Bedankt voor de tip, ben benieuwdquote:Op zondag 22 juni 2014 11:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Probeer eens Belkin Lightning kabel. Stukken steviger/dikker (en langer)!!! Heb recentlijk 1 aangeschaft om de iPhone in de werkbus te kunnen opladen en ik ben best onder de indruk. iCentre verkoopt ze zelf ook en raadt ze ook aan boven de originele Apple kabeltjes.
1,3 mtr voor 17,99 en 3 mtr voor 29,99 Belkin vs 1 mtr voor 19,99 en 29,99 2 mtr Apple.
Volgens mij is dat onzin!quote:Op maandag 23 juni 2014 09:17 schreef Cici het volgende:
Ik las dit:
"Heb ik een specifiek iPhone-abonnement nodig?
Ja. Als je een iPhone bij de Apple Online Store koopt, wordt het toestel in niet-vergrendelde toestand verkocht. Je kunt direct contact opnemen met een netwerkaanbieder over de beschikbare abonnementen voor iPhone."
Ik kan 4 maand van te voren mijn abonnement verlengen en wil dus een iPhone 5s.
Dan is het toch niet zo dat ik em niet direct kan gebruiken op mijn oude abonnement?
Je kan de iPhone gewoon gebruiken. Er staat toch ook dat hij in niet-vergrendelde toestand (=unlocked) wordt geleverd?quote:Op maandag 23 juni 2014 09:17 schreef Cici het volgende:
Ik las dit:
"Heb ik een specifiek iPhone-abonnement nodig?
Ja. Als je een iPhone bij de Apple Online Store koopt, wordt het toestel in niet-vergrendelde toestand verkocht. Je kunt direct contact opnemen met een netwerkaanbieder over de beschikbare abonnementen voor iPhone."
Ik kan 4 maand van te voren mijn abonnement verlengen en wil dus een iPhone 5s.
Dan is het toch niet zo dat ik em niet direct kan gebruiken op mijn oude abonnement?
Controleer de APN instellingen van KPN.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn IPhone 4S geeft geen service kan wel internetten op wifi natuurlijk ...Maar als ik weg zou gaan kan ik met mijn iPhone niet internetten...ik heb van alles geprobeerd maar steeds geen service..kpn gebeld.Op twitter met kpn gesproken en op de site gevraagd over mijn probleem ...Niks helpt.
Andere SIM getest, jouw SIM in ander toestel, etc.? Hoe is dit gebeurd?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn IPhone 4S geeft geen service kan wel internetten op wifi natuurlijk ...Maar als ik weg zou gaan kan ik met mijn iPhone niet internetten...ik heb van alles geprobeerd maar steeds geen service..kpn gebeld.Op twitter met kpn gesproken en op de site gevraagd over mijn probleem ...Niks helpt.
Ja, vind ik ook...quote:
Dat staat er, maar heb je gezien wat er boven staat?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan de iPhone gewoon gebruiken. Er staat toch ook dat hij in niet-vergrendelde toestand (=unlocked) wordt geleverd?
Ten eerste ik heb geen andere sim en ook geen andere toestel en hoe dit gebeurd is weet ik ook niet is sinds vanmorgen al..Ik vind het heel erg dat ik buiten de deur niet kan internetten..quote:Op maandag 23 juni 2014 11:10 schreef Merkie het volgende:
Andere SIM getest, jouw SIM in ander toestel, etc.? Hoe is dit gebeurd?
Dankje ga proberen..quote:Op maandag 23 juni 2014 11:10 schreef RoW_0 het volgende:
Controleer de APN instellingen van KPN.
http://www.kpn.com/prive/(...)/handmatig-instellen
Ga naar een KPN winkel en kijk wat zij voor je kunnen doen. Wie weet hebben ze gelijk een betere oplossing voor je.quote:
Dan heb je 4G waarschijnlijk (standaard in nieuwe abbo's) maken daar gebruik van. APN-instellingen moeten veranderd worden of gereset worden. Welke versie van iOS heb je erop staan?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Ga anders wel naar de winkel ! Ik heb pas een simonly abbo afgesloten ik betaal voor internet, bellen, sms ¤25.93 per maand. Zou daar dan aan liggen ! Eerst betaalde ik ¤36.00 in de maand.
Heb je een nieuwe simkaart gehad? Zo ja, heb je deze wel geactiveerd?quote:
Maar ze kan niet eens bellen, ook met foutieve APN-instellingen moet je kunnen bellen. Daarnaast hoeven je APN-instellingen niet veranderd te worden voor 4G.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan heb je 4G waarschijnlijk, nieuwe abbo's maken daar gebruik van. APN-instellingen moeten veranderd worden of gereset worden. Welke versie van iOS heb je erop staan?
Jawel KPN zakelijk op het bedrijf. APN aanpassen en telefoon rebooten. 4S heeft niet eens 4G ondersteuning, alleen het abbotype is er wel afhankelijk van. En natuurlijk wel handig als het juiste simkaartnummer bij ze geregistreerd is.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe simkaart gehad? Zo ja, heb je deze wel geactiveerd?
[..]
Maar ze kan niet eens bellen, ook met foutieve APN-instellingen moet je kunnen bellen. Daarnaast hoeven je APN-instellingen niet veranderd te worden voor 4G.
Nu zeg je iets totaal anders. Voor zakelijke abo's heb je inderdaad andere APN-gegevens nodig dan voor consumenten abo's, maar dat heeft niks te maken met wel of niet ondersteunen van 4G.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jawel KPN zakelijk op het bedrijf. APN aanpassen en telefoon rebooten. 4S heeft niet eens 4G ondersteuning, alleen het abbotype is er wel afhankelijk van. En natuurlijk wel handig als het juiste simkaartnummer bij ze geregistreerd is.
Die 2 APN-instellingen zijn zowel voor consumenten als zakelijk abbo's hetzelfde. Dat de iPhone 4S 4G niet ondersteund maakt bij KPN niet uit. Tenzij je een heel groot bedrijf hebt met tig werknemers waarbij je een eigen APN kan afdwingen. MKB zit gewoon op dezelfde netwerk-instellingen.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nu zeg je iets totaal anders. Voor zakelijke abo's heb je inderdaad andere APN-gegevens nodig dan voor consumenten abo's, maar dat heeft niks te maken met wel of niet ondersteunen van 4G.
APN veranderen van portalmmm.nl naar kpn4g.nl/KPN4G.nl (afhankelijk dus van het abonnementstype) en telefoon herstarten. Mocht dat niet helpen bij een KPN-winkel even controleren welk simkaartnummer gekoppeld is aan je telefoonnummer, want dat was bij sommige collega's ook weleens de oorzaak. Oja, als je de melding krijgt om Carrier-settings te updaten, moet je dat ook doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Ga anders wel naar de winkel ! Ik heb pas een simonly abbo afgesloten ik betaal voor internet, bellen, sms ¤25.93 per maand. Zou daar dan aan liggen ! Eerst betaalde ik ¤36.00 in de maand.
ik heb geen 4G en ik kan wel bellen maar sms'en sturen doet ie niet omdat ik geen service hebt. IPhone4S ondersteunt geen 4G. Nee hoor geen nieuwe simkaartquote:Op maandag 23 juni 2014 14:41 schreef TC03 het volgende:
Heb je een nieuwe simkaart gehad? Zo ja, heb je deze wel geactiveerd?
Maar ze kan niet eens bellen, ook met foutieve APN-instellingen moet je kunnen bellen. Daarnaast hoeven je APN-instellingen niet veranderd te worden voor 4G.
7.1.1quote:Op maandag 23 juni 2014 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan heb je 4G waarschijnlijk (standaard in nieuwe abbo's) maken daar gebruik van. APN-instellingen moeten veranderd worden of gereset worden. Welke versie van iOS heb je erop staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |