Ik kan nergens ordernummer vinden alleen de datum wanneer het verzonden isquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt op internet je ordernummer zien? dat vermelden moet voldoende zijn denk ik zo...
Heb je de brief ook weggegooid? Daar staat normaal gezien ook een betalingskenmerk op.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:45 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik kan nergens ordernummer vinden alleen de datum wanneer het verzonden is
Heb nog wel het afleverbewijs/factuur maar kan daar niks op vinden behalve klantnummerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je de brief ook weggegooid? Daar staat normaal gezien ook een betalingskenmerk op.
Hm zou ook een betalingskenmerk op moeten staan, ergens bovenaan geloof ik?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb nog wel het afleverbewijs/factuur maar kan daar niks op vinden behalve klantnummer
Ik heb het over dat blaadje wat je uit elkaar kan halen om retour te sturen, dus aan de ene kant retourbon/stickers en andere kant de factuur met wat je besteld heb.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm zou ook een betalingskenmerk op moeten staan, ergens bovenaan geloof ik?
Gaat dat gewoon goed?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:51 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik zet er vaak gewoon mijn klantnummer bij idd
Je betaalt altijd 1 euro als je iets retourt volgens mij. En je kan het altijd proberen, als ze het niet op voorraad hebben, krijg je vanzelf een bericht dat ze het niet hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:19 schreef Jiang153 het volgende:
Heb vandaag dus bestelling binnen, maar vind iets toch niet goed.
Als ik dmv het retourformulier iets wil omruilen voor een ander product wat goedkoper is moet ik volgens mij ook ¤1,- retourkosten betalen toch?
Kan ik er ook voor kiezen om het te ruilen voor iets wat volgens de site niet op voorraad is
Ah mooi heb lekker alles op die retourbon gezet wat ik wil hebben maar het nooit kan bestellen omdat het altijd niet op voorraad isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je betaalt altijd 1 euro als je iets retourt volgens mij. En je kan het altijd proberen, als ze het niet op voorraad hebben, krijg je vanzelf een bericht dat ze het niet hebben.
Mwah dat heletijd kamperen en wachten tot 06:00 heeft me soms wel geluk opgeleverd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:08 schreef Paxcon het volgende:
Er is ook zelden iets op voorraad/überhaupt verkrijgbaar online he... Is echt nog iets om aan te werken.
Mijn acceptgiro-betalingskenmerk is altijd mijn klantnummer, ik denk dat dat dan bij iedereen zo isquote:Op zondag 6 juli 2014 15:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hoor, ik vermeld ook altijd alleen maar mijn klantnummer als ik weer eens geen acceptgiro kan terugvinden
De een gaat waarschijnlijk via de gewone post, klein pakketje? De andere krijg je via bezorger, meestal is dat het verschil.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb via twee accounts een bestelling gedaan. De ene bestelling was twee dagen eerder verzonden maar nog niet binnen en die ander komt vandaag Hoe kan dat. Ook heel vreemd dat ik bij die eerste geen track and trace-code heb en bij die ander wel.
Oh dat zou inderdaad kunnen, is maar 1 item die eerstequote:Op woensdag 30 juli 2014 10:13 schreef alors het volgende:
[..]
De een gaat waarschijnlijk via de gewone post, klein pakketje? De andere krijg je via bezorger, meestal is dat het verschil.
Ik heb het meestal wel binnen een week.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:48 schreef VeerEli het volgende:
Is H&M nog steeds zo afschuwelijk langzaam met bezorgen? Ik zit te denken wat bikini's te proberen, maar geen zin om daar vervolgens 3/4/5 weken op te moeten wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |