abonnement Unibet Coolblue
pi_141002902
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 17:36 schreef mujentas het volgende:

[..]

:?

De jokeractie was volgens mij gewoon goed? Algemene sticker voor 10% korting en merk specifieke stickers voor de wat betere kortingen zoals 50%. Bijvoorbeeld Nivea 50%.

Wat was er uitgekleed aan?
De joker-stickers waren vroeger voor het hele assortiment. Dus iedereen had er altijd wat aan, ongeacht welke merken/produkten je kopen wou.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 18:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind meer de hamsters uitgekleed eigenlijk :') Maarja iedereen vindt hamstertjes lief dus waarom ook niet.

Gister een klant aan mijn kassa gehad die kwam met een leeg zakje. 'Ik heb dit gehad van je collega, maar hij is leeg (was wel open). Ik vond het maar weird, maargoed een nieuwe gegeven. Even later een moeder met haar kind aan mijn kassa die eventjes fijn elke keer hardop zodat ik het kon horen herhaalde dat ze niet genoeg boodschappen had voor een hamster. ' Nee ik heb niet genoeg!' en 'Ik zal het even optellen. Dat is 1 euro, dat 3 euro, dat 2 euro dat is dan 6 euro en dat kost 1 euro. Nee, ik heb niet genoeg!' :')

Op zo'n manier krijgen je ook echt niks van me hoor :')
Is ook niet nodig. Je koopt in zo'n geval gewoon iets wat aantikt op voorraad, zoals biotex.
pi_141002905
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 20:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ga me toch een breuk lachen als ik er morgen zo een in de klas heb zitten.
Dan zou ik ook niet meer serieus voor de klas kunnen staan als ik leraar zou zijn :')
pi_141002950
Het zijn toch allemaal een aparte slag mensen met zo'n pak. Tokkies genaamd *O*
pi_141009611
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2014 18:07 schreef d4v1d het volgende:

[..]

lamballen? Met al die verhalen die je van de vakbonden hoort kan ik me niet voorstellen dat ze dat toestaan :')
Ach dat gebeurd overal. :P Hoort er bij.
pi_141014808
Jullie overdrijven. Het enige wat mal is aan die pakken is de naam juichpak. Gewoon oranje trainingspakken. Er zijn wel gekkere dessins.
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:59:37 #231
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_141015378
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:51 schreef Teslynd het volgende:
Jullie overdrijven. Het enige wat mal is aan die pakken is de naam juichpak. Gewoon oranje trainingspakken. Er zijn wel gekkere dessins.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_141017262
quote:

d4v1d, zit jij nou de Fok! regels te overtreden?
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_141017294
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 00:52 schreef ikweetnietwat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
d4v1d, zit jij nou de Fok! regels te overtreden?
:')
pi_141070220
Ik stond gisteren bij de kassa, bleek de streepjescode van een bakje vega-prut het niet te doen. Jong kassameisje (nieuw?) riep een baliemedewerkster (stonden 2 dames van middelbare leeftijd bij de counter te praten/ouwehoeren) erbij, die keek eens naar het bakje en vroeg aan het meisje of ze wist hoe duur het was.
Die had zoiets van, uhhh :? Nee? Dame van middelbare leeftijd keek mij aan, weet jij het? Uhhh :? Nee?
''Geef zo maar mee.'' En ze liep weer terug naar haar collega bij de counter om vrolijk verder te kletsen en niets doen.

Ik had echt even een wtf?!-moment daar.
pi_141070291
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:31 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik stond gisteren bij de kassa, bleek de streepjescode van een bakje vega-prut het niet te doen. Jong kassameisje (nieuw?) riep een baliemedewerkster (stonden 2 dames van middelbare leeftijd bij de counter te praten/ouwehoeren) erbij, die keek eens naar het bakje en vroeg aan het meisje of ze wist hoe duur het was.
Die had zoiets van, uhhh :? Nee? Dame van middelbare leeftijd keek mij aan, weet jij het? Uhhh :? Nee?
''Geef zo maar mee.'' En ze liep weer terug naar haar collega bij de counter om vrolijk verder te kletsen en niets doen.

Ik had echt even een wtf?!-moment daar.
Gebeurd wel vaker, heb ik ook wel eens gedaan. Als ik weet dat het te lang gaat duren voordat de goeie streepjescode er wel is.

Maar ik kan me voorstellen dat het wat raar leek, dit deed ze ook gewoon puur omdat ze geen idee wat ze moest doen volgens mij. :P
pi_141070374
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:34 schreef einschtein het volgende:

[..]

Gebeurd wel vaker, heb ik ook wel eens gedaan. Als ik weet dat het te lang gaat duren voordat de goeie streepjescode er wel is.

Maar ik kan me voorstellen dat het wat raar leek, dit deed ze ook gewoon puur omdat ze geen idee wat ze moest doen volgens mij. :P
Het was helemaal niet zo druk.. Je loopt toch even gauw naar achteren om een vervangend product op te halen?
Ik heb zelf als caissière gewerkt, wij deden dat ook gewoon. Je gaat toch niet zomaar gratis spullen weggeven? :?

Die dames komen bij de C1000 weg, ik neem aan dat ze al ruim 30 jaar ervaring hebben in de detailhandel.. Beetje vreemde bedoeling zo.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 14:39:00 #237
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_141070427
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Je gaat toch niet zomaar gratis spullen weggeven?
Prima klantenbinding. Als het te lang duurt niet de klant de dupe laten worden van jouw problemen, maar het meegeven en dan iemand anders het op z'n gemak laten oplossen.

Klant blij, cassiere geen stress, de rij achter die klant loopt ook lekker door, iedereen ziet dat AH het snel oplost in het voordeel van de klant. En wat heeft het je gekost? 2 euro ofzo?
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_141070496
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:39 schreef NJ het volgende:

[..]

Prima klantenbinding. Als het te lang duurt niet de klant de dupe laten worden van jouw problemen, maar het meegeven en dan iemand anders het op z'n gemak laten oplossen.

Klant blij, cassiere geen stress, de rij achter die klant loopt ook lekker door, iedereen ziet dat AH het snel oplost in het voordeel van de klant. En wat heeft het je gekost? 2 euro ofzo?
:@
Op mij kwam het héél raar over, vooral omdat mevrouw daarna vrolijk verder ging met niets doen.

Ik ben gewend om netjes even een vervangend product te halen, mét tempo, om bovenstaande zaken ook op orde te houden. Maar goed, ik werkte dan ook bij de klantvriendelijkste supermarktketen van NL. En nee, dat was niet de Jumbo :+
pi_141070498
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:37 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het was helemaal niet zo druk.. Je loopt toch even gauw naar achteren om een vervangend product op te halen?
Ik heb zelf als caissière gewerkt, wij deden dat ook gewoon. Je gaat toch niet zomaar gratis spullen weggeven? :?

Die dames komen bij de C1000 weg, ik neem aan dat ze al ruim 30 jaar ervaring hebben in de detailhandel.. Beetje vreemde bedoeling zo.
Wat ze had moeten doen is de betreffende afdeling bellen, wat in dit geval AGF had moeten zijn. Als caissiere nooit achter de kassa weg gaan, hoewel 1 van de anderen wel even naar het vak had kunnen lopen.

Maar goed, het is opgelost. En iedereen blij. ;) Moet alleen niet te vaak gebeuren.
pi_141070517
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:41 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wat ze had moeten doen is de betreffende afdeling bellen, wat in dit geval AGF had moeten zijn. Als caissiere nooit achter de kassa weg gaan, hoewel 1 van de anderen wel even naar het vak had kunnen lopen.

Maar goed, het is opgelost. En iedereen blij. ;) Moet alleen niet te vaak gebeuren.
Ik belde dan ook even een collega inderdaad, of riep ook de countermedewerker ;) Ik liep zelf ook niet achter de kassa weg hoor.
pi_141070551
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:42 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik belde dan ook even een collega inderdaad, of riep ook de countermedewerker ;) Ik liep zelf ook niet achter de kassa weg hoor.
Oke. :)
pi_141071334
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:34 schreef einschtein het volgende:
Gebeurd wel vaker, heb ik ook wel eens gedaan. Als ik weet dat het te lang gaat duren voordat de goeie streepjescode er wel is.

Maar ik kan me voorstellen dat het wat raar leek, dit deed ze ook gewoon puur omdat ze geen idee wat ze moest doen volgens mij. :P
Wanneer het druk is, doe ik altijd een bedrag schatten, daar een beetje onder zitten(zodat de klant iig niet te veel betaalt) en doe een voorstel. Pakje vlees zou ik voor 1.50 wegdoen bijvoorbeeld. T-correcties die niet gedaan zijn doe ik altijd met niet scanbaar, anders ben je zo vijf minuten verder...
pi_141072969
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:41 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wat ze had moeten doen is de betreffende afdeling bellen, wat in dit geval AGF had moeten zijn. Als caissiere nooit achter de kassa weg gaan, hoewel 1 van de anderen wel even naar het vak had kunnen lopen.

Maar goed, het is opgelost. En iedereen blij. ;) Moet alleen niet te vaak gebeuren.
Er was een tijd dat de artikelen in de bak met kortingsstickers al uit het systeem waren. Dan moest je telkens iemand aanklampen om te vragen wat het kostte en die ging dat in het magazijn o.i.d. navragen. Kon lang duren.
pi_141073072
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:41 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:@
Op mij kwam het héél raar over, vooral omdat mevrouw daarna vrolijk verder ging met niets doen.

Ik ben gewend om netjes even een vervangend product te halen, mét tempo, om bovenstaande zaken ook op orde te houden. Maar goed, ik werkte dan ook bij de klantvriendelijkste supermarktketen van NL. En nee, dat was niet de Jumbo :+
Ik vind dat ook raar. Perfecte klantenbinding zoals iemand hierboven riep vind ik dit niet. Ik vind dit eerder geen aandacht voor de klant hebben en het snel willen afhandelen want kletsen met collega is natuurlijk leuker dan door de winkel te hobbelen op zoek naar de streepjescode.

Dames gaven duidelijk geen goed voorbeeld aan jonge caissiere.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 16:20:31 #245
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_141073119
Het systeem is sowieso achterhaald. Alle artikelen die in het assortiment zitten van AH moeten gewoon scanbaar zijn aan de kassa.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_141073146
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:20 schreef Schuimpjes het volgende:
Het systeem is sowieso achterhaald. Alle artikelen die in het assortiment zitten van AH moeten gewoon scanbaar zijn aan de kassa.
Maar dat is niet het geval. Van de week kon je zelfs geen ham/kaas croissants aanslaan...
  zaterdag 14 juni 2014 @ 16:23:29 #247
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_141073190
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Maar dat is niet het geval. Van de week kon je zelfs geen ham/kaas croissants aanslaan...
Nee helaas is dat niet het geval. Maar er zijn mijn inziens wel scenario's waarin je een klant het product gratis meegeeft. Als de producent een onjuiste streepjescode afdrukt en je moet gaan koppelen met je wel even bezig (3 tot 4 minuten - wil je de klant daar op laten wachten?)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_141073283
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:23 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee helaas is dat niet het geval. Maar er zijn mijn inziens wel scenario's waarin je een klant het product gratis meegeeft. Als de producent een onjuiste streepjescode afdrukt en je moet gaan koppelen met je wel even bezig (3 tot 4 minuten - wil je de klant daar op laten wachten?)
Tuurlijk. Ik heb de klant ook weleens gratis rode pepertjes meegegeven. Maar niet zonder dat ik eerst geprobeerd had om zelf achter de code te komen. Lukte niet, niemand nam de telefoon op, megadruk. Dus dan kan je het wel gratis meegeven ja.

Maar in het geval van poes (dames kletste, het was niet druk) had er makkelijk even naar de code gekeken kunnen worden.
  maandag 16 juni 2014 @ 09:32:16 #249
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_141142905
Zaterdag helpen bij het inruimen van een nieuw filiaal in Genk.
Flesje bier
pi_141144539
Hello :)

Is er ergens een plek waar je een klacht over je winkel / werkomstandigheden kan neerleggen? En dan bedoel ik ergens extern, dus niet bij de (A)sm ?

Bij onze winkel is het momenteel een grote rotzooi, er is geen tijd om pauze te houden, etc...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')