abonnement Unibet Coolblue
pi_141640418
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:33 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Mwah niet mee eens. Soms kan de eerste keer ook gewoon oprecht geweldig zijn. :D
Maar jij hebt nog nooit seks gehad.
Liefhebber van oldtimers en LPG
  zaterdag 28 juni 2014 @ 14:59:07 #27
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_141645361
Je bent besneden (= voorhuid eraf gehaald), maar je voorhuid zit er nog wel op. :?
  zaterdag 28 juni 2014 @ 15:50:55 #28
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_141646855
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben geen man, maar kan me voorstellen dat je er minder van voelt als je zo zenuwachtig bent.
Ja, zenuwen zijn hier vast dé beperkende factor
pi_141649636
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En d`r nicht heeft nooit van een MAP gehoord? :')
Een Map is iets waarvan het fijn is dat het er is, maar als je het even kan voorkomen moet je die niet nemen. Dat is me daar een sloot hormonen, kan je goed ziek van worden eventjes.
Is er een risico, onmiddelijk doen die Map, maar erop leunen bij elke klein twijfeltje is helemaal niet zo handig.

Als zij het met condoom wil omdat ze dan beter kan ontspannen(het idee oh jee straks word ik zwanger is geen stimulerende gedachte in bed) dan is dat zo.

Voor de TS

Oefen wat met condooms, dat kan veel helpen, dan kan je ze als je seks hebt vrij vlot omdoen en is het niet zo'n "ding". Minder gepruts kan wonderen doen voor de verdere seks.
Je kan ook wat verschillende condooms proberen, durex heeft weer een nieuwe, zag ik op tv, waarvan ze zeggen dat het zou moeten voelen als huid op huid, maar er zijn er wel meer die adverteren met een zo min mogelijk veranderend gevoel.

Verder geld voor alles oefening baart kunst, als je stik zenuw-achtig bent is de seks niet op zijn best. Het is al heel wat dat je het wel hebt kunnen doen, vele jongens die het voor het eerst doen lukt het niet eens die eerste keer. Dat is dus hartstikke normaal allemaal.
Gewoon lekker vaak doen, elkaars lichamen verkennen, lief zijn voor elkaar, dan komt het echt allemaal helemaal goed. Maak je vooral niet druk erom als het nog niet zo perfect loopt allemaal, iedereen is hier een keer mee begonnen en bij niemand ging het allemaal gelijk fantastisch goed.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 29 juni 2014 @ 01:01:48 #30
319979 Fok-it
All is well
pi_141669923
Edit: je kan ook normaal reageren

[ Bericht 97% gewijzigd door admiraal_anaal op 29-06-2014 02:15:05 ]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_141673592
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:27 schreef Fok-it het volgende:
Jullie zijn beide elkaars eerste en ze slikt de pil. Leg je vriendin uit dat het onzin is om nog een condoom te gebruiken en neuk elkaar zonder. Hebben beide veel meer plezier van.
ik ben ook zwanger door de pil heen geworden. Zelfs zonder ziek te zijn waardoor ie niet werkte.

Als Zij het niet wil dan wil ze het niet. :)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_141673595
quote:
18s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:59 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Je bent besneden (= voorhuid eraf gehaald), maar je voorhuid zit er nog wel op. :?
dit snap ik ook niet
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_141673647
vaker doen, dan wen je eraan en ben je niet meer gespannen.
pi_141674240
Het zullen inderdaad deels de zenuwen zijn en deels de werking van de condoom. Misschien kun je (of kunnen jullie) zorgen dat je iets gedronken hebt voordat je het nog een keer doet. Niet teveel, want als je dronken bent wil je jongeheer waarschijnlijk niet meer omhoog. Extra dunne condooms (zoals bijvoorbeeld Durex Fetherlite) kunnen ook helpen.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_141675387
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:47 schreef NikeAirMaxs het volgende:
Verder ben ik van m'n 3jaar al besneden.
M'n voorhuid is er niet af, maar er is zo een draadje tussen mijn voorhuid en plasgaatje.
Zo kun je het voorstellen..
wat
pi_141699078
Zal aan de stress liggen. Rustig doen, geniet ervan, er is niks om bang voor te zijn ofzo.

Ik snap alleen je stukje over besneden zijn en voorhuid er niet af? Besneden zijn kan eventueel deel van het probleem zijn.
  zondag 29 juni 2014 @ 22:27:32 #37
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141702197
Klinkt misschien raar maar ontspant ze zich te veel? Dan kan het ook een beetje als een lullige bedoeling worden waardoor het lijkt alsof jij alleen in een gaatje loopt te prikken.. Tuurlijk als ze je pijpt dan heeft ze die spieren in haar mond goed onder controle en das goed voor de stimulatie als je dan een beetje op en neer loopt te wippen en je bent al besneden dan is het lastig.. Probeer eerst wat andere standjes zou ik zeggen misschien zijn degene die je uitgeprobeerd hebt niet echt voor optimale stimulatie bij een man
pi_141724532
Voor de mensen die het niet snappen..
Er staat een foto in de hide, ( weet niet of dit mag, als dit niet mag mag je dit verwijderen )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak me steeds meer zorgen en zorgen.. Omdat mensen hier vannales zeggen..
Dit heb ik dus, ik kan me niet echt inbeelden dat dat voor " minder " gevoel zorgt..
  maandag 30 juni 2014 @ 15:22:52 #39
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_141724613
voelen doe je met je stijfje, niet met een stuk rubber
pi_141724693
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 15:22 schreef Life2.0 het volgende:
voelen doe je met je stijfje, niet met een stuk rubber
Als ik zou kiezen, neuk ik ook veel liever zonder condoom hoor, maar als zij dat nu niet wil?
Moet ik het maar respecteren, en ik snap van waar haar bezorgdheid komt.. Ze is nog jong, en wil dus absoluut niet zwanger worden.
Iemand die kan antwoorden op m'n vraag hierboven?
pi_141724891
Heb er wel meer gezien die er zo uitzagen en die deden het prima. Maar twijfel je, hup dan even langs de huisarts, die kan je heel snel vertellen of alles normaal is.

Over het algemeen geld wel doet het geen pijn, geeft het geen ongemak, dan zit het wel goed, maar zoals al gezegd, als je je zulke zorgen maakt ga dan even langs de huisarts, die vindt het echt niet raar dat iemand met zulke vragen komt, daar zijn ze voor!

Wil je dat (nog) niet, oefen dan acht met condooms zodat omdoen makkelijk is, probeer ook wat verschillende condooms en kijk wat het meest bij jou past.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141724997
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 15:31 schreef erodome het volgende:
Heb er wel meer gezien die er zo uitzagen en die deden het prima. Maar twijfel je, hup dan even langs de huisarts, die kan je heel snel vertellen of alles normaal is.

Over het algemeen geld wel doet het geen pijn, geeft het geen ongemak, dan zit het wel goed, maar zoals al gezegd, als je je zulke zorgen maakt ga dan even langs de huisarts, die vindt het echt niet raar dat iemand met zulke vragen komt, daar zijn ze voor!

Wil je dat (nog) niet, oefen dan acht met condooms zodat omdoen makkelijk is, probeer ook wat verschillende condooms en kijk wat het meest bij jou past.
Het probleem is.. Ik ben nog redelijk jong, en dat ik dat dan eerst met m'n moeder moet bespreken, en ik me daar nog al voor schaam..
Maar oke, als het na een paar keer nog niet beter is ga ik het zeker met m'n moeder bespreken. en zullen we zien wat we kunnen doen!
Bedankt voor je reactie ;)

Nog iemand?
pi_141725154
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef NikeAirMaxs het volgende:

[..]

Het probleem is.. Ik ben nog redelijk jong, en dat ik dat dan eerst met m'n moeder moet bespreken, en ik me daar nog al voor schaam..
Maar oke, als het na een paar keer nog niet beter is ga ik het zeker met m'n moeder bespreken. en zullen we zien wat we kunnen doen!
Bedankt voor je reactie ;)

Nog iemand?
Je kan zonder overleg met je moeder naar de huisarts als je dat wil. Maar alhoewel het niet leuk is om zoiets aan je moeder te moeten vertellen hoef je je er echt niet over te schamen. Blijf in ieder geval niet doorlopen ermee als je je er zorgen om blijft maken.

Naar mijn idee ben je volkomen normaal, dat wil zeggen dat haal ik uit wat je schrijft. De eerste keer weinig gevoel, mislukking, spanning en gedoe is echt heel normaal. Probeer vooral jezelf niet gek te maken in je hoofd, je hebt een leuk en lief meisje, geniet van elkaar. Gaat het werkelijke neuken nog niet helemaal zoals verwacht maak je dan niet druk, maar ga lekker bezig met al die andere dingen die wel goed gaan en heerlijk zijn. Dan komt dat neuken ook wel goed!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 30 juni 2014 @ 23:07:07 #44
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141746405
Nohh als je nog toestemming moet vragen om naar de huisarts te gaan dan ben je echt te jong om te neuken..Hoe denkje dat meisjes de pil krijgen... :o
pi_141838432
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 15:20 schreef NikeAirMaxs het volgende:
Voor de mensen die het niet snappen..
Er staat een foto in de hide, ( weet niet of dit mag, als dit niet mag mag je dit verwijderen )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak me steeds meer zorgen en zorgen.. Omdat mensen hier vannales zeggen..
Dit heb ik dus, ik kan me niet echt inbeelden dat dat voor " minder " gevoel zorgt..
Valt het nog steeds niet te snappen. Besneden terwijl voorhuid er nog op zit? Dat klopt niet. En die foto, ja, dat lijkt niet besneden?
Bedoel je misschien dat er maar een klein beetje weggehaald is van de voorhuid. Of het toompje doorgesneden omdat het te kort was?
pi_142144390
Condoom wel goed om? Sommige doen hem verkeerd om waardoor hij heel strak afrolt..
pi_142150064
Dus wat is het nou? nou dus je bent vast homo.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:09:43 #48
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142150840
Kan ook zijn dat zijn pik te dik is en het condoom zo strak zit dat hij geen frictie ervaard.
Als bij jou dat ding ook altijd naar je eikel terug wil rollen,
zou het me niet verbazen dat dat de oorzaak is.

@TS ff een paar verschillende merken proberen.
De een zit wat losser dan de ander.
Je kan ook ff je maten invoeren bij de condomerie.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:43:18 #49
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_142162410
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:47 schreef NikeAirMaxs het volgende:

Mijn penis lengte komt nog boven het gemiddelde voor m'n leeftijd. daar kan het dus zeker niet aan liggen..
:')

Troll?

Indien serieus, je bent te gestressed.
pi_142197583
Vroeger ook last van gehad! Was enerzijds spanning en als je gespannen bent kom je of meteen of het lukt totaal niet wat ik gehoord heb. Ik kon dus absoluut niet komen. Anderzijds gebruikte ik te krappe condooms waardoor je lul dus afgeknepen wordt wat zeker niet helpt. (Condooms knappen ook sneller als je een te krappe gebruikt!)
oftewel meer neuken dan gaat die spanning weg en kijken of je condooms niet te strak zijn. (linkje voor het meten)
Succes man ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')