abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 juli 2014 @ 14:57:19 #251
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_142241620
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:49 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

Wat een domme vergelijking. En je moet het ook helemaal zelf weten. Maar mijn advies... koop m met kinect.
Dat is helemaal geen domme vergelijking. Er zijn genoeg modellen met dezelfde specificaties, wanneer je overgaat tot het aanschaffen van een hdtv, van een bepaalt merk. Maar met de mogelijkheid om wel of niet extra te betalen voor ''apps'', dat je zelden gebruikt. Voor de één een toevoeging maar voor de ander niet. Dat jij dat niet begrijpt is toch echt een gegeven waarin je jezelf te rade moet gaan. Jou argument daarentegen is wel dom, mede omdat je het niet beargumenteerd. Is het nu echt zo moeilijk om te begrijpen dat er mensen zijn die geen behoefte hebben aan voice commands. Het voegt niets toe aan het gamen op zich. De game ervaring zal er niet anders door worden, de graphics zullen daardoor niet veranderen, je zult geen nieuwe game erdoor krijgen wanneer je gebruikt maakt van de Kinect. Microsoft ziet dit ook in door een bundel aan te bieden zonder Kinect, voor de mensen die daar geen behoefte aan hebben. Als er niet veel vraag ervoor zou zijn geweest (ook mede vanwege de prijs) dan had Microsoft als bedrijf zijnde dit nooit overwogen.

[ Bericht 4% gewijzigd door MisterJ.Lo op 13-07-2014 15:08:26 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:01:17 #252
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_142241753
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:57 schreef Diamond3d het volgende:
Mooie discussie. Ik kom namelijk in dit topic om te vragen wat beter is: Xbox One of PS4 (Wellicht een beetje naïef om dat in een xbox topic te vragen maar toch..) En daar komtie: De xbox MET kinect of ZONDER kinect?

Kinect boeit me namelijk niet, vooralsnog... ik hoef geen apparatuur aan te sturen met me stem en ik speel al helemaal geen kinect spellen ivm gebrek aan ruimte. Verder nog redenen om een kinect erbij te kopen?

En waarom een xbox kopen ipv ps4? Ik lees overal dat de ps krachtiger is en meer games afspeelt op 1080/60fps.
Ik zou naar de exclusives kijken en wat eventueel je vrienden hebben en die gewoon kopen.
pi_142241849
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 1
5:01
schreef LitmanenAFCA het volgende:


[..]

Ik zou naar de exclusives kijken en wat eventueel je vrienden hebben en die gewoon kopen.
Ja, die twijfelen ook allen nog :)

Controller vind ik ook belangrijk, beiden liggen lekker in de hand. Ik wil weten hoe je handen voelen als je een x aantal uur achter elkaar hebt gegamed.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:59:21 #254
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_142243798
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:03 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Ja, die twijfelen ook allen nog :)

Controller vind ik ook belangrijk, beiden liggen lekker in de hand. Ik wil weten hoe je handen voelen als je een x aantal uur achter elkaar hebt gegamed.
X1 >>> PS4 bigtime
pi_142244509
Als ik nu een Xbox One zou kopen zou ik geen Kinect nemen.
pi_142245147
Ik heb een paar maand geleden een xbox one gekocht met titanfall. Kinect boeit mij geen ene fuck. Wel geprobeerd, maar voor mij is het gewoon net niet. De fokkers die zo fel lopen te verkondigen dat je alles eruit moet halen....bla bla bla als je het mij vraagt. Ik geniet van exclusives en de fijne controller van de xbox.
Naar mijn mening kan je dus prima een xbox zonder kinect kopen. Voorkeur,mening en verwachtingen zijn voor velen anders, accepteer dat nou maar.
pi_142245757
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens vandaag bij de Intertoys de Xbox one inclusief Forza 5 en Fifa 15 te reserveren voor ¤360. Een zeer goede deal. Aangezien ik toch niet de camera op de Xbox One ga gebruiken deze maar gereserveerd. Heb al een PS4 maar deze komt erbij.

http://www.intertoys.nl/games/xbox-one/spelcomputers?ici=br+gxone
Heb hem gereserveerd. Oftewel krijg een week van te voren een link om de bestelling te doen. Geloof echter nooit dat je hem dan voor 359- kan bestellen/kopen. De 10% korting aktie is alleen vandaag... 399- met 2 spellen is natuurlijk ook een mooie prijs maar deze bundel komt volgens mij overal, niet alleen bij intertoys.
  zondag 13 juli 2014 @ 18:03:13 #258
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_142247912
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:59 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Heb hem gereserveerd. Oftewel krijg een week van te voren een link om de bestelling te doen. Geloof echter nooit dat je hem dan voor 359- kan bestellen/kopen. De 10% korting aktie is alleen vandaag... 399- met 2 spellen is natuurlijk ook een mooie prijs maar deze bundel komt volgens mij overal, niet alleen bij intertoys.
De aanbieding geldt ook op het reserveren van een Xbox One bundel editie. Daarnaast is er sprake is van aanbod en aanvaarding, de overeenkomst is gewoon rechtsgeldig. Ze zijn verplicht om de bundel wanneer deze verkrijgbaar is te leveren. Op de website kun je ook niet uit opmaken dat het om een fout gaat.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_142252232
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 18:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

De aanbieding geldt ook op het reserveren van een Xbox One bundel editie. Daarnaast is er sprake is van aanbod en aanvaarding, de overeenkomst is gewoon rechtsgeldig. Ze zijn verplicht om de bundel wanneer deze verkrijgbaar is te leveren. Op de website kun je ook niet uit opmaken dat het om een fout gaat.
We gaan het meemaken zodra ik de link krijg.
pi_142253017
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen domme vergelijking. Er zijn genoeg modellen met dezelfde specificaties, wanneer je overgaat tot het aanschaffen van een hdtv, van een bepaalt merk. Maar met de mogelijkheid om wel of niet extra te betalen voor ''apps'', dat je zelden gebruikt. Voor de één een toevoeging maar voor de ander niet. Dat jij dat niet begrijpt is toch echt een gegeven waarin je jezelf te rade moet gaan. Jou argument daarentegen is wel dom, mede omdat je het niet beargumenteerd. Is het nu echt zo moeilijk om te begrijpen dat er mensen zijn die geen behoefte hebben aan voice commands. Het voegt niets toe aan het gamen op zich. De game ervaring zal er niet anders door worden, de graphics zullen daardoor niet veranderen, je zult geen nieuwe game erdoor krijgen wanneer je gebruikt maakt van de Kinect. Microsoft ziet dit ook in door een bundel aan te bieden zonder Kinect, voor de mensen die daar geen behoefte aan hebben. Als er niet veel vraag ervoor zou zijn geweest (ook mede vanwege de prijs) dan had Microsoft als bedrijf zijnde dit nooit overwogen.
Mijn argument is dom omdat ik het niet beargumenteer... klinkt logisch.

Het was ook geen argument maar een aanbeveling. Het zal mij echt aan de kont roesten of jij nou wel of niet een Kinect aanschaft, maar zoals al eerder vermeld.... jij hebt nog nooit met de xbox one gespeeld, en LitmanenAFCA en ik wel. We zeggen alleen maar dat de kinect een grote meerwaarde heeft en helemaal voor die paar tientjes. Maar daar hoef jij zeker niet wat op uit te doen, tis je eigen geld.

Ps: de game ervaring veranderd wel degelijk. Klein voorbeeld: bij fifa kun je met je stem het systeem en tactieken aanpassen en wissels toepassen zonder de hele tijd op pauze te drukken.
  zondag 13 juli 2014 @ 23:55:21 #261
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_142267568
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 20:08 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

Mijn argument is dom omdat ik het niet beargumenteer... klinkt logisch.

Het was ook geen argument maar een aanbeveling. Het zal mij echt aan de kont roesten of jij nou wel of niet een Kinect aanschaft, maar zoals al eerder vermeld.... jij hebt nog nooit met de xbox one gespeeld, en LitmanenAFCA en ik wel. We zeggen alleen maar dat de kinect een grote meerwaarde heeft en helemaal voor die paar tientjes. Maar daar hoef jij zeker niet wat op uit te doen, tis je eigen geld.

Ps: de game ervaring veranderd wel degelijk. Klein voorbeeld: bij fifa kun je met je stem het systeem en tactieken aanpassen en wissels toepassen zonder de hele tijd op pauze te drukken.
Bovendien voor dat beetje extra kun je hem beter nu erbij nemen. Het heeft gewoon ontzettend veel potentie en ze gaan er echt nog veel uithalen gok ik zo.
  maandag 14 juli 2014 @ 00:33:45 #262
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_142269269
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 20:08 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

Mijn argument is dom omdat ik het niet beargumenteer... klinkt logisch.

Het was ook geen argument maar een aanbeveling. Het zal mij echt aan de kont roesten of jij nou wel of niet een Kinect aanschaft, maar zoals al eerder vermeld.... jij hebt nog nooit met de xbox one gespeeld, en LitmanenAFCA en ik wel. We zeggen alleen maar dat de kinect een grote meerwaarde heeft en helemaal voor die paar tientjes. Maar daar hoef jij zeker niet wat op uit te doen, tis je eigen geld.

Ps: de game ervaring veranderd wel degelijk. Klein voorbeeld: bij fifa kun je met je stem het systeem en tactieken aanpassen en wissels toepassen zonder de hele tijd op pauze te drukken.
Begrijpend lezen is niet je sterkste eigenschap zo te zien. Ik had het voornamelijk over je opmerking dat iemand geen mening zou mogen vormen omdat hij het product niet in bezit heeft. Wat natuurlijk ridicuul is. Je ergens in verdiepen, reviews lezen, informatie opzoeken, is al voldoende om tot een conclusie te komen. Maar als jij eerst dingen koopt voordat jij je ergens in verdiept dan is dat typerend te noemen.

Daarnaast staat er duidelijk vermeldt dat Kinect voor mensen een toegevoegde waarde kan hebben, maar niet voor iedereen. Overigens is iets stellen zonder een degelijke formulering inhoudsloos en vergeet je voor het gemakshalve het woord ''mede'' dat in de context vermeldt staat.

Als derde is het veranderen van de opstelling met je stem geen noemenswaardige feature. Je zou het eerder als comfort kunnen zien voor mensen die te lui zijn om hun controller te gebruiken. Maar niet iets dat als ''selling point'' de ervaring tijdens het gamen verandert. En zoals al meer mensen al opgemerkt is in dit topic, je mag best verknocht zijn op je Kinect maar niet iedereen is diezelfde mening toegedaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 14-07-2014 00:38:46 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 14 juli 2014 @ 00:40:14 #263
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_142269519
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:43 schreef zoz het volgende:
Ik heb een paar maand geleden een xbox one gekocht met titanfall. Kinect boeit mij geen ene fuck. Wel geprobeerd, maar voor mij is het gewoon net niet. De fokkers die zo fel lopen te verkondigen dat je alles eruit moet halen....bla bla bla als je het mij vraagt. Ik geniet van exclusives en de fijne controller van de xbox.
Naar mijn mening kan je dus prima een xbox zonder kinect kopen. Voorkeur,mening en verwachtingen zijn voor velen anders, accepteer dat nou maar.
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:21 schreef Gramulanion het volgende:
Als ik nu een Xbox One zou kopen zou ik geen Kinect nemen.
Mee eens.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 14 juli 2014 @ 02:27:43 #264
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_142271817
Die kinect kan je toch ook gewoon later er bij kopen als je dat zou willen?
pi_142271915
Ga m ook scoren zonder Kinect hoor lijkt me niks zo'n camera die constant je woonkamer in staat te gluren ongeacht of die écht serieus waar daadwerkelijk 100% zeker uitgeschakeld is als je m niet gebruikt.
blablablabla
pi_142271981
Daarbij is de meerprijs toch niet een paar tientjes maar 100 euro?
blablablabla
  maandag 14 juli 2014 @ 08:00:47 #267
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_142273288
Ik snap best dat mensen geen behoefte hebben aan de Kinect. Ik denk alleen dat ze de toegevoegde waarde onderschatten. Ik vond de stem commandos in eerste instantie ook een gimmick, maar het werkt toch wel erg prettig.

Zit je te gamen en klaagt je omgeving dat het geluid te hard staat? Xbox, Volume down.
Wil je gaan gamen, maar moet je nog even je controller zoeken, wat te drinken pakken en de kat aaien? Xbox, on. En je tv gaat ook gelijk aan.
Klaar met gamen? Xbox, turn off... Yes. Klaar.
Filmpjes maken om te patsen in dit topic met je vette inhaal actie in Forza? Xbox, record that.
Netflix even pauzeren, zodat je naar de wc kunt? Xbox, pause.

Maar goed, als je die 5 tientjes liever in je zak houdt, dan moet je dat vooral doen.
  maandag 14 juli 2014 @ 08:03:15 #268
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_142273313
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 02:35 schreef Elan het volgende:
Ga m ook scoren zonder Kinect hoor lijkt me niks zo'n camera die constant je woonkamer in staat te gluren ongeacht of die écht serieus waar daadwerkelijk 100% zeker uitgeschakeld is als je m niet gebruikt.
Serieus, zijn er nog steeds mensen die dat als argument gebruiken? :')
Je mobiel heeft ook een camera en microfoon...
pi_142273352
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 02:35 schreef Elan het volgende:
Ga m ook scoren zonder Kinect hoor lijkt me niks zo'n camera die constant je woonkamer in staat te gluren ongeacht of die écht serieus waar daadwerkelijk 100% zeker uitgeschakeld is als je m niet gebruikt.
Maar dat Andorid/iOS constant kunnen zien waar je bent via GPS, 3G- en wifipunten, een camera heeft waarmee je je eigen foto's maakt en aan een account gebonden worden en ze je hele internetgeschiedenis, inclusief aankopen, hebben, dat maakt niet uit?

Oke :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_142276053
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 02:35 schreef Elan het volgende:
Ga m ook scoren zonder Kinect hoor lijkt me niks zo'n camera die constant je woonkamer in staat te gluren ongeacht of die écht serieus waar daadwerkelijk 100% zeker uitgeschakeld is als je m niet gebruikt.
Dan zou ik geen watchdogs gaan spelen;)
  maandag 14 juli 2014 @ 11:24:59 #271
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142276300
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:57 schreef Diamond3d het volgende:

En waarom een xbox kopen ipv ps4? Ik lees overal dat de ps krachtiger is en meer games afspeelt op 1080/60fps.
Xbox heeft daarentegen weer meer opties wat betreft multimedia en apps al belooft Sony al tijden dat zij ook meer mogelijk gaan maken, maar dat moet ik nog maar zien.
Ik denk dat je je niet zo druk moet maken om die resoluties en framerate, ik twijfel er niet aan dat deze Xbox One na verloop van tijd dat gat wel dicht gaat lopen en zelfs wanneer dat niet het geval is, het stoort me geen enkel moment als ik bij andere zit te gamen op de One. Ziet er gewoon zeer netjes uit en voelt echt niet alsof ik een gedowngrade versie van hetzelfde PS4 spel zit te spelen.

Ik zou zelf eerder kijken naar de controllers en het game-aanbod, trekken de PS4 of One exclusives je meer en of je naast het pure gamen nog meer uit zo'n console wilt halen. Op pure ingame stats wint de PS4 in ieder geval, maar in de praktijk is dat verschil echt niet zo gigantisch als dat veel fanboys willen benadrukken. :)
Heb zelf overigens alleen een PS4, ding bevalt prima maar meeste vrienden hebben een One staan en dat ding is ook gewoon tof.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:05:05 #272
8369 speknek
Another day another slay
pi_142277295
Er is echt geen enkele mogelijkheid waar de Xbox One het gat dicht gaat lopen, dit is niet een PowerPC/Cell situatie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:09:47 #273
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_142277414
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 02:35 schreef Elan het volgende:
Ga m ook scoren zonder Kinect hoor lijkt me niks zo'n camera die constant je woonkamer in staat te gluren ongeacht of die écht serieus waar daadwerkelijk 100% zeker uitgeschakeld is als je m niet gebruikt.
Denk je ook dat ze je bespioneren via dat ding?
pi_142277490
quote:
17s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:24 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Xbox heeft daarentegen weer meer opties wat betreft multimedia en apps al belooft Sony al tijden dat zij ook meer mogelijk gaan maken, maar dat moet ik nog maar zien.
Ik denk dat je je niet zo druk moet maken om die resoluties en framerate, ik twijfel er niet aan dat deze Xbox One na verloop van tijd dat gat wel dicht gaat lopen en zelfs wanneer dat niet het geval is, het stoort me geen enkel moment als ik bij andere zit te gamen op de One. Ziet er gewoon zeer netjes uit en voelt echt niet alsof ik een gedowngrade versie van hetzelfde PS4 spel zit te spelen.

Ik zou zelf eerder kijken naar de controllers en het game-aanbod, trekken de PS4 of One exclusives je meer en of je naast het pure gamen nog meer uit zo'n console wilt halen. Op pure ingame stats wint de PS4 in ieder geval, maar in de praktijk is dat verschil echt niet zo gigantisch als dat veel fanboys willen benadrukken. :)
Heb zelf overigens alleen een PS4, ding bevalt prima maar meeste vrienden hebben een One staan en dat ding is ook gewoon tof.
Goed om te horen ^O^
Voorkeur ligt iig op de One.
pi_142277614
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:05 schreef speknek het volgende:
Er is echt geen enkele mogelijkheid waar de Xbox One het gat dicht gaat lopen, dit is niet een PowerPC/Cell situatie.
Precies, mensen die geloven dat het gat dicht gelopen gaat worden, die geloven zeker ook in toverballen :D.

Om in te haken op het Kinect ja/nee verhaal. Ik was eerst ook sceptische, maar sinds ik de voice commands heb ontdekt, héérlijk! Tijdens andere dingen je Xbox dingen laten regelen, werkt super, zelfs vanaf de andere kant van de kamer :9~ *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')