abonnement Unibet Coolblue
pi_140651152
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:31 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Ja, zag ik idd ook net!
je moet wel inloggen vanwege de leeftijdscheck... dat vind ik ook weer wat overdreven :X
pi_140651250
Hahaha dom, idd. HiDiHo kijkt of ie dat andere filmpje nog heeft.
pi_140746462
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Je weet het allemaal heel rooskleurig te omschrijven maar heb je ook al eens aan de mogelijkheid gedacht dat JdM en consorten die herbalife-aanpraatster (hoezo voedingsdeskundige??) puur op grond van haar gemis aan enige vorm van klasse geselecteerd hebben??
Kennelijk ontbreekt het je aan inzicht in wat 'klasse' is. :P
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140746528
Vervolgens valt het me op hoe bekrompen men in het algemeen nog weet te reageren op hetgeen ál weer twee weken geleden heeft plaatsgevonden; een logeerpartijtje in de kuil. So what ?! Hoop mensen hier van het platteland, zo lijkt het. Marije is een Rotterdamse, daar zijn we niet zo preuts.
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140746698
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:03 schreef Bosvleermuis het volgende:
Vervolgens valt het me op hoe bekrompen men in het algemeen nog weet te reageren op hetgeen ál weer twee weken geleden heeft plaatsgevonden; een logeerpartijtje in de kuil. So what ?! Hoop mensen hier van het platteland, zo lijkt het. Marije is een Rotterdamse, daar zijn we niet zo preuts.
Alhoewel een logeerpartij in een kuil iets plattelandser klinky
pi_140749381
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:03 schreef Bosvleermuis het volgende:
Vervolgens valt het me op hoe bekrompen men in het algemeen nog weet te reageren op hetgeen ál weer twee weken geleden heeft plaatsgevonden; een logeerpartijtje in de kuil. So what ?! Hoop mensen hier van het platteland, zo lijkt het. Marije is een Rotterdamse, daar zijn we niet zo preuts.
Bekrompenheid en utopia streamers zijn nauw met elkaar verbonden maat :W
pi_140749413
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:10 schreef lwmeffix het volgende:

[..]

Alhoewel een logeerpartij in een kuil iets plattelandser klinky
Ga eens naar Zandvoort zou ik zeggen.. dan breek je je nek over de kuilen na een dagje Duitsers.. _O-
pi_140773340
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:22 schreef Bosvleermuis het volgende:

Oh, de vraag wat er zou sprankelend is aan haar ligt m.i. in haar onopgesmukte, observerende, overdenkende, ondernemende, ondersteunende, niet claimende en rustige aard. Een verademing naast vrouwen als: Billy, Charlotte, Vanessa, Isabel ...
Goed gezegd, zo denk ik er ook over. ^O^ Ze lijkt in dat opzicht sociaal intelligenter en zelfverzekerder dan die 4, al weet ik dat niet zeker, ik volg niet alle streams enzo. Net als Nico, maar het verschil met Nico is is dat Marije meer over zich heen heeft gekregen, en dus toch rustig blijft. Daarom is ze wel degelijk een aanwinst voor het programma, mensen kunnen wat dat betreft echt wat van haar leren.
pi_140776747
*O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:44 schreef Steffi het volgende:

[..]

Goed gezegd, zo denk ik er ook over. ^O^ Ze lijkt in dat opzicht sociaal intelligenter en zelfverzekerder dan die 4, al weet ik dat niet zeker, ik volg niet alle streams enzo. Net als Nico, maar het verschil met Nico is is dat Marije meer over zich heen heeft gekregen, en dus toch rustig blijft. Daarom is ze wel degelijk een aanwinst voor het programma, mensen kunnen wat dat betreft echt wat van haar leren.
Ik ben het weer eens helemaal met je eens Steffi. Laatst kreeg ik een opmerking dat ik mezelf voor lul zette als ik haar (als underdog) ging verdedigen. Moet niet gekker worden. Ik reageer dan vooral op berichten als:

"Marije rot op, niemand moet je...
"Marije is de grootste snol van Utopia....
"Marije liegt alles bij elkaar..

Etc etc.

Iedereen mag een mening hebben maar breng deze dan niet als een feit en onderbouw het op z;n minst. Maar afgunst kun je niet onderbouwen dus gooien ze maar wat frustratie op het net....

En dat soort personen zijn een makkelijke prooi voor mij.. dat dan weer wel... *O*
pi_140777127
Haha, ik kan me vinden in jouw verhaal @Japie1971, leuk dat je het zo voor haar opneemt. Kan trouwens nog niet in mijn DM's weet jij waar die staan als je op je je profiel klikt?
Edit: zie het al. Maar kan nog niet het hele bericht lezen. FF testen of ik wel kan sturen, waarsch. ook nog niet.
pi_140777766
Ik heb haar gesprek gisteren met Lot gezien en vond dat ze behoorlijk intelligent overkwam. Ik denk dat het haar strategie is om zich dommer voor te doen dan ze in werkelijkheid is. Dat zou je gehaaid kunnen noemen. Ik krijg iig de indruk dat ze precies weet wat ze wil en dat ze ook exact weet hoe ze dat moet bereiken. ;-)
pi_140779470
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:29 schreef Bblurker2 het volgende:
Ik heb haar gesprek gisteren met Lot gezien en vond dat ze behoorlijk intelligent overkwam. Ik denk dat het haar strategie is om zich dommer voor te doen dan ze in werkelijkheid is. Dat zou je gehaaid kunnen noemen. Ik krijg iig de indruk dat ze precies weet wat ze wil en dat ze ook exact weet hoe ze dat moet bereiken. ;-)
Ik heb ook een juf in de vriendenkring gehad en die praatte ook enigszins kinderlijk. Niet dat dit voor alle juffen en meesters geldt maar ik kan me heel goed voorstellen dat je dit in het dagelijks leven overneemt. Daarnaast heeft ze toch enkele opleidingen afgerond die je met weinig intelligentie niet zal behalen. Dus ze komt misschien wat dom over (ik noem het eerder kinderlijk) maar conform jou gedachten denk ik dat ze precies weet wat ze wil en dat het gestuntel in het begin wat mij betreft erg logisch was na datgene dat er was voorgevallen...
pi_140804170
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:01 schreef Bosvleermuis het volgende:

[..]

Kennelijk ontbreekt het je aan inzicht in wat 'klasse' is. :P
Kennelijk ontbreekt het jou aan vermogen om jouw mening niet aan anderen op te willen dringen.
Hou je adoratie voor dat onbenullige naar aandacht hunkerende mens voor jezelf en probeer te accepteren dat anderen een andere mening zijn toegedaan.
pi_140804811
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Kennelijk ontbreekt het jou aan vermogen om jouw mening niet aan anderen op te willen dringen.
Hou je adoratie voor dat onbenullige naar aandacht hunkerende mens voor jezelf en probeer te accepteren dat anderen een andere mening zijn toegedaan.
Wel zo netjes als jij je haat voor haar dan ook voor jezelf houdt. Want die is verontrustend moet ik zeggen
pi_140805814
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:45 schreef japie1971 het volgende:

[..]

Wel zo netjes als jij je haat voor haar dan ook voor jezelf houdt. Want die is verontrustend moet ik zeggen
Klets niet zo slap idioot, ik leef in een vrij land en als het in mijn ogen een onbenullig wezen is staat mij dat vrij om dat hier te uiten. Neem je pilletjes tegen je hoog-sensitiviteit even in. Fok is geen plek voor tere zieltjes die om het minste geringste huilie huilie doen.
pi_140806057
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Klets niet zo slap idioot, ik leef in een vrij land en als het in mijn ogen een onbenullig wezen is staat mij dat vrij om dat hier te uiten. Neem je pilletjes tegen je hoog-sensitiviteit even in. Fok is geen plek voor tere zieltjes die om het minste geringste huilie huilie doen.
Pardon? Je spreekt jezelf nogal tegen wat betreft de vrijheid van meningsuiting. Bosvleermuis moest van jou namelijk ook zijn 'adoratie' voor zich houden. Als jij dit zo graag wenst / eist dan is het wel zo netjes als jezelf ook je verdergaande mening voor je houdt.

Wat mij betreft mag je allebei spuien wat je wil maar respecteer dan wel elkaars mening. Dit doe jij in dit geval niet .Zowel tegen Bosvleermuis als tegen mij. Ben geen teer zieltje dus ik kan het hebben maar je zet jezelf met dit soort getier wel enorm voor lul.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 14:40:12 #67
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_140806156
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Klets niet zo slap idioot, ik leef in een vrij land en als het in mijn ogen een onbenullig wezen is staat mij dat vrij om dat hier te uiten. Neem je pilletjes tegen je hoog-sensitiviteit even in. Fok is geen plek voor tere zieltjes die om het minste geringste huilie huilie doen.
Fok is voor iedereen O+
  zaterdag 5 juli 2014 @ 19:03:17 #68
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_141937920
Wie dit leest is gek
  zaterdag 5 juli 2014 @ 19:03:55 #69
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_141937949
Wie dit leest is gek
pi_141960460
^O^
pi_141978240
quote:
die waren en stukje slanker een maand of wat geleden ^O^
pi_142482076
quote:
ik denk eerder te weinig herbalife de laatste 2.5 maand. Heb foto's op haar instagram gezien met een plat buikje. Ook zij groeit uit haar voegen...
pi_142725113
pi_142734316
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:58 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
hoe je van een cup a toch nog iets maakt *O* *O* *O*
pi_143215138
pi_143313100


:W
pi_143314442


^O^ :W
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:41:26 #79
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_143332327
Ik vond Marije niet zoveel aan. Tuttebolletje. Onzichtbaar. Maar storend was ze ook niet.

Die knuffels en woorden van Lot en Bil bij het afscheid waren misselijkmakend. Ik had ze, als ik Marije was, allebei een schop onder hun reet gegeven.

Maar ik had toch echt liever Colinda eruit. Vervelend wijf. :r
pi_143399999
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:41 schreef IsitHeaven het volgende:
Ik vond Marije niet zoveel aan. Tuttebolletje. Onzichtbaar. Maar storend was ze ook niet.

Die knuffels en woorden van Lot en Bil bij het afscheid waren misselijkmakend. Ik had ze, als ik Marije was, allebei een schop onder hun reet gegeven.

Maar ik had toch echt liever Colinda eruit. Vervelend wijf. :r
Helemaal mee eens.
Een totale mislukkeling, maar je hebt er geen last van. In tegenstelling tot de zeer vervelende Colinda. Hier is duidelijk de regie bezig geweest. De nieuwkomers moeten wel geweten hebben dat Colinda een oplichtster is, en toch is ze niet weggestemd.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:37:02 #82
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_143427833
Wat Marije in Utopia deed, doet ze in de buitenwereld dus ook, liegen.
  † In Memoriam † donderdag 14 augustus 2014 @ 21:40:02 #83
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143428000
Na een veelbelovend begin (Joei afpikken van Lot) bleek ze verder niet zo boeiend.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_143475049
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef Zelus het volgende:
Wat Marije in Utopia deed, doet ze in de buitenwereld dus ook, liegen.
Huh, waarover?
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!
pi_143475862
Jammer Marije -O-
SOONY
pi_143476545
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:10 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:

[..]

Huh, waarover?
inderdaad.. waarover?....verzwijgen is iets anders dan liegen volgens mij.
pi_143476736
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef Zelus het volgende:
Wat Marije in Utopia deed, doet ze in de buitenwereld dus ook, liegen.
Care to elaborate, of blijkt het bij even gillen?
pi_143476972
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Care to elaborate, of blijkt het bij even gillen?
Ik kan hier ook niet zo goed tegen, bommetje gooien en dan niet meer terugkomen.
We kunnen natuurlijk wel gaan speculeren waar het over gaat, waarschijnlijk over de shownieuws uitzending, die duurde niet zolang, dus wat zal het zijn?
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!
pi_143481578
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:30 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:

[..]

Ik kan hier ook niet zo goed tegen, bommetje gooien en dan niet meer terugkomen.
We kunnen natuurlijk wel gaan speculeren waar het over gaat, waarschijnlijk over de shownieuws uitzending, die duurde niet zolang, dus wat zal het zijn?
die duren nooit zo lang wellicht? _O-
pi_143489847
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:27 schreef japie1971 het volgende:

[..]

die duren nooit zo lang wellicht? _O-
Haha, maar nou weet ik nog niet wat de leugen is, en ik ben gruwelijk nieuwsgierig, dus ik wil een antwoord!
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!
pi_143490613
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:48 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:

[..]

Haha, maar nou weet ik nog niet wat de leugen is, en ik ben gruwelijk nieuwsgierig, dus ik wil een antwoord!
ik zou zeggen...geen leugen..... dan zit je waarschijnlijk goed :Y
pi_145627516
Wisten jullie al dat ze bij Nick Viergever in de klas heeft gezeten?
pi_145627810
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 04:14 schreef ThijsTH het volgende:
Wisten jullie al dat ze bij Nick Viergever in de klas heeft gezeten?
Grappig. Nick Viergever en Marije Tweegever :7
Wie dit leest is gek
pi_146276985
Misschien komt ze wel in Utopia 2.0 terug :D!
SOONY
  dinsdag 30 december 2014 @ 02:26:02 #95
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_148126393
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:25 schreef DKUp het volgende:
Misschien komt ze wel in Utopia 2.0 terug :D!
Zou zomaar kunnen, zie dit filmpje ........

.
pi_161953486

Never forget ;)
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')