abonnement Unibet Coolblue
pi_407911
Hallo,

Leuk hoor, een anti Desiree site maken, maar sinds dat ik hem heb, heb ik te maken met militante Desiree fans die vinden dat ik geestelijk gestoord ben. Ze spammen mijn email account, spammen het forum en- dat vind ik eigenlijk nog het meest lastige- op het eigen forum op de Desiree fansite verwijdert de webmaster gewoon alle negatieve berichten. Ook al ben ik altijd zo netjes mogelijk.

Ja, zo kan ik ook een sprookjesachtig beeld van mijn idool creeren. Overigens krijgt de man het wel steeds lastiger omdat het aantal negatieve berichten wel MOET oplopen als je afgaat op het 'sympathieke' karakter dat Desiree op de buis tentoonspreidt.

Hoe dan ook, ik begin natuurlijk aardig aan mezelf te twijfelen. Ik weet toch zeker dat ik op de 'post-knop' geklikt heb?!?
Is er iemand (meerderen mag natuurlijk ook) die me even willen helpen en die een anti Desiree berichten willen plaatsen op dat forum. Als die van jullie morgen ook weg zijn dan lag het in ieder geval niet aan mij ;-)

Je vindt het forum hier : http://www.mario.to/desiree/forum.htm

Mocht je mijn anti Desiree site willen bezoeken, die vind je hier : http://www.kliks4all.net/desireenee

Alvast bedankt,
Marcel

Desiree? NEE!
  zondag 22 oktober 2000 @ 23:31:08 #2
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_408523
quote:
Op 22 oktober 2000 20:19 schreef desireeNEE het volgende:
...Leuk hoor, een anti Desiree site maken, maar sinds dat ik hem heb, heb ik te maken met militante Desiree fans die vinden dat ik geestelijk gestoord ben. Ze spammen mijn email account, spammen het forum
Dus roep jij hier maar mensen op om op de Desiree-site negatieve reacties te plaatsen.
quote:
...en- dat vind ik eigenlijk nog het meest lastige- op het eigen forum op de Desiree fansite verwijdert de webmaster gewoon alle negatieve berichten...
Dat wordt ook gewoon vermeld:

quote van Desiree-site:
Verwijderen berichten Mario 3:14 pm sunday october 22, 2000
Beste mensen,

Ik heb besloten om alle negatieve berichten over Desiree die in
dit forum staan te verwijderen.
Ook alle toekomstige negatieve berichten zullen worden
verwijderd.
Ik ben van mening dat dit forum alleen bedoeld is voor Desiree
fans.
ANTI-Desiree fans hebben hier niets te zoeken.

Mario.

En begrijp me goed ik vind Desiree ook een nogal onnozel en vrij zielig persoontje, maar wat bezielt je om je daar zo druk over te maken. Zonde van de energie.

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_408703
Van dezelfde Man, Mario, die administrator daar dus:

Welkom bij Desiree's Forum

Welkom !

Plaats uw berichten,reacties etc...etc..
Alles m.b.t Desiree uit BB kunt U hier kwijt.

Succes !
Mario.

Heb het woordje 'alles' maar even vet gemaakt, maar die Mario geeft dus eerder aan dat je alles mag posten, zolang het maar over Desiree gaat (en dan natuurlijk wel op normale wijze) maar positief als negatief, alles kan.

Tevens heet het 'Desiree's Forum'. Wie zegt dat daar alleen Fans mogen posten?

Maar verder: wind je niet op, lekker laten die 'alle koppen moeten dezelfde kant op staan' mentaliteit.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_408705
Ik heb zelf daar trouwens ff een korte reactie gegeven, onder die quote van hem die Sweetheart hier reeds geplaatst heeft waaronder ik eerst zijn quote geplaatst heb (zie me post hierboven) en dan deze reactie eronder:

Zie het woordje ALLES wat je zelf gebruikt. Bovendien zie ik werkelijk nergens dat dit een Desiree Fan site is, ik zie alleen een forum waarop men zijn/haar mening over Desiree kwijt kan, welke die ook moge zijn.

Als je hier alleen maar mensen wil met de koppen 1 kant op, raad ik je aan je aan te sluiten bij eoa EO-webring.


Benieuwd hoe lang dit bericht zal blijven staan dan

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_408751
hé kwal
uit
  maandag 23 oktober 2000 @ 20:16:33 #6
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_410704
Ze hebben het probleem nu héél creatief opgelost.

Als je naar dat Desiree-forum wil móet je nu eerst lid worden van de fanclub.

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_410721
Hij heeft z'n site wel meteen aangepast zeg. Nu moet je je reggen en je mag je alleen reggen als je Dezeuree fan bent.

Hoe dood je een forum les 1: Verban iedereen, behalve gelijkgestemden en voorkom zo elke discussie en meningsverschillen

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_412326
Shit! Als onderzoeker maakte ik regelmatig uitstapjes naar de Desiree fan-site. Ik genoot van de onbenulligheid op het forum. De site had/heeft een echte Desiree-uitstraling inclusief de vormgeving. Ik weet niet wie er met het 'militante' gedoe is begonnen. Zelf zou ik respect hebben voor een andermans suffe site en niet de boel gaan verzieken. Gewoon lekker lurken en mijn mening elders ventileren waar die wel op prijs gesteld wordt. Het rotte is dat ik nu niet meer in het Desiree-fan-form kan lurken. Eerst willen ze mijn doopceel lichten en f25,-. Het is stom van ze maar nog dommer om dit soort mallotige sites op de kast te jagen.
Aangezien dit Desireenee-topic stellig geliefd is bij pesters, bulliers en bashers: doe please normaal. Heb gewoon je eigen anti-site en ga, bij gebrek aan overweldigende reply's, geen ongwenste reclame daarvoor maken op pro-sites. Laat die mensen in hun waarde.
Het is echt jammer want het was zo leuk bij die Brabo's op de trutten-koffie te komen lurken met 'Ons' Paps, 'Ons' Mams en al die andere eenvoudige luitjes in Someren.

Prof. Lurky
Onderzoeker diergedrag grote mensapen

  Redactie Frontpage dinsdag 24 oktober 2000 @ 14:03:23 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_412618
quote:
Op 23 oktober 2000 20:19 schreef DIGGER het volgende:
Nu moet je je reggen en je mag je alleen reggen als je Dezeuree fan bent.
Moet je soms eerst 5 vragen beantwoorden en vervolgens 10 positieve dingen zeggen over D.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 24-10-2000 14:18]

  dinsdag 24 oktober 2000 @ 14:18:03 #10
6621 Brandtje
Hingis Forever
pi_412650
THEEKRANSJE, lekker hoor buuf!!!!!!!!
Verrassend lekker!
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 14:35:54 #11
6471 Bundy
according to moi
pi_412688
Heeft iemand ook gezien wat er als ondertitel op de Desiree site staat?

"The Dutch Sharon Stone"

Wie zijn de zieke mensen in hemelsnaam!!!

Alsof deze regel mij nog intressanter zou maken
pi_412689
Ja zoiets SunChaser.
quote van die site:
-----------------------------
Word nu voor fl 25,- lid van de officiële Desiree fanclub en ontvang een mooi Desiree T-Shirt zodat U aan iedereen kunt laten zien wie de leukste in het BB huis is ! Vul het formulier in en na ontvangst van betaling sturen wij zo spoedig mogelijk het T-Shirt naar U toe.
.......................
Indien U de fl 25,- overmaakt op de bankrekening van de fanclub vergeet dan niet uw naam, adres en woonplaats erbij te vermelden
----------------------
*en een invulformulier online verzenden
quote:
----------------------
Naam:
Adres:
Postcode:
Woonplaats:
Geboorte datum:
----------------------

Helaas hoeft men z'n IQ niet te vermelden. Maar zonder al deze rompslomp geen toegang tot het forum!
Belachelijk!!!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')