Wat zou ik het beste kunnen doen?
Situatie is als volgt: bij bestellen van een MS surface pro krijg ik na het moment van klikken op 'koop nu' de melding dat er een technische storing is: probeer het opnieuw in een nieuw venster. Dat dus gedaan. Weer een foutmelding, met de melding: try using an internet explorer window.
Zucht.
Weer gedaan, maar nu met creditcard ipv paypal. En weer mislukt. Dus ik denk: ik probeer het van de week nog wel een keer.
Nu krijg ik echter 2 maal een mail van paypal dat er 1000+ euro afgeschreven gaat worden. Op de rabobank site zie ik gelukkig nog niet dat de derde poging met credit card ook afgeschreven gaat worden. Het gekke is verder dat de order niet eens zichtbaar is in de MS store.
Dat wordt waarschijnlijk bellen naar MS/PayPal, en ik maak me er voorlopig ook niet heel erg druk om (worden pas 26/8 verzonden) maar het is wel stinkend irritant. Iemand ook eens zoiets gehad, verder advies?