abonnement Unibet Coolblue
pi_6330619
Trouwen en zo
Trouwen en zo (deel 2)
Trouwen en zo (deel 3)
Trouwen enzo (deel 4)

Big-Yin: 16-10-2002
DuchessX & Juup: 19 oktober 2002
Tally + vriendje: ongeveer begin november: geregistreerd partnerschap
fee-tje & Darkrider: 9 december 2002
Overzichie & Mirage: begin 2003
LD & Phoentje: jan. 2003 op hawai
Kleintje & Zuurtje: 21 maart 2003
fee-tje: ergens rond april 2003
Reus: 5 april 2003
Digger & Elegantly Wasted: Voorjaar 2003
Tinkerbell & Havoc: 26 april 2003
Tearsong: 16 mei 2003
Belana & Kbot2000: 20 mei 2003.
Astra & Mirjam: 19 juni 2003
Defender & Chevrolet: 25 juni 2003
Slaapmeisje: 26 juni 2003
Anonieme_Lafaard: 30 Augustus 2003
Little Angel & vriend: 16 dec 2004
Shai: 4 augustus 2007
Kore & Maverick: Ooit...

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 18-11-2002 10:32]

  donderdag 17 oktober 2002 @ 15:42:28 #2
8389 astra
...met peugeot 307SW!
pi_6330905
Kleintje, maak van die vraagtekens bij mij maar Mirjam. Zo heet ze, en dat vind ik beter/mooier/leuker staan dan 2 vraagtekens...
Astra is papa! van Lars
pi_6332142
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 15:42 schreef astra het volgende:
Kleintje, maak van die vraagtekens bij mij maar Mirjam. Zo heet ze, en dat vind ik beter/mooier/leuker staan dan 2 vraagtekens...
We zouden toch eens denken dat voor elke vraagteken 1 vrouw zo komen te staan, polygamist

Kleintje: Cruisen, nog nooit gedaan, maar lijkt me wel een keer leuk, keuze zat iig (We hebben een heel reisbureau thuis, dus ook al dat soort gidsen). Wil je dan int Caribisch gebied cruisen of ergens anders?

Kwa Honeymoon gaan EW en ik iig niet naar een land/landen dat in de Honeymoon top 10 ligt, maar word thet ook iets geheel anders (Maar geen Noorwegen, d'r moet wel een beetje normaal te zuipen zijn natuurlijk )

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_6336314
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 16:48 schreef DIGGER het volgende:
Kleintje: Cruisen, nog nooit gedaan, maar lijkt me wel een keer leuk, keuze zat iig (We hebben een heel reisbureau thuis, dus ook al dat soort gidsen). Wil je dan int Caribisch gebied cruisen of ergens anders?

Kwa Honeymoon gaan EW en ik iig niet naar een land/landen dat in de Honeymoon top 10 ligt, maar word thet ook iets geheel anders (Maar geen Noorwegen, d'r moet wel een beetje normaal te zuipen zijn natuurlijk )


we hebben de reisgidsen nog niet hier, ga ik zaterdag halen.
Ik weet dus niet of het in de honeymoon top 10 staat, maar dat boeit ons niet. In maart is het gewoon niet overal lekker en warm en we willen echt een vakantie om niets te doen.
Ik ben al ruim 5 jaar niet meer op vakantie geweest dus daar ben ik echt aan toe.

Als we cruisen dan willen we in het caribisch gebied cruisen.
Lekker luxe, maar wel veel excursies doen, dus ook lekker gaan duiken, het land op, eilanden bezoeken.

Eens kijken wat het aantrekkelijkst is, vooral qua temperatuur.

pi_6342046
Ik trouw maar 1 keer hoor...
(Sta 2 keer in de lijst )
pi_6345355
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 20:19 schreef Kleintje het volgende:

[..]

we hebben de reisgidsen nog niet hier, ga ik zaterdag halen.
Ik weet dus niet of het in de honeymoon top 10 staat, maar dat boeit ons niet. In maart is het gewoon niet overal lekker en warm en we willen echt een vakantie om niets te doen.
Ik ben al ruim 5 jaar niet meer op vakantie geweest dus daar ben ik echt aan toe.

Als we cruisen dan willen we in het caribisch gebied cruisen.
Lekker luxe, maar wel veel excursies doen, dus ook lekker gaan duiken, het land op, eilanden bezoeken.

Eens kijken wat het aantrekkelijkst is, vooral qua temperatuur.


Dat cruisen gaan wij dus doen ,, door caribisch gebied eerst een week hawai dan cruisen ook een dag of 8.. en dat is inderdaad erg luxe.. zo'n cruiseboot
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  Jubileum moderator zaterdag 19 oktober 2002 @ 09:50:30 #7
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_6361364
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 15:25 schreef Kleintje het volgende:

DuchessX & Juup: 19 oktober 2002


Duch en Juup een hele fijne dag vandaag en we willen graag een uitgebreid (foto)verslag als jullie terug zijn.
Gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_6361377
DuchessX en Juup een hele fijne dag vandaag
Ik hoop dat alles precies gaat zoals jullie het in gedachten hadden.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 09:53:10 #9
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_6361383
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 09:50 schreef Lois het volgende:

[..]

Duch en Juup een hele fijne dag vandaag en we willen graag een uitgebreid (foto)verslag als jullie terug zijn.
Gefeliciteerd


Gefeli Duchie & Juup!

Een heerlijke dag, en vele gelukkige jaren gewenst...

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_6361401
Ook namens mij & Zuurtje een hele fijne dag!
pi_6362163
DuchessX&juup!

als het goed is zijn jullie NU getrouwd gefeliciteerd!

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 12:02:03 #12
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_6362232
DuchessX & Juup, welkom bij de club!! Hoop gauw van jullie te horen hier.
Gefeliciteerd!
* dutchie strooit rijst in de rondte
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_6364139
Uit het reisschema van Duch en Juup:

Zaterdag 19 oktober trouwen om 11 uur PDT (20.00 in Nederland).

Duch meiske en Juup mannetje, heel veel geluk saampjes als man en vrouw!

Tot snel!!!!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6368312
Om deze tijd zijn ze dus al 1 uur en 40 minuten getrouwd..
Ik hoop dat jullie er nog 140 jaar aan vast plakken
Meissie en Juup natuurlijk... Het allerbeste..
En dat jullie maar heeeeeeel erg gelukkig mogen blijven saampjes
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_6379561
DuchessX en Juup:

Gefeliciteerd!
En? En? En? Hoe voelt het nou???
  maandag 21 oktober 2002 @ 10:48:40 #16
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_6388866
Ietwat vertraagd, maar alsnog van harte gefeliciteerd heer en mevrouw Juup.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_6390721
Nog iets meer vertraagd, maar namens mij natuurlijk hetzelfde
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_6408899
Owja, nog even vergeten:

Aangezien er zo veel mensen zijn die de gehele dag meegaan op onze bruiloft en dat zo'n aantal niet echt 'op te vangen' is bij m'n schoonmoeder thuis, hebben we afgelopen weekend ff een zaaltje geregeld waarin iedereen ontvangen kan worden voorafgaand aan de bruiloft zelf.

Kan iedereen ff zitten, bakkie koffie en thee, broodje etc. ipv een uitpuilend huis.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_6442808
Wij zijn afgelopen zaterdag op de trouwbeurs geweest.
Mijn god... wat een zooitje. Vorig jaar was het duidelijk beter geregeld.

Maar goed, we hebben een afspraak voor kaarten en bedankjes.
Hoop trutkaarten en bedankjes gezien, maar we hebben iets leuks in gedachten. Nu maar hopen dat het te realiseren is voor een schappelijke prijs.

Verder ideetjes opgedaan voor het bruidsboeket, mooie ringen gezien, maar blijven bij onze keuze, die gaan we dus binnenkort bestellen.

Gaat hier opschieten. Over 5 maanden zijn we al getrouwd!

pi_6444514
Een leuk bedankje vinden in Nederland is als zoeken naar een speld in een hooiberg, ben blij dat we dat al lang en breed in Italie geregeld hebben zeg...

Al een poos niks gehoord van o.a. de voorbereidingen van Havoc en Feetje en zo trouwens, hoe staat het daar mee?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 24 oktober 2002 @ 13:00:00 #21
8389 astra
...met peugeot 307SW!
pi_6444632
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 12:52 schreef DIGGER het volgende:
Een leuk bedankje vinden in Nederland is als zoeken naar een speld in een hooiberg, ben blij dat we dat al lang en breed in Italie geregeld hebben zeg...
Of je loopt er, zoals wij, zomaar tegenaan... Meteen besteld, en het wordt netjes van te voren afgeleverd.

Ga dus alleen niet vertellen wat het is, er lezen hier ook kennissen van mij mee en zo...

Astra is papa! van Lars
pi_6446305
Nog 4 nachtjes slapen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 15:48:05 #23
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_6447681
Elf weken alweer ...

Tsjonge, wat gaat de tijd snel! Aan de ene kant lijkt het alsof het pas vorige week is geweest, aan de andere kant lijkt het alsof we al jaaaaren getrouwd zijn. Heerlijk.

Afgelopen dagen zijn we tegelijkertijd ziek geweest (we vliegen hier van hittegolf naar regen en nu weer een hittegolf: herfst in Israel is maar raar weer), en hebben dus 24 uur per dag op elkaars lip gezeten terwijl we ons niet opperbest voelden. Genoeg ingredienten voor irritaties, maar nee hoor, niets aan het handje .

En eindelijk zijn alle bedankkaartjes geschreven (zo'n 300), word je ook redelijk gaar van (daar zijn we dus zo'n twee weken mee bezig geweest ), maar sinds gisteren is dus uiteindelijk af. Kunnen we eindelijk beginnen de plaatselijke afdeling van de regionale vuilstort (a.k.a. de logeerkamer) op te ruimen .

En toch blijven we de hele tijd lachen en een goede tijd hebben, we zijn zooooo gelukkig . Heerlijk leven!

Elf weken alweer ...

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_6447723
Ik heb weinig te regelen, lui als wij zijn.
Maar oke.. vrijdag nog es de stad in, schoenen kopen en NOG maar weer op zoek naar een beha-actig iets wat onder mijn jurk kan Ooh, en een leuke boxer voor DarkRider.
Maar ja, dat dus vrijdag.
En voor de rest, tja.. de ringen zijn besteld en daar wachten we dan maar op. En het wachten is op de burgerlijke stand die belt om laatste dingen (speech ) te regelen. Ik ga nog iets kleins voor DarkRider doen... Ik schrijf wel veel en ik ga proberen iets moois in mekaar te prutsen enzo.. maar daar wordt dus aan gewerkt...
(hoop dat ie niet leest dit..)
En verder, ja... we hoeven nie veel te doen dus...
  donderdag 24 oktober 2002 @ 17:28:14 #25
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_6449270
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 15:51 schreef fee-tje het volgende:
[..] (speech ) [..]
Als je zo bang bent voor de speech van de ambtenaar, doe wat goede vrienden van mij gedaan hebben: een goede vriend , van wie je weet dat hij een goed verhaal in elkaar kan draaien, laten praten i.p.v. de ambtenaar. Is wettelijk niets op tegen, alleen de ambtenaar moet wat van zijn ego afstaan.

Uit ervaring kan ik vertellen dat, als je dat vantevoren bespreekt met de ambtenaar en die geeft het ok daarvoor, wanneer je een uitgebreider gesprek met die figuur hebt, dan ook de spreker meeneemt zodat de ambtenaar een beeld krijgt van wie 'de tafel' met hem/haar deelt.

Andere tip: zorg dat die persoon niet de dag vantevoren uit het buitenland moet komen vliegen. Die vrienden van mij zouden op 12 september 2001 trouwen en ik had geboekt voor 11 september ... Ik heb dus gedeprimeerd de hele avond op het vliegveld van Tel Aviv gezeten. De volgende dag heb ik mijn toespraak maar door de telefoon gehouden, aangesloten op de speakers van de trouwzaal van het gemeentehuis, waarvoor nogmaals mijn dank aan allen die het mede mogelijk hebben gemaakt .

Denk erover na en veel succes.

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')