abonnement Unibet Coolblue
pi_141036234




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.







Mei 2014 - Khaleesi ©



De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Tails tell tales
pi_141036279
Duurde ff, dus.... Quote is van Sam. :)
Tails tell tales
pi_141036323
Ik wil Sam ruilen voor Grenn.
pi_141036338
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

:D

Sorry Forbs, ben al getrouwd ;)
Al ongeveer 13 jaar bij dezelfde vent hier ;)
Tails tell tales
pi_141036360
Nouja, Sam is wel cool.

Een van de weinig goede mensen in Westeros en krijgt dan zo'n haat. :')
pi_141036526
Kon het niet laten...



Honorable Ned Stark! _O_
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:56:40 #8
27648 Weakling
available in strong mint
pi_141036573
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:50 schreef Drankster het volgende:
Sam zuigt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_141036632
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:56 schreef Weakling het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dranky zou natuurlijk in zijn eentje dat Wight leger aangaan. :')

Sam is baas, bouwt zijn zelfvertrouwen op etc. En wordt steeds beter.
pi_141036684
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef Skillstorm het volgende:
Nouja, Sam is wel cool.

Een van de weinig goede mensen in Westeros en krijgt dan zo'n haat. :')
Ik vind Sam ook wel leuk en ik snap het ook niet echt.

Sommigen kunnen/willen ook niet voorbij zijn-dik-zijn kijken heb ik zo het idee. Nou ja, moeten ze zelf maar weten dan... ik vind hem wel een schatje. :)
Tails tell tales
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:59:39 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_141036687
Zal me wel benieuwen wat Sam nog verder voor verhaal gaat krijgen. gaat ie van dikke faalhaas naar stoere krijger? Hetzelfde met Sansa, die krijgt nu het geniepige in haar (dan wel niet in de vorm van littlefinger), daar zie je wel al een voorbode voor wat komen gaat. Die kleine draak Arya begint een beetje te lijken op een the hound light. Bran.. Tja Bran mag nog steeds ergens verzuipen in een ijsmeer of uit elkaar gehodord worden door hodor. Die blonde éénarm krijgt een geweten, kijken wat daarmee gaat gebeuren, die Cersei was een bitch is een bitch en blijft een bitch volgens mij, dwergmans ging van onverantwoordelijke lanterfanteraar naar iemand die wel een shit geeft. Rickon zal ook wel een keer ergens hartstikke dood gaan of zo, gezien het feit dat hij geen karakterontwikkeling doormaakt en volgens mij is het gebrek aan karakterontwikkeling een teken dat die persoon onbelangrijk is.

[/brainfart]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_141036745
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:56 schreef Weakling het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je weet de juiste plaatjes wel te vinden ;)
Tails tell tales
pi_141036770
Ik vind Sam ook tof.
Ja doei.
pi_141036791
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:59 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind Sam ook wel leuk en ik snap het ook niet echt.

Sommigen kunnen/willen ook niet voorbij zijn-dik-zijn kijken heb ik zo het idee. Nou ja, moeten ze zelf maar weten dan... ik vind hem wel een schatje. :)
Als mensen hem op zijn dikheid veroordelen dan is dat ook wel achterlijk ja.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 17:02:59 #15
27648 Weakling
available in strong mint
pi_141036798
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef Skillstorm het volgende:
Dranky zou natuurlijk in zijn eentje dat Wight leger aangaan. :')

Sam is baas, bouwt zijn zelfvertrouwen op etc. En wordt steeds beter.
Sam is het enige karakter dat zich daadwerkelijk lijkt te ontwikkelen in de serie. Alle andere karakters blijven nogal eentonig. Die stellling durf ik wel aan. Of ie klopt is een tweede, maar ik durf 'm wel te stellen. :P
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_141036866
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:02 schreef Weakling het volgende:

[..]

Sam is het enige karakter dat zich daadwerkelijk lijkt te ontwikkelen in de serie. Alle andere karakters blijven nogal eentonig. Die stellling durf ik wel aan. Of ie klopt is een tweede, maar ik durf 'm wel te stellen. :P
Klopt ook wel een beetje ja, Jaime ontwikkelt ook trouwens.
pi_141036935
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Dranky zou natuurlijk in zijn eentje dat Wight leger aangaan. :')

Sam is baas, bouwt zijn zelfvertrouwen op etc. En wordt steeds beter.
He's not nothing anymore ;) en dit is volgens mij nog maar het begin. Dát of hij is juist één op de deathlist van GGRM. Dat is mijn gevoel (ja, echt alleen gevoel!!! :') ) bij Sam... óf hij gaat (snel) dood of hij gaat nog een hele grote/belangrijke rol krijgen... niet iets er tussenin. :)
Tails tell tales
  vrijdag 13 juni 2014 @ 17:14:04 #18
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_141037150
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:55 schreef Khaleesi het volgende:
Kon het niet laten...

[ afbeelding ]

Honorable Ned Stark! _O_
Want Ned is de afkorting van Nederland! *O*
pi_141037418
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:14 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Want Ned is de afkorting van Nederland! *O*
:D *O*

*en nou toch maar even naar dat hutje op de hei ;) :W *
Tails tell tales
pi_141037438
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:14 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Want Ned is de afkorting van Nederland! *O*
Sterk Ned!
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_141038038
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:22 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Sterk Ned!
Eindelijk een goede Daenerys UI _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141038117
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:44 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Eindelijk een goede Daenerys UI _O_
Nee, duurt veel te lang voor je Dany's gezicht weer ziet, 8/10 van de tijd is de UI zwart.
pi_141038194
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:44 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Eindelijk een goede Daenerys UI _O_


quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:46 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nee, duurt veel te lang voor je Dany's gezicht weer ziet, 8/10 van de tijd is de UI zwart.
Ja als ik de originele GIF zou gebruiken kreeg iedereen epileptische aanvallen. :N
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_141038323
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:49 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ja als ik de originele GIF zou gebruiken kreeg iedereen epileptische aanvallen. :N
Frank Underwood is de grootste baas van welke serie dan ook, dat klopt.

Verder is Dany als character en Emilia Clarke als actrice ook het minst van de show. Verschrikkelijk saaie scénes, en ik moet altijd hardop lachen als ze zich als een hard iemand voor probeert te doen.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141038336
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:49 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ja als ik de originele GIF zou gebruiken kreeg iedereen epileptische aanvallen. :N
Epilepsie heb ik niet, doe maar. :)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 18:14:44 #26
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141039092
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:49 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ja als ik de originele GIF zou gebruiken kreeg iedereen epileptische aanvallen. :N
Je moet nu een minuut kijken voordat je daenerys ziet B-)
pi_141039236
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:52 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Frank Underwood is de grootste baas van welke serie dan ook, dat klopt.

Verder is Dany als character en Emilia Clarke als actrice ook het minst van de show. Verschrikkelijk saaie scénes, en ik moet altijd hardop lachen als ze zich als een hard iemand voor probeert te doen.
Het grote manco aan House of Cards is dat ze de serie niet nu afkappen. Hij heeft zijn doel bereikt, het kan alleen maar bergaf gaan vanaf nu. Spacey doet het wel heel goed ja. Maar in GB hadden ze deze serie echt niet voortgezet, is een Amerikaans dingetje. Goed is goed.

Op Emilia haat kan ik niet in gaan, te veel tijd aan verspild. Haters komen toch wel haten.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_141039363
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:20 schreef Khaleesi het volgende:
Het grote manco aan House of Cards is dat ze de serie niet nu afkappen. Hij heeft zijn doel bereikt, het kan alleen maar bergaf gaan vanaf nu. Spacey doet het wel heel goed ja. Maar in GB hadden ze deze serie echt niet voortgezet, is een Amerikaans dingetje. Goed is goed.
??? :D

House of Cards (TV Mini-Series 1990) - IMDb
To Play the King (TV Mini-Series 1993) - IMDb
The Final Cut (TV Mini-Series 1995) - IMDb
pi_141040325
Ik heb me heel erg vermaakt met house of cards maar kan ook niet anders concluderen dan dat seizoen 2 slechts een heel zwakke afspiegeling was van seizoen 1. Maar dat gebeurt zo vaak (lees: vrijwel altijd) bij Amerikaanse series.

1. Seizoen 1 is goedgekeurd en wordt uitgezonden.
2. Serie is jungle massive populair en seizoen 2 moet uitgepoept worden
3. Er worden wat dingen bij elkaar verzonnen en hoewel de aankleding nog hetzelfde is zie je dat de magie eruit is.

Prison Break was hier nog het duidelijkste voorbeeld van met een ijzersterk eerste seizoen en lachwekkende vervolgseizoenen.

Verder inderdaad, dat gezeik om dany :') Ze is absoluut niet de sterkste actrice uit de serie en haar verhaal, zeker in serie-vorm, is niet altijd even interessant. De haat die ze hier krijgt is echter nogal overdreven en ik zou haar sowieso keihard ballen.
Conscience do cost.
pi_141040761
quote:
Ja ik bedoel dus dat ze in GB een serie altijd onverbiddelijk stoppen als het juiste moment daar is. (Er zijn vast wel weer uitzonderingen, zoals Downton Abbey). Ipv de Amerikaanse stijl waar er maar uitgemolken wordt.... (voorbeelden te over)

Wat dat betreft treffen we het met GoT, dat is op een keer gewoon klaar.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_141040929
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:50 schreef ems. het volgende:
Ik heb me heel erg vermaakt met house of cards maar kan ook niet anders concluderen dan dat seizoen 2 slechts een heel zwakke afspiegeling was van seizoen 1. Maar dat gebeurt zo vaak (lees: vrijwel altijd) bij Amerikaanse series.

1. Seizoen 1 is goedgekeurd en wordt uitgezonden.
2. Serie is jungle massive populair en seizoen 2 moet uitgepoept worden
3. Er worden wat dingen bij elkaar verzonnen en hoewel de aankleding nog hetzelfde is zie je dat de magie eruit is.

Prison Break was hier nog het duidelijkste voorbeeld van met een ijzersterk eerste seizoen en lachwekkende vervolgseizoenen.

Verder inderdaad, dat gezeik om dany :') Ze is absoluut niet de sterkste actrice uit de serie en haar verhaal, zeker in serie-vorm, is niet altijd even interessant. De haat die ze hier krijgt is echter nogal overdreven en ik zou haar sowieso keihard ballen.
Info/spoilers mbt House of Cards die niet iedereen hier mss wil lezen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:13:56 #32
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_141041043
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:10 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Info/spoilers mbt House of Cards die niet iedereen hier mss wil lezen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Is this a PS Vita?"
Helemaal super.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:18:56 #33
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141041191
* Waarschuwing: We zitten in een game of thrones topic, geen house of cards.
pi_141041210
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
* IsaacCuenca We zitten in een game of thrones topic, geen house of cards.
* Wolla dikke shizzle
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:19:33 #35
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_141041217
Tournament plug voor als het :o seizoen :o is :o afgelopen :o

Poll: Wat zou een leuk Game of Thrones Tournament opleveren?
Beste episode
Tofste personage
Leukste verhaallijn
Beste dood
Rot een eind op met je tournament
Hodor
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Zo te zien bestaat dit topic uit:
33% zuurpruimen (Rot een eind op met je tournament)
31% fanboys & -girls (Tofste personage)
23% grapjurken (Hodor)
9% psychopaten (Beste dood)
4% detailfestisjisten (Beste Episode)
0% boeklezers (Leukste verhaallijn)

:Y)
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:20:23 #36
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141041250
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:19 schreef Zhenar het volgende:
Tournament plug voor als het :o seizoen :o is :o afgelopen :o

Poll: Wat zou een leuk Game of Thrones Tournament opleveren?
Beste episode
Tofste personage
Leukste verhaallijn
Beste dood
Rot een eind op met je tournament
Hodor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Zo te zien bestaat dit topic uit:
33% zuurpruimen (Rot een eind op met je tournament)
31% fanboys & -girls (Tofste personage)
23% grapjurken (Hodor)
9% psychopaten (Beste dood)
4% detailfestisjisten (Beste Episode)
0% boeklezers (Leukste verhaallijn)

:Y)
Wie stemt er nou op 'rot een eind op met je tournament' :')
Zeg het hardop dan als je durvt
pi_141041664
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:50 schreef ems. het volgende:
Ik heb me heel erg vermaakt met house of cards maar kan ook niet anders concluderen dan dat seizoen 2 slechts een heel zwakke afspiegeling was van seizoen 1. Maar dat gebeurt zo vaak (lees: vrijwel altijd) bij Amerikaanse series.

1. Seizoen 1 is goedgekeurd en wordt uitgezonden.
2. Serie is jungle massive populair en seizoen 2 moet uitgepoept worden
3. Er worden wat dingen bij elkaar verzonnen en hoewel de aankleding nog hetzelfde is zie je dat de magie eruit is.

Prison Break was hier nog het duidelijkste voorbeeld van met een ijzersterk eerste seizoen en lachwekkende vervolgseizoenen.

Verder inderdaad, dat gezeik om dany :') Ze is absoluut niet de sterkste actrice uit de serie en haar verhaal, zeker in serie-vorm, is niet altijd even interessant. De haat die ze hier krijgt is echter nogal overdreven en ik zou haar sowieso keihard ballen.
Ik vond seizoen 1 en 2 eigenlijk wel gelijkmatig. Ik vond dat vooral het midden van seizoen 1 minder was. Begin (met David Fincher als regie, dat maakte het geweldig) en het eind van seizoen 1 waren super. En seizoen 2 vond ik ook echt geweldig.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141041725
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:50 schreef ems. het volgende:
Ik heb me heel erg vermaakt met house of cards maar kan ook niet anders concluderen dan dat seizoen 2 slechts een heel zwakke afspiegeling was van seizoen 1. Maar dat gebeurt zo vaak (lees: vrijwel altijd) bij Amerikaanse series.

1. Seizoen 1 is goedgekeurd en wordt uitgezonden.
2. Serie is jungle massive populair en seizoen 2 moet uitgepoept worden
3. Er worden wat dingen bij elkaar verzonnen en hoewel de aankleding nog hetzelfde is zie je dat de magie eruit is.

Prison Break was hier nog het duidelijkste voorbeeld van met een ijzersterk eerste seizoen en lachwekkende vervolgseizoenen.

Verder inderdaad, dat gezeik om dany :') Ze is absoluut niet de sterkste actrice uit de serie en haar verhaal, zeker in serie-vorm, is niet altijd even interessant. De haat die ze hier krijgt is echter nogal overdreven en ik zou haar sowieso keihard ballen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:04 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ja ik bedoel dus dat ze in GB een serie altijd onverbiddelijk stoppen als het juiste moment daar is. (Er zijn vast wel weer uitzonderingen, zoals Downton Abbey). Ipv de Amerikaanse stijl waar er maar uitgemolken wordt.... (voorbeelden te over)

Wat dat betreft treffen we het met GoT, dat is op een keer gewoon klaar.
Over uitmelken gesproken...Een beter voorbeeld ga je niet vinden...

“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141042093
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
Over uitmelken gesproken...Een beter voorbeeld ga je niet vinden...
Helemaal mee eens, HoC rent rondjes om Dexter en comfortabel ook.
(Mensen die Dany van een slecht geacteerde tough girl pose willen beschuldigen moeten eens naar Deb kijken.... :') :D )

Tot dusver mijn deel in deze HoC discussie. :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Khaleesi op 13-06-2014 19:45:40 ]
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_141042716
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:39 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, HoC rent rondjes om Dexter en comfortabel ook.
(Mensen die Dany van een slecht geacteerde tough girl pose willen beschuldigen moeten eens naar Deb kijken.... :') :D )

Tot dusver mijn deel in deze HoC discussie. :P
Deb is inderdaad niet veel soeps. Michael C Hall echter wel. Maar Kevin Spacey is gewoon een wereldacteur.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141043223
Kevin Spacey is sowieso de man. Ik zie hem ergens ook wel goed passen in een rol van een nieuw personage waarvan ik de naam maar niet zal noemen :P

Heeftie wel flink wat makeup nodig tho.
Conscience do cost.
  Moderator vrijdag 13 juni 2014 @ 20:22:09 #42
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_141043831
Laten we het ontopic houden, luitjes :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:22:31 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141043848
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:05 schreef ems. het volgende:
Kevin Spacey is sowieso de man. Ik zie hem ergens ook wel goed passen in een rol van een nieuw personage waarvan ik de naam maar niet zal noemen :P

Heeftie wel flink wat makeup nodig tho.
Hou gewoon je bakkes joh, dit soort dingen vind ik dus zo onnodig
Laffe huichelaar
pi_141043977
House of Cards topic? Ja?
pi_141044146
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hou gewoon je bakkes joh, dit soort dingen vind ik dus zo onnodig
Dat ik persoonlijk Kevin Spacey wel vind passen bij een acteur die we nog te zien krijgen waarvan bekend is dat momenteel voor gecast wordt? The horror!

Niet dat het ooit gaat gebeuren trouwens.
Conscience do cost.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:38:07 #46
28033 Pek
je moet wat
pi_141044428
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:56 schreef Weakling het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ahwww ;( }:|
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:39:13 #47
28033 Pek
je moet wat
pi_141044468
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:59 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind Sam ook wel leuk en ik snap het ook niet echt.

Sommigen kunnen/willen ook niet voorbij zijn-dik-zijn kijken heb ik zo het idee. Nou ja, moeten ze zelf maar weten dan... ik vind hem wel een schatje. :)
#teamsam :Y
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_141044584
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hou gewoon je bakkes joh, dit soort dingen vind ik dus zo onnodig
Tim :') Ga je tampon verwisselen.
pi_141044803
Ik wil btw nu alvast wel eens weten wat straks na de finale de (nieuwe?) policy is rond het bespreken van castings voor komend seizoen. Aangezien er tegenwoordig nog meer zand in de gezamenlijke vagina zit dan vorig offseason.

Wat mag dan wel en wat niet besproken worden? Anders wordt het wel een errug lang driekwart jaar!! :'(
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:48:30 #50
28033 Pek
je moet wat
pi_141044855
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:47 schreef Khaleesi het volgende:
Ik wil btw nu alvast wel eens weten wat straks na de finale de (nieuwe?) policy is rond het bespreken van castings voor komend seizoen. Aangezien er tegenwoordig nog meer zand in de gezamenlijke vagina zit dan vorig offseason.

Wat mag dan wel en wat niet besproken worden? Anders wordt het wel een errug lang driekwart jaar!! :'(
Nog een die d'r tampon moet wisselen :D :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')