abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 mei 2014 @ 17:48:44 #1
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_140544193



• FOK!: Dustbrain
• IGN: MyLíttlePowny


• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: OmNOMNOMNOMNOM
• IGN: ihasaKAROT

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje

• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: Lamabal
• IGN: Booyaa

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown


• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK

• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: Ðenied

• FOK!: Vierkantblokje
• IGN: Vierkantblokje



• FOK! FedExpress
• IGN: FedExpress90

• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Xetran

• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown

• FOK!: M0cr1nat0r
• IGN: Pixxelking


• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda, mouce

• FOK!: Fluorescent-Adolescent
• IGN: ur mom is a noob


SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Djurres op 31-05-2014 14:12:39 ]
Tadumtiedum.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 17:49:21 #2
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_140544204
Insta loss :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_140544331
Goede maat is morgen jarig, hij heeft bijna alle champs en ik wil hem een mooie skin giften. Suggesties? Ik ga misschien zo ver als legendary, maar geen ultraskin (die van 3000+ rp) of hoe het ook heet.
pi_140544489
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Goede maat is morgen jarig, hij heeft bijna alle champs en ik wil hem een mooie skin giften. Suggesties? Ik ga misschien zo ver als legendary, maar geen ultraskin (die van 3000+ rp) of hoe het ook heet.
nunu bot

pi_140544550
Riot heeft OFA flink verpest wat mij betreft. Het is saai om als team van dezelfde champion te strijden tegen een team die dezelfde gebruiken.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:07:33 #6
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_140544635
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Goede maat is morgen jarig, hij heeft bijna alle champs en ik wil hem een mooie skin giften. Suggesties? Ik ga misschien zo ver als legendary, maar geen ultraskin (die van 3000+ rp) of hoe het ook heet.
Persoonlijk vind ik de Eternal Nocturn erg mooi, ook Brolaf natuurlijk een bazenskin, of Forecast Janna.
Vind ik echt leuke/mooie skins.
Tadumtiedum.
pi_140544811
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:03 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Riot heeft OFA flink verpest wat mij betreft. Het is saai om als team van dezelfde champion te strijden tegen een team die dezelfde gebruiken.
Ik vind het ook niet leuk, zeker omdat je altijd de: ZIGGS ZIGGS ZIGGS tegenkomt.. of natuurlijk nidalee ...

Leukste potje tot nu toe was met Fiora maar om nou te zeggen dat ik daar echt van genoten heb.....
  vrijdag 30 mei 2014 @ 19:00:36 #8
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_140545899
Ik heb met Janna gespeeld :')

Draven heb ik ook al gedaan, das ook humor door elkaar axes te vangen :')
Tadumtiedum.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 19:08:55 #9
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_140546127
Ik roep veigar supp,

Komt onze last pick.
Omfg, i guess i am sup AGAIN
dus wij roepen, je bent ADC!

Blijft ie zn pick op blitz houden, moet ik nu ADC veigar :D
Tadumtiedum.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 19:09:12 #10
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_140546138
Ik doe zo wel een post met de uiteindelijke gameresults
Tadumtiedum.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 19:58:44 #11
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_140547825


Blitz vanaf start AFK.

We kwamen dik voor en gingen best goed, maarja, lategame hadden ze baron, die wij nooit konden pakken omdat meerendeel toch AP. Heb early amper kunnen farmen als sololaner met 450 HP vs Braum/Varus.

Ondanks dat we echt best goed gingen heeft deze blitz ons de game gekost. Jammer maar helaas :(
Tadumtiedum.
pi_140551101
quote:
Die zou wel mooi zijn ja. In overweging! :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:07 schreef Djurres het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik de Eternal Nocturn erg mooi, ook Brolaf natuurlijk een bazenskin, of Forecast Janna.
Vind ik echt leuke/mooie skins.
Mooie skins ja, het zijn alleen champs die hij niet echt speelt. Hij is meer van de adc/support dus ik moet nog even kijken.
pi_140552119
Mafia miss fortune en dragon trainer lulu zijn leuk, veel andere spannende skins zijn er niet ;(
pi_140554618
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:53 schreef Xetran het volgende:
Mafia miss fortune en dragon trainer lulu zijn leuk, veel andere spannende skins zijn er niet ;(
winter wonder lulu is awesome
Because you know i'm all about that ass
pi_140554680
In ofa vibd ik alleen vi leuk. De rest is best kut maar vi is echt te grappig. Al die ults dor elkaar heen. Shyvana ook trouwens. Kutste tot nu toe is leblanc lux en kassa
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 30 mei 2014 @ 23:49:45 #16
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_140557064
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 22:52 schreef blow... het volgende:
In ofa vibd ik alleen vi leuk. De rest is best kut maar vi is echt te grappig. Al die ults dor elkaar heen. Shyvana ook trouwens. Kutste tot nu toe is leblanc lux en kassa
LeBlanc. Epische champ. Mijn midmain, en ik neuq iedereen op mid.
Tadumtiedum.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 23:49:56 #17
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_140557073
Op mijn elo atm ofc :p
Tadumtiedum.
pi_140557474
LB is heel erg sterk. Ze heeft extreem hoge damage en mobility en ze facerollt op elk elo.

Het is trouwens Nunu Bot geworden voor de aanraders, bedankt. :)
pi_140557520
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:49 schreef Djurres het volgende:

[..]

LeBlanc. Epische champ. Mijn midmain, en ik neuq iedereen op mid.
leblanc is antifun op ofa. Je kunt niemand oneshotten puur omdat er 20 leblancs zijn waarvan maar 1 goede :')
Because you know i'm all about that ass
pi_140557585
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:59 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
LB is heel erg sterk. Ze heeft extreem hoge damage en mobility en ze facerollt op elk elo.

Het is trouwens Nunu Bot geworden voor de aanraders, bedankt. :)
facerollt op elk elo winrate : 45 percent.

Wat vinden jullie, twitch of rammus kopen? :D
Because you know i'm all about that ass
pi_140558597
rammus is geen reet aan
pi_140558728
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:32 schreef Xetran het volgende:
rammus is geen reet aan
ah oke. Ik zal eens kijken wanneer hij gebuffed wordt want hoorde dat dat binnekort zou zijn. Twitch lijkt me ook leuk en die heb ik vanmiddag ff kunnen proberen :D
Because you know i'm all about that ass
pi_140559153
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:01 schreef blow... het volgende:

[..]

facerollt op elk elo winrate : 45 percent.

Wat vinden jullie, twitch of rammus kopen? :D
Heeft deels te maken met de 66.4% ban rate. Wanneer ze vrij is instalocken mensen LB zonder haar eigenlijk goed te kunnen spelen omdat ze uitgaan van een free win. Dit soort dingen zie je wel vaker, s3 Kassadin had een 90% ban rate en een lage win rate, er zit dus wel een degelijke verklaarbare correlatie in de twee factoren. De drie populairste champions op dit moment zijn Lee Sin, Thresh en Caitlyn en zij hebben een win rate van respectievelijk 47.6%, 48.3% en 49.7%, maar dit zegt dus helemaal niet dat het slechte champions zijn. Ze worden gewoon zóveel gespeeld door zóveel mensen dat het algemene niveau waarop de champ gespeeld wordt daalt.

Echte LB mains daarentegen spelen wel een betere LB en bij hen zie je wel degelijkere scores, net zoals dat het geval is bij Lee/Thresh/Cait mains. Verder wordt ze vaak in de LCS gepickt met veel games waarin ze hard snowballt, daar komt haar potentie toch wel goed tot uiting. Ik ben er hierom niet van overtuigd dat win rate een goede afspiegeling is van de kracht en potentie van een champion. De burst damage die zij biedt is genoeg om iemand binnen een seconde te deleten, en daarbij kan ze ook nog een halve lane oversteken als dat nodig is. Ze is niet te negeren, en op die gronden facerollt ze hard.

Koop Twitch. Rammus is op dit moment lastig en wordt overschaduwt door veel andere junglers. Je moet ganks exact met minion waves timen, omdat je anders om een hele wave heen moet rollen en dat is alleen maar gekut. Twitch daarentegen is samen met Lucian de tier 1 van adc's op dit moment omdat hij mid game pressure biedt en in stealth kan, wat op dit moment broken is. Ook kun je hem junglen, en als je dat goed kunt kun je veel games carrien. Vooral (niet denigrerend bedoeld!) op jouw elo waar mensen niet zoveel pink wards aanschaffen, en al helemaal niet in early game waar jungle Twitch het allerbest is. Snowball elke lane en maak elke game af binnen 30 minuten.
pi_140559411
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Heeft deels te maken met de 66.4% ban rate. Wanneer ze vrij is instalocken mensen LB zonder haar eigenlijk goed te kunnen spelen omdat ze uitgaan van een free win. Dit soort dingen zie je wel vaker, s3 Kassadin had een 90% ban rate en een lage win rate, er zit dus wel een degelijke verklaarbare correlatie in de twee factoren. De drie populairste champions op dit moment zijn Lee Sin, Thresh en Caitlyn en zij hebben een win rate van respectievelijk 47.6%, 48.3% en 49.7%, maar dit zegt dus helemaal niet dat het slechte champions zijn. Ze worden gewoon zóveel gespeeld door zóveel mensen dat het algemene niveau waarop de champ gespeeld wordt daalt.

Echte LB mains daarentegen spelen wel een betere LB en bij hen zie je wel degelijkere scores, net zoals dat het geval is bij Lee/Thresh/Cait mains. Verder wordt ze vaak in de LCS gepickt met veel games waarin ze hard snowballt, daar komt haar potentie toch wel goed tot uiting. Ik ben er hierom niet van overtuigd dat win rate een goede afspiegeling is van de kracht en potentie van een champion. De burst damage die zij biedt is genoeg om iemand binnen een seconde te deleten, en daarbij kan ze ook nog een halve lane oversteken als dat nodig is. Ze is niet te negeren, en op die gronden facerollt ze hard.

Koop Twitch. Rammus is op dit moment lastig en wordt overschaduwt door veel andere junglers. Je moet ganks exact met minion waves timen, omdat je anders om een hele wave heen moet rollen en dat is alleen maar gekut. Twitch daarentegen is samen met Lucian de tier 1 van adc's op dit moment omdat hij mid game pressure biedt en in stealth kan, wat op dit moment broken is. Ook kun je hem junglen, en als je dat goed kunt kun je veel games carrien. Vooral (niet denigrerend bedoeld!) op jouw elo waar mensen niet zoveel pink wards aanschaffen, en al helemaal niet in early game waar jungle Twitch het allerbest is. Snowball elke lane en maak elke game af binnen 30 minuten.
bazen post. Dat met die winrates had ik niet zo bekeken. Ik ga twitch dan denk ik kopen. Had gisteren al een video van rumiah gezien met twitch en twitch zn aa animatie is makkelijk te orbwalken/cancelen. Ook die ult kun je goed towers mee finishen en tfs mee winnen :)
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 31 mei 2014 @ 01:13:38 #25
401048 M0cr1nat0r
Stiekem een nederlander.
pi_140559752
Ok zet me nu wel in de OP.
Pixxelking please.
Nee
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')