Stond het alarm al ingesteld op de tijd dat jullie normaal sluiten?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:49 schreef Questionmarks het volgende:
Thuis! Morgenochtend 8 uur sta ik er weer, oude handel die terug komt! Miste bij de 1e levering wat containers, maar waren bij de andere wagens gedrukt.
Is mooi geworden, morgen even foto's maken!
Wat een gedoe met het alarm zonet...
Nope, maar steeds zones die een fout gaven bij alarm etc. Rolluik die nog niet werkt etc etc.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Stond het alarm al ingesteld op de tijd dat jullie normaal sluiten?
Oef, ja lekker dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:57 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Nope, maar steeds zones die een fout gaven bij alarm etc. Rolluik die nog niet werkt etc etc.
Hoogezandquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat ziet er al netjes uit Question Waar is dit?
Mijn fout, die van jou zijn van Hoogezand.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee. Foto's van QM zijn daar niet gemaakt.
Ik gok dat er aan beide kanten ongeveer een winkelwagen doorheen past.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef Teslynd het volgende:
Ik mis wat aan scherptediepte en kan niet inschatten hoe groot iets is. Maar die tafels in het dwarspad zijn vervelend. Daar heb je vaak opstoppingen.
[ afbeelding ]
Er kan prima een winkelwagen door links en rechts. Maar zoals je ziet zijn het tafels met aanbiedingen, dus daar kunnen mensen blijven hangen met hun kar en dan komt er ook nog af en toe iemand langs met een rolly.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik gok dat er aan beide kanten ongeveer een winkelwagen doorheen past.
Het is natuurlijk even kijken hoe het allemaal gaat worden en het het beste kan/past.
Pfft... dat je niet eens even de hele winkel layout aanpast omdat Teslynd dat zegt...quote:Op zondag 13 juli 2014 01:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik gok dat er aan beide kanten ongeveer een winkelwagen doorheen past.
Het is natuurlijk even kijken hoe het allemaal gaat worden en het het beste kan/past.
Dat klopt.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:42 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Er kan prima een winkelwagen door links en rechts. Maar zoals je ziet zijn het tafels met aanbiedingen, dus daar kunnen mensen blijven hangen met hun kar en dan komt er ook nog af en toe iemand langs met een rolly.
Wutquote:Mijn Klacht:
Het afrekenen van 3 boodschappen (melk, pakje shag met vloei, flesje mineraalwater) duurde vanochtend ruim 25 minuten omdat de cassiere (met naamplaatje Patricia) liet weten dat zij “geen zin had zich te haasten”.
Het pak melk en flesje mineraalwater werden binnen enkele seconden gescand. Nu nog een pakje shag met vloei.
De rokerswaren liggen opgeslagen bij de infobalie, zo’n 2-3 meter lopen van de betreffende kassa
Het was een warme dag,. Na mijn shag+ vloei bestelling slaakte zij een zucht, stond op en slenterde naar de infobalie. Na 5 minuten keerde zij terug met een pakje shag zonder vloei.
Vloei vergeten?, vroeg ik. “Heeft u niet om gevraagd.” vertelde.
Zij toog opnieuw richting infobalie en keerde terug met een verkeerd pakje vloei. Ik wees haar hierop. vertelde mij dat ik dan zelf maar vloei moest gaan uitzoeken. Nee, zei ik.
Hierop slaakte nogmaals een diepe zucht (het was nog steeds warm) en liet zij weten zich “heus niet te zullen haasten,” waarop zij voor de derde keer naar de beruchte infobalie slenterde.
Inmiddels hadden ongeveer 10 klanten zich bij kassa aangesloten.
Na verloop van tijd keerde terug met het juiste pakje vloei. (Hoera!) Maar kon ik haar mijn boodschappen terug geven? Waarom, wilde ik weten. Omdat u de verkeerde vloei wilde hebben, en nu moet alles opnieuw gescand worden, merkte vinnig op.
Na het opnieuw scannen en afrekenen wenste ik nog een fijne dag toe. Het inslaan van drie boodschappen had bijna een half uur in beslag genomen.
Buiten dronk mijn geduldige en dorstige hond het flesje mineraalwater in één keer leeg.
Gewenste Oplossing:
Wanneer klantvriendelijkheid en service van het personeel belangrijker is dan het afreageren van persoonlijke frustraties op nietsvermoedende klanten.
Een klein filiaal hier in de buurt heeft geen counter en heeft één kassa met een sigarettenkast erachter. En vaak genoeg is die kassa juist niet open zodat je daar in de rij kan gaan staan voor je sigaretten.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap het niet. Meneer rekent boodchappen af aan kassa en meisje achter de kassa moet naar de balie lopen voor shag en vloei? Stond daar niemand achter de info?
Hm ok. Nouja anyways, als er een klacht is vind ik dat hij opgelost moet worden op een passende wijze. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat meisje er 20 minuten over gedaan heeft om uiteindelijk de juiste vloei en shag te pakken. en om uiteindelijk alles opnieuw te scannen.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een klein filiaal hier in de buurt heeft geen counter en heeft één kassa met een sigarettenkast erachter. En vaak genoeg is die kassa juist niet open zodat je daar in de rij kan gaan staan voor je sigaretten.
Als je dus een pakje sigaretten o.i.d. wil hebben moet de cassiere opstaan, daarheen lopen, pakje pakken, terug. et cetera.. Misschien bedoeld die man dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |