abonnement Unibet Coolblue
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 14 juni 2014 @ 22:44:51 #77
74056 crew  ToT
pi_141087552
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:39 schreef Nijna het volgende:
Misschien apparaten wel even goed wegbergen (computer enzo, waar ze toch niks mee doen, zodat daar geen stof op kan komen of andere beschadigingen...) lastig om de boel zo uit handen te geven.
Mja het breekwerk is nu wel klaar, dus het is nu alleen een kwestie van opruimen en schoonmaken. -O-
  zaterdag 14 juni 2014 @ 23:02:14 #78
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_141088788
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 08:04 schreef Donald250 het volgende:
Erg stil hier in het topic.
Hoe is het met iedereen?
Met mij gaat het wel.
Nog steeds veel verveling en op zoek naar meer werk.
Helaas tot nog toe zonder positief resultaat.
Hoeveel uren werk je nu? Verveling, het hoort bij het leven soms. Doe je al aan sport bijvoorbeeld?

Middelmatig. Contact met vrouwen, daar heb ik toch moeite mee. Gisteren dus vroeg gaan slapen (met oordopjes in overigens), met de gedachte dat we toch 2-0 of zelfs 3-0 zouden gaan verliezen. Blijkt dat ik een uitzonderlijk mooie wedstrijd heb gemist!

Nog steeds geen hypotheek. Ik heb alle actoren gesproken. De (verkoop)makelaar gebeld, dat ik bij de 10% zit die niet direct voor de verzekering wordt geaccepteerd. In ieder geval houden we contact, de datum voor voorbehoud financiering kan zonodig worden uitgesteld mocht dat nodig zijn. Het gaat om een verzekering met een ‘exorbitante’ premie van 7,00 euro per maand (uitgaande van een verdubbeling vanwege mijn diagnose).

Ik kijk nog wel met een schuin oogje naar de andere (lees: mooiere) woningen in mijn huidige portiek. Sociale huur, het is net een loterij. Gek genoeg was ik voordat ik de verschillen zag (2013) helemaal niet bezig met woongenot en vond ik het wel prima.

Mijn nieuwe woning is gewoon een netjes verzorgd appartement op de hoogste verdieping (10 keer minder gehorig), zonder toeters en bellen die het een stuk duurder maken :)

[ Bericht 6% gewijzigd door schaal_10 op 14-06-2014 23:21:53 ]
pi_141102471
Hier even bijgelezen, kan het onmogelijk bijhouden hier. Dus sorry als ik mensen oversla in mijn reacties.

@ToT
Het lijkt me erg vervelend die hele situatie. Maar inderdaad je bent er al doorheen, dus nu opruimen en schoonmaken. En dat is het vervelendste werk van zulk soort zaken altijd.

@Schaal_10
Lijkt me wel fijn zo'n appartement.

Hier loop ik in een gedemotiveerde en sloome bui. Alles irriteerd me, zelfs al men tegen me praat.
En dat van mensen leren kennen maar geen contact kunnen houden, is o, zo gigantisch herkenbaar. Voor is het met groepen iets makkelijker omdat je dan minder snel "uitgepraat" bent, niet dat ik zo veel praat.
1 op1 lukt mij ook wat makkelijker, maar het contact blijven houden 1 op 1 is lastiger.
Het kan ook liggen dat het momenteel vrij druk is in mij hoofd en ik mij daarom nergens echt thuis voel, omdat ik momenteel aan het afstuderen ben en dus ook allerlei deadlines heb
  zondag 15 juni 2014 @ 10:32:29 #80
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_141102501
Vakantie *O*

Twee weken lang even helemaal niemand die met deadlines en moetjes aan mijn hoofd komt zeuren *O*

Even helemaal niets en alleen doen waar ik zin in heb :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 15 juni 2014 @ 14:43:01 #81
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_141109359
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 10:32 schreef Klonk het volgende:
Vakantie *O*

Twee weken lang even helemaal niemand die met deadlines en moetjes aan mijn hoofd komt zeuren *O*

Even helemaal niets en alleen doen waar ik zin in heb :)
Daar is vakantie toch voor :)
Ga je nog wat doen in je vakantie?

Mijn buren zijn echt ALTIJD thuis, zelfs een weekendje weg zit er niet in. Je hoort veel mensen dat ze in een appartement wonen maar dat de buren zelden thuis zijn. Hier niet dus...
pi_141109755
Sorry jongens, ik kan het even niet opbrengen om bij te lezen en te reageren :@ :*

Ik ben het weekend bij m'n vriend en z'n dochter. Enorm gezellig, maar wát kost het me een energie :@ Billy in de hobbel, ik in de hobbel.. ;( Gatverdamme man, dit kan dus niet weer zo..
Ik vind het verschrikkelijk, maar ik kijk nu gewoon uit naar komend weekend, dat Billy naar z'n vader toe gaat.. mèn oh mèn, ik moet gewoon écht bijtanken, want ik stort in.. ;(

Vriend zei gisteren nog ''oh joh, komt wel goed, ik red me er wel mee! Ik krijg hem wel rustig..'' Ik gaf hem ook echt zo'n blik van :') Yeahhh.. riggghhhtt..
Vanochtend half uurtje boven, even douchen etc.. Kwam beneden, eerste wat ie zei; ''t Kind heeft een snoozle kamer nodig :'( ''
Ik moest er bijna om lachen, ware het niet zo triest..

Ik wacht nog steeds op goedkeuring van de gemeente, dat Billy straks 1 dag per week naar de opvang mag. Even een dag rust voor mijzelf, en voor Billy ook even wat ademruimte.. even geen gestresste mama.. Nieuwe kindjes, leuke juffen :)

Ik gaat stuk hier. Pffrttt ;(
pi_141109973
Laten we hopen dat de gemeente een beetje opschiet met goedkeuren! En ik hoop dat jullie een formule kunnen vinden die wel of beter werkt, poes. Zodat het niet zo is dat Billy en jij op de hobbel raken.
:*
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_141111062
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 15:02 schreef Nijna het volgende:
Laten we hopen dat de gemeente een beetje opschiet met goedkeuren! En ik hoop dat jullie een formule kunnen vinden die wel of beter werkt, poes. Zodat het niet zo is dat Billy en jij op de hobbel raken.
:*
Joah, want ik weet het even niet meer hoor :@

Mevrouw van MEE en ik hebben vorige week mijn netwerk even in kaart gebracht. Blijkt nu dus dat ik eigenlijk niemand heb om op terug te vallen.. Ik sta er dus letterlijk alleen voor ;(
Vroeg ik de volgende dag grappend aan een goede vriendin; ''Goh, ze hebben katten en honden pensions, maar geen kinder pensions :'), mag Billy niet een nachtje bij jou logeren? '' Lachte ze me vierkant uit en zei ze dat ze genoeg aan dr eigen had. :')
Nee dat schiet op.

Gelukkig heeft m'n vriend me goed geholpen dit weekend, hij is wel heel lief en begripvol, in tegenstelling tot m'n ex :r Dus ik kon eniszinds op adem komen als ik zelf overprikkeld raakte door Billy.
pi_141130448
Er zijn wel logeerhuizen enzo, maar ja... dan moet je vast een etiket hebben en een pgb of een grote portemonee...
Beroerd dat je er alleen voor staat... dat geeft zo weinig ademruimte... :{
Wat dat betreft heb ik wel veel mazzel met mijn ouders.
En het is soms ook best handig dat ik een man heb die ook zn deel doet, al merk ik dat als hij een dag weg is, het allemaal wel makkelijker loopt met de kinderen doordat het gewoon op "mijn manier" gaat.
Tja... ;).
Ik hoop voor je dat het kinderdagverblijf gauw kan starten, want even ademruimte zal wellicht een beetje schelen.

Ik zit te denken he... zijn er via MEE niet vrijwilligers ofzo die kunnen helpen met Billy?
Ik heb een tijdje vrijwilligerswerk gedaan met verstandelijk gehandicapte kinderen, soort bso/clubje op woensdagmiddag. En toen hadden ze volgens mij ook vrijwilligers die individueel iets met kinderen deden. Studenten pedagogiek e.d.... zit daar nog ergens een mogelijkheid misschien (goed, eind van het schooljaar is wellicht niet het ideale moment als je een student zoekt...)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_141132560
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:20 schreef Nijna het volgende:
Er zijn wel logeerhuizen enzo, maar ja... dan moet je vast een etiket hebben en een pgb of een grote portemonee...
Beroerd dat je er alleen voor staat... dat geeft zo weinig ademruimte... :{
Wat dat betreft heb ik wel veel mazzel met mijn ouders.
En het is soms ook best handig dat ik een man heb die ook zn deel doet, al merk ik dat als hij een dag weg is, het allemaal wel makkelijker loopt met de kinderen doordat het gewoon op "mijn manier" gaat.
Tja... ;).
Ik hoop voor je dat het kinderdagverblijf gauw kan starten, want even ademruimte zal wellicht een beetje schelen.

Ik zit te denken he... zijn er via MEE niet vrijwilligers ofzo die kunnen helpen met Billy?
Ik heb een tijdje vrijwilligerswerk gedaan met verstandelijk gehandicapte kinderen, soort bso/clubje op woensdagmiddag. En toen hadden ze volgens mij ook vrijwilligers die individueel iets met kinderen deden. Studenten pedagogiek e.d.... zit daar nog ergens een mogelijkheid misschien (goed, eind van het schooljaar is wellicht niet het ideale moment als je een student zoekt...)
Nee joh, dat gaat me te raar :@ T jochie is nog maar anderhalf.. Daarnaast wil ik hem niet zomaar uit handen geven. Een nachtje uit logeren bij vrienden, een weekend bij z'n vader, oké. Maar verder ook niet hoor.. Ik heb nogal last van controledwang wbt Billy, dus dat zie ik verder niet goedkomen :@

Hoofdbehandelaar van Billy had het over Humanitas, die doen ook wel eens projectjes met studenten SPW/H waar jij het over hebt, zij zou voor me kijken of er iemand in mijn regio beschikbaar is voor ons. Iemand die Billy eens mee wil nemen naar de kinderboerderij bijvoorbeeld, of gewoon standaard elke week met hem op vaste dagen iets gaat ondernemen :) Zodat we beide daar een ritme en vastigheid in hebben.
Maar ik ga MEE daar ook zeker even naar vragen, of zij daar nog iets mee kunnen.

Want ik voel me een behoorlijke %%#&% moeder zo.. Nog geen anderhalf jaar moeder en nu al opgebrand. Ik moet nog minstens 17 jaar :@

Aan de andere kant.. We kwamen vanavond thuis.. Billy was enorm lief, aanhankelijk, vrolijk.. We hebben enorm geknuffeld en ik werd overspoeld met kusjes. Helemaal geen overprikkeling te merken bij hem. Voor het slapen gaan even rustig boven gezeten, en toen had ik wel even zo iets van; ''Goh, ja.. HIER doe je het allemaal voor.. O+ ''
pi_141151643
Wel erg herkenbaar hoor, dat alles onder controle willen hebben, maar tegelijkertijd aan het eind van je latijn zijn. 3 jaar geleden zat ik ook ongeveer zo. En hoewel het nog niet helemaal overhoud, gaat het over het algemeen wel beter.

Zou mooi zijn als ze bij humanitas zoiets hebben, of bij MEE of in elk geval ergens ergens iets dergelijks.

Ah, wat fijn al die knuffels en kusjes O+

Ik had hier net weer een conflict met mijn 4 jarige. En ik weet nou niet of het is omdat ik weinig reserve heb of omdat kleuter niet lekker in dr vel zit of iets in die richting.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_141153086
Voordeel van werkloos zijn is dat ik nu elk WKwedstrijd mee kan pakken _O_
Children of the night. What music they make.
pi_141153988
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:10 schreef DeHovenier het volgende:
Voordeel van werkloos zijn is dat ik nu elk WKwedstrijd mee kan pakken _O_
Dan verveel je je wel HEEL erg :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141154114
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan verveel je je wel HEEL erg :P
Valt wel mee, ik vind het leuk om alle wedstrijden te zien.
Children of the night. What music they make.
pi_141154141
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:39 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Valt wel mee, ik vind het leuk om alle wedstrijden te zien.
Ah dat scheelt, ik zie nog liever verf drogen dan dat ik sport kijk :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141154231
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:40 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ah dat scheelt, ik zie nog liever verf drogen dan dat ik sport kijk :D
:D

Ik zet ook geld op die wedstrijden, dat maakt de beleving ervan veel leuker. Maar dan praat ik over een paar euro.

Over ongeveer 2 uur speelt Duitsland tegen Portugal, en ik heb 5 euro staan op winst Duitsland, en 5 euro dat Ronaldo gaat scoren. Normaal speel ik met 2 euro :P
Children of the night. What music they make.
pi_141156128
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 19:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Persoonlijk zit ik (weer) in deze modus...

Dat is wel een zenuwachtig liedje.

Na 1 minuut heb ik 'm uitgezet, ik raak er juist gestressed van.
Children of the night. What music they make.
pi_141156170
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:34 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat is wel een zenuwachtig liedje.
Ja teveel dingen te doen :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141158560
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:28 schreef Nijna het volgende:
Wel erg herkenbaar hoor, dat alles onder controle willen hebben, maar tegelijkertijd aan het eind van je latijn zijn. 3 jaar geleden zat ik ook ongeveer zo. En hoewel het nog niet helemaal overhoud, gaat het over het algemeen wel beter.

Zou mooi zijn als ze bij humanitas zoiets hebben, of bij MEE of in elk geval ergens ergens iets dergelijks.

Ah, wat fijn al die knuffels en kusjes O+

Ik had hier net weer een conflict met mijn 4 jarige. En ik weet nou niet of het is omdat ik weinig reserve heb of omdat kleuter niet lekker in dr vel zit of iets in die richting.
Sterkte met je kleutertje :*
Het is bijna vakantie, zou het daar aan kunnen liggen? Dat zij ook toe is aan rust? ;) En jij natuurlijk ook.
Hoe gaat dat straks in de grote vakantie? Heb jij dan ook meer tijd om handen? Of plan je dan juist nóg meer dingen in qua vrijwilligerswerk e.d.?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 16 juni 2014 @ 20:13:20 #96
74056 crew  ToT
pi_141167644
PIJN! :X

Een liesbreukoperatie is niet bepaald prettig.
Wat het nog minder prettig maakte was dat ik een vage kennis mijn huissleutel heb gegeven zodat die de mensen van de woningstichting binnen kon laten om de keuken te plaatsen.
In het ziekenhuis zat ik echt alleen maar aan mijn huis te denken en niet aan de operatie! :@
pi_141170648
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:13 schreef ToT het volgende:
PIJN! :X

Een liesbreukoperatie is niet bepaald prettig.
Wat het nog minder prettig maakte was dat ik een vage kennis mijn huissleutel heb gegeven zodat die de mensen van de woningstichting binnen kon laten om de keuken te plaatsen.
In het ziekenhuis zat ik echt alleen maar aan mijn huis te denken en niet aan de operatie! :@
;( Sterkte en beterschap! :*

Waarom geef je je sleutel dan aan een VAGE kennis? :@ Was de buurvrouw niet beschikbaar? Of een vriend?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 16 juni 2014 @ 20:55:27 #98
74056 crew  ToT
pi_141170884
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

;( Sterkte en beterschap! :*

Waarom geef je je sleutel dan aan een VAGE kennis? :@ Was de buurvrouw niet beschikbaar? Of een vriend?
Thx! :*

Ja da's die dame die mij helpt met klussen. Ik ken haar vrij kort, maar ze is jarenlang een goede vriendin van mijn buurvrouw. Ze heeft me ook naar het ziekenhuis gebracht en er weer opgehaald.

Buurvrouw zelf kon helaas niet, en vrienden heb ik niet hier in de buurt. -O-
pi_141171257
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Thx! :*

Ja da's die dame die mij helpt met klussen. Ik ken haar vrij kort, maar ze is jarenlang een goede vriendin van mijn buurvrouw. Ze heeft me ook naar het ziekenhuis gebracht en er weer opgehaald.

Buurvrouw zelf kon helaas niet, en vrienden heb ik niet hier in de buurt. -O-
Oh joh, dan is het toch geen vage kennis meer ;)
Dan hoef je je toch geen zorgen te maken?

Alles uiteindelijk goed gekomen met het huis en de keuken? :)

En hoe komt het nu met jou? Hoelang moet je herstellen?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 16 juni 2014 @ 21:03:16 #100
74056 crew  ToT
pi_141171672
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:58 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh joh, dan is het toch geen vage kennis meer ;)
Dan hoef je je toch geen zorgen te maken?

Alles uiteindelijk goed gekomen met het huis en de keuken? :)

En hoe komt het nu met jou? Hoelang moet je herstellen?
Ja het aanrecht is geplaatst en de kastjes zijn opgehangen. Het is wel wat minder epic dan ik had verwacht, maar toch ziet het er heel netjes uit! :Y

De komende 2 weken mag ik geen fuck doen. -O-
pi_141171905
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja het aanrecht is geplaatst en de kastjes zijn opgehangen. Het is wel wat minder epic dan ik had verwacht, maar toch ziet het er heel netjes uit! :Y

De komende 2 weken mag ik geen fuck doen. -O-
Aiii good luck with that -O-
Dat wordt delegeren ;)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 16 juni 2014 @ 21:09:32 #102
74056 crew  ToT
pi_141172281
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Aiii good luck with that -O-
Dat wordt delegeren ;)
Hehehe idd! :P

:X :X :X :X Net geprobeerd naar de wc te gaan....dat moet ik voorlopig nog ff NIET doen! :X
Nu voel ik de operatiewond WÉL heel erg goed, en de rest doet ook weer verrot veel pijn.
pi_141179572
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:09 schreef ToT het volgende:

[..]

Hehehe idd! :P

:X :X :X :X Net geprobeerd naar de wc te gaan....dat moet ik voorlopig nog ff NIET doen! :X
Nu voel ik de operatiewond WÉL heel erg goed, en de rest doet ook weer verrot veel pijn.
I know the feels bro ;( :X
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 16 juni 2014 @ 22:52:17 #104
74056 crew  ToT
pi_141179725
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:50 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

I know the feels bro ;( :X
:') En lachen is echt ff helemaal kut, merkte ik net toen ik hier op de weblog zat te kijken! :')
pi_141179800
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:52 schreef ToT het volgende:

[..]

:') En lachen is echt ff helemaal kut, merkte ik net toen ik hier op de weblog zat te kijken! :')
Mijn kind heeft me half uitgescheurd toen het te wereld kwam :') Ik kon 5 dagen niet fatsoenlijk plassen zonder door de grond te gaan.
Dus ja. Tja. Sterkte :*
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 16 juni 2014 @ 22:53:39 #106
74056 crew  ToT
pi_141179839
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Mijn kind heeft me half uitgescheurd toen het te wereld kwam :') Ik kon 5 dagen niet fatsoenlijk plassen zonder door de grond te gaan.
Dus ja. Tja. Sterkte :*
:X Daaaaamn....

Thx! :*
pi_141179959
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:53 schreef ToT het volgende:

[..]

:X Daaaaamn....

Thx! :*
Al was de blaaskatheter die ik ná de bevalling kreeg het pijnlijkst van alles wat ik OOOOIT heb meegemaakt. :') Hèhè.. :')

Dit helpt niet hè.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 17 juni 2014 @ 11:01:59 #108
74056 crew  ToT
pi_141192827
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Al was de blaaskatheter die ik ná de bevalling kreeg het pijnlijkst van alles wat ik OOOOIT heb meegemaakt. :') Hèhè.. :')

Dit helpt niet hè.
Ja dat is idd echt goed kut! :X Dat had ik een paar maand geleden met mijn niersteenoperatie; dat ding zat aan de ene kant continu in mijn nier te porren en aan de andere kant in mijn blaas.

In het ziekenhuis gaven ze me "een medicijn" tegen de pijn. Van elk middel werd precies gezegd wat het was en hoeveel mg het was, maar telkens als ik dit kreeg hadden ze het alleen maar over "het medicijn".
Dat in combinatie met dat ze sowieso ook een beetje geheimzinnig deden, zeiden dat het na een kwartier zou werken (terwijl een aanval ook een kwartier duurde) en heel overdreven gingen uitrekenen of ik alweer een nieuwe tablet mocht hebben, zorgde er voor dat ik al heel snel de conclusie trok dat het een placebo was! :')

Toen ik later aan de uroloog vroeg of het idd een placebo was, barstte hij in het lachen uit! _O- Dat was het dus inderdaad!
pi_141192988
:X
Zou je ze niet keihard voor hun bek slaan?!
pi_141193364
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Sterkte met je kleutertje :*
Het is bijna vakantie, zou het daar aan kunnen liggen? Dat zij ook toe is aan rust? ;) En jij natuurlijk ook.
Hoe gaat dat straks in de grote vakantie? Heb jij dan ook meer tijd om handen? Of plan je dan juist nóg meer dingen in qua vrijwilligerswerk e.d.?
Ik hoor het van meer kleuterouders, dus het kan best zijn dat ze ook aan vakantie toe is.
En wellicht voelt ze de sfeer in huis ook wel aan, daar zal ze vast ook last van hebben.
Ik ga niet meer inplannen qua vrijwilligerswerk, ik heb daar ook een paar weken vrij van genomen.
Ik ga wel wat dingen voor mezelf proberen te plannen. Mijn man is ook 3 weken vrij. Dus dan mooi de gelegenheid om dat soort dingen te doen.

ToT, wel afleiding als je alsmaar aan je huis denkt ipv de operatie...
Fijn dat de keuken er netjes uitziet!
Sterkte met herstellen en vooral het niks mogen doen... :*
Pffff wat opvallend van die placebo zeg, bij alles uitgebreid vertellen wat je geeft, behalve bij "het medicijn" tssss. Ik zou mn vertrouwen geloof ik kwijt zijn...

Zo heb ik eens bij de tandarts gezeten met een losse kies, hij zou het even schoonmaken...
Maar wat doet hij, haakje erachter en wipt 'em er zo uit. Het ding hing echt los, het deed ook verder geen pijn, maar me zo belazeren was wel heel fout. Mn moeder nog vertellen dat hij dat zei omdat ze niet wilden dat ik in paniek zou raken... Kies was eruit, maar ik ben daarna nog wel een stuk angstiger geworden voor de tandarts...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_141193519
Nijna, tandarts :X Fuck hey.. Die durft!
Waarom meldt hij zoiets niet?! Kleine moeite toch? Alsof jij om zoiets angstig moet worden.. op deze manier heeft hij het juist verpest.. brrr..

Mooi dat je jezelf nu wat tijd en rust gunt! Straks lekker vakantie vieren en op adem komen met z'n vieren :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 17 juni 2014 @ 12:09:13 #112
74056 crew  ToT
pi_141195074
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:17 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik hoor het van meer kleuterouders, dus het kan best zijn dat ze ook aan vakantie toe is.
En wellicht voelt ze de sfeer in huis ook wel aan, daar zal ze vast ook last van hebben.
Ik ga niet meer inplannen qua vrijwilligerswerk, ik heb daar ook een paar weken vrij van genomen.
Ik ga wel wat dingen voor mezelf proberen te plannen. Mijn man is ook 3 weken vrij. Dus dan mooi de gelegenheid om dat soort dingen te doen.

ToT, wel afleiding als je alsmaar aan je huis denkt ipv de operatie...
Fijn dat de keuken er netjes uitziet!
Sterkte met herstellen en vooral het niks mogen doen... :*
Pffff wat opvallend van die placebo zeg, bij alles uitgebreid vertellen wat je geeft, behalve bij "het medicijn" tssss. Ik zou mn vertrouwen geloof ik kwijt zijn...

Zo heb ik eens bij de tandarts gezeten met een losse kies, hij zou het even schoonmaken...
Maar wat doet hij, haakje erachter en wipt 'em er zo uit. Het ding hing echt los, het deed ook verder geen pijn, maar me zo belazeren was wel heel fout. Mn moeder nog vertellen dat hij dat zei omdat ze niet wilden dat ik in paniek zou raken... Kies was eruit, maar ik ben daarna nog wel een stuk angstiger geworden voor de tandarts...
:X Net zo fout als zeggen: "Dit doet helemaal geen pijn hoor!", waarna er een schok van vlammende naalden die onder 230 volt staan door je lijf heen schiet of zo! :')
pi_141195955
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:09 schreef ToT het volgende:

[..]

:X Net zo fout als zeggen: "Dit doet helemaal geen pijn hoor!", waarna er een schok van vlammende naalden die onder 230 volt staan door je lijf heen schiet of zo! :')
Dat flikte mijn kaakchirurg dus.. ''Als je pijn doet moet je het even zeggen, dan doe ik er wat extra verdoving bij..''
Ik trapte, sloeg met m'n armen, vloekte, tierde, gilde.. :X Nou je raad het wel, gewoon doorgaan. Achteraf vertelde hij; ''Ja, als het zo ontstoken is werkt de verdoving toch niet, dus het had niet zoveel zin.''

:(
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 17 juni 2014 @ 12:36:46 #114
74056 crew  ToT
pi_141195980
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:35 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat flikte mijn kaakchirurg dus.. ''Als je pijn doet moet je het even zeggen, dan doe ik er wat extra verdoving bij..''
Ik trapte, sloeg met m'n armen, vloekte, tierde, gilde.. :X Nou je raad het wel, gewoon doorgaan. Achteraf vertelde hij; ''Ja, als het zo ontstoken is werkt de verdoving toch niet, dus het had niet zoveel zin.''

:(
:o WTF?!?!?!?!?!?!? :o !!!!!

Ik zou echt een klacht ingediend hebben! :X
pi_141196002
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:36 schreef ToT het volgende:

[..]

:o WTF?!?!?!?!?!?!? :o !!!!!

Ik zou echt een klacht ingediend hebben! :X
Ik heb het aangegeven bij de tweede kaakchirurg, want ja, de boel ging natuurlijk ontsteken na de tijd :') Die vond het op z'n zachts gezegd niet zo netjes.. Dus die heeft KC nr1 er op aangesproken.
Maar het leed was al geleden, gelukkig zijn alle 4 verstandskiezen er nu uit ;)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 17 juni 2014 @ 12:40:54 #116
74056 crew  ToT
pi_141196097
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:37 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb het aangegeven bij de tweede kaakchirurg, want ja, de boel ging natuurlijk ontsteken na de tijd :') Die vond het op z'n zachts gezegd niet zo netjes.. Dus die heeft KC nr1 er op aangesproken.
Maar het leed was al geleden, gelukkig zijn alle 4 verstandskiezen er nu uit ;)
Bij mij zijn er 3 uit, waarvan er 2 onder de kies er naast weggeboord moesten worden. :') De dagen daarna kon ik mijn lol ook aardig op.

Oh en nog ff terugkomen op Nijna en de afleiding voor de operatie: dat ik steeds aan mijn huis moest denken was niet in positieve zin! _O- Vreemde mensen in mijn huis, verbouwingen terwijl het laminaat er al in ligt, geen zicht hebben op waar ze allemaal doorheen zitten te rommelen of weggooien enz.
pi_141198895
Tot, dat die gedachten niet in positieve zin waren dat had ik wel begrepen. Maar evengoed geeft het wel afleiding (althans, ik zou voor zo'n operatie ook aardig zenuwen hebben...). Maar pfff, beide opties zijn eigenlijk niet echt wat he... Blij dat je het gehad hebt, hoe is het nu met de pijn?

Poes, die kaakchirurg... :o wat een hork.
Wij kregen gelukkig vrij snel na die rottige ervaring met de oude tandarts een andere en die heeft met veel tijd en geduld een stuk van mijn tandartsangst weer enorm weten te verminderen.
Inmiddels ga ik naar een andere tandarts ivm verhuizing en dat gaat prima.
Maar die oude tandarts had het dus niet gezegd omdat ze bang waren dat ik in paniek zou raken en het niet wilde... Tja, dat was het risico geweest, maar dit heeft niet zo goed uitgepakt..
Mama van 2 lieve meiden :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 17 juni 2014 @ 14:16:24 #118
74056 crew  ToT
pi_141199311
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:04 schreef Nijna het volgende:
Tot, dat die gedachten niet in positieve zin waren dat had ik wel begrepen. Maar evengoed geeft het wel afleiding (althans, ik zou voor zo'n operatie ook aardig zenuwen hebben...). Maar pfff, beide opties zijn eigenlijk niet echt wat he... Blij dat je het gehad hebt, hoe is het nu met de pijn?

Poes, die kaakchirurg... :o wat een hork.
Wij kregen gelukkig vrij snel na die rottige ervaring met de oude tandarts een andere en die heeft met veel tijd en geduld een stuk van mijn tandartsangst weer enorm weten te verminderen.
Inmiddels ga ik naar een andere tandarts ivm verhuizing en dat gaat prima.
Maar die oude tandarts had het dus niet gezegd omdat ze bang waren dat ik in paniek zou raken en het niet wilde... Tja, dat was het risico geweest, maar dit heeft niet zo goed uitgepakt..
De pijn is zeer zeker nog duidelijk aanwezig; vanochtend zat ik zelfs te zweten van de pijn, maar nu gaat het weer een heel stuk beter! ^O^
Langzaam maar zeker voel ik meer van de wond zelf en iets minder van de rest van mijn buik. (Nog steeds pijnlijk genoeg, maar er is verbetering.)
pi_141210428


:')

Dit duurt lang godverdomme :r
pi_141210659
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:57 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]

:')

Dit duurt lang godverdomme :r
Mag je tot die tijd niet rijden? :@
pi_141210685
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:01 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Mag je tot die tijd niet rijden? :@
Ik moet nog lessen nemen :o Maar er moet dus straks ook nog zo'n onderzoek verder gebeuren en al die shit :')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2014 19:02:36 ]
pi_141210759
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:02 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik moet nog lessen nemen :o Maar er moet dus straks ook nog zo'n onderzoek verder gebeuren en al die shit :')
-O- Damn..

Waarom heb je het aangegeven? :@
pi_141210785
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:03 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

-O- Damn..

Waarom heb je het aangegeven? :@
Omdat moeder dat belangrijk vond ofzo :')
pi_141210811
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:04 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Omdat moeder dat belangrijk vond ofzo :')
Gebruik je medicatie?
pi_141210953
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Gebruik je medicatie?
Nee :o

Of nouja, hooikoorts gedoe. Maar dat beinvloed het niet volgensmij

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2014 19:07:16 ]
pi_141211327
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:07 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Nee :o

Of nouja, hooikoorts gedoe. Maar dat beinvloed het niet volgensmij
Ga je moeder slaan dan.
pi_141215305
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:12 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ga je moeder slaan dan.
_O- Poesje toch. :P
pi_141215482
Hier weer gezeik met het UWV.
Werd vandaag gebeld dat ze willen dat ik stop met mijn werk en in mijn eigen regio ga werken.
Wat is dat voor grote onzin? :?
Er zijn genoeg mensen zonder én met (Wajong)uitkering die in een andere regio werken.
Alsof ander werk zo snel gevonden is.
Willen ze liever dat je werkloos thuis zit?
Blijkbaar wel! :(
Ben echt goed kwaad, mijn jobcoach heeft al gebeld, maar het UWV is ook weer haar baas, maar morgen belt mijn supermarktmanager ook nog en ik ga er zelf ook achteraan.
Van zulk soort dingen raak ik echt helemaal in de stress.
Om gestoord van te worden.
pi_141216602
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:16 schreef Donald250 het volgende:
Hier weer gezeik met het UWV.
Werd vandaag gebeld dat ze willen dat ik stop met mijn werk en in mijn eigen regio ga werken.
Wat is dat voor grote onzin? :?
Er zijn genoeg mensen zonder én met (Wajong)uitkering die in een andere regio werken.
Alsof ander werk zo snel gevonden is.
Willen ze liever dat je werkloos thuis zit?
Blijkbaar wel! :(
Ben echt goed kwaad, mijn jobcoach heeft al gebeld, maar het UWV is ook weer haar baas, maar morgen belt mijn supermarktmanager ook nog en ik ga er zelf ook achteraan.
Van zulk soort dingen raak ik echt helemaal in de stress.
Om gestoord van te worden.
Oh echt hè.. :')
En van andere welwillende mensen wordt verwacht dat ze een baan aannemen binnen een straal van 250km. :')

Ik vind het echt enorm triest dat ze uitgerekend JOU moeten hebben.. ;( Heel veel sterkte met de situatie, ik hoop dat je jobcoach en je manager wat voor je kunnen betekenen!

*Knuff*
pi_141219438
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:34 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh echt hè.. :')
En van andere welwillende mensen wordt verwacht dat ze een baan aannemen binnen een straal van 250km. :')

Ik vind het echt enorm triest dat ze uitgerekend JOU moeten hebben.. ;( Heel veel sterkte met de situatie, ik hoop dat je jobcoach en je manager wat voor je kunnen betekenen!

*Knuff*
O+
Lief van je, bedankt.
Maar ik weet het echt even niet meer.
Als ik echt weg moet, dan vind ik het echt niet leuk.
Ook al is het maar 12 uur per week, ik wil zo graag werken en ik heb het zo ontzettend naar mijn zin.
pi_141219591
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:14 schreef Donald250 het volgende:

[..]

O+
Lief van je, bedankt.
Maar ik weet het echt even niet meer.
Als ik echt weg moet, dan vind ik het echt niet leuk.
Ook al is het maar 12 uur per week, ik wil zo graag werken en ik heb het zo ontzettend naar mijn zin.
;( Ik weet het ook niet..
Sterkte :*
pi_141219848
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

;( Ik weet het ook niet..
Sterkte :*
Dank. :)
  woensdag 18 juni 2014 @ 07:05:32 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_141233581
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:28 schreef Nijna het volgende:

Ik had hier net weer een conflict met mijn 4 jarige. En ik weet nou niet of het is omdat ik weinig reserve heb of omdat kleuter niet lekker in dr vel zit of iets in die richting.
Het is de tijd van het jaar. Ik hoor het van andere ouders op het schoolplein en vind het zelf op dit moment ook even echt niet leuk. Dat brutale gedoe en dingen toch doen ook al mag het niet, bah. En ze worden echt gewoon opgejut door klasgenootjes enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_141236739
Tijd van het jaar werkt inderdaad ook niet mee. Ze lopen volgens mij allemaal op hun tenen. Oudste vanmorgen thuisgehouden. Die kwam met een bleek snoetje uit bed, was misselijk en hing op de bank. Inmiddels komt er iets meer geluid uit, maar ze is gewoon moe.
Jongste ook, echt tijd voor vakantie, nog 2,5 week...
En ik hoor het inderdaad ook om me heen, dat brutale, korte lontjes, enzovoort enzovoort.

Donald, weet je ook waarom ze vinden dat je in je eigen regio zou moeten werken?
Ik vind het eerlijk gezegd absurd. Je hebt een baan, je hebt het naar je zin (dus je bent er dan naar mijn idee op je plek) en dan zou je moeten verkassen?
Pfff :*
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_141272198
Nijna,

Ja, ze geven als reden op dat ze willen dat je in je eigen regio werkt omdat je arbeidsdeskundige in de regio zit waar je woont.
Is toch belachelijk.
We leven in een vrij land en iedereen mag zelf bepalen waar hij / zij werkt. :(
pi_141278408
Ik vind het belachelijk, als de banen nou voor het oprapen lagen... Maar kom op zeg, je hebt een plek waar je je prettig voelt en je werkt, wat zeuren ze nou.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_141278470
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:16 schreef Donald250 het volgende:
Hier weer gezeik met het UWV.
Werd vandaag gebeld dat ze willen dat ik stop met mijn werk en in mijn eigen regio ga werken.
Wat is dat voor grote onzin? :?
Er zijn genoeg mensen zonder én met (Wajong)uitkering die in een andere regio werken.
Alsof ander werk zo snel gevonden is.
Willen ze liever dat je werkloos thuis zit?
Blijkbaar wel! :(
Ben echt goed kwaad, mijn jobcoach heeft al gebeld, maar het UWV is ook weer haar baas, maar morgen belt mijn supermarktmanager ook nog en ik ga er zelf ook achteraan.
Van zulk soort dingen raak ik echt helemaal in de stress.
Om gestoord van te worden.
Wat moet ik me voorstellen bij die regio's? Zit je in het verkeerde deel van het land of werk je een dorp te ver?

En complete kolder ook, is er iemand aan het werk gaan ze lopen zeiken dat het niet op de goede plek is. Stelletje spreadsheetmanagers daar bij het UWV.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141282412
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 09:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat moet ik me voorstellen bij die regio's? Zit je in het verkeerde deel van het land of werk je een dorp te ver?

En complete kolder ook, is er iemand aan het werk gaan ze lopen zeiken dat het niet op de goede plek is. Stelletje spreadsheetmanagers daar bij het UWV.
Ik woon in Rotterdam en werk regio Utrecht...
pi_141282961
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 12:29 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Ik woon in Rotterdam en werk regio Utrecht...
wat half Nederland dus doet mag niet van het UWV?
Ik woon in Den Bosch en werk in Amsterdam, zouden ze dus ook niet goed vinden :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141283456
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 12:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

wat half Nederland dus doet mag niet van het UWV?
Ik woon in Den Bosch en werk in Amsterdam, zouden ze dus ook niet goed vinden :')
Tsja, ik weet het ook niet.
Maar ik leg me er niet bij neer, al is het heel erg moeilijk om tegen het UWV in te gaan, wil ook niet dat ze mijn Wajong ineens stopzetten en ik geen inkomsten meer heb.
pi_141284907
Wat ik nou weer heb meegemaakt.. my god.. :')

Vanmorgen intakegesprek gehad met mijn nieuwe psychiater, die gaat vanaf nu over mijn medicatie.

Idioot van een kerel, heb enorm met hem gelachen. Drie kwartier ging ik van :') naar _O- naar o|O terug naar :')

Hij schold me uit voor borderliner, vond m'n hypnagogie onzin (''Je bent gewoon psychotisch..'') en wil me terug hebben aan de Risperdal (medicatie die mijn jeugd heeft verziekt.) Zo'n beetje alles wat ik zei werd tegengesproken. ''Ja wie is hier nou de psychiater?! Doe niet zo eigenwijs en koppig!''

Ik vroeg om rustgevende medicatie voor overdag. Valeriaan een optie? ''Joh, ga lekker naar het Kruidvat, daar zit ik hier niet voor! :') ''
Uiteindelijk oxazepam meegekregen, 10mg per dag. Om te proberen, hij wil me er niet vast aan hebben ivm de verslavingsfactor.

Ik mag wel aan de Seroquel blijven gelukkig, al wil de GGZ arts bij er af hebben, wat de PI-groep arts gelukkig onzin vind :) De Topiramaat wil hij er wel af hebben, dat gaat toch niet werken zegt hij. Wat ik ook wel merk, maar vooruit.

Ook mocht ik niet meer zomaar dingen aannemen van ''gekke mensen'' op fora (FOK!) :') Mijn argumenten veegde hij van tafel, waaronder dus dat ik al 10jaar bezig ben met het zoeken van een oorzaak, en die dus gevonden heb hier op FOK!. Ehhrrr right.. Hij noemde het dus gewoon simpelweg een psychotische stoornis, en wil me daarom weer aan de Risperdal hebben. Never nooit niet, die rotzooi heeft zoveel vernield bij mij vroeger, waaronder flink geheugenverlies, waar ik NU nog last van heb. ''Oh ja joh? Dat kan niet, want dat had je dit ook niet meer geweten.'' :') Godver hey..

Ik weet dus niet zo goed wat ik van die vent moet vinden. Ik heb me ziek gelachen om z'n opmerkingen, hoe hij me haarfijn ging uitleggen waarom hij mij een borderliner vond, en vervolgens al mijn tegenargumenten (''Ja maar da's autisme meneer!'') van tafel veegde etc.. _O-

Oh oh oh.. Wat een morgen :')

Maar eeh, vraagje voor ToT ; hoeveel mg oxazepam gebruik jij als jij het echt nodig hebt? Ik wil namelijk niet teveel gebruiken :@ Misschien is het beter dat ik eerst met 5mg begin ofzo.. ipv gelijk 10mg per dag.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 19 juni 2014 @ 14:02:25 #142
74056 crew  ToT
pi_141285205
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat ik nou weer heb meegemaakt.. my god.. :')

Vanmorgen intakegesprek gehad met mijn nieuwe psychiater, die gaat vanaf nu over mijn medicatie.

Idioot van een kerel, heb enorm met hem gelachen. Drie kwartier ging ik van :') naar _O- naar o|O terug naar :')

Hij schold me uit voor borderliner, vond m'n hypnagogie onzin (''Je bent gewoon psychotisch..'') en wil me terug hebben aan de Risperdal (medicatie die mijn jeugd heeft verziekt.) Zo'n beetje alles wat ik zei werd tegengesproken. ''Ja wie is hier nou de psychiater?! Doe niet zo eigenwijs en koppig!''

Ik vroeg om rustgevende medicatie voor overdag. Valeriaan een optie? ''Joh, ga lekker naar het Kruidvat, daar zit ik hier niet voor! :') ''
Uiteindelijk oxazepam meegekregen, 10mg per dag. Om te proberen, hij wil me er niet vast aan hebben ivm de verslavingsfactor.

Ik mag wel aan de Seroquel blijven gelukkig, al wil de GGZ arts bij er af hebben, wat de PI-groep arts gelukkig onzin vind :) De Topiramaat wil hij er wel af hebben, dat gaat toch niet werken zegt hij. Wat ik ook wel merk, maar vooruit.

Ook mocht ik niet meer zomaar dingen aannemen van ''gekke mensen'' op fora (FOK!) :') Mijn argumenten veegde hij van tafel, waaronder dus dat ik al 10jaar bezig ben met het zoeken van een oorzaak, en die dus gevonden heb hier op FOK!. Ehhrrr right.. Hij noemde het dus gewoon simpelweg een psychotische stoornis, en wil me daarom weer aan de Risperdal hebben. Never nooit niet, die rotzooi heeft zoveel vernield bij mij vroeger, waaronder flink geheugenverlies, waar ik NU nog last van heb. ''Oh ja joh? Dat kan niet, want dat had je dit ook niet meer geweten.'' :') Godver hey..

Ik weet dus niet zo goed wat ik van die vent moet vinden. Ik heb me ziek gelachen om z'n opmerkingen, hoe hij me haarfijn ging uitleggen waarom hij mij een borderliner vond, en vervolgens al mijn tegenargumenten (''Ja maar da's autisme meneer!'') van tafel veegde etc.. _O-

Oh oh oh.. Wat een morgen :')

Maar eeh, vraagje voor ToT ; hoeveel mg oxazepam gebruik jij als jij het echt nodig hebt? Ik wil namelijk niet teveel gebruiken :@ Misschien is het beter dat ik eerst met 5mg begin ofzo.. ipv gelijk 10mg per dag.
:X Jezus wat een vent is dat! :X Ik zou er HEEL rap bij weg gaan!
Ik zou ZWAAR ontploft zijn tegen hem! :X

@ je vraag: ik heb een recept voor 5 x 10mg per dag gekregen, terwijl vaker dan 2 x 10 mg per week verslavend kan zijn.

Als ik echt zwaar zit te stuiteren of als ik écht slaap nodig heb, neem ik een tabletje van 10mg in. Het helpt me goed te ontspannen, maar het is niet zo dat ik als een aap ga zitten spacen of zo. (Een buurvrouw van me had bij gratie Gods 3 tabletjes van 10mg meegekregen van de dokter, en gaat bij 1 enkel tabletje al aapjes zien die in de boom achter het huis heen en weer zitten te slingeren! _O- )

Maar goed; een tabletje van 10mg werkt prima, maar probeer het niet vaker dan 2x per week in te nemen. Incidenteel kan het natuurlijk wel ff vaker, maar maak er geen gewoonte van. :)
pi_141285422
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 14:02 schreef ToT het volgende:

[..]

:X Jezus wat een vent is dat! :X Ik zou er HEEL rap bij weg gaan!
Ik zou ZWAAR ontploft zijn tegen hem! :X

@ je vraag: ik heb een recept voor 5 x 10mg per dag gekregen, terwijl vaker dan 2 x 10 mg per week verslavend kan zijn.

Als ik echt zwaar zit te stuiteren of als ik écht slaap nodig heb, neem ik een tabletje van 10mg in. Het helpt me goed te ontspannen, maar het is niet zo dat ik als een aap ga zitten spacen of zo. (Een buurvrouw van me had bij gratie Gods 3 tabletjes van 10mg meegekregen van de dokter, en gaat bij 1 enkel tabletje al aapjes zien die in de boom achter het huis heen en weer zitten te slingeren! _O- )

Maar goed; een tabletje van 10mg werkt prima, maar probeer het niet vaker dan 2x per week in te nemen. Incidenteel kan het natuurlijk wel ff vaker, maar maak er geen gewoonte van. :)
Ik heb me doodgelachen man :D
Gewoon lekker sarcastisch terug doen, heerlijk.
Ik weet wel beter, ik laat me geen borderline/psychoses aanpraten joh ;)

Oh fuck, dan zit ik met mijn 10mg veelste hoog dus :o Ik dacht dat dat de laagste dosering was! Het is dus wel de bedoeling dat ik de komende tijd élke ochtend 10mg ga slikken hè.. om tot rust te komen in m'n hoofd :@
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 19 juni 2014 @ 14:12:53 #144
74056 crew  ToT
pi_141285558
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 14:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb me doodgelachen man :D
Gewoon lekker sarcastisch terug doen, heerlijk.
Ik weet wel beter, ik laat me geen borderline/psychoses aanpraten joh ;)

Oh fuck, dan zit ik met mijn 10mg veelste hoog dus :o Ik dacht dat dat de laagste dosering was! Het is dus wel de bedoeling dat ik de komende tijd élke ochtend 10mg ga slikken hè.. om tot rust te komen in m'n hoofd :@
In de beginperiode is het normaal dat je wat meer slikt, maar op een gegeven moment moet je wel afbouwen. :) Ik heb in het begin ook meerdere tabletjes per dag geslikt.
Nu neem ik iets van 2x per maand eentje in of zo.

Het is overigens wel verstandig om voorlopig ff geen alcohol te nemen; dat versterkt de relaxende werking van de Oxazepam en dat zou nóg verslavender werken.
Althans volgens de bijsluiter en de psych. Ikzelf merk idd wel dat het ietsjes beter werkt, maar het is niet zo alsof ik meteen een dikke jonko in m'n muil heb hangen of zo. :P

^O^ Gewoon toch maar elke ochtend eentje nemen tot je meer rust in je koppie hebt.
Zoals ik al zei: ik mocht er VIJF per dag nemen (en combineerde het nog met alcohol en antidepressiva en Risperdal) en neem ze tegenwoordig echt maar incidenteel.

Die Risperdal is idd echt TROEP!!!! :r TROEP!!!! :r TROEP!!!! :r
pi_141285640
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 14:12 schreef ToT het volgende:

[..]

In de beginperiode is het normaal dat je wat meer slikt, maar op een gegeven moment moet je wel afbouwen. :) Ik heb in het begin ook meerdere tabletjes per dag geslikt.
Nu neem ik iets van 2x per maand eentje in of zo.

Het is overigens wel verstandig om voorlopig ff geen alcohol te nemen; dat versterkt de relaxende werking van de Oxazepam en dat zou nóg verslavender werken.
Althans volgens de bijsluiter en de psych. Ikzelf merk idd wel dat het ietsjes beter werkt, maar het is niet zo alsof ik meteen een dikke jonko in m'n muil heb hangen of zo. :P

^O^ Gewoon toch maar elke ochtend eentje nemen tot je meer rust in je koppie hebt.
Zoals ik al zei: ik mocht er VIJF per dag nemen (en combineerde het nog met alcohol en antidepressiva en Risperdal) en neem ze tegenwoordig echt maar incidenteel.

Die Risperdal is idd echt TROEP!!!! :r TROEP!!!! :r TROEP!!!! :r
Risperdal :r :r :r
Hij vond me koppig en eigenwijs. Ja flikker op, die rotzooi komt er bij mij NOOIT weer in. NOOIT. :r

Ik kijk het even aan hoe het gaat.. :@

Drinken doe ik sowieso al niet, dat scheelt :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 19 juni 2014 @ 14:19:54 #146
74056 crew  ToT
pi_141285743
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 14:15 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Risperdal :r :r :r
Hij vond me koppig en eigenwijs. Ja flikker op, die rotzooi komt er bij mij NOOIT weer in. NOOIT. :r

Ik kijk het even aan hoe het gaat.. :@

Drinken doe ik sowieso al niet, dat scheelt :)
Ja mijn therapeut bij GG-Net bleef er op hameren dat ik die rotzooi moest blijven gebruiken, desnoods in een lagere dosering.
Toen ik na een HOOP gezeik eindelijk op de laagst mogelijke dosering zat, wilde hij me niet helpen met het af te bouwen om te stoppen. Dat heb ik dus heel geleidelijk maar op eigen houtje gedaan.

Het hielp me wel wat tegen mijn angsten, maar de bijwerkingen waren vele malen erger dan de kwaal zelf.

Overigens vond ik Citalopram en een ander antidepressivum waarvan ik de naam ff vergeten ben ook echt troep; ging ik bijna net zo hard van spacen als van Risperdal. Alleen het afgestompt raken van de Risperdal vond ik wel het ergste. :X
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 19 juni 2014 @ 14:22:44 #147
74056 crew  ToT
pi_141285818
Maar serieus: ''Ja wie is hier nou de psychiater?! Doe niet zo eigenwijs en koppig!''
Dat doet me denken aan een verhaal van Afrikaanse ex-vriendin van me:
In Afrika worden tanden standaard getrokken als ze pijn doen, maar 1x heeft ze een kies laten vullen.
Die is meteen flink gaan ontsteken, en ze is teruggegaan naar de tandarts om te zeggen dat die kies nog steeds echt pijn deed.
"ONMOGELIJK! IK ben hier de tandarts, IK heb er voor gestudeerd en dit is MIJN werk! Het is ONZIN dat het nog pijn zou doen!"

:X / :') / _O-
pi_141285879
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 14:22 schreef ToT het volgende:
Maar serieus: ''Ja wie is hier nou de psychiater?! Doe niet zo eigenwijs en koppig!''
Dat doet me denken aan een verhaal van Afrikaanse ex-vriendin van me:
In Afrika worden tanden standaard getrokken als ze pijn doen, maar 1x heeft ze een kies laten vullen.
Die is meteen flink gaan ontsteken, en ze is teruggegaan naar de tandarts om te zeggen dat die kies nog steeds echt pijn deed.
"ONMOGELIJK! IK ben hier de tandarts, IK heb er voor gestudeerd en dit is MIJN werk! Het is ONZIN dat het nog pijn zou doen!"

:X / :') / _O-
:') Hahaha, nou ja zoiets dus.
Dat neem ik niet serieus hoor.. Vandaar ook de mengeling van :') _O- o|O emoties daaro..
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 19 juni 2014 @ 14:28:33 #149
74056 crew  ToT
pi_141285981
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 14:24 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:') Hahaha, nou ja zoiets dus.
Dat neem ik niet serieus hoor.. Vandaar ook de mengeling van :') _O- o|O emoties daaro..
Had je niet toevallig te maken met een ontsnapte gek daar die zich als therapeut voordeed? :') Zal niet de eerste keer zijn! (Was een aantal jaren geleden zelfs in het nieuws! _O- )
pi_141286031
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 14:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Had je niet toevallig te maken met een ontsnapte gek daar die zich als therapeut voordeed? :') Zal niet de eerste keer zijn! (Was een aantal jaren geleden zelfs in het nieuws! _O- )
:D
Ben benieuwd hoe de volgende keer gaat :7
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 19 juni 2014 @ 14:39:45 #151
74056 crew  ToT
pi_141286342
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 14:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:D
Ben benieuwd hoe de volgende keer gaat :7
Dwangopname! :Y :P
pi_141286364
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 14:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Dwangopname! :Y :P
Poes de psychotische borderliner autist met PTSS :7
Als ik NU geen Wajong krijg, nou dat weet ik het óók niet meer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')