Nooit van gehoord, maar klinkt wel erg vet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:36 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat is die van het plaatje...
De 1e generatie (Lola) wagens worden nu gebruikt bij de Formula Acceleration '14 races. In het weekend van 17-19 oktober op Assen.
Formula Acceleration is een compleet concept, met een muziekfestival, autoraces, en motorraces in 1 weekend. 's Ochtends rijden er motoren, daarna de FA'14, en 's middags rijden er NASCAR achtige pickups, en daarna de Legends (soort van kleine PT Cruisers).
Ja, ik dacht dat DAT die Powered by Ferrari auto's waren...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ook bij de AutoGP worden eerste generatie A1GP auto's gebruikt.
Loek Bodelier heeft die 15 Lola's gekocht voor de Formule Acceleration. Wie de rest gekocht heeft is (mij) onbekend.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:09 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat DAT die Powered by Ferrari auto's waren...
Zijn inderdaad ook die 1e generatie.
Ik weet dat het hele zooitje te koop is gezet. 15 oude generatie Lola's, reserve onderdelen, 25 Powered by Ferrari wagens, 7 motoren voor die bakken, reserveonderdelen. Wie dat opgekocht heeft weet ik niet. Misschien Teixeira zelf?
Die reden toch eerst in de AutoGP?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Loek Bodelier heeft die 15 Lola's gekocht voor de Formule Acceleration. Wie de rest gekocht heeft is (mij) onbekend.
De Lola's van de A1GP die rijden in de AutoGP rijden nog steeds in de AutoGP.quote:
Nee ze hebben dit seizoen nieuwe auto'squote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De Lola's van de A1GP die rijden in de AutoGP rijden nog steeds in de AutoGP.
Deze komen uit de failliete boedel van de A1GP die blijkbaar niet alle Lola's verkocht heeft aan de AutoGP
Ik kan nergens vinden dat ze met andere auto's rijden. Sowieso zijn de verschillen minimaal, dus ik denk dat het aangepaste Lola's zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee ze hebben dit seizoen nieuwe auto's
Nieuw:
[ afbeelding ]
Oud:
[ afbeelding ]
Nee, het gaat hem alleen om het geld. Monza betaalt niet genoeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:10 schreef Geralt het volgende:
Na 2016 exit voor Monza als het aan Bernie ligt.
IS DIE SENIELE OUWE GEILNEEF GODVERDOMME HELEMAAL GEK GEWORDEN IN ZIJN HOOFD?!?!?!
|: R!!!!
quote:When asked by Gazzetta dello Sport about what the future of the Monza race looked like, Ecclestone said: "It's not good. I don't think we'll do another contract, as the old
one has been disastrous for us from a commercial point of view.
Precies, sinds eind zestiger jaren de sponsoren toetraden in de F1 is het niets anders dan commerciële troepquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:41 schreef 4-elements het volgende:
Zijn uitspraken zullen wel deel uitmaken van zijn onderhandelingsstrategie. Lijkt me sterk dat Monza echt van de kalender wordt geschrapt. Doet hij wel vaker: dreigen te vertrekken, zodat de organisatoren met hangende pootjes bij hem terugkomen.
Niet dat ik het met Bernie eens ben. Het gaat veel te veel om geld in de F1. Het zou weer om de sport moeten gaan. Maar ja, die negatieve tendens, al 30 jaar geleden ingezet, is helaas onomkeerbaar.
Commercie is niet per se altijd fout, maar ze zouden in de F1 wel wat meer aan de fans en de historie mogen denken in plaats van het grote geld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Precies, sinds eind zestiger jaren de sponsoren toetraden in de F1 is het niets anders dan commerciële troep
Mugello schijnt wel te willen als Monza niet meer doorgaat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:41 schreef 4-elements het volgende:
Zijn uitspraken zullen wel deel uitmaken van zijn onderhandelingsstrategie. Lijkt me sterk dat Monza echt van de kalender wordt geschrapt. Doet hij wel vaker: dreigen te vertrekken, zodat de organisatoren met hangende pootjes bij hem terugkomen.
Niet dat ik het met Bernie eens ben. Het gaat veel te veel om geld in de F1. Het zou weer om de sport moeten gaan. Maar ja, die negatieve tendens, al 30 jaar geleden ingezet, is helaas onomkeerbaar.
Dit. Behalve als Monza echt niet meer geld oprakelt, want als een of andere oliewoestijn een miljoentje of tien a twintig meer biedt dan zal F1 history Ecclestone een rotzorg zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:41 schreef 4-elements het volgende:
Zijn uitspraken zullen wel deel uitmaken van zijn onderhandelingsstrategie. Lijkt me sterk dat Monza echt van de kalender wordt geschrapt. Doet hij wel vaker: dreigen te vertrekken, zodat de organisatoren met hangende pootjes bij hem terugkomen.
Zou me ook niets verbazen als een of andere veel te rijke persoon dat doet. Ze doen wel gekkere dingen. Maar als de F1 vervolgens daar gaat racen dan mag Ecclestone van mij onder een vrachtwagen belanden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:25 schreef Fer het volgende:
Vraag me af wanneer de eerste Oliesjeik een replica maakt in de woestijn van een populaire Europeesche baan. Ipv zo;n Tilkebaan, een langzaam technisch stuk en een paar snelle bochten met twee lange rechte stukken ertussen hebben we al genoeg gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |