abonnement Unibet Coolblue
pi_141204276
De stelling: "Seks is besmettelijk"

Wat denk je hierbij ?
Eens, niet eens ?

Het woordje "seks" bedoel ik als een soort van 'energieveld' (lust van buitenaf die je oppikt, aantrekt, besmet).

Beetje te vergelijken met de dierenwereld, waar de vrouwtjes feromonen afscheiden, zodat de mannetjes op hol beginnen slaan en die vrouwtjes proberen te vinden, om er dan mee te kunnen copuleren.

In mensentaal omschreven: De vrouwtjes hier, kleden zich (vooral tijdens de zomer) in allerlei korte rokjes en open topjes, waardoor ze meer (seksuele) aandacht van de mannetjes los kunnen maken. Hetzelfde geldt voor de mannen die met stoere blokjes in hun gespierde blote borstkas naar de vrouwtjes kunnen pronken. Wat zowel de vrouwen als mannen daarin met elkaar gemeen kunnen hebben, is een sexy (uitnodigende) blik (ogen, lach, snoetje, etc). Vrouwen hebben borsten, vagina (dat is een verschil ;-), Mannen penis, kontje, (soms meer) spieren, etc. Op zich is dit allemaal maar 'detail' (bijzaak).

Het feit is... Er loopt plots een sexy deerne / beest voorbij.

Kwijl kwijl kwijl...

Seks werkt/is besmettelijk ?

Je dacht er eerst niet aan. Aan seks.
En nu (door wat je plots ziet, voelt, ruikt, hoort, etc) wel.

Het heeft je "bewustzijn" besmet.

To be or not to be... infected ?

Tainted love...
Tainted sex...

;)

Let the beast go (voor wie er zin in heeft, in dit debat)

Groetjes,
JustTalkLove
  dinsdag 17 juni 2014 @ 16:40:27 #2
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_141204351
Ik flikker altijd mijn bierbuik los ^O^
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 16:41:44 #3
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_141204411
Als ze niet willen dat we naar hun tieten kijken, dan moeten ze die ook niet uit hun shirt hangen, maar een coltrui aandoen
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  dinsdag 17 juni 2014 @ 16:44:04 #4
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_141204500
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:41 schreef imikethat het volgende:
Als ze niet willen dat we naar hun tieten kijken, dan moeten ze die ook niet uit hun shirt hangen, maar een coltrui aandoen
Coltruien zijn enorm sexy dus slecht plan :P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 17 juni 2014 @ 16:46:26 #5
423782 PassThatShit
Just Pass It..
pi_141204593
jij ook
Dare to be different.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:00:08 #6
184207 wolf6
Beterweter.
pi_141205108
Als de persoon met het korte rokje en strakke truitje een walvis is (of in geval van een man, een dikke neckbeard), zijn alle gedachten aan sex meteen verdwenen. Hoe past dat dan in deze stelling?
Geef het op, ik weet het toch beter.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:09:02 #7
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141205439
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:44 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Coltruien zijn enorm sexy dus slecht plan :P
Vooral van die strakke.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:18:39 #8
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_141205861
Ah, dan ben ik immuun.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_141206247
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:00 schreef wolf6 het volgende:Als de persoon met het korte rokje en strakke truitje een walvis is (of in geval van een man, een dikke neckbeard), zijn alle gedachten aan sex meteen verdwenen. Hoe past dat dan in deze stelling?
Goede opmerking.

Echter wat jij NIET sexy vindt, vind een ander misschien juist WEL sexy.

Of wat voor de één besmettelijk werkt, is de ander immuun voor ;)

De stelling blijft dus staande...

Uitgezonderd aseksuele mensen, die van NIETS "seksueel" opgewonden geraken. Die zijn voor 100% immuun. Voor hen is seks totaal niet besmettelijk. Immers is iets maar besmettelijk, eens je ermee besmet bent... geraakt... En dan is het ergens al te laat... Of toch niet ?

Staat de bokma koud ? ~O>
pi_141206564
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:38 schreef JustTalkLove het volgende:
De stelling: "Seks is besmettelijk"

Wat denk je hierbij ?
Eens, niet eens ?

Het woordje "seks" bedoel ik als een soort van 'energieveld' (lust van buitenaf die je oppikt, aantrekt, besmet).

Beetje te vergelijken met de dierenwereld, waar de vrouwtjes feromonen afscheiden, zodat de mannetjes op hol beginnen slaan en die vrouwtjes proberen te vinden, om er dan mee te kunnen copuleren.

In mensentaal omschreven: De vrouwtjes hier, kleden zich (vooral tijdens de zomer) in allerlei korte rokjes en open topjes, waardoor ze meer (seksuele) aandacht van de mannetjes los kunnen maken. Hetzelfde geldt voor de mannen die met stoere blokjes in hun gespierde blote borstkas naar de vrouwtjes kunnen pronken. Wat zowel de vrouwen als mannen daarin met elkaar gemeen kunnen hebben, is een sexy (uitnodigende) blik (ogen, lach, snoetje, etc). Vrouwen hebben borsten, vagina (dat is een verschil ;-), Mannen penis, kontje, (soms meer) spieren, etc. Op zich is dit allemaal maar 'detail' (bijzaak).

Het feit is... Er loopt plots een sexy deerne / beest voorbij.

Kwijl kwijl kwijl...

Seks werkt/is besmettelijk ?

Je dacht er eerst niet aan. Aan seks.
En nu (door wat je plots ziet, voelt, ruikt, hoort, etc) wel.

Het heeft je "bewustzijn" besmet.

To be or not to be... infected ?

Tainted love...
Tainted sex...

;)

Let the beast go (voor wie er zin in heeft, in dit debat)

Groetjes,
JustTalkLove
Waarom willen de vrouwtjes in de zomer dan zo graag geneukt worden door een man??
pi_141206926
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:36 schreef hoechst het volgende:Waarom willen de vrouwtjes in de zomer dan zo graag geneukt worden door een man??
Goede vraag. Maar dit is aan de vrouwen om te beantwoorden.

Voorlopig heeft nog geen enkele vrouw in dit debat gereageerd. Dit hoeft hier geen mannenclubje te worden. Krijgen we daarin nog 'vrouwelijk' gezelschap ? Krijgen we de andere kant van dit 'feromonen' verhaal nog te horen ? De andere kant van de besmetting ;)

Vrouwen die seksueel besmetten of zelf seksueel besmet geraken.
Mannen die seksueel besmetten of zelf seksueel besmet geraken.

Wie is de dader ?
Wie is het slachtoffer ?
Is er een mol in het gezelschap ?

Of was het een lieveheersbeestje.
Of nee, kijk een konijn ? :)

Fibonacci ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door JustTalkLove op 17-06-2014 18:06:22 ]
pi_141208481
Ben je bezig met een schoolopdracht ofzo
pi_141208822
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:23 schreef vera166 het volgende:Ben je bezig met een schoolopdracht ofzo
Nee.

Ik zag daarnet dat een vrouw (jij, als eerste hier) antwoordde in het topic en was benieuwd naar de reacties/input.
Maar vals alarm helaas. Voorlopig stel je enkel deze vraag. ;)

Misschien komt de input nog.
We zien wel.
pi_141209041
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Nee.

Ik zag daarnet dat een vrouw (jij, als eerste hier) antwoordde in het topic en was benieuwd naar de reacties/input.
Maar vals alarm helaas. Voorlopig stel je enkel deze vraag. ;)

Misschien komt de input nog.
We zien wel.
Ja ik vind de OP een beetje vaag en weet niet precies waar ik nou antwoord op moet geven :P

Aids is besmettelijk, evenals andere soa. Of het zien van een geil persoon echt invloed op mij als vrouw heeft weet ik niet, ik heb het nog nooit echt gemerkt. Heb nog nooit een ONS gehad en heb ook nooit de behoefte gehad zomaar met een vent naar bed te gaan omdat ie fucking sexy is. Misschien komt dat omdat ik nog 18 ben, maar ik denk dat ik simpelweg niet zo in elkaar zit.

Er zijn wel erg aantrekkelijke mannen (en nog veel meer aantrekkelijke vrouwen) waarvan ik me er bewust van ben dat ze erg aantrekkelijk zijn. En daar houdt het dan wel op zegmaar :P fijn als ik er aandacht van krijg, no big deal als ik het niet krijg. Ik krijg er dus niet spontaan gruwelijk
wilde fantasieën van, en als ik er een week later aan terug denk nog steeds niet. Hooguit 'hij/zij was wel erg knap he, ja'. Ik fantaseer niet over bestaande mensen, dus ik denk dat ik niet bijster besmet word door het zien van een beest of mooie vrouw.

Of sla ik de plank volledig mis qua antwoord --> stelling in je OP? :D
pi_141219254
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:31 schreef vera166 het volgende:Of sla ik de plank volledig mis qua antwoord --> stelling in je OP? :D
Nee hoor, leuk antwoord.

Dank voor je bijdrage :)

Groetjes,
JustTalkLove
  dinsdag 17 juni 2014 @ 21:16:00 #16
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_141219504
Hoi F1978 :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 21:19:04 #17
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_141219691
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoi F1978 :)
dat dacht ik ook al _O-
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_141229070
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:41 schreef imikethat het volgende:
Als ze niet willen dat we naar hun tieten kijken, dan moeten ze die ook niet uit hun shirt hangen, maar een coltrui aandoen
maakt niets uit ze kijken altijd wel
pi_141230818
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:12 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Nee hoor, leuk antwoord.

Dank voor je bijdrage :)

Groetjes,
JustTalkLove
:')

Gr gr
pi_141230882
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:41 schreef imikethat het volgende:
Als ze niet willen dat we naar hun tieten kijken, dan moeten ze die ook niet uit hun shirt hangen, maar een coltrui aandoen
Vrouwen zijn een ster in het ventileren van tweezijdige gedachten. Wel zo sexy mogelijk gekleed zijn, maar het is ook weer niet de bedoeling om er ook daadwerkelijk naar te kijken.
Net alsof ze er een weldadig genoegen scheppen op een snikhete dag een ijsje voor je klaar te leggen, maar wee je gebeente als je er ook daadwerkelijk van likt. ;)
pi_141332493
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 00:25 schreef jaha het volgende:
Vrouwen zijn een ster in het ventileren van tweezijdige gedachten. Wel zo sexy mogelijk gekleed zijn, maar het is ook weer niet de bedoeling om er ook daadwerkelijk naar te kijken.
Net alsof ze er een weldadig genoegen scheppen op een snikhete dag een ijsje voor je klaar te leggen, maar wee je gebeente als je er ook daadwerkelijk van likt. ;)
Idd, dat zijn vrouwen :).
Eerst klagen dat mannen alleen maar denken met hun lul maar die mannen hebben ze graag, want ze stralen zelfzekerheid uit... Weet het, beetje kort door de bocht, maar toch wel een realiteit.

@vera166: houden zo zou ik zeggen, is een mooi iets!
  zaterdag 21 juni 2014 @ 09:59:30 #22
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_141364035
Werkt het dan ook anders als je een vaste partner hebt?
pi_141365025
Wat is dit voor dom genuil. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 22 juni 2014 @ 19:11:07 #24
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141417186
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:38 schreef JustTalkLove het volgende:
De stelling: "Seks is besmettelijk"

Wat denk je hierbij ?
Eens, niet eens ?

Het woordje "seks" bedoel ik als een soort van 'energieveld' (lust van buitenaf die je oppikt, aantrekt, besmet).

Beetje te vergelijken met de dierenwereld, waar de vrouwtjes feromonen afscheiden, zodat de mannetjes op hol beginnen slaan en die vrouwtjes proberen te vinden, om er dan mee te kunnen copuleren.

In mensentaal omschreven: De vrouwtjes hier, kleden zich (vooral tijdens de zomer) in allerlei korte rokjes en open topjes, waardoor ze meer (seksuele) aandacht van de mannetjes los kunnen maken. Hetzelfde geldt voor de mannen die met stoere blokjes in hun gespierde blote borstkas naar de vrouwtjes kunnen pronken. Wat zowel de vrouwen als mannen daarin met elkaar gemeen kunnen hebben, is een sexy (uitnodigende) blik (ogen, lach, snoetje, etc). Vrouwen hebben borsten, vagina (dat is een verschil ;-), Mannen penis, kontje, (soms meer) spieren, etc. Op zich is dit allemaal maar 'detail' (bijzaak).

Het feit is... Er loopt plots een sexy deerne / beest voorbij.

Kwijl kwijl kwijl...

Seks werkt/is besmettelijk ?

Je dacht er eerst niet aan. Aan seks.
En nu (door wat je plots ziet, voelt, ruikt, hoort, etc) wel.

Het heeft je "bewustzijn" besmet.

To be or not to be... infected ?

Tainted love...
Tainted sex...

;)

Let the beast go (voor wie er zin in heeft, in dit debat)

Groetjes,
JustTalkLove
Je bent een triest wezen mocht je zo denken. Het niveau van een nietszeggend dier. Niet meer.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_141443222
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:11 schreef thom_05 het volgende:
Het niveau van een nietszeggend dier. Niet meer.
Ben jij geen dier dan ?
Heb je niets dierlijk in jezelf ?

Groetjes,
JustTalkLove
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')