abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 juni 2014 @ 21:45:40 #126
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_141221610
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ligt compleet aan de match. Sta je voor en heb je een team met 3+ red trinkets, dan zal het wat gemakkelijker zijn om vision te bewaren en zo zonder contest de baron/dragon kunnen pakken. Gaat het gelijk op is het afhankelijk van wat hun sterkste kant is. Zijn het assassins die telkens ongezien een kill weten te pakken, of is het gewoon volop teamfights die jullie verliezen?

Kill-Picking en Objectives-> Vision
Voorsprong behouden en Team fights -> Full Build

Vaak heb je in SoloQ meer aan een extra item dan aan één pink, tho.
We liepen als team aardig ver voor en de enemy's waren geen assasins, behalve als je ap trist onder instagibber rekent :+.

Had dus voor een 5e item kunnen gaan. Okee, dat is dus duidelijk :D
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_141230297
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ohhh nog iets anders:

[ afbeelding ]
Nice background tho

available in 1360x768?
  woensdag 18 juni 2014 @ 00:25:09 #128
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_141230880
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 00:10 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Nice background tho

available in 1360x768?
2560x1600p Maar croppen kan altijd.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_141231682
adcs buffs en tank nerfs. eindelijk geen HERP DERP noob tanks die iedereen ownen.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_141232006
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 00:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

2560x1600p Maar croppen kan altijd.
link?
pi_141232199
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Chalice is niet per se de juiste keuze tegen AD's. Tegen een Mage op Mid altijd.

[..]

Masteries = 4% + 20% Athenes + 10% Blue pot (+10% Blue buff)= 44/34%... 44 is dus al overkill.
thx beide.


Ik zat net in een ranked game als orianna. Eerste keer in champ select een troll dus ik heb geleaved. 2 e keer gewoon ingame gegaan maar onze botlane was aan het feeden en ik stond 1/1/0 want ik was al een keer dood gegaan door mn eigen stupidity (vs zed)


Onze botlane bleef feeden en de jungler wilde niet helpen want als hij geen kill kreeg had het voor hem geen zin. Zed pushede steeds als ik weg ging ( na zelf te pushen ) en ging me achterna om te roamen. Omdat vayne intussen al 9/1 stond ging ik dood ( ik liep in 4 mensen, er stonden 2 wards op de map maar die waren van mij en stonden rond midlane. My bad dus en gewoon weer in lane gegaan, maar vayne werd dus nog harder gefeed. Hoe zorg ik ervoor dat mijn team stopt met feeden of zorg ik dat de enemy niet gefeed wordt? Dat vind ik nog vrij lastig.
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 18 juni 2014 @ 01:50:46 #132
148823 znarch
ondertitel
pi_141232962
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 01:14 schreef blow... het volgende:

[..]

thx beide.


Ik zat net in een ranked game als orianna. Eerste keer in champ select een troll dus ik heb geleaved. 2 e keer gewoon ingame gegaan maar onze botlane was aan het feeden en ik stond 1/1/0 want ik was al een keer dood gegaan door mn eigen stupidity (vs zed)


Onze botlane bleef feeden en de jungler wilde niet helpen want als hij geen kill kreeg had het voor hem geen zin. Zed pushede steeds als ik weg ging ( na zelf te pushen ) en ging me achterna om te roamen. Omdat vayne intussen al 9/1 stond ging ik dood ( ik liep in 4 mensen, er stonden 2 wards op de map maar die waren van mij en stonden rond midlane. My bad dus en gewoon weer in lane gegaan, maar vayne werd dus nog harder gefeed. Hoe zorg ik ervoor dat mijn team stopt met feeden of zorg ik dat de enemy niet gefeed wordt? Dat vind ik nog vrij lastig.
Je kunt niet elke game winnen hè :)

Soms gaat het gewoon niet.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  woensdag 18 juni 2014 @ 01:59:12 #133
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_141233051
Net een erg leuke game met udyr :D



Vind udyr een erg leuke & mobile champion, alleen die blinds van teemo.... :X

Iemand die een leuke variatie op junglers zoals Udyr, xin'zhao e.d. weet? Als in build iig :)

Dit weekend denk ik maar proberen voor de 100lp te gaan en dan m'n promo's naar silver meteen halen, bij mij vallen de toxic teams meestal wel mee :D Iemand die eventueel wilt duoqueu'n? Add me maar; Comilion
pi_141234325
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 01:50 schreef znarch het volgende:

[..]

Je kunt niet elke game winnen hè :)

Soms gaat het gewoon niet.
nee klopt. Hoopte dat er iets was wat ik kon doen, maargoed. Ik denk dat iedereen wel eens feed
Because you know i'm all about that ass
pi_141234342
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 01:59 schreef Cremesoep het volgende:
Net een erg leuke game met udyr :D

[ afbeelding ]

Vind udyr een erg leuke & mobile champion, alleen die blinds van teemo.... :X

Iemand die een leuke variatie op junglers zoals Udyr, xin'zhao e.d. weet? Als in build iig :)

Dit weekend denk ik maar proberen voor de 100lp te gaan en dan m'n promo's naar silver meteen halen, bij mij vallen de toxic teams meestal wel mee :D Iemand die eventueel wilt duoqueu'n? Add me maar; Comilion
vi is wel leuk. :)
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 18 juni 2014 @ 09:34:31 #136
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_141235337
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 01:14 schreef blow... het volgende:

[..]

thx beide.

Ik zat net in een ranked game als orianna. Eerste keer in champ select een troll dus ik heb geleaved. 2 e keer gewoon ingame gegaan maar onze botlane was aan het feeden en ik stond 1/1/0 want ik was al een keer dood gegaan door mn eigen stupidity (vs zed)

Onze botlane bleef feeden en de jungler wilde niet helpen want als hij geen kill kreeg had het voor hem geen zin. Zed pushede steeds als ik weg ging ( na zelf te pushen ) en ging me achterna om te roamen. Omdat vayne intussen al 9/1 stond ging ik dood ( ik liep in 4 mensen, er stonden 2 wards op de map maar die waren van mij en stonden rond midlane. My bad dus en gewoon weer in lane gegaan, maar vayne werd dus nog harder gefeed. Hoe zorg ik ervoor dat mijn team stopt met feeden of zorg ik dat de enemy niet gefeed wordt? Dat vind ik nog vrij lastig.
Ik zou nooit ranked leaven, vanwege een troll. Ik heb al vaak verloren tegen een Lee Sin support, double jungle of wat dan ook. Soms ben je ondanks dat je comp buiten de meta valt, alsnog beter. Leaven is nooit de optie want jij verliest gewoon LP.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 18 juni 2014 @ 09:34:54 #137
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_141235348
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 01:05 schreef Euroteller het volgende:

[..]

link?
Ik kan deze vanavond wel even geven :)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_141239913
Nou ik ben benieuwd naar deze item changes voor adc, als adc-main zijnde
pi_141242059
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 01:59 schreef Cremesoep het volgende:
Net een erg leuke game met udyr :D

[ afbeelding ]

Vind udyr een erg leuke & mobile champion, alleen die blinds van teemo.... :X

Iemand die een leuke variatie op junglers zoals Udyr, xin'zhao e.d. weet? Als in build iig :)

Dit weekend denk ik maar proberen voor de 100lp te gaan en dan m'n promo's naar silver meteen halen, bij mij vallen de toxic teams meestal wel mee :D Iemand die eventueel wilt duoqueu'n? Add me maar; Comilion
Shyvana/Skarner passen een beetje in dat rijtje..
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:46:23 #140
308349 Zandkasteel
gemaakt van zuurzand
pi_141243088
Na een tijdje mee te lurken ook maar eens posten.
Inmiddels Plat 2, bijna Plat 1

Mocht er hier nog een ADC zitten rond dat niveau : IGN - Afhaalchineees
Main support namelijk ( en top ).
Return to Zion
And a comet fills the sky
The Holy Roman Empire rises
Then you and I must die
pi_141243426
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:16 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:

[..]

Shyvana/Skarner passen een beetje in dat rijtje..
Skarner niet, pas na rework is hij weer goed.
pi_141243433
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:46 schreef Zandkasteel het volgende:
Na een tijdje mee te lurken ook maar eens posten.
Inmiddels Plat 2, bijna Plat 1

Mocht er hier nog een ADC zitten rond dat niveau : IGN - Afhaalchineees
Main support namelijk ( en top ).
Add me maar, Booyaa ingame. Zat zelf op plat 1, zit nu plat 4
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:58:19 #143
308349 Zandkasteel
gemaakt van zuurzand
pi_141243510
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 01:14 schreef blow... het volgende:

[..]

thx beide.

Ik zat net in een ranked game als orianna. Eerste keer in champ select een troll dus ik heb geleaved. 2 e keer gewoon ingame gegaan maar onze botlane was aan het feeden en ik stond 1/1/0 want ik was al een keer dood gegaan door mn eigen stupidity (vs zed)

Onze botlane bleef feeden en de jungler wilde niet helpen want als hij geen kill kreeg had het voor hem geen zin. Zed pushede steeds als ik weg ging ( na zelf te pushen ) en ging me achterna om te roamen. Omdat vayne intussen al 9/1 stond ging ik dood ( ik liep in 4 mensen, er stonden 2 wards op de map maar die waren van mij en stonden rond midlane. My bad dus en gewoon weer in lane gegaan, maar vayne werd dus nog harder gefeed. Hoe zorg ik ervoor dat mijn team stopt met feeden of zorg ik dat de enemy niet gefeed wordt? Dat vind ik nog vrij lastig.
Gank nooit een lane wat zover voor staat. Vayne staat niks voor niks 9/1. Beter ga je naar top als die gelijk/voor staat. Heb je nog een kans om 2 lanes voor te krijgen.
En voor botlane, als vayne zover voor staat, zorg dat je eigen botlane de tower dropt en ward je eigen jungle. En vraag je jungler dan rond mid / drake te blijven voor eventuele pressure.
Return to Zion
And a comet fills the sky
The Holy Roman Empire rises
Then you and I must die
pi_141243512
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:46 schreef Zandkasteel het volgende:
Na een tijdje mee te lurken ook maar eens posten.
Inmiddels Plat 2, bijna Plat 1

Mocht er hier nog een ADC zitten rond dat niveau : IGN - Afhaalchineees
Main support namelijk ( en top ).
volgens mij ben ik jou wel meerdere malen tegengekomen in matchmaking haha

Ik zal me ook even voorstellen trouwens!
Speel league nu een jaar of 2 ofzo, sinds eind season 2
speel voornamelijk voor fun dus niet echt veel ranked ofzo.
IGN: Chillkilling
add me maar als je eens wil spelen.
pi_141243582
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:58 schreef Zandkasteel het volgende:

[..]

Gank nooit een lane wat zover voor staat. Vayne staat niks voor niks 9/1. Beter ga je naar top als die gelijk/voor staat. Heb je nog een kans om 2 lanes voor te krijgen.
En voor botlane, als vayne zover voor staat, zorg dat je eigen botlane de tower dropt en ward je eigen jungle. En vraag je jungler dan rond mid / drake te blijven voor eventuele pressure.
Hmm 50/50 het kan natuurlijk ook zo zijn dat die vayne zo gefeed is nogal snowballed dus het skilllevel verschil hoeft niet heel hoog te zijn, en als je dan een jungler als kha/xin speelt kun je misschien ook nog een shutdown krijgen :)
  woensdag 18 juni 2014 @ 14:02:19 #147
308349 Zandkasteel
gemaakt van zuurzand
pi_141243663
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:00 schreef motorrijdertje het volgende:

[..]

Hmm 50/50 het kan natuurlijk ook zo zijn dat die vayne zo gefeed is nogal snowballed dus het skilllevel verschil hoeft niet heel hoog te zijn, en als je dan een jungler als kha/xin speelt kun je misschien ook nog een shutdown krijgen :)
Maar ze staat met 9/1 zoveel items voor, dat trek je met een jungler nog niet eens gelijk. Het is de 50/50 kans niet waard imo.
Return to Zion
And a comet fills the sky
The Holy Roman Empire rises
Then you and I must die
pi_141243746
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:02 schreef Zandkasteel het volgende:

[..]

Maar ze staat met 9/1 zoveel items voor, dat trek je met een jungler nog niet eens gelijk. Het is de 50/50 kans niet waard imo.
klopt dat is een afweging die je zelf moet maken
persoonlijk als ik kha of lee zou spelen en sta zelf ook 5/0 ofzo dan zou ik het wel proberen
assasins > adc natuurlijk :P
  woensdag 18 juni 2014 @ 14:08:15 #149
308349 Zandkasteel
gemaakt van zuurzand
pi_141243877
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:04 schreef motorrijdertje het volgende:

[..]

klopt dat is een afweging die je zelf moet maken
persoonlijk als ik kha of lee zou spelen en sta zelf ook 5/0 ofzo dan zou ik het wel proberen
assasins > adc natuurlijk :P
Ja true, maar als je zelf 5/0 staat zou ik mid/top juist verder helpen. 2 winnende lanes winnen het van 1 winnende lane. Hoe meer je je focust op een losing lane, hoe meer pressure je verliest.
Return to Zion
And a comet fills the sky
The Holy Roman Empire rises
Then you and I must die
pi_141244204
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:08 schreef Zandkasteel het volgende:

[..]

Ja true, maar als je zelf 5/0 staat zou ik mid/top juist verder helpen. 2 winnende lanes winnen het van 1 winnende lane. Hoe meer je je focust op een losing lane, hoe meer pressure je verliest.
uhu dat zou je inderdaad kunnen doen.
maar onderschat botlane niet dat is wel 1 lane maar wel 1 lane met 2 andere spelers!
die vayne is al gefed maar als je je adc en support ook een beetje terug kunt helpen in de game. Heb je ineens veel meer presence in teamfights, aangezien de adc dan ook nog wat doet! je andere lanes winnen dan toch al zoals je net zegt!
je verliest pressure bij mid en top maar je hebt meer pressuer bij botlane en dus ook drake welke altijd belangrijk is en na 4.10 nog belangrijker!
maar uiteindelijk kan ik niet in die game kijken haha
laatst ook een unranked adc gesupport tja dan heeft het niet veel zin hahaha (no offence naar beginners)


EDIT:
hoe kijken jullie aan naar de nieuwe sr update?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')