Dan verandert je rolomtrek met meer dan 10%. Kun je geen 19" met lagere wangen nemen? 19" met zo'n dikke band erop ziet er ook niet uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Moody het volgende:
Ik heb nu 225/35/18. Erg dunne wang. Ik ga naar 225/45/19 + 255/40/19, een iets dikkere wang.
Dat getal (40, 45) is het percentage van de breeedte....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe dan? Dan hebben je voorbanden een groter omtrek? Is dat wel oke?
Dan stuiter je de weg afquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:20 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dan verandert je rolomtrek met meer dan 10%. Kun je geen 19" met lagere wangen nemen? 19" met zo'n dikke band erop ziet er ook niet uit.
Het gaat erom wat geschikt is voor je autoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan stuiter je de weg af
Dit is de exacte set. Ik vind het wel meevallen met die dikte van de wang:
[ afbeelding ]
Daarbij was de 225/35/18 niet de originele bandenmaat. Dat was 225/45/18.
Met deze maat wordt hij ook af-fabriek geleverd (als optie), dus is geschikt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat erom wat geschikt is voor je auto
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Dus die 2,54 cm. grotere velgen geeft je auto meteen een lachwekkend uiterlijk? Kan ik moeilijk geloven. Denk dat ik er wel op vooruit ga eigenlijk Een 15 jaar oud Golfje vergelijken met de laatste 3-serie is ook krom natuurlijk. Als je een nette auto hebt en er originele (non-pimp) 19" velgjes op zet, blijft het imo een nette auto. We hebben het hier niet over 3rd market bling-bing velgen he.
Ik vind ze beide spuuglelijk Veel te druk.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:17 schreef Andyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oordeel zelf. Vind zelf gevulde velgen mooier dan te grote velgen
Wat kost zo'n set? Ik zou deze ook wel onder mijn F30 willenquote:
Mooi man, die moderne techniek.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:06 schreef MaximumRush het volgende:
M'n navigatie laten updaten en beveiliging laten weghalen bij m'n tv tuner en dvd speler bij een garage. Klopt de vrijschakelcode niet met mijn auto. Nu heb ik geen navigatie meer en moet ik wachten tot de monteur die weet hoe het moet terug is van vakantie.
Ja, dat maakt ook nogal wat uit. Met de maten die je nu opgeeft scheelt het minder dan een procent. Met de maten die je aanvankelijk noemde was het verschil meer dan 10%.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Met deze maat wordt hij ook af-fabriek geleverd (als optie), dus is geschikt.
Oja, 225/40/19 en 255/35/19 zijn de bandenmaten van die set, dat bedoel ik dus
Mijn set (2e hands) kostte ¤1800,- incl. 4 goede runflats. Nieuw komt je op ¤1600,- voor de velgen (internetprijs) en ¤1000,- voor 4 runflats.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat kost zo'n set? Ik zou deze ook wel onder mijn F30 willen
Zou je daar problemen mee kunnen krijgen bij de fiscus (uitstoot/bijtelling) of leasemaatschappij (hogere kosten voor banden) als je voor het inleveren weer netjes de originele velgen eronder zet?
Ja, ik was een beetje domquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat maakt ook nogal wat uit. Met de maten die je nu opgeeft scheelt het minder dan een procent. Met de maten die je aanvankelijk noemde was het verschil meer dan 10%.
Bedankt. Ik ga het eens bekijken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn set (2e hands) kostte ¤1800,- incl. 4 goede runflats. Nieuw komt je op ¤1600,- voor de velgen (internetprijs) en ¤1000,- voor 4 runflats.
Geen problemen met de fiscus. Ik rijd de auto privé, was voordeliger i.v.m 25% bijtelling en hoog kilometeraantal
http://www.nrcq.nl/2014/0(...)-25-000-in-nederlandquote:door redactie Autovisie
rijswijk -
BMW Nederland roept 25.000 bezitters van een 3 Serie op zich bij de dealer te melden wegens een mogelijk probleem met de airbag van de auto. Wereldwijd gaat het om 1,6 miljoen voertuigen.
Het gaat om de voorganger van de voorganger van het huidige model. Dat type, onder liefhebbers bekend onder de codenaam E46, is van mei 1999 tot en met augustus 2006 geproduceerd. BMW wil de bijrijdersairbag van het model inspecteren. De autobouwer controleerde al eerder de airbag van het specifieke model. De leverancier van het veiligheidsitem geeft nu aan dat een groter productievolume mogelijk niet aan de kwaliteitseisen voldoet. "Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaasmechanisme de behuizing van de airbag losraken", legt BMW uit. "Wordt de airbag geactiveerd en raakt de behuizing mogelijk los en zal de airbag geen bescherming bieden. De passagier kan dan verwond worden."
Ik lees overal verschillende jaartallen.....quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:33 schreef Hyperdude het volgende:
Eindelijk weer eens naar de echte dealer
[..]
http://www.nrcq.nl/2014/0(...)-25-000-in-nederland
http://www.telegraaf.nl/a(...)zender_retour__.html
No dude, ben ook over naar de 6-pitter, Stahlblauquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb je die groene nog steeds Bowny?
Mooi manquote:
Ziet er wel comfortabeler uitquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mooi man
Die van mij moet het hier (nog) mee doen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |