abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:10:01 #1
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_141283561
Dit is een waargebeurd verhaal. Uit respect voor de overlevenden zijn de namen gefingeerd. Uit respect voor de doden is het verhaal verteld zoals het gebeurd is. Welkom bij Fargo!

'A drifter named Lorne Malvo arrives in small-town Minnesota and influences the population with his malice and violence, including put-upon insurance salesman Lester Nygaard.' bron: IMDb

Fargo is gebaseerd op de gelijknamige zwartkomische film uit 1996 van de Coen broers.



vlnr: Billy Bob Thornton ( als Lorne Malvo ), Martin Freeman ( als Lester Nygaard, bekend van Sherlock ), Allison Tolman ( als Molly Solverson ), Colin Hanks ( als Gus Grimly, bekend van Dexter )

Ook in de series: Bob Odenkirk ( als Bill Oswalt, bekend van Breaking Bad )

Uitgezonden via FX op dinsdag (10pm). In Nederland verkrijgbaar via Netflix.
And there are still no americans in Bagdad !!
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:31:57 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_141284244
dat was dus ep9 TT
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:35:23 #3
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_141284361
Klopt maanvis... maar dat zegt alles over ep 10
Trotse papa van Eden
pi_141287816
Ik heb gemist hoe Gus precies bij die blokhut van Lorne Malvo terechtkwam . Weet iemand dat nog?
anonieme razernist
pi_141287901
Hij reed toevallig langs, moest stoppen vanwege een wolf op de weg en zag de rode BMW voor het huisje geparkeerd staan.
  donderdag 19 juni 2014 @ 15:35:11 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_141288167
wordt de symboliek van die wolf nog ergens verklaart eigenlijk... ?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_141288226
quote:
3s.gif Op donderdag 19 juni 2014 15:35 schreef Re het volgende:
wordt de symboliek van die wolf nog ergens verklaart eigenlijk... ?
Die wolf is daar volgens mij neergezet omdat het een 'predator' is, wat weer verband houdt met dat 'the human eye can see more shades of green than any other color..' raadseltje.
pi_141288246
Dus daardoor herkent Gus die auto en sluipt ie naar de hut toe.

[ Bericht 15% gewijzigd door jamesdeen op 19-06-2014 15:43:53 ]
pi_141288319
Dat weet ik trouwens wel zeker want later wanneer Gus Malvo onder schot houdt dan wordt dat nog eens verduidelijkt doordat Gus iets zegt van: 'I figured it out, your riddle....' (?)
pi_141288429
Gus herkent de auto omdat Molly hem dat aan de telefoon verteld heeft (dat Malvo in een rode BMW gesignaleerd was).
pi_141288440
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 15:42 schreef lily het volgende:
Gus herkent de auto omdat Molly hem dat aan de telefoon verteld heeft (dat Malvo in een rode BMW gesignaleerd was).
Ow. :')
  donderdag 19 juni 2014 @ 15:48:55 #12
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_141288663
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 15:42 schreef lily het volgende:
Gus herkent de auto omdat Molly hem dat aan de telefoon verteld heeft (dat Malvo in een rode BMW gesignaleerd was).
Gus was sowieso de eerste die hem in de rode BMW had gezien (in een flits).
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 19 juni 2014 @ 16:56:33 #13
256829 Sokz
Livin' the life
pi_141291219
Tof einde, komt geen vervolg of wel?
  donderdag 19 juni 2014 @ 17:44:29 #14
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_141293030
Sokz: Nee
Wellicht een ander verhaal, maar dit verhaal is afgerond
Trotse papa van Eden
  donderdag 19 juni 2014 @ 19:03:09 #15
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_141295716
Geniale serie hoor, eigenlijk wel een miniserie. Genoten van alle rare personages, knotsgekke dialogen en zelfs de flinke gore :D _O_
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_141297503
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:56 schreef Sokz het volgende:
Tof einde, komt geen vervolg of wel?
Ze praten over een tweede seizoen.
If not now, then when.
pi_141297905
Jammer dat Malvo door dat nerdje wordt gepakt.

Had meer gehoopt op een dialoog tussen Lester en Malvo.
pi_141306242
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 15:27 schreef lily het volgende:
Hij reed toevallig langs, moest stoppen vanwege een wolf op de weg en zag de rode BMW voor het huisje geparkeerd staan.
Ok bedankt! Wel erg toevallig zo, mwa.
anonieme razernist
pi_141311712
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:07 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Ok bedankt! Wel erg toevallig zo, mwa.
Deze serie schippert vanaf de eerste aflevering tussen realisme en surrealisme, dat je daar in de laatste aflevering over valt vind ik verwonderlijk. Juist die poëtische stijl met mythische gebeurtenissen vol symboliek is naar mijn mening de kracht van de serie, maar als jij een gewone detective-serie hebt gezien vind ik het ook prima hoor.
pi_141311885
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 23:33 schreef n0ir het volgende:

[..]

Deze serie schippert vanaf de eerste aflevering tussen realisme en surrealisme, dat je daar in de laatste aflevering over valt vind ik verwonderlijk. Juist die poëtische stijl met mythische gebeurtenissen vol symboliek is naar mijn mening de kracht van de serie, maar als jij een gewone detective-serie hebt gezien vind ik het ook prima hoor.
Gelukkig maar, anders had je een probleem.
anonieme razernist
pi_141313887
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 23:33 schreef n0ir het volgende:

Deze serie schippert vanaf de eerste aflevering tussen realisme en surrealisme, dat je daar in de laatste aflevering over valt vind ik verwonderlijk. Juist die poëtische stijl met mythische gebeurtenissen vol symboliek is naar mijn mening de kracht van de serie, maar als jij een gewone detective-serie hebt gezien vind ik het ook prima hoor.
Dit is het.
Net het einde gezien _O_
Wat een serie O+ O+
  vrijdag 20 juni 2014 @ 00:23:17 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_141313938
Briljant goede serie met een ietwat minder einde. Had gehoopt op een shootout tussen Lester en Malvo, maar voor de rest heel goed geacteerd. Met name door Billy Bob. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 20 juni 2014 @ 00:53:22 #23
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_141314915
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 00:23 schreef golfer het volgende:
Briljant goede serie met een ietwat minder einde. Had gehoopt op een shootout tussen Lester en Malvo, maar voor de rest heel goed geacteerd. Met name door Billy Bob. _O_
Er was een shoot-out tussen Malvo en Lester.. Duurde alleen niet zo lang. Lester is trouwens wel een prachtige personificatie van Walter White en Malvo van Fring.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_141323179
Zojuist het einde gezien, maar viel me heel erg tegen. Was aflevering 8 nou toch maar het einde.

Ik leefde totaal niet mee met die fatsige trol van een politie agente en z'n pussy mailman en manwijf kind.

Juist Lester en Malvo waren geweldig, had liever een kogel gezien door die dikke en dat Lester en Malvo elkaar afmaakten of een pact sloten, als in ieder geval maar 1 van de 2 ermee weg kwam had ik leuker gevonden.
pi_141325583
quote:
3s.gif Op donderdag 19 juni 2014 15:35 schreef Re het volgende:
wordt de symboliek van die wolf nog ergens verklaart eigenlijk... ?
Zag wel een prachtige uitleg op reddit fargo:
quote:
Those last few moments were the most painful thing Malvo had ever experienced. Not because of his mangled let or even the bullets he'd soon be riddled with, but because of the wolf. He'd spent all this time telling himself that he was exactly like a wolf, filling his entire cabin with wolf skins and other animals, exhaling a philosophy of humans as no different from any other animal. He believed that by allowing himself to shed the faults of humanity, he was able to champion over everyone else. But looking into the eyes of that wolf, he realized that everything he believed was completely wrong. A wolf wouldn't have gone back to finish Lester off because a wolf doesn't have an ego. As the wolf eyes Malvo's injury, a direct result of his very human pride, it turns from a mirror of Malvo to a complete stranger. In the end, Malvo's undoing was his own humanity.
pi_141325784
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:14 schreef Apostrof het volgende:

[..]

Zag wel een prachtige uitleg op reddit fargo:

[..]

Mehhh, ook maar speculatie.
pi_141344043
Ik vond de manier waarop Malvo en Lester dood gingen een beetje "mwah", maar ik ben blij met de happy ending! Komt overeen met de film en past ook wel goed bij de toch wel komische ondertoon die de serie in zich heeft. Sowieso, Gus & Molly! O+

Had wel gehoopt nog iets van/over die dove, de broer van Lester en die vent van dat geld te zien. Helaas, maar prima aflevering verder en al met al een topserie! Stukken beter/interessanter ook dan de film vond ik (die we vrij recent ook maar eens gekeken hebben)! :Y

Komt zeker in mijn top 10 aller tijden te staan _O_
Tails tell tales
pi_141344253
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:33 schreef Meneerik2 het volgende:
Het einde was tegenvallend, verder geniale serie. Had gehoopt dat Malvo het zou overleven, had gehoopt op meer doden, watskeburt met de dove en opa met zn shotgun was compleet loos.

Wat niet wil zeggen dat ik me niet vermaakt heb, vooral in de afleveringen hiervoor.

Lester, is this what you want?
[ afbeelding ]
Loos? Prachtig vond ik dat. :)
Tails tell tales
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:38:17 #29
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_141344394
Ik vond de serie niet beter dan de film, maar ik heb me wel enorm vermaakt met deze 10 afleveringen. Ontzettend mooi en goed gemaakt, echt top!
pi_141344765
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:38 schreef Tijn het volgende:
Ik vond de serie niet beter dan de film, maar ik heb me wel enorm vermaakt met deze 10 afleveringen. Ontzettend mooi en goed gemaakt, echt top!
Wat de film betreft: ik moest af en toe wel om die absurde gesprekken lachen, maar dat was het. Vond er verder, itt de serie dus, maar weinig aan eigenlijk :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 20-06-2014 20:52:46 ]
Tails tell tales
pi_141345755
quote:
11s.gif Op woensdag 18 juni 2014 16:15 schreef SherlockHolmes het volgende:
Geweldige laatste episode, maar de uiteindelijke afsluiter vond ik niet goed. Je ziet ze gewoon met z'n 3en TV kijken, ok leuk. Het eind was niet eens gefocust op Lester of Malvo. Ze hadden 't moeten eindigen dat Lester dus 't water in dook, camera op hem, langzaam om hoog, main theme van Fargo en eind.
Ik vond die afsluiter juist mooi. Zou ook niet weten waarom het met Lester en/of Malvo had moeten eindigen. Vond Gus & Molly minstens zo belangrijk (en tenminste good guys). De film had een soortgelijk einde :Y

“Jouw” einde had ik juist een beetje afgezaagd gevonden eigenlijk. Ik vond het wel jammer dat er niet wat meer dialoog tussen Malvo en Lester was voor ze de pijp uitgingen.

quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:30 schreef Apostrof het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Vond het juist ook een mooi einde, de laatste jaren al genoeg "gewaagde" eindes gehad dat de bad guys overleven.

Die laatste blik van Malvo toch. :D Angstaanjagend.
Eens en die blik was erg sterk ja.

[ Bericht 3% gewijzigd door Forbry op 20-06-2014 21:35:08 ]
Tails tell tales
pi_141353595
Gus & Molly :N
pi_141354346
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef JDx het volgende:
Gus & Molly :N
Ik vind ze beiden ook niet zo leuk. Hoopte stiekem dat Malvo ze zou afslachten :@
pi_141354574
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:23 schreef OverRated het volgende:

[..]

Ik vind ze beiden ook niet zo leuk. Hoopte stiekem dat Malvo ze zou afslachten :@
Ik wel en vooral Molly :Y Een slimme good guy girl met ook nog eens best wat (droge) humor. Lekker nuchter ook en zeer goed in haar werk. ^O^ Dat laatste hoopte ik dus helemaal niet :N

Bill vond ik ook een heel leuk (maar wel erg knullig) personage. Goed neergezet door "Saul" trouwens, toch wel weer een heel ander typetje dan in BB.

[ Bericht 5% gewijzigd door Forbry op 20-06-2014 23:32:03 ]
Tails tell tales
pi_141355646
Ik weet eigenlijk nog niet welke van de twee nieuwste toppers ik nou het beste vond: True Detective of deze serie. TD vond ik specialer, had net iets extra's, maar stelde op het laatst verhaaltechnisch in toch best belangrijke mate ook wel weer wat teleur. Op Fargo heb ik weinig aan te merken eigenlijk (ja, alleen kleine dingetjes en vond de laatste aflevering ook hier niet de beste van de 10), maar mist weer net dat beetje diepgang, is vooral erg vermakelijk.
Tails tell tales
  vrijdag 20 juni 2014 @ 23:45:28 #36
256829 Sokz
Livin' the life
pi_141355715
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:44 schreef Forbry het volgende:
Ik weet eigenlijk nog niet welke van de twee nieuwste toppers ik nou het beste vond: True Detective of deze serie. TD vond ik specialer, had net iets extra's, maar stelde op het laatst verhaaltechnisch in toch best belangrijke mate ook wel weer wat teleur. Op Fargo heb ik weinig aan te merken eigenlijk (wel kleine dingetjes en vond de laatste aflevering ook hier niet de beste van de 10), maar mist weer net dat beetje diepgang, is vooral erg vermakelijk.
Agree, hoewel TD uiteindleijk niet zo diep bleek te gaan als verwacht/gehoopt was 't speculeren alleen al elke week awesome. :P
pi_141357086
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:45 schreef Sokz het volgende:

[..]

Agree, hoewel TD uiteindleijk niet zo diep bleek te gaan als verwacht/gehoopt was 't speculeren alleen al elke week awesome. :P
Precies. Verhaaltechnisch gezien had er voor mijn gevoel veel meer in TD gezeten. Werd ook voortdurend de indrúk "van meer" gewekt. Maar dat (icm Rust als personage) gaf er juist ook zo'n hele, héle toffe sfeer aan. Die sfeer en ook dat wat filosofische enzo heeft op zich éigenlijk wel mijn voorkeur boven het pure, wat simpelere "in your face" vermaak van Fargo. Die paar raadsels waren nog het meest mysterieus. :P Maar Fargo was wel érg goed in zijn genre en had binnen dat genre toch ook wel weer wat extra's. :Y

Ik vind Fargo niet beter dan BB. Sowieso al niet denk ik, maar al helemaal omdat één goed seizoen gewoon niet kan opboksen tegen vijf goede seizoenen.
Tails tell tales
pi_141359944
Gus heeft denk ik gedaan alsof ie 'm dood aantrof? Lijkt er wel naar en dat niemand zich afvraagt hoe Malvo overhoop geschoten is.

Goede serie iig, je weet steeds niet echt zeker wat je kan verwachten.
Lester van een doetje naar een (al zij het psycho) geslepen gast die dingen in eigen handen begon te nemen maar dan iets te overmoedig werd door Malvo te confronteren. Zodra shit on was na eerste aflevering kende ie geen grenzen om z'n eigen hachje te redden en mooie is wel dat je ergens stiekem 't wel mooi vond dat alles 'm even voor de wind ging; vrouw van z'n bully neuken, nieuw vrouwtje scoren, gevierde salesman of the year... puur vanwege hoe z'n eerste vrouw continue op 'm neerpraatte... maar als ie dan uiteindelijk z'n tweede vrouw gewoon opoffert voor z'n eigen hachje begin je weer te hopen dat ie verliest aan het eind van de rit.

Verhaallijn met chanteren van die dikke vind ik nog wel beetje rare plek in de serie hebben. Dat was gewoon even een day-job van Malvo blijkbaar, ter vermaak.

Al met al originele serie die zeker vermaakt heeft.
pi_141361676
Toen Lester op die sneeuwscooter aan het racen was hoopte ik een Welcome to Canada bordje te zien waarop de politie de achtervolging moest afbreken en Lester zou nog lang en succesvol verder leven in Canada _O-
pi_141362780
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 01:16 schreef VacaLoca het volgende:
Gus heeft denk ik gedaan alsof ie 'm dood aantrof? Lijkt er wel naar en dat niemand zich afvraagt hoe Malvo overhoop geschoten is.
Denk het niet, hij kreeg toch een medaille oid voor zijn moed? Dat krijg je vast niet als je alleen maar iemand dood aantreft.
]
pi_141362933
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:26 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik wel en vooral Molly :Y Een slimme good guy girl met ook nog eens best wat (droge) humor. Lekker nuchter ook en zeer goed in haar werk. ^O^ Dat laatste hoopte ik dus helemaal niet :N

Bill vond ik ook een heel leuk (maar wel erg knullig) personage. Goed neergezet door "Saul" trouwens, toch wel weer een heel ander typetje dan in BB.
Vieze dikke.
pi_141363305
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 01:16 schreef VacaLoca het volgende:
Gus heeft denk ik gedaan alsof ie 'm dood aantrof? Lijkt er wel naar en dat niemand zich afvraagt hoe Malvo overhoop geschoten is.

Goede serie iig, je weet steeds niet echt zeker wat je kan verwachten.
Lester van een doetje naar een (al zij het psycho) geslepen gast die dingen in eigen handen begon te nemen maar dan iets te overmoedig werd door Malvo te confronteren. Zodra shit on was na eerste aflevering kende ie geen grenzen om z'n eigen hachje te redden en mooie is wel dat je ergens stiekem 't wel mooi vond dat alles 'm even voor de wind ging; vrouw van z'n bully neuken, nieuw vrouwtje scoren, gevierde salesman of the year... puur vanwege hoe z'n eerste vrouw continue op 'm neerpraatte... maar als ie dan uiteindelijk z'n tweede vrouw gewoon opoffert voor z'n eigen hachje begin je weer te hopen dat ie verliest aan het eind van de rit.

Verhaallijn met chanteren van die dikke vind ik nog wel beetje rare plek in de serie hebben. Dat was gewoon even een day-job van Malvo blijkbaar, ter vermaak.

Al met al originele serie die zeker vermaakt heeft.
Dat had ik helemaal niet. Dat hij zijn vrouw vermoordde vond ik op zich niet zo erg (vreselijk wijf :') ), maar verder wilde ik toch al vanaf het bégin dat hij úiteindelijk wel gepakt zou worden. Vond het in de tussentijd allemaal wel heel erg vermakelijk om te zien, dat -natuurlijk (anders moet je zo'n serie ook niet kijken?)- wel. :P
Tails tell tales
pi_141363935
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:09 schreef Forbry het volgende:

[..]

Precies. Verhaaltechnisch gezien had er voor mijn gevoel veel meer in TD gezeten. Werd ook voortdurend de indrúk "van meer" gewekt. Maar dat (icm Rust als personage) gaf er juist ook zo'n hele, héle toffe sfeer aan. Die sfeer en ook dat wat filosofische enzo heeft op zich éigenlijk wel mijn voorkeur boven het pure, wat simpelere "in your face" vermaak van Fargo. Die paar raadsels waren nog het meest mysterieus. :P Maar Fargo was wel érg goed in zijn genre en had binnen dat genre toch ook wel weer wat extra's. :Y

Ik vind Fargo niet beter dan BB. Sowieso al niet denk ik, maar al helemaal omdat één goed seizoen gewoon niet kan opboksen tegen vijf goede seizoenen.
Ik vond Fargo geweldig, maar het acteerwerk, muziek en verhaal was voor mij in TD toch wel een stapje beter. Punt waarin Fargo beter was wel geen seks. Nu klinkt dat raar, maar ik vind met seks helemaal niets mis, maar soms was het in TD ietwat overdreven.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zaterdag 21 juni 2014 @ 10:02:38 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_141364068
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:50 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik vond Fargo geweldig, maar het acteerwerk, muziek en verhaal was voor mij in TD toch wel een stapje beter. Punt waarin Fargo beter was wel geen seks. Nu klinkt dat raar, maar ik vind met seks helemaal niets mis, maar soms was het in TD ietwat overdreven.
Lester ging toch flink van bil met die weduwe, en als ik me weer TD voor de geest haal is de seks niet wat bij me is blijven hangen, zeg maar. Het einde van de serie was wel een beetje BB on speed dial, iets waar ze in TD net iets meer tijd voor namen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_141364080
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:50 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik vond Fargo geweldig, maar het acteerwerk, muziek en verhaal was voor mij in TD toch wel een stapje beter. Punt waarin Fargo beter was wel geen seks. Nu klinkt dat raar, maar ik vind met seks helemaal niets mis, maar soms was het in TD ietwat overdreven.
Hmm, voor de zékerheid toch maar even in spoilers, voor degenen die TD nog willen zien:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: Al met al denk ik dat ik in een nieuw top (*) lijstje, TD wel boven Fargo zet... over de hele linie bekeken wel wat specialer (en meer diepgang... daarmee bedoel ik dan vooral, dat het je wel een beetje liet nadenken... ook in filosofisch opzicht enzo).

[ Bericht 1% gewijzigd door Forbry op 21-06-2014 11:54:36 ]
Tails tell tales
pi_141366102
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:35 schreef Forbry het volgende:

[..]

Loos? Prachtig vond ik dat. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:35 schreef Forbry het volgende:

[..]

Loos? Prachtig vond ik dat. :)
Vertel me waarom :) echt een doel had het niet ofzo

quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 08:39 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik denk dat we er 'hoop' uit moeten halen. Ik bedoel, het goede kan gewoon thuis op de bank naar 'Deal of no Deal' kijken, en overwint nog van het kwade. Dus hoe geniepig sommige mensen ook zijn, gerechtigheid achterhaalt hen uiteindelijk toch, zoals bleek bij Lorne en Lester.
En de broer van Lester dan? Of de vrouw van Lester? Of de tweede vrouw van Lester?
pi_141366150
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 01:16 schreef VacaLoca het volgende:
Gus heeft denk ik gedaan alsof ie 'm dood aantrof? Lijkt er wel naar en dat niemand zich afvraagt hoe Malvo overhoop geschoten is.
Heb je uberhaupt gekeken? Er is toch duidelijk een scene waar Gus hem gewoon overhoop knalt. En in de laatste scene gaat het over dat hij daarvoor onderscheiden is en eigenlijk vindt dat dat Molly had moeten zijn.
pi_141366665
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:57 schreef Meneerik2 het volgende:

[..]

[..]

Vertel me waarom :) echt een doel had het niet ofzo

Ik waardeer je interesse wel hoor, maar jeetje... "waarom?" vond ik dat prachtig... Dat vónd ik gewoon, zoiets hoeft ook geen heel concreet doel te hebben ofzo (vind ik). _O- Ik vond het gewoon heel lief dat beschermende van die man tov zijn (stief klein)kind en vooral ook mooi op deze manier weergegeven. :) Dat "sfeertje" tussen Gus, Molly, die dochter van Gus en de vader van Molly is voor mij ook een belangrijk onderdeel van de serie, een tegenwicht voor Malvo en Lester enzo.

Een beetje "romantiek" (of hoe je het ook wilt/moet noemen) is aan velen op FOK! niet zo besteed geloof ik ;( Argggh, fuck bitter people :P
Tails tell tales
pi_141366703
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik waardeer je interesse wel hoor, maar jeetje... "waarom?" vond ik dat prachtig... Dat vónd ik gewoon, zoiets hoeft ook geen heel concreet doel te hebben ofzo (vind ik). _O- Ik vond het gewoon heel lief dat beschermende van die man tov zijn (stief klein)kind en vooral ook mooi op deze manier weergegeven. :) Dat "sfeertje" tussen Gus, Molly, die dochter van Gus en de vader van Molly is voor mij ook een belangrijk onderdeel van de serie, een tegenwicht voor Malvo en Lester enzo.

Een beetje "romantiek" (of hoe je het ook wilt/moet noemen) is aan velen op FOK! niet zo besteed geloof ik ;( Argggh, fuck bitter people :P
Volgens mij ben ik te verslaafd aan Checkovs Gun. Ik zie zo'n man met een shotgun, dus ik verwacht dat er geschoten wordt. Net als met de dove huurmoordenaar, van hem verwachtte ik ook dat ie terugkwam. Gebeurde beiden niet dus ik voelde me bekocht :(
pi_141366802
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:19 schreef Meneerik2 het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik te verslaafd aan Checkovs Gun. Ik zie zo'n man met een shotgun, dus ik verwacht dat er geschoten wordt. Net als met de dove huurmoordenaar, van hem verwachtte ik ook dat ie terugkwam. Gebeurde beiden niet dus ik voelde me bekocht :(
Ha, ha... ja, ik verwachtte zelf niet -niet per definitie iig- dat er ook met die shotgun geschoten zou worden nee :P
Dat met die dove had ik dan weer wel, die had ik wel verwacht nog terug te zien (en dat hoopte ik ook) :Y
Tails tell tales
pi_141367377
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:38 schreef JDx het volgende:

[..]

Vieze dikke.
Ik ben niet dik hoor, dus je hebt het over Molly neem ik aan? Alsof het mij aan mijn reet kan roesten hoe iemand eruitziet als ik er toch niet mee naar bed hoef.... Overigens, dat vond ik eerder verfrissend (eindelijk eens een vrouwelijk hoofdpersonage dat niet zo'n standaard "Hollywood"-kop en -lijf heeft) dan storend (en ik vond/vind haar nog best mooi, ondanks haar postuur).

Maar goed, ik ben dan ook geen puber meer en argggh, fuck ook shallow people :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Forbry op 21-06-2014 13:24:06 ]
Tails tell tales
pi_141369112
quote:
Maar goed, ik ben dan ook geen puber meer en argggh, fuck ook shallow people :+
Ik vond het een verschrikkelijk lelijk dik vies fatsig dom achterlijk kutwijf, DOOD ERMEE!

Ze was ook niet echt dom, maar ze kon zo dom kijken met die dopogen en liet over haar heen lopen, ik had echt zoiets van, sjezus hee, val met je gezicht in een ijspegel ofzo.

Net als de vrouw van Walter White, shiiiit, hoopte elke aflevering dat ie haar neer zou schieten.
pi_141369422
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:51 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik vond het een verschrikkelijk lelijk dik vies fatsig dom achterlijk kutwijf, DOOD ERMEE!

Ze was ook niet echt dom, maar ze kon zo dom kijken met die dopogen en liet over haar heen lopen, ik had echt zoiets van, sjezus hee, val met je gezicht in een ijspegel ofzo.

Net als de vrouw van Walter White, shiiiit, hoopte elke aflevering dat ie haar neer zou schieten.
Je klinkt als een hele stoere boy *O*
Tails tell tales
  zaterdag 21 juni 2014 @ 14:18:39 #54
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_141369753
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:51 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik vond het een verschrikkelijk lelijk dik vies fatsig dom achterlijk kutwijf, DOOD ERMEE!

Ze was ook niet echt dom, maar ze kon zo dom kijken met die dopogen en liet over haar heen lopen, ik had echt zoiets van, sjezus hee, val met je gezicht in een ijspegel ofzo.

Net als de vrouw van Walter White, shiiiit, hoopte elke aflevering dat ie haar neer zou schieten.
:')
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_141369999
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:51 schreef JDx het volgende:

[..]

fatsig
*vadsig
pi_141371016
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 14:18 schreef gniffie het volgende:

[..]

:')
Hahaha :D
pi_141371024
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 14:03 schreef Forbry het volgende:

[..]

Je klinkt als een hele stoere boy *O*
Ontopic graag :')
  zaterdag 21 juni 2014 @ 15:34:33 #58
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_141371488
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 15:13 schreef JDx het volgende:

[..]

Hahaha :D
Die irritante Skylar vergelijken met een leuke gevatte Molly :N. Ze is vies dik en lelijk maar kwam weldegelijk voor haarzelf op. Als je baas tig keer zegt dat je moet kappen kan je niet veel meer doen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_141372467




  zaterdag 21 juni 2014 @ 16:22:30 #60
104871 remlof
Europees federalist
pi_141372625
Eindelijk uitgekeken vannacht, geweldig _O_
pi_141374755
quote:
Die kop van dat wijf in de eerste (ben de naam vergeten) is echt geniaal! :D :D :D

Malvo zit er echt als een baas, en volgens mij is Martin nog in character, kijkend naar foto 2 :')
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141375910
Graag een prequel over Malvo _O_
  zaterdag 21 juni 2014 @ 18:56:07 #63
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_141377239
Goede serie, goed einde :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_141410147
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt gekeken? Er is toch duidelijk een scene waar Gus hem gewoon overhoop knalt. En in de laatste scene gaat het over dat hij daarvoor onderscheiden is en eigenlijk vindt dat dat Molly had moeten zijn.
Ik dacht ff dat ie ermee leefde als geheim en dat ie wuss werd genoemd door zn dochter terwijl ie wel beter weet. Ik verstond dat zinnetje over onderscheiding niet echt en dacht ff dat ie het had over iets minder spannends, promotie bij postbedrijf ofzo.

Maar was dus onderscheiding voor zn daad, dan is het duidelijk.
pi_141410393
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 18:15 schreef Badr_Harry het volgende:
Graag een prequel over Malvo _O_
Goed idee _O_ In potentie zelfs beter dan Better Call Saul :7
  zondag 22 juni 2014 @ 16:32:31 #66
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_141410692
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:25 schreef OverRated het volgende:

[..]

Goed idee _O_ In potentie zelfs beter dan Better Call Saul :7
:') :') Vince Gilligan > Alles
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_141411352
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:32 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

:') :') Vince Gilligan > Alles
:')
Breaking Bad = alleen seizoen 4-5 goed, 1-3 echt saai en cliché.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141412759
Haha, jahoor.
pi_141414196
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:32 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

:') :') Vince Gilligan > Alles
:')

Breaking Bad is m'n favoriete serie denk ik, maar vind het personage Malvo wat interessanter dan Saul. Als hoofdpersoon in een serie in ieder geval.

quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:47 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

:')
Breaking Bad = alleen seizoen 4-5 goed, 1-3 echt saai en cliché.
Uh, oké
pi_141421031
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:47 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

:')
Breaking Bad = alleen seizoen 4-5 goed, 1-3 echt saai en cliché.
Ga je menen dit. De serie is in zijn géheel gewoon geweldig, maar ik vind de eerste seizoenen juist nog het beste en enórm verre van saai en cliché! Op tv-gebied niet veel beter te vinden imo :N

[ Bericht 4% gewijzigd door Forbry op 22-06-2014 20:28:08 ]
Tails tell tales
pi_141426463
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:22 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ga je menen dit. De serie is in zijn géheel gewoon geweldig, maar ik vind de eerste seizoenen juist nog het beste en enórm verre van saai en cliché! Op tv-gebied niet veel beter te vinden imo :N
Mening, ja.

True Detective, Dexter (alleen seizoen 1-3), Fargo (niveau van deze 10 afleveringen), Sherlock (seizoen 1-2), vind ik allen beter dan BB 1-3. 4-5 waren echter wel erg goed.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141426566
quote:
11s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Mening, ja.

True Detective, Dexter (alleen seizoen 1-3), Fargo (niveau van deze 10 afleveringen), Sherlock (seizoen 1-2), vind ik allen beter dan BB 1-3. 4-5 waren echter wel erg goed.
Dan heb je Breaking Bad niet helemaal begrepen, mja blijven meningen.

Niks komt in de buurt van BB.

Ik vind GoT weer verschrikkelijk, echt een soap met ridders, bah.
pi_141429205
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:52 schreef JDx het volgende:

[..]

Dan heb je Breaking Bad niet helemaal begrepen, mja blijven meningen.

Niks komt in de buurt van BB.

Ik vind GoT weer verschrikkelijk, echt een soap met ridders, bah.
Jij presenteert zelf je meningen als feiten volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door OverRated op 22-06-2014 22:38:43 ]
  zondag 22 juni 2014 @ 22:47:23 #74
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_141430315
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:52 schreef JDx het volgende:

[..]

Dan heb je Breaking Bad niet helemaal begrepen, mja blijven meningen.

Niks komt in de buurt van BB.

Ik vind GoT weer verschrikkelijk, echt een soap met ridders, bah.
Als je GoT afschildert als een soap met ridders dan ben je ook niet serieus te nemen, bah.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_141430565
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:52 schreef JDx het volgende:

[..]

Dan heb je Breaking Bad niet helemaal begrepen, mja blijven meningen.

Niks komt in de buurt van BB.

Ik vind GoT weer verschrikkelijk, echt een soap met ridders, bah.
Ik heb BB perfect begrepen.
Maar dat jij jouw mening als de enige waarheid ziet, daar kan ik niets aan doen.
GoT is weer, net als BB, fantastisch in acteerwerk, en prachtige shots, en een uitermate sterk verhaal, en een goede regie, en personages waar je van gaat houden.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141430994
Maar het is allemaal geen The Wire
pi_141431873
Mwah, ik vind GoT goed en erg leuk hoor, maar een beetje een (Middeleeuwse fantasy) soap is het wel vind ik :D Dacht ook ooit ergens gelezen te hebben dat de serie zelfs een beetje als zodanig bedoeld is...
Tails tell tales
pi_141432127
quote:
11s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Mening, ja.

True Detective, Dexter (alleen seizoen 1-3), Fargo (niveau van deze 10 afleveringen), Sherlock (seizoen 1-2), vind ik allen beter dan BB 1-3. 4-5 waren echter wel erg goed.
Nou ja, wat BB betreft denk ik toch echt heel anders. TD, Sherlock (maar dan wel inclusief seizoen 3) & Fargo staan bij mij ook hoog.

quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:59 schreef VacaLoca het volgende:
Maar het is allemaal geen Twin Peaks
Tails tell tales
pi_141450369
laatste afleveringen eindelijk gezien en hoewel het een lichte teleurstelling was hoe Malvo eraan ging, heb ik erg genoten. De teleurstelling zal wel komen omdat alle tekenen van een naderende rampage nadrukkelijk naar voren kwamen (emotionele gesprekken tussen karakters met een 'vaarwel' ondertoon, politiebureau afgesloten, Molly die toch op pad gaat etc). Dan verwacht je iets meer dan Malvo die vlucht uit een berenklauw en door de grootste sukkel weerloos in een stoel afgeschoten wordt. En jammer dat het verhaal rond Lester in 2 minuten afgerond wordt.

Maar dat maakt de serie ook wel origineel, ik zie hier veel vergelijkingen met True Detective en dat begrijp ik wel. Hoewel ze compleet anders van toon en verhaal zijn is dit ook een zeer vakkundige gemaakte miniserie waarin de cast de geniale karakters ook subliem neerzet.

Jammer dat we Malvo niet meer zien, Billy Bob maakte de serie toch wel en hoewel ik een eventueel vervolg zeker ga kijken kan zijn karakter niet overtroffen worden.
  maandag 23 juni 2014 @ 15:29:13 #80
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_141451805
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar of die dan allemaal in Fargo afspelen? Hoewel dit ook vooral in Bemidji en Duluth waren.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_141459346
Wat ik niet snap Is dat verhaal van ' this is a true story' in het begin. Dat is natuurlijk niet waar. Maar waarom vertelden ze het dan? Domme vraag zeker, maar ik weet het echt niet. 8)7
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 23 juni 2014 @ 18:57:15 #82
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_141459456
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 18:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wat ik niet snap Is dat verhaal van ' this is a true story' in het begin. Dat is natuurlijk niet waar. Maar waarom vertelden ze het dan? Domme vraag zeker, maar ik weet het echt niet. 8)7
Omdat de film dit ook deed :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_141459457
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 18:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wat ik niet snap Is dat verhaal van ' this is a true story' in het begin. Dat is natuurlijk niet waar. Maar waarom vertelden ze het dan? Domme vraag zeker, maar ik weet het echt niet. 8)7
Verwijzing naar de film, die het ook gebruikt. Coen brothers gebruikte het als middel om enig ongeloof van kijkers in het verhaal weg te nemen.
pi_141459653
Aah oke. Wist niet dat dit 'mocht'. Dank!
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 23 juni 2014 @ 19:01:41 #85
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_141459663
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 18:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wat ik niet snap Is dat verhaal van ' this is a true story' in het begin. Dat is natuurlijk niet waar. Maar waarom vertelden ze het dan? Domme vraag zeker, maar ik weet het echt niet. 8)7
Om je als kijker in de juiste sfeer te krijgen, net zoals in de film. Je bent veel minder geneigd te vallen over absurde situaties als je eerst zegt dat het een waargebeurd verhaal betreft. Mooi staaltje postmodernisme van de Coen brothers :)
  maandag 23 juni 2014 @ 19:02:05 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_141459690
wat is postmodernisme?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_141459864
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 19:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
Aah oke. Wist niet dat dit 'mocht'. Dank!
Ik ook niet en ik vind het ook het stomste aan de hele serie (en film). Was meteen al duidelijk dat het toch niet waar was en vind het ook totaal niet grappig ofzo :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 23-06-2014 19:12:13 ]
Tails tell tales
pi_141460065
Ga er anders over huilen ofzo :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_141460074
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 14:47 schreef planethugo het volgende:
laatste afleveringen eindelijk gezien en hoewel het een lichte teleurstelling was hoe Malvo eraan ging, heb ik erg genoten. De teleurstelling zal wel komen omdat alle tekenen van een naderende rampage nadrukkelijk naar voren kwamen (emotionele gesprekken tussen karakters met een 'vaarwel' ondertoon, politiebureau afgesloten, Molly die toch op pad gaat etc). Dan verwacht je iets meer dan Malvo die vlucht uit een berenklauw en door de grootste sukkel weerloos in een stoel afgeschoten wordt. En jammer dat het verhaal rond Lester in 2 minuten afgerond wordt.

Maar dat maakt de serie ook wel origineel, ik zie hier veel vergelijkingen met True Detective en dat begrijp ik wel. Hoewel ze compleet anders van toon en verhaal zijn is dit ook een zeer vakkundige gemaakte miniserie waarin de cast de geniale karakters ook subliem neerzet.

Jammer dat we Malvo niet meer zien, Billy Bob maakte de serie toch wel en hoewel ik een eventueel vervolg zeker ga kijken kan zijn karakter niet overtroffen worden.
Grootste sukkel :') Als er per se een personage een grote sukkel genoemd moet worden is dat altijd nog eerder Bill.

Malvo was een coole "bad guy", absoluut, maar qua "(breaking) bad guy" vond ik Lester eigenlijk nog wel net wat interessanter om naar te kijken :Y
Tails tell tales
pi_141460088
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 19:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ga er anders over huilen ofzo :')
Het stoorde mij iedere aflevering weer :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 23-06-2014 19:17:04 ]
Tails tell tales
pi_141460822
Eerlijk? Zwaar leven heb je dan!
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_141460889
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 19:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Eerlijk? Zwaar leven heb je dan!
Nee hoor. Jij?
Tails tell tales
pi_141461309
Ik vond t alleen in de eerste aflevering gepast, daarna dacht ik na de eerste zin van dat 'intro tekstje'; daar gaan we weer.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141461586
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 19:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik vond t alleen in de eerste aflevering gepast, daarna dacht ik na de eerste zin van dat 'intro tekstje'; daar gaan we weer.
Dat had ik dus ook. Gewoon een stom begin van de serie iedere keer. Maar goed, uiteindelijk maar een piepklein onderdeel natuurlijk, in zoverre heeft mauwerd hierboven wel gelijk ;)

1-0 *O*
Tails tell tales
  maandag 23 juni 2014 @ 19:40:04 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_141461612
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 19:39 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook. Gewoon een stom begin van de serie iedere keer. Maar goed, uiteindelijk maar een piepklein onderdeel natuurlijk, in zoverre heeft mauwerd hierboven wel gelijk ;)

1-0 *O*
Gewoon het boek lezen dan begrijp je het wel! :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_141461788

Zit dit ook zo vaak in jullie hoofd? Ik vind het echt baaas.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141461896
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 19:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Gewoon het boek lezen dan begrijp je het wel! :D
Dus er was een film, daar is de serie op gebaseerd. Maar de film is ook weer op een boek gebaseerd? 8)7
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141461933
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 19:45 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Dus er was een film, daar is de serie op gebaseerd. Maar de film is ook weer op een boek gebaseerd? 8)7
Ik dacht dat het een post was die eigenlijk in het GoT-topic thuishoorde :')
Tails tell tales
  maandag 23 juni 2014 @ 19:46:54 #99
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_141462004
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 19:45 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Dus er was een film, daar is de serie op gebaseerd. Maar de film is ook weer op een boek gebaseerd? 8)7
neuh!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_141462056
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 19:46 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik dacht dat het een post was die eigenlijk in het GoT-topic thuishoorde :')
Klopt ja, ik kan er namelijk geen touw aan vastknopen :P
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 23 juni 2014 @ 19:50:16 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_141462280
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 19:47 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Klopt ja, ik kan er namelijk geen touw aan vastknopen :P
Minnesota is wel een leuke locatie om wat wights uit het ijs te laten komen.. De lijken van lester, malvo en sam hess tegen de bemidji police force. Wights met guns! Ik voel een sequel aankomen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_141462990
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 19:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Minnesota is wel een leuke locatie om wat wights uit het ijs te laten komen.. De lijken van lester, malvo en sam hess tegen de bemidji police force. Wights met guns! Ik voel een sequel aankomen!
inb4 vern White walker
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141475537
quote:
:?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 24 juni 2014 @ 00:17:51 #105
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_141476105
quote:
Is this what you want, MrSweets?

pi_141483421
gave laatste episode.. toch vraag ik me nog 1 ding af..

waarom doe die man (de killer) het?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:00:05 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_141484269
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:29 schreef casper019 het volgende:
gave laatste episode.. toch vraag ik me nog 1 ding af..

waarom doe die man (de killer) het?
In opdracht en voor geld en in het laatste geval uit wraak.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 27 juni 2014 @ 12:48:08 #108
148823 znarch
ondertitel
pi_141613094
Nu pas aan begonnen :D Geniale pilot _O_ Feest van herkenning als je film tof vind *O*
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  Forum Admin zaterdag 28 juni 2014 @ 14:21:31 #109
35723 crew  GGMM
pi_141644391
Gisteravond afgekeken.

Geweldige serie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_141644431
Hoi GGMM,

Goed te zien dat we het eens zijn.

Gr gr

Loveless85
  Forum Admin zaterdag 28 juni 2014 @ 14:23:37 #111
35723 crew  GGMM
pi_141644449
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi GGMM,

Goed te zien dat we het eens zijn.

Gr gr

Loveless85
Wij worden nog eens goede vrienden, dat kan niet anders.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_141704750
Goede serie!
  woensdag 2 juli 2014 @ 00:52:53 #113
148823 znarch
ondertitel
pi_141801555
Ik mis iets geloof ik. Hoe wist die fitness dude het exacte bedrag wat ie griek gevonden had vroeger?

Aangezien hij hem exact voor dat bedrag afperst?

Via de vrouw van die griek of?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_141802082
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 00:52 schreef znarch het volgende:
Ik mis iets geloof ik. Hoe wist die fitness dude het exacte bedrag wat ie griek gevonden had vroeger?

Aangezien hij hem exact voor dat bedrag afperst?

Via de vrouw van die griek of?
Hij wist dat exacte bedrag niet maar hij perst Stavros af voor een exact bedrag dat die fitness dude nodig had om zijn eigen zaak te beginnen (hij wou zelf namelijk een hamam beginnen).
  woensdag 2 juli 2014 @ 12:16:40 #115
148823 znarch
ondertitel
pi_141810961
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 01:05 schreef Smeich het volgende:

[..]

Hij wist dat exacte bedrag niet maar hij perst Stavros af voor een exact bedrag dat die fitness dude nodig had om zijn eigen zaak te beginnen (hij wou zelf namelijk een hamam beginnen).
Dat was het ja! Shit vergeten, ik dacht even dat hij exact hetzelfde bedrag terug wou leggen als hij gevonden had toen.

Thx!
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  woensdag 2 juli 2014 @ 12:22:28 #116
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_141811100
zou leuk zijn als ze voor een eventueel 2de seizoen die Stavros terug laten keren, goeie acteur ook altijd
pi_141863645
Ik herkijk nu die lift scène, wat meesterlijk _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zaterdag 5 juli 2014 @ 17:51:07 #118
428632 DenWauw
R&P Huispanda
pi_141935005
Wat een fijne serie was dit. En hierna dus stoppen!
check mijn policy! http://bit.ly/1jqh7Gt
Pandapower!
pi_141949590
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 17:51 schreef DenWauw het volgende:
Wat een fijne serie was dit. En hierna dus stoppen!
Helaas wel. Vervolg komt er niet.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 6 juli 2014 @ 00:53:08 #120
148823 znarch
ondertitel
pi_141954133
Wat ik gaar vind. Hoe kan die kerel zo lang rond blijven rijden in zo'n kleine gemeenschap in een rode BMW zonder dat ze hem spotten?

Een BMW :'( een rode :'(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_141964363
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 00:53 schreef znarch het volgende:
Wat ik gaar vind. Hoe kan die kerel zo lang rond blijven rijden in zo'n kleine gemeenschap in een rode BMW zonder dat ze hem spotten?

Een BMW :'( een rode :'(
BMW, in USA, Uit 92 ofzo :')
  zondag 6 juli 2014 @ 12:43:17 #122
148823 znarch
ondertitel
pi_141964416
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:41 schreef JDx het volgende:

[..]

BMW, in USA, Uit 92 ofzo :')
Een rode bmw met achterwiel aandrijving. In Dakota. Zal de enige in heel de staat geweest zijn bijna _O-
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_141965215
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:43 schreef znarch het volgende:

[..]

Een rode bmw met achterwiel aandrijving. In Dakota. Zal de enige in heel de staat geweest zijn bijna _O-
Alle BMW's hebben achterwielaandrijving, net als bijna alle amerikaanse auto's, dus dat is niet zo raar. Maar in zo'n gebied heb je liever een 4x4.
  zondag 6 juli 2014 @ 16:53:50 #124
148823 znarch
ondertitel
pi_141971641
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Alle BMW's hebben achterwielaandrijving, net als bijna alle amerikaanse auto's, dus dat is niet zo raar. Maar in zo'n gebied heb je liever een 4x4.
Dat bijna alle Amerikaanse autos dat hadden wist ik niet idd :)

Maar idd, als je daar woont is dat geen doen joh.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  dinsdag 15 juli 2014 @ 11:59:48 #125
133369 Jivis
Critikut
pi_142318238
Geniale serie, voor mij met True Detective de beste van dit jaar. Ben benieuwd of Martin Freeman of Billy Bob de Emmy pakt :).
Amen.
  maandag 21 juli 2014 @ 02:52:00 #126
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_142541979
Wow.

Geweldige serie.

_O_
pi_142545251
Gisteren afgekeken. Topserie.
Samen met True Detective, twee pareltjes van het afgelopen jaar.

Iemand die de symboliek in het verhaal van Molly over die handschoenen kan uitleggen?
Ik snap er niet heel veel van.
pi_142563701
quote:
'Fargo' & 'Louie' Renewed by FX

FX just announced that it has renewed Fargo and Louie. The ten-episode second season of Fargo feature an entirely new cast and will be set in a different time period. Louie was renewed for a seven episode fifth season.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 21 juli 2014 @ 18:36:48 #129
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_142563919
Spannend, ben benieuwd hoe het uitpakt.
pi_142564002
Wat een verrassing! Ik dacht dat dit het was eigenlijk. Tof, ben benieuwd!
Tails tell tales
  maandag 21 juli 2014 @ 18:49:13 #131
104871 remlof
Europees federalist
pi_142564343
Ah tof, nu set in 2014 waarschijnlijk.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:51:13 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142564412
toftof
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 juli 2014 @ 18:51:38 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142564434
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:49 schreef remlof het volgende:
Ah tof, nu set in 2014 waarschijnlijk.
welke set is er in 2014?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_142565671
Benieuwd of ze het concept een leuke nieuwe twist kunnen geven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_142565891
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef Monolith het volgende:
Benieuwd of ze het concept een leuke nieuwe twist kunnen geven.
Dat was met de serie t.o.v. de film in ieder geval al wel gelukt, dus ik heb best goede hoop. :)
Tails tell tales
pi_142566169
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:23 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat was met de serie t.o.v. de film in ieder geval al wel gelukt, dus ik heb best goede hoop. :)
Zeker. Het is mooi dat ze in ieder geval een nieuw verhaal pakken en niet eindeloos blijven voortborduren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_142566298
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zeker. Het is mooi dat ze in ieder geval een nieuw verhaal pakken en niet eindeloos blijven voortborduren.
Eens.
Tails tell tales
  maandag 21 juli 2014 @ 19:36:59 #138
133369 Jivis
Critikut
pi_142566724
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef Monolith het volgende:
Benieuwd of ze het concept een leuke nieuwe twist kunnen geven.
Ik ben vooral benieuwd of ze in staat zijn geschikte opvolgers te vinden voor Billy Bob Thornton en Martin Freeman. Wat een sterk acteerwerk leverden die af zeg.
Amen.
pi_142567295
quote:
2s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:36 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik ben vooral benieuwd of ze in staat zijn geschikte opvolgers te vinden voor Billy Bob Thornton en Martin Freeman. Wat een sterk acteerwerk leverden die af zeg.
McConaughy en Harrelson voor seizoen 2 doen :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 21 juli 2014 @ 19:59:53 #140
133369 Jivis
Critikut
pi_142568060
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

McConaughy en Harrelson voor seizoen 2 doen :P
Dat lijkt me best hilarisch, McConaughey die z'n southern accent moet ombuigen tot het dialect van Minnesota :D.
Amen.
pi_142568236
quote:
2s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:36 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik ben vooral benieuwd of ze in staat zijn geschikte opvolgers te vinden voor Billy Bob Thornton en Martin Freeman. Wat een sterk acteerwerk leverden die af zeg.
Ja klopt, dat gaat erg lastig worden. Thornton is één van mijn favoriete acteurs en Freeman zette hier net als in Sherlock een ijzersterke rol neer.

Acteursruil met True Detective zou wel geniaal zijn, maar niet heel realistisch natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_142571720
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

It was a risky proposition, but Noah Hawley’s take on the Coen brothers classic Fargo was deemed a critical success, landing 18 Emmy nominations, and it drew a sizable total audience when time-shifted viewing and encores are factored in.

Not surprisingly, FX is ordering a second 10-episode installment, with Hawley back as writer/executive producer for MGM TV and FX Prods. The new chapter of the Fargo story will feature an all-new cast of characters, a brand new cast, a new time period and a new “true crime” story, and it may be filmed in the same location in Calgary. “Noah’s audacious, bordering on hubristic riff on my favorite Coen brothers film earned 18 Emmy nominations – the most for a single program in our history,” FX Networks CEO John Landgraf. While Ryan Murphy has been using a core group of actors in multiple installments of American Horror Story, “Fargo demands a different level of realism, and we felt we couldn’t introduce these actors as new characters.”

http://www.deadline.com/2(...)ouie-season-five-fx/
  maandag 21 juli 2014 @ 23:18:40 #143
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142578587
*O*
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:40:46 #144
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142589390
quote:
Tweede seizoen Fargo is prequel

Het tweede seizoen van de serie Fargo zal een prequel zijn op het verhaal van het eerste seizoen. Het tweede deel van de serie speelt zich af in 1979.

Dat heeft producent Noah Hawley bekendgemaakt.
Het tweede seizoen vertelt het verhaal van restauranteigenaar Lou Solverson (Keith Carradine, foto), waarin in het eerste seizoen van de serie vaak aan gerefereerd is.

In 1979 werkte Solverson nog als politieagent en werkt hij aan een zaak in Sioux Falls. Veel is niet bekend over de zaak, behalve dat Solverson daar flink gewond raakt.
In het eerste seizoen speelden Martin Freeman (Lester Nygaard), Billy Bob Thornton (Lorne Malvo) en Allison Tolman (Molly Solverson) de hoofdrollen. Zij zullen vermoedelijk niet terugkeren.
Het verhaal voor het tweede seizoen is nog steeds losjes gebaseerd op de gelijknamige film van de gebroeders Coen. Daarnaast worden ideeën gehaald uit twee andere films van de heren: Miller's Crossing en The Man Who Wasn't There.

Het tweede seizoen moet in de herfst van 2015 van start gaan in de Verenigde Staten.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_142589550
_O_

herfst 2015 ;(
  Forum Admin dinsdag 22 juli 2014 @ 11:45:59 #146
35723 crew  GGMM
pi_142589558
Ben benieuwd. Vond het eerste seizoen geweldig, maar dat kwam vooral door Thornton.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:54:28 #147
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_142589816
Elementen uit Millers Crossing _O_
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:01:01 #148
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_142590040
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:45 schreef Rectum het volgende:
_O_

herfst 2015 ;(
Lang nog -O-
pi_142590147
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:01 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Lang nog -O-
Genoeg andere series momenteel, niet wachten op wat niet is ;)
pi_142590397
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:45 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd. Vond het eerste seizoen geweldig, maar dat kwam vooral door Thornton.
Dit dus, cast was echt een belangrijke factor.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 13:02:23 #151
382129 crew  Donna
pi_142592388
Jippie! Duurt lang, dat wel.
pi_142601182
Goed nieuws! Even geduld hebben inderdaad.
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:41:17 #153
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142918022
Is deze serie wel leuk om te kijken als je de film al gezien hebt?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_142918105
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:41 schreef satecl het volgende:
Is deze serie wel leuk om te kijken als je de film al gezien hebt?
Ja, absoluut. Is gewoon echt wel weer een heel ander verhaal. Zelf vond ik de serie ook nog eens vele malen leuker :Y
Tails tell tales
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:45:35 #155
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142918139
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:44 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, absoluut. Is gewoon echt wel weer een heel ander verhaal. Zelf vond ik de serie ook nog eens vele malen leuker :Y
Top bedankt. Dan ga ik de serie meteen downloaden :Y
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_142918177
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:45 schreef satecl het volgende:

[..]

Top bedankt. Dan ga ik de serie meteen downloaden :Y
Veel plezier!
Tails tell tales
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:01:29 #157
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143060731
Deze serie komt echt in mijn top 5. Wat zwaar geniaal was dit.

Thornton en Freeman _O_ meesterlijke acteurs en geweldige personages die ze vertolkten. _O_
Oh.
pi_143284784
Godverdomme wat een goede serie zeg. In paar dagen de 10 eps er doorheen gejaagd. Een van de beste series die ik gezien heb. Wel aardig wat vraagtekens en een einde dat wel iets mooier had kunnen zijn...maar desalniettemin fantastisch _O_

En zoals ik hier meer lees.....en het is misschien heiligschennis...maar de serie is gewoon beter dan de film...en dat zegt wat. Wat geniaal _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:42:35 #159
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_143318309
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:32 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme wat een goede serie zeg. In paar dagen de 10 eps er doorheen gejaagd. Een van de beste series die ik gezien heb. Wel aardig wat vraagtekens en een einde dat wel iets mooier had kunnen zijn...maar desalniettemin fantastisch _O_

En zoals ik hier meer lees.....en het is misschien heiligschennis...maar de serie is gewoon beter dan de film...en dat zegt wat. Wat geniaal _O_
Op naar True Detective dan maar.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_143323781
quote:
6s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:42 schreef Houniet het volgende:

[..]

Op naar True Detective dan maar.
Dat vond ik dus niet zo interessant....na 5 eps mee gestopt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_143333024
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat vond ik dus niet zo interessant....na 5 eps mee gestopt.
Farge was idd veel vermakelijker, True Detective kun je eigenlijk niet vergelijken.
pi_143333054
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat vond ik dus niet zo interessant....na 5 eps mee gestopt.
True Detective is wat langzamer, meer beetje de art house kant op, maar ook zeker niet slecht. Fargo rol je wat makkelijker in, zonder dat het meteen een te simpele serie is ofzo
pi_143500280
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:40 schreef Houniet het volgende:
Het verhaal voor het tweede seizoen is nog steeds losjes gebaseerd op de gelijknamige film van de gebroeders Coen. Daarnaast worden ideeën gehaald uit twee andere films van de heren: Miller's Crossing en The Man Who Wasn't There.
Dus toch weer Billy Bob? :P
pi_143501347
Hmmm alles achter elkaar gekeken.
Nu net laatste afl gezien.

Wow wat goed. Malvo _O_
  zondag 17 augustus 2014 @ 14:56:20 #165
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143510387
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:18 schreef DUK het volgende:

Iemand die de symboliek in het verhaal van Molly over die handschoenen kan uitleggen?
Ik snap er niet heel veel van.
Kan wel een poging wagen. De finale stond bol van de symboliek maar ook van kleine verwijzingen naar het karakter van personages. Bij Lester is dat alles, maar dan ook alles doen voor zelfbehoud. Eerst slikt hij jarenlange geestelijke mishandeling van zijn vrouw, en daarna van die dikzak, omdat hij denkt dat hij daar beter van wordt dan er wat tegen doen. Uit zelfbehoud liep hij tegen die muur op, puur uit egoisme deed hij nog even die vrouw van die dikke etc. En jaar lang laat hij Malvo vrij rondlopen, zonder iets te zeggen of iets dergelijks, gewoon omdat hij er zelf beter van wordt. Hij had net zo goed Malvo erin kunnen luizen als zijn broer, voor de moord van zijn vrouw. Maar daar wordt hij niet beter van.

Ten koste van alles en iedereen het beste voor jezelf doen. Daar verwees het verhaal van Molly naar. De man verloor zijn handschoen en gooide de andere erachter aan. Hij had liever dat een volslagen onbekende een paar handschoenen had en er wat aan had, dan dat hij zelf met één handschoen achterbleef waar je niks aan hebt. Het ging erom dat Lester daar helemaal niets van begreep. Hij snapte het gewoon niet.

Dit omdat het niet in Lesters hoofd op zou kunnen komen die handschoen uit het raam te gooien. Daar heeft hij zelf niks aan, en dat een ander er dan wél iets aan zou kunnen hebben, komt niet in hem op.

Enkele minuten daarna zat hij bij de FBI in de auto, met het raadsel van de vos, het konijn en de kool. Daar kan hij zich wel in verplaatsen. Alles is voor hem, hij wil alles aan de overkant krijgen, dus dat lost hij zonder problemen op. Dat past in zijn egocentrische wereld, daar kan hij zich in verplaatsen.

Dt zegt het mij in ieder geval :P
Laffe huichelaar
pi_143510437
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 14:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kan wel een poging wagen. De finale stond bol van de symboliek maar ook van kleine verwijzingen naar het karakter van personages. Bij Lester is dat alles, maar dan ook alles doen voor zelfbehoud. Eerst slikt hij jarenlange geestelijke mishandeling van zijn vrouw, en daarna van die dikzak, omdat hij denkt dat hij daar beter van wordt dan er wat tegen doen. Uit zelfbehoud liep hij tegen die muur op, puur uit egoisme deed hij nog even die vrouw van die dikke etc. En jaar lang laat hij Malvo vrij rondlopen, zonder iets te zeggen of iets dergelijks, gewoon omdat hij er zelf beter van wordt. Hij had net zo goed Malvo erin kunnen luizen als zijn broer, voor de moord van zijn vrouw. Maar daar wordt hij niet beter van.

Ten koste van alles en iedereen het beste voor jezelf doen. Daar verwees het verhaal van Molly naar. De man verloor zijn handschoen en gooide de andere erachter aan. Hij had liever dat een volslagen onbekende een paar handschoenen had en er wat aan had, dan dat hij zelf met één handschoen achterbleef waar je niks aan hebt. Het ging erom dat Lester daar helemaal niets van begreep. Hij snapte het gewoon niet.

Dit omdat het niet in Lesters hoofd op zou kunnen komen die handschoen uit het raam te gooien. Daar heeft hij zelf niks aan, en dat een ander er dan wél iets aan zou kunnen hebben, komt niet in hem op.

Enkele minuten daarna zat hij bij de FBI in de auto, met het raadsel van de vos, het konijn en de kool. Daar kan hij zich wel in verplaatsen. Alles is voor hem, hij wil alles aan de overkant krijgen, dus dat lost hij zonder problemen op. Dat past in zijn egocentrische wereld, daar kan hij zich in verplaatsen.

Dt zegt het mij in ieder geval :P
^O^
Top uitgelegd. Had hem ook wel door, maar had niet de link gelegd met dat moment bij de FBI erna :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_143510735
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 14:58 schreef Norrage het volgende:

[..]

^O^
Top uitgelegd. Had hem ook wel door, maar had niet de link gelegd met dat moment bij de FBI erna :D
Tails tell tales
  zondag 17 augustus 2014 @ 19:57:28 #168
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_143523062
Dat Lester dood ging was wel kansloos, ook al hadden ze hem gepakt zouden ze hem heus niet kunnen veroordelen voor moord.

En jammer dat Molly niet gewoon dood ging.
pi_143822234
quote:
6s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:42 schreef Houniet het volgende:

[..]

Op naar True Detective dan maar.
_O_

Mijn lijst is toch wel dit:
1.True Detective
2.Fargo
3.Dexter 2-4 (rest is bagger)
4.Sherlock 1-2 (3 vond ik niet goed)
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:15:22 #170
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_143858345
quote:
11s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:23 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

_O_

Mijn lijst is toch wel dit:
1.True Detective
2.Fargo
3.Dexter 2-4 (rest is bagger)
4.Sherlock 1-2 (3 vond ik niet goed)
:) .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:31:09 #171
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143861633
Wie van jullie heeft ook zo'n enorm gevoel bij Martin Freeman,
dat je hem met het allergrootst plezier zou willen wurgen? :)

Die kerel kan me echt zo verschrikkelijk irriteren, en het is eigenlijk in ieder programma of film weer raak. Ja hij speelt het nerveuze muisje maar het is nog iets meer, kan niet mijn vinger er op leggen maar het arrhhhhgggggg............. :%

Hebben jullie dat ook?
Zo ja dan is het echt iets wat niet heel erg lang meer gaat duren eer dat zijn werking verliest en hij minder werk aanbod krijgt.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:35:54 #172
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143861925
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:31 schreef Florentius het volgende:
Wie van jullie heeft ook zo'n enorm gevoel bij Martin Freeman,
dat je hem met het allergrootst plezier zou willen wurgen? :)

Die kerel kan me echt zo verschrikkelijk irriteren, en het is eigenlijk in ieder programma of film weer raak. Ja hij speelt het nerveuze muisje maar het is nog iets meer, kan niet mijn vinger er op leggen maar het arrhhhhgggggg............. :%

Hebben jullie dat ook?
Zo ja dan is het echt iets wat niet heel erg lang meer gaat duren eer dat zijn werking verliest en hij minder werk aanbod krijgt.
Nee, het is zelfs zo'n beetje m'n favoriete acteur. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:42:59 #173
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143862364
Ik voel meer liefde voor Billy Bob :)

pi_143862745
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:31 schreef Florentius het volgende:
Wie van jullie heeft ook zo'n enorm gevoel bij Martin Freeman,
dat je hem met het allergrootst plezier zou willen wurgen? :)

Die kerel kan me echt zo verschrikkelijk irriteren, en het is eigenlijk in ieder programma of film weer raak. Ja hij speelt het nerveuze muisje maar het is nog iets meer, kan niet mijn vinger er op leggen maar het arrhhhhgggggg............. :%

Hebben jullie dat ook?
Zo ja dan is het echt iets wat niet heel erg lang meer gaat duren eer dat zijn werking verliest en hij minder werk aanbod krijgt.
Nee, ik vind hem altijd heel fascinerend (in positieve zin dus) om naar te kijken. Hij heeft wel van die bepaalde maniertjes, ongeacht welke rol hij speelt, maar die vind ik juist heel erg leuk/grappig/schattig. Hoewel hij in Fargo wel echt een monster speelde, zou ik hem doorgaans eigenlijk eerder willen knuffelen dan wurgen :P
Tails tell tales
pi_143862903
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:42 schreef Florentius het volgende:
Ik voel meer liefde voor Billy Bob :)

Bad Santa _O_ _O_ _O_
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:54:48 #176
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143863026

Hehehehehe.
Betere Bad Santa in 8 minutes :)

- As far as I can recall I never fornicated anybody............. _O-
tegen zijn baas:
- Before you do something stupid, you may want to think about this shit. (ontslaan van negro midget)
- There will be a hundred of these little guys protesting.

- I beat up some kids today.
- Made me feel good about myself.
- Felt like I did something constructive with my life.
- Like I accomplished something.

I love this shit!!
Had echt pijn in mijn buik de eerste keer.

[ Bericht 6% gewijzigd door Florentius op 26-08-2014 22:57:25 ]
pi_143863211
Ook in Fargo vond ik (de rol van) Martin Freeman het tofst/boeiendst :Y
Tails tell tales
pi_143863351
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:57 schreef Forbry het volgende:
Ook in Fargo vond ik (de rol van) Martin Freeman het tofst/boeiendst :Y
Die had wel de meest interessante rol, maar toch blijf ik die typetjes die Thornton neerzet geniaal vinden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:01:03 #179
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143863385
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:57 schreef Forbry het volgende:
Ook in Fargo vond ik (de rol van) Martin Freeman het tofst/boeiendst :Y
In sherlock, tja .
Nou ja, ok.
pi_143863425
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die had wel de meest interessante rol, maar toch blijf ik die typetjes die Thornton neerzet geniaal vinden.
Ik ben niet zó bekend met het werk van BBT, maar van wát ik er van heb gezien zeker ook ^O^.
Edit: en ja, zijn rol in Fargo vond ik ook uitstekend neergezet. :Y
Tails tell tales
pi_143863487
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:01 schreef Florentius het volgende:

[..]

In sherlock, tja .
Nou ja, ok.
Begrijp niet goed wat je wil zeggen...

In ieder geval, ik vind MF in Sherlock ook helemaal top :Y
Tails tell tales
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:04:52 #182
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143863604
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:02 schreef Forbry het volgende:

[..]

Begrijp niet goed wat je wil zeggen...

In ieder geval, ik vind MF in Sherlock ook helemaal top :Y
Ik voelde een enorme release, alsof ik van mijn blue balls af was, na de scene dat hij de junk aanpakt.
Had ik even nodig na Fargo en de Hobbit :)
pi_143863711
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:04 schreef Florentius het volgende:

[..]

Ik voelde een enorme release, alsof ik van mijn blue balls af was, na je scene dat hij de junk aanpakt.
Had ik even nodig na Fargo en de Hobbit :)
Ik moest wel ff hard nadenken hoor :@ _O- ... maar ja, dat was wel een toffe scène. :)
Tails tell tales
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:45:27 #184
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143865822
Zo weer terug, ff de 27 min feature film "The Day They Came To Suck Out Our Brains"
gekeken met moeders.(met 170 km ertussen)

Op de lagere school keek ik altijd Fright Night en andere oude horror films met haar op de bank,
sliep toch nooit voor 1 uur. Grote spinnen in zwart wit :).
Leuk als je de zelfde connecties legt naar oude dingen.

FF ongegeneerd mijn imago mbt tot relatie moeders aan het op poetsen hier O~)
Die een enorme Billy Bob fan is trouwens (back on topic hehehe)

[ Bericht 13% gewijzigd door Florentius op 26-08-2014 23:21:05 ]
pi_146114985
Gister begonnen en zojuist de serie afgerond. Lekker hoor. :D Freeman en Thonrton zetten geweldige rollen neer, maar ook alle anderen personages zijn geweldig. De sfeer, omgeving, absurde humor, alles doet denken aan de film.

Kan niet wachten op een nieuw seizoen.
pi_146117706
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:45 schreef Florentius het volgende:
Zo weer terug, ff de 27 min feature film "The Day They Came To Suck Out Our Brains"
gekeken met moeders.(met 170 km ertussen)

Op de lagere school keek ik altijd Fright Night en andere oude horror films met haar op de bank,
sliep toch nooit voor 1 uur. Grote spinnen in zwart wit :).
Leuk als je de zelfde connecties legt naar oude dingen.

FF ongegeneerd mijn imago mbt tot relatie moeders aan het op poetsen hier O~)
Die een enorme Billy Bob fan is trouwens (back on topic hehehe)
geen idee wat je allemaal zegt met je moeder enzo maar die trailer is geweldig :D
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 09:22:32 #187
382129 crew  Donna
pi_147475700
http://variety.com/2014/t(...)season-2-1201376198/

Kirsten Dunst en Jesse Plemons gecast voor Fargo 2.
  donderdag 11 december 2014 @ 09:29:42 #188
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_147475816
Ohja die Matt Damon :') die zat volgens mij ook in Breaking Bad.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_147476444
en vorige week werd bekend dat Jeffrey Donovan (Michael Westen in Burn Notice) en Nick Offerman (die met die snor uit Parcs & Rec) ook meedoen in seizoen 2
  Moderator donderdag 26 februari 2015 @ 01:21:39 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150055214
Deze week gezien, wat een bazenserie _O_ opvallend dat veel mensen Martin Freeman associeren met Sherlock Holmes of The Hobit en dat niemand zijn rol in The Office noemt! Beetje zelfde rol als in fargo zelfs :D

Ik ben benieuwd naar seizoen 2, ik kan me niet voorstellen dat het dit seizoen zal overtreffen maar wie weet :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_150059126
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 01:21 schreef MaJo het volgende:
Deze week gezien, wat een bazenserie _O_ opvallend dat veel mensen Martin Freeman associeren met Sherlock Holmes of The Hobit en dat niemand zijn rol in The Office noemt! Beetje zelfde rol als in fargo zelfs :D

Ik ben benieuwd naar seizoen 2, ik kan me niet voorstellen dat het dit seizoen zal overtreffen maar wie weet :)
Ik haat dit soort :')

Denk altijd dat het weer begonnen is ofzo :P
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:50:05 #192
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_150059345
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:42 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik haat dit soort :')

Denk altijd dat het weer begonnen is ofzo :P
Dit.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_150059391
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 01:21 schreef MaJo het volgende:
en dat niemand zijn rol in The Office noemt! Beetje zelfde rol als in fargo zelfs :D
Ik kan me de scene waarin Dawn door een hamer wordt neergehaald toch niet echt herinneren.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:58:45 #194
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_150060986
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 01:21 schreef MaJo het volgende:
Deze week gezien, wat een bazenserie _O_ opvallend dat veel mensen Martin Freeman associeren met Sherlock Holmes of The Hobit en dat niemand zijn rol in The Office noemt! Beetje zelfde rol als in fargo zelfs :D
Veel mensen kennen helaas alleen de Amerikaanse Office, terwijl de Briste minstens 100x zo goed is. Geweldige rol heeft ie daarin ja. Hij is altijd goed met zijn gezichtsuitdrukkingen vind ik. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  Moderator donderdag 26 februari 2015 @ 12:08:05 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150062953
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:42 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik haat dit soort :')

Denk altijd dat het weer begonnen is ofzo :P
Overdrijven is ook een vak :') Eind dit jaar komt seizoen 2 uit, tot die tijd hoef je dus niet te denken dat het begonnen is :D

quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:51 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik kan me de scene waarin Dawn door een hamer wordt neergehaald toch niet echt herinneren.
Je snapt best wat ik bedoel ;) Dat sullige karakter wat Lester van oorsprong is.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:58 schreef Reemi het volgende:

[..]

Veel mensen kennen helaas alleen de Amerikaanse Office, terwijl de Briste minstens 100x zo goed is. Geweldige rol heeft ie daarin ja. Hij is altijd goed met zijn gezichtsuitdrukkingen vind ik. :P
Jammer is dat! De Britse versie is zoveel beter. Ik kan de Amerikaanse eigenlijk niet serieus nemen omdat ik gewend ben aan de Britse :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_150068038
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:08 schreef MaJo het volgende:

Je snapt best wat ik bedoel ;) Dat sullige karakter wat Lester van oorsprong is.
Je kan wel stellen dat Freeman wordt getypecast op dat soort rollen :P.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:08 schreef MaJo het volgende:

Jammer is dat! De Britse versie is zoveel beter. Ik kan de Amerikaanse eigenlijk niet serieus nemen omdat ik gewend ben aan de Britse :)
Beter wil ik niet zeggen. Anders én op het goede moment gestopt. The Office US werd dramatisch toen Steve Carell opstapte, maar heeft ook geweldige afleveringen. Dwight doet voor mij niet onder voor Gareth ;).
Amen.
  donderdag 26 februari 2015 @ 21:36:22 #197
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_150088072
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:58 schreef Reemi het volgende:

[..]

Veel mensen kennen helaas alleen de Amerikaanse Office, terwijl de Briste minstens 100x zo goed is. Geweldige rol heeft ie daarin ja. Hij is altijd goed met zijn gezichtsuitdrukkingen vind ik. :P
niet weten dat hij bij Ali G begonnen is...
pi_150116742
Amen.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 17:23:33 #199
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_150116807
Meth Damon _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 11:23:57 #200
67174 Dos37
Come on Twente
pi_152645709
Man wat een geweldige serie is dit zeg. Ik trapte er wel in trouwens dat het echt gebeurd zou zijn maar wilde nog niet weten van het einde dus ging pas op het eind op zoek naar het waargebeurde verhaal maar dat bestaat dus niet :D

Het werd trouwens echt heel goed na die sprong één jaar vooruit
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_153814705
Fantastische serie. Ik wilde er al een tijdje aan beginnen, maar op de een of andere manier kwam het er steeds niet van. Zondag toch maar eens aangezet en inmiddels door alle tien de afleveringen heen. Ik ben een groot fan van de film, maar de serie is naar mijn mening zelfs nog een stuk beter.

Het acteerwerk van Freeman en Thornton was ronduit briljant. Dat kunnen ze met andere acteurs nooit maar dan ook echt nooit gaan evenaren in seizoen 2, dus ik ben benieuwd of dat nog wat gaat worden. De heerlijke sfeer met de sneeuwerige landschappen speelde een enorm grote rol, wat het in combinatie met de zwarte humor, krankzinnige personages en geweldige muziek tot een topserie van Breaking Bad-niveau maakt.
  woensdag 24 juni 2015 @ 21:30:25 #202
104871 remlof
Europees federalist
pi_153814813
Ik vind dat Breaking Bad nog niet eens in de schaduw van Fargo kan staan.
pi_153814960
Holy moley is er alweer een jaar voorbij sinds Fargo. Nog even tot seizoen 2 dus, das dan wel weer positief.
  donderdag 25 juni 2015 @ 00:54:48 #205
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_153821550
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 00:47 schreef Zipportal het volgende:

Seizoen 2 teaser.

:)
The 'Sioux Falls incident'. Zin in!
  donderdag 25 juni 2015 @ 02:39:07 #206
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153822652
Wanneer begint seizoen 2?
Oh.
pi_153823312
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer begint seizoen 2?
september
pi_154342910
quote:
Michael Westen :D
  Moderator dinsdag 14 juli 2015 @ 23:16:31 #210
382129 crew  Donna
pi_154345979
quote:
:Y :Y Ziet er goed uit!
  woensdag 22 juli 2015 @ 01:18:41 #212
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_154531216
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  woensdag 22 juli 2015 @ 01:30:12 #213
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_154531396
Die setting _O_
  woensdag 22 juli 2015 @ 01:42:58 #214
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154531604
Heerlijk sfeertje weer, maar ik heb hem na een minuut afgezet. Ik wil niets meer weten tot de eerste aflevering :+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 22 juli 2015 @ 01:48:20 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154531666
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 22 juli 2015 @ 01:51:23 #216
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154531701
Voelt al behoorlijk Fargo aan die trailer :D
pi_156270152
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 07:23 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

september
Mis ik iets? Zit al tijden te wachten op serie 2
  Moderator maandag 21 september 2015 @ 14:29:35 #218
382129 crew  Donna
pi_156270194
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:27 schreef fliert het volgende:

[..]

Mis ik iets? Zit al tijden te wachten op serie 2
13 oktober.
pi_156270291
Thanks Donna
  Moderator maandag 21 september 2015 @ 14:34:14 #220
382129 crew  Donna
pi_156270307
Nog even 3 weken geduld. ;)
pi_156308625
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:27 schreef fliert het volgende:

[..]

Mis ik iets? Zit al tijden te wachten op serie 2
Alsjeblieft.
pi_156512674
Met nog 13 dagen ga ik maar eens seizoen 1 en de film bekijken. :)
pi_156695861
Nog 4 dagen :)

De eerste recensies zijn in ieder geval veelbelovend:
http://www.hollywoodrepor(...)n-2-tv-review-830204
http://variety.com/2015/t(...)equel-fx-1201607865/
pi_156711592
En staat ook weer de volgende ochtend op Netflix las ik _O_
pi_156787779
vet! wordt weer erg sterk denk ik, al verwacht ik niet dat het aan S1 kan tippen man man man wat een serie. stuk beter dan BB inderdaad.
pi_156787859
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:05 schreef eddehaas het volgende:
vet! wordt weer erg sterk denk ik, al verwacht ik niet dat het aan S1 kan tippen man man man wat een serie. stuk beter dan BB inderdaad.
In tegenstelling tot bij true detective zijn de recensies hier vooralsnog heel positief. Kan dus best goed uitpakken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 12 oktober 2015 @ 21:02:06 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156789636
Morgen dus op Netflix NL. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_156795417
Het tweede seizoen heeft atm een 96 op Metacritic, een absurd hoge score. Seizoen 1 had maar 85. Heb er onwijs veel zin in, denk dat het weer top wordt ^O^
pi_156795489
Zin an!
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:25:46 #230
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_156795546
Staat morgen gelijk het hele seizoen erop?
pi_156795559
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:25 schreef Tijn het volgende:
Staat morgen gelijk het hele seizoen erop?
Nee, net zoals Seizoen 1 elke week weer een nieuwe aflevering. (helaas)
14 december is de laatste aflevering. Twee maandjes kijkplezier. :)
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:28:23 #232
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_156796514
Ah vandaag terug, nice :9

Natuurlijk zoals altijd wachten totdat het klaar is en dan lekker achter elkaar kijken :)
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:38:24 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156806520
NetflixNL twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 16:59:03 Het is tijd. Aan de slag. De eerste aflevering van #Fargo Seizoen 2 staat nu op Netflix.https://t.co/ePjIJZWIks reageer retweet
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:38:37 #235
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_156806521
Is season 2 nu een prequel van seizoen 1? Of zijn het los staande verhalen? Antwoord mag via DM als het niet in dit topic thuis zou horen.

Ik heb er iig weer zin in, maar ik wacht denk ik tot de hele serie erop staat. Kan ik met de kerst mooi bingewatchen!
»» Democracy is so overrated »»
pi_156806928


Ben benieuwd of dat nog verder terugkomt...
pi_156807218
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:38 schreef RoelerMF het volgende:
Is season 2 nu een prequel van seizoen 1? Of zijn het los staande verhalen? Antwoord mag via DM als het niet in dit topic thuis zou horen.

Ik heb er iig weer zin in, maar ik wacht denk ik tot de hele serie erop staat. Kan ik met de kerst mooi bingewatchen!
Losstaande verhalen, de gebeurtenissen zijn iig voor S1.
S2 is 1979
S1 is 2006
de Film 1987
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:45:54 #238
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156808024
Leuk om dat Culkin broertje weer eens te zien. Sowieso weer een prachtige cast op de been gebracht.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:37:19 #239
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_156809157
Heel prettige eerste aflevering. Meer van dit :D
pi_156809286
"Heck, hon, did you bring the deer home?" :D
  Moderator dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:49:10 #241
382129 crew  Donna
pi_156809480
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:42 schreef Cikx het volgende:
"Heck, hon, did you bring the deer home?" :D
Haha, mooi was dat.

Hij had al een dikke kop in Breaking Bad, maar het is nu echt een kerel zeg. Jemig!

Kirsten Dunst. O+
pi_156809635
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:37 schreef Jovatov het volgende:
Heel prettige eerste aflevering. Meer van dit :D
Is het net zo goed als het eerste seizoen? De eerste aflevering dan.
pi_156811690
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:13 schreef eddehaas het volgende:

[..]

Losstaande verhalen, de gebeurtenissen zijn iig voor S1.
S2 is 1979
S1 is 2006
de Film 1987
De twee hoofdrolspelers waar het om draait zijn de ouders van Molly uit season 1.

Vooralsnog een prima eerste aflevering. Biedt veel perspectief voor de rest van het seizoen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:58:10 #244
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156811798
Eindelijk. Zometeen lekker kijken :9.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156816099
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

De twee hoofdrolspelers waar het om draait zijn de ouders van Molly uit season 1.

Vooralsnog een prima eerste aflevering. Biedt veel perspectief voor de rest van het seizoen.
Ja klopt, in die zin overlapt het wel een beetje en zullen wrs nog meer dingen terug komen.
Die pa van Molly had het volgens mij ook over deze shootout tegen Malvo in die Diner als ik me niet vergis of dat was iets anders.
pi_156817093
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:10 schreef eddehaas het volgende:

[..]

Ja klopt, in die zin overlapt het wel een beetje en zullen wrs nog meer dingen terug komen.
Die pa van Molly had het volgens mij ook over deze shootout tegen Malvo in die Diner als ik me niet vergis of dat was iets anders.
Ja in seizoen 1 bleven ze referen naar Sioux Falls. :P
  woensdag 14 oktober 2015 @ 00:05:40 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156821511
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:56 schreef Vatta het volgende:

[..]

Is het net zo goed als het eerste seizoen? De eerste aflevering dan.
Zeker weten. Met veel referenties naar de echte film en seizoen 1. En voor mij heel herkenbare kleding en ik inrichtingen van huizen en gebouwen uit die tijd. Veel oranje en bruine tinten. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 14 oktober 2015 @ 00:10:06 #248
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156821636
Heerlijke sfeer weer :9. En uitstekend acteerwerk.
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 00:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Zeker weten. Met veel referenties naar de echte film en seizoen 1.
Volgens mij heb ik de helft daarvan gemist. Toch maar even een opfriscursus doen voor aflevering 2 :Y.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 14 oktober 2015 @ 00:34:41 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156822223
De teksten ook.
Okay then. (veel herhaald) _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_156822641
Geweldig weer _O_
pi_156822988
Toppie
pi_156823101
Had hem alweer in mijn lijstje staan :)

Ik dacht tot voorkort dat seizoen 1 het einde was en vond dat wel jammer.
Maar nu is er dus seizoen 2 :D
Ga hem gelijk kijken!
pi_156823281
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Leuk om dat Culkin broertje weer eens te zien. Sowieso weer een prachtige cast op de been gebracht.


Herkende alleen Jesse Plemons (Breaking Bad) en Brad Garrett (Everybody Loves Raymond).
pi_156824187
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 00:34 schreef golfer het volgende:
De teksten ook.
Okay then. (veel herhaald) _O-
Ja het is de bedoeling dat de serie het kneuterige Midwest sfeertje uitstraalt en dat lukt weer prima.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_156824304
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 02:53 schreef Nober het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Herkende alleen Jesse Plemons (Breaking Bad)
Dus t is toch die gast van BB. Hij is wel een stuk dikker of was dat make-up..
Veni, vidi, vodka.
pi_156824402
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 08:45 schreef dumble het volgende:

[..]

Dus t is toch die gast van BB. Hij is wel een stuk dikker of was dat make-up..
Stuk dikker geworden.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 14 oktober 2015 @ 09:15:19 #257
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_156824610
Fantastische eerste aflevering!
pi_156826434
Die Ronald Reagan opening was weird, misschien dat ik het aan het einde van het seizoen ga snappen, Maar man, man, man, wat een nieuwe start.

De kleinste rollen zijn mooi uitgewerkt, bijna jammer dat we de arrogantie van de vrouwelijke rechter maar een paar minuten hebben mogen zien. "You're a little dim, aren't you?"
Beter dan dit zie je niet op je tv.
pi_156828264
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:16 schreef fliert het volgende:
Die Ronald Reagan opening was weird, misschien dat ik het aan het einde van het seizoen ga snappen, Maar man, man, man, wat een nieuwe start.

De kleinste rollen zijn mooi uitgewerkt, bijna jammer dat we de arrogantie van de vrouwelijke rechter maar een paar minuten hebben mogen zien. "You're a little dim, aren't you?"
Beter dan dit zie je niet op je tv.
Had op Reddit gisteren ook een vrij aannemelijke theorie gelezen wat Reagan betreft, dus ben bang dat ik al gespoiled ben. :')
pi_156833164
Lekker dat het weer begonnen is.
Mooie baarden van Ted Danson en Nick Offerman. _O_
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:39:09 #261
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_156833174
Ik weet niet wat de policy met spoilers is voor het nieuwe seizoen. Ik kon het niet laten om toch al de eerste aflevering te kijken. Prachtig weer 8-) Maar het volgende klopte volgens mij niet helemaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
»» Democracy is so overrated »»
pi_156833391
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:39 schreef RoelerMF het volgende:
Ik weet niet wat de policy met spoilers is voor het nieuwe seizoen. Ik kon het niet laten om toch al de eerste aflevering te kijken. Prachtig weer 8-) Maar het volgende klopte volgens mij niet helemaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het USA topic én aangezien het dezelfde dag ook op Netflix staat mag je zonder spoilers de serie bespreken elke dinsdag :7

Goed opgemerkt overigens :P
pi_156833424
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:39 schreef RoelerMF het volgende:
Ik weet niet wat de policy met spoilers is voor het nieuwe seizoen. Ik kon het niet laten om toch al de eerste aflevering te kijken. Prachtig weer 8-) Maar het volgende klopte volgens mij niet helemaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is het niet chronologisch verteld en is de reden dat hij te laat was bij zijn broer omdat die nog langs die verkoopgast was gegaan. Of het was een dag later?
pi_156834901
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_156835203
Goed begin ^O^
pi_156835308
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:39 schreef RoelerMF het volgende:
Ik weet niet wat de policy met spoilers is voor het nieuwe seizoen. Ik kon het niet laten om toch al de eerste aflevering te kijken. Prachtig weer 8-) Maar het volgende klopte volgens mij niet helemaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet chronologisch afgespeeld en tevens een knipoog naar de film om zo te beginnen. Alles speelt op de dezelfde dag af.

http://www.vulture.com/2015/10/fargo-season-two-fargo-movie.html

Volgorde:

(1) Tijdsbeeld 11:00: Nog vóór de winkel met typemachine, zie je Rye met gele jas naar de stad rijden. In de winkel hoor je waarom hij nu geen geld krijgt/heeft voor zijn broer. En je hoort weer dat hij geld verschuldigd is aan zijn familie. Hij hoort welke rechter hij zo ver moet krijgen, om die bankrekening vrij te geven.

(2) Tijdsbeeld 12:00: Afspraak was om 11:00. Rye heeft nog steeds een gele jas aan en is dan al in de stad. Je hoort weer dat hij zijn familie geld verschuldigd is. Zijn broer ziet dat Rye liegt (nu weet je waarom) en dat hij tot morgen de tijd heeft om het geld te brengen.

(3) Tijdsbeeld: eind middag: Rye zit op de rechter te wachten maar heeft nu andere kleren aangedaan. Later in de Waffel Hut is het 20:10.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zipportal op 14-10-2015 18:40:31 ]
  woensdag 14 oktober 2015 @ 21:21:46 #267
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_156839521
_O_
pi_156846607
Wat is dit weer goed. _O_ De setting, de accenten, de slechte beslissingen met vergaande gevolgen... alles zit er weer in.
pi_156847866
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 00:34 schreef golfer het volgende:
De teksten ook.
Okay then. (veel herhaald) _O-
haha vooral die agent die alles in 1 oogopslag met okay beoordeeld alsof er elke week zo een bloedbad is :D

geweldige eerste aflevering weer, tot nu toe is het wat harder dan S1. Of iig wat minder sullige hoofdrolspelers.
pi_156966303
De setting en de sfeer zijn zo goed _O_

Mooie referentie naar de film met die scene in de butcher shop :P
pi_156969763
Wanneer is de tweede aflevering te zien?
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:16:22 #272
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156969774
Nu.

Was weer geweldig _O_.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156970622
Héérlijke aflevering. _O_
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:32:44 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156971165
Die scene op het laatst bij de slagerij. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_156972060
Sterke aflevering weer. _O_
pi_156973978
Dit is gewoon van hetzelfde niveau als het eerste seizoen, ontzettend knap dat ze dat is gelukt. Geweldige dialogen wederom, gekke personages, fijne sfeer en fantastische muziek die de beelden versterkt. Genieten weer.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:22:42 #277
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_156975210
Een ufo in de eerste aflevering. War of the worlds muziek einde in de 2e aflevering.

wtf? :D
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_156975688
Snap even niet waar dat drietal vandaan komt die werden aangehouden, vrienden van de Gerhardts?

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:15 schreef Vatta het volgende:
Wanneer is de tweede aflevering te zien?
Elke maandagavond op FX.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:37:27 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156975749
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:35 schreef Nober het volgende:
Snap even niet waar dat drietal vandaan komt die werden aangehouden, vrienden van de Gerhardts?

In tegendeel. Kansas-city maffia die de zaak van de Gerhardts willen overnemen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_156975765
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:35 schreef Nober het volgende:
Snap even niet waar dat drietal vandaan komt die werden aangehouden, vrienden van de Gerhardts?

[..]

Elke maandagavond op FX.
Syndicate vanuit Kansas die de Gerhardts zaakje willen overnemen.

Edit: te laat

Papa Gerhardt kreeg een beroerte omdat die zich zo op zat te winden over hun en aan het eind van aflevering 1 kwamen ze in beeld en legde ze hun plan uit. :)
pi_156975882
I got it!

Who were the goons?
Kansas City, they wanna buy us out.
pi_156977338
Tweede aflevering maakt de verwachting meer dan waar. Mike Milligan is nu al een geweldig personage.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_156977908
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:21 schreef Monolith het volgende:
Tweede aflevering maakt de verwachting meer dan waar. Mike Milligan is nu al een geweldig personage.
"That's ok. We're not really customers." 8-)
pi_156981092
Geweldig begin van het 2e seizoen. Moet zeggen dat ik het niet verwacht had. Bij het zien van de trailers krijg je toch een ander beeld.

Die scene met die vliegende vingers onder die deur door en dat tennisballetje in die garage :') _O-
pi_156981233
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:38 schreef Cikx het volgende:

[..]

"That's ok. We're not really customers." 8-)
Precies ja, ik moest hardop lachen. Zo heerlijk droog.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:36:22 #286
382129 crew  Donna
pi_156982423
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 22:53 schreef FredVleespet het volgende:
Geweldig begin van het 2e seizoen. Moet zeggen dat ik het niet verwacht had. Bij het zien van de trailers krijg je toch een ander beeld.

Die scene met die vliegende vingers onder die deur door en dat tennisballetje in die garage :') _O-
Ik kan nu niet meer zeggen dat wij dat ook hebben he? Dat tennisballetje dan.

Die vingers niet hoor. :D
pi_156988572
De Coen broers zijn dus executive producers van deze serie. Maar wat betekent dat nou?

Hoe dan ook, deze serie staat op dezelfde hoogte als hun beste creaties, griezelig fascinerend. Een uur lang zit ik in het midwesten van de vs, en baal ik als de tijd op is.

De treurigheid van Ed, de goedzak, samengevat in een paar seconden voor de open haard. Geniaal.
pi_156992171
quote:
When I first talked with Joel and Ethan Coen, they asked what I had planned to do about the characters' Minnesota accents. In the film they had become iconic and such a caricature in our culture that I felt we should really underplay them. They agreed. We wanted something that sounded regional without being so exaggerated. Aside from that, they never gave me any notes. They read the first script, liked it, suggested a few lines and jokes, but that was the sum total of their creative involvement. They said: "Look, we don't know television. It's your show -- just go make it."

When we showed them the first episode, Ethan said, "Yeah, good," which I've since learned is a rave review.
http://www.hollywoodrepor(...)ls-what-ethan-703482

Volgens mij hebben ze dus alleen aan de pilot bijgedragen, maar krijgen ze een executive producer credit omdat de serie natuurlijk wel op hun film is gebaseerd. Ik heb verder in ieder geval nooit iets gelezen over hun bijdrage aan de serie.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 14:57:07 #289
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156992548
Meth Damon heeft flink moeten bunkeren voor deze rol zo te zien, past wel goed bij het personage. Ted Danson is ook perfect als cop.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_156992622
Ligt het trouwens aan mij of leeft dit seizoen van Fargo niet echt? Als je bijvoorbeeld op youtube kijkt zijn er amper reviews of scenes te vinden van de eerste twee episodes.
pi_156992727
Dank Gambetta.

Ik ben bang dat we Cristin Milioti niet meer te zien krijgen als Betsy, de ziekte zal haar te pakken krijgen, op IMDB staat ze slechts voor 2 afleveringen. Ik had nu al een zwak voor haar. “You okay getting her to bed?” “Yeah. She’s six, not, you know, Pol Pot”.

Ciks gelukkig weten wij beter. :)
pi_156993879
Zal wel de enige zijn maar vind het toch wat tegenvallen allemaal,
de sfeer is behoorlijk anders, vind de characters niet zo tof. S1 begon toch 10x beter.
pi_156994269
De chemie en interactie tussen quirky Lester en de ijskoude Malvo was een van de dingen die het eerste seizoen zo goed maakte. Zoiets heb je nu (nog) niet, maar ik dat er zeker wel een aantal toffe characters inzitten. Mike Milligan en de personages van Kirsten Dunst en Jesse Plemons vind ik alvast erg goed. _O_
pi_157002222
wat fucked up allemaal weer, heerlijk :o
pi_157008604
Deze serie werkt echt de hele tijd op de zenuwen, maar op een goede manier :P

Dom wicht die die collega binnen laat en dan in de garage gaat kijken...
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 09:12:44 #296
382129 crew  Donna
pi_157010781
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:37 schreef VacaLoca het volgende:
Deze serie werkt echt de hele tijd op de zenuwen, maar op een goede manier :P

Dom wicht die die collega binnen laat en dan in de garage gaat kijken...
Ja echt he. :X

Dat WC papier ook trouwens haha. WTF.
pi_157012166
de eerste 2 eps zijn iig fantastisch. De hele sfeer, het gekke accent, de jaren 70 setting, het vreemde verhaal en de talrijke vreemde karakters zijn weer geweldig.

En de cast is echt super, ik zie overal gezichten van goede acteurs die het tot nu toe ook allemaal nog waarmaken ook. Als de Coen broertjes stoppen met films maken, dan mogen de makers van deze serie het stokje wel overnemen _O_
pi_157012363
Ik vind de droge humor van Mike Milligan echt genieten :)

En de parallel tussen episode 2 en de film
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ook geniaal gedaan...

Fargo is niet voor iedereen weggelegd, maar voor mij iig wel! *O*
pi_157012611
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:46 schreef JayHovah het volgende:
Ik vind de droge humor van Mike Milligan echt genieten :)

En de parallel tussen episode 2 en de film
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ook geniaal gedaan...

Fargo is niet voor iedereen weggelegd, maar voor mij iig wel! *O*
Yeah
pi_157015042
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:34 schreef planethugo het volgende:
de eerste 2 eps zijn iig fantastisch. De hele sfeer, het gekke accent, de jaren 70 setting, het vreemde verhaal en de talrijke vreemde karakters zijn weer geweldig.

En de cast is echt super, ik zie overal gezichten van goede acteurs die het tot nu toe ook allemaal nog waarmaken ook. Als de Coen broertjes stoppen met films maken, dan mogen de makers van deze serie het stokje wel overnemen _O_
Ja veel bekende acteurs. Zoals die broer van Raymond van Everybody loves Raymond.. herkende m meteen aan zn stem. De hoofdrolspeler van Burn Notice. De presidentskandidate van House of Cards. Het hulpje van Walter in Breaking Bad. De paranoia copywriter van Mad Men. Het vrouwtje uit How I met your mother.
pi_157043725
Topserie *;
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')