nachtoele
pi_141688794
quote:
7s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat hangt af van hoe je het formuleert.
Nou..... :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 29 juni 2014 @ 18:35:28 #20
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_141688803
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:31 schreef x.Vira het volgende:

[..]

Nee daarom neem ik dan ook 9/10 het initiatief.. Er nu niet overheen lezen he.
gefeliciteerd, wat is het probleem
pi_141688819
Je bent ook slecht in wiskunde omdat je geen dyslexie hebt? Echt, dat denkvermogen van jou zou ik ook niet willen dupliceren.
pi_141688827
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:35 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

gefeliciteerd, wat is het probleem
Dat hij geen initiatief neemt. Dat staat duidelijk in de OP :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 29 juni 2014 @ 18:36:36 #23
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141688852
Maar daar doet hij niks mee of daar geeft hij gewoon geen antwoord op. Het is niet zo alsof ik niet geprobeerd heb het aan te kaarten met hem of hem probeer te laten weten hoe ik me voel..

Voor dat we een kind hadden was het ook niet zo'n probleem dan is het ook wat makkelijker om niet te moe te zijn of een jengeld kind er tussen te hebben die het dan niet zo aantrekkelijk maakt.. Maar er zit echt een verschil in een gezond sex leven en een wip elke paar dagen omdat het moet.. min of meer..
pi_141688894
Oh je hebt je al voortgeplant. Had 't moeten weten. Zijn desinteresse in seks (met jou!) is wrs spijt.
pi_141688921
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:36 schreef x.Vira het volgende:
Maar daar doet hij niks mee of daar geeft hij gewoon geen antwoord op. Het is niet zo alsof ik niet geprobeerd heb het aan te kaarten met hem of hem probeer te laten weten hoe ik me voel..

Voor dat we een kind hadden was het ook niet zo'n probleem dan is het ook wat makkelijker om niet te moe te zijn of een jengeld kind er tussen te hebben die het dan niet zo aantrekkelijk maakt.. Maar er zit echt een verschil in een gezond sex leven en een wip elke paar dagen omdat het moet.. min of meer..
Ben je op zoek naar een oplossing of wil je gewoon maar klagen? Je snapt toch dat je met hem gaat moeten praten, jullie zijn 4 jaar samen en hebben een kind, dan moet het toch lukken om er open over te praten? :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141689027
quote:
7s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Ben je opzoek naar een oplossing of wil je gewoon maar klagen? Je snapt toch dat je met hem gaat moeten praten, jullie zijn 4 jaar samen en hebben een kind, dan moet het toch lukken om er open over te praten? :')
Ik denk dat ze, vrouwen kennende, wil horen dat het ok is om nu vreemd te gaan. Sterker, dat ze daar al het recht toe heeft want alles is zijn schuld.
pi_141689076
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik denk dat ze, vrouwen kennende, wil horen dat het ok is om nu vreemd te gaan. Sterker, dat ze daar al het recht toe heeft want alles is zijn schuld.
Dat is ook mijn indruk, helaas.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 29 juni 2014 @ 18:42:43 #28
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_141689097
quote:
7s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat hij geen initiatief neemt. Dat staat duidelijk in de OP :)
zoals 99% van de relaties
  zondag 29 juni 2014 @ 18:43:14 #29
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141689118
Ik heb geen idee met wie ik vreemd zou moeten gaan.. Ik wil gewoon meer sex van mijn eigen vent.
pi_141689143
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:43 schreef x.Vira het volgende:
Ik heb geen idee met wie ik vreemd zou moeten gaan.. Ik wil gewoon meer sex van mijn eigen vent.
Het 30+ FOK!aanbod niet kennen :')
pi_141689162
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:43 schreef x.Vira het volgende:
Ik heb geen idee met wie ik vreemd zou moeten gaan.. Ik wil gewoon meer sex van mijn eigen vent.
Ik heb net een aanbod gedaan.
  zondag 29 juni 2014 @ 18:44:34 #32
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141689173
En dat zegt dat ik vreemd wil gaan...
pi_141689176
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:43 schreef x.Vira het volgende:
Ik heb geen idee met wie ik vreemd zou moeten gaan.. Ik wil gewoon meer sex van mijn eigen vent.
Praat dan met hem. Probeer dan verschillende dingen SAMEN. Als koppel moeten jullie daar toch samen uit kunnen komen? OF wat is het probleem met praten eigenlijk?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141689177
Ik ben 2.02 en kan prima bovenop bij een vrouw van 1.70. Dus dat is een beetje onzin.
Verder zijn er 2 opties, praten of uitmaken.
  zondag 29 juni 2014 @ 18:46:13 #35
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141689245
quote:
7s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:44 schreef complicate het volgende:

[..]

Praat dan met hem. Probeer dan verschillende dingen SAMEN. Als koppel moeten jullie daar toch samen uit kunnen komen? OF wat is het probleem met praten eigenlijk?
Praten waarschijnlijk :X
pi_141689340
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:46 schreef x.Vira het volgende:

[..]

Praten waarschijnlijk :X
Als je met bij wilt blijven en minder frustraties hebben dan is praten een oplossing, tenminste een begin! Je beseft toch dat het niet anders kan dan praten? :X
Zeg hem gewoon dat je meer wil halen uit jullie seksleven etc. :) zonder hem te kleineren uiteraard
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 29 juni 2014 @ 18:48:54 #37
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141689380
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:44 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik ben 2.02 en kan prima bovenop bij een vrouw van 1.70. Dus dat is een beetje onzin.
Verder zijn er 2 opties, praten of uitmaken.
Mijn ex was ook lang alleen anders gebouwd daar was het ook geen probleem met deze man wel.. Kan zijn dat hij misschien gewoon een luie donder is en liever graag heeft dat ik er maar bovenop ga zitten.. Iets waar ik in het verleden met andere bed partners dan wel weer moeite mee had.. Daarom is het ook zo vreemd ik heb de ervaring eigenlijk wel om iets nieuws te proberen en op andere plekken sex te hebben maar met deze man ik weet gewoon niet wat het is.. Ook alstie de douche uit komt dan moet hij persee z'n mannelijk deel verbergen alsof ik het nog nooit gezien heb.. In mijn ogen is dat enorm preuts maar dat kan aan mij liggen hoor..
pi_141689523
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:48 schreef x.Vira het volgende:

[..]

Mijn ex was ook lang alleen anders gebouwd daar was het ook geen probleem met deze man wel.. Kan zijn dat hij misschien gewoon een luie donder is en liever graag heeft dat ik er maar bovenop ga zitten.. Iets waar ik in het verleden met andere bed partners dan wel weer moeite mee had.. Daarom is het ook zo vreemd ik heb de ervaring eigenlijk wel om iets nieuws te proberen en op andere plekken sex te hebben maar met deze man ik weet gewoon niet wat het is.. Ook alstie de douche uit komt dan moet hij persee z'n mannelijk deel verbergen alsof ik het nog nooit gezien heb.. In mijn ogen is dat enorm preuts maar dat kan aan mij liggen hoor..
Héél raar dat dit allemaal jou nu (na 4 jaar) opvalt en niet in het begin van jullie relatie. Of was hij dan anders in het begin?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 29 juni 2014 @ 19:00:10 #39
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141689866
Was zeker wel anders in het begin, de situatie was toen ook anders. We hebben dan ook niet alleen ruzie om sex dus praten doen we ook echt wel en dan soms heel soms en dan moeten we ook flink ruzie krijgen voor we echt openlijk onze harten kunnen luchten van ja maar dat wil ik zo niet.. Maar dan een paar dagen later dan zijn we weer terug bij af.. En ik snap heel goed dat als je van nature beide een andere taal spreekt dan de ander. Ik zal me in het Nederlands waarschijnlijk makkelijker kunnen omschrijven en kunnen comminuceren over hoe ik me voel dan in vloeiend Engels en visa versa, hij spreekt geen Nederlands dus doordat hij in mijn 2e taal tot mij door kan dringen helpt er soms ook niet bij.. Maar als ik dan zoiets heb van he als we nu niet een keer praten en wat veranderen dan heb ik er op eengegeven moment snel genoeg van dan doet hij er wel tijdelijk alles aan om het dan toch goed te houden.. Sommige topics zijn gewoon niet zo up for discussion dan andere omdat we een totaal andere mening hebben en in dat opzicht ook echt niet met elkaar kunnen debateren wanneer we gewoon echt stijfrecht achter onze eigen mening blijven staan.. Dus ik vind 't gewoon lastig.. En ik wil gewoon een keer z'n broek van z'n lijf rukken of andersom en als dan zo'n talk hebben gehad dan zegtie wel jij mag mij altijd pijpen dit en dat.. Maar dan in praktijk werkt dat toch niet zo heb ik het gevoel.. Zelfs samen douchen heb ik al jaren keer op keer voorgesteld om te doen (niet in elk huis hebben we er de juiste douche voor gehad maar nu wel in principe) maar das helemaal taboe..
  zondag 29 juni 2014 @ 19:03:43 #40
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_141690023
Ik herken mijn vriend vrijwel helemaal in jouw vriend...
pi_141690078
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:00 schreef x.Vira het volgende:
Was zeker wel anders in het begin, de situatie was toen ook anders. We hebben dan ook niet alleen ruzie om sex dus praten doen we ook echt wel en dan soms heel soms en dan moeten we ook flink ruzie krijgen voor we echt openlijk onze harten kunnen luchten van ja maar dat wil ik zo niet.. Maar dan een paar dagen later dan zijn we weer terug bij af.. En ik snap heel goed dat als je van nature beide een andere taal spreekt dan de ander. Ik zal me in het Nederlands waarschijnlijk makkelijker kunnen omschrijven en kunnen comminuceren over hoe ik me voel dan in vloeiend Engels en visa versa, hij spreekt geen Nederlands dus doordat hij in mijn 2e taal tot mij door kan dringen helpt er soms ook niet bij.. Maar als ik dan zoiets heb van he als we nu niet een keer praten en wat veranderen dan heb ik er op eengegeven moment snel genoeg van dan doet hij er wel tijdelijk alles aan om het dan toch goed te houden.. Sommige topics zijn gewoon niet zo up for discussion dan andere omdat we een totaal andere mening hebben en in dat opzicht ook echt niet met elkaar kunnen debateren wanneer we gewoon echt stijfrecht achter onze eigen mening blijven staan.. Dus ik vind 't gewoon lastig.. En ik wil gewoon een keer z'n broek van z'n lijf rukken of andersom en als dan zo'n talk hebben gehad dan zegtie wel jij mag mij altijd pijpen dit en dat.. Maar dan in praktijk werkt dat toch niet zo heb ik het gevoel.. Zelfs samen douchen heb ik al jaren keer op keer voorgesteld om te doen (niet in elk huis hebben we er de juiste douche voor gehad maar nu wel in principe) maar das helemaal taboe..
Dus in het begin was hij anders. Tada...

Vraag hem dan wat hij verwacht van jullie seksleven....

En ruzie maken hoort er ook bij zolang het constructief is en niet altijd om dezelfde dingen...

Maar nogmaals zonder met hem te praten, ga je er niet uitkomen, vrees ik. Misschien heeft hij gewoon andere verwachtingen. :@
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 29 juni 2014 @ 19:06:20 #42
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_141690123
Ook alleen seks in bed. Elke keer op dezelfde manier beginnend. Nooit eens initiatief van hem, buiten de slaapkamer om. Nooit eens op een spannende plek. Nooit eens op een andere manier.
pi_141690156
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ook alleen seks in bed. Elke keer op dezelfde manier beginnend. Nooit eens initiatief van hem, buiten de slaapkamer om. Nooit eens op een spannende plek. Nooit eens op een andere manier.
En met hem gepraat dan? Ik dacht trouwens uit jouw andere topics dat je dat allemaal ok vond, wat niet het geval is van de TS.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141690543
Laat hem eens met een seksuoloog praten.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_141690601
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:13 schreef vaarsuvius het volgende:
Laat hem eens met een seksuoloog praten.
Want?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141690677
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:13 schreef vaarsuvius het volgende:
Laat hem eens met een seksuoloog praten.
Wtf.. laat ze eerst eens met elkaar praten.
pi_141690684
quote:
5s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Want?
hij lijkt me nogal a-seksueel , verder ben ik geen deskundige, maar praten met een professional kan vaak helpen.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_141690735
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:16 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Wtf.. laat ze eerst eens met elkaar praten.
TS geeft al aan dat dat niet (genoeg) helpt, ook ivm met taal barriere
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_141690747
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:16 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

hij lijkt me nogal a-seksueel , verder ben ik geen deskundige, maar praten met een professional kan vaak helpen.
Als hij aseksueel was, dan was het anders geweest van in het begin van hun relatie. Ze moet gewoon eens flink met hem praten. En dan kan je wat anders overwegen...
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141690812
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:17 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

TS geeft al aan dat dat niet (genoeg) helpt, ook ivm met taal barriere
TS ontwijkt de gesprekken met hem omdat ze bang is dat het weer leidt tot ruzie en omdat het voor hem taboe is , zegt zij. En ze heeft hem niet duidelijk verteld waar haar frustratie ligt in hun relatie. Dat van taalbarrière is bijzaak.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141690886
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:17 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

TS geeft al aan dat dat niet (genoeg) helpt, ook ivm met taal barriere
Ze geeft ook aan dat er niet echt gepraat wordt. En een taalbarriere los je niet op met een seksuoloog.
  zondag 29 juni 2014 @ 19:37:02 #52
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_141691676
Je hebt dm
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_141692161
quote:
7s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:17 schreef complicate het volgende:
Als hij aseksueel was, dan was het anders geweest van in het begin van hun relatie. Ze moet gewoon eens flink met hem praten. En dan kan je wat anders overwegen...
Ik sluit me hierbij aan. PRATEN is de oplossing.

Heb het ondertussen zeker 5 of meer keer hier gelezen. Als tip. Praten.

Praten is niet gemakkelijk. Zeker niet over seks. En dit is nog moeilijker als dit niet in je eigen moedertaal kan gebeuren. Maar het is wel de enige en ECHTE oplossing.

Uiteindelijk is dit een geven en nemen. Hoeveel seks wil jij ? Hoeveel zin/energie heeft hij er nog voor ? In welke mate boeit hem dit (nog) echt ? In welke mate zit jij met (frustrerende) verlangens ? Frustrerend, omdat ze niet beantwoord geraken. Dat alles moet je uitpraten.

En dan zie je wel waar je terecht komt. Eventueel kun je altijd een minnaar nemen. Of iets dergelijks. Maar dan eentje waar je vriend vanaf weet. Als hij jouw behoefte tot (meer en betere seks) niet wenst te bevredigen. Ofwel laat je die behoefte tot seks los. Dat is ook een mogelijkheid. Maar volgens mij niet de oplossing die jij zoekt (of bereid bent te aanvaarden).

Maar PRAAT erover.
Hij is tenslotte je man.

Je schreef ergens dat je soms zin hebt om hem te pijpen. Waarom doe je dat dan niet ? Is hij daar dan ook te moe voor ? Of heb je geen zin om zelf het initiatief daarin te nemen. Verwacht je dat het initiatief van seks van HEM (zijn kant) altijd dient te gebeuren.

In welke mate is dat ook een probleem voor je ?

Succes!

Groetjes,
JustTalkLove
  zondag 29 juni 2014 @ 22:01:56 #54
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_141700845
Praten en als het je blijft storen: uitmaken :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 29 juni 2014 @ 22:18:56 #55
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141701700
Ik probeer het wel aan te knopen maar het word genegeerd sex is niet zozeer een topic waar we ruzie over hebben maar als ik pissig ben dan laat ik hem wel weten dat het ook min of meer door mijn sexuele frustratie komt.. Maar van dat pijpen dat is het hem nou net, ik denk dat hij mijn eerste vriendje is die er niet om hoeft te vragen of ik het een keertje wil doen want ik doe het rustig 1x tot 3x of meer in de week maarja zoals ze zeggen voort wat hoort wat dus uiteindelijk word je van eindeloos pijpen ook een keertje moe.. Wil niet zeggen dat ik dan het pijpen ga boycotten want dat werkt ook niet :p
  maandag 30 juni 2014 @ 00:00:13 #56
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_141708226
Ik denk dat het duidelijk is, plan een avond vrij en zeg tegen hem dat je erover wil praten.
Waarschijnlijk vangt hij jouw "hints" van aangeven hoe je je voelt niet op. (Goh).

/slotje denk ik dan.

ps. Gebruik eens een paar enters in je verhalen, het is niet te lezen.
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
  maandag 30 juni 2014 @ 01:27:20 #57
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141712262
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het 30+ FOK!aanbod niet kennen :')
godver man _O_
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_141712789
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:00 schreef x.Vira het volgende:
Ik zal me in het Nederlands waarschijnlijk makkelijker kunnen omschrijven en kunnen comminuceren over hoe ik me voel dan in vloeiend Engels
Hahahahahahaha.
Haaaaaahahahahaha.
pi_141714918
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 22:18 schreef x.Vira het volgende:
Ik probeer het wel aan te knopen maar het word genegeerd. Sex is niet zozeer een topic waar we ruzie over hebben maar als ik pissig ben dan laat ik hem wel weten dat het ook min of meer door mijn sexuele frustratie komt.. Maar van dat pijpen dat is het hem nou net, ik denk dat hij mijn eerste vriendje is die er niet om hoeft te vragen of ik het een keertje wil doen want ik doe het rustig 1x tot 3x of meer in de week maar ja zoals ze zeggen voort wat hoort wat dus uiteindelijk word je van eindeloos pijpen ook een keertje moe.. Wil niet zeggen dat ik dan het pijpen ga boycotten want dat werkt ook niet :p
Hoi,

Zit hier niet ergens je probleem ?

Als JIJ je vriendje pijpt, doe dit omdat JIJ dat leuk vindt om te doen of omdat JIJ hem dat plezier gunt. Maar VERWACHT (voor dit pijpen) niets terug. Als je daar iets voor terug verwacht, ga je met frustraties blijven zitten. Dan pijp je beter niet. Want het is VOORWAARDELIJK, je pijpen.

Wat zijn jouw SEKSUELE wensen ? Heb je daar met je vriendje al eens over gesproken ? Zo ja, wat is zijn antwoord daarop ? Welke seksuele handelingen wil hij bij jou (en voor jou) eens stellen ? Waar heeft hij zin/energie/goesting in ? En dit op net diezelfde ONVOORWAARDELIJKE wijze. Als wanneer jij hem jou pijpen. Als hij iets seksueel met je doet, verwacht hij daar ook niets voor terug. Hij doet dit onvoorwaardelijk, vanuit het moment zelf.

Vergelijk het met masseren. Als ik iemand een massage geef, hoef ik daar geen massage voor terug te krijgen. Je masseert, omdat je dit ZELF leuk vindt (om te masseren) of om de ander daar een plezier mee te doen. And that's it. Om het eens op zijn Engels te zeggen ;)

Als jij op zo een moment verwacht, dat je daar STRAKS een lekkere massage voor in de plaats terugkrijgt, dan zit JIJ met een probleem (niet hij). En dan moet JIJ dit probleem (jouw tekort) aankaarten (en aanpakken). Dat je voor die massage wel iets in de plaats terug wenst. Dat die massage VOORWAARDELIJK gegeven werd (voor wat hoort wat) en niet ONVOORWAARDELIJK (zomaar) geschonken. Begrijp je ?

Het is aan jullie, om samen te bekijken hoe jullie hieruit kunnen geraken. Kan en wil je vriend bepaalde seksuele verlangens voor je bevredigen (vervullen). Of wil hij dat liever niet. Als hij dat niet wilt (hij doet het niet graag, heeft daar geen zin in, etc) dan kun je op zoek gaan naar andere oplossingen:

- Een minnaar, "open relatie" voor jezelf (bespreek dit met je vriend). Is dit voor hem ok ?
- Af en toe eens gebruiken maken van "Mr Vibro" (je vibrator) om aan je trekken te geraken.
- De relatie verbreken, als die seks zo belangrijk (voorwaardelijk) voor je is.
- De seks (onrust, voorwaardelijkheid) wat proberen loslaten. Daarin de liefde (rust, onvoorwaardelijkheid) tussen jullie, belangrijker achten, dan die seks. Die seks is maar seks. Bijzaak, geen 'verbrekende' hoofdzaak.

Ik kan je daarin het antwoord niet geven.
Dit is aan jullie om SAMEN over te PRATEN en uit te klaren.

Wat zijn jouw seksuele verlangens precies ? Dat hij je onverwachts eens neemt, bv op de keukentafel, of hoe zie je dit ? Wens je dit ? Verlang je dit ? In welke mate heb je die verlangens al eens DUIDELIJK uitgesproken ?

Eventueel kun je ook een seks avondje ofzo inlassen (als spontaan dit alles niet zo goed lukt). Dan weet hij dat er die avond SEKS op het programma staat ;) Hopelijk moppert hij dan ook niet zo erg, zoals Al Bundy (uit de comedy reeks "Married With Childeren"), wanneer die seks met zijn 'op seks beluste' vrouwtje opnieuw MOEST hebben... ;)


Succes!

Groetjes,
JustTalkLove

[ Bericht 2% gewijzigd door JustTalkLove op 30-06-2014 09:38:39 ]
pi_141715329
Goh een keer andersom :) ... verschil in libido en tja preutse vent zeg. Is jammer want sex is toch een van de leukste dingen die je als stel kunt doen.
Als dit al jaren zo is zal het ook wel niet beter worden in de toekomst, spreek uit ervaring :)
Op een gegeven moment word het zo saai dat je er zelf helemaal geen zin meer in hebt.
pi_141716433
Van TS lees ik vooral dat de spanning mist en met name de spontaniteit mbt sex. Ik raad je hoe dan ook aan om er, zoals veel andere reaguurders aangeven, vooral zoveel mogelijk over proberen te communiceren. Jouw libido lijkt een stuk hoger te zijn dan die van hem, je geeft wel aan dat dit in het begin wel mee viel.

Stel hem de juiste vragen, "Waarom heb je maar twee keer in de week interesse?".

"""Half naakt door het huis huppelen met een klein stringetje aan een een kort negligeetje heeft ook bar weinig effect..""" Gaat er bij mij wel een alarmbelletje rinkelen maar misschien ligt dat aan mij dus wil er geen conclusiebeoordeling over geven.
pi_141725526
Zoals bijkans iedereen al heeft gezegd, praten. Anders ga je niet van die frustratie afkomen. Hij kan je gedachten niet lezen en wat in ruzie's gezegd wordt telt niet echt mee.

Verder denk ik dat je je er voor een fiks deel bij moet neer leggen dat het initiatief grotendeels van jou af komt. Sommige mensen zijn nu eenmaal niet van het zelf komen met dat soort zaken, maar willen vaak wel mee als het geinitieerd wordt door de ander of zijn zelfs veel subtieler in het initieren dan de ander waardoor het op de ander overkomt als geen initiatief nemen.

De ander accepteren zoals hij is is een goede eerste stap, daarna kijken of je wat dichter bij elkaar kan komen hierin. Maar waardeer dan ook de (in jouw ogen) misschien kleine stappen die hij maakt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141726293
Hier moet ik gepost hebben.
Dit moet ook wel nep zijn, 4 jaar een relatie met iemand hebben en nog niet eens fatsoenlijk over deze dingen kunnen praten.

Mijn god..
pi_141726900
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:15 schreef x.Vira het volgende:
Ik ben gewoon sexueel gefrustreerd, klaar.

Ik heb meerdere relaties gehad waarvan de mannen min of meer hun pootjes nooit thuis konden houden en waarbij het een beetje to much is.. Ik hou allemaal niet van de kleffe handjes vast houden gemeuk enzo..

Maar de man waar ik nu al 4 jaar een relatie mee heb is gewoon total opposite.. Absoluut niet aanhangelijk tot het punt van he nou je mag echt wel AF EN TOE mijn handjes vast houden.. Totale gentle man in betaald vanaf het eerste moment eigenlijk standaard voor mijn eten tenzij ik het zelf aan bied.. Maar restaurants en dergelijke.. Tja onder de 19 moet je eigenlijk ook niet gaan verwachten dat een of ander straat arm menneke wat nog bij z'n ouders woont iets beter dan de mac kan trakteren.. Maargoed.. Niet dat me dat wat boeit.. In het begin kon ik ook tegen hem zeggen dat ik het wel een keer in z'n auto wilde doen.. Dus deden we dat een keer.. en vervolgens niet meer.. We hebben een keer op een gezellig avondje met oud en nieuw het op de bank gedaan onder invloed van... Maar verder doen we het echt alleen in bed.. en voornamelijk 2 posities.. Geen wonder dat het alleen maar minder en minder word.. Maar omdat meneer zo verdomme afstandelijk is tot het punt waarop ik gewoon geen idee meer heb wanneer ik z'n broek gewoon van em af zou kunnen rukken en hem gewoon midden in de keuken bwv zou gaan pijpen.. Dat moment is er ook nooit om dan zelf dat initiatief te nemen.. Half naakt door het huis huppelen met een klein stringetje aan een een kort negligeetje heeft ook bar weinig effect.. En in het verleden heb ik geprobeerd om hem gewoon genoeg te pijpen a 3x per week minstens en dan nog neemt hij echt 0,0 initiatief en ik ben het zat ik ben zo sexueel gefrustreerd als de neten.. Ik wil gewoon meer en andere sex dan alleen bed sex voor het slapen gaan wat voornamelijk bestaat uit ik bovenop.. De tweede keus is op z'n hondjes.. Ik kan al niet op m'n rug gaan liggen want ik ben veelste klein met 1,63 en hij met 1,94 maar dat heeft in het verleden met andere mannen bar weinig uitgemaakt.. Pfff. Ik weet het niet hoor, ik moet gewoon klagen want zoals ik al begon ik ben sexueel gefrustreerd o|O
Of je praat met hem, of je accepteert het en je neemt er een vent naast die jou 1 keer in de week een beurt geeft. Vrijwilligers genoeg hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door GeorgeJones op 30-06-2014 16:42:06 ]
pi_141727027
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:19 schreef awiebo het volgende:
Tvp. Word een pareltje dit. :D
  maandag 30 juni 2014 @ 17:03:59 #66
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141727900
JustTalkLove
Thanks ik denk dat ik aan jou advies het beste heb :) Doet me goed dat!

Ik zal wel een andere manier of moment proberen te vinden om met hem over het desbetreffende onderwerp te praten... Soms kunnen we wel praten andere momenten niet.. Al neem ik hem dat niet al te kwalijk met een taxi bedrijf wat kan betekenen dat hij er vroeg uit moet en thuis gewoon door moet werken.. Kan niet altijd alles hebben :)
  maandag 30 juni 2014 @ 17:09:15 #67
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141728059
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 16:08 schreef GezondeSpanning het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
Dit moet ook wel nep zijn, 4 jaar een relatie met iemand hebben en nog niet eens fatsoenlijk over deze dingen kunnen praten.

Mijn god..
En jij bent de relatie deskundige van Fok! zo te horen?
  maandag 30 juni 2014 @ 17:35:30 #68
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141728924
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:09 schreef x.Vira het volgende:

[..]

En jij bent de relatie deskundige van Fok! zo te horen?
Het is wel opmerkelijk dat jullie niet eens over de meest basale dingen met elkaar kunnen praten. Leven jullie langs elkaar heen of zo dat jullie zo weinig communiceren?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141729041
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het is wel opmerkelijk dat jullie niet eens over de meest basale dingen met elkaar kunnen praten. Leven jullie langs elkaar heen of zo dat jullie zo weinig communiceren?
In veel relatie's worden sommige onderwerpen vermeden om conflict te voorkomen. Dat werkt vaak langere tijd prima, tot je tegen die muur aan komt lopen waarbij praten over die onderwerpen onvermijdelijk wordt.

Als men precies op 1 lijn ligt kan je zelfs een leven lang om bepaalde onderwerpen heen draaien, alleen is dat hier niet aan de orde en is de tijd om normaal te praten over iets wat ongemakkelijk is voor de 1 iets wat moet gebeuren om verder te kunnen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141729114
Daag hem eens uit op sexueel vlak,vraag een keer of hij een trio met een extra man ziet zitten(of een vrouw als je daar niet vies van bent)of ga in ieder geval experimenteren,wees brutaal,wie weet wordt hij een tikkeltje jaloers,open z,n ogen!!
  maandag 30 juni 2014 @ 17:43:39 #71
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141729191
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:41 schreef gustaf het volgende:
Daag hem eens uit op sexueel vlak,vraag een keer of hij een trio met een extra man ziet zitten(of een vrouw als je daar niet vies van bent)of ga in ieder geval experimenteren,wees brutaal,wie weet wordt hij een tikkeltje jaloers,open z,n ogen!!
Of praat eerst eens met hem in plaats van je direct te laten palen door vreemden. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141729226
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:41 schreef gustaf het volgende:
Daag hem eens uit op sexueel vlak,vraag een keer of hij een trio met een extra man ziet zitten(of een vrouw als je daar niet vies van bent)of ga in ieder geval experimenteren,wees brutaal,wie weet wordt hij een tikkeltje jaloers,open z,n ogen!!
Als een keertje seks op de bank ipv in bed voor het slapen gaan al een probleem is is een trio vragen een hele stevige stap te ver ;)

Kan niet aanraden dit zo aan te pakken, want ik denk dat iemands hakken dan al helemaal achterover gaan, dat is teveel ineens.
Maak kleine stapjes, als iemand al mee wil gaan in ideeen zoals een keer op de bank op keukentafel dan is dat al een hele mooie stap. Als iemand dan op ten duur ook nog eens zelf met dat soort ideeen gaat komen is het doel al zo goed al bereikt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141729334
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Of praat eerst eens met hem in plaats van je direct te laten palen door vreemden. :')
als ze al van alles geprobeerd heeft en er is een "communicatie probleem" moet je af en toe je tanden laten zien,en waarschijnlijk heeft ze een hoog libido,erg vervelend als de man totaal geen reactie geeft.
pi_141729380
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:09 schreef x.Vira het volgende:

[..]

En jij bent de relatie deskundige van Fok! zo te horen?
Een van de, jazeker!
pi_141729484
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Als een keertje seks op de bank ipv in bed voor het slapen gaan al een probleem is is een trio vragen een hele stevige stap te ver ;)

Kan niet aanraden dit zo aan te pakken, want ik denk dat iemands hakken dan al helemaal achterover gaan, dat is teveel ineens.
Maak kleine stapjes, als iemand al mee wil gaan in ideeen zoals een keer op de bank op keukentafel dan is dat al een hele mooie stap. Als iemand dan op ten duur ook nog eens zelf met dat soort ideeen gaat komen is het doel al zo goed al bereikt.
als hij in bed al geen zin heeft,gaat van het bankstel zijn piemel waarschijnlijk ook niet werken,maar proberen kan geen kwaad natuurlijk.
pi_141729494
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:48 schreef gustaf het volgende:

[..]

als ze al van alles geprobeerd heeft en er is een "communicatie probleem" moet je af en toe je tanden laten zien,en waarschijnlijk heeft ze een hoog libido,erg vervelend als de man totaal geen reactie geeft.
Nee.

Je tanden zo laten zien zorgt alleen maar voor meer afstand, het spreekt van een groot onbegrip voor elkaar en zorgt er niet voor dat mensen tot elkaar komen en op gedeelde grond uitkomen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141729524
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:54 schreef gustaf het volgende:

[..]

als hij in bed al geen zin heeft,gaat van de keukentafel zijn piemel waarschijnlijk ook niet werken,maar proberen kan geen kwaad natuurlijk.
Beter dan de boel zo op scherp zetten...

Het is beter als beide op gedeelde grond uit willen komen en ook vanuit dat vertrekpunt handelen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141729657
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Beter dan de boel zo op scherp zetten...

Het is beter als beide op gedeelde grond uit willen komen en ook vanuit dat vertrekpunt handelen.
waarschijnlijk zoekt ze een man met pit!! Een echte kamasutra-koning zeg maar,en als er dat bij manlief niet in zit,gaat er dat waarschijnlijk ook niet uit komen,mensen veranderen nu eenmaal wel eens in een relatie.
pi_141729760
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:59 schreef gustaf het volgende:

[..]

waarschijnlijk zoekt ze een man met pit!! Een echte kamasutra-koning zeg maar,en als er dat bij manlief niet in zit,gaat er dat waarschijnlijk ook niet uit komen,mensen veranderen nu eenmaal wel eens in een relatie.
Daar ben ik het mee eens. Als iemand gewoon een ander libido heeft en andere wensen dan is dat zo, daar is niet zo heel veel aan te doen.
Maar je kan wel proberen dichter bij elkaar te komen, een compromis te sluiten waar beiden blij mee zijn. Dat gaat niet door heel hoog in te zetten, om dingen voor te stellen die zo ver buiten wat iemand wil te leggen. Dat doe je door kleine stapjes naar elkaar toe te zetten en elkaar te accepteren zoals je beide bent.
Dat betekend in deze dat als hij dan zegt laten we hier op de bank alvast wat friemelen voordat we naar boven gaan al een fikse stap is die je zou moeten waarderen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141729964
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:48 schreef gustaf het volgende:

[..]

als ze al van alles geprobeerd heeft en er is een "communicatie probleem" moet je af en toe je tanden laten zien,en waarschijnlijk heeft ze een hoog libido,erg vervelend als de man totaal geen reactie geeft.
Van alles heeft geprobeerd :').

Ze heeft een keer in een negligé door de keuken gehuppeld en een keer in een ruzie geroepen dat "de seks ook nog eens slecht is :(".

Then again, mijn piemel kruipt ook m'n buik in bij het lezen van TS d'r posts, dus ik snap de arme man ook wel.
pi_141731917
quote:
10s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Van alles heeft geprobeerd :').

Ze heeft een keer in een negligé door de keuken gehuppeld en een keer in een ruzie geroepen dat "de seks ook nog eens slecht is :(".

Then again, mijn piemel kruipt ook m'n buik in bij het lezen van TS d'r posts, dus ik snap de arme man ook wel.
gaat ook moeilijk worden als iemand op geen enkel signaal reageert,vandaar ook mijn stelling om dan maar een keer iemand op de kast te jagen.
  maandag 30 juni 2014 @ 19:35:06 #82
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141734223
Hahahaha gelukkig kruipt de piemel van m'n vent niet z'n buik in.. Het is zegmaar minder geworden toen ik een beetje hoogzwanger begon te worden. Voor de zwangerschap werd ik al ketsgeil van m'n eigen hoe een mooi figuurtje ik had waar ik als onzekere tiener alleen maar kon dromen en dat is ook eindelijk weer een beetje terug.. En daarbij loop ik standaard half naakt rond dus en dan werkt het wel soms om zijn aandacht te trekken maar niet altijd.. Maar dat beetje tegen gas mis ik.. Al zal daar inderdaad wel praten en tijd voor nodig zijn..

En daarbij zou ik zelf geen trio met een andere man willen en de mijne al helemaal niet.. Uit een dronken ervaring met mijn vorige vriend weet ik wel dat een trio met een vrouw alleen maar op een slappe pik voor hem uitkomt..
pi_141734655
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:15 schreef x.Vira het volgende:
Maargoed.. Niet dat me dat wat boeit..
Het boeit je wel, anders bracht je het niet naar voren. :{
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_141735147
Jezus slet :') en wat een taalgebruik
pi_141735402
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:50 schreef -supergirl- het volgende:
Jezus slet :') en wat een taalgebruik
Fass an. Kan ze het mee doen. Driewerf eens!
pi_141736219
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:15 schreef x.Vira het volgende:
Ik ben gewoon sexueel gefrustreerd, klaar.

Ik heb meerdere relaties gehad waarvan de mannen min of meer hun pootjes nooit thuis konden houden en waarbij het een beetje to much is.. Ik hou allemaal niet van de kleffe handjes vast houden gemeuk enzo..

Maar de man waar ik nu al 4 jaar een relatie mee heb is gewoon total opposite.. Absoluut niet aanhangelijk tot het punt van he nou je mag echt wel AF EN TOE mijn handjes vast houden.. Totale gentle man in betaald vanaf het eerste moment eigenlijk standaard voor mijn eten tenzij ik het zelf aan bied.. Maar restaurants en dergelijke.. Tja onder de 19 moet je eigenlijk ook niet gaan verwachten dat een of ander straat arm menneke wat nog bij z'n ouders woont iets beter dan de mac kan trakteren.. Maargoed.. Niet dat me dat wat boeit.. In het begin kon ik ook tegen hem zeggen dat ik het wel een keer in z'n auto wilde doen.. Dus deden we dat een keer.. en vervolgens niet meer.. We hebben een keer op een gezellig avondje met oud en nieuw het op de bank gedaan onder invloed van... Maar verder doen we het echt alleen in bed.. en voornamelijk 2 posities.. Geen wonder dat het alleen maar minder en minder word.. Maar omdat meneer zo verdomme afstandelijk is tot het punt waarop ik gewoon geen idee meer heb wanneer ik z'n broek gewoon van em af zou kunnen rukken en hem gewoon midden in de keuken bwv zou gaan pijpen.. Dat moment is er ook nooit om dan zelf dat initiatief te nemen.. Half naakt door het huis huppelen met een klein stringetje aan een een kort negligeetje heeft ook bar weinig effect.. En in het verleden heb ik geprobeerd om hem gewoon genoeg te pijpen a 3x per week minstens en dan nog neemt hij echt 0,0 initiatief en ik ben het zat ik ben zo sexueel gefrustreerd als de neten.. Ik wil gewoon meer en andere sex dan alleen bed sex voor het slapen gaan wat voornamelijk bestaat uit ik bovenop.. De tweede keus is op z'n hondjes.. Ik kan al niet op m'n rug gaan liggen want ik ben veelste klein met 1,63 en hij met 1,94 maar dat heeft in het verleden met andere mannen bar weinig uitgemaakt.. Pfff. Ik weet het niet hoor, ik moet gewoon klagen want zoals ik al begon ik ben sexueel gefrustreerd o|O
Omdat je zwanger geweest bent?
pi_141736425
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:50 schreef -supergirl- het volgende:
Jezus slet :') en wat een taalgebruik
ja een echte fokster!!
  dinsdag 1 juli 2014 @ 03:19:51 #88
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141754336
Zou hij in het verleden misschien een (seksueel) trauma hebben opgelopen? Dat zou wel het een en ander kunnen verklaren.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_141754354
Ik denk dat x.Vira ook wel weet wat het antwoord is... Maar ja, da's niet zo'n leuke oplossing.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 15:56:04 #90
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142173939
Nog een pareltje van TS. _O_
Ik hoop dat we veel van je mogen horen in de toekomst!
  vrijdag 11 juli 2014 @ 16:33:53 #91
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_142174964
Hm, geen idee hoe je dit op kan lossen. Nog nooit in een degelijke situatie verzeild geraakt.
Grote lengteverschil hebben jullie btw, lijkt me soms onhandig :P
pi_142176173
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:33 schreef TheMechanic het volgende:
Hm, geen idee hoe je dit op kan lossen. Nog nooit in een degelijke situatie verzeild geraakt.
Grote lengteverschil hebben jullie btw, lijkt me soms onhandig :P
Jup de 2 standjes die ze doen, zij bovenop of doggy zijn ook bijna de enige standjes die je kunt doen met iemand van zo lang. Vooral omdat zij nog eens zo kort is... ;)

( voor de normale mensen die niet acrobatisch aangelegen is )
  vrijdag 11 juli 2014 @ 17:28:07 #93
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_142176848
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:11 schreef Aloria het volgende:
Jup de 2 standjes die ze doen, zij bovenop of doggy zijn ook bijna de enige standjes die je kunt doen met iemand van zo lang. Vooral omdat zij nog eens zo kort is... ;)
Ja, ben blij dat ik nooit iemand heb gehad met zo'n lengteverschil dan :P
Heb wel ontdekt dat 69 juist lastiger gaat met iemand van je eigen lengte...
pi_142176983
Het is seKS.

Ga vreemd. Zag in een ander topic van je staan dat dat je niet vreemd is. (pun intended)
pi_142200669
Dus jij bied elke dag seX aan en hij doet er niets mee? Damn waste of resources... ;(
pi_142200717
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:03 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik herken mijn vriend vrijwel helemaal in jouw vriend...
;( Er zijn twee mannen die dagelijkse sex weigeren? :|W

pi_142207492
Ik 2 meter mijn vriendin 1.64m en zij kan gewoon op haar rug liggen en ik erboven op.

Geen problemen ofzo..

alleen heeft ze soms moeite met ademhalen
  zondag 13 juli 2014 @ 01:14:52 #98
388308 superbly
always hot
pi_142231262
moet je een dwerg nemen hahaaha
heb een keer een dwerg geneukt
was wel een rare ervaring hahahhaha
pi_142245392
Jeetje wat is TS een zeikwijf zeg, ik kan me voorstellen dat haar man totaal niet geïnteresseerd is. Als je die posts van TS leest in dit topic zou het libido van 90% van de mannen dalen tot een absoluut dieptepunt. Ik heb medelijden met haar man, die kan veel beter krijgen.

Nou toch sterkte met alles.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_142250052
TS, hebt u al geprobeerd om hem te helpen met zijn werk? Hij heeft het toch druk -waarschijnlijk ook regelmatig stress dan- en is moe van het werk toch?

Mensen die het ontspannender hebben, hebben vaak meer zin in alles. Daarnaast zal hij later wel meer blij zijn met een vrouw die kan meehelpen met veel zaken. Dat mensen willen slapen als ze vermoeid zijn, kunt u ze niet kwalijk nemen.
  maandag 14 juli 2014 @ 16:57:42 #101
37769 erodome
Zweefteef
pi_142288906
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:11 schreef Aloria het volgende:

[..]

Jup de 2 standjes die ze doen, zij bovenop of doggy zijn ook bijna de enige standjes die je kunt doen met iemand van zo lang. Vooral omdat zij nog eens zo kort is... ;)

( voor de normale mensen die niet acrobatisch aangelegen is )
Onzin, ben een krappe 1.60 en heb minnaars van over de 2 meter gehad, mijn partner is ook significant groter. Nooit een probleem met seks gehad en nee ik ben geen slangenmens en degene met wie ik naar bed ben geweest waren dat ook niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142290240
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Onzin, ben een krappe 1.60 en heb minnaars van over de 2 meter gehad, mijn partner is ook significant groter. Nooit een probleem met seks gehad en nee ik ben geen slangenmens en degene met wie ik naar bed ben geweest waren dat ook niet.
Ja wat moet ik hier mee ?

Ik zeg alleen dat er minder standjes zijn die goed werken. Je kunt ze natuurlijk allemaal doen. Maar ik merk welke standjes beter werken voor langere partners.

Maar dat begreep je niet helemaal uit mijn post zo te lezen :?
  maandag 14 juli 2014 @ 17:37:38 #103
37769 erodome
Zweefteef
pi_142290271
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:36 schreef Aloria het volgende:

[..]

Ja wat moet ik hier mee ?

Ik zeg alleen dat er minder standjes zijn die goed werken. Je kunt ze natuurlijk allemaal doen. maar ik merk welke standjes beter werken voor langere partners.

Maar dat begreep je niet helemaal uit mijn post zo te lezen :?
Ik heb die ervaring echt niet, werkt eigenlijk net zo goed, zonder slangenmens te zijn. 69 werkt zelfs beter als er wat lengteverschil is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142290359
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:37 schreef erodome het volgende:
69
Dat is prachtig maar ik heb het nooit over 96 gehad, heb je de goede poster wel voor je ?
Ik heb het over standjes in het algemeen. De ene werkt beter dan de ander en niet over een bepaald standje zoals 96 die jij er nu ineens bij haalt ?
  maandag 14 juli 2014 @ 17:41:25 #105
37769 erodome
Zweefteef
pi_142290390
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:40 schreef Aloria het volgende:

[..]

Dat is prachtig maar ik heb het nooit over 96 gehad, heb je de goede poster wel voor je ?
Ik heb het over standjes in het algemeen. De ene werkt beter dan de ander en niet over een bepaald standje zoals 96 die jij er nu ineens bij haalt ?
Ik heb het ook over standjes in zijn algemeen. Ben echt geen enkel standje tegen gekomen die niet net zo makkelijk ging met iemand met een fiks lengteverschil. 69(niet 96) gaat zelfs makkelijker met een lengteverschil.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142321191
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:36 schreef x.Vira het volgende:

Voor dat we een kind hadden was het ook niet zo'n probleem
Je bent nu in de eerste plaats een moeder en geen vrouw meer.
Dat maakt je seksueel gezien een stuk minder aantrekkelijk voor een man, die dan hooguit nog de plicht vervuld.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 15:30:49 #107
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_142325359
Nee, echt??!!...

Maar dat argument is echt onzin, er zijn hier genoeg single moeders die op hun 16e een kind of 2 eruit lanceren waarvan je eigenlijk afvraagt wie wil/wou daar nou op klimmen.. Zo van dude, jou kop zou meer dan genoeg anti-conceptie zijn..En daarbij is mijn zoontje niet zo jong meer dat er geen routine inzit, 's avonds gaat hij gewoon naar bed en met wat geluk slaapt hij tot de ochtend erna.

Dat ik er na de bevalling uitzag als een opgeblazen walrus en dat ik bijna in tweeën ben gesplitst tijdens de bevalling en hij daardoor allemaal geen zin had snap ik, maar ik mocht er niet eens aan z'n piemel sabbelen dus als hij geen zin heeft voor wat voor reden dan mag ik ook niet met zijn piemel spelen, zou jij daar ook niet gefrustreerd van worden.. Tijdens mijn duivelse opoffering elke maand mag dat ook niet.. :'(
pi_142326378
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 15:30 schreef x.Vira het volgende:
Nee, echt??!!...

Maar dat argument is echt onzin, er zijn hier genoeg single moeders die op hun 16e een kind of 2 eruit lanceren waarvan je eigenlijk afvraagt wie wil/wou daar nou op klimmen.. Zo van dude, jou kop zou meer dan genoeg anti-conceptie zijn..En daarbij is mijn zoontje niet zo jong meer dat er geen routine inzit, 's avonds gaat hij gewoon naar bed en met wat geluk slaapt hij tot de ochtend erna.

Dat ik er na de bevalling uitzag als een opgeblazen walrus en dat ik bijna in tweeën ben gesplitst tijdens de bevalling en hij daardoor allemaal geen zin had snap ik, maar ik mocht er niet eens aan z'n piemel sabbelen dus als hij geen zin heeft voor wat voor reden dan mag ik ook niet met zijn piemel spelen, zou jij daar ook niet gefrustreerd van worden.. Tijdens mijn duivelse opoffering elke maand mag dat ook niet.. :'(
Je geeft zelf de oplossing om uit je cirkel van sexuele frustratie te komen:
Word een single mum en er zijn weer genoeg mannen die je met plezier aan hun piemel laten zitten, maar voor je partner waarmee je kinderen hebt gekregen zul je nooit meer een seksueel begeerlijke vrouw worden, maar voor altijd vooral de moeder van zijn kinderen zijn.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 16:13:14 #109
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_142326766
Kind. Enkelvoud.

Ik heb er maar een, is genoeg zo. Hoef er niet zo als een benefits mum walrus uit te komen te zien met een poessie die tussen hun enkels hangt. En ik hoef al helemaal geen schooier die er op geilt om een milf te naaien..

Ik wil gewoon mijn eigen vent weer vaker neuken :D Maar ik ben vooral seksueel gefrustreerd voor ik ongesteld moet worden en dit topic heb ik daar net voor geopend.. Ondertussen is dat al weer voorbij en ben ik minder gefrustreerd haha
pi_142326989
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 16:13 schreef x.Vira het volgende:

Ik wil gewoon mijn eigen vent weer vaker neuken :D
Gaat nooit meer gebeuren.

quote:
Maar ik ben vooral seksueel gefrustreerd voor ik ongesteld moet worden en dit topic heb ik daar net voor geopend.. Ondertussen is dat al weer voorbij en ben ik minder gefrustreerd haha
Tot over een weekje of 2. :)
  dinsdag 15 juli 2014 @ 16:51:05 #111
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_142327918
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 16:20 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Gaat nooit meer gebeuren.

Is al gebeurd :+
  dinsdag 15 juli 2014 @ 16:58:58 #112
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142328130
Hij neukt een ander hij wil je uitgescheurde en dichtgenaaide kut gewoon niet meer voelen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 15 juli 2014 @ 17:02:37 #113
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_142328227
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 15:30 schreef x.Vira het volgende:
Nee, echt??!!...

Maar dat argument is echt onzin, er zijn hier genoeg single moeders die op hun 16e een kind of 2 eruit lanceren waarvan je eigenlijk afvraagt wie wil/wou daar nou op klimmen.. Zo van dude, jou kop zou meer dan genoeg anti-conceptie zijn..En daarbij is mijn zoontje niet zo jong meer dat er geen routine inzit, 's avonds gaat hij gewoon naar bed en met wat geluk slaapt hij tot de ochtend erna.

Dat ik er na de bevalling uitzag als een opgeblazen walrus en dat ik bijna in tweeën ben gesplitst tijdens de bevalling en hij daardoor allemaal geen zin had snap ik, maar ik mocht er niet eens aan z'n piemel sabbelen dus als hij geen zin heeft voor wat voor reden dan mag ik ook niet met zijn piemel spelen, zou jij daar ook niet gefrustreerd van worden.. Tijdens mijn duivelse opoffering elke maand mag dat ook niet.. :'(
Sabbel je toch aan een andere pipi :')
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 17:04:30 #114
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142328294
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 15:30 schreef x.Vira het volgende:
Nee, echt??!!...

Maar dat argument is echt onzin, er zijn hier genoeg single moeders die op hun 16e een kind of 2 eruit lanceren waarvan je eigenlijk afvraagt wie wil/wou daar nou op klimmen.. Zo van dude, jou kop zou meer dan genoeg anti-conceptie zijn..En daarbij is mijn zoontje niet zo jong meer dat er geen routine inzit, 's avonds gaat hij gewoon naar bed en met wat geluk slaapt hij tot de ochtend erna.

Dat ik er na de bevalling uitzag als een opgeblazen walrus en dat ik bijna in tweeën ben gesplitst tijdens de bevalling en hij daardoor allemaal geen zin had snap ik, maar ik mocht er niet eens aan z'n piemel sabbelen dus als hij geen zin heeft voor wat voor reden dan mag ik ook niet met zijn piemel spelen, zou jij daar ook niet gefrustreerd van worden.. Tijdens mijn duivelse opoffering elke maand mag dat ook niet.. :'(
Issie niet gewoon stiekem homo?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 17 juli 2014 @ 15:47:55 #115
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_142399912
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Onzin, ben een krappe 1.60 en heb minnaars van over de 2 meter gehad, mijn partner is ook significant groter. Nooit een probleem met seks gehad en nee ik ben geen slangenmens en degene met wie ik naar bed ben geweest waren dat ook niet.
Ik moet mezelf anders enorm oprollen en het is echt een work out op de spieren laag in m'n buik die echt een flinke klap van de baby hebben gehad en nu pas een beetje uit coma aan het komen zijn... Al is het wel gelukt vannacht, zijn initiatief.. En daarbij was het niet de eerste keer deze week dus hij is geen homo en hij wil me zeker nog wel neuken :6
pi_142400137
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:47 schreef x.Vira het volgende:

[..]

Ik moet mezelf anders enorm oprollen en het is echt een work out op de spieren laag in m'n buik die echt een flinke klap van de baby hebben gehad en nu pas een beetje uit coma aan het komen zijn... Al is het wel gelukt vannacht, zijn initiatief.. En daarbij was het niet de eerste keer deze week dus hij is geen homo en hij wil me zeker nog wel neuken :6
Jij bent degene die klein is, hoezo zou jij je dan op moeten rollen?
Al met al heb ik echt nog nooit problemen gehad met seks met een groot lengteverschil, waar een wil is is een weg en ik denk dat het vooral daaraan ontbreekt bij jouw partner, die vindt het allemaal wel best zo.

Hoe oud is de baby aangezien je die nog als smoes gebruikt voor je lijf, dat is minder dan een half jaar geleden die bevalling?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:48:12 #117
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_142413510
M'n heupen omhoog..

Maar mijn kleine is bijna 13 maanden maar omdat die kut van een vroedvrouw geen geduld had en mijn kleine gedraaid zat, besloot ze me maar aan de weeën op wekkers te zetten wat hem uiteindelijk te gestressed maakte dat hij dankzij die kut met een tang gehaald moest worden aan daardoor had ik een 3e graads scheur er aan over gehouden en aangezien je hier pas na 3 maanden een gyne kan zien was mij geadviseerd alleen mijn bekkenbodem te trainen om een verzakking te voorkomen.. Daarbij had mijn kleine baby'tje echt voorrang dan mijn lijf weer zsm in shape te krijgen. Ik zat in maat 32/34 voor ik zwanger werd 38/40 voor de winter was echt geen helse ramp en zit nu weer in 36. Het enige wat weer een beetje strakker mag is m'n onderbuik en heupen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:37:05 #118
76108 bluuf
Powershell fan
pi_142450428
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:47 schreef x.Vira het volgende:

[..]

Ik moet mezelf anders enorm oprollen en het is echt een work out op de spieren laag in m'n buik die echt een flinke klap van de baby hebben gehad en nu pas een beetje uit coma aan het komen zijn... Al is het wel gelukt vannacht, zijn initiatief.. En daarbij was het niet de eerste keer deze week dus hij is geen homo en hij wil me zeker nog wel neuken :6
Je kan proberen om een kussen onder je kont te leggen, dat wilt er nog wel eens voor zorgen dat hij er beter bij kan.
pi_142451921
laat hem testosteronkuur doen
daar ligt t probleem namelijk
  zondag 20 juli 2014 @ 23:38:15 #120
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_142535844
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:23 schreef x.Vira het volgende:
Praten doen we al niet zo veel, al koetjes en kalfjes is meestal waar het over gaat.. Sex das taboe.. Ik heb wel verkering met een Engels man he! Die geen programma's zoals spuiten en slikken.. Terwijl vraag aan al mijn Nederlandse vriendinnen en die omschreven mij als "A. praat alleen maar over sex" en dat kan hier echt niet hoor.. Ik heb een vriendin hier die mij wel snapt maar haar sexleven is dan ook beduidend beter haha.. Verdomme meerendeel van de britten die ik ken.. En we praatte ook over sex maar dat was voor we echt een relatie hadden.. In een ruzie laat ik hem wel vaak weten dat ik waarschijnlijk gewoon gefrustreerd ben en wil neuken.. En dat doen we dan meestal ook die avond en dan weer 3 dagen niet.. En dan denk ik.. Shit man jij lijkt op de gemiddelde vrouw.. En dan istie moe en wil ie slapen.. Ja neuk me dan of laat me aan je paal lurken voor je gaat slapen dan denk ik.. Maar dan ist te laat he dan lichtie al te snurken..
Tijd dat je een ander vent opzoekt. Een relatie is houdbaar zolang alle 2 tevreden zijn. Jij bent dat blijkbaar al tijden niet. Beeindig je relatie en ga op zoek naar een ander. Zo moeilijk lijkt me dit niet in jou situatie. :*
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:05:14 #121
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_142592504
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:38 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Tijd dat je een ander vent opzoekt. Een relatie is houdbaar zolang alle 2 tevreden zijn. Jij bent dat blijkbaar al tijden niet. Beeindig je relatie en ga op zoek naar een ander. Zo moeilijk lijkt me dit niet in jou situatie. :*
Geen wonder dat vrouwen in sletten veranderen wanneer je maar opzoek moet naar een nieuwe lul wanneer je door een 'rough' patch of geen/minder seks gaat.. Geweldig advies vriend. ;)
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:37:58 #122
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142593736
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:15 schreef x.Vira het volgende:
wanneer ik z'n broek gewoon van em af zou kunnen rukken en hem gewoon midden in de keuken bwv zou gaan pijpen.. Dat moment is er ook nooit om dan zelf dat initiatief te nemen.. Half naakt door het huis huppelen met een klein stringetje aan een een kort negligeetje heeft ook bar weinig effect.
How you doin'? O+ :W
  dinsdag 22 juli 2014 @ 14:21:06 #123
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_142595352
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef Trankilo het volgende:

[..]

How you doin'? O+ :W
Fijn om te horen dat er wel mensen bestaan die dat waarderen ^O^
  dinsdag 22 juli 2014 @ 14:44:40 #124
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142596404
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:21 schreef x.Vira het volgende:

[..]

Fijn om te horen dat er wel mensen bestaan die dat waarderen ^O^
Alle mannen kunnen dat wel waarderen (denk ik). Daarom denk ik ook dat het probleem van je vriend zit in zijn testosteron gehalte. Oplossingen:

• testosteron pillen
• vitamine b
• voldoende slaap
• broccoli
• veel seks (je kan er aan wennen)
• sporten!

Als hij daar eventjes aan gaat werken, beukt hij je over een maandje van Stonehenge naar de Highlands.
pi_142596703
Misschien heb je wel een ongelooflijke stink poes :Y
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:39:40 #126
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_142605098
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:44 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Alle mannen kunnen dat wel waarderen (denk ik). Daarom denk ik ook dat het probleem van je vriend zit in zijn testosteron gehalte. Oplossingen:

• testosteron pillen
vitamine b
voldoende slaap
broccoli
• veel seks (je kan er aan wennen)
• sporten!

Als hij daar eventjes aan gaat werken, beukt hij je over een maandje van Stonehenge naar de Highlands.
Die doorgestreepe heeftie denk sws niet genoeg ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:52 schreef waaizokjurius het volgende:
Misschien heb je wel een ongelooflijke stink poes :Y
Wil je even komen ruiken? :Y) Maar nee mijn poes stinkt niet, ik weet hoe de douche werkt (vergeleken met sommige hier in de buurt :r ) en als het dat al zou doen ben ik de eerste die naar de dokter rent om mijn benen te spreidden! :Y
pi_142615991
Volgens mij hoef je je nog nergens zorgen om te maken. Genoeg mannen die even minder zin hebben nadat ze papa zijn geworden en gezien hebben dat hun vriendin enigszins uitgescheurd is.

Blijf hem gewoon opgeilen, hij trekt je vanzelf wel weer helemaal uit elkaar!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:57:47 #128
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_142617546
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:26 schreef YeahYeahM het volgende:
Volgens mij hoef je je nog nergens zorgen om te maken. Genoeg mannen die even minder zin hebben nadat ze papa zijn geworden en gezien hebben dat hun vriendin enigszins uitgescheurd is.

Blijf hem gewoon opgeilen, hij trekt je vanzelf wel weer helemaal uit elkaar!
:* ^O^
pi_142626074
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:39 schreef x.Vira het volgende:

[..]

Die doorgestreepe heeftie denk sws niet genoeg ;)

[..]

Wil je even komen ruiken? :Y) Maar nee mijn poes stinkt niet, ik weet hoe de douche werkt (vergeleken met sommige hier in de buurt :r ) en als het dat al zou doen ben ik de eerste die naar de dokter rent om mijn benen te spreidden! :Y
Heeft niks met goed douchen te maken! Hij kan jouw geur misschien niet lekker vinden en daardoor zijn 'sexdrive' verliest. Wat voor de een stinkt kan voor de ander heerlijk ruiken.
pi_142631365
Lust zit em in de ego, dus wat is voor jou die achterliggende gedachte van je behoefte?
Je komt bovendien wel erg jong/kinderlijk over met je uitsprake, terwijl je al wel moeder bent en een langdurige relatie hebt...

Misschien, juist omdat je vriend nog steeds wat schaamte kent, hij helemaal niet zo weg is van jouw 'neuk-me-nu-overal' houding?
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:44:33 #131
431636 zomaariemand25
af en toe heb ik een vraag
pi_142635145
niks zeikwijf, wat denkt die vent wel niet! duidelijk geval van gewoon een super saaie kerel die toevallig groot en mooi is en denkt dat hij doet zoals het hoort. maar op gebied van seks klinkt hij gewoon saai, ik zou als 25 jarige jongen maar dan 1.75 wel raad weten met je :P
maar goed...
duidelijk tegen hem zeggen dat je hem saai vind op het gebied van sex, jongens/mannen zijn direct! gewoon precies vertellen wat je dwars zit, klinkt moeilijk... maar werkt het beste
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:21:28 #132
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_142639111
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef zomaariemand25 het volgende:
niks zeikwijf, wat denkt die vent wel niet! duidelijk geval van gewoon een super saaie kerel die toevallig groot en mooi is en denkt dat hij doet zoals het hoort. maar op gebied van seks klinkt hij gewoon saai, ik zou als 25 jarige jongen maar dan 1.75 wel raad weten met je :P
maar goed...
duidelijk tegen hem zeggen dat je hem saai vind op het gebied van sex, jongens/mannen zijn direct! gewoon precies vertellen wat je dwars zit, klinkt moeilijk... maar werkt het beste
Een taxi chauffeur vertelde mij ooit doodleuk dat mannen anders naar seks gaan kijken of zoiets. En dan niet meer zo vaak willen als een geile tiener of jong twintiger dat zou doen of iets in die trant. Dus misschien als mijn vent geen 34 zou zijn maar 25 dan zou hij dat ook wel weten haha :+

Ja maar dat is toch lullig om gewoon lekker recht door zee te zeggen van, nou schat. Ik begrijp al die onzin wel over dat verschil in willen enzo maar uhm je bent gewoon saai in bed, dus als ik je nu gewoon een keer mag pijpen onder de douche dan uh zou dat heel fijn zijn.. En als we daar nou eens wat nieuws uitproberen he, noh? Dan rent hij gillend weg of misschien wel in silence!
pi_142662923
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef x.Vira het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch lullig om gewoon lekker recht door zee te zeggen van, nou schat. Ik begrijp al die onzin wel over dat verschil in willen enzo maar uhm je bent gewoon saai in bed, dus als ik je nu gewoon een keer mag pijpen onder de douche dan uh zou dat heel fijn zijn.. En als we daar nou eens wat nieuws uitproberen he, noh? Dan rent hij gillend weg of misschien wel in silence!
Dat dus!
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:02:10 #134
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_142664067
Ja maar dat heb ik dus recentelijk al een keer zo voorgesteld!
pi_142664465
Ik wou eigenlijk zeggen ik en me vriendin hebben het zelfde alleen zie ik er geen probleem in. Zover ik weet zei ook niet.

Misschien drogeren :)
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:24:28 #136
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_142677858
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:10 schreef tailfox het volgende:
Ik wou eigenlijk zeggen ik en me vriendin hebben het zelfde alleen zie ik er geen probleem in. Zover ik weet zei ook niet.

Misschien drogeren :)
Jaaaa maar dan heb je ook gewoon meer gelijke behoeftes he! :p Drogeren werkt sws altijd haha
pi_142677996
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:10 schreef tailfox het volgende:
ik en
me vriendin
het zelfde
zei ook
:')
pi_142679956
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:24 schreef x.Vira het volgende:

[..]

Jaaaa maar dan heb je ook gewoon meer gelijke behoeftes he! :p Drogeren werkt sws altijd haha
beetje opgeilende middelen.
pi_142680763
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:02 schreef x.Vira het volgende:
Ja maar dat heb ik dus recentelijk al een keer zo voorgesteld!
Voordat jullie een kind kregen, was jouw man/vriend altijd diegene die het initiatief nam? Is hij dominant? Dan is dit misschien niet de juiste tactiek..

Maar come on, elke man moet toch geil worden als zijn vriendin voorstelt hem goed te pijpen onder de douche :D
pi_142685167
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:53 schreef Dethroned het volgende:
Lust zit em in de ego, dus wat is voor jou die achterliggende gedachte van je behoefte?
Je komt bovendien wel erg jong/kinderlijk over met je uitsprake, terwijl je al wel moeder bent en een langdurige relatie hebt...

Misschien, juist omdat je vriend nog steeds wat schaamte kent, hij helemaal niet zo weg is van jouw 'neuk-me-nu-overal' houding?
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')