abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fossiel zondag 20 oktober 2002 @ 02:25:21 #1
2628 Karin
pi_6371385
Vervolg van:
Zwangerschap en Kindertjes deel 32
Zwangerschap en kindertjes..... deel 31
Zwangerschap & kindertjes deel 30
Zwangerschap en kindertjes deel 29!
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 28
zwangerschap en kinderen deel 27
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 26
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 25
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 24
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 23
Zwangerschap en kindertjes....deel 22
Zwangerschap en kindertjes..... deel 21
Zwangerschap en kindertjes..... deel 20
Zwangerschap en kindertjes.....deel 19
Zwangerschap en kindertjes.....deel 18
Zwangerschap en kindertjes.....deel 17
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 16!
Zwangerschap en kindertjes.....deel 15 (!!!)
Zwangerschap en kindertjes.....deel 14
Zwangerschap en kindertjes ... deel 13!
Zwangerschap en kindertjes.....deel 12
Zwangerschap en kindertjes deel 11
Zwangerschap en kindertjes.....deel 10
Zwangerschap en kindertjes ... deel 9
Zwangerschap en kindertjes...deel 8
Zwangerschap en kindertjes...deel 7
Zwangerschap en babietjes.......deel 6 !
Zwangerschap en Babietjes...deel 5
Zwangerschap en babies deel 4
Deel drie van de babies dus!
En hoe gaat het met de babies?
Gered uit de crash Met dank aan Arcee
De '"pret"echo ! en andere babyzaken....
Zwangerschap week 17, 18 en 19
In mijn buik..

A.s. papa's en mama's:

4 november 2002: Angelic1
6 november 2002: Spuuglokje
7 november 2002: joandutch (papa)
3 januari 2003: Tinkepink
5 januari 2003: D-Fens (papa)
19 februari 2003: Karin
?? februari 2003: dice (papa)
3 maart 2003: Dinus
6 april: Angel22
?? juni: phileine en Voyeur

Babietjes:

14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
6 december 2001: Kim, dochter van mooni
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
24 december 2001: Jack, zoon van Jacksmama
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej

Dreumesjes:

15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter
29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic

Peutertjes & Kleutertjes:

17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 20-10-2002 11:05]

  FOK!fossiel zondag 20 oktober 2002 @ 02:48:28 #2
2628 Karin
pi_6371558
Dikke ET!! Sterkte deze dagen tot maandagavond.

Dinus wat een verhaal, kan me voorstellen dat de schrik er goed inzit als je hoort dat mensen lang na hun uitgerekende datum nog niet bevallen zijn. (ik ken er ook 1, vind dit echt heel eng, ik hoop maar dat ik niet hoef te gillen dat ze het moeten inleiden als ik eventueel ook wat te laat ben. En ik hoop maar dat ik dan serieus genomen wordt).

Phileine wat moet dat naar zijn geweest, 3 x achter elkaar een miskraam. Elke keer weer die hoop die dan toch weer de grond in geboord wordt, gatverdamme!

En die jaloersigheid ken ik hoor! Dat bij mij op een gegeven moment het "1 jaar proberen" in de buurt was ging ik op kraamvisite. Normaal gesproken geen enkel probleem, ik gun het iedereen en zeker haar (goede vriendin). Zag er zo tegenop om het kindje vast te houden en dan misschien de tranen niet kunnen inhouden. Achteraf viel het gelukkig echt reuze mee, toen ik het kindje zag kon ik niet anders dan blij voor haar zijn (en die tranen kwamen pas later in mijn eentje).
Maar inderdaad de verhalen van mensen die zwanger werden en die het niet echt gepland of gewild hadden die kon ik wel schieten!

Vanmorgen voelde ik eindelijk een schopje door mijn buikvet heen. Dus Peet heeft een flink aantal keer met zijn handen op mijn buik gestaan, wachten tot hij het ook voelde. En elke keer dat Peet zijn handen op mijn buik legde schopte het precies aan de andere kant en daarna was het muisstil meteen. Jammer hoor want ik wil het nu toch wel echt met hem delen.

Zo en dan is het nu echt bedtijd! [sub]visite de deur uit, computer uitzetten en dan kan ik het toch niet laten om eventjes het babytopic te checken[/sub]

  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 oktober 2002 @ 10:00:33 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_6372106
Pssst, Karin, mag Christan nu naar de Peutertjes & Kleutertjes?

Meiden, ik leef mee met al jullie verhalen. Ik ben al heel lang lid van een mailinglist voor alleenstaande (wens)moeders, en ook daar zijn meiden die ivf, ki en dergelijke moeten doorstaan om hun wens waar te maken, en ook daar lukt het soms niet Ik heb heel veel respect voor jullie moed!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 20 oktober 2002 @ 10:18:25 #4
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_6372149
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 02:48 schreef Karin het volgende:
Dinus wat een verhaal, kan me voorstellen dat de schrik er goed inzit als je hoort dat mensen lang na hun uitgerekende datum nog niet bevallen zijn. (ik ken er ook 1, vind dit echt heel eng, ik hoop maar dat ik niet hoef te gillen dat ze het moeten inleiden als ik eventueel ook wat te laat ben. En ik hoop maar dat ik dan serieus genomen wordt).
Ach, er zijn ook positieve verhalen hoor. De eerste was 2 en halve week te laat en de tweede 2 weken. Op zich zou ik zo tekenen voor een inleiding. De oudste is binnen 4 uur geboren en de jongste met 2 uur. Ideaal hoor... Dat is wel een verademing dan. Balen dat je lang moet wachten, maar de bevalling is "heerlijk"!

Ik denk dat deze nu ook denkt "Ik mocht er eerst niet uit en nu blijf ik lekker extra lang zitten"

***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_6372377
Jeetje wat een verhalen weer.... Ik krijg het er benauwd van!!!
Ik hoop gewoon dat het net zo gaat als met Damien.
4 dagen vroeger dan de uitgerekende datum en binnen 5 uurtjes deruit...
Is wel een goed plan dacht ik zo.
  Jubileum moderator zondag 20 oktober 2002 @ 12:26:57 #6
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_6372942
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Pssst, Karin, mag Christan nu naar de Peutertjes & Kleutertjes?
Done!

Even snel tussendoor (meiden wat schrijven jullie toch prachtig, ik ben er helemaal stil van) :
Jessie jij zocht toch een wagenpak voor Bo? Iets regenbestendigs? Ik heb in de folder van het kruitvat of de Etos (er staan in allebei hele leuke babyspullen) een wagenpak gezien voor relatief weinig geld.
Misschien is het iets voor jou? Het komt deze week in de aanbieding.

-even op internet gezocht-
http://www.kruitvat.nl/voordeelmagazine/ dus.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_6373127
Wat aardig Lois.
Heb er net gekeken maar is tot maat 74
Ik heb er pas 1 via ebay gekocht voor 4 euro, en dat was maat 80 en was al aan de krappe kant. Moet dus maat 86 hebben. Ze word zo groot.

O ja Philpeine (schrijf ik niet goed geloof ik) en Voyeur van harte met jullie zwangerschap. Ik duim mee dat alles goed zal verlopen.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_6373169
Phil!!!!!!! (ow ja voyeur ook)

ontzettend gefeliciteerd, wij duimen hier de komende weekjes met jullie mee.

  † In Memoriam † zondag 20 oktober 2002 @ 13:03:21 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_6373170
die slaapzak met mouwen er aan hadden ze een 3 jaar terug moeten hebben. René sliep altijd met dr armen omhoog, altijd koude knuistjes. Nu ik het niet meer nodig heb zijn ze te koop voor een leuk bedrag.... dat heb ik nou aaaaaaaaaltijd

Ennuh gefeliciflappert met de zwangerschap phileine en Voyeur
*stront jaloers is*
Geniet er maar lekker van hoor, als je gevoel zegt dat het goed zit, zit het 99 van de 100 keer ook wel goed!!

Ik wil eigenlijk ook wel ff weten hoe't met toot is

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_6373941
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 13:03 schreef moussy het volgende:
die slaapzak met mouwen er aan hadden ze een 3 jaar terug moeten hebben. René sliep altijd met dr armen omhoog, altijd koude knuistjes. Nu ik het niet meer nodig heb zijn ze te koop voor een leuk bedrag.... dat heb ik nou aaaaaaaaaltijd

Ik wil eigenlijk ook wel ff weten hoe't met toot is


Slaapzak mouwen.. moet ik ook hebbuh dan!

Inderdaad... ik kijk al de hele tijd of Catootje zich al gemeld heeft...

  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 oktober 2002 @ 14:41:05 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_6374106
Zo'n slaapzak heet een Combisleep. Zijn vrij duur, maar wel het hele jaar te gebruiken omdat je de verschillende delen eruit kunt ritsen. Ik lees er veel positieve verhalen over.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_6375646
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n slaapzak heet een Combisleep. Zijn vrij duur, maar wel het hele jaar te gebruiken omdat je de verschillende delen eruit kunt ritsen. Ik lees er veel positieve verhalen over.
Leuk Sintkadootje!
Jonas slaapt ook altijd met zijn armpjes in de lucht en heeft ook altijd kouwe kluifjes. Wel lief gezicht
pi_6376392
Nu dus bij kruidvat voor de kleintjes heel goedkoop Sweej.


Enne Catoot doe is melden.

Enne Angelic1 ook

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 20 oktober 2002 @ 19:18:09 #14
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_6377803
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 17:42 schreef jessie het volgende:
Enne Angelic1 ook
Ik had me vanmorgen al gemeld! Ik hobbel nog steeds verder...
En hoe is het met spuuglokje?
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  zondag 20 oktober 2002 @ 19:46:32 #15
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_6378382
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 19:18 schreef Angelic1 het volgende:

[..]

Ik had me vanmorgen al gemeld! Ik hobbel nog steeds verder...
En hoe is het met spuuglokje?


Alles zit er nog in
Vanmorgen heb ik 7,39 km gefietst. Zomaar, omdat het zonnetje zo lekker scheen. De fietskar met Wouter en Sterre erin achter de fiets van m'n man, ik lekker zonder extra 'bagage' (behalve natuurlijk die dikke buik ). Normaal gesproken vind ik fietsen vreselijk, maar dit ommetje was heerlijk.
Ik krijg wel steeds meer last van mijn heupen en rug nu. Maar rustig aan doen zit er gewoon niet in met twee kleine kinderen om je heen. Morgen gaan ze weer naar school na een weekje vakantie, dus dat is wel weer rustiger.
pi_6378512
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n slaapzak heet een Combisleep. Zijn vrij duur, maar wel het hele jaar te gebruiken omdat je de verschillende delen eruit kunt ritsen. Ik lees er veel positieve verhalen over.
Yes, hier hebben we de Combisleeper, en we zijn bijzonder tevreden! Heb me vorig jaar helemaal suf gezocht naar iets met lange mouwen (wie verzint dat in hemelsnaam, winterslaapzakken zonder mouwen!), maar nergens te vinden. Bovendien: bij ons is het echt niet bijzonder warm zo 's nachts, en als je dan heel erg diep slaapt, is bijna elke slaapzak (zelfs als het een winterslaapzak is) te koud!

Die Combisleeper is de enige die Jorden wél warm houdt. Wel vind ik ze behoorlijk aan de prijs. Er zijn twee maten: een voor het eerste levensjaar, en een voor 1-3. Vorig jaar december heb ik voor Jorden - die was toen dus ruim 1/2 jaar - het grote model gekocht. Die was natuurlijk te groot, maar daarom heb ik de hals aan twee kanten aan elkaar genaaid, om het halsgat kleiner te maken. Je moet er toch niet aan denken als je kind ín de slaapzak verdwijnt...

De mouwtjes heb ik vorig jaar omgeslagen.

Nu past de slaapzak dus prima, en hebben we 'm al weer een paar weken in gebruik. Het is echt een vierseizoenending, de mouwen kunnen eraf, maar hij bestaat ook nog eens uit een binnen- en buitenslaapzak (als je begrijpt wat ik bedoel).

-edit- Aha, slachtoffer van het cookiemonster -

  zondag 20 oktober 2002 @ 19:59:17 #17
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_6378625
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 19:46 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]
Ik krijg wel steeds meer last van mijn heupen en rug nu. Maar rustig aan doen zit er gewoon niet in met twee kleine kinderen om je heen. Morgen gaan ze weer naar school na een weekje vakantie, dus dat is wel weer rustiger.


Bij mij gaat de oudste morgen ook weer naar school. Deze vakantie viel me wel erg zwaar! Ik had het idee dat ze 3 x zo druk waren de afgelopen week, dus ik ben lichtelijk gesloopt... Dinsdag is de jongste ook een ochtendje naar de pz, dus dan heb ik weer even rust Dinsdag overigens ook weer naar de verloskundige...
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_6378714
die winterslaapzak klinkt ideaal, maar vindt het enorm groot voor alicia. Iemand tips om zo'n kleine hummel warm te houden ?? (behalve lekker pyjama aan, dekentje en zorgen dat de kamer minimaal 16-18 graden is ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 oktober 2002 @ 20:12:05 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_6378803
Sokjes Knor, of heeft ze pyjama's met voetjes? En een gewone slaapzak in een kleine maat, is dat niks? Christan is een enorme woeler, dus die slaapt altijd in een slaapzak. Het is nooit te voorspellen aan welke kant van het bed hij ligt, en als ik een deken over hem heenleg ligt hij daar 's morgens steevast bovenop.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_6379047
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Sokjes Knor, of heeft ze pyjama's met voetjes? En een gewone slaapzak in een kleine maat, is dat niks? Christan is een enorme woeler, dus die slaapt altijd in een slaapzak. Het is nooit te voorspellen aan welke kant van het bed hij ligt, en als ik een deken over hem heenleg ligt hij daar 's morgens steevast bovenop.
ze heeft idd altijd sokjes of een mallot aan in bed. maar daarmee houd ik het bovenlijfie niet warm. Ze heeft nu sochtends ijsklompies aan handjes en een zeer koude neus (wat overigens niet fijn aanvoelt bij het voeden, zowel de neus als d'r knuissies)

verder is ze wel een woelwater, maar niet sterk genoeg om de deken verder dan haar middel van d'r af te gooien.

  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 oktober 2002 @ 20:41:56 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_6379286
Slaapzak met mouwtjes? Die hebben ze bij de Hema. Alleen voor de neus helpt het niet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_6379744
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 20:05 schreef Knorretje het volgende:
die winterslaapzak klinkt ideaal, maar vindt het enorm groot voor alicia.
Je hebt die Combisleeper ook in kleiner model, daar past Alicia vast wel in. Nou hou ik op om reclame te maken hoor!

En tips: al eerder genoemd, van die velours pakjes met voetjes (sommige mensen verfoeien ze, maar ik vind het vreselijk jammer dat ze maar tot maat 68 soms 74 gaan).

  zondag 20 oktober 2002 @ 21:14:12 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_6379887
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:06 schreef Nausicaa het volgende:

[..]


En tips: al eerder genoemd, van die velours pakjes met voetjes (sommige mensen verfoeien ze, maar ik vind het vreselijk jammer dat ze maar tot maat 68 soms 74 gaan).


Sokjes met vetertjes rond de enkels hier nog overheen voor de warme voetjes..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!fossiel zondag 20 oktober 2002 @ 21:19:32 #24
2628 Karin
pi_6380001
Net de Bevalling gekeken. Kon het de laatste tijd voordat ik zwanger was niet kijken, maar nu is het ook niet fijn hoor. Komt nu toch wel dichtbij ookal duurt het nog 4 maanden. Ik heb altijd de instelling gehad "de vrouwen in Afrika bevallen eventjes achter een boom, binden het kind op de rug en gaan verder met hun werk, waarom moet het hier dan zo moeilijk gemaakt worden" maar nu ik er zelf voorsta begin ik hem zo langzamerhand een klein beetje te knijpen. Maar zo begin ik ondertussen over meer dingen te piekeren, terwijl ik normaalgesproken echt een hele nuchtere houding heb "we zullen wel zien als het zover is". Het zal er wel bijhoren allemaal.
pi_6380136
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:06 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

Je hebt die Combisleeper ook in kleiner model, daar past Alicia vast wel in. Nou hou ik op om reclame te maken hoor!


Heb ze gezien alleen heb ik dat kwa geld er niet voor over.

[/quote]
En tips: al eerder genoemd, van die velours pakjes met voetjes (sommige mensen verfoeien ze, maar ik vind het vreselijk jammer dat ze maar tot maat 68 soms 74 gaan).
[/quote]

ik verfoei ze. Ze zitten totaal niet lekker, als ze aan het woelen is draait mevrouw haar benen alle kanten op, schieten uit het voetje en komen dwars in het broekje te zitten, reultaat: of het hele broekje is uit getrapt of mevrouw begint te gillen/krijsen. Maar goed das ieders eigen gevoel/ervaring.

Besloten heeft extra dekentje in het bedje te doen, kijken of dat helpt.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')