SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
SPOILER: volle OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Copy/pasta codeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Jeps, team mag een nieuwe auto en desnoods een nieuwe rijder inzetten. Zal voor Audi geen probleem zijn om bijvoorbeeld de testauto raceklaar te maken. Die hebben voor dit soort gevalletjes vast en zeker een back-up achter de handquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:24 schreef beantherio het volgende:
Net het resultaat gezien van de Audi-crash gezien. Ik wil even een welgemeend "holy shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!" uitspreken.
Kan het team een nieuwe auto inzetten als ze dat zouden willen? Ik kan me voorstellen dat het niet gaat gebeuren maar mag het?
twitter:Audi__Sport twitterde op woensdag 11-06-2014 om 21:24:12 #Audi Sport Team Joest tries everything to have the car with No. 1 ready and running in Thursday’s qualifying #R18 #LM24 @FIAWEC reageer retweet
twitter:Audi__Sport twitterde op woensdag 11-06-2014 om 21:23:35 Examinations in the hospital of Le Mans have confirmed that @loicduval is unhurt apart from two grazes to the skin #R18 #LM24 @FIAWEC reageer retweet
Zo'n monstercrash en dan 2 schrammetjesquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:43 schreef Sinister-D- het volgende:
BTW: Loic is oké, en de wagen mag gewoon opnieuw opgebouwd worden en rijden.twitter:Audi__Sport twitterde op woensdag 11-06-2014 om 21:24:12 #Audi Sport Team Joest tries everything to have the car with No. 1 ready and running in Thursday’s qualifying #R18 #LM24 @FIAWEC reageer retweettwitter:Audi__Sport twitterde op woensdag 11-06-2014 om 21:23:35 Examinations in the hospital of Le Mans have confirmed that @loicduval is unhurt apart from two grazes to the skin #R18 #LM24 @FIAWEC reageer retweet
Like a bossquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n monstercrash en dan 2 schrammetjes
Heeft Zwolsman of Albers dat een aantal jaren geleden niet moeten doen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Dom vraagje misschien, maar is het verplicht om met 3 rijders te starten? Met andere woorden, kunnen de teamgenoten van Duval niet met z'n 2'en rijden?
Dat was wel tijdens de race dacht ik (dat besloten werd om met 2 door te gaan)quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft Zwolsman of Albers dat een aantal jaren geleden niet moeten doen?
Was het Albers of Zwolsman?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:23 schreef M90 het volgende:
[..]
Dat was wel tijdens de race dacht ik (dat besloten werd om met 2 door te gaan)
Dacht Zwolsman, ja dat zou heel goed kunnen, kan zo ook niet vinden dat het verplicht is om met 3 te racenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was het Albers of Zwolsman?
Maar was toen de coureur voor de start niet al af moeten haken?
Ik hoor net dat op de stukken openbare weg nog geen camera's staan (omdat ze weer vrijgegeven worden na de kwalificatie) totdat deze worden afgesloten voor de race zelf op zaterdag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:47 schreef Nattekat het volgende:
Dat dit niet op camera vastgelegd is...
Verklaart een hoop... die ene foto verraad ook wel genoeg gelukkig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik hoor net dat op de stukken openbare weg nog geen camera's staan (omdat ze weer vrijgegeven worden na de kwalificatie) totdat deze worden afgesloten voor de race zelf op zaterdag.
Volgens mij bestaat die verplichting niet. Ik kan er in ieder geval niets over terugvinden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Dom vraagje misschien, maar is het verplicht om met 3 rijders te starten? Met andere woorden, kunnen de teamgenoten van Duval niet met z'n 2'en rijden?
De verplichting is geloof ik maximaal 4 uur per rijder achter elkaar, en minimaal 2 of 3 rijders.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die verplichting niet. Ik kan er in ieder geval niets over terugvinden.
Er zijn trouwens in het verleden wel eens pogingen geweest van rijders die de volledige race in hun eentje hebben gereden. Toen Pierre Levegh in 1955 verongelukte tijdens het beruchte ongeluk op Le Mans had ie bijna de volledige race in z'n eentje gereden. Is misschien ook wel meteen een voorbeeld van waarom je dat niet zou willen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Edward_Ramsden_Hallquote:He had entered the 4-litre Bentley into the Le Mans 24-hour race in 1936, but the race was cancelled due to economic conditions and labour difficulties. However, there was a swansong performance for that car, when Hall drove it in the second post-war Le Mans 24-hour race in 1950, becoming the first man to drive solo for the entire distance - despite having a co-driver in the pits ready to take over. When asked by Denis Jenkinson what the toilet arrangements were if he never left the cockpit for 24 hours, Hall replied "Green overalls, old boy!"[4]
Is ook precies de reden dat het überhaupt niet meer mag. Minimaal twee rijders is nu verplicht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die verplichting niet. Ik kan er in ieder geval niets over terugvinden.
Er zijn trouwens in het verleden wel eens pogingen geweest van rijders die de volledige race in hun eentje hebben gereden. Toen Pierre Levegh in 1955 verongelukte tijdens het beruchte ongeluk op Le Mans had ie bijna de volledige race in z'n eentje gereden. Is misschien ook wel meteen een voorbeeld van waarom je dat niet zou willen.
De derde rijder sprong toen over een muurtje en brak of kneusde iets, net voor de race. Was het niet Karthikeyan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was het Albers of Zwolsman?
Maar was toen de coureur voor de start niet al af moeten haken?
quote:On 14 June 2009 Karthikeyan dislocated his shoulder in a fall just before the start of the race. He had come up with strong performances in the practice and the qualifying, and was scheduled to do the opening double stint. At 1:00 am the ACO organisation declared him unsuitable to drive, even though the Audi doctor approved it.
Thanksquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:05 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
http://www.vipboxeu.co/mo(...)e-stream-online.html
Omdat ze na middernacht de openbare weg weer vrij moeten geven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:21 schreef Ferry_76 het volgende:
Waarom loopt de tijd door tijdens de rode vlag..?
Omdat iets na 12 uur de gedeeltes op het circuit die openbare weg zijn weer open gaan voor het publiekquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:21 schreef Ferry_76 het volgende:
Waarom loopt de tijd door tijdens de rode vlag..?
Apart, maar dat krijg je dus met een stratencircuit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat ze na middernacht de openbare weg weer vrij moeten geven.
Achter de schermen wordt er wel degelijk met een 'Balance of performance' gewerkt zodat binnen een klasse de kansen wat meer gelijk zijn. Restrictortje hier, strafgewicht daar..quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:15 schreef Fir3fly het volgende:
Grappig eigenlijk hoeveel interessanter Le Mans is dan F1 tegenwoordig. In plaats van halfslachtig met vage regeltjes zoals fuel flow en al die onzin gaat Le Mans gewoon een stap verder. Hybride moet het zijn, en dat is het. Kies zelf maar hoe je dat invult.
Nog steeds beter. En dat is nauwelijks achter de schermen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Achter de schermen wordt er wel degelijk met een 'Balance of performance' gewerkt zodat binnen een klasse de kansen wat meer gelijk zijn. Restrictortje hier, strafgewicht daar..
Heb je de race op Spa (Geloof ik) gezien, waar de 911jes in optocht achter elkaar reden om maar vooral niet de indruk te wekken dat ze harder konden om meer penalties net voor Le Mans te vermijden? Ook niet echt leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:25 schreef Fir3fly het volgende:
Nog steeds beter. En dat is nauwelijks achter de schermen.
Paar auto's met problemen, Aston #99 in de vangrail en dat kost nogal veel tijd om te repareren vandaar niet meer herstartquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik wat gemist? Stond onder de douche, nu opeens gaan ze niet meer
Aston martin #99 heeft de vangrail zo beschadigt dat verder rijden niet meer gaat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik wat gemist? Stond onder de douche, nu opeens gaan ze niet meer
Niet helemaal, al heb je wel meer keus dan in de F1. Op basis van de hybride output (2,4,6 of 8 Mega Joule) zijn er wel restricties aan de hoeveelheid brandstof die je per ronde mag gebruiken. En alleen de privateers mogen zonder hybride systeem rijden en meer brandstof gebruiken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:15 schreef Fir3fly het volgende:
Grappig eigenlijk hoeveel interessanter Le Mans is dan F1 tegenwoordig. In plaats van halfslachtig met vage regeltjes zoals fuel flow en al die onzin gaat Le Mans gewoon een stap verder. Hybride moet het zijn, en dat is het. Kies zelf maar hoe je dat invult.
Ik hoop dat we weer een situatie zoals die begin jaren 90 was kunnen krijgen, waarin de Group C bakken zoveel cooler en futuristischer waren dan de F1 .
Ik heb nog niks gevolgd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik wat gemist? Stond onder de douche, nu opeens gaan ze niet meer
Morgen nog twee kwalificatie sessies, dan weten we meer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gevolgd.
Wat zijn de verwachtingen precies voor komend weekend. Wie staat waar?
Vind ik ook. Ik ben toch wel heel benieuwd hoe goed Porsche het gaat doen dit weekend.quote:
Dat snap ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:44 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Morgen nog twee kwalificatie sessies, dan weten we meer.
Dat is wel de bedoeling.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:43 schreef Nattekat het volgende:
Dusss, morgen rijdt er weer een Audi met een 1 op de voorkant, ja?
Toyota lijkt de favoriet op basis van pace. Maar het ligt dicht bij elkaar. Porsche is snel maar betrouwbaarheid is het grootste issue daarquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gevolgd.
Wat zijn de verwachtingen precies voor komend weekend. Wie staat waar?
Toyota leek er na de races in Spa en Silverstone het beste voor te staan, Porsche heeft nog wat kleine betrouwbaarheidsissues en Audi kwam nog wat topsnelheid te kort, al waren het bij Audi ook vooral de rijders die de fouten maakten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat snap ik
Wat zijn de algemene verwachtingen na de training een beetje? Gaat Porsche een beetje een serieuze gooi doen? Ja die gooi zal best serieus zijn van ze, maar maken ze uberhaupt kans of worden ze opgevreten door de Audi's?
Klopt, Peugeot is er niet meer, maar er zijn steeds sterkere geruchten dat Ferrari en mogelijk ook Ford een terugkeer gaan maken. De huidige F1 technologie is ook geschikt voor Le Mans.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:48 schreef Geralt het volgende:
Toch jammer dat Peugeot er niet meer bij is (toch? of heb ik wat gemist? ).
Dat was mooi geweest, Audi, Peugeot, Toyota, Porsche.
Alleen qua regels(veel te weinig vermogen)quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Klopt, Peugeot is er niet meer, maar er zijn steeds sterkere geruchten dat Ferrari en mogelijk ook Ford een terugkeer gaan maken. De huidige F1 technologie is ook geschikt voor Le Mans.
Ik bedoelde ook meer dat Ferrari nu de ervaring heeft met hybride systemen zoals die ook in Le Mans gebruikt worden. De Toyota schijnt in totaal zo'n 1000 pk te hebben, de huidige F1 motoren lopen qua schatting tot zo'n max 800-850 pk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:50 schreef M90 het volgende:
[..]
Alleen qua regels(veel te weinig vermogen)
Klopt. Alsnog veel beter dan F1. Eigenlijk zou het gewoon gescheiden moeten zijn. Le Mans voor de straatauto en F1 voor zo hard mogelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet helemaal, al heb je wel meer keus dan in de F1. Op basis van de hybride output (2,4,6 of 8 Mega Joule) zijn er wel restricties aan de hoeveelheid brandstof die je per ronde mag gebruiken. En alleen de privateers mogen zonder hybride systeem rijden en meer brandstof gebruiken.
Dragracers hebben nog veel meer pk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:56 schreef Geralt het volgende:
Toch absurd dat de F1 wat toch een beetje gezien wordt als de top qua autosport een kwart minder pk heeft
En dat er fabrikanten bijkomen is leuk, zolang er maar geen weggaan!
Ferrari en Lotus zijn niet zo moeilijk te onderscheidenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:00 schreef Geralt het volgende:
Persoonlijk vind ik de F1 tegenwoordig veel te veel spec.
Met dezelfde livery houdt alleen de echte echte fan de auto's nog uit elkaar.
Ik denk dat ik zeker bij een aantal teams de mist in zou gaan met gokken welke het is en ik acht mezelf toch wel een fan.
Nee dat zou wel lukken, Ferrari heeft toch die gespleten neus?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:01 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari en Lotus zijn niet zo moeilijk te onderscheiden
Mooi gezegd maar dat is al sinds 2009 niet meer zo. F1 is bijna volledig spec. Het is dat men niet meer mag testen of niets aan de motor mag veranderen anders reed iedereen nu met een Mercedes.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dragracers hebben nog veel meer pk.
En zo zijn er nog wel meer klassen met meer PK. F1 is niet de koningsklasse vanwege de hoeveelheid PK maar vanwege de techniek die gebruikt wordt (en het feit dat ieder team zijn eigen auto moet bouwen en dus geen spec klasse is).
Iedereen bouwt zijn eigen auto, dus per definitie geen spec. Regels die een hoop beperken, dat wel, maar F1 is geen spec klasse zoals de IndyCars waar men met 1 soort chassis en twee motorenleveranciers rond rijdt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mooi gezegd maar dat is al sinds 2009 niet meer zo. F1 is bijna volledig spec. Het is dat men niet meer mag testen of niets aan de motor mag veranderen anders reed iedereen nu met een Mercedes.
F1 is koning omdat het de meeste fans heeft. Simpel.
. Alsof ik dat allemaal niet weet. Feit is, veeeeeeeeel meer restricties. De echte innovatie is hier, dit weekend.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Iedereen bouwt zijn eigen auto, dus per definitie geen spec. Regels die een hoop beperken, dat wel, maar F1 is geen spec klasse zoals de IndyCars waar men met 1 soort chassis en twee motorenleveranciers rond rijdt.
En je ziet ook verschillende oplossingen binnen de regels, zowel voor de motor als voor de aerodynamica.
En aanpassen mag nog voor volgend jaar, in tegenstelling tot voorgaande jaren. Renault zegt een geheel nieuwe motor te gaan bouwen voor 2015. Dus zo strict is de freeze niet, al zal dat over een paar jaar wel anders zijn.
twitter:Audi__Sport twitterde op donderdag 12-06-2014 om 01:17:04 Marc Gené will replace Loïc Duval at the wheel of the No. 1 Audi #R18 #LM24 @FIAWEC @24hoursoflemans reageer retweet
Dat riep ik vorig jaar dus ook al, dat het LMP1 klassement tegenwoordig de Pinnacle of motorsport is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
. Alsof ik dat allemaal niet weet. Feit is, veeeeeeeeel meer restricties. De echte innovatie is hier, dit weekend.
Vroeger wilde Audi geen dakje op de auto, maar met de recente serie crashes zullen ze er nu maar wat blij mee zijn...quote:
Van dat dak was ook niet veel meer over...quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Vroeger wilde Audi geen dakje op de auto, maar met de recente serie crashes zullen ze er nu maar wat blij mee zijn...
Het is inderdaad maar goed dat ze weer naar coupé's zijn overgestapt. Sowieso ook veel mooier om naar te kijken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Vroeger wilde Audi geen dakje op de auto, maar met de recente serie crashes zullen ze er nu maar wat blij mee zijn...
Waar ik gisteren dus al voor vreesde: wegens een startverbod van de dokter.....quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:31 schreef Bluurgh het volgende:twitter:Audi__Sport twitterde op donderdag 12-06-2014 om 01:17:04 Marc Gené will replace Loïc Duval at the wheel of the No. 1 Audi #R18 #LM24 @FIAWEC @24hoursoflemans reageer retweet
quote:Craft-Bamboo forced to withdraw from 24 Hours of Le Mans
Le Mans - Craft-Bamboo Racing has withdrawn its #99 Aston Martin V8 Vantage GTE from the 2014 24 Hours of Le Mans, due to damage sustained in the first practice qualifying session late last night (11 June).
The driver of the car, Fernando Rees (BR), was taken to the medical centre following the incident, which occurred at Porsche Curves, and was discharged with bruising to his ankle.
“The impact with the barrier was at high speed, so the most important thing is that Fernando is okay,” commented Richard Coleman CEO of Craft-Bamboo Racing. “It is disappointing to have to withdraw from the race but the car cannot be fixed from here. Our mechanics worked relentlessly on the car throughout the night but it was impossible to restore it to the safety standards required for racing."
“We must now go forward and focus on the second half of the World Endurance Championship. We will not let this disrupt the incredibly positive start to the season and will continue to progress as a team going forward, with our sights set firmly on success."
Craft-Bamboo Racing
Schijnt dat daar nogal wat marbles liggen. Zal wel door het andere asfalt komen wat daar ligt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:57 schreef sasquatsch het volgende:
Die Porsche Curves eisen wel slachtoffers dit jaar. Al weer de vierde(?) die er daar af gaat.
De Porsche zet de snelste tijd, duidelijk in beeld en het duurt nog bijna een halve ronde voor ze het door hebben .quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:46 schreef Bluurgh het volgende:
Wel irritant dat die Eurosport2 kerels steeds door de teamradio heenlullen.
Dan moeten ze nog vier seconden sneller gaan, dat gaat denk ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:54 schreef Fir3fly het volgende:
De snelle tijden gaan komen nu. Snelste ronde ooit op Le Mans gaat zeker verbroken worden.
Best een kans op, als het donker wordt. En ze hebben volgens mij nog steeds geen vol gas gegeven.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:09 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog vier seconden sneller gaan, dat gaat denk ik niet gebeuren.
Dit is niet serieus hoop ik?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:54 schreef Fir3fly het volgende:
De snelle tijden gaan komen nu. Snelste ronde ooit op Le Mans gaat zeker verbroken worden.
Leuk, beetje werkeloos toekijken, omdat je auto nog steeds niet klaar is.quote:
Ik heb eerlijk gezegd ook niet zoveel vertrouwen in dit LMP1 project.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:40 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Leuk, beetje werkeloos toekijken, omdat je auto nog steeds niet klaar is.
Als Kolles zijn nieuwe F1 project ook zo aanpakt..
Erbij betrokken zijn als coureur is alsnog beter dan niets doen, lijkt me toch.....quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:40 schreef Ferry_76 het volgende:
Leuk, beetje werkeloos toekijken, omdat je auto nog steeds niet klaar is.
Die autohad dit jaar al aan het WEC en Le Mans mee zullen doen, maar ze blijven maar uitstellen. Volgens mij is er nog geen meter gereden met dat ding.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Erbij betrokken zijn als coureur is alsnog beter dan niets doen, lijkt me toch.....
Blij dat we morgen RTL 7 hebben...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Nelson en Peter blijven over hun tong vallen als ze het reglement willen uitleggen
Die heb ik synchroon naast het HD beeld lopen. Perfect .quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die heb ik synchroon naast het HD beeld lopen. Perfect .
Waarschijnlijk 13/14 juni.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef Geralt het volgende:
Welke datum is volgends jaar? Dan kan ik die vast vrij houden
dacht dat van Dam er niet bij was, maar Peter Baert in de plaats. Ze waren er in ieder geval mee aan het lachen tijdens de quali dat als ie dit jaar aanwezig was geweest ze hem in de een of attractie langs het reuzenrad hadden gezetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:05 schreef Breaker.Faker het volgende:
Eurosport doet dit jaar weer op locatie met onder andere Ronald van Dam weet niet wie de andere zijn.
Allebei geloof ik, samen met die Nelson Valkenburg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:53 schreef Sinister-D- het volgende:
dacht dat van Dam er niet bij was, maar Peter Baert in de plaats.
Of gewoon op de Engelse taal zetten. Digitaal is Eurosport tweetalig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Allebei geloof ik, samen met die Nelson Valkenburg.
Gelukkig is er nog RTL7.
Met de Eurosportplayer kom je er wel uitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of gewoon op de Engelse taal zetten. Digitaal is Eurosport tweetalig.
Jup, dan heb ik het verkeerd begrepen idd. Want Van Dam was er nu wel bij met de warming up.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Allebei geloof ik, samen met die Nelson Valkenburg.
Gelukkig is er nog RTL7.
Die ik op mijn mobiel kan kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:36 schreef Nattekat het volgende:
Wie heeft een fantastische lijst met must-have streams?
Device not supportedquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Gewoon www.Lemans-tv.com toch?
Zelf niet geprobeerd btw....
Gemist.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Ferrari heeft voor vanmiddag een pers-conferentie aangekondigd. Door de geruchten die er sinds de intro van de V6 Turbo in de F1, Di Montezemelo's uitspraken van de afgelopen maanden en zijn aanwezigheid op dit moment is er een vermoeden dat Ferrari een nieuw LMP1 project aankondigt. Of een nieuwe GTE-wagen, wat dan een beetje een domper zou zijn
LMP1 zou wel fantastisch zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Ferrari heeft voor vanmiddag een pers-conferentie aangekondigd. Door de geruchten die er sinds de intro van de V6 Turbo in de F1, Di Montezemelo's uitspraken van de afgelopen maanden en zijn aanwezigheid op dit moment is er een vermoeden dat Ferrari een nieuw LMP1 project aankondigt. Of een nieuwe GTE-wagen, wat dan een beetje een domper zou zijn
Het jaarlijkse dreigement om uit de F1 te stappen. Ik wordt daar een beetje moe van. Stop met F1 of hou op met zeiken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Ferrari heeft voor vanmiddag een pers-conferentie aangekondigd. Door de geruchten die er sinds de intro van de V6 Turbo in de F1, Di Montezemelo's uitspraken van de afgelopen maanden en zijn aanwezigheid op dit moment is er een vermoeden dat Ferrari een nieuw LMP1 project aankondigt. Of een nieuwe GTE-wagen, wat dan een beetje een domper zou zijn
Wait whut... Heeft Di Montezemelo een persconferentie georganiseert tijdens het Le Mans weekend om een dreigement te geven wat de F1 aangaat? Wat een faal dan weerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het jaarlijkse dreigement om uit de F1 te stappen. Ik wordt daar een beetje moe van. Stop met F1 of hou op met zeiken.
Er is geen persconferentie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wait whut... Heeft Di Montezemelo een persconferentie georganiseert tijdens het Le Mans weekend om een dreigement te geven wat de F1 aangaat? Wat een faal dan weer
We gaan de hele nacht "wachten op de dingen die komen gaan"quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:02 schreef Jigzoz het volgende:
Voorprogramma is begonnen bij RTL 7.
Ik erger me nu al aan die stem van
...Kalff, met zijn willekeurige...
pauzemomenten halverwege zinnen...
Jammer, maar helaas.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gaan de hele nacht "wachten op de dingen die komen gaan"
Radio Le Mans...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:02 schreef Jigzoz het volgende:
Voorprogramma is begonnen bij RTL 7.
Ik erger me nu al aan die stem van
...Kalff, met zijn willekeurige...
pauzemomenten halverwege zinnen...
Ach, het went wel weer. Ik moet er alleen even in komen.quote:
Ik bedoel streams zoals die Audi stream, live timing enzulksquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Gewoon www.Lemans-tv.com toch?
Zelf niet geprobeerd btw....
http://www.24h-lemans.com/live/enquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoel streams zoals die Audi stream, live timing enzulks
RLM is prachtig om op de achtergrond aan te hebben staan, alleen als ik naar de TV kijk heb ik ook liever gewoon commentaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ach, het went wel weer. Ik moet er alleen even in komen.
Ik kan me een A1GP-race herinneren waarbij de auto's van Nederland en Duitsland constant elkaar probeerden in te halen.
Kalff: "Een ontzettend leuk gevecht tussen Duitsland en Nederland. Net als vroeger eigenlijk."
Ik ook, zie duidelijk pixels.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een 720p tv, dus ik zie het verschil toch niet.
Het is nu al iets beter, maar toch niet helemaal perfect. Het is duidelijk niet 1080p.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Ik niet. XS4all heeft ook RTL7 in HD, maar ik zie geen verschil.
Bier om wakker te blijven?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ga voor Jupiler, Monster en loempia's.
Een overduidelijke overwinning voor Audi zal ik niet van uit gaan iig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:38 schreef Maver24 het volgende:
Ik schakel net pas in voor het eerst dit weekend. Zijn de Audi's niet zo snel meer zoals de afgelopen jaren
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:39 schreef heywoodu het volgende:
De Bleek dus gewoon samen met maar 1 teamgenoot?
Ik ga ook slapen, vermoed ik zomaar.quote:
Valt me weer op dat de Audi's amper minder Diesel meenemen, dan de anderen aan benzine. Terwijl ze toch echt flink zuiniger zijn dan de benzinewagens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:38 schreef Maver24 het volgende:
Ik schakel net pas in voor het eerst dit weekend. Zijn de Audi's niet zo snel meer zoals de afgelopen jaren
Heldhaftig inderdaad!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:39 schreef heywoodu het volgende:
De Bleek dus gewoon samen met maar 1 teamgenoot?
Ik ga gewoon op tijd slapen, zet dan gewoon een wekker om een uurtje of 5. Ik vecht liever niet tegen de slaap.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen, vermoed ik zomaar.
Mijn zoon en ik doen dat elk jaar hetzelfde: op de bank hangen en dan maar zien wanneer de luiken dichtgaan. We worden vanzelf wel weer wakker (als het goed is tenminste).
Ik ook niet hoor. Het gebeurt als het gebeurt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op tijd slapen, zet dan gewoon een wekker om een uurtje of 5. Ik vecht liever niet tegen de slaap.
Ik heb ook een bbq vanavondquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik doe al een paar jaar tussen 3 en 4 richting bed gaan, en dan iets voor 8 uur terug opstaan om de highlights van 8 uur te zien Benieuwd of me dat gaat lukken dit jaar, moet naar een verjaardag/bbq vandaag om 18.00, daar zal het bier ook wel rijkelijk gaan vloeien. Maar ik heb ze wel al gewaarschuwd dat ik de laptop meeneem om het racen te kijken
Wij vallen meestal om een uur of 23 al in slaap. Uur of 5:00 zijn we weer wakker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik doe al een paar jaar tussen 3 en 4 richting bed gaan, en dan iets voor 8 uur terug opstaan om de highlights van 8 uur te zien Benieuwd of me dat gaat lukken dit jaar, moet naar een verjaardag/bbq vandaag om 18.00, daar zal het bier ook wel rijkelijk gaan vloeien. Maar ik heb ze wel al gewaarschuwd dat ik de laptop meeneem om het racen te kijken
Rond middernacht is het hier juist het gezelligstquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wij vallen meestal om een uur of 23 al in slaap. Uur of 5:00 zijn we weer wakker.
Maar wij zijn maar met z'n tweeën en mijn zoon is pas 9.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rond middernacht is het hier juist het gezelligst
Daar hoef ik dan nog maar 9 jaar en 6 weken op te wachten om dat te kunnen doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar wij zijn maar met z'n tweeën en mijn zoon is pas 9.
Wel echt een tof vader-zoon-ding. Gewoon op de bank liggen, beetje ouwehoeren en dan maar lekker kijken.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daar hoef ik dan nog maar 9 jaar en 6 weken op te wachten om dat te kunnen doen
Juich niet te vroeg, niet alle jongetjes vinden het leuk hoor. Maar het opblijven dan weer wel...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daar hoef ik dan nog maar 9 jaar en 6 weken op te wachten om dat te kunnen doen
ninja-editterquote:
Wij begonnen hiermee toen hij 6 was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daar hoef ik dan nog maar 9 jaar en 6 weken op te wachten om dat te kunnen doen
Juist! Om dat laatste begint het juist!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:51 schreef Fer het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg, niet alle jongetjes vinden het leuk hoor. Maar het opblijven dan weer wel...
Met de juiste invloed wel, alleen opletten dat ie ver van FOK! blijftquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:51 schreef Fer het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg, niet alle jongetjes vinden het leuk hoor. Maar het opblijven dan weer wel...
fixed.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met de juiste invloed wel, alleen opletten dat ie ver van sommige users van FOK! blijft
Tjah, Alonso zou maar eens een topje van een gridbabe uitdoen.quote:
RTL7 doet idd een onderbreking voor Voetbal Internationalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Gaan ze het nou serieus onderbreken voor voetbal? Hoorde ik dat nou goed?
[ afbeelding ]
Het is dat ik toch niet kan kijken rond dat tijdstipquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
RTL7 doet idd een onderbreking voor Voetbal International
Ze gaan een race van 24 uur even 40 minuten onderbreken voor het WK voetbal ja. Sorry hoor, maar daar kan ik nou echt geen moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Gaan ze het nou serieus onderbreken voor voetbal? Hoorde ik dat nou goed?
[ afbeelding ]
Gedeeld met ES2quote:
Wat valt er te volgen dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik mis nu al de Twitter feed van afgelopen jaren
Heb wel dezelfde lijsten, maar die moet ik telkens vernieuwen
Nieuwtjes van teams en rijders. Veel achtergrond info op die manier.....quote:
#waar?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nieuwtjes van teams en rijders. Veel achtergrond info op die manier.....
https://twitter.com/baekdal24hours/lists/le-mans-newsquote:
quote:
why ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:15 schreef Nattekat het volgende:
2 tellen Eurosport en ik irriteer me er nu al aan
Commentaar, het is wat meer relevant maar ik irriteer me er gewoon aanquote:
@NoCommentNelson en @PeterBaertquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Commentaar, het is wat meer relevant maar ik irriteer me er gewoon aan
Had ik ook niet verwacht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:18 schreef Fir3fly het volgende:
Porsche valt me tegen, ze verliezen veel te veel in de snelle bochten.
Ze hebben zo te zien gewoon veel minder downforce dan Audi. Dat ding rent weg op het rechte stuk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht.
Ik had eigenlijk verwacht dat Porsche vol gas zou geven in de veronderstelling dat ze later in de race toch technische problemen krijgen en dus geen kans maken op de overwinning.
twitter:AhLovejoy twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 15:19:55 This is @jbleekemolen at the start - I'll try and get one at the end. Good luck buddy!! http://t.co/49NkmNe9Ub reageer retweet
Dat ding kan me niet hard genoeg falen.quote:
Hear, hear!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat ding kan me niet hard genoeg falen.
Handigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Trouwens: iemand nog een spotterguide nodig?
http://www.spotterguides.(...)6/LM14_v3_a3_pg1.jpg
http://www.spotterguides.(...)6/LM14_v4_a3_pg2.jpg
http://www.spotterguides.(...)6/LM14_v4_a3_pg3.jpg
Ik kijk wel naar het nummer dat erop staatquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Trouwens: iemand nog een spotterguide nodig?
http://www.spotterguides.(...)6/LM14_v3_a3_pg1.jpg
http://www.spotterguides.(...)6/LM14_v4_a3_pg2.jpg
http://www.spotterguides.(...)6/LM14_v4_a3_pg3.jpg
Mooi werk van Andy Blackmore elk jaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Trouwens: iemand nog een spotterguide nodig?
http://www.spotterguides.(...)6/LM14_v3_a3_pg1.jpg
http://www.spotterguides.(...)6/LM14_v4_a3_pg2.jpg
http://www.spotterguides.(...)6/LM14_v4_a3_pg3.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |