abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 juni 2014 @ 10:07:54 #1
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_141674306
Wat zou ik het beste kunnen doen?

Situatie is als volgt: bij bestellen van een MS surface pro krijg ik na het moment van klikken op 'koop nu' de melding dat er een technische storing is: probeer het opnieuw in een nieuw venster. Dat dus gedaan. Weer een foutmelding, met de melding: try using an internet explorer window.

Zucht.

Weer gedaan, maar nu met creditcard ipv paypal. En weer mislukt. Dus ik denk: ik probeer het van de week nog wel een keer.

Nu krijg ik echter 2 maal een mail van paypal dat er 1000+ euro afgeschreven gaat worden. Op de rabobank site zie ik gelukkig nog niet dat de derde poging met credit card ook afgeschreven gaat worden. Het gekke is verder dat de order niet eens zichtbaar is in de MS store.

Dat wordt waarschijnlijk bellen naar MS/PayPal, en ik maak me er voorlopig ook niet heel erg druk om (worden pas 26/8 verzonden) maar het is wel stinkend irritant. Iemand ook eens zoiets gehad, verder advies?
  Boks-Chick zondag 29 juni 2014 @ 10:11:54 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_141674350
Wat je zegt, microsoft bellen en uitleggen.
Sowieso zal voor hun ook duidelijk zijn dat het product 2x aanschaffen niet de bedoeling zal zijn geweest, en kan je gelijk regelen dat je je product alsnog krijgt (begrijp iig uit je OP dat je het nog niet hebt).

Heb je wellicht printscreens?
tip (nadat ik ook eens een keer zoiets heb gehad maar dan gelukkig met een veel kleiner bedrag): zodra een betaling mis (lijkt) te gaan maak ik van elke stap een printscreen met mijn pc klok/datum op de printscreen. better safe than sorry
lolwut
  zondag 29 juni 2014 @ 10:48:11 #3
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_141674850
quote:
19s.gif Op zondag 29 juni 2014 10:11 schreef BrandX het volgende:
Wat je zegt, microsoft bellen en uitleggen.
Sowieso zal voor hun ook duidelijk zijn dat het product 2x aanschaffen niet de bedoeling zal zijn geweest, en kan je gelijk regelen dat je je product alsnog krijgt (begrijp iig uit je OP dat je het nog niet hebt).

Heb je wellicht printscreens?
tip (nadat ik ook eens een keer zoiets heb gehad maar dan gelukkig met een veel kleiner bedrag): zodra een betaling mis (lijkt) te gaan maak ik van elke stap een printscreen met mijn pc klok/datum op de printscreen. better safe than sorry
Laat staan drie keer. Wil het product uiteraard nog wel.

Screenshots van mislukte betaling heb ik niet. Wel goede tip
  zondag 29 juni 2014 @ 10:52:25 #4
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_141674926
Ik hoop alleen wel dat Microsoft het wel ziet staan. Ik zie niets bij ieder historie
pi_141674964
Erg toepasselijk bij het bestellen van een Microsoft product, een soort voorproefje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')