abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 juni 2014 @ 17:08:34 #101
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_141455289
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:58 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

mot je kopen

gr gr
Ff wachten op een flashsale ofzo van Payday, -80% plz :D. Nu fussball, cheers.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 23 juni 2014 @ 17:12:05 #102
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_141455410
quote:
15s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:57 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ik doe wel weer een keer mee maar eerst maar eens rond gaan lezen hoe dat zit met stealth nu. Overkill heeft alles veranderd... :N
Samen heeft iedereen nu 4 pager oproepen volgens mij, maar als je een agent vastbindt moet je ook zijn pager gebruiken.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 23 juni 2014 @ 17:17:19 #103
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141455592
quote:
7s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:08 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ff wachten op een flashsale ofzo van Payday, -80% plz :D. Nu fussball, cheers.
75% was die,dacht ik
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_141455778
Ik zit met enige overweging naar Farming Simulator te kijken. Is dat een beetje een casual simulator zoals Euro Truck Sim of is het hardcore boeren werk? :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_141455854


Lol _O-
blablablabla
pi_141455877
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zit met enige overweging naar Farming Simulator te kijken. Is dat een beetje een casual simulator zoals Euro Truck Sim of is het hardcore boeren werk? :D
Kennis van mij is echt boer die rijdt op trekkers voor zijn werk en die speelt het nu constant (wel een beetje een autist :') )

Vergelijkbaar met ETS , ook duizenden mods voor beschikbaar dus als het genre je aanspreekt zeker meepakken.
blablablabla
  maandag 23 juni 2014 @ 17:27:30 #107
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_141455894
quote:
7s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:48 schreef Smoofie het volgende:

[..]

En het niet crashed :D.

Trouwens, Steam>>>>>> Origin. Origin en Uplay verneuken het gewoon, gezien bijna elke PC gamer gewoon steam wilt gebruiken en niet uplay steam en origin tegelijk.
Och... Ik zou het inderdaad het makkelijkst vinden om één client te hebben, maar die is er nu eenmaal niet.

Ik heb niet zo'n last van Origin, hoor. Het is beperkt, maar ik heb er geen problemen mee gehad. Als ik BF3/4 wil spelen, klik ik op het icoontje onderin mijn balk, en Origin start erbij op. geen last van.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 23 juni 2014 @ 17:28:27 #108
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_141455923
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Kennis van mij is echt boer die rijdt op trekkers voor zijn werk en die speelt het nu constant (wel een beetje een autist :') )

Vergelijkbaar met ETS , ook duizenden mods voor beschikbaar dus als het genre je aanspreekt zeker meepakken.
Pffft. Ik moet er niet aan denken om in mijn vrije tijd een simulator van mijn werk te gaan zitten doen _O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_141455966
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:28 schreef Verbal het volgende:

[..]

Pffft. Ik moet er niet aan denken om in mijn vrije tijd een simulator van mijn werk te gaan zitten doen _O-

V.
Je moet voor de lol eens de "reviews" op bol.com bij die farming / agricultural simulators checken _O-
  maandag 23 juni 2014 @ 17:30:11 #110
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_141455981
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zit met enige overweging naar Farming Simulator te kijken. Is dat een beetje een casual simulator zoals Euro Truck Sim of is het hardcore boeren werk? :D
Ik wil weten of het mogelijk is om een biologische boerderij te beginnen in het spel, anders weiger ik sowieso uit principe.

Maar misschien weiger ik wel om een ander principe ;) :P

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_141456009
Denk dat ik Farming Simulator op mijn wishlist ga zetten voor de volgende sale. Heb al te veel games die ik nog moet spelen en nog een flinke wishlist die ik deze sale nog ga halen _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 23 juni 2014 @ 17:32:36 #112
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_141456058
Wat ik mij trouwens afvroeg n.a.v. die uren-gespeeld-op-Steam-overzichten... hoeveel mensen/monsters zou ik in die uren wel niet hebben afgemaakt?

Van Battlefield heb ik daar een zeer nauwkeurig overzicht van.... misschien maar gewoon extrapoleren naar mijn Steam-shooters... :P

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_141456067
Ik ga farming halen denk ik ook maar halen, schijt.
Als het straks een week regent best leuk met de Logitech G27 beetje hooibalen laden en shit.

Wel stom dat de DLC-content duurder is dan het spel zelf ;(
blablablabla
  maandag 23 juni 2014 @ 17:33:33 #114
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141456088
Enige eckte simulator is Train simulator
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_141456190
quote:
6s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Enige eckte simulator is Train simulator
Flightsimulator toch, al is MST 2014 ook tof. Hopelijk komt ook nog in de aanbieding dan haal k m gelijk.
blablablabla
  maandag 23 juni 2014 @ 17:41:50 #116
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_141456339
dit is een goede game speel hem nu een aantal dagen hij is echt heerlijk
ben er zeer tevreden over nu wat over de game en de mogelijkheden je kan voor een bedrijf rijden of voor je eigen ik zou kiezen voor je zelf omdat je kan vrij gauw geld lenen bij de bank een bedrag van 100k daar koop je een wagen voor de wagens gaan per level hoger de level betere wagens maar ook duurder dan kan je de weg op verkennen en rijden als je een vracht hebt afgeleverd blijf in de stad ga naar de vraagtekens en ga rusten bij de bed tekens de vraagtekens krijg je wagen verkopers of werving kantoren voor personeel ect na een paar levels kan je bij de bank al 400k lenen upgrade daar je garage van dan kan je 3 wagens hebben en koop 2 andere wagens zou geen Volvo nemen want dat is engels daar zit de stuur aan de rechter kant de navagatie links echt rot rijden huur dan 2 chauffeurs en je hebt altijd een inkomen dat werk gaat automatisch dan later kan je je garage weer upgraden maar dat kost wel wat tijd dat kost dan weer 100k en je moet dan ook weer 2 wagens kopen dan heb je er 5 waarom 5 belangrijk is is als volgende bij 5 wagens kan je wagens op internet kopen het rijden is fijn omdat je ook radio hebt je kan via internet in de game de zenders luisteren er zijn veel zenders ook rock en 538 enz je hoeft ze alleen te downloaden de wegen zijn zeer mooi de landen ect zou aanraden om wegen in holland en duitsland te nemen rijdt snel engeland zijn zeer slecht moeilijk te rijden ik rijdt zonder stuur dus met keyboard
zeer fijn denk nog beter dan met een stuur denk dat het moeilijker is dat moet je zelf weten sinds ik deze game hebt rij ik heel wat uurtjes komt ook door de radio de radio is live je kan ook je eigen muziek luisteren nou dit was het zoon beetje oja deze game kan je met windows 8 spelen perfect veel plezier

:') Dus.
  maandag 23 juni 2014 @ 17:45:12 #117
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141456455
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:41 schreef toetsenbordridder het volgende:
zou geen Volvo nemen want dat is engels daar zit de stuur aan de rechter kant de navagatie links echt rot rijden
:') Dus.
_O- :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_141456628
Volvo is toch echt Zweeds lal :). Heeftie gewoon de truck in Engeland gekocht en niet stuur links laten plaatsen :P.... (zo te zien is het ETS2).

Overigens is ETS2 een prima spel :).
pi_141456963
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:41 schreef toetsenbordridder het volgende:
dit is een goede game speel hem nu een aantal dagen hij is echt heerlijk
ben er zeer tevreden over nu wat over de game en de mogelijkheden je kan voor een bedrijf rijden of voor je eigen ik zou kiezen voor je zelf omdat je kan vrij gauw geld lenen bij de bank een bedrag van 100k daar koop je een wagen voor de wagens gaan per level hoger de level betere wagens maar ook duurder dan kan je de weg op verkennen en rijden als je een vracht hebt afgeleverd blijf in de stad ga naar de vraagtekens en ga rusten bij de bed tekens de vraagtekens krijg je wagen verkopers of werving kantoren voor personeel ect na een paar levels kan je bij de bank al 400k lenen upgrade daar je garage van dan kan je 3 wagens hebben en koop 2 andere wagens zou geen Volvo nemen want dat is engels daar zit de stuur aan de rechter kant de navagatie links echt rot rijden huur dan 2 chauffeurs en je hebt altijd een inkomen dat werk gaat automatisch dan later kan je je garage weer upgraden maar dat kost wel wat tijd dat kost dan weer 100k en je moet dan ook weer 2 wagens kopen dan heb je er 5 waarom 5 belangrijk is is als volgende bij 5 wagens kan je wagens op internet kopen het rijden is fijn omdat je ook radio hebt je kan via internet in de game de zenders luisteren er zijn veel zenders ook rock en 538 enz je hoeft ze alleen te downloaden de wegen zijn zeer mooi de landen ect zou aanraden om wegen in holland en duitsland te nemen rijdt snel engeland zijn zeer slecht moeilijk te rijden ik rijdt zonder stuur dus met keyboard
zeer fijn denk nog beter dan met een stuur denk dat het moeilijker is dat moet je zelf weten sinds ik deze game hebt rij ik heel wat uurtjes komt ook door de radio de radio is live je kan ook je eigen muziek luisteren nou dit was het zoon beetje oja deze game kan je met windows 8 spelen perfect veel plezier

:') Dus.
:') Wtf x1000

[ Bericht 12% gewijzigd door Skillstorm op 23-06-2014 18:17:24 ]
pi_141457538
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:41 schreef toetsenbordridder het volgende:
dit is een goede game speel hem nu een aantal dagen hij is echt heerlijk
ben er zeer tevreden over nu wat over de game en de mogelijkheden je kan voor een bedrijf rijden of voor je eigen ik zou kiezen voor je zelf omdat je kan vrij gauw geld lenen bij de bank een bedrag van 100k daar koop je een wagen voor de wagens gaan per level hoger de level betere wagens maar ook duurder dan kan je de weg op verkennen en rijden als je een vracht hebt afgeleverd blijf in de stad ga naar de vraagtekens en ga rusten bij de bed tekens de vraagtekens krijg je wagen verkopers of werving kantoren voor personeel ect na een paar levels kan je bij de bank al 400k lenen upgrade daar je garage van dan kan je 3 wagens hebben en koop 2 andere wagens zou geen Volvo nemen want dat is engels daar zit de stuur aan de rechter kant de navagatie links echt rot rijden huur dan 2 chauffeurs en je hebt altijd een inkomen dat werk gaat automatisch dan later kan je je garage weer upgraden maar dat kost wel wat tijd dat kost dan weer 100k en je moet dan ook weer 2 wagens kopen dan heb je er 5 waarom 5 belangrijk is is als volgende bij 5 wagens kan je wagens op internet kopen het rijden is fijn omdat je ook radio hebt je kan via internet in de game de zenders luisteren er zijn veel zenders ook rock en 538 enz je hoeft ze alleen te downloaden de wegen zijn zeer mooi de landen ect zou aanraden om wegen in holland en duitsland te nemen rijdt snel engeland zijn zeer slecht moeilijk te rijden ik rijdt zonder stuur dus met keyboard
zeer fijn denk nog beter dan met een stuur denk dat het moeilijker is dat moet je zelf weten sinds ik deze game hebt rij ik heel wat uurtjes komt ook door de radio de radio is live je kan ook je eigen muziek luisteren nou dit was het zoon beetje oja deze game kan je met windows 8 spelen perfect veel plezier

:') Dus.
Thanks jij ook veel plezier.
  Forum Admin maandag 23 juni 2014 @ 18:49:34 #121
58651 crew  murp
murp
pi_141459132
Nether toch maar effe gekocht ;(
  maandag 23 juni 2014 @ 18:54:35 #122
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141459332
Ben benieuwd wat van troep er nu komt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Redactie Games maandag 23 juni 2014 @ 18:57:25 #123
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141459463

def not rigged..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_141459655
Welcome back error 503 :P.
  Redactie Games maandag 23 juni 2014 @ 19:02:15 #125
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141459699
quote:
11s.gif Op maandag 23 juni 2014 18:49 schreef murp het volgende:
Nether toch maar effe gekocht ;(
Hopelijk wel voor 80% off, zoals hij nu in de daily staat?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')