abonnement Unibet Coolblue
pi_140910426




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.







Mei 2014 - Khaleesi ©



De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 10-06-2014 14:50:19 ]
Ja doei.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:38:24 #2
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140910459
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:38:34 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140910464
Bazentitel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_140910497
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:31 schreef tralalala het volgende:
Dit gifje kan niet vaak genoeg gepost worden

[ afbeelding ]

_O_
Echt he? _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140910498
Lord friendzone is dan ook wel een naaizak... mag blij zijn dat ie blijft leven.
pi_140910507
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:31 schreef tralalala het volgende:
Dit gifje kan niet vaak genoeg gepost worden

[ afbeelding ]

_O_
Epic idd.

Wist niet wat ik moest verwachten , maar dat zag er bruut uit :D
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140910556
Goeden TT
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_140910607
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:39 schreef muhahaha het volgende:
Lord friendzone is dan ook wel een naaizak... mag blij zijn dat ie blijft leven.
Hoe dan? Hij kreeg een opdracht, voerde die uit, maar koos uiteindelijk toch voor Dany.

Hij kon het op geen betere manier doen dan hij nu heeft gedaan. Ja, misschien eerder stoppen met informatie doorspelen, maar verder heeft hij duidelijk een kant gekozen en haar al die tijd goed bijgestaan. Ik snap heel goed dat Dany zich verraden voelt, maar er is eigenlijk geen 'slechte' persoon in deze situatie als je het mij vraagt.
pi_140910633
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe dan? Hij kreeg een opdracht, voerde die uit, maar koos uiteindelijk toch voor Dany.

Hij kon het op geen betere manier doen dan hij nu heeft gedaan. Ja, misschien eerder stoppen met informatie doorspelen, maar verder heeft hij duidelijk een kant gekozen en haar al die tijd goed bijgestaan. Ik snap heel goed dat Dany zich verraden voelt. Er is eigenlijk geen 'slechte' persoon in deze situatie, imo.
Zelf open kaart spelen toen hij besloot voor haar te kiezen. Nu moest ze erachter gekomen, dubbel genaaid.
pi_140910720
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe dan? Hij kreeg een opdracht, voerde die uit, maar koos uiteindelijk toch voor Dany.

Hij kon het op geen betere manier doen dan hij nu heeft gedaan. Ja, misschien eerder stoppen met informatie doorspelen, maar verder heeft hij duidelijk een kant gekozen en haar al die tijd goed bijgestaan. Ik snap heel goed dat Dany zich verraden voelt, maar er is eigenlijk geen 'slechte' persoon in deze situatie als je het mij vraagt.
Misschien dat ze dat zelf ook wel weet, maar haar machtspositie in gevaar brengt als ze eventuele persoonlijke gevoelens (van vriendschap uiteraard... :') ) mengt met 'zaken'. Door hem zo te verbannen blijft hij iig wel in leven, maar houdt ze haar machtspositie. Als ze hem meteen had vergeven lijkt ze zwak.
Ja doei.
pi_140910726
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:39 schreef Altron het volgende:

[..]

Epic idd.

Wist niet wat ik moest verwachten , maar dat zag er bruut uit :D
Best kut als je dat ding op je af ziet komen, je kunt geen kant op :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140910727
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zelf open kaart spelen toen hij besloot voor haar te kiezen. Nu moest ze erachter gekomen, dubbel genaaid.
En dan denk je dat ze hem niet had weggestuurd? Ik snap wel dat hij het verborgen hield. Die royal pardon kwam ook enigszins uit het niets. Sterker nog, die had hij al eerder ontvangen en niks mee gedaan als ik het me goed herinner?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:45:45 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140910748
Naja, uiteindelijk heeft Hij alleen zichzelf dubbel hard genaaid maar hoe dan ook zou Dany niet heel vergevingsgezind zijn geweest als hij het zelf had opgebiecht, nu kon hij zich nog iets langer in het licht dat Dany heet kunnen laven dan wanneer hij het meteen had toegegeven.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_140910779
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:45 schreef jogy het volgende:
Naja, uiteindelijk heeft Hij alleen zichzelf dubbel hard genaaid maar hoe dan ook zou Dany niet heel vergevingsgezind zijn geweest als hij het zelf had opgebiecht, nu kon hij zich nog iets langer in het licht dat Dany heet laven dan wanneer hij het meteen had toegegeven.
Maar daarbij ook zichzelf bewijzen als waardevol raadgever en vriend.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:47:19 #15
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_140910799
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_140910846
quote:
Ooooh die zocht ik al.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:50:29 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140910905
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar daarbij ook zichzelf bewijzen als waardevol raadgever en vriend.
Dat heeft ie gedaan ja. Of eerlijk toegeven toen hij het besluit gemaakt had en weggestuurd worden (of erger) en anders geheim houden maar wel zichzelf bewijzen als loyale en goede raadgever en dat ze er zelf achter komt.

Hij heeft optie twee gekozen en of optie één nou beter was zullen we nooit te weten komen :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_140911003
quote:
Ook tof dat het intronummer erin verwerkt is. En Tormund (de berenneuker!) die een ongelooflijke baas is.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:55:54 #19
27648 Weakling
available in strong mint
pi_140911112
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef muhahaha het volgende:
Zelf open kaart spelen toen hij besloot voor haar te kiezen. Nu moest ze erachter gekomen, dubbel genaaid.
Plottwitst: Dany wist het al lang en stuurt nu zogenaamd Lord Friendzone boos weg, maar in werkelijkheid om voor haar in Westeros te gaan spioneren.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140911149
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:55 schreef Weakling het volgende:

[..]

Plottwitst: Dany wist het al lang en stuurt nu zogenaamd Lord Friendzone boos weg, maar in werkelijkheid om voor haar in Westeros te gaan spioneren.
Ja, dat dus. Dat wilde ik nog toevoegen.... Hoe komen ze anders aan dat pardon? Het lijkt wel geplanned.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Misschien dat ze dat zelf ook wel weet, maar haar machtspositie in gevaar brengt als ze eventuele persoonlijke gevoelens (van vriendschap uiteraard... :') ) mengt met 'zaken'. Door hem zo te verbannen blijft hij iig wel in leven, maar houdt ze haar machtspositie. Als ze hem meteen had vergeven lijkt ze zwak.
Ja doei.
pi_140911235
Ik zie dat deze verhaallijn niet aangepast is in de OP (mbt Ramsay Snow/Bolton)

Zou iemand dat nog ff willen doen?

"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_140911252
Op seizoen 1 na en met seizoen 3 er dan wel snel achteraan, vind ik dit juist het beste seizoen tot nu toe denk ik (maakt me in dat opzicht ook nog maar weinig uit wat er in de laatste aflevering gebeurt?) :Y

Veel van de kritiek (nee, geldt ook weer niet voor álle kritiek) snap ik ook niet (echt). Krijg een beetje het idee dat sommige mensen hier "het met deze serie gewoon wel gezien hebben nu"... dat dat wellicht meer het probleem is...

Nou ja, ík vind dit in ieder geval een ge-wel-dig seizoen (vooral de laatste afleveringen), waar ik het grootste gedeelte van seizoen 2 (inclusief die battle) juist niet zo denderend vond. Tuurlijk waren er ook wel wat minpuntjes (imo kan dat ook gewoon niet anders in zo'n mega uit de kluiten gewassen serie zoals dit), maar die werden mijns inziens ruimschoots gecompenseerd. Mijn god hé, hoeveel spectaculaire dingen zijn er dit seizoen al wel niet gebeurd? Maar ook in de kleinere dingen, de dialogen enzo, vind ik dit seizoen toch weer erg sterk.

Een groot algemeen minpunt blijft voor mij dat er té veel personages en verhaallijnen zijn, waardoor je steeds allemaal van die veels te korte scènes krijgt. Wat dat aangaat vind ik zo'n aflevering als de laatste echt een enorme verademing! Helaas kunnen die vele korte scènes in deze serie -over de hele linie bekeken- nou éénmaal niet vermeden worden, dus heb dat onderhand wel een beetje geaccepteerd (blijft wel een reden waarom deze serie nooit in mijn "serie top 5 aller tijden" ofzo zal belanden).

Hoogtepunt van deze aflevering: de scythe! Verder vond ik, tot mijn grote verbazing, Alliser dé baas van deze episode. Tot nu toe vond ik hem altijd :r , deze aflevering vond ik hem echt geweldig! :o Ook Jon en Sam vond ik weer O+ en die reuzen vond ik ook echt vet. Ik vind het jammer dat Ygritte dood is (vond het een leuk karakter) en vond dat ook wel een tragisch momentje, maar had dat al wel een beetje verwacht en was ook weer niet zó gehecht aan haar/haar relatie met Jon. Geen echt traantje daar, wel eentje voor het groepje met Jon Snow´s maatjes. Eerst dat moedige "scanderen" en dan dat "they held the gate" van Jon. Dat deed me toch wel wat.
Ik ben benieuwd wat er met Tormund gaat gebeuren.

Al met al heb ik Tyrion, toch mijn grote favoriet, zowaar geen seconde gemist :@

De aflevering daarvoor vond ik ook echt super (het Oberyn-gedeelte natuurlijk, maar de rest net zo goed... inclusief Missandei-Grey Worm... dat vond ik op een tragisch-romantische manier echt heel lief O+ )!

Anyway, ben benieuwd naar de allerlaatste aflevering (en helemaal naar hoe het Tyrion zal vergaan natuurlijk), maar heb in principe mijn portie "epicness" al wel gehad _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 10-06-2014 13:40:46 ]
Tails tell tales
pi_140911294
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dan denk je dat ze hem niet had weggestuurd? Ik snap wel dat hij het verborgen hield. Die royal pardon kwam ook enigszins uit het niets. Sterker nog, die had hij al eerder ontvangen en niks mee gedaan als ik het me goed herinner?
Hij had hem gehad ja, snap ook niet waar die ineens vandaan kwam ... Ik kan me niemand bedenken die Jorah weg zou willen hebben.
pi_140911357
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:55 schreef Weakling het volgende:

[..]

Plottwitst: Dany wist het al lang en stuurt nu zogenaamd Lord Friendzone boos weg, maar in werkelijkheid om voor haar in Westeros te gaan spioneren.
Dat is wel ver gezocht en waarom op die manier :o :o
Vertrouwd ze haar andere volgelingen niet?
pi_140911361
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat dus. Dat wilde ik nog toevoegen.... Hoe komen ze anders aan dat pardon? Het lijkt wel geplanned.

[..]

Dat pardon was door Tywin gestuurd naar Barristan, een typische Tywin-actie weer die wel weet hoe je oorlogen wint.
pi_140911393
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:01 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Dat pardon was door Tywin gestuurd naar Barristan, een typische Tywin-actie weer die wel weet hoe je oorlogen wint.
Lijkt me meer voor de hand liggend ja, in 1 van de scenes laat hij iemand toch pen en papier pakken?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 13:03:33 #27
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140911441
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Lijkt me meer voor de hand liggend ja, in 1 van de scenes laat hij iemand toch pen en papier pakken?
Tywin is constant bezig met brieven schrijven. ;)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 10 juni 2014 @ 13:05:23 #28
27648 Weakling
available in strong mint
pi_140911517
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:01 schreef muhahaha het volgende:
Dat is wel ver gezocht en waarom op die manier :o :o
Vertrouwd ze haar andere volgelingen niet?
Het zou me niks verbazen als ze werkelijk niemand anders vertrouwd. Okay, waarom ze dan nog Jorah wel zou vertrouwen is ook lastig. Tenzij ie al helemaal in het begin ooit aan haar opgebiecht heeft dat ie als spion naar haar gezonden was en ze samen bepaald hebben welke info er mocht lekken al die tijd naar Westeros. Vergezocht? Jazeker, maar ach, vind ik weleens leuk.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140911521
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Tywin is constant bezig met brieven schrijven. ;)
Pengevechten. :7
pi_140911544
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Tywin is constant bezig met brieven schrijven. ;)
En Cersei met verscheuren.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_140911594
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Lijkt me meer voor de hand liggend ja, in 1 van de scenes laat hij iemand toch pen en papier pakken?
Klopt, volgens mij zei hij zelfs dat hij 't ging ondertekenen met Baratheon.
Nadat ze tijdens de council erachter kwamen dat Dany met een heel leger onderweg was. Zoiets dacht ik mij te herinneren iig.
Gewoon normaal doen ja.
pi_140911698
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:07 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Klopt, volgens mij zei hij zelfs dat hij 't ging ondertekenen met Baratheon.
Nadat ze tijdens de council erachter kwamen dat Dany met een heel leger onderweg was. Zoiets dacht ik mij te herinneren iig.
Hm dat van Baratheon staat mij niet bij ...
pi_140911726
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm dat van Baratheon staat mij niet bij ...
Meh, mij wel heel lichtjes. Maar nu ga ik twijfelen :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_140911853
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm dat van Baratheon staat mij niet bij ...
Mij eigenlijk ook niet. :@
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_140911906
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:12 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Mij eigenlijk ook niet. :@
Ik probeer het op te zoeken, heel voorzichtig, want dadelijk lees ik weer iets wat ik nog niet had mogen lezen :')

Edit:
Nou volgens mij zit ik dingen door elkaar te halen oid, want volgens deze site is het geschreven door Robert.

http://whatculture.com/tv(...)mountain-viper.php/8

[ Bericht 16% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 10-06-2014 13:19:31 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_140912064
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Best kut als je dat ding op je af ziet komen, je kunt geen kant op :P
Idd :)

Wat denk je van die Giant met z'n Pijl(Speer) en boog :o
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140912258
En godver, ik lees weer eens een spoiler. Ik leer het ook echt nooit. :'(
Gewoon normaal doen ja.
pi_140912271
Alliser 8-)
Pyp/Grenn :'(
Jown Sneu :7
Thormund _O_
Ygritte ;(
Conscience do cost.
pi_140912383
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:17 schreef Altron het volgende:

[..]

Idd :)

Wat denk je van die Giant met z'n Pijl(Speer) en boog :o
Ja _O_ Die dude links als die gozer gespiesd en al vlak naast hem land :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140912411
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
En godver, ik lees weer eens een spoiler. Ik leer het ook echt nooit. :'(
Whehehe :') Waar zoek je dan eigenlijk precies? Voldoende sites die geen spoilermateriaal bevatten toch?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140912541
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik probeer het op te zoeken, heel voorzichtig, want dadelijk lees ik weer iets wat ik nog niet had mogen lezen :')

Edit:
Nou volgens mij zit ik dingen door elkaar te halen oid, want volgens deze site is het geschreven door Robert.

http://whatculture.com/tv(...)mountain-viper.php/8
Het kan zijn dat de brief geschreven is door Tywin. Het kan ook zijn dat het een late brief is van Robert. Ik denk niet dat uit de serie af te leiden is wat het nu precies was.

Als het een brief is van Robert, dan is het een flaw van de writers. (uitleg hier rond in artikel).

[ Bericht 3% gewijzigd door Khaleesi op 10-06-2014 13:36:13 ]
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_140912548
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whehehe :') Waar zoek je dan eigenlijk precies? Voldoende sites die geen spoilermateriaal bevatten toch?
Nouja ik google op wat ik wil weten 'did tywin sign the letter to khaleesi as baratheon' en dan krijg je dus websites. Maar kan ook net zo goed een speculatie zijn van iemand op een forum wat ik las, ik heb snel weggeklikt iig. :'(
Gewoon normaal doen ja.
pi_140912772
Jorah krijgt in seizoen 1 al een pardon, maar verteld dit niet omdat hij weet dat Dany misschien tegen hem keert. Tywin komt erachter dat Jorah daar nog steeds zit, dat ie al een pardon heeft gehad maar toch gebleven is. Ook weet hij dat Barristan er nu zit en ziet het gevaar in van deze twee ervaren ridders als raadgevers. Tywin weet ook dat als hij een pardon in naam van de koning stuurt naar Barristan dat deze snel de connectie zal maken en erachter komen dat Jorah een spion was en zodoende onenigheid creëren in het kamp Dany.
pi_140912951
Dit was het eerste gevecht in GoT wat ik, hoewel het nog steeds wel klein in opzet was, echt fantastisch uitgevoerd vond! _O_ Normaal ben ik eigenlijk ook iets meer van de dialogen, dan van rauwe actie, maar ik vond dit al met al toch wel één van de beste GoT-afleveringen ooit. :Y
Tails tell tales
pi_140913046
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:30 schreef JackHerrer het volgende:
Jorah krijgt in seizoen 1 al een pardon, maar verteld dit niet omdat hij weet dat Dany misschien tegen hem keert. Tywin komt erachter dat Jorah daar nog steeds zit, dat ie al een pardon heeft gehad maar toch gebleven is. Ook weet hij dat Barristan er nu zit en ziet het gevaar in van deze twee ervaren ridders als raadgevers. Tywin weet ook dat als hij een pardon in naam van de koning stuurt naar Barristan dat deze snel de connectie zal maken en erachter komen dat Jorah een spion was en zodoende onenigheid creëren in het kamp Dany.
Dus toch geschreven door Tywin en ondertekend als Robert.
Gewoon normaal doen ja.
pi_140913054
Ik vond m ook erg spannend hoor. Maar misschien ben ik wel gewoon snel tevreden oid.
Tralalalaaa
pi_140913082
Dat de brief afkomstig is van Tywin, is een mooie theorie, en ik wil hem graag aannemen. Of die brief ook zo snel van KL naar Meereen kan reizen is een tweede.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_140913211
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nouja ik google op wat ik wil weten 'did tywin sign the letter to khaleesi as baratheon' en dan krijg je dus websites. Maar kan ook net zo goed een speculatie zijn van iemand op een forum wat ik las, ik heb snel weggeklikt iig. :'(
Whehehe :') Volgens mij is 99% van wat je vind op het web speculatie trouwens....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140913273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:36 schreef Khaleesi het volgende:
Dat de brief afkomstig is van Tywin, is een mooie theorie, en ik wil hem graag aannemen. Of die brief ook zo snel van KL naar Meereen kan reizen is een tweede.
Ik meen mij te herinneren dat dit in het begin van dit seizoen was. Daar zitten toch weken tussen dan? Tussen bijvoorbeeld episode 1 en 9?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whehehe :') Volgens mij is 99% van wat je vind op het web speculatie trouwens....
Gelukkig pfff. Haha.
Gewoon normaal doen ja.
pi_140913308
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik meen mij te herinneren dat dit in het begin van dit seizoen was. Daar zitten toch weken tussen dan? Tussen bijvoorbeeld episode 1 en 9?
Was het al zo vroeg in het seizoen? Dan wil ik het wel geloven ja. :Y
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')