abonnement Unibet Coolblue
pi_140775367
Timmy 9-10 wat een koning _O_

LeCramp _O-
pi_140778038
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 05:42 schreef Salina het volgende:

[..]

_O- :s)
:D
hhhhh
pi_140778349
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:39 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

:D
Was totaal geen blowout game (wat uitslag wel doet vermoeden) maar ge had helemaal gelijk. :D
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140778388
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 07:40 schreef ShaoliN het volgende:
Maargoed, het is dus wel pijnlijk duidelijk dat Miami Lebron met wat figuranten is.
Mwa, Bosh, Wade en zeker ook Allen droegen toch behoorlijk bij dacht ik.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140778877
Dat 4e kwart _O_

Do it Pop!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_140779699
Wat heb ik zitten smullen zeg, omnomnom. Die 1e helft was bizar goed van beiden kanten, afgezien van de turnovers. Maar die werden ook deels geforceerd door goede defense. Miami's defense is zo snel, die rotations van hun zijn zo ontzettend goed. Je ziet hoeveel moeite de Spurs er mee hebben en die zijn toch zo'n goed passing team...

Wade kwam als een beest uit de start blokken, je weet dat hij er zal staan als het moet.

2e helft werd het een pick-up game, veel snelle 3'tjes, weinig defense, veel loose offense, maar toch een heerlijke wedstrijd. Spurs die eindelijk goed stonden, zeker zonder James bij Miami.

Maar Miami, zeker Ray Allen heeft 4, 5 wide-open 3'tjes gekregen, zouden allemaal big swings zijn geweest... Spurs gelukkig game 1 gepakt, maar could've gone either way.

Anyway, er werd zoveel verwacht van de series op voorhand, en gelukkig blijkt er niets van tegen te vallen :Y Basketball at its finest :)
Only the strong survive
pi_140779938
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat 4e kwart _O_

Do it Pop!
Ja, EPIC inderdaad.

14 op 16 FG geloof ik, 6-6 3FG.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140782804
pff wat een wedstrijd. Wel lang spannend. Zeker een leuk begin van de serie. Alleen jammer van de uitkomst :P
Dan maar game 2 pakken :P mag ook :)
-
pi_140785693
Oh en wat een haat op LeBron weer. Die man kon duidelijk niet spelen, heb je die blik van hem gezien toen hij op de bank zat? Heb hem nog nooit zo moe gezien. James moet dit team al 3 jaar lang ongeveer in z'n eentje dragen, iig 75% van de tijd. En nu is hij een pussy omdat hij niet speelde? De schuld is aan de rest van de spelers dat ze het niet zonder hem konden, niet eens 7 minuten, ze stonden 2 punten achter toen LeBron er uit ging.
Only the strong survive
  vrijdag 6 juni 2014 @ 18:56:31 #35
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_140786352
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 18:23 schreef TheGOAT het volgende:
Oh en wat een haat op LeBron weer. Die man kon duidelijk niet spelen, heb je die blik van hem gezien toen hij op de bank zat? Heb hem nog nooit zo moe gezien. James moet dit team al 3 jaar lang ongeveer in z'n eentje dragen, iig 75% van de tijd. En nu is hij een pussy omdat hij niet speelde? De schuld is aan de rest van de spelers dat ze het niet zonder hem konden, niet eens 7 minuten, ze stonden 2 punten achter toen LeBron er uit ging.
Hier ben ik het zo mee eens. Die man heeft Miami non stop er doorheen gesleept. Hij heeft een echte killers mentaliteit, dus als het kon had hij er gestaan.
pi_140786730
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 18:23 schreef TheGOAT het volgende:
Oh en wat een haat op LeBron weer. Die man kon duidelijk niet spelen, heb je die blik van hem gezien toen hij op de bank zat? Heb hem nog nooit zo moe gezien. James moet dit team al 3 jaar lang ongeveer in z'n eentje dragen, iig 75% van de tijd. En nu is hij een pussy omdat hij niet speelde? De schuld is aan de rest van de spelers dat ze het niet zonder hem konden, niet eens 7 minuten, ze stonden 2 punten achter toen LeBron er uit ging.
Helemaal eens. En dan met name Wade die imo als hoofdschuldige hierin is. Hij had de boel bij elkaar moeten houden en niet Chalmers aan de bal laten om het te verneuken. Zelden zo teleurgesteld in Wade als afgelopen nacht.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 juni 2014 @ 21:38:20 #37
426493 crew  PippenScottie
pi_140790961
LeBron had een plus minus van 0.
Rest van de Heat spelers met veel minuten tussen de -11 en -20.

Boris Diaw was +30 (!!) in 33 minuten!

Hier een analyse van wedstrijd 1. Door de artikelen van Lowe ben ik het spelletje echt beter gaan zien:

http://grantland.com/the-(...)auty-of-the-matchup/
pi_140791234
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
LeBron had een plus minus van 0.
Rest van de Heat spelers met veel minuten tussen de -11 en -20.

Boris Diaw was +30 (!!) in 33 minuten!

Hier een analyse van wedstrijd 1. Door de artikelen van Lowe ben ik het spelletje echt beter gaan zien:

http://grantland.com/the-(...)auty-of-the-matchup/
Diaw is erg goed inderdaad, en waarschijnlijk ook erg underrated bij het grote publiek.
Hij gaat een grote rol spelen in deze Finals series, watch my words.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140791993
Kwam allemaal door Jezus's blessing

http://bleacherreport.com(...)programming-national
pi_140792738
Nouja, je kunt maar hulp krijgen hè... ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 juni 2014 @ 23:23:24 #41
426493 crew  PippenScottie
pi_140794359
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef zeebeschuit het volgende:
Kwam allemaal door Jezus's blessing

http://bleacherreport.com(...)programming-national
Hij schijnt bij elke wedstrijd van de Spurs te zitten. Was me nog nooit opgevallen!
pi_140797006
Wel bizar dat in de finale van zo'n grote competitie de airco 'kapot' is. Als het echt een truuk zou zijn is dat toch gewoon een schande?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 juni 2014 @ 00:49:58 #43
426493 crew  PippenScottie
pi_140797142
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:43 schreef stefan92 het volgende:
Wel bizar dat in de finale van zo'n grote competitie de airco 'kapot' is. Als het echt een truuk zou zijn is dat toch gewoon een schande?
Een oude NBA truc dan toch. Naar verluid werd de kachel in de Boston Garden tot in de jaren '80 ook extra opgestookt bij belangrijke wedstrijden.

Maat ik betwijfel of het nu een truc is. Het is in elk geval geen goede reclame voor het AT&T Center.
pi_140797310
Jep, hoorde het op Sport 1, die weten natuurlijk ook niet zeker of het een truc was, maar vond het best raar dat er lacherig over werd gedaan.
Zou voor mij al een reden zijn om ondanks het mooie spel en fantastisch gescout team te hopen dat de Spurs niet winnen.

Edit: Al kan ik me niet voorstellen dat zo'n truc uitgevoerd zou kunnen worden, omdat het logisch is als zoiets waar de belangen zo groot zijn onderzocht wordt.

[ Bericht 24% gewijzigd door stefan92 op 07-06-2014 01:03:06 ]
pi_140797457
wat jullie inderdaad ook al zeggen.. Echt bizar hoeveel mensen meteen lopen te haten op LeBron omdat die kramp had en gewoon echt niet kon spelen. Isiah thomas zei ook al dat niemand zou kunnen spelen met zo'n kramp. Ook niet Michael Jordan en hijzelf. Ik heb mensen de vergelijking zien maken met Jordan die speelde toen die ziek was maar dit is natuurlijk heel wat anders. Als ik ziek ben basketball ik ook gewoon maar als je echt erge kramp hebt kan je niet bewegen. En aangezien de kramp kwam door uitdroging heeft de verhitte spurs arena er zeker mee te maken. Ik denk dat als lebron gewoon had gespeeld zoals normaal dat ze hadden gewonnen.
Ik denk eigenlijk niet dat het een truuk is. als dit wel zo is dan valt fat me echt heel erg tegen en zou ik alle respect verliezen voor zo'n geweldige organisatie als de spurs.
-
pi_140797839
en nu zag ik ook iemand die iets zei over een hardloper die bij de olympische spelen door "hobbelde" over de finish en dit vergelijken ze met lebron. Dit is misschien nog wel een ergere vergelijking.. Al had lebron de webstrijd hobbelend afgemaakt dan werd het team er waarschijnlijk alleen maar slechter van dan nu... dan was die overal veel te laat en aanvallend ook geen bedreiging meer...
-
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 juni 2014 @ 01:32:07 #47
426493 crew  PippenScottie
pi_140798032
Mensen haten nou eenmaal graag op LeBron. Comes with the territory.

James hoeft echt niets meer te bewijzen als het gaat om skills, clutchness, inzicht, team play, doorzettingsvermogen.

Mensen die nu nog haten op James zullen dit altijd blijven doen.
pi_140798284
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:32 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen haten nou eenmaal graag op LeBron. Comes with the territory.

James hoeft echt niets meer te bewijzen als het gaat om skills, clutchness, inzicht, team play, doorzettingsvermogen.

Mensen die nu nog haten op James zullen dit altijd blijven doen.
Dat blijkt maar weer inderdaad. Ik kan me daar soms best wel aan ergeren.. Dat je geen fan van hem bent oke maar hij is sowieso een van de beste spelers ooit. Over de beste kan gediscussieerd worden. Prima als je dat niet vind maar dan nog.. Ik haat toch ook niet constant op Jordan of Kobe terwijl ik een lebron fan ben. Maarja dat is mijn mening
-
pi_140803554
Waarom denken mensen toch dat het een "truc" zou zijn van de Spurs om de airco even kapot te laten gaan, joh? Conspiracy-denken kan ook te ver gaan.

Waarom zouden de Spurs 19.000 fans die minstens $100 hebben betaald voor tickets even lekker in de hitte (+32 graden) laten zitten, alleen om een thuiswedstrijdje te winnen?
Compleet met risico dat fans flauw kunnen vallen of iets dergelijks (wat wonderbaarlijk niet is gebeurd, voor zover ik weet) en risico op schadevergoedingen etc.

Kom op zeg, focus je gewoon op de wedstrijden en laat het conspiracy denken achterwege.

Ik ben zelf ook voor de Spurs, maar ik kan best objectief zijn denk ik, en als het moet gewoon zeggen dat de Spurs slecht hebben gespeeld of de tegenstander gewoon beter was.

Just enjoy the games.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140803620
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:32 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen die nu nog haten op James zullen dit altijd blijven doen.
Het is ook gewoon een soort truc voor die mensen die haten, een soort levenswijze/beschouwing.
Ze zijn bang om hun haat achterwege te laten, omdat ze dan anders tegen de wereld aan moeten gaan kijken - en dat doen mensen liever niet zo snel.

Maar misschien is dat wel te psychologisch van mij, kan ook hoor.

Ik ben zelf geen fan van Wade en LBJ, maar kan wel van ze genieten als ze goed spelen en kan zo objectief mogelijk hun spel analyseren denk ik, en eerlijk zeggen dat het gewoon goede spelers zijn en/of een goede game hebben gespeeld.
Zo moeilijk hoeft het leven niet te zijn. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 05:22 schreef PippenScottie het volgende:
Zaterdagnacht 2 uur, dan kan je gewoon opblijven. Idd een stuk beter.
En, blijf je nog wakker trouwens, vanavond? ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')