abonnement Unibet Coolblue
pi_141604521
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:29 schreef Inverted_World het volgende:
Ik vind pedofilie en sadomasochisme in dezelfde zin zetten eerder extreem.
Goed punt. :P
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 27 juni 2014 @ 08:02:28 #27
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141606846
tijdens de datingfase alvast aftasten of ze op sexueel gebied open is is al de eerste stap. En dat werkt erg goed hoor ;)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 27 juni 2014 @ 08:31:35 #28
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_141607049
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:18 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ik leef niet in een hol.

[..]

Maar zwaar kansloos. Altijd kansloze kerels en onzekere meisjes. En volgens mij is seks met een dier dus wel strafbaar als ik de link van Godshand zo lees, maar hoe willen ze erachter komen als je niks op beeld hebt.
En de lerares van 30 die zich tegen het bord keihard door de student laat pakken, wordt vergeten...
  vrijdag 27 juni 2014 @ 08:35:13 #29
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_141607073
Om ook even on topic te antwoorden... Lang leve het internet!

Het enige probleem is dat er op het web wel mensen zijn die je fetish delen en waar je dus sex kan mee hebben zoals je dat zelf graag hebt MAAR dat dat daarom niet de mensen zijn waarmee ook gezellig een avondje uit gaat...

Ik ken zo wel enkele koppels waar een van de twee zich (in afspraak) af en toe door een derde laat vastbinden en zo omdat dat geen fetish is die ze delen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 09:58:32 #30
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_141608517
Ik denk dat ze uiteindelijk altijd wel 'lotgenoten' vinden via het internet en vanuit daar afspreken. Op den duur bestaat de kans dat ze hieruit een partner krijgen.

Of zou het mogelijk kunnen zijn om een fetish aan te leren? Als de ander open is om bepaalde handelingen te verrichten zo ook een eigen interesse hiervoor kan ontwikkelen? Lijkt me nog niet eens zo'n raar idee.
pi_141609310
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:17 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ik vind het maar raar dat je een dier opeten vergelijkt met seks. Als ik jou opeet, is dat toch niet hetzelfde als dat we seks hebben. Alsof het bestaat dat Japanse vrouwen mannen onderkotsen. Hoe kom je erop.

Verder: zulke mensen komen elkaar tegen, ik denk op internet.
ja dat bestaat wel hoor!
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:37:10 #32
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_141609399
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:02 schreef Frag_adder het volgende:
tijdens de datingfase alvast aftasten of ze op sexueel gebied open is is al de eerste stap. En dat werkt erg goed hoor ;)
Ervaringsdeskundige gespot.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:07:53 #33
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141610145
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ervaringsdeskundige gespot.
Ach ja na een paar keer een tegenvaller ga je leren :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  FOK!mycroftheld vrijdag 27 juni 2014 @ 11:22:42 #34
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_141610595
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:29 schreef Inverted_World het volgende:
Ik vind pedofilie en sadomasochisme in dezelfde zin zetten eerder extreem.
Eens. Vraag me sowieso af waarom pedofilie überhaupt in de OP staat.
pi_141612552
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef bondage het volgende:

[..]

Eens. Vraag me sowieso af waarom pedofilie überhaupt in de OP staat.
Extreme afwijking van de norm voor beiden. Sadomasochisme kan ook best ver gaan. Waar de een het bij een onschuldig klapje op de billen houd, moet de ander echt graag met messen bewerkt worden, voor degene een stijve krijgt/nat wordt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_141617403
Door naar plekken te gaan waar meer mensen komen die ook afwijkende voorkeuren hebben. Dat kunnen feesten en clubs zijn, maar ook websites. Er zijn verschillende kinky dating websites.
pi_141618676
Seks met etenswaren is vreemd? Dus als je aardbeien met slagroom bij het spelletjes betrekt ben je al vreemd?
Schip ahoy!
pi_141618913
Internetforum.

Tada, slotje.
"Pools are perfect for holding water"
  FOK!mycroftheld vrijdag 27 juni 2014 @ 16:59:36 #39
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_141621007
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 12:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Extreme afwijking van de norm voor beiden. Sadomasochisme kan ook best ver gaan. Waar de een het bij een onschuldig klapje op de billen houd, moet de ander echt graag met messen bewerkt worden, voor degene een stijve krijgt/nat wordt.

Imo had je de illegale zaken beter achterwege kunnen laten aangezien het hier in de meeste gevallen niet om een 'partner' gaat. Pedofielen luizen hun slachtoffers er meestal in met mooie praatjes of doen zichzelf voor als iemand die jonger is en misbruiken het slachtoffer vervolgens. Bij seks met dieren kun je al helemaal niet spreken over een partner.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 18:11:21 #40
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_141622854
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:25 schreef Fierce. het volgende:

[..]

_O- _O_
Geef maar toe dat je bananen pijpt.
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_141625259
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:59 schreef bondage het volgende:

[..]

Imo had je de illegale zaken beter achterwege kunnen laten aangezien het hier in de meeste gevallen niet om een 'partner' gaat. Pedofielen luizen hun slachtoffers er meestal in met mooie praatjes of doen zichzelf voor als iemand die jonger is en misbruiken het slachtoffer vervolgens. Bij seks met dieren kun je al helemaal niet spreken over een partner.
Het is alleen maar ter illustratie hoe extreem de voorkeuren van een mens kunnen zijn. Af en toe vind ik het zelf ook bizar. Maar het komt voor, dat het illegaal is en zij inderdaad geen " partner" kunnen krijgen is een tweede. Ik zal het nog toelichten in de OP
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  FOK!mycroftheld vrijdag 27 juni 2014 @ 21:13:55 #42
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_141628824
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het is alleen maar ter illustratie hoe extreem de voorkeuren van een mens kunnen zijn. Af en toe vind ik het zelf ook bizar. Maar het komt voor, dat het illegaal is en zij inderdaad geen " partner" kunnen krijgen is een tweede. Ik zal het nog toelichten in de OP
Goed bezig 14.gif

Wat betreft je vraag: hier zijn natuurlijk sites voor, Fetlife is een bekende. En natuurlijk evenementen niet te vergeten, dit zie je veel bij het fetish gebeuren. Gewoon gezellige feestjes waar je mensen met dezelfde interesses kunt ontmoeten en mensen je niet zo snel zullen beoordelen betreft je fantasieën.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 22:05:05 #43
424509 Wilgekatje
niet uit de wilg te kijken
pi_141630595
Hét antwoord voor iedere vraag die begint met 'Hoe vind je mensen die…' is altijd 'internet'. Dit is de plek waar mensen zich massaal groeperen in subcategorieën en niches. Voor iedere fetish is er wel een forum met chatkanaal en periodieke 'real life meetings'.

Verder heb je ook nog het principe: soort zoekt soort. Als je geen superzeldzame fetish hebt kun je in het dagelijks leven best nog wel potentiële partners vinden die dezelfde of een soortgelijke fetish hebben. Soms zijn ze ook heel combineerbaar: stel dat de één vastgebonden wil worden en de ander dol is op leren pakjes, dan combineer je dat toch gewoon en heb je samen lol? Seks is ook elkaar gunnen wat hij/zij lekker vind, ook als je er zelf niet zoveel aan vindt. Tenzij het een turn-off is, dan houdt het wel weer op.

Volgens mij komen fetishes in het algemeen trouwens best vaak voor. De mens is een seksueel wezen met een complex brein, dat gemakkelijk seksuele relaties legt met andere dingen dan alleen de primaire geslachtskenmerken van een medemens. Zou wel gedegen onafhankelijke onderzoeksresultaten willen zien, van hoeveel mensen er een fetish hebben.
  FOK!mycroftheld vrijdag 27 juni 2014 @ 22:22:58 #44
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_141631151
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:05 schreef Wilgekatje het volgende:
Tenzij het een turn-off is, dan houdt het wel weer op.
Ik ben kortgeleden gescheiden van mijn vrouw. Mijn fetish was niet het enige wat een breuk heeft veroorzaakt maar heeft er wel aan bijgedragen. Mijn ex is in het verleden misbruikt, en je snapt natuurlijk wel dat het dan lastig is om iets met bondage te gaan doen. Ze wou niet vastgebonden worden maar wou mij ook niet vastbinden, dat is iets wat ik en mijn ex altijd erg lastig gevonden hebben.

quote:
Volgens mij komen fetishes in het algemeen trouwens best vaak voor. De mens is een seksueel wezen met een complex brein, dat gemakkelijk seksuele relaties legt met andere dingen dan alleen de primaire geslachtskenmerken van een medemens. Zou wel gedegen onafhankelijke onderzoeksresultaten willen zien, van hoeveel mensen er een fetish hebben.
Ik schat dat 70 tot 80% van de bevolking wel eens een fetish zou kunnen hebben.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:36:20 #45
341197 dezeisnogwelvrij
When I snap my fingers..
pi_141633637
Lang leve het internet, voor elke fetish is een vriend te vinden :)
Met mijn hypnose fetish heb ik ook liefhebbers gevonden, kwestie van de goede websites bezoeken en goed googelen...
pi_141634250
quote:
Pedofielen luizen hun slachtoffers er meestal in met mooie praatjes of doen zichzelf voor als iemand die jonger is en misbruiken het slachtoffer vervolgens.
Dit is nou een hardnekkig misverstand. De meeste zaken waarbij seksueel contact tussen kinderen (12-) en volwassenen geweest is, betreft het zaken waarbij de dader en het slachtoffer elkaar al van te voren kende. Er is vaak al sprake van een vertrouwensband (tweede graadsfamilie, pleeggezinnen, verzorgenden, leraren, trainers). Echt incest (dus eerste graadsfamilie) is weer zeldzaam, dat schijnt toch ook weer hormonaal geregeld te zijn.
In de leeftijdsgroep 12-16 wordt het helemaal tricky. Dan worden kinderen geslachtsrijp en willen zelf ook wel experimenteren. Onnodig te zeggen dat je daar als volwassene niet op in moet gaan, maar het gebeurt in ieder geval regelmatig genoeg.
pi_141638897
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:02 schreef Godshand het volgende:
Er zijn mensen met aparte voorkeuren. Sommigen lees je hier.

Extreem, extremer en het extreemst. Ik bedoel dan zaken als vuistneuken, seks met etenswaren, sadomasochisme, pedofilie, gerontofilie, necrofilie, fetisjismen of bestialiteit...

Sommige zaken waar mensen seksueel opgewonden van raken zijn verboden, zoals seks met dieren of kinderen. Maar sommige zaken zijn toegestaan.

Maar wat ik mij afvraag, vaak zijn dergelijke seksuele voorkeuren vrij weinig voorkomend in de bevolking. Hoe vinden zulke mensen dergelijke partners (en dan wel waar het toegestaan is en een partner volwassen weldenkend is; dus geen kinderen of dieren)?

En nee, ts heeft geen aparte seksuele voorkeuren en denk ook niet dat ik die ga krijgen.

Maar hoe vind iemand die kickt op seks met mensen in een luier dergelijke figuren? Of mensen met een voetfetisj?
Mijn sekspartners zijn allemaal extreem dik :(
pi_141640601
quote:
Maar wat ik mij afvraag, vaak zijn dergelijke seksuele voorkeuren vrij weinig voorkomend in de bevolking.
Is dit niet een keiharde aanname, die minder waar is dan je denkt?

Dergelijke seksuele voorkeuren worden misschien vrij weinig uitgesproken, maar dan kunnen ze nog wel veel voorkomen.
pi_141640658
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:49 schreef probeer het volgende:
Internetforum.

Tada, slotje.
Het keldertje.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141640878
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:25 schreef Fierce. het volgende:

[seks met etenswaren.]

_O- _O_
Wordt binnenkort ook verboden. Al die arme wortels, frikandellen, komkommers, slagroomspuiten, courgettes, spaanse pepers, aubergines, taugé en weet ik het wat, die gedwongen worden tot vaginale of anale penetratie. Etensleed moet verboden worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')