abonnement Unibet Coolblue
pi_141625731
Beste fokkers,

Ik ben op zoek naar ervaringen. Ik ben eerstejaars studente. Nu is er een bepaald EC´s die wij als eerstejaars moeten halen en ik heb 1 EC te weinig. Ik krijg dus een negatief BSA. Jammer en het is voor mij een grote ramp als ik moet stoppen met mijn studie. Ik moet dus een brief sturen naar de examencommissie. Ik heb geen vervelende persoonlijke zaken meegemaakt en volgens mij geven ze daar alleen uitzonderingen voor.

Mijn argumenten zijn dat ik moeite heb met één vak en daar had (en heb) ik bijles voor. Helaas heb ik alsnog een onvoldoende gehaald (een 5.0). Ik weet nu wel waar mijn valkuilen liggen en heb samen met mijn bijlesdocent afgesproken dat ik in de vakantie doorga met de bijles als ik de kans krijg om het tweede jaar in te gaan. Mijn doel is ook om mijn P te halen en eerlijk gezegd heb(ben) ik (en mijn bijlesdocent) daar vertrouwen in, want mijn kennis is echt verbeterd.

Al met al zit ik er heel erg mee en ben ik als de dood dat ik van de studie word afgekickt, terwijl het juist de eerste studie is in mijn leven waar ik echt plezier in heb. Mijn studie is echt mijn passie en naast mijn studie onderneem ik ook zaken voor mijn studie. Ik was/ben zo blij met mijn studie keuze. Overigens leuk om te melden: docenten zijn ook blij met mij, een docent zei nog dat hij mij een aanwinst vond. Maar ik heb geen idee of de examencommissie daar een boodschap aan heeft, want uiteindelijk heb ik gewoon 1 EC te weinig.

Mijn studie staat wel als zwaar aangeschreven en er zijn maar heel weinig studenten die de norm gaan halen zoals het er nu uitziet, maar toch ben ik bang. Ik ben dus absoluut bereid om er heel veel voor te doen, maar het is toch afwachten of ik de kans krijg. Hebben jullie ervaring met een examencommissie? En zijn ze streng of zijn ze juist mild?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 19:58:50 #2
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_141626116
Tsja, de examencommissie beslist..