Waar kan je deze in nederland vinden? Naar welk merk moet ik kijken? Welke winkel? etc.
bedankt voor de info,
TechXP
Sorry, aan meer info kan ik je ook niet helpen!
quote:Bij de bristol, dolcis, invito, schoenen reus, Brantano, van Haren.
Op zaterdag 19 oktober 2002 18:45 schreef TechXP het volgende:
Ik zoek wat nette nepleren schoen. Kleur zwart of bruin.
De schoen moet van kunststof of een andere stof die geschikt is voor veganisten zijn.Waar kan je deze in nederland vinden? Naar welk merk moet ik kijken? Welke winkel? etc.
bedankt voor de info,
TechXP
quote:Beetje krom eigenlijk idd... Als veganist moet je toch geen dieren nemen voor jouw vermaak?
Op zaterdag 19 oktober 2002 21:26 schreef blieblie het volgende:
Wat een sick internetwinkel is dat zeg
Je gaat je huisdieren toch geen suplementen laten vreten omdat jij zo nodig veganist moet zijn
En hopen dat als ze een kat hebben, ze geen muizen thuis hebben
[Dit bericht is gewijzigd door athlonkmf op 19-10-2002 22:22]
quote:huizen thuis??
Op zaterdag 19 oktober 2002 22:02 schreef athlonkmf het volgende:[..]
Beetje krom eigenlijk idd... Als veganist moet je toch geen dieren nemen voor jouw vermaak?
En hopen dat als ze een kat hebben, ze geen huizen thuis hebben
Een huidje zoals gelooide dierenhuid die je in indianencartoons naast wigwams opgespannen ziet staan drogen met hals- en dij-vorm eraan is het symbool voor leer in de schoen-en kledingindustrie.
Als er niks in staat en het er erg echt uit ziet compleet met poriën, of naar leer ruikt wat nog altijd een chemische toegevoegde geurstof kan zijn, kun je met een aansteker de prof doen: ruikt het naar verbarand haar dan is het leer en stinkt het naar verbrand plastic dan is het ok.
Je steekt natuurlijk niet zo'n schoen in de fik maar probeert er een losse vezel van.
Bristol heeft veel nepleren schoenen en hun labeling is goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |