abonnement Unibet Coolblue
pi_141075651
Ik vind dat wel allemaal wel erg hard tegen Haase tekeer gaan. Hij is met topsport bezig en je ziet gewoon dat hij er alles aan doet om zo goed mogelijk te worden. Hij probeert alles in de strijd te gooien.
Elke partij die hij speelt, gaat om veel punten en geld die hij beide nodig heeft. Mentaal kan je zien dat hij het niet altijd aankan, hij wil te graag.
Ik kan me dan voorstellen dat je dan niet wil spelen in Rosmalen, omdat je je zo aan de muziek ergert. Vooral als ze de hele tijd muziek spelen die niet in zijn smaak valt.
En dat publiek kan ook vervelend zijn (zie het Rotterdam incident). Beter om er maar helemaal geen publiek bij te hebben ook.
Bedenk wel, we hebben het over topsport, om optimaal te presteren, hebben de topsporters zo min mogelijk afleidingen nodig.
  woensdag 18 juni 2014 @ 16:45:22 #27
408982 1239758715981
Mijn PIN is 4207
pi_141249660
TheBoodles twitterde op woensdag 18-06-2014 om 15:25:47 Two of the great tennis entertainers- on and off the court- revealing their secrets! @Kohlscribbler @robin_haase http://t.co/XdwVxH5sbf reageer retweet
"De truc is gewoon al vroeg in de wedstrijd je geduld te verliezen."
  donderdag 19 juni 2014 @ 14:31:24 #28
32015 suus21
Andre rocks!
pi_141286060
speelt haase helemaal niet op gras dit seizoen?
fijn!
pi_141286073
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 14:31 schreef suus21 het volgende:
speelt haase helemaal niet op gras dit seizoen?
Hij faalde in Halle
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_141286439
En hij speelt The Boodles momenteel.
Gisteren verloren van Raonic, later vandaag tegen Novak #goedejongens
  donderdag 19 juni 2014 @ 16:59:21 #31
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_141291343
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 17:49 schreef grrrrg het volgende:
Ik vind dat wel allemaal wel erg hard tegen Haase tekeer gaan. Hij is met topsport bezig en je ziet gewoon dat hij er alles aan doet om zo goed mogelijk te worden. Hij probeert alles in de strijd te gooien.
Elke partij die hij speelt, gaat om veel punten en geld die hij beide nodig heeft. Mentaal kan je zien dat hij het niet altijd aankan, hij wil te graag.
Ik kan me dan voorstellen dat je dan niet wil spelen in Rosmalen, omdat je je zo aan de muziek ergert. Vooral als ze de hele tijd muziek spelen die niet in zijn smaak valt.
En dat publiek kan ook vervelend zijn (zie het Rotterdam incident). Beter om er maar helemaal geen publiek bij te hebben ook.
Bedenk wel, we hebben het over topsport, om optimaal te presteren, hebben de topsporters zo min mogelijk afleidingen nodig.
Donder toch op. Topsporters kunnen hun sport op niveau beoefenen en er fulltime mee bezig zijn dankzij sponsoren en fans. Om dan je fans en sponsoren in eigen land te schofferen door de twee grote toernooien niet te spelen is respectloos en onvolwassen in mijn ogen....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_141291877
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Donder toch op. Topsporters kunnen hun sport op niveau beoefenen en er fulltime mee bezig zijn dankzij sponsoren en fans. Om dan je fans en sponsoren in eigen land te schofferen door de twee grote toernooien niet te spelen is respectloos en onvolwassen in mijn ogen....
Uiteindelijk, wel ja. Direct niet, want Haase krijgt gewoon betaalt van het prijzengeld en wat persoonlijk sponsorgeld, ik vind niet dat je als individuele tennisser per se verantwoordelijk bent om de sport "maximaal" te promoten om zo je individuele aandeel voor het wereldwijde tennisbudget te maximaliseren, of hoe je het ook voor ogen hebt.

Als je denkt veel meer kansen te hebben in Zuid Amerika dan in een sterk bezit toernooi op een nadelige ondergrond in eigen land (wat ik denk), dan is dat een prima keus. Als Robin een flink bedrag voor die Boodles krijgt (wat ik betwijfel, het geld zal wel naar de grote jongens gaan), mag je daar ook voor kiezen.

Ik denk alleen dat dat niet de afwegingen zijn, en dat de daadwerkelijke afwegingen inderdaad veel triester en minder volwassen zijn.
pi_141299105
Hij is in ieder geval professioneel aan het hosselen geweest;

Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_141463601
quote:
Robin Haase is the 2014 Champion of The Boodles
Oh, en ook nog even van Pospisil gewonnen

_O_
pi_141464021
Rooowbin helemaal in de zone tussen alle kakkers

  maandag 23 juni 2014 @ 20:31:57 #36
194695 franklop
Fran knock
pi_141464384
Haase zegt THANK YOU tegen de pers.

quote:
Robin Haase heeft maandag op Wimbledon na zijn gewonnen wedstrijd tegen Vasek Pospisil uitgehaald naar de Nederlandse media.

"Ik ben er klaar mee. Ik word meer dan tachtig procent van de keren verkeerd geciteerd in al die jaren dat ik actief ben als tennisser”, stelt de Hagenaar.

"Het gaat bij de media nooit meer om het spel, maar alleen om randzaken proberen te verzinnen om maar een mooi stuk te schrijven en mij af te kraken.”

Haase heeft na Roland Garros besloten een andere houding aan te gaan nemen tegenover de media.

"In Parijs ging het weer helemaal nergens over. Journalisten schreven alleen maar over die discussie met de scheidsrechter. In het buitenland zou geschreven worden dat het een blunder is van de scheidsrechter en bij mij ben ik altijd degene die door het lint gaat. Het gaat nergens over."

"Ik heb al een aantal keer geen interviews gegeven en nu geef ik gewoon korte saaie antwoorden waar niemand wat aan heeft. Dat is voor mij niet leuk en voor de pers niet leuk, maar het is niet anders.”

Pospisil
Haase wilde nog wel even ingaan op zijn knappe zege in vier sets tegen Pospisil. "Ik ben blij dat ik heb gewonnen. Het was goed genoeg gelukkig. Ik heb goed geserveerd en ik gaf hem weinig kansen. Die kreeg ik ook niet van hem. Ik kreeg er in de loop van de wedstrijd wel iets meer en die heb ik gepakt. Dat was het verschil vandaag.”

"Ik was het meest tevreden over het feit dat ik er constant in bleef hangen. Ik speelde niet heel super, dat kwam door zijn goed opslag, maar ik bleef op de juiste momenten rustig."

Simon
Haase treft in de tweede ronde de Fransman Gilles Simon. "Dat is een hele andere speler dan Pospisil. Hij serveert best wel goed, ook al zou je dat niet denken. Simon slaat heel vlak en wil de rally’s vanaf de baseline spelen."

"Het zal een moeilijke opgave worden om te winnen. Normaal staat hij geplaatst, maar nu niet. In dat opzicht is het een pittige ronde, zeker omdat ik net van iemand heb gewonnen die geplaatst is."

Het maakte Haase niet uit dat hij door zijn partij de wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Chili miste. "Dat is op dit moment totaal niet belangrijk voor me. Ik focus me op het tennis hier.”
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 23 juni 2014 @ 20:40:42 #37
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_141464840
Wat een smurf :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 00:01:28 #38
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_141475473
quote:
Normaal staat hij geplaatst, maar nu niet. In dat opzicht is het een pittige ronde, zeker omdat ik net van iemand heb gewonnen die geplaatst is."
Que?
pi_141475667
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:01 schreef Zelva het volgende:

[..]

Que?
Geplaatste spelers komen pas in de 3e ronde een geplaatste speler tegen. Haase heeft net gewonnen van een geplaatste speler en zou dus in de tweede ronde een relatief eenvoudige tegenstander verwachten. Nu treft hij echter iemand die dikwijls wel tot de geplaatste spelers hoort.
pi_141475745
Terechte analyse van Roowbin. Wel pech ja :(
Al was Popsipil wel een hele makkelijke loting voor een geplaatste speler _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_141475840
Ik had nog nooit van die Pospisil gehoord, is dat een jonge, opkomende speler?
pi_141475952
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik had nog nooit van die Pospisil gehoord, is dat een jonge, opkomende speler?
Ja. Jonge Canadees in het kielzog van Raonic. Wel prima speler, maar komt net terug van een blessure en raakt nog geen pepernoot sinds die terugkomst. Als Rooowbin ervan verloren had _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_141483174
In Dagblad de Limburger stond bovenstaand artikel ook, alleen wat uitgebreider. Daarin werd aangekaart dat een Haase nooit de status heeft gekregen zoals een Schalken, Sluiter of Verkerk. Gisteren schijnen er op de diverse sociale media negatieve berichten door nederlanders geplaatst te zijn over dat Haase maar moest verliezen. Vond hij ook vreemd.

Ik vind het maar een jankverhaal van Roowbin. Hij maakt het er zelf ook naar met z'n vreemde gedrag. Daarnaast heeft hij de koelbloedigheid van een schuwe wezel. Dat hij zich maar eens focust op z'n carriere ipv randzaken.

In hetzelfde ANP artikel stond ook dat Robin met gemak nog een aantal rondes door kon komen, zolang hij zichzelf maar in bedwang houdt :').!!!
U MAD?
pi_141487457
Tsjah, het zat er aan te komen, ik heb dit artikel erover gelezen:
http://www.nusport.nl/ten(...)derlandse-media.html

Ik hoop maar dat de media hun fout nu in zullen zien en alleen maar positief over Haase zullen berichten en stoppen om hem verkeerd te citeren, thank you, thank you, THANK YOU!!

Hij heeft al zoveel voor het Nederlandse tennis betekent en ik ben ervan overtuigd dat hij nog veel meer zal betekenen voor het Nederlandse tennis.
Een 3e ronde in een grand slam toernooi, een halve finale in een zandbak ergens in Zuid-Amerika, het kan niet op.
pi_141495111
http://foxsports.nl/video(...)at-nergens-over.html

Hier de persco. Weet niet of iedereen het kan zien bij Fox.
pi_141498282
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)at-nergens-over.html

Hier de persco. Weet niet of iedereen het kan zien bij Fox.
Ok, even serieus van mijn kant. Het interview is wel duidelijk. Haase weer superchagrijnig aan het doen, weer slechte reclame voor hem.
Aardig van Paul Haarhuis hoe hij Haase nog probeert te verdedigen, maar ook hij kan die woede-uitbarsting op Roland Garros niet verklaren. Als een wedstrijd spannend is, kan dit soort voorvallen net het verschil maken. Die uitbarstingen van Haase zitten hem wat dat betreft echt in de weg.
Hij zou een mental coach of zoiets moeten inschakelen om beter met de spanning om te gaan.
Ik ben echt bang dat hij het nog een keer helemaal gaat verliezen tijdens het wedstrijd en dan kan het zijn carriere echt ernstig schaden.
pi_141511744
Een fucking kringgesprek van Haase met de NL pers.

Afgesproken is dat Haase vanaf heden na elke wedstrijd een blowjob krijgt van het vrouwelijk journaille waarbij ondertussen de overige aanwezige pers in koor uitspreekt hoe fantastisch Haase zich ontwikkelt.

HAASE LEGT 'RUZIE' BIJ MET PERS
http://foxsports.nl/video(...)ie-bij-met-pers.html

[ Bericht 4% gewijzigd door TennispeRFect op 24-06-2014 22:44:44 ]
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_141512641
Hij maakt het alleen maar kanslozer _O-
pi_141513426
Ik snap Robin wel eigenlijk :+
pi_141515872
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:31 schreef franklop het volgende:
Haase zegt THANK YOU tegen de pers.

[..]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')