abonnement Unibet Coolblue
pi_141154472
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:34 schreef Salina het volgende:

[..]

Uhm, OK. Duidelijk. :)

Lijkt me raar dan, juichen voor Cleveland terwijl daar iemand speelt waar je op zijn zachtst gezegd geen fan van bent.

Hoe ben fan van Cleveland geworden eigenlijk? Vanwege een speler of iets persoonlijks (gewoond, opgegroeid, op vakantie geweest daar o.i.d. of vriendin uit Cleveland, enzovoorts)?
Ik ben een jaar of 8/9 geleden met een vriend naar CLE@NYK geweest, in de Garden. Hij is voor de Knicks, dus was ik voor de lol voor de Cavs. Dat heeft zich doorgezet en is nooit meer weggegaan.
pi_141155203
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef Doublepain het volgende:

[..]

ah pensioen van Lebron gemist blijkbaar, zo zonde dat ie stopt op zo'n jonge leeftijd.
Big three era is over. Wade's defense was net stront in een trechter. Als ze gaan inleveren en Lowry ofzo signen zijn ze gewoon weer topfavoriet, maar vanaf nu worden ze alleen maar minder. Zie Allen, Lewis en Battier ook snel ermee stoppen.

Verder zie ik Lebron niet vertrekken en al helemaal niet naar Cleveland, als die vertrekt gaat die naar een team dat meteen mee kan doen voor de titel en niet afhankelijk moet zijn van een rookie, Dion fucking chucker Waiters en een wisselvallige Irving. Die licht gewoon zijn optie en gaat volgend jaar gewoon FA in, die zomer dat Bosh (vertrekt eventueel) en Wade gaan inleveren.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kerftminister op 16-06-2014 16:18:50 ]
pi_141158121
Nog 1x dit bazengifje...

  maandag 16 juni 2014 @ 17:32:03 #254
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_141158255
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:40 schreef matthijst het volgende:

[..]

Stelletje malloten bij elkaar inderdaad. Niet te geloven. Er zit nog wel wat bij, maar veel is 't niet.
Gasten zullen 'm nu ook wel knijpen: als LeBron weggaat spelen ze volgend jaar weer vrolijk om de 8e playoff plek waarschijnlijk. Als ze dat al redden...
INderdaad. bewijst eigenlijk alleen maar weer wat een grote speler Lebron is. Die heeft toch mooi weten te verbloemen wat een stel slappe zakken de rest is.
pi_141168567


*O* *O* *O* *O*
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 juni 2014 @ 20:32:22 #256
426493 crew  PippenScottie
pi_141168921
Seizoen zit erop, maar er komen nog twee spannende weken aan:

26 juni is de draft, de meest loaded draft sinds 2003.
Drie dagen later moet James beslissen of hij gebruik maakt van de opt-out clausule in zijn contract.
De Heat zal flink hun best moeten doen om James te houden. De afgelopen jaren hebben ze weinig gedaan om de ploeg duurzaam te versterken. Hopen dat de knieën van Wade het nog een seizoen volhouden is ook geen visionaire strategie...
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 juni 2014 @ 20:34:31 #257
426493 crew  PippenScottie
pi_141169043
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:27 schreef IbanMayo het volgende:
Nog 1x dit bazengifje...

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_

Dit is de mooiste gif die ik ooit heb gezien!
pi_141182365
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:27 schreef IbanMayo het volgende:
Nog 1x dit bazengifje...

[ afbeelding ]
_O_
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_141182426
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:27 schreef Cliffy het volgende:
[ afbeelding ]

*O* *O* *O* *O*
Whahaha...OMG...kiek ze gaan, joh!

Het is ze gegund, hoor. :P

Loopt Kawhi vaker in een jurk rond trouwens?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_141182504
Zonder Bale toch kampioen. _O_

Of ben ik te laat?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_141201668
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:32 schreef PippenScottie het volgende:
Seizoen zit erop, maar er komen nog twee spannende weken aan:

26 juni is de draft, de meest loaded draft sinds 2003.
Drie dagen later moet James beslissen of hij gebruik maakt van de opt-out clausule in zijn contract.
De Heat zal flink hun best moeten doen om James te houden. De afgelopen jaren hebben ze weinig gedaan om de ploeg duurzaam te versterken. Hopen dat de knieën van Wade het nog een seizoen volhouden is ook geen visionaire strategie...
Wat voor optie heeft James dan? Hij kan niet meer terug naar zijn oude team want die weg is afgesloten en daar wordt hij nu verkettert naar ik meen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2014 15:26:09 ]
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 juni 2014 @ 15:45:31 #262
426493 crew  PippenScottie
pi_141202394
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 15:25 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Wat voor optie heeft James dan? Hij kan niet meer terug naar zijn oude team want die weg is afgesloten en daar wordt hij nu verkettert naar ik meen.
James kan natuurlijk naar elke ploeg die hij wil, maar er zijn maar weinig teams die hem kunnen betalen.
De enige franchises met voldoende cap space zijn de Bulls, Cavaliers, Rockets en Suns.
Bij Miami blijven is een optie, maar als die ploeg zich wil versterken zal de big three een flinke pay cut moeten accepteren.
pi_141204539
http://insider.espn.go.co(...)tter_Ford_NBAMock8.0

quote:
Embiid's workout and interview in Cleveland last week were major successes, according to sources close to the Cavs. Embiid did a full workout there in front of the Cavs' front office and owner Dan Gilbert. Multiple sources said that the team was blown away with the workout. Embiid even ended one session by launching and nailing a series of 3s. Directly after the workout, two different sources told me that Embiid was the strong favorite to be drafted by the Cavs. Even Gilbert was on board.

However, there have been conflicting reports coming out of Cleveland about Embiid's physical, with one report stating the Cavs found multiple red flags. That's been strongly disputed by the sources I have, but getting accurate information this time of year is especially challenging. I don't see the incentive for the Cavs to leak that the physical was bad. It lessens the value of the No. 1 pick, especially considering that they are still looking at multiple trade options. The only way leaking it makes much sense is if they are thinking of swapping picks with the Sixers and want Embiid to fall to them there.

Regardless, the team also gets Andrew Wiggins (on Wednesday) and Jabari Parker (on Friday) in this week. Right now, I continue to believe Embiid is moving closer and closer to being the No. 1 pick, but if the physical was bad, a great trade offer comes in or if Wiggins or Parker blow the Cavs away in workouts, things could obviously change.
pi_141232721
Embiid is the clear no. 1 pick.

Wat ik altijd opvallend vind is dat fysieke problemen altijd zo 'vaag' blijven. Waarom worden er geen dingen bekend uit het verleden? Medische dossiers etc.? Dat is privacy natuurlijk, maar als je dat als speler niet wil geven, weet je als team toch ook voldoende? Namelijk dat het blijkbaar zo erg is dat hij het liever achterhoudt... Weet iemand wat de regels hier precies mee zijn?
Only the strong survive
pi_141239664
quote:
99s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:10 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Big three era is over. Wade's defense was net stront in een trechter. Als ze gaan inleveren en Lowry ofzo signen zijn ze gewoon weer topfavoriet, maar vanaf nu worden ze alleen maar minder. Zie Allen, Lewis en Battier ook snel ermee stoppen.

Verder zie ik Lebron niet vertrekken en al helemaal niet naar Cleveland, als die vertrekt gaat die naar een team dat meteen mee kan doen voor de titel en niet afhankelijk moet zijn van een rookie, Dion fucking chucker Waiters en een wisselvallige Irving. Die licht gewoon zijn optie en gaat volgend jaar gewoon FA in, die zomer dat Bosh (vertrekt eventueel) en Wade gaan inleveren.
In theorie zouden de Cavs hun #1 + en sign and trade van Deng of zo traden naar de T-Wolves. Dan nog hebben ze genoeg over voor LBJ. Irving-Waiters-LBJ-Love-TT is een mooie start. Goede bench FA's komen dan ook wel voor minder dan marktwaarde.
Maar ik denk niet dat LBJ dat gaat doen. Als hij al weg gaat dan is het naar Knicks-Lakers, in ieder geval big market.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_141240052
Leuk al die stoere, mooie 5-man line-ups. Maar hoeveel defense zit er in dat team?

Irving is één van de slechtste verdedigers in de league. Waiters is average. Als hij wil kan hij goed zijn, maar zijn mindset is niet altijd goed....
Kevin Love is abominabel, zelfde categorie als Irving. Thompson is oke.

Wat ga je met zo'n team doen? Inside presence? Drivers? Nauwelijks. Dit is net zoals Brooklyn vorig jaar op papier was, en je hebt gezien wat daar van geworden is....
Only the strong survive
pi_141240336
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:56 schreef Omega het volgende:

[..]

In theorie zouden de Cavs hun #1 + en sign and trade van Deng of zo traden naar de T-Wolves. Dan nog hebben ze genoeg over voor LBJ. Irving-Waiters-LBJ-Love-TT is een mooie start. Goede bench FA's komen dan ook wel voor minder dan marktwaarde.
Maar ik denk niet dat LBJ dat gaat doen. Als hij al weg gaat dan is het naar Knicks-Lakers, in ieder geval big market.
Lebron gaat niet een paar jaar wachten tot die gasten allemaal improved genoeg zijn om voor een titel te gaan. Waiters is gewoon een grote chucker zonder defense en dat is iemand die totaal niet in zo'n systeem past. Lebron is ook een ballhandler en Kyrie ook, daar gaat heel je offense dan, niemand om spot up 3s erin te knallen. Tristan Thompson is trouwens niet eens een center en die komt ook gewoon te kort. Staat gewoon een veel minder team dan bij Miami nu hoor.
pi_141241962
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:19 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Lebron gaat niet een paar jaar wachten tot die gasten allemaal improved genoeg zijn om voor een titel te gaan. Waiters is gewoon een grote chucker zonder defense en dat is iemand die totaal niet in zo'n systeem past. Lebron is ook een ballhandler en Kyrie ook, daar gaat heel je offense dan, niemand om spot up 3s erin te knallen. Tristan Thompson is trouwens niet eens een center en die komt ook gewoon te kort. Staat gewoon een veel minder team dan bij Miami nu hoor.
Wade was ook wel erg zwak in zijn defence deze play offs.
Irving en Love kunnen echt wel drietjes schieten. Waiters schiet er ook 1.3 per wedstrijd. Verder schiet hij 43% wat hoger is als PG :) dus zo een chucker is het ook weer niet. TT is geen center, maar dat is Bosh ook niet. Verder heb je het over zo'n systeem, maar LBJ zou dan naar Cleveland gaan, dus ze gaan niet het Miami systeem spelen.

Het team in Miami mistte gewoon iets dit jaar. Er zit genoeg ervaring, maar als je met een pf speelt die meerdere wedstrijden DNP-CD heeft gehad omdat hij echt niet goed genoeg meer is. Een point guard als Chalmers heeft afgelopen jaren zijn waarde laten zien, maar dit jaar gewoon ondermaats, dan mis je gewoon kwaliteit op belangrijke posities. Ik zie de vergelijking tussen de 5 die ik opnoemde en de Heat starting 5 als volgt;
Irving > Chalmers
Waiters < Wade (nu nog)
LBJ = LBJ
Love > Lewis (veeeel beter)
TT < Bosh (veel minder)

Dus ik ben het niet met je eens dat het veel minder is.

Maar ik blijf erbij dat ik Lebron dat niet zie doen, als hij al uit Miami vertrekt, dan is het naar een big market (LA, NY, Chi) team.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_141242168
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:14 schreef Omega het volgende:

[..]

Wade was ook wel erg zwak in zijn defence deze play offs.
Irving en Love kunnen echt wel drietjes schieten. Waiters schiet er ook 1.3 per wedstrijd. Verder schiet hij 43% wat hoger is als PG :) dus zo een chucker is het ook weer niet. TT is geen center, maar dat is Bosh ook niet. Verder heb je het over zo'n systeem, maar LBJ zou dan naar Cleveland gaan, dus ze gaan niet het Miami systeem spelen.

Het team in Miami mistte gewoon iets dit jaar. Er zit genoeg ervaring, maar als je met een pf speelt die meerdere wedstrijden DNP-CD heeft gehad omdat hij echt niet goed genoeg meer is. Een point guard als Chalmers heeft afgelopen jaren zijn waarde laten zien, maar dit jaar gewoon ondermaats, dan mis je gewoon kwaliteit op belangrijke posities. Ik zie de vergelijking tussen de 5 die ik opnoemde en de Heat starting 5 als volgt;
Irving > Chalmers
Waiters < Wade (nu nog)
LBJ = LBJ
Love > Lewis (veeeel beter)
TT < Bosh (veel minder)

Dus ik ben het niet met je eens dat het veel minder is.

Maar ik blijf erbij dat ik Lebron dat niet zie doen, als hij al uit Miami vertrekt, dan is het naar een big market (LA, NY, Chi) team.
Irving en Waiters kunnen wel 3s schieten, maar zijn geen spot up shooters he, beetje het Steph Curry verhaal tegen de Clippers, die schiet het beste vanaf de dribbel. Irving en Waiters zijn beiden ballhandlers en dat gaat gewoon niet samen met Lebron die ook de bal in zijn handen moet hebben om het spel te verdelen. Dat bedoel ik met systeem, bedoel niet dat de Miami offense heilig is ofzo, maar met zo'n team ga je geen titel winnen. Inside defense kan je ook met je handen naar zwaaien want Love is een hele matige defender, heeft sowieso nog geen enkele game playoffervaring. Zet vervolgens nog eens de benches tegenover elkaar, Cavs hebben als beste Jarrett Jack die 'jawel' een balhandler is en nog even vastligt terwijl Miami allemaal spot up 3 punt shooters en goede perimeter/inside defenders heeft die perfect om Lebron heen spelen. Hij zou gek zijn om dat achter te laten en te gaan gokken in Cleveland met bijvoorbeeld een Waiters die gewoon een poor man's Westbrook is.

Kijk maar naar Detroit hoe dat loopt. Als je de starters individueel vergelijkt met Charlotte, Atlanta en Toronto die allen de playoffs haalden ziet Detroit er beter uit, maar de spelers passen gewoon niet bij elkaar en dat zou je ook een beetje zo met Cleveland krijgen dan.
pi_141243021
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:20 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Irving en Waiters kunnen wel 3s schieten, maar zijn geen spot up shooters he, beetje het Steph Curry verhaal tegen de Clippers, die schiet het beste vanaf de dribbel. Irving en Waiters zijn beiden ballhandlers en dat gaat gewoon niet samen met Lebron die ook de bal in zijn handen moet hebben om het spel te verdelen. Dat bedoel ik met systeem, bedoel niet dat de Miami offense heilig is ofzo, maar met zo'n team ga je geen titel winnen. Inside defense kan je ook met je handen naar zwaaien want Love is een hele matige defender, heeft sowieso nog geen enkele game playoffervaring. Zet vervolgens nog eens de benches tegenover elkaar, Cavs hebben als beste Jarrett Jack die 'jawel' een balhandler is en nog even vastligt terwijl Miami allemaal spot up 3 punt shooters en goede perimeter/inside defenders heeft die perfect om Lebron heen spelen. Hij zou gek zijn om dat achter te laten en te gaan gokken in Cleveland met bijvoorbeeld een Waiters die gewoon een poor man's Westbrook is.

Kijk maar naar Detroit hoe dat loopt. Als je de starters individueel vergelijkt met Charlotte, Atlanta en Toronto die allen de playoffs haalden ziet Detroit er beter uit, maar de spelers passen gewoon niet bij elkaar en dat zou je ook een beetje zo met Cleveland krijgen dan.
Benches sprak ik niet over, want zoveel hebben er geen contract meer bij Miami;
http://hoopshype.com/salaries/miami.htm en zelfs Birdman heeft al gezegd dat hij player option gebruikt;
Waarom zouden Allen en Andersen niet in Cleveland tekenen? Dat is dus waarom ik de benches buiten beschouwing laat, want beide moeten "nieuwe" spelers halen voor de bank.

Ik ben het wel met je eens dat Love-TT net zo slecht inside verdedigen als Bosh en Lewis, dus zowel Cleveland als Miami zullen inside defenders via FA moeten halen. En beide ook spot up shooters (ben ik ook met je eens dat Irving en Waiters dat niet echt zijn).

Als je alleen kijkt naar de basis 5, dan is er niet zoveel verschil als jij beweert. en waar Lebron is, daar zullen de goede FA's heen gaan.
Dan gaat het erom of ze samen kunnen spelen, er zijn inderdaad slechte voorbeelden (Detroit dit jaar) maar ook goede (Miami kreeg hetzelfde te horen in 2010).
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_141243210
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:08 schreef TheGOAT het volgende:
Leuk al die stoere, mooie 5-man line-ups. Maar hoeveel defense zit er in dat team?

Irving is één van de slechtste verdedigers in de league. Waiters is average. Als hij wil kan hij goed zijn, maar zijn mindset is niet altijd goed....
Kevin Love is abominabel, zelfde categorie als Irving. Thompson is oke.

Wat ga je met zo'n team doen? Inside presence? Drivers? Nauwelijks. Dit is net zoals Brooklyn vorig jaar op papier was, en je hebt gezien wat daar van geworden is....
De Heat hebben dat toch ook nauwelijks, inside presence. En Irving heeft een goede drive, evenals LBJ himself. En Love is een meester in Oreb, en met de aandacht die er naar LBJ gaat.
Maar ik ben het met jullie eens, dit gaat niet gebeuren. Ik vind alleen het verschil tussen de basis 5 van de Heat, en de 5 die ik aangaf bij Cleveland, niet groot, als er al verschil is.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_141243228


[ Bericht 100% gewijzigd door Omega op 18-06-2014 13:51:10 ]
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  Redactie Sport woensdag 18 juni 2014 @ 14:34:49 #273
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_141244896
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:50 schreef Omega het volgende:

[..]

De Heat hebben dat toch ook nauwelijks, inside presence. En Irving heeft een goede drive, evenals LBJ himself. En Love is een meester in Oreb, en met de aandacht die er naar LBJ gaat.
Maar ik ben het met jullie eens, dit gaat niet gebeuren. Ik vind alleen het verschil tussen de basis 5 van de Heat, en de 5 die ik aangaf bij Cleveland,niet groot, als er al verschil is.
Defence???
pi_141245504
Als Chicago ook nog wat verbeteringen/trades doet dan zou Lebron ook nog wel eens in Chicago kunnen eindigen.
Just my 2 cents.
Every living creature on earth dies alone
pi_141246215
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:51 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Als Chicago ook nog wat verbeteringen/trades doet dan zou Lebron ook nog wel eens in Chicago kunnen eindigen.
Just my 2 cents.
Moeten die benen van Rose wel in orde zijn...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')