abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 2 juni 2014 @ 14:46:48 #1
230491 Zith
pls tip
pi_140632329



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_140632341
Random TT :P
  † In Memoriam † maandag 2 juni 2014 @ 14:47:27 #3
230491 Zith
pls tip
pi_140632350
quote:
2014-05-26 06:48, Pingyang Kunyang, hurl, the Netherlands, Final delivery, NL
2014-05-23 12:20, Wenzhou international import interoperability seal sealing of the total package, the Netherlands, NL
2014-05-23 06:41, Wenzhou international import total package interoperability seal to open, the Netherlands, NL
2014-05-22 13:26, Hangzhou International, import mutual seal sealing of the total package, the Netherlands, NL
2014-05-22 08:26 Hangzhou international import total package interoperability seal to open, the Netherlands, NL
2014-05-18 16:10 Beijing International imports mutual seal sealing of the total package, the Netherlands, NL
2014-05-18 09:21, Beijing International imports total package interoperability seal to open, the Netherlands, NL
Final delivery geweest.. ik heb niets ontvangen. Lijkt erop dat hij niet eens in Nederland is geweest? Final deivery was in Pingyang Kunyang.....?

[ Bericht 5% gewijzigd door Zith op 02-06-2014 14:57:38 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 2 juni 2014 @ 14:49:46 #4
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_140632429
Bij GearBest hebben ze nu de Cree Q5 voor $3.99 als aanbieding (via hun nieuwsbrief in de mail). Valt me op dat deze 3 standen heeft in het licht (High>Low>Strobe). De Cree Q5 die ik heb heeft dat niet.
Ik vind de prijs wel aantrekkelijk, handig om in de auto te leggen bijvoorbeeld.
Iemand ervaringen met de Cree Q5 mét 3 lichtmodes?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 2 juni 2014 @ 14:56:08 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140632648
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef davedavy het volgende:
Random TT :P
Idd. :P Ik weet wat is die, maar wat is deesche? :s)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140632949
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef N22 het volgende:
Bij GearBest hebben ze nu de Cree Q5 voor $3.99 als aanbieding (via hun nieuwsbrief in de mail). Valt me op dat deze 3 standen heeft in het licht (High>Low>Strobe). De Cree Q5 die ik heb heeft dat niet.
Ik vind de prijs wel aantrekkelijk, handig om in de auto te leggen bijvoorbeeld.
Iemand ervaringen met de Cree Q5 mét 3 lichtmodes?
ja, werkt prima.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 2 juni 2014 @ 15:10:03 #7
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140633039
Volgende week met wat geluk de ER-152 binnen *O*. 29e verzonden en 30e al despatched op Singapore post site :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_140633097
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:10 schreef RobertNL het volgende:
Volgende week met wat geluk de ER-152 binnen *O*. 29e verzonden en 30e al despatched op Singapore post site :D
Hey hier hetzelfde met Singapore post (Alleen een ander item) :D

Bobbernaut is zo lief geweest om PostNL even te DM'en kijken of ze al een code hebben O+
  maandag 2 juni 2014 @ 15:14:29 #9
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
  maandag 2 juni 2014 @ 15:15:25 #10
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_140633196
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:12 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Hey hier hetzelfde met Singapore post (Alleen een ander item) :D

Bobbernaut is zo lief geweest om PostNL even te DM'en kijken of ze al een code hebben O+
Np bruh!
Betwijfel t btw, ding is gister pas despatched :')
Boot vliegtuig ding maakt allemaal tussenstops enzo
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_140633567
quote:
Jammer dat het alleen het zwarte horloge is :(
pi_140633775
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Jammer dat het alleen het zwarte horloge is :(
Idd, maar toch even besteld ;)
  maandag 2 juni 2014 @ 15:43:06 #13
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_140633975
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:35 schreef remcosw het volgende:

[..]

Idd, maar toch even besteld ;)
Ikzelf heb 4 van die lampjes besteld voor (omgerekend) ¤1. Leuk om weg te geven. 8-)
  maandag 2 juni 2014 @ 15:44:01 #14
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140634001
Heb al sinds vorig jaar de grijze. :6
Was toen geloof ik bij Everbuying in de aanbiedinges ook. Is weinig aan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 juni 2014 @ 16:05:52 #15
427638 led_lamp
Saving the planet
pi_140634765
Toch maar dat zwarte horloge gekocht, handig voor bij het hardlopen.
Daar aan de boorden van de Waal ligt mijn oude Keizerstad
pi_140634778
Ook toch maar besteld.
kreeg nog 25 cent korting vanwege iets wat ik eerder had besteld(?).
Was nu nog maar 0.5¤
pi_140634802
zo weer wat spulletjes besteld

altijd handig i guess :p

kijken of het wat is
  maandag 2 juni 2014 @ 16:12:27 #18
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140634939
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:41 schreef remcosw het volgende:

[..]

Durf je m nu nog wel te gebruiken dan? Of gooi je m weg?
Neuh, heb hem gedemonteerd (batterijen apart natuurlijk) en weggepleurd.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 2 juni 2014 @ 16:17:19 #19
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_140635104
Al die pussy's hier met hun chinese opladertjes en accu's :')
Heb er hier van allebei wel een paar, best lang, en wordt regelmatig gebruikt, nog steeds geen foutje gemerkt :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_140635139
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:17 schreef bobbernaut het volgende:
Al die pussy's hier met hun chinese opladertjes en accu's :')
Heb er hier van allebei wel een paar, best lang, en wordt regelmatig gebruikt, nog steeds geen foutje gemerkt :')
inderdaad mijn extra batterijen voor mijn S3 werken gewoon goed hoor
  maandag 2 juni 2014 @ 16:21:37 #21
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_140635218
Iemand wel eens een batterij voor iPhone 4s gekocht? Nu we het toch over batterijen hebben.
Of beter eentje in NL halen ergens?
pi_140635290
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:21 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand wel eens een batterij voor iPhone 4s gekocht? Nu we het toch over batterijen hebben.
Of beter eentje in NL halen ergens?
Ik heb hem 'origineel' gehaald. Vond ik toch wel prettiger idee.

http://www.telefoononderdelen4u.nl/ had ik hem.

Nog specifiek nagevraagd op originaliteit:

quote:
Goedemorgen
is de iPhone 4s batterij een originele van Apple? Dus geen Chinese?

En weet je of deze compatible is met elke 4s?

Alvast bedankt,
groeten

Roman - Telefoononderdelen4u.nl <info@telefoononderdelen4u.nl>
Jan 28

to me
Wij gebruiker batterijen die uit echte iPhones worden gehaald. Ze zijn origineel dus.
  maandag 2 juni 2014 @ 16:26:53 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140635335
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:05 schreef led_lamp het volgende:
Toch maar dat zwarte horloge gekocht, handig voor bij het hardlopen.
Zou alleen handig zijn als je de tijd dan ook af kon lezen in daglicht. :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 juni 2014 @ 16:27:27 #24
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_140635345
Thanks!
Maar origineel vind ik ook altijd van... Hoe goed is 'ie nog?
pi_140635395
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:27 schreef Goddelijker het volgende:
Thanks!
Maar origineel vind ik ook altijd van... Hoe goed is 'ie nog?
De beste man zei verder in z'n mail, nadat ik dus vroeg: hoe oud is die batterij dan?

quote:
Nee het is geen gebruikte batterij. De batterij werkt als nieuw en naar behoren, maar om originaliteit de garanderen worden ze uit gekochte telefoons gesloopt (net zoals andere onderdelen) en verkocht.
.
  maandag 2 juni 2014 @ 16:34:44 #26
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_140635588
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:29 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

De beste man zei verder in z'n mail, nadat ik dus vroeg: hoe oud is die batterij dan?

[..]

.
Geloof je t zelf :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_140635717
Tsja het een kwestie van geloven idd.
Ik heb geen verschil gezien/gemerkt met de accu die eruit kwam.
Heb ze goed naast elkaar gehad.
  maandag 2 juni 2014 @ 16:49:59 #28
427638 led_lamp
Saving the planet
pi_140636191
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:26 schreef shiznuts het volgende:
Zou alleen handig zijn als je de tijd dan ook af kon lezen in daglicht.
Stimulans om mijn ochtendrondje weer op te pakken ;-)
Daar aan de boorden van de Waal ligt mijn oude Keizerstad
  maandag 2 juni 2014 @ 17:48:31 #29
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_140638133
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:24 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Ik heb hem 'origineel' gehaald. Vond ik toch wel prettiger idee.

http://www.telefoononderdelen4u.nl/ had ik hem.

Nog specifiek nagevraagd op originaliteit:

[..]

Thnx voor je link! Was opzoek naar een achterkantje. Kan geen normale vinden uit china of tis niet duidelijk of het voor de 4 of de 4s is.. :P
pi_140639253
Wat zijn goede AA oplaadbare batterijen? Of zijn ze allemaal gelijk?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')