abonnement Unibet Coolblue
pi_142803487
Oh ja, review online gooien. Kreng kreeg ik pas vrijdag, dus moest even door arbeiten. En BBQ'en.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 28 juli 2014 @ 09:05:51 #227
258885 Solique
I Kill You !
pi_142803577
Gisteren pas weer het eerst sinds weken echt aan het gamen geweest.
Daarvoor geen tijd en geregeld geen zin.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142803631
Maar jullie zijn dr weer!

Mogguh!
pi_142804586
Mogguh ,

A.s. weekend weer een ouderwetse lanparty bij mij thuis met 10 man , zin in :D

Wel grappig.
We doen dit al een jaar of 20~ en we komen 9 van de 10x uit op dezelfde games..

Echt zo jammer dat er tegenwoordig bijna geen toffe lan games meer uitkomen.
Daarnaast hebben de meeste games geen eens meer een lan functie :(

Als er nog suggesties zijn voor toffe lan games , hoor ik die graag.
Mag van alles zijn.
Alle klassiekers spelen we uiteraard al, gaat puur om toffe games van de laatste jaren.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_142805185
Hebben laatst op een iets kleinere lan Worms gespeeld tot in de late uurtjes. Was in de aanbieding op steam. En C&C generals kwam langs.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:15:24 #231
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_142806175
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:03 schreef Altron het volgende:
Mogguh ,

A.s. weekend weer een ouderwetse lanparty bij mij thuis met 10 man , zin in :D

Wel grappig.
We doen dit al een jaar of 20~ en we komen 9 van de 10x uit op dezelfde games..

Echt zo jammer dat er tegenwoordig bijna geen toffe lan games meer uitkomen.
Daarnaast hebben de meeste games geen eens meer een lan functie :(

Als er nog suggesties zijn voor toffe lan games , hoor ik die graag.
Mag van alles zijn.
Alle klassiekers spelen we uiteraard al, gaat puur om toffe games van de laatste jaren.
Waar wij ons altijd enorm mee vermaken is Left 4 Dead versus spelen, lekker elkaar naaien, heerlijk! :D zo geweldig als het je lukt om als boomer tussen de survivors te komen, ik doe dan vaak m'n headset af en kijk om me heen, zie de paniek op alle gezichten, ga maniakaal lachen, heerlijk :D
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_142806190
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:15 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Waar wij ons altijd enorm mee vermaken is Left 4 Dead versus spelen, lekker elkaar naaien, heerlijk! :D zo geweldig als het je lukt om als boomer tussen de survivors te komen, ik doe dan vaak m'n headset af en kijk om me heen, zie de paniek op alle gezichten, ga maniakaal lachen, heerlijk :D
Haha nice _O-

Hmm , die hebben we ook allemaal.

Goed idee! :D
Met hoeveel kan je dat spelen dan ?
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 28 juli 2014 @ 11:18:49 #233
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_142806246
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:16 schreef Altron het volgende:

[..]

Haha nice _O-

Hmm , die hebben we ook allemaal.

Goed idee! :D
Met hoeveel kan je dat spelen dan ?
officieel 4v4, maar volgens mij zijn er wel mods waardoor je met meer kan
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_142806621
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:18 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

officieel 4v4, maar volgens mij zijn er wel mods waardoor je met meer kan
Aah , thanks man !

Dacht dat je dat maar met 4/5 spelers kon spelen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_142807708
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:03 schreef Altron het volgende:
Mogguh ,

A.s. weekend weer een ouderwetse lanparty bij mij thuis met 10 man , zin in :D

Wel grappig.
We doen dit al een jaar of 20~ en we komen 9 van de 10x uit op dezelfde games..

Echt zo jammer dat er tegenwoordig bijna geen toffe lan games meer uitkomen.
Daarnaast hebben de meeste games geen eens meer een lan functie :(

Als er nog suggesties zijn voor toffe lan games , hoor ik die graag.
Mag van alles zijn.
Alle klassiekers spelen we uiteraard al, gaat puur om toffe games van de laatste jaren.
En welke klassiekers spelen jullie zoal? :@ :P
pi_142807860
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En welke klassiekers spelen jullie zoal? :@ :P
* Ut2003/2004
* Flatout 2
* StarCraft 1/2
* Warcraft 3
* Battlefield
* COD 2
* Age Of Empires 2
* Total Annihilation / Supreme Commander
* Half-Life 2
* CS

En de laatste jaren proberen we meestal nog wat andere nieuwe spellen uit , maar meestal komen we weer terug bij de oudjes...
Al wordt het wel steeds lastiger omdat de wat oudere spellen nu wel erg oud worden en steeds moeilijker zijn om te spelen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_142808369
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:15 schreef Altron het volgende:

[..]

* Ut2003/2004
* Flatout 2
* StarCraft 1/2
* Warcraft 3
* Battlefield
* COD 2
* Age Of Empires 2
* Total Annihilation / Supreme Commander
* Half-Life 2
* CS

En de laatste jaren proberen we meestal nog wat andere nieuwe spellen uit , maar meestal komen we weer terug bij de oudjes...
Al wordt het wel steeds lastiger omdat de wat oudere spellen nu wel erg oud worden en steeds moeilijker zijn om te spelen.
Wel de juiste spellen gekozen.

Wij zitten ook aan de oudere spellen en als die oudere spellen saai beginnen te worden oid, dan pakken we er een mod bij en als die gaat vervelen, dan ga ik zelf aan de slag met modden.
Voor Total Annihilation zou je nog Total Mayhem kunnen overwegen (Volledige Level 1 t/m Level 3) en anders Balanced Annihilation (gebruikt de Spring engine en die werkt op de meest moderne computers)

Wij doen ook nog eens Battlefield 2 AIX2 (maar dan zwaar gemod door mij, we hebben het min of meer continu 2 jaar achter elkaar gespeeld) en hebben ook nog een tijdje de 1e FEAR gedaan (daar is ook een (ietswat buggy) coop voor gemaakt) en UT3 (al vind ik UT2004 beter, maar UT3 heeft de juggernout, ook lachen :P ).

Wij blijven ook een beetje bij dezelfde spellen rondhangen en raken eigenlijk door onze voorraad spellen heen. Tis dat ik de games die we spelen (en dan met name BF2 AIX2) heb zitten opleuken door ze te modden, anders waren we er al veel eerder op uitgekeken geraakt.
pi_142808540
Vergeet Sven Coop, LittleFighter 2 en CnC Generals niet!
pi_142809223
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wel de juiste spellen gekozen.

Wij zitten ook aan de oudere spellen en als die oudere spellen saai beginnen te worden oid, dan pakken we er een mod bij en als die gaat vervelen, dan ga ik zelf aan de slag met modden.
Voor Total Annihilation zou je nog Total Mayhem kunnen overwegen (Volledige Level 1 t/m Level 3) en anders Balanced Annihilation (gebruikt de Spring engine en die werkt op de meest moderne computers)

Wij doen ook nog eens Battlefield 2 AIX2 (maar dan zwaar gemod door mij, we hebben het min of meer continu 2 jaar achter elkaar gespeeld) en hebben ook nog een tijdje de 1e FEAR gedaan (daar is ook een (ietswat buggy) coop voor gemaakt) en UT3 (al vind ik UT2004 beter, maar UT3 heeft de juggernout, ook lachen :P ).

Wij blijven ook een beetje bij dezelfde spellen rondhangen en raken eigenlijk door onze voorraad spellen heen. Tis dat ik de games die we spelen (en dan met name BF2 AIX2) heb zitten opleuken door ze te modden, anders waren we er al veel eerder op uitgekeken geraakt.
Sja , dat zijn toch wel DE lan games.
Helaas worden ze zo bijna niet meer gemaakt..

Wij proberen het ook vaak met mods.
Vorige keer nog met AOE in een Star wars setting , was wel te blij :)

Total Mayhem zal ik ook eens bekijken.

quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Vergeet Sven Coop, LittleFighter 2 en CnC Generals niet!
C&C hebben we ook meerdere delen van geprobeerd , maar vroeger was die lan functie al niet stabiel , en dat gaf bij die latere delen ook nog steeds problemen jammer genoeg.. :(

LittleFighter 2 kon ik niet , ziet er te uber uit.
Gaan we effe proberen , thanks! :D
- Djehoetie / Jehuty -
pi_142809277
LF2 is erg cool (niet met cheats spelen trouwens :D).

Ik heb al zo lang niet meer geland :'(

Sven Coop was trouwens de beste game ooit. Eerst domme levels maken (ook HL1 MP) met Hammer en die dan gaan spelen. Zo episch.
pi_142809491
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Sven Coop
Lans blijven meesterlijk.

We proberen dat minimaal 1x per jaar te doen , wijven weg ...effe naar de Makro eten/drinken etc inslaan , en hoppa! :P

Sven Coop nog nooit gedaan.. ziet er wel te uber uit idd.
Gingen nu effe Garry's Mod proberen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_142810613
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:02 schreef Altron het volgende:

[..]

Lans blijven meesterlijk.

We proberen dat minimaal 1x per jaar te doen , wijven weg ...effe naar de Makro eten/drinken etc inslaan , en hoppa! :P

Sven Coop nog nooit gedaan.. ziet er wel te uber uit idd.
Gingen nu effe Garry's Mod proberen.
Sven Coop is een soort van HL1 custom SP mode maar dan over lan (MP). Het is met vlagen heerlijk buggy (waardoor er spelers half in het level blijven hangen etc) en je kan friendly fire aanzetten (waardoor het een grote chaos wordt).

Daarnaast heeft het echt meesterlijke replayability aangezien er echt 1000-en custom missies / stories zijn (wel even filteren op kwaliteit). Je kan HL1 SP spelen, er zijn Resident Evil clones, er zijn supercoole puzzel levels, Serious Sam-achtige taferelen, etc etc etc _O_ O+
pi_142810761
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:35 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Sven Coop is een soort van HL1 custom SP mode maar dan over lan (MP). Het is met vlagen heerlijk buggy (waardoor er spelers half in het level blijven hangen etc) en je kan friendly fire aanzetten (waardoor het een grote chaos wordt).

Daarnaast heeft het echt meesterlijke replayability aangezien er echt 1000-en custom missies / stories zijn (wel even filteren op kwaliteit). Je kan HL1 SP spelen, er zijn Resident Evil clones, er zijn supercoole puzzel levels, Serious Sam-achtige taferelen, etc etc etc _O_ O+
Aah tof man. _O_

Deze ga ik effe testen van de week , vroeger hebben we HL1 deathmatch helemaal kapot gespeeld met die laser-mijnen aan de muur/plafond en weet ik veel allemaal voor kut plekken plakken _O-

Wij zijn altijd wel in voor nieuwe dingen.
Het is zo lastig om met nieuwe games te komen die we nog nooit gespeeld hebben en die iedereen tof vind.

We proberen elke keer weer nieuwe games en hebben de gekste spellen al geprobeerd , maar we komen bijna altijd weer bij de klassiekers uit..
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:48:12 #244
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_142848776
He? Petti? Hoe kan ik jou nou niet in m'n 360 friendslist hebben staan? Wat vaag!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_142848924
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_142858930
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:48 schreef SpankmasterC het volgende:
He? Petti? Hoe kan ik jou nou niet in m'n 360 friendslist hebben staan? Wat vaag!
Mijn vriendin keek mij zojuist heel vreemd aan toen jij net online kwam. "Waarom heb jij iemand met de naam Spankmaster in je vriendenlijst?!"

Vanzelfsprekend heb ik haar eruit gegooid.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_142860051
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:03 schreef Nebo het volgende:

[..]

Mijn vriendin keek mij zojuist heel vreemd aan toen jij net online kwam. "Waarom heb jij iemand met de naam Spankmaster in je vriendenlijst?!"

Vanzelfsprekend heb ik haar eruit gegooid.
Zo terecht _O_
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_142861295


Tevens deze niet in je collectie hebben :{w
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:26:25 #249
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_142865384
Hahahaha prachtig!! Zowel van Petti als van Rein ;)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 30 juli 2014 @ 08:30:40 #250
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_142873577
Omdat het PS4-topic niet helemaal de juiste plaats is voor dit gesprek. Hier maar even verder ouwehoeren Peen, anders is het toch maar dood:

quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2014 05:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

We gaan donderdag weer pleitos, maar wat blijven hangen is vast mogelijk. Ik zit nog te denken om met de auto te gaan.
Ik rij de donderdag op en neer, ik denk dat dat de enige doenbare dag is zonder perspasje :P Ik heb geen zin om meer dan 30 min te moeten wachten voor een stand. Het weekend is daarom echt een absolute no-no _O-

Zijn er nog meer mensen die een dagje GamesCom gaan doen? Ik heb eigenlijk geen enkel specifieke game als doel dit jaar, misschien even met een One spelen omdat ik dat eigenlijk nog nooit gedaan heb, maar verder nog geen idee.
Please sir. When moon? When Mustang?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')