abonnement Unibet Coolblue
pi_141577416
nope, alleen van Jinbei en 1x geschoten met een set van Falcon Eyes :)
pi_141577615
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:13 schreef Puala het volgende:

[..]

Je wilt me gewoon niet kennen :'(
Wellus heb je een PMetje gestuurd.

Edit je hebt me al gevonden zie ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_141577771
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wellus heb je een PMetje gestuurd.

Edit je hebt me al gevonden zie ik.
Ik kan geen pm's openen op mijn werk dus ik zag het na mijn post pas :@
pi_141578063
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik kan geen pm's openen op mijn werk dus ik zag het na mijn post pas :@
Oh maakt niet uit hoor :)

Ik zeg het alvast andere spammen katten of hun baby ik mijn hond :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_141578109
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh maakt niet uit hoor :)

Ik zeg het alvast andere spammen katten of hun baby ik mijn hond :')
Ik spam mijn poesjes :9 en huis :@ Maar als je dat niet kan hebben moet je me er gewoon weer vanaf schoppen hoor :Y
pi_141578464
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:08 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik spam mijn poesjes :9 en huis :@ Maar als je dat niet kan hebben moet je me er gewoon weer vanaf schoppen hoor :Y
Nee joh ik vind het alleen maar leuk. Anders had ik je echt niet geaccepteerd :)

En poesjes vind ik ook leuk :Y

En foto's van je huis vind ik wel tof want je hebt echt een leuk huis gekocht.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_141578519
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee joh ik vind het alleen maar leuk. Anders had ik je echt niet geaccepteerd :)

En poesjes vind ik ook leuk :Y

En foto's van je huis vind ik wel tof want je hebt echt een leuk huis gekocht.
tnx O+

Ik vind dat huis wel spannend hoor :@ Hypotheek is nog steeds niet 100% rond -O- maar komt wel deze week hopelijk. En ik ben op zoek naar een schilder en een mannetje voor betonstorten. Wat een prijzen zijn daar mee gemoeid zeg :X
pi_141578955
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:16 schreef Puala het volgende:

[..]

tnx O+

Ik vind dat huis wel spannend hoor :@ Hypotheek is nog steeds niet 100% rond -O- maar komt wel deze week hopelijk. En ik ben op zoek naar een schilder en een mannetje voor betonstorten. Wat een prijzen zijn daar mee gemoeid zeg :X
Ja kan het je voorstellen. Heb je een rotte vloer? Maar spannend idd. En als je een beetje een normale hypotheek wil is er vast geen probleem :)

En ja ze weten allemaal goed van de prijs he :X
I solemnly swear i'm up to no good
pi_141579312
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja kan het je voorstellen. Heb je een rotte vloer? Maar spannend idd. En als je een beetje een normale hypotheek wil is er vast geen probleem :)
Nee, vloerbalken die te ver uit elkaar liggen waardoor de vloer tussen de balken doorzakt en het lijkt alsof de woonkamer golft als je er doorheen loopt :D :') Handig he, die doe-het-zelf-ers :')
quote:
En ja ze weten allemaal goed van de prijs he :X
Jup, dat merk ik wel. Ik moet nog maar eens goed gaan onderhandelen :D
pi_141579472
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee, vloerbalken die te ver uit elkaar liggen waardoor de vloer tussen de balken doorzakt en het lijkt alsof de woonkamer golft als je er doorheen loopt :D :') Handig he, die doe-het-zelf-ers :')

[..]

Jup, dat merk ik wel. Ik moet nog maar eens goed gaan onderhandelen :D
Ja kan vaak een hoop af hoor :)

Doe het zelvers die niet kunnen doe het zelden O+

Flickr doet stom bij mij :( vind het balen dat ik niet meer met fb in kan loggen. Zit nu aan dat Yahoo gebeuren vast waarvan ik steeds mijn gebruikersnaam vergeet.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!fotograaf donderdag 26 juni 2014 @ 16:35:39 #61
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_141579492
Flinke klussen zijn dat Puala! Je wilt de begane grondvloer van hout geheel vervangen door beton?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_141579543
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Xilantof het volgende:
Flinke klussen zijn dat Puala! Je wilt de begane grondvloer van hout geheel vervangen door beton?
Alleen de woonkamer.
De keuken + hal + toilet zijn al gebeurt. Trappenkast weet ik (nog) niet.

De vloer was 2 jaar geleden rot, dus toen zijn de balken vervangen. Nu balken plaatsen + nieuwe dekvloer + nieuw laminaat is bijna net zo duur als beton storten + nieuw laminaat heb ik me voor laten rekenen.
pi_141579911
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:36 schreef Puala het volgende:

[..]

Alleen de woonkamer.
De keuken + hal + toilet zijn al gebeurt. Trappenkast weet ik (nog) niet.

De vloer was 2 jaar geleden rot, dus toen zijn de balken vervangen. Nu balken plaatsen + nieuwe dekvloer + nieuw laminaat is bijna net zo duur als beton storten + nieuw laminaat heb ik me voor laten rekenen.
weinig tijd van reageren, maar een betonvloer lijkt me echt niet goedkoper als je houten vloer nu renoveren met wat extra balken en nieuwe vloerplaten.

bij een betonvloer zonder kruipruimte moet je alles opvullen tot onderkant vloer, 100mm isolatie onder je vloer, dan het beton en wapening incl. manuren.
Daaroverheen nog een cementdekvloer om alles helemaal glad te maken.

mocht je een een kruipruimte willen houden dan kom je aan een "balkje broodje vloer"
Ook niet goedkoop..

Ben calculator van beroep bij een bouwbedrijf, dus heb er wel iets kijk op ;)
(al bouwen we voornamelijk veel rundveestallen, maar ook zo af en toe wel een woning)

p.s.... een betonvloer is uiteraard wel stukken duurzamer etc
pi_141580112
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:44 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

weinig tijd van reageren, maar een betonvloer lijkt me echt niet goedkoper als je houten vloer nu renoveren met wat extra balken en nieuwe vloerplaten.

bij een betonvloer zonder kruipruimte moet je alles opvullen tot onderkant vloer, 100mm isolatie onder je vloer, dan het beton en wapening incl. manuren.
Daaroverheen nog een cementdekvloer om alles helemaal glad te maken.

mocht je een een kruipruimte willen houden dan kom je aan een "balkje broodje vloer"
Ook niet goedkoop..

Ben calculator van beroep bij een bouwbedrijf, dus heb er wel iets kijk op ;)
(al bouwen we voornamelijk veel rundveestallen, maar ook zo af en toe wel een woning)

p.s.... een betonvloer is uiteraard wel stukken duurzamer etc
Vergis je niet. 11 balken a 4 meter lang is ook niet mis. Nieuwe dekvloer ook niet. En ik zie tegen die klus meer op dan tegen zand, zeil, isolatie, bewapening plaatsen :@

Manuren is relatief he? Ik ben niet bang om zelf aan te pakken. Ik zou bijv. zelf de vloer slopen + alles klaar maken voor beton stoten. Zand om op te hogen, zeil tegen het vocht verliezen, isolatie ed. Kan ik allemaal zelf.

Kruipruimte hoeft niet. Ik stort loze leidingen mee.

En ik kijk vooruit: de vloer was niet voor niets rot. Aan de achterkant is 60% verbouwd, dat gaat ten koste van mijn ventilatiemogelijkheden. De kans dat op termijn de balken weer rot raken is zeer groot. Daarnaast wil ik uiteindelijk uitbouwen en dan toch beton. Dus waarom dan 2x geld uitgeven?
pi_141580339
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:48 schreef Puala het volgende:

[..]

Vergis je niet. 11 balken a 4 meter lang is ook niet mis. Nieuwe dekvloer ook niet. En ik zie tegen die klus meer op dan tegen zand, zeil, isolatie, bewapening plaatsen :@

Manuren is relatief he? Ik ben niet bang om zelf aan te pakken. Ik zou bijv. zelf de vloer slopen + alles klaar maken voor beton stoten. Zand om op te hogen, zeil tegen het vocht verliezen, isolatie ed. Kan ik allemaal zelf.

Kruipruimte hoeft niet. Ik stort loze leidingen mee.

En ik kijk vooruit: de vloer was niet voor niets rot. Aan de achterkant is 60% verbouwd, dat gaat ten koste van mijn ventilatiemogelijkheden. De kans dat op termijn de balken weer rot raken is zeer groot. Daarnaast wil ik uiteindelijk uitbouwen en dan toch beton. Dus waarom dan 2x geld uitgeven?
heb je ff DM gedaan ;)
pi_141580671
Betonvloer is natuurlijk wel zwaar relaxt.

Bij een verbouwing waar ik vanavond ook de spieren weer mag laten werken zit dat er nu ook in i.p.v. een half rotte balkenvloer. Gelijk maar vloerverwarming erin gedaan.

Uiteindelijk een stuk mooier/beter dan eerst; plus dus geen lelijke radiatoren meer.
pi_141587335
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:48 schreef Ouwesok het volgende:
...
Lokpost >:)

Sok, jij misschien ervaring met Elinchrom BRX-en?
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 26 juni 2014 @ 20:30:50 #68
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_141589624
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 19:44 schreef DonJames het volgende:

[..]

Lokpost >:)

Sok, jij misschien ervaring met Elinchrom BRX-en?
Niet met de Elinchrom BRX'en, wel met monoheads in het algemeen.

Wat wil je er precies over weten :? Misschien kan ik iets zinnigs roepen.
Iets onzinnigs lukt me zelfs ook nog wel
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_141590019
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:30 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Niet met de Elinchrom BRX'en, wel met monoheads in het algemeen.

Wat wil je er precies over weten :? Misschien kan ik iets zinnigs roepen.
Iets onzinnigs lukt me zelfs ook nog wel
Ha! Nou, ik heb een redelijk grote stripbox gekocht (30x160). Mijn huidige studioflitsertjes (goedkope Chineesjes) kunnen dat met 180Ws niet aan, dus moet er iets krachtigers komen. Plus, omdat de bouwkwaliteit van die dingen te wensen overlaat gaat de boel nogal hangen (zo'n stripbox met ringen weegt wel wat). Er moet dus wat beters komen, en ik heb wel geleerd dat je dan beter één keer goed geld kan uitgeven, dan telkens maar iets kopen wat net ietsje beter is. Dus zat ik te denken aan een set Elinchrom BRX, die hebben zo'n set met 1x500ws en 1x250Ws. Ik heb maar 1 heule grote stripbox, dus wil liever niet 2x 500Ws, dat lijkt me te veel voor mijn doeleinden (veel productfotografie). Maar voordat ik >1.000 euro ga stukslaan op een setje lampjes wil ik denk ik graag horen dat dat een goed idee is.. niets menselijks is mij vreemd :') Maar sereius, Elinchrom is doorgaans prima toch?
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 26 juni 2014 @ 20:49:51 #70
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_141590358
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:40 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ha! Nou, ik heb een redelijk grote stripbox gekocht (30x160). Mijn huidige studioflitsertjes (goedkope Chineesjes) kunnen dat met 180Ws niet aan, dus moet er iets krachtigers komen. Plus, omdat de bouwkwaliteit van die dingen te wensen overlaat gaat de boel nogal hangen (zo'n stripbox met ringen weegt wel wat). Er moet dus wat beters komen, en ik heb wel geleerd dat je dan beter één keer goed geld kan uitgeven, dan telkens maar iets kopen wat net ietsje beter is. Dus zat ik te denken aan een set Elinchrom BRX, die hebben zo'n set met 1x500ws en 1x250Ws. Ik heb maar 1 heule grote stripbox, dus wil liever niet 2x 500Ws, dat lijkt me te veel voor mijn doeleinden (veel productfotografie). Maar voordat ik >1.000 euro ga stukslaan op een setje lampjes wil ik denk ik graag horen dat dat een goed idee is.. niets menselijks is mij vreemd :') Maar sereius, Elinchrom is doorgaans prima toch?
Laten we even stellen dat je qua kwaliteit en vermogen aan Elinchrom geen miskoop kunt doen.
Wat dan gaat spelen is de vraag hoeveel je met je studioflitsers werkt. Als het een tijdelijke bevlieging is kun je beter uit de orde der Chinezen een stevig powerhouse hebben, dan blijft het mooi beperkt in de kosten en kun je toch zo af en toe die striplite een keer volblazen.
Als je al een set Chinezen half total-loss hebt geflitst, je bent tegen de beperkingen aangelopen en je bent desondanks nog steeds niet je studio uit te slaan, koop dan gerust een setje Elinchrom.
Hou daarbij qua vermogen in de gaten dat het makkelijker is om een 500Ws-flitser wat te trimmen in vermogen dan om het dubbele licht uit een 250 te halen. Koop dus gemeten naar je financiele ruimte zoveel mogelijk vermogen, zeker voor productfotografie waar je weer wat kunt bezuinigen op de lichtvormers. Omdat je onderwerpen nogal geduldig zijn kun je voor produktfotografie vaak meer met een kartonnetje of een piepschuimpje dan met wéér een andere softbox.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_141590778
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:49 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Laten we even stellen dat je qua kwaliteit en vermogen aan Elinchrom geen miskoop kunt doen.
Wat dan gaat spelen is de vraag hoeveel je met je studioflitsers werkt. Als het een tijdelijke bevlieging is kun je beter uit de orde der Chinezen een stevig powerhouse hebben, dan blijft het mooi beperkt in de kosten en kun je toch zo af en toe die striplite een keer volblazen.
Als je al een set Chinezen half total-loss hebt geflitst, je bent tegen de beperkingen aangelopen en je bent desondanks nog steeds niet je studio uit te slaan, koop dan gerust een setje Elinchrom.
Hou daarbij qua vermogen in de gaten dat het makkelijker is om een 500Ws-flitser wat te trimmen in vermogen dan om het dubbele licht uit een 250 te halen. Koop dus gemeten naar je financiele ruimte zoveel mogelijk vermogen, zeker voor productfotografie waar je weer wat kunt bezuinigen op de lichtvormers. Omdat je onderwerpen nogal geduldig zijn kun je voor produktfotografie vaak meer met een kartonnetje of een piepschuimpje dan met wéér een andere softbox.
Thanks. Dat is nog wel iets waar ik nog even over na moet denken. De sets verkopen ze ook als 2x500Ws, en die zijn nauwelijks duurder. Ik ben alleen bang dat 1/10 van 500Ws nog te veel is. Al ben ik het met je eens dat dat makkelijker op te lossen is dan te weinig power :)

Nou ja, ik slaap er nog even een nachtje over.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 26 juni 2014 @ 21:04:36 #72
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_141590972
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:00 schreef DonJames het volgende:

[..]

Thanks. Dat is nog wel iets waar ik nog even over na moet denken. De sets verkopen ze ook als 2x500Ws, en die zijn nauwelijks duurder. Ik ben alleen bang dat 1/10 van 500Ws nog te veel is. Al ben ik het met je eens dat dat makkelijker op te lossen is dan te weinig power :)

Nou ja, ik slaap er nog even een nachtje over.
Als je voornamelijk portretten doet kun je op vermogen gaan bezuinigen, voor produktfotografie geldt dat je eigenlijk niet snel vermogen genoeg hebt. Komt één van je flitsers te hard in, dan moet je je setup veranderen.
Neem rustig de tijd met je beslissing, je hebt immers al een setje Chinezen en die kun je ook weer gewoon met datgene dat erbij komt combineren :Y
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_141598142
Heerlijk zo'n dag vrij morgen. Zitten nog lekker in de tuin onder de overkapping bij een knisperend haardvuurtje en een koud biertje (voor mij dan) naar het wk voetbal te kijken :)

pi_141599010
Ik lig op de bank "The wolf of Wallstreet" te kijken. Rare film.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_141599833
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik lig op de bank "The wolf of Wallstreet" te kijken. Rare film.
maandje terug ofzo ook die film gezien.
Vond hem aardig tegenvallen na al die hype en ook de hoge notering op imdb.
  donderdag 26 juni 2014 @ 23:32:43 #76
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_141600309
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:22 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

maandje terug ofzo ook die film gezien.
Vond hem aardig tegenvallen na al die hype en ook de hoge notering op imdb.
Wat is mis met jullie, het is echt een bazenfilm. _O_ ²
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_141600868
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 22:51 schreef Flipmoehoe het volgende:
Heerlijk zo'n dag vrij morgen. Zitten nog lekker in de tuin onder de overkapping bij een knisperend haardvuurtje en een koud biertje (voor mij dan) naar het wk voetbal te kijken :)

[ link | afbeelding ]
Relaxt. :7

Want is dat ding onder de tablet eigenlijk (omdat het ook oplicht)?
pi_141600881
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:32 schreef Susteren het volgende:

[..]

Wat is mis met jullie, het is echt een bazenfilm. _O_ ²
Inderdaad maar wel een gekke bazenfilm
pi_141601401
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:42 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Relaxt. :7

Want is dat ding onder de tablet eigenlijk (omdat het ook oplicht)?
een logitech ipad speaker stand.
laad hem ook op en je hebt beter geluid als via de ipad speakers.
Je kan het scherm ook 90 graden draaien.
Perfect tv kijken zo via de kpn itv app :)


pi_141601479
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:51 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

een logitech ipad speaker stand.
laad hem ook op en je hebt beter geluid als via de ipad speakers.
Je kan het scherm ook 90 graden draaien.
Perfect tv kijken zo via de kpn itv app :)

[ afbeelding ]
Ah, handig!

Wel zwaar relaxt zo'n TV app. Heb zelf zo geen tv meer nodig op m'n slaapkamer.
pi_141602534
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:52 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ah, handig!

Wel zwaar relaxt zo'n TV app. Heb zelf zo geen tv meer nodig op m'n slaapkamer.
zeker relaxt. Gebruiken het best veel.
Helemaal in de tuin. Ideaal!

Alleen geen NL elftal wedstrijden gaan kijken zo. Dan juichen de buren 30 seconden eerder als jezelf ;)
pi_141602619
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:17 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

zeker relaxt. Gebruiken het best veel.
Helemaal in de tuin. Ideaal!

Alleen geen NL elftal wedstrijden gaan kijken zo. Dan juichen de buren 30 seconden eerder als jezelf ;)
_O-

Scheelt dat voetbal mij nou weer totaal niet interesseert...
  FOK!fotograaf vrijdag 27 juni 2014 @ 06:29:06 #83
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_141606484
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_141606498
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 06:29 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh
Mogguh! De laatste uurtjes van deze werkweek zijn weer aangebroken *) .
  FOK!fotograaf vrijdag 27 juni 2014 @ 06:48:19 #85
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_141606524
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 06:39 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Mogguh! De laatste uurtjes van deze werkweek zijn weer aangebroken *) .
Jep, aftellen tot de bouwvak gaat echt beginnen :D
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_141606926
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:22 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

maandje terug ofzo ook die film gezien.
Vond hem aardig tegenvallen na al die hype en ook de hoge notering op imdb.
Veel gescheld, veel geneuk en veel drugs. En dat was het wel zo'n beetje. Ik had hem ook beter verwacht idd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_141607391
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 06:48 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Jep, aftellen tot de bouwvak gaat echt beginnen :D
Ik krijg 3 dagen na de bouwvak vakantie, zo veel zin in _O_
  FOK!fotograaf vrijdag 27 juni 2014 @ 09:11:22 #88
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_141607493
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:05 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik krijg 3 dagen na de bouwvak vakantie, zo veel zin in _O_
Vakantie is altijd goed. Hier zijn er 3 weken verplicht in de zomer, hoewel die wel 'te kiezen' zijn. Heb al met al zat vrije dagen dus ook in de 2e helft van het jaar kan ik nog wat weken vrij nemen :D

Nog plannen?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_141607519
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:11 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Vakantie is altijd goed. Hier zijn er 3 weken verplicht in de zomer, hoewel die wel 'te kiezen' zijn. Heb al met al zat vrije dagen dus ook in de 2e helft van het jaar kan ik nog wat weken vrij nemen :D

Nog plannen?
Oh, hier zijn 2 van de 3 verplicht, maar veel gaan er zelfs 4 rond die tijd.

Ja, de sleutel in ontvangst nemen, schilderen, vloer vd woonkamer vervangen, nog meer schilderen en vooral heel veel schilderen :P En verhuzien.
  FOK!fotograaf vrijdag 27 juni 2014 @ 09:50:32 #90
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_141608290
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:12 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh, hier zijn 2 van de 3 verplicht, maar veel gaan er zelfs 4 rond die tijd.

Ja, de sleutel in ontvangst nemen, schilderen, vloer vd woonkamer vervangen, nog meer schilderen en vooral heel veel schilderen :P En verhuzien.
Hier gaan er ook veeeel voor 4 weken op pad :Y
Bij ons zijn 2 weken vast, de derde/vierde week mag je ervoor of erna opnemen.

En verhuizen is mooie bezigheid in je vakantie! *O*
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:05:37 #91
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_141608703
Nu heb ik ook zin in vakantie _O_ !
Hmz...
pi_141608735
Ik zou ook zo weer weg willen.

Heb een nieuw matras besteld. Hopelijk binnenkort minder rugpijn *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_141620336
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:12 schreef Iemand91 het volgende:
Blegh, kleding uitzoeken/kopen die je hoogstwaarschijnlijk nooit weer aan doet...
En ja hoor; ik blijf kleren kopen haten. :r
Wel geslaagd; alleen nog schoenen. Proberen ze ook overpricede shit aan je te slijten.
Terwijl je al een klein vermogen voor je eerste en enige pak daar hebt uitgegeven.

Blij dat ik er vanaf ben i.i.g. :X
  FOK!fotograaf zaterdag 28 juni 2014 @ 10:34:02 #94
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_141639402
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_141639440
Goedemorgen!
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!fotograaf zaterdag 28 juni 2014 @ 10:37:48 #96
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_141639456
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen!
Je vakantie al vergeten? :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_141639494
quote:
12s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:37 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Je vakantie al vergeten? :P
Nee :'(
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!fotograaf zaterdag 28 juni 2014 @ 10:53:17 #98
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_141639682
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee :'(
Gelukkig maar natuurlijk... zou vervelend zijn als je nu al niet meer het idee had dat je op vakantie geweest bent.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_141639781
Mogguh! Heb je de foto's van de vakantie al uitgezocht TP?
pi_141639998
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:53 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Gelukkig maar natuurlijk... zou vervelend zijn als je nu al niet meer het idee had dat je op vakantie geweest bent.
Het voelt wel alsof we al veel langer terug zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')