abonnement Unibet Coolblue
pi_144764263
Heb sinds het begin de Nexus 10. Zoek nu wat vergelijkend. Deze begint erg traag te worden. Wat raden jullie aan?
pi_144794701
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 19:34 schreef stoeltafel het volgende:
Heb sinds het begin de Nexus 10. Zoek nu wat vergelijkend. Deze begint erg traag te worden. Wat raden jullie aan?
Als je voor een chinese gaat raad iedereen de PiPo P4 aan.

En ja, ik snuffel hier zo nu en dan ook even rond, een tablet staat namelijk wel op mijn to buy lijstje :P
You can't be late if you don't show up.
pi_144813608
Kreeg gisteren te horen dat de Nexus 9 de opvolger wordt van de oude Nexus 10. Zal er eens induiken en eventueel wat interessants posten.
pi_144836296
Is er trouwens al een uitgebreide review van de :+ p4 gemaakt door een fellow user hier? Op internet zijn nog niet echt kwaliteitsreviews. Zit toch te denken een tablet aan te schaffen.
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 23 september 2014 @ 22:08:13 #205
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144836959
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 08:40 schreef stoeltafel het volgende:
Kreeg gisteren te horen dat de Nexus 9 de opvolger wordt van de oude Nexus 10. Zal er eens induiken en eventueel wat interessants posten.
buiten wat patentaanvragrn van HTC is er geen nieuws. Komt samen met de introductie van Android l gok ik
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 23 september 2014 @ 22:28:30 #206
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144837879
Heb er al ff 1 hier gehad, en op dit moment is er 1 voor mijn vrouw onderweg. Qua hardware de beste bang for the buck. Maar de software is nog wat buggy op sommige punten. Daar kan Pipo zelf niet veel aan doen, komt omdat het A 4.4.4.4 is. En dan krijg je elke keer weer dat sommige apps niet lekker willen lopen omdat die oudere versies willen zien.
pi_144838085
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef l0lownkill het volgende:
Is er trouwens al een uitgebreide review van de :+ p4 gemaakt door een fellow user hier? Op internet zijn nog niet echt kwaliteitsreviews. Zit toch te denken een tablet aan te schaffen.
Wat wil je weten van de P4?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 23 september 2014 @ 22:33:24 #208
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144838148
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:28 schreef Gunny het volgende:
Heb er al ff 1 hier gehad, en op dit moment is er 1 voor mijn vrouw onderweg. Qua hardware de beste bang for the buck. Maar de software is nog wat buggy op sommige punten. Daar kan Pipo zelf niet veel aan doen, komt omdat het A 4.4.4.4 is. En dan krijg je elke keer weer dat sommige apps niet lekker willen lopen omdat die oudere versies willen zien.
ik draai ook 4.4.4 en alles draait gewoon.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_144839862
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat wil je weten van de P4?
Ik vind het gewoon leuk verschilende ervaringen e.d door te nemen (niet dat ik het wantrouw ofzo :+) had ik namelijk ook met de g4s ;)
You can't be late if you don't show up.
pi_144840098
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon leuk verschilende ervaringen e.d door te nemen (niet dat ik het wantrouw ofzo :+) had ik namelijk ook met de g4s ;)
Ja ik ben niet zo van reviews maken, als je specifieke dingen wilt weten wil ik het allemaal voor je fotograferen en doen dus dan hoor ik het wel.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144840463
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja ik ben niet zo van reviews maken, als je specifieke dingen wilt weten wil ik het allemaal voor je fotograferen en doen dus dan hoor ik het wel.
Zou je dat ene knopje daar aan de zijkant van de andere kant aan de achterkant willen fotograferen? 8)7
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 23 september 2014 @ 23:36:36 #212
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_144841096
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:33 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ik draai ook 4.4.4 en alles draait gewoon.
Waar is je 4e 4? Of is dat nog een 3. Er zijn meldingen genoeg te vinden over apps die soms problemen geven, maar zoals gewoonlijk zijn er een hoop games bij. Ik had bij de eerste P4 ook geen problemen. Maar kon jammer genoeg niet verder testen. En omdat ik de m8 en m9 pro geen kunstjes meer kan leren is nu de P4 weer onderweg. Maar kijk maar eens in het Pipo topic op GoT. Daar zie je soms wel dingen voorbij komen.

Al moet je me daar wel onder een andere naam zoeken. ;)
pi_144842202
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144870084
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja ik ben niet zo van reviews maken, als je specifieke dingen wilt weten wil ik het allemaal voor je fotograferen en doen dus dan hoor ik het wel.
Ik heb een paar vraagjes, nl:
-Werkt de touchscreen een beetje vloeiend? Ik heb bij mijn G4s een beetje de ervaring dat het nét ietsje minder is dan eerdere toestellen die ik heb gehad
-Duurt het opladen erg lang? Ik meende hier een post over te zien
-Is de wifiontvanger een beetje goed?
-Is de stock firmware degelijk genoeg?
-Hoelang is een chinees

Is er hier ook iemand die van AE de officiële pipo case al heeft? Zo ja is de kwaliteit een beetje gangbaar?
You can't be late if you don't show up.
pi_144870947
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:48 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ik heb een paar vraagjes, nl:
-Werkt de touchscreen een beetje vloeiend? Ik heb bij mijn G4s een beetje de ervaring dat het nét ietsje minder is dan eerdere toestellen die ik heb gehad
-Duurt het opladen erg lang? Ik meende hier een post over te zien
-Is de wifiontvanger een beetje goed?
-Is de stock firmware degelijk genoeg?
-Hoelang is een chinees

Is er hier ook iemand die van AE de officiële pipo case al heeft? Zo ja is de kwaliteit een beetje gangbaar?
officiële pipo case heb ik, erg degelijk en werkt goed met de magneet zodat het een stand wordt. Verder het opladen kan via USB maar duurt lang. Via de stekker gaat het gewoon snel. Kan wel een keer testen hoe snel.Stock firmware is prima, als je de meest recente hebt, ik weet niet of je de nieuwste krijgt als je nu een p4 koopt omdat die misschien al eerder de fabriek is uitgerold.

Verder is het touchscreen vloeiend. Helemaal geen problemen mee gehad.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144871202
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

officiële pipo case heb ik, erg degelijk en werkt goed met de magneet zodat het een stand wordt. Verder het opladen kan via USB maar duurt lang. Via de stekker gaat het gewoon snel. Kan wel een keer testen hoe snel.Stock firmware is prima, als je de meest recente hebt, ik weet niet of je de nieuwste krijgt als je nu een p4 koopt omdat die misschien al eerder de fabriek is uitgerold.

Verder is het touchscreen vloeiend. Helemaal geen problemen mee gehad.
Top :)
You can't be late if you don't show up.
pi_144871853
Thing to note, als je de cover omvouwt zeg maar, zodat je 'em gewoon als tablet only in je handen houdt en dus niet origimied in een of andere hoek, dan geven de magneten soms door de achterkant door dat 'ie dicht zit, dit terwijl 'ie de klep dus niet op het scherm dichtgevouwen zit, maar achterovergevouwen is. Maar dan gaat het scherm wel in standby... ;(

Verder zit er dus dat klepje voor het microSD-slot en de microUSB en -HDMI-aansluiting. Dat vind ik vrij storend, dus ik laat het klepje gewoon weg. Ik heb ook dat de content van m'n microSD soms niet te lezen is (SanDisk Ultra microSDHC 32GB Class 10 UHS-I), dan moet ik 'em eruitpoppen en dan weer terug in duwen, dan gaat 'ie 'em weer inlezen en doet 'ie het vaak gewoon weer normaal. Wel vaag... kan aan de microSD liggen. Keine Ahnung.

Moet 'em nog altijd voorzien van een custom ROM, nog niet echt tijd gehad, vind het gedoe, want je kunt niks flashen met USB3.0 poorten, dus moet ik m'n miniPC aanslingeren enz, mja, weinig vrij enzo, dus dat komt nog wel. Ondertussen wel de Go launcher eens aan het proberen. Moet zeggen, dat werkt wel lekker/ziet er goed uit. Werkt stuk vlotter/vloeiender dan de M7 Pro i.i.g. . :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:00:57 #218
308819 remcom00
รр&#35
pi_144920435
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

officiële pipo case heb ik, erg degelijk en werkt goed met de magneet zodat het een stand wordt. Verder het opladen kan via USB maar duurt lang. Via de stekker gaat het gewoon snel. Kan wel een keer testen hoe snel.Stock firmware is prima, als je de meest recente hebt, ik weet niet of je de nieuwste krijgt als je nu een p4 koopt omdat die misschien al eerder de fabriek is uitgerold.

Verder is het touchscreen vloeiend. Helemaal geen problemen mee gehad.
10 - 90% duurde bij mij 3 uurtjes.
Was nog op oude firmware met de battery drain dus het zal nu nog wat sneller zijn.
pi_144920772
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:00 schreef remcom00 het volgende:

[..]

10 - 90% duurde bij mij 3 uurtjes.
Was nog op oude firmware met de battery drain dus het zal nu nog wat sneller zijn.
gps geprobeerd. Maar binnen drie minuten nog geen fix. Was zonder wifi ofzo en had geen zin om langer buiten te staan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:04:17 #220
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145084724
Oi.. :W

Ik wil aan de tablet.. het moet een grote zijn (dus vanaf ongeveer 9 inch en groter)
Voornamelijk zal ik hem gaan gebruiken voor films en internet (muziek, xbmc, youtube, fokken, etc) en dan vooral om hem ook aan een tv te kunnen hangen.. (32 inch 720p, dus niet de nieuwste)
(gaat de hdmi out ook werken met een verloopje naar een scart of composite aansluiting op een oude tv, of is dat te prehistorisch en verdiend zoiets een monumentale status?)
Goede wifi ontvangst is belangrijk,
Een goede camera is ook leuk, maar minder belangrijk
De prijs.. tja.. hoe lager hoe beter, maar max 150 euro ofzo..

Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken.. hellup.. oO<

[ Bericht 0% gewijzigd door Snowballed op 01-10-2014 11:13:25 ]
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:16:44 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145086915
Het antwoord op al je vragen:
http://www.banggood.com/P(...)Tablet-p-939304.html

quote:
14s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:04 schreef Snowballed het volgende:
Ik wil aan de tablet.. het moet een grote zijn (dus vanaf ongeveer 9 inch en groter)
8,9'' check (close enough)
quote:
Voornamelijk zal ik hem gaan gebruiken voor films en internet (muziek, xbmc, youtube, fokken, etc) en dan vooral om hem ook aan een tv te kunnen hangen..
Ook dat kan :Y
quote:
(32 inch 720p, dus niet de nieuwste)
(gaat de hdmi out ook werken met een verloopje naar een scart of composite aansluiting op een oude tv, of is dat te prehistorisch en verdiend zoiets een monumentale status?)
Zou het museum van oude technieken alvast bellen :Y
HDMI is digitaal. Voor scart heb je dus een actieve (dure) omvormer nodig.
quote:
Goede wifi ontvangst is belangrijk,
Check (zat wel goed bij de Pipo dacht ik).
quote:
Een goede camera is ook leuk, maar minder belangrijk
Camara op tablet, ach tja, het schiet foto's ;)
quote:
De prijs.. tja.. hoe lager hoe beter, maar max 150 euro ofzo..
Check
quote:
Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken.. hellup.. oO<
Of wil je nog keuze ook :'(? Veel makkelijker als dit gaat het niet worden :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_145087403
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:16 schreef RobertNL het volgende:
Zou het museum van oude technieken alvast bellen :Y
HDMI is digitaal. Voor scart heb je dus een actieve (dure) omvormer nodig.
Je zou een HDMI -> VGA adapter kunnen halen. Die kosten niets in China.
In theorie zou je dan van VGA weer naar Scart of composite kunnen gaan.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:48:09 #223
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145087973
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Je zou een HDMI -> VGA adapter kunnen halen. Die kosten niets in China.
In theorie zou je dan van VGA weer naar Scart of composite kunnen gaan.
Maar dat moet je toch nog steeds actief omzetten? Of heb ik dat nu fout?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_145088311
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Maar dat moet je toch nog steeds actief omzetten? Of heb ik dat nu fout?
Wij hebben wel eens een keer zoiets gebruikt. Werkte prima.
Heb het zelf niet geprobeerd maar in theorie zou je dan op die VGA aansluiting weer een scart/composite moeten kunnen aansluiten. Lijkt me...

Een hoop adapters/verloopstukken en perfecte beeldkwaliteit hou je dan niet over, maar in theorie zou het geloof ik wel moeten lukken.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:18:27 #225
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_145089084
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:16 schreef RobertNL het volgende:
8,9'' check (close enough)
Hmm...

* Snowballed pakt een duimstok....
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')