abonnement Unibet Coolblue
pi_141069653

bron



Op zondagmiddag 9 februari is Nicoline Utopia binnengekomen als vervanger van inwoner Harold.
pi_141069709
Voor de 1e x hier een topic geopend. Wil een mod eventueel aanpassingen doen?
pi_141071158
Is Nicoline nou de eerste bewoner waar we een heel topic over vol hebben geluld?
pi_141071558
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:08 schreef Odaiba het volgende:
Is Nicoline nou de eerste bewoner waar we een heel topic over vol hebben geluld?
Volgens mij had Andrea er al 3 ofso.
pi_141072159
En Marije is ook bij deel 2 beland.
pi_141073159
Eén van Nicoline haar onzinnige projecten is het adopteren van haantjes. Je hoort er nu niets meer van. Nicoline laat het werk doen door andere inwoners, waaronder Isabella.
pi_141074149
Ze heeft tenmiste projecten. De rest is gewoon op vakantie
pi_141074208
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Eén van Nicoline haar onzinnige projecten is het adopteren van haantjes. Je hoort er nu niets meer van. Nicoline laat het werk doen door andere inwoners, waaronder Isabella.
Nicoline werkt juist heel veel. Op de akker.
pi_141074381
Nicoline is inderdaad niet de minst-actieve bewoner van Utopia en werkt veel op de akker, maar ze steekt niet veel energie aan de eathship, waarschijnlijk omdat ze verwacht dat andere bewoners het harde werk voor haar gaan doen.
pi_141074524
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nicoline werkt juist heel veel. Op de akker.
Had bedoelde die haantjes, een project van haar. Niet de akker. Daar is ze inderdaad wel veel bezig op haar manier. Die akker wordt geen succes omdat ze de groep niet mee heeft.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 17:01 schreef Odaiba het volgende:
Nicoline is inderdaad niet de minst-actieve bewoner van Utopia en werkt veel op de akker, maar ze steekt niet veel energie aan de eathship, waarschijnlijk omdat ze verwacht dat andere bewoners het harde werk voor haar gaan doen.
Dat doet ze bij al haar projecten. Dat earthship heeft geen enkel nut, dus het is niet vreemd dat er niet zo veel gebeurt. Er had eerst uitgedacht moeten worden wat er mee te doen. Als ze echt zo nodig zo'n earthship willen hebben, maak daar dan de b&b in. Dan hebben ze echt wat te bieden.

Daarnaast is Nicoline ondankbaar. Dennis heeft haar altijd gesteund bij het earthship, maar toch heeft hij een stem van haar waardoor hij is genomineerd. Zo iemand daar zou ik helemaal niets meer voor doen.


quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:53 schreef lwmeffix het volgende:
Ze heeft tenmiste projecten. De rest is gewoon op vakantie
Dat is ook de reden dat zij nooit tegenspraak krijgt. Nicoline verzint allemaal onzinnige en nutteloze dingen, maar de groep stemt in want ze zijn allang blij dat iemand iets bedenkt. Als de rest ook leuke dingen zou bedenken dan moet er gekozen worden tussen projecten, en dan wordt Nicoline gedwongen om een duidelijke kosten/baten analyse te maken.
  Moderator zaterdag 14 juni 2014 @ 17:10:54 #11
249559 crew  Lavenderr
pi_141074624
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 17:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Had bedoelde die haantjes, een project van haar. Niet de akker. Daar is ze inderdaad wel veel bezig op haar manier. Die akker wordt geen succes omdat ze de groep niet mee heeft.

[..]

Dat doet ze bij al haar projecten. Dat earthship heeft geen enkel nut, dus het is niet vreemd dat er niet zo veel gebeurt. Er had eerst uitgedacht moeten worden wat er mee te doen. Als ze echt zo nodig zo'n earthship willen hebben, maak daar dan de b&b in. Dan hebben ze echt wat te bieden.

Daarnaast is Nicoline ondankbaar. Dennis heeft haar altijd gesteund bij het earthship, maar toch heeft hij een stem van haar waardoor hij is genomineerd. Zo iemand daar zou ik helemaal niets meer voor doen.
Dan is het toch niet haar schuld maar van de groep?
En de akker is bepaald niet nutteloos maar juist heel belangrijk in een project als Utopia.
pi_141080565
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan is het toch niet haar schuld maar van de groep?
En de akker is bepaald niet nutteloos maar juist heel belangrijk in een project als Utopia.
Dat is haar schuld uiteraard niet. Maar ze blijft die akker maar opdringen. De akker hoeft niet belangrijk te zijn in een project als Utopia. Andrea begon er ooit meer, maar er is in het begon ook wel eens gesproken van de aanleg van een tuin met vijver. Je zou die akker prima door een park kunnen vervangen met de slaaphuisjes waar Isa ooit mee kwam. Het terrein biedt beperkte ruimte, als je 5 huisjes wilt bouwen heb je die akker nodig. Nicoline heeft zelf toegegeven (in het centraal over Andrea haar cabana) dat de akker niet noodzakelijk is, maar ze vindt de voorbeeldfunctie naar de buitenwereld belangrijk. Daarin is Nicoline hypocriet: Als ze de voorbeeldfunctie belangrijk is, had ze allang wat moeten zeggen van Ruud en Billy, en het gezuip van de groep, om maar wat dingen te noemen.

Dictator Nicoline en Andrea:

Het wordt tijd dat iemand (een nieuwe?) die akker ter discussie stelt.

Vandaag in het centraal begon Nicoline te neuzelen over "groen" bier. Dat mens is nog gekker dan Andrea was.
pi_141100757
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 08:22 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik vind het nog knap dat ze zich zo in heeft weten te houden. Dat kind heeft 10 jaar aan de universiteit gestudeerd, ongetwijfeld gefinancierd door paps en mams. Een studie die weinig perspectief op een baan geeft. Kijk maar, ze is freelance filosofe, oftewel werkeloos en af en toe krijgt ze een boekenbon als ze een artikeltje voor een site schrijft. Begin dit jaar was ze eindelijk afgestudeerd. Als ouder heb je dan natuurlijk hoge verwachtingen van je kind. Wat doet ze vervolgens? Gaat in een schuur samenleven met een groep mensen waarvan een gedeelte de manieren en het intellect van een varken heeft en wordt vervolgens verliefd op een homofobe religieuze arrogante pedante hypocriete zwerver, die haar twee keer dumpt, waar ze seks mee heeft voor camera's, wat uitgezonden wordt op de televisie.
Misschien zou jij de vlag uitsteken van geluk als het jouw dochter was maar er zijn ook mensen die niet zo gelukkig zijn met deze situatie.
Zou het gezien dit alles niet logischer zijn wanneer ze zich over dit alles uitspreekt tegen Nicoline, haar de les probeert te lezen ipv Rienk, wat heeft hij in feite met bovenstaande te maken?
  Moderator zondag 15 juni 2014 @ 13:20:07 #14
249559 crew  Lavenderr
pi_141106550
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 05:00 schreef Za het volgende:

[..]

Zou het gezien dit alles niet logischer zijn wanneer ze zich over dit alles uitspreekt tegen Nicoline, haar de les probeert te lezen ipv Rienk, wat heeft hij in feite met bovenstaande te maken?
Ze heeft Nico in brieven al lang duidelijk gemaakt hoe ze over Rienk en de relatie van haar dochter met Rienk denkt. Hier heeft Nico ook om gevraagd. Die wilde eerlijke meningen. En die kreeg ze.

Dus dat Rienk de volle laag kreeg op de verjaardag van Nico lijkt me niet meer dan logisch. En verdedigbaar.
pi_141185723
Nicoline neuzelde tijdens het kist inpakken van Dennis "Ik had jou er het liefst willen houden"

Nicoline heeft echter op Dennis (en Ruud) gestemd en niet op Marije! Wat een domme kut is het ook! Ze heeft op Dennis gestemd, maar staat wel schijnheilig met hem die kist in te pakken en gezegd dat ze hem het lieft had willen houden. Waarom krijgt dat kutwijf niet meer tegenstand? Ben ik echt de enige die ziet dat zij voor geen meter spoort?
pi_141188175
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nicoline neuzelde tijdens het kist inpakken van Dennis "Ik had jou er het liefst willen houden"

Nicoline heeft echter op Dennis (en Ruud) gestemd en niet op Marije! Wat een domme kut is het ook! Ze heeft op Dennis gestemd, maar staat wel schijnheilig met hem die kist in te pakken en gezegd dat ze hem het lieft had willen houden. Waarom krijgt dat kutwijf niet meer tegenstand? Ben ik echt de enige die ziet dat zij voor geen meter spoort?
Naar mijn weten heeft Nicoline Dennis een stem gegeven vanwege zijn gemopper op anderen inclusief zijn bouwpartner Ron (en vice versa). Ze wilde hem hiermee erop wijzen dat dat gedrag anders zou moeten. Het is nooit haar intentie geweest om hem eruit te zien gaan, daarvan ben ik overtuigd.

Het/een probleem is, denk ik, dat Nicoline niet goed haar daden overziet v.w.b. de mogelijke consequenties. Naast haar gebrek aan goed inzicht in wat voor vieze spelletjes er om haar heen gespeeld worden.

Wat mij betreft is er nog een zwakke schakel in het spel en deze betreft de verscheidenheid aan voorwaarden die ieder Utopia-individu voor zichzelf hanteert bij het stemmen, inclusief het aantal.
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_141209397
Ik heb het wel een beetje gehad met deze dame.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 18:47:05 #18
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_141209877
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:38 schreef Bblurker2 het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met deze dame.
Ik vind het wel een lieverd. Tikje naief, snufje wereldvreemd maar goedlachs en heel (te) goed voor haar medemens.
  Moderator dinsdag 17 juni 2014 @ 19:14:50 #19
249559 crew  Lavenderr
pi_141211463
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:47 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

Ik vind het wel een lieverd. Tikje naief, snufje wereldvreemd maar goedlachs en heel (te) goed voor haar medemens.
Ze is te lief en te naïef en te conflictvermijdend. Anders was ze al lang al van Rienk af geweest. Ze wil hem gewoon niet voor het hoofd stoten.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 19:21:16 #20
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_141211867
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze is te lief en te naïef en te conflictvermijdend. Anders was ze al lang al van Rienk af geweest. Ze wil hem gewoon niet voor het hoofd stoten.
Weet ik, maar ik vind het gewoon een mooi mens en wil haar "slechte" eigenschappen niet teveel uitvergroten. 'T is al straf genoeg dat ze zo aan rienk plakt/vastzit. :r
  Moderator dinsdag 17 juni 2014 @ 19:28:21 #21
249559 crew  Lavenderr
pi_141212483
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:21 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik vind het gewoon een mooi mens en wil haar "slechte" eigenschappen niet teveel uitvergroten. 'T is al straf genoeg dat ze zo aan rienk plakt/vastzit. :r
Ik vind haar ook lief. Eigenlijk past ze helemaal niet bij dat aso-zooitje.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 19:43:38 #22
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_141213567
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind haar ook lief. Eigenlijk past ze helemaal niet bij dat aso-zooitje.
Klopt . :)
pi_141215749
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:21 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik vind het gewoon een mooi mens en wil haar "slechte" eigenschappen niet teveel uitvergroten. 'T is al straf genoeg dat ze zo aan rienk plakt/vastzit. :r
Zo dacht ik er in eerste instantie ook over. Maar het steeds ook aantrekken van Rienk en dan als puntje letterlijk bij paaltje komt terugtrekken, heeft mijn mening doen veranderen.
pi_141327674
En vannacht ging het dus fout. Rienk penetreerde haar, terwijl ze sliep. Zo zegt ze het. Ze hielp zelf in haar (half)slaap haar onderbroek uit te trekken en daarna was er seks. Als ze echt heeft geslapen is dit natuurlijk een zeer slechte zaak. Maar het is niet zo dat dit volkomen onverwacht gebeurt, vind ik.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:02:18 #25
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_141329775
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:13 schreef Bblurker2 het volgende:
En vannacht ging het dus fout. Rienk penetreerde haar, terwijl ze sliep. Zo zegt ze het. Ze hielp zelf in haar (half)slaap haar onderbroek uit te trekken en daarna was er seks. Als ze echt heeft geslapen is dit natuurlijk een zeer slechte zaak. Maar het is niet zo dat dit volkomen onverwacht gebeurt, vind ik.
Ik vind dat nicolien ver uit de buurt had moeten blijven van rienk. Zij is niet opgewassen tegen hem. Nooit geweest ook. Iedere andere vrouw had hem al drie keer een schop onder zijn reet gegeven maar op de een of andere vage manier blijft ze maar aantrekken en afstoten. Onbegrijpelijk voor mij.

Zij heeft duidelijk gezegd tegen rienk geen sex voor de camera's . Een beetje vent respecteert dat en gaat niet verder.
En als je dat wel doet ben je gewoon een schoft imo.
pi_141329835
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:13 schreef Bblurker2 het volgende:
En vannacht ging het dus fout. Rienk penetreerde haar, terwijl ze sliep. Zo zegt ze het. Ze hielp zelf in haar (half)slaap haar onderbroek uit te trekken en daarna was er seks. Als ze echt heeft geslapen is dit natuurlijk een zeer slechte zaak. Maar het is niet zo dat dit volkomen onverwacht gebeurt, vind ik.
Gewoon verkracht dus. Ze had inderdaad allang moeten kappen met Rienk, die gozer acteert een zwerver en verlichte geest te zijn. Praktijk is dat hij gewoon een narcist is die niet in deze maatschappij past omdat hij z'n wil aan iedereen probeert op te leggen, en totaal niet kan incasseren of samenwerken.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:14:05 #27
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_141330280
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gewoon verkracht dus. Ze had inderdaad allang moeten kappen met Rienk, die gozer acteert een zwerver en verlichte geest te zijn. Praktijk is dat hij gewoon een narcist is die niet in deze maatschappij past omdat hij z'n wil aan iedereen probeert op te leggen, en totaal niet kan incasseren of samenwerken.
Van dat onderkruipsel had ik niks anders verwacht. Die gozer is tot alles in staat. Maar jee, wat een slapjanus is die Nicoline zeg, geen millimeter ruggengraat. Hij verkracht haar in haar slaap, geeft haar de schuld en ze slikt het nog ook. Walgelijk gewoon.
pi_141332725
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gewoon verkracht dus. Ze had inderdaad allang moeten kappen met Rienk, die gozer acteert een zwerver en verlichte geest te zijn. Praktijk is dat hij gewoon een narcist is die niet in deze maatschappij past omdat hij z'n wil aan iedereen probeert op te leggen, en totaal niet kan incasseren of samenwerken.
Je verwoordt precies hoe ik er ook over denk.
pi_141334291
Kan er ook aangifte worden gedaan tegen die zwerver? Of moet Nicoline dat zelf doen?

pi_141334765
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:55 schreef Bblurker2 het volgende:
Kan er ook aangifte worden gedaan tegen die zwerver? Of moet Nicoline dat zelf doen?

Mag volgens mij gewoon iedereen doen?
pi_141335838
Ah, wist ik niet! Ik begreep van iemand dat ze het in dit filmpje erover hebben, maar dat het al eerder gebeurd is? Ik dacht aan de hand van de COS'sen afgelopen nacht.
pi_141344925
Ik heb elders een vermoeden geuit dat hetzelfde effect optreedt als dat tussen loverboys en hun slachtoffers. Nicoline is imo een "prooi" voor Rienk die hij ten volle weet uit te buiten. Intelligentie maakt in dat soort gevallen niet uit. Ze weet haar grenzen niet goed aan te geven of iig niet goed te bewaken en stelt zich afhankelijk op. Beetje voor beetje is zij dingen gaan doen waar ze niet helemaal achter stond. Dat Rienk haar vervolgens misbruik van haar maakt in haar slaap gaat alle grenzen te buiten. En dan durft die schoft het nog zo te draaien dat dit volkomen haar schuld is. Want ja, hij had het toch immers voorspeld? Zie het filmpje op 23 mei. Vanaf toen is die indoctrinatie heel expliciet geworden en ging het sluipenderwijs steeds verder in de richting die hij voor ogen had.

pi_141345070
Je zal dit soort shit maar over jezelf terugzien later. :')
pi_141363713
Interessant wetsartikel reikte iemand me aan O-)

http://www.seksueelmisdri(...)ndicapten-art-243-sr
pi_141374667
Grappig om te beseffen dat er mensen zijn die er meer last van ondervinden dat Nicoline en Rienk hoe dan ook toch voor elkaar kiezen, dan zijzelf.

Ik onderken dat, alweer tijden geleden, in het gevalletje Billy/Marjet - Ruud, ik het was die stuiterde bij het zien van de verleidingspogingen versus aanranding van Billy/Marjet jegens Ruud. De jongen werd totally ingepakt door tha bitch en heel veel had hij niet te vertellen of hij had serieuze knallende ruzie moeten maken met haar en publiekelijk. Dit had hem vast zuur komen te staan, de meangirls scene kennende.

Nu is het verschil dat ik geen enkele sympathie kan opbrengen voor Ruud en Marjet/Billy en waarschijnlijk daardoor mijn ergernis des te groter is (geweest). Op het moment ben ik ervan overtuigd dat zij juist een zeer goede match vormen en elkaar ook verdienen. Mijn antipathie blijft weliswaar overeind en ik ben ervan overtuigd dat de wereld beter af zou zijn zonder deze of hieraan gelijkende individuen.

Aangaande Nicoline en Rienk ligt dit, althans voor mij, anders. Een tijd geleden al gaf ik te kennen dat deze mensen het e.e.a. met elkaar hebben uit te zoeken in relationele sfeer en op het gebied van menselijke liefde. Daarmee zijn ze nog altijd doende. De intimiteit welke heeft plaatsgevonden en waar nu een aantal mensen - buiten Utopia - op brommen, is mijn inziens niets anders dan een natuurlijke ontwikkeling. Wanneer je (zowel Rienk als Nicoline) al een maand of vijf ook fysiek met elkaar intiem bent én naast elkaar in bed ligt én het in je fantasie en dromen allang hebt gedaan, is de stap niet zo heel groot om e.e.a. gestalte te kunnen geven. Zo is gebleken en ik sta er niet van te kijken.

Wanneer Nicoline hiermee werkelijk moeite had gehad in de zin hoe sommigen het hier en/of in de COS opnemen, had een van hen, gemakkelijk (!!) elders kunnen gaan slapen en hadden ze nu niet meer arm in arm gelopen of anderszins intiem geweest.
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_141402972
Ze verdient hem. Ik ben er nu toch ook van overtuigd.
pi_141405773
Ik zei in Nicolien 1 dat ik respect voor haar kon opbrengen, voor alles wat ze opzet en waarin ze zelf hard meewerkt. Die woorden trek ik hierbij terug. Ze is al net zo'n nutteloze knurft als de rest van de bewoners. En die academische titel zal ze wel bij de zegels van de supermarkt hebben gekregen of voor het knuffelen van de peerbeien. Hersenloze imbeciel is het. (En ik weet het, ik doe hiermee de imbecielen te kort) :)
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 09:18:32 #38
388664 crew  Dotteke
pi_141565747
Op ongeveer 23 minuten
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
“Het illustere koppel Rienkolien, u weet wel zij is freelance filosofe en hij is gewoon knettergek! Zij hebben dus officieel de liefde geconsumeerd”, zegt Beau.

“Rienk wilde wachten tot -07-07-2014”, zegt Renate. Niet omdat hij in de here is, maar omdat hij 7 jaar geleden daarvoor het laatst met zijn geslachtsdeel onderdak had gevonden”.
Het is eindelijk gebeurd, coitus rienkolinus
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_141566453
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Op ongeveer 23 minuten
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
“Het illustere koppel Rienkolien, u weet wel zij is freelance filosofe en hij is gewoon knettergek! Zij hebben dus officieel de liefde geconsumeerd”, zegt Beau.

“Rienk wilde wachten tot -07-07-2014”, zegt Renate. Niet omdat hij in de here is, maar omdat hij 7 jaar geleden daarvoor het laatst met zijn geslachtsdeel onderdak had gevonden”.
Het is eindelijk gebeurd, coitus rienkolinus
Hebben ze het over de nacht waar zij lag te slapen, toen het gebeurde?
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 09:58:12 #40
388664 crew  Dotteke
pi_141566473
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 09:57 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Hebben ze het over de nacht waar zij lag te slapen, toen het gebeurde?
Dat hebben ze niet genoemd.
Zo te horen aan het filmpje wat er bij zit niet, kreunen en hijgen ze allebei.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_141579381
Zal zo thuis eens kijken.
pi_141582750
Ze doen het slim. Het filmpje was het handwerk dat ze laatst bij elkaar deden. En ze hebben de vraag van Ruud erachteraan geplakt, van een andere dag. Daarnaast ook nog een fragment waarin Nico en Rienk spraken met Isa, maar dat ging juist weer over de nacht dat Nico sliep. De nacht waarover zoveel ophef was.
pi_141583709
Het ziet er naar uit dat ze nu eindelijk ook de ware aard van deze onsympathieke vent ziet. :Y
pi_141584629
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:27 schreef Bosvleermuis het volgende:
Grappig om te beseffen dat er mensen zijn die er meer last van ondervinden dat Nicoline en Rienk hoe dan ook toch voor elkaar kiezen, dan zijzelf.

Ik onderken dat, alweer tijden geleden, in het gevalletje Billy/Marjet - Ruud, ik het was die stuiterde bij het zien van de verleidingspogingen versus aanranding van Billy/Marjet jegens Ruud. De jongen werd totally ingepakt door tha bitch en heel veel had hij niet te vertellen of hij had serieuze knallende ruzie moeten maken met haar en publiekelijk. Dit had hem vast zuur komen te staan, de meangirls scene kennende.

Nu is het verschil dat ik geen enkele sympathie kan opbrengen voor Ruud en Marjet/Billy en waarschijnlijk daardoor mijn ergernis des te groter is (geweest). Op het moment ben ik ervan overtuigd dat zij juist een zeer goede match vormen en elkaar ook verdienen. Mijn antipathie blijft weliswaar overeind en ik ben ervan overtuigd dat de wereld beter af zou zijn zonder deze of hieraan gelijkende individuen.

Aangaande Nicoline en Rienk ligt dit, althans voor mij, anders. Een tijd geleden al gaf ik te kennen dat deze mensen het e.e.a. met elkaar hebben uit te zoeken in relationele sfeer en op het gebied van menselijke liefde. Daarmee zijn ze nog altijd doende. De intimiteit welke heeft plaatsgevonden en waar nu een aantal mensen - buiten Utopia - op brommen, is mijn inziens niets anders dan een natuurlijke ontwikkeling. Wanneer je (zowel Rienk als Nicoline) al een maand of vijf ook fysiek met elkaar intiem bent én naast elkaar in bed ligt én het in je fantasie en dromen allang hebt gedaan, is de stap niet zo heel groot om e.e.a. gestalte te kunnen geven. Zo is gebleken en ik sta er niet van te kijken.

Wanneer Nicoline hiermee werkelijk moeite had gehad in de zin hoe sommigen het hier en/of in de COS opnemen, had een van hen, gemakkelijk (!!) elders kunnen gaan slapen en hadden ze nu niet meer arm in arm gelopen of anderszins intiem geweest.
+1
pi_141585591
Ze lijkt nu toch last en genoeg te krijgen van zijn gedrag O-)
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:54:18 #46
423423 aimbotguru
aimbot is cool
pi_141753778
Niet echt interessant, maar toch "een weetje"over Nicolien.
Rienk vertelde aan Joey,dat Nicolien erg uit haar mond stinkt.
Joey beaamde dit,hij antwoordde, "tja,dat weet de hele groep al"
Rienk vroeg aan Nicolien of hij dit in zijn roast mocht gebruiken, maar Nicolien vond dit uiteraard niet leuk.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 02:19:09 #47
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_141754017
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 19:10 schreef Bblurker2 het volgende:
Ze lijkt nu toch last en genoeg te krijgen van zijn gedrag O-)
En daarom is het maar weer eens aan :+
pi_141818534
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:17:17 #49
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_141859442
De idealen van Nicoline.

Feminisme.
In door haar geschreven stukjes op het internet draagt ze het feministische gedachtegoed uit. Wat zegt ze tegen Rienk als hij haar in haar slaap neemt terwijl ze herhaaldelijk heeft gezegd dat ze dat niet wil voor de camera's: Wil je me voortaan wakker maken als je me penetreert, kusje, kusje,kusje. Nou, feministisch Nederland zal trots op je zijn Nico.

Duurzaamheid.
Nicoline is een groot voorstander voor de biomarkt en is ook erg enthousiast over de andere evenementen. Op 1 zo'n biomarkt komen al 400 mensen af. Laten we zeggen 200 auto's die gemiddeld 2x50km afleggen. Dat betekent dat er voor 1 biomarkt 20.000 km afgelegd wordt door benzineslurpende auto's . Als je al die evenementen bij elkaar optelt plus de kilometers die gemaakt worden voor hun inkopen en verkopen dan kom je wel op een half miljoen kilometers. Maar let op, Nicoline heeft er voor gezorgd dat tijdens Earthday het licht, jawel, 1 uur uitging. Het WNF zal trots op je zijn Nico.

Onrecht.
Ik herinner me dat ze in het begin spontaan begon te huilen om al het onrecht in de wereld. Mevrouw bestrijdt dit onrecht door tot haar 29ste filosofie te studeren. In die tijd had ze ook chirurg kunnen worden en voor AZG gaan werken maar dan hadden we nooit kennis gemaakt met haar grandioze werk bestaande uit een stukje tekst waarin ze vermeldt dat kindervriend Zwarte Piet racistisch is en afgeschaft moet worden. Oke, ze jankt ook om een krop sla, een verknipt shirtje en als haar godsdienstwaanzinnige geliefde af en toe waanzinnig doet, maar toch, Amnesty International zal trots op je zijn Nico.

[ Bericht 0% gewijzigd door Braindead2000 op 04-07-2014 14:36:28 ]
pi_141919626
pi_142039998
Is er nog geketst op 7 juli? ;)
  donderdag 10 juli 2014 @ 14:44:46 #52
424662 Tandplak
Wie bijt die blijft
pi_142138073
Nicoline de opportuniste van Utopia, niet te beroerd om mee te liften op de hype van het moment.
Altijd eerder gecharmeerd van exotiosche culturen dan haar eigen.
Doet als ongelovige de ramadan zonder in te gaan op de uitwassen die meer dan minder aan dat geloof hangen zoals onvrijwillge besnijdenis van jonge meisjes, ophangen homosexuelen, gesluierd door het leven gaan, uithuwlijken.
Nee alleen keuzes maken die snelle sympathie oproepen.
Spreekt liever aan op het geweten van de groep dan zichzelf.
pi_142291363
"Interessante dialogen halen de tv-uitzending niet; dit Utopia is haar naam onwaardig.", aldus Nicoline



[ Bericht 1% gewijzigd door Bosvleermuis op 14-07-2014 18:20:29 ]
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_142291738
Nicoline geeft aan dat Utopia voor haar geen Utopia kan zijn wanneer zij haar principiële bijdrage niet meer zou kunnen/mogen leveren en dán liever naar huis teruggaat. Rienk vraagt haar of ze niet zou willen blijven vanwege hun samenzijn. Nicoline twijfelt hierin, maar haar (tevens mijn) gevoelsantwoord luidt 'neen'. Dit is mijn inziens het meest inherent aan haar persoonlijkheid, maar ook om deze niet te huichelen.

Rienk destijds en in zijn depressie waarin hij het liefst naar huis had willen gaan vanwege het gegeven dat hij zijn principes praktisch geen gestalte zou kunnen geven, is gebleven vanwege de aanwezigheid van Nicoline hetgeen hem inspireerde om beter te gaan leren omgaan met 'the flow' hetgeen o.a. tot een betere interactie met Isabel leidde.

De dialoog tussen Rienk en Nicoline na het Centraal van vanmiddag.

Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_142292648
Puberdiscussie na opstelling Nicoline. Minstens twee geheel verschillende werelden:

Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_142388816
Wat een walgelijk mens die Nicoline! Ze laat haar ware aard zien: Als ze haar zin niet krijgt, gaat ze weg. Er is in de groep totaal geen draagvlak voor haar dingetjes en toch drukt ze het door. Wanneer wordt ze eindelijk genomineerd?
pi_142397487
Die verwende rijkeluisdochter moet gewoon lekker ophoepelen, en Rienk meenemen.
2 vliegen in 1 klap.
Juffrouw doordram.
pi_142639900
Die vervelende trut zit dag&nacht, hetzij op de tablet/laptop.
Als een medebewoner vraagt, hoe lang zit je er nog op, zegt ze " lang''.

Gatverdamme wat een onbeschofte hork.

Ga lekker op je knieën werken op die k*t akker van je. !
pi_142701143
Ze doet ook niets nuttigs op die tablet. Ze is een nietsnut maar weet dat goed te verbergen.

Nicoline wil inhoud maar gebruikt wel elk uur het woord 'fucking'.

Ik begrijp niet waarom ze in de COS zo enorm populair is. Ik kan haar niet uitstaan :r

[ Bericht 14% gewijzigd door JanKorteachternaam op 24-07-2014 23:30:23 ]
pi_147729611
Onze Nico is niet zo populair ;(
  vrijdag 19 december 2014 @ 12:37:21 #63
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_147737821
Nico O+
Houdt zich mooi staande tussen het zooitje ongeregeld.
Ze kan met opgeheven hoofd de poort uit 31 december. :)
En met een grote boog om Rienk heen.
pi_148214206
Ik ga haar missen :'(
  donderdag 1 januari 2015 @ 22:03:11 #65
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_148229672




.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 22:46:40 #66
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148659481
  dinsdag 13 januari 2015 @ 23:20:15 #67
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_148660727
Die fanpagina van Nicoline schijnt dus door dezelfde mensen te worden beheerd als die van Isa en Giorgio. Ze hebben het er maar druk mee..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:39:44 #68
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_149104901
pi_151473456
http://freelancefilosoof.(...)n-lange-radiostilte/

Nicoline ... de enige echte Utopiaan ^O^ O+ O+ O+
pi_151473553
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 02:09 schreef Peace99 het volgende:
http://freelancefilosoof.(...)n-lange-radiostilte/

Nicoline ... de enige echte Utopiaan ^O^ O+ O+ O+
Sympathiekste inwoner die Utopia heeft gehad...
pi_151473583
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 02:35 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Sympathiekste inwoner die Utopia heeft gehad...
Ok!
Dan zeggen we het anders :Y .... een ECHTE wereldburger w/ *O*
pi_151698888
Het type dat we kunnen missen als kiespijn. Totaal wereldvreemd :r
pi_152430774

Nicoline samen met Isa en Aike. :)
TEAM BAKSTEEN
pi_152880049

Samen met Aike en Emil
TEAM BAKSTEEN
pi_153218965
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_153869062


Nicoline en Aike
TEAM BAKSTEEN
  zaterdag 27 juni 2015 @ 00:29:36 #77
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_153872669
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 22:21 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]

Nicoline en Aike
Aike O+
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 27 juni 2015 @ 08:00:05 #78
442280 Prisha
Moonshine!
pi_153875887
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 22:21 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]

Nicoline en Aike
^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_154175136
TEAM BAKSTEEN
pi_154177996
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_154178080
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:11 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk bericht :)
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 8 juli 2015 @ 21:32:09 #82
446297 HeavenAndHell
Aka IsitHeaven
pi_154182339
Blijft een leuke meid.Ze ziet er ook weer lekker fris en fit uit. :Y
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2015 @ 02:31:34 #83
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_154190325
Lief mens! :-)
pi_154204332
TEAM BAKSTEEN
pi_154211623
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:03 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Beste Nicoline,

Hou er wel rekening mee dat de inkomsten van de kalender worden ingehouden op jouw bijstandsuitkering.

Misschien kun je samenwerken met Gaby. Je weet wel die muts van Utopia. Zij haalt met wat geklieder op een A3-tje 100 euro per keer binnen; waar jij een hele avond voor moet ploeteren bij Felix Meritis. Maar je kunt jezelf onsterfelijk maken als je informatie lekt waaruit blijkt dat het in die loods allemaal doorgestoken kaart is.

Vriendelijke groet,
Jan K.
pi_154211876
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:11 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zien er beide veel gezonder uit dan toen ze in die graftakkeloods zaten. Zou Nicoline het nieuwe neukertje van Gio zijn? In dat Facebook-bericht staat trouwens wel een slordige spelfout.
pi_154223495
De echte Utopiaan _O_
SOONY
pi_154876282
TEAM BAKSTEEN
pi_157714309
Mail van Nicoline. Kalender met haar schilderijen gaat nog voor de kerst af zijn. Als je ook interesse hebt, dan kun je haar een mail sturen O+

Lieve allemaal,

In de afgelopen weken/maanden ik veel mailtjes mogen ontvangen over de verjaardagskalender die ik aan het maken ben. Wat super superleuk dat u daar zo'n interesse in heeft!

Ik leg deze week de hand aan de laatste drie schilderijen, waarna ik vliegensvlug alles laat fotograferen. De drukkerij gaat zijn best doen zo snel mogelijk alles afgemaakt te hebben, voor sinterklaas gaat het waarschijnlijk niet meer lukken, voor de kerst is het zeker klaar en verzonden!

Over de kosten ben ik nog niet helemaal uit, met de offertes die ik nu heb liggen en het aantal bestellingen dat gedaan is kom ik op ongeveer 20 euro uit exclusief btw en verzendkosten. Hoe meer kalenders besteld worden, hoe lager de kosten kunnen zijn, dus ik doe mijn best om nog meer mensen te interesseren! (wellicht krijgt u van mij een dubbele mail als u bijvoorbeeld op mijn bestellijst staat, alvast excuses daarvoor!)

Zodra ik precies weet hoe ik het eigenlijk ga aanpakken met betaling en verzending krijgt u daar bericht over, tegen die tijd kunt u mij dus ook uw adres etc sturen.

Daarnaast krijg ik van veel mensen ook de vraag of ik nog schilderijenboekjes heb. Ik heb er daar inderdaad nog een aantal van. Ik heb deze vooral gereserveerd voor mensen die een schilderij bij mij kopen, maar als u er nu echt niet zonder kan, laat mij dat dan weten, dan zorg ik dat u behalve de kalender ook een boekje krijgt.

Misschien ter overvloede, maar ik vermeld het toch: U hoeft niet opnieuw mij een mail te sturen om een kalender te bestellen als u deze mail heeft ontvangen. Ik verstuur dit mailtje alleen aan de bestellijst :)

U hoort snel van mij!

Veel liefs, Nicoline

--
Nicoline Smalbraak
nicoline@freelancefilosoof.com

[ Bericht 1% gewijzigd door Is_it_Heaven op 21-11-2015 13:39:01 ]
pi_157789007
Nicoline en haar nieuwe vlam (zie reacties rechts van de foto).

TEAM BAKSTEEN
pi_158176762
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')