abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_141239170
quote:
12s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Koos, het kán niet hebben plaatsgevonden. Ik ben niet degene die dat zegt, dat zijn de natuurwetten.
Hahaha wat een troll.

toon dat nu eerst een keer aan aansteller!
Je blijft tot nu toe maar aan komen zetten met allang ontkrachte argumenten (zoals de straling)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2014 11:41:40 ]
pi_141239195
quote:
12s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Koos, het kán niet hebben plaatsgevonden. Ik ben niet degene die dat zegt, dat zijn de natuurwetten.
Nee, jij bent wel degene die dat zegt. En die mening wordt wereldwijd ondersteund door een handvol vreemde figuren die claimen dat de wereldleiders stiekem Reptillians zijn.

Geen enkele serieuze wetenschapper ondersteunt jouw punt. Waarom is dat?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:42:23 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141239221
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O- _O-

Ok. We hebben een kenner. _O_
Wat is daar zo grappig aan?
Ik ben geen kenner, ik weet wel dat films maken geen peuleschil is, en zeker niet als je 2 films moet maken 1 voor de overheid, en een voor hollywood, ow en allebij baanbrekend, en daarna nog een paar want apollo 11 was niet de enigste missie he!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_141239242
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, jij bent wel degene die dat zegt. En die mening wordt wereldwijd ondersteund door een handvol vreemde figuren die claimen dat de wereldleiders stiekem Reptillians zijn.

Geen enkele serieuze wetenschapper ondersteunt jouw punt. Waarom is dat?
Zijn dat dezelfde reptillians die ons verteld hebben niet meer terug te komen op de maan? Maar goed dat het fysiek onmogelijk is om naar de maan te gaan dan
pi_141239267
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:39 schreef Lavenderr het volgende:

En dat is toch gewoon zo?
2001: A Space Oddyssey (1968!) bewijst anders. Tuinhek heeft een interessante testcase.

Het is bovendien een claim die je niet kan maken. Je kan niet beweren "het kan niet".

Guyver heeft groot gelijk als hij zegt dat ruimtevaart de mensheid enorm veel gebracht heeft. Waarom geen filmtechnieken?

En even over expertise; ik ben inderdaad geen foto-expert. Daarom doe ik daar ook geen claims over, ik stel er wel vragen bij en bij het geven van een antwoord blijf ik doorvragen.

Dat is de makke van de "debunkers". Die denken dat een antwoord een debunking is. Dat is het -zonder overtuigende en eerlijke (dus niet Mythbusters waar 2 gecombineerde eigenschappen apart zijn getest, ware het argument dat het een van de twee was)- tests/modellen/berekeningen niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141239287
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zijn dat dezelfde reptillians die ons verteld hebben niet meer terug te komen op de maan? Maar goed dat het fysiek onmogelijk is om naar de maan te gaan dan
Nee, dat waren de space-nazi's.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_141239314
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:41 schreef KoosVogels het volgende:

Geen enkele serieuze wetenschapper ondersteunt jouw punt. Waarom is dat?
Goeie vraag, hele goeie vraag.

Ik vermoed dat iedereen net zo is als ik was. Ik nam het aan, net als jij en wist er verder weinig van. Zat aardse geologen die net zo denken, dan wel aan universiteiten en onderzoeksinstituten verbonden, dan wel in het bedrijfsleven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141239330
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat is daar zo grappig aan?
Ik ben geen kenner, ik weet wel dat films maken geen peuleschil is, en zeker niet als je 2 films moet maken 1 voor de overheid, en een voor hollywood, ow en allebij baanbrekend, en daarna nog een paar want apollo 11 was niet de enigste missie he!
130 miljard dollar opent veel, heel veel deuren. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141239372
quote:
19s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goeie vraag, hele goeie vraag.

Ik vermoed dat iedereen net zo is als ik was. Ik nam het aan, net als jij en wist er verder weinig van. Zat aardse geologen die net zo denken, dan wel aan universiteiten en onderzoeksinstituten verbonden, dan wel in het bedrijfsleven.
Of je zit er natuurlijk gewoon naast.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:47:51 #85
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_141239408
quote:
12s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Koos, het kán niet hebben plaatsgevonden. Ik ben niet degene die dat zegt, dat zijn de natuurwetten.
Voor alle duidelijkheid: 'natuurwetten', zoals die worden begrepen in de wetenschap, zijn menselijke generalisaties ten aanzien van hoe de natuur zich gedraagt. Het zijn geen absolute onbreekbare wetten.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:49:14 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141239457
quote:
19s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

2001: A Space Oddyssey (1968!) bewijst anders. Tuinhek heeft een interessante testcase.

Het is bovendien een claim die je niet kan maken. Je kan niet beweren "het kan niet".

Guyver heeft groot gelijk als hij zegt dat ruimtevaart de mensheid enorm veel gebracht heeft. Waarom geen filmtechnieken?

En even over expertise; ik ben inderdaad geen foto-expert. Daarom doe ik daar ook geen claims over, ik stel er wel vragen bij en bij het geven van een antwoord blijf ik doorvragen.

Dat is de makke van de "debunkers". Die denken dat een antwoord een debunking is. Dat is het -zonder overtuigende en eerlijke (dus niet Mythbusters waar 2 gecombineerde eigenschappen apart zijn getest, ware het argument dat het een van de twee was)- tests/modellen/berekeningen niet.
Dat was niet het enige wat mythbusters had getest er was een hele aflevering van ik zal even kijken of de combinatie niet gewoon in jou filmpje van je 1,5 seconden waarheid!!! niet gewoon er in voor komt, heb de aflevering hier nog wel ergens in mijn collectie, zal zo even kijken en mocht ik het tegen komen zal ik even het stukje voor je knippen plakken en op youtube zetten.

heeft ook niks met DEBUNKING te maken, het zijn gewoon 2 verhalen claims en tegen claims zie OP! staat er vol mee.

En vragen herhalen ook al krijg je het antwoord tegen je gezicht gemept, gewoon negeren en weer zelfde vraag stellen, komt gewoon neer op je wil het antwoord niet of je negeert het gewoon en antwoord steenvast opnieuw, tot iemand anders ja knikt!

blijven vragen en antwoorden negeren wat voor nut heeft dat leg eens uit?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_141239459
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:47 schreef Molurus het volgende:

[..]

Voor alle duidelijkheid: 'natuurwetten', zoals die worden begrepen in de wetenschap, zijn menselijke generalisaties ten aanzien van hoe de natuur zich gedraagt. Het zijn geen absolute onbreekbare wetten.
Klopt.

Wil je nu stellen dat Apollo alle natuurwetten veranderd heeft? Dan zou ik daar wel een enorme rits publicaties en media-ophef over verwachten, jij niet?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:50:50 #88
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_141239510
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt.

Wil je nu stellen dat Apollo alle natuurwetten veranderd heeft? Dan zou ik daar wel een enorme rits publicaties en media-ophef over verwachten, jij niet?
Ik wijs je er slechts op dat menselijke noties van 'natuurwetten' niet bepalen wat wel of niet mogelijk is. That's all.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_141239681
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik wijs je er slechts op dat menselijke noties van 'natuurwetten' niet bepalen wat wel of niet mogelijk is. That's all.
Nee, ok, maar in dat geval zou Apollo dus natuurwetten gebroken hebben.

Waar zijn de publicaties van dit wereldschokkende event sinds Einstein?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141239769
quote:
12s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

130 miljard dollar opent veel, heel veel deuren. ;)
Ah daar hebben we de "wetenschap" :')
pi_141239886
Beste baggerfilm als die 130 miljard euro heeft moeten kosten.

Star Wars is gemaakt voor een fractie van dat bedrag en ziet er goddomme een stuk hipper uit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_141239916
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
Beste baggerfilm als die 130 miljard euro heeft moeten kosten.

Star Wars is gemaakt voor een fractie van dat bedrag en ziet er goddomme een stuk hipper uit.
Dat was alleen het ASP (Apollo Simulation Programme). Het echte programma slurpte natuurlijk het grootste deel van het budget op.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141240006
quote:
12s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De film- en fototechnologie was met Stanley Kubrick zeer modern gebleken.
De raket- en landingstechnologie stond nog in de kinderschoenen.

Do your math. :*

[..]

Prachtig geworden, complimenten. Teveel om op korte termijn diep op in te gaan, maar zeker stof voor discussie. _O_
Ik blijf het grappig vinden dat 2001 zou aantonen dat de maanlanding gefilmd zou zijn, terwijl de beelden in de film totaal niet lijken op de beelden van de apollo missies. Dat de film er goed uitziet klopt, maar het komt gewoon totaal niet overeen met de werkelijke beelden die zijn gemaakt.
pi_141240085
quote:
19s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was alleen het ASP (Apollo Simulation Programme). Het echte programma slurpte natuurlijk het grootste deel van het budget op.
Wees nou eens eerlijk: het is uitgesloten dat jij nog tot inkeer komt. De kans dat Pasen en Pinksteren op een dag vallen is nog groter dan de kans dat jij toegeeft dat de maanlandingen echt hebben plaatsgevonden.

Het is hetzelfde liedje met 9/11. Met hoeveel argumenten je ook om je oren wordt geslagen; je blijft vasthouden aan je eigenlijk gelijk. Zelfs als de hele wereld je tegenspreekt, want iedereen is immers gek behalve jij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_141240137
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wees nou eens eerlijk: het is uitgesloten dat jij nog tot inkeer komt. De kans dat Pasen en Pinksteren op een dag vallen is nog groter dan de kans dat jij toegeeft dat de maanlandingen echt hebben plaatsgevonden.

Het is hetzelfde liedje met 9/11. Met hoeveel argumenten je ook om je oren wordt geslagen; je blijft vasthouden aan je eigenlijk gelijk. Zelfs als de hele wereld je tegenspreekt, want iedereen is immers gek behalve jij.
Er is geen "inkeer".

De inkeer is juist gekomen door de realisatie dat het niet echt kán zijn. Ik hoop juist dat jij tot inkeer komt, maar gezien de totale afsluiting van open denkhouding zal dat niet gebeuren.

Het leeft wel lekker, zo'n bubble. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:19:44 #96
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_141240354
quote:
12s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ok, maar in dat geval zou Apollo dus natuurwetten gebroken hebben.
Dus klopt jouw stelling dat het niet plaatsgevonden *kan* hebben niet. ;) Meer zeg ik niet.

quote:
12s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:56 schreef El_Matador het volgende:

Waar zijn de publicaties van dit wereldschokkende event sinds Einstein?
Ik reageerde daar meer in algemene termen. Welke natuurwetten zouden er volgens jou door Apollo zijn gebroken?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_141240402
quote:
19s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:11 schreef El_Matador het volgende:
Het leeft wel lekker, zo'n bubble. :*
Iedereen is gek, behalve jij.

Typerend voor een alu hoedje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator woensdag 18 juni 2014 @ 12:22:44 #98
249559 crew  Lavenderr
pi_141240434
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Iedereen is gek, behalve jij.

Typerend voor een alu hoedje.
nou nou Koos }:|
pi_141240435
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:19 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dus klopt jouw stelling dat het niet plaatsgevonden *kan* hebben niet. ;) Meer zeg ik niet.

[..]

Ik reageerde daar meer in algemene termen. Welke natuurwetten zouden er volgens jou door Apollo zijn gebroken?
Het is het een of het ander:

• Apollo volgt niet de natuurwetten, want heeft die dus gebroken - en dus moet daar massaal over gepubliceerd worden en moeten we Apollo testen met die nieuwe natuurwetten
• Apollo volgt de natuurwetten - langs die wetten moeten we Apollo testen
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141240460
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Iedereen is gek, behalve jij.

Typerend voor een alu hoedje.
Integendeel. Ik kan me in jouw positie prima inleven, jij je in de mijne niet. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')