abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 mei 2014 @ 08:30:36 #26
426493 crew  PippenScottie
pi_140498925
Damn, wat een wedstrijd!
George had het na wedstrijd 4 over 'home cooking' door de refs, deze wedstrijd hadden de Pacers niets te klagen.

Mooi dat George ook op de belangrijke momenten zijn verantwoordelijkheid nam en de belangrijke schoten durfde te nemen. Deze serie is dat vooral gedaan door West (game 1) en veel te veel door Lance Stephenson.

Pacers gaan er natuurlijk wel ongenadig hard af in wedstrijd 6, maar ik ben blij dat die nog komt.
pi_140499097
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 05:19 schreef BDIL het volgende:

[..]

ROFL.De bal gaat via Battier duidelijk tegen hand van George aan en vervolgens uit. Baan van de bal verandert niet zomaar na het contact van Battier. Overigens zie je duidelijk de bal als laatst tegen de handpalm van George aanvliegt.
Nee, in 1 shot (vanaf rechts evenwijdig aan de zijlijn) kun je zien dat Battier 'm daarna nog een keer raakt. Denk je trouwens dat die gasten het na 20 keer kijken anders zien dan jij?
sig verwijderd door FA
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 mei 2014 @ 09:13:29 #29
426493 crew  PippenScottie
pi_140499223
quote:
"Born ready" gaat een bijzonder onaangenaam welkom krijgen in Miami vrijdag.
pi_140499967
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 09:13 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

"Born ready" gaat een bijzonder onaangenaam welkom krijgen in Miami vrijdag.
:Y

Dat heeft ie zich zelf aangedaan.

Dat blazen in LeBron's oor.. :')
Meeluisteren bij Spoelstra... _O-
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  donderdag 29 mei 2014 @ 10:26:20 #31
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_140500195
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 29 mei 2014 @ 10:46:59 #32
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_140500529
Haters everywhere but I don't really care.
pi_140501842
LeBron maar 7 punten. Daar gaat zijn 500+ streak games waar hij meer als 10 punten scoorde.
Toch?
pi_140501855
LeFlop
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 mei 2014 @ 12:08:46 #35
426493 crew  PippenScottie
pi_140502287
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:52 schreef Zipportal het volgende:
LeBron maar 7 punten. Daar gaat zijn 500+ streak games waar hij meer als 10 punten scoorde.
Toch?
Ik denk dat zo'n streak alleen voor het regular season geldt. NBA hanteert meestal aparte recorda voor regular season, play-offs en finals.
pi_140502547
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:52 schreef Zipportal het volgende:
LeBron maar 7 punten. Daar gaat zijn 500+ streak games waar hij meer als 10 punten scoorde.
Toch?
ESPN zal wel weer met een andere propaganda stat komen op Bran te boosten.
pi_140503000
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

ESPN zal wel weer met een andere propaganda stat komen op Bran te boosten.
Met zijn flops, LeFoul was het gisteren.

Gaat weer gelukkig een LeNoring worden dit seizoen.
  donderdag 29 mei 2014 @ 12:41:50 #38
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_140503428
Haters everywhere but I don't really care.
pi_140504805
Het effect van de "home cooking" opmerking van George was gisteren wel heel duidelijk te zien.

Maar ik verwacht dat Miami het wel gaat afmaken vrijdag. Jammer want ik had eindelijk wel weer eens een andere finalist willen zien, maar Indiana is gewoon niet slim genoeg. Talent is er wel, maar soms gewoon echt vreemde beslissingen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_140505147
Jongens jongens wat een haat toch allemaal.

Ik heb genoten van een heerlijke wedstrijd :Y In tegenstelling tot wat jullie allemaal roepen hebben de scheidsrechters gewoon goed gefloten. Vandaag, en in game 5 ook. Zoals JvG al zei, the most agressive team will usually generate the most free throws. En dat is zo, Indy was, zeker in de 2e helft, in attack-modus. Ik heb vrij weinig slechte calls gezien hoor. Hooguit de 3e fout van James, maar die block/charge op George was een 50-50 call hoor.

In het 3e kwart kwam de defense van Indy tevoorschijn, en met die intensiteit heb ik ze heeeeel lang niet gezien. Er was 1 possession, Bosh die uiteindelijk lopen maakte, 'swarming defense'. Indy basketball. Mooi om te zien.

Maar game 6 zal denk ik een blowout voor Miami worden. Indy kwam uit de blokken met 'desperation', George scoort er 21 in het 4e kwart, en hoeveel tough jumpers heeft hij raak geschoten? Dat doet hij niet nog een keer hoor. En hoe slecht speelde Miami? Bosh? Wade? LeBron nooit in een ritme? Cole? Chalmers?

Dan kun je zeggen; maar ze krijgen 6 3'tjes van Rashard Lewis. Maar dat is wat die man doet, toch? Open 3'tjes raak schieten kan hij wel, al is hij 50 jaar oud. En die schoten die hij krijgt gaan niet veranderen, zeker niet als West of Hibbert hem verdedigt.

Mooi dat Indy won, maar de manier waarop vind ik lijken op game 1; Miami speelde abominable, en Indy speelde op de toppen van hun kunnen.
Only the strong survive
pi_140505546
Ik vraag me al een poosje af wat deze playoff-run voor de marktwaarde van Stephenson betekent. Als UFA kan hij natuurlijk op z'n gemak de markt aankijken, maar als ik een contender was zou ik m'n vingers niet aan hem durven branden.
pi_140505733
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef TheGOAT het volgende:
Jongens jongens wat een haat toch allemaal.

Ik heb genoten van een heerlijke wedstrijd :Y In tegenstelling tot wat jullie allemaal roepen hebben de scheidsrechters gewoon goed gefloten. Vandaag, en in game 5 ook. Zoals JvG al zei, the most agressive team will usually generate the most free throws. En dat is zo, Indy was, zeker in de 2e helft, in attack-modus. Ik heb vrij weinig slechte calls gezien hoor. Hooguit de 3e fout van James, maar die block/charge op George was een 50-50 call hoor.

In het 3e kwart kwam de defense van Indy tevoorschijn, en met die intensiteit heb ik ze heeeeel lang niet gezien. Er was 1 possession, Bosh die uiteindelijk lopen maakte, 'swarming defense'. Indy basketball. Mooi om te zien.

Maar game 6 zal denk ik een blowout voor Miami worden. Indy kwam uit de blokken met 'desperation', George scoort er 21 in het 4e kwart, en hoeveel tough jumpers heeft hij raak geschoten? Dat doet hij niet nog een keer hoor. En hoe slecht speelde Miami? Bosh? Wade? LeBron nooit in een ritme? Cole? Chalmers?

Dan kun je zeggen; maar ze krijgen 6 3'tjes van Rashard Lewis. Maar dat is wat die man doet, toch? Open 3'tjes raak schieten kan hij wel, al is hij 50 jaar oud. En die schoten die hij krijgt gaan niet veranderen, zeker niet als West of Hibbert hem verdedigt.

Mooi dat Indy won, maar de manier waarop vind ik lijken op game 1; Miami speelde abominable, en Indy speelde op de toppen van hun kunnen.
Die 2e fout van Lebron was ook belachelijk, je ziet duidelijk dat Hill tegen Lebron aanspringt, zelfs dan is er nog nauwelijks contact. Leek wel of het om Durant ging, met die tickie-tackie fouls. En die 2e 50-50??? Kom op, het bovenlichaam van George in zijn geheel niet boven zijn onderlichaam. Dikke fout van George (zijn 2e!!!). Verder vooral veel non calls bij Miami die bij Indiana wel werden gefloten. Aantal vrije worpen zegt ook wel iets (nee niet altijd).
En ik ben zelfs voor Indiana in deze serie (vooral omdat Miami al 3x op rij in de Finals stond), dus ik kijk juist niet door een gekleurde bril. Maar ik ben vooral voor rechtvaardigheid, en een missed call kan een keer voorkomen, maar dit was wel erg obvious. Begon bijna aan het einde te hopen dat Miami toch zou winnen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  donderdag 29 mei 2014 @ 14:22:39 #43
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_140506314
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 08:58 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Nee, in 1 shot (vanaf rechts evenwijdig aan de zijlijn) kun je zien dat Battier 'm daarna nog een keer raakt. Denk je trouwens dat die gasten het na 20 keer kijken anders zien dan jij?
Replay was van alle kanten meerdere malen op sport 1.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_140507692
Volgens mij was die uitbal wel voor Indiana, ja George raakt hem, maar Battier inderdaad nog een keer.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_140508328
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:55 schreef TheFastOne het volgende:
Ik vraag me al een poosje af wat deze playoff-run voor de marktwaarde van Stephenson betekent. Als UFA kan hij natuurlijk op z'n gemak de markt aankijken, maar als ik een contender was zou ik m'n vingers niet aan hem durven branden.
Indiana Pacers denkt er zelf ook over, aangezien ze twijfelen om hem contractverlenging en/of een vet nieuw contract te geven. Las ik gisteren.

http://www.cbssports.com/(...)e-stephensons-future

"Despite Stephenson's tantalizing talents, sources said there are many in the organization who don't think it's a good decision to give him a rich, long-term contract, given the way he has acted during the season."
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140508944
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 08:30 schreef PippenScottie het volgende:
Pacers gaan er natuurlijk wel ongenadig hard af in wedstrijd 6, maar ik ben blij dat die nog komt.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef TheGOAT het volgende:
Maar game 6 zal denk ik een blowout voor Miami worden. Indy kwam uit de blokken met 'desperation', George scoort er 21 in het 4e kwart, en hoeveel tough jumpers heeft hij raak geschoten? Dat doet hij niet nog een keer hoor. En hoe slecht speelde Miami?
( )
Miami speelde abominable, en Indy speelde op de toppen van hun kunnen.
Dit dus. Dit denk ik ook.

Indiana moést vannacht. Vrijdag moeten ze ook, maar toch anders (uitgame).

Indiana was 2e helft perfect, verdedigend superb en aanvallend super hot.
Dat doen ze niet nog een keer, denk ik (vrees ik).

Miami zal, reken maar, keihard terugkomen vrijdag. LBJ dito.

Ik verwacht én hoop op een epische, legendarische game met misschien een aantal leuke momentjes tussen LBJ en Stephenson (als LBJ bv net weer een 3-punter er in heeft gemikt, beetje staren ofzo). :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140509279

Die call op Hill is altijd een blocking foul, zo wordt die altijd gecalld. Je mag het er mee eens zijn of niet maar als Hill daar had gestaan en James was naar de basket gegaan was het ook een fout geweest.

Dan kijk je naar die 3e fout. George is niet 'straight', maar LeBron duwt met z'n schouder/onderarm, en dat is de reden waarom die aanvallend gecalld wordt. In real life is die call zo moeilijk te maken voor een scheidsrechter. Hebben jullie zelf wel eens gefloten? En daarnaast hoef je niet per se stil te staan he, dat is alleen bij een lay-up/drive omhoog. LeBron 'lowers the shoulder.'

Fout 4 is een duidelijke reach-in, je ziet LeBron daarna ook z'n hand omhoog steken. Kijk trouwens even naar z'n effort als George omhoog gaat, als hij sneller was geweest had hij de rebound misschien gehad...

Fout nummer 5 is misschien weer een 50-50 call. Maar het is duidelijk wie het meest agressief is, dat is Stephenson. Misschien had het een no-call moeten zijn, maar je fluit hier in ieder geval geen fout op Stephenson, Maar hoe vaker ik er naar kijk, hoe meer het een fout van James is, hij houdt Stephenson gewoon achter zich. Stephenson pakt Lebron misschien heel licht vast als hij de bal wegslaat, maar hij wil er eigenlijk omheen, en LeBron staat dat niet toe.

Kijk ik vind LeBron een geweldige speler, en vandaag zat hij misschien net aan het verkeerde einde van het fluitje, maar hoevaak zit hij aan de goede kant? In the end, it all evens out. Ik ben dat gezeik over scheidsrechters en conspiracy en trash talk zat, just watch the fucking game and enjoy it. Het was een mooie wedstrijd, Miami heeft niet verloren omdat de scheidsrechters 'verkeerd' floten hoor. Kan je zo 10 possessions aanwijzen waar Miami het zelf liet schieten en Indy er gebruik van maakte. Als je verliest is dat nooit door de scheidsrechter, in ieder geval zeeeeeelden. Gister was daar geen voorbeeld van hoor, net zoals game 4 dat ook niet was.

Miami just didn't get it done, and Indy did. Simple as that. En die uitbal dan, hoe kan je ooit duidelijk zien van wie die bal is? Er zijn 16 replays laten zien en ik weet het nog steeds niet. Die scheidsrechters hebben er een minuut naar gekeken en weten het ook niet goed. En de regel is, de 1e call blijft staan, tenzij er 'conclusie evidence' is. Maar gelukkig weten sommige mensen hier wel dat het absoluut Miami's bal is.

Just enjoy the game man, als Miami beter had gespeeld was de serie overgeweest, dat heeft niets met de refs te maken.
Only the strong survive
pi_140509889
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:05 schreef TheGOAT het volgende:
Kijk ik vind LeBron een geweldige speler, en vandaag zat hij misschien net aan het verkeerde einde van het fluitje, maar hoevaak zit hij aan de goede kant? In the end, it all evens out.
Ik ben dat gezeik over scheidsrechters en conspiracy en trash talk zat, just watch the fucking game and enjoy it. Het was een mooie wedstrijd, Miami heeft niet verloren omdat de scheidsrechters 'verkeerd' floten hoor.
( )
Als je verliest is dat nooit door de scheidsrechter, in ieder geval zeeeeeelden. Gister was daar geen voorbeeld van hoor, net zoals game 4 dat ook niet was.

Miami just didn't get it done, and Indy did. Simple as that.
( )
Just enjoy the game man, als Miami beter had gespeeld was de serie overgeweest, dat heeft niets met de refs te maken.
Amen.

Eens met zowat alles wat jij zegt.
Gewoon genieten van de game. Gisteren genoten hoor.

Als je denkt dat de NBA rigged is of scheidsrechters expres verkeerde calls maken om een ploeg te laten winnen, dan kijk je toch gewoon beter niet meer? Als je toch al weet wat de uitkomst gaat worden (denkt te weten).

Al die praat over "rigged", verkocht, NBA wil de grootste markets in de final hebben, NBA wil de finals en conference finals 6-7 games laten duren voor de centjes...ik geloof daar niet zo in.

Ja tuurlijk, het komt de NBA goed uit dat er een 6e game en eventueel 7e komt, tuurlijk. Extra tickets verkopen, extra televisiegelden.
Maar bewust wedstrijden "verkopen"? Mja, denk het niet.

Scheids zijn is gewoon heel moeilijk, zelfs met alle beelden die ze hebben.

Meestal gaat het fluitje de kant op van de meest aanvallende, agressieve ploeg. Gister ook (Indiana). Logisch, want die spelen thuis.
Ik zie daar niets vooropgezet in verder.

Ik lees graag de artikelen op nieuwssites, analyses, achtergronden...op sites als NBA, CBS Sports en Yahoo.
Echt, wat je daar allemaal leest. _O-
Epic, al die reacties.

Just enjoy the game. Vanavond weer! ^O^

Go San Antonio, Go!

Edit: en die ene call op het eind?
Ik dacht eerst dat George hem het laatst raakte. Vanmiddag nog een aantal keer teruggezien, nu zie ik denk ik toch de hand van Battier er nog op de bal nadat George hem raakt.

Zo lastig te zien.

Ik kijk ook maar op een kleine laptop.

Calls gaan meestal naar de agressievere, thuisspelende ploeg. Wees blij dat Indy gewonnen heeft.
Miami zal furieus terugslaan 6e game. Al hoop ik op een super epic game met weer die Indy intensity. Maar vrees het ergste. Veel te wisselvallig.

[ Bericht 21% gewijzigd door Salina op 29-05-2014 16:30:36 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140510099
De eerste was ik vergeten maar ook die was niets, dus als ik mezelf tussen twee spelers gooi en val dan is het altijd een fout mee????
Die tweede call is juist niet altijd zo gecalld, Je ziet duidelijk dat Lebron weg loopt en Hill tegen hem aan duwt. Derde call als je dat echt een aanvallende fout vindt, dan ben ik blij dat ik nooit met je heb gefloten, stil staan hoeft niet, maar Lebron komt naast BEIDE voeten van George, dat is altijd een blocking foul. Die foul op Hibbert kan je fluiten, echter aan de andere kant werden die niet gefloten, diezelfde tickie tack fouten. Maar de foul van James kun je fluiten, zeker.

Vijfde kun je inderdaad tegen James fluiten. No call was waarschijnlijk beter. Vooral omdat de rechter arm van lance toch duidelijk over de schouder van james komt en hem daarmee naar achteren duwt.

En ja ik heb op (landelijk) niveau gefloten dus ik weet echt wel waar ik over praat.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_140510202
@Salina; Rigged? Nee daar heb ik het helemaal niet over, ik blijf erbij dat scheidsrechter zijn zeer moeilijk is, zeker in de omstandigheden zoals gisteren. Maar dat ze soms een wedstrijd éénzijdig fluiten zonder dat ze dat moedwillig doen, dat gebeurd ook. En naar mijn mening was dat gisteren.

Die uitbal was volgens mij voor Indiana, er was in ieder geval geen overduidelijk bewijs dat het niet zo was, dus dan kun je een call niet veranderen. Terechte beslissingen dus.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')