abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_140458031
registreer om deze reclame te verbergen
header.jpg?t=1399537579

“7 Days to Die” is een nieuwe survival horde crafting spel van The Fun Pimps.

7 Days to Die is een op voxel gabseerde open wereld sandbox spel dat elementen bevat uit genres zoals First Person Shooters, Survival Horror, Tower Defense en Roleplaying Games. Het spel bundelt vechten, craften, roven, mijnen, ontdekken en ontwikkeling van het personage allemaal in één spel.

Het spel speelt zich af in de nabije toekomst, waar een derde wereldoorlog de aarde verwoest. Het ergste moet nog komen... Niemand weet zeker of het de straling, de kernwapens of één van Gods beslissingen was, maar een tot nu toe onbekend virus veranderd de laatste overlevenden weldra in een leger van levende doden, die maar één doel hebben, de laatste overlevenden uitmoorden.

Je speelt één van de overlevenden die gevangen zit in de wilde wereld van zombies van het gebied Navezgane County Arizona, een van de laatste paradijzen op aard. Ironisch genoeg betekent Navezgane volgens de Apaches, die het gebied voor eeuwen bezet hadden, 'Monsterdoder' en dit vat eigenlijk kort samen wat je zal doen om te overleven en het geheim van deze infectie te ontrafelen, monsters doden...

<a href="http://deporseleinkast.org" target="_blank" rel="nofollow">Altijd al TONEEL willen SPELEN in de HAARLEMMERMEER?</a>
pi_140463253
Echt, wat je allemaal kan craften _O_
http://7daystodie.gamepedia.com/Crafting
500px-7DTD_CraftingTab.png?version=10d7969edf615ab3e34a57349aaffc9f
<a href="http://deporseleinkast.org" target="_blank" rel="nofollow">Altijd al TONEEL willen SPELEN in de HAARLEMMERMEER?</a>
pi_140466378
Net gekocht, altijd even wennen met zo range van dingen. Iig achter gekoken als je in desert spawnd je makkelijk clubs/crossbow kan maken. Ik heb alleen veel gravel van cinderblocks, wat kan ik daar van crafte?
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:14:42 #4
159199 RickoKun
LOLZ! BACKWARD PWNAGE (tm) V2
pi_140469610
registreer om deze reclame te verbergen
Maar negers. Met hoeveel loop je daar rond in zo'n server dan?
Keep that perfect beat boy.
pi_140470327
quote:
4s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:14 schreef RickoKun het volgende:
Maar negers. Met hoeveel loop je daar rond in zo'n server dan?
Gisteren voor het eerst gespeeld, maar het leek op 8 spelers :)
<a href="http://deporseleinkast.org" target="_blank" rel="nofollow">Altijd al TONEEL willen SPELEN in de HAARLEMMERMEER?</a>
pi_140470358
Je kan ook gewoon een game beginnen en zelf hosten. Ook leuk als je met een paar vaste vrienden altijd gamed :)
<a href="http://deporseleinkast.org" target="_blank" rel="nofollow">Altijd al TONEEL willen SPELEN in de HAARLEMMERMEER?</a>
pi_140480116
registreer om deze reclame te verbergen
Mp vind ik wel ruk, bijna alles is altijd leeg ge-loot. Singleplayer is wel grappig! Nacht overleven is wel makkelijk als je via een stoel op een dak gaat. Met vrienden is dit sowieso grappiger.
pi_140481643
Ik vind het er te cartoony uitzien persoonlijk , daarom vind ik dayz ook zo tof want de wereld ziet er vrij geloofwaardig uit.
Ehmm
  Forum Admin maandag 21 juli 2014 @ 17:21:49 #9
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_142560917
Leeft dit nog?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
pi_147486943
quote:
17s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:21 schreef jogy het volgende:
Leeft dit nog?
Dit is NWS: We zijn hier niet de op de Veganistische Libelle-PTST-Millenial-Quinoa-Taartenbak-wedstrijden
  Forum Admin donderdag 11 december 2014 @ 16:59:18 #11
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_147486977
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:58 schreef Frutsel het volgende:

[..]

flatline_8205.jpg
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
pi_147537918
ik speel het nog!
<a href="http://deporseleinkast.org" target="_blank" rel="nofollow">Altijd al TONEEL willen SPELEN in de HAARLEMMERMEER?</a>
pi_147636782
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 10:34 schreef murp het volgende:
ik speel het nog!
hartslag-afvallen.jpg
Ik heb geen signature.
pi_147665764
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:27 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
10.gif14.gif
<a href="http://deporseleinkast.org" target="_blank" rel="nofollow">Altijd al TONEEL willen SPELEN in de HAARLEMMERMEER?</a>
pi_147665829
Ik vind het een vet spel... maar snap nog niet goed hoe dat met het housebuilding zit...
verder vraag ik me af of het bugvrij is...want nadat ik voor de eerste keer dood ben spawn je met de helft van je health... maar ik krijg dat met geen mogelijkheid verder omhoog, ook niet met medikits. Klopt dat?
Dit is NWS: We zijn hier niet de op de Veganistische Libelle-PTST-Millenial-Quinoa-Taartenbak-wedstrijden
pi_147669284
Lol de vraag stellen is m beantwoorden he.
Er zitten inderdaad nogal wat bugs in ja, al werken developers i.t.t. zo'n DayZ nog wel actief aan de game in de vorm van updates om deze er uit te halen.
pi_147699041
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:15 schreef Elan het volgende:
Lol de vraag stellen is m beantwoorden he.
Er zitten inderdaad nogal wat bugs in ja, al werken developers i.t.t. zo'n DayZ nog wel actief aan de game in de vorm van updates om deze er uit te halen.
In tegenstelling tot DayZ? Dat spel is sinds een jaar uit (in alpha status) en krijg nog zeer regelmatig updates.
Ik heb geen signature.
pi_147706134
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:08 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

In tegenstelling tot DayZ? Dat spel is sinds een jaar uit (in alpha status) en krijg nog zeer regelmatig updates.
Het algemene beeld in het betreffende topic is toch iets anders. Namelijk dat de makers snel geld willen hebben verdienen en het spel verder redelijk links hebben laten liggen.
Sommige bugs zoals die glitchende zombies zitten er al meer dan een jaar in bijvoorbeeld.

Ook de regelmatige updates herken ik me totaal niet in, of ze moeten van hun zonden geleerd hebben heb het al een poosje niet gespeeld in elk geval.

Bij 7 ways maandelijks (soms) meerdere updates voor bugfix en nieuwe content ^O^
pi_147734712
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Het algemene beeld in het betreffende topic is toch iets anders. Namelijk dat de makers snel geld willen hebben verdienen en het spel verder redelijk links hebben laten liggen.
Sommige bugs zoals die glitchende zombies zitten er al meer dan een jaar in bijvoorbeeld.

Ook de regelmatige updates herken ik me totaal niet in, of ze moeten van hun zonden geleerd hebben heb het al een poosje niet gespeeld in elk geval.

Bij 7 ways maandelijks (soms) meerdere updates voor bugfix en nieuwe content ^O^
Ja dat beeld is er wel, en ik begrijp het deels ook want de prioritering van hun fixes snapte ik ook niet altijd. Maar het beeld wat je schetst komt van mensen die het ondanks de duidelijke alpha warning (dat het nog lang zou duren voor het voltooid is) toch gekocht hadden in de hoop dat het snel de inhoud van de mod zou hebben en dan verder zou worden uitgebouwd. Maar er is altijd duidelijk gezegd dat ze eerst de hele architectuur zouden verbouwen. De vruchten gaan ze pas vanaf nu kunnen plukken als ik de roadmap voor Q14 en heel 2015 zo zie. Ik speel het zelf ook nog niet hoor, vind de mod nog beter. Maar ze zijn nu wel lekker op stoom gekomen, ik volg het nog wel.

Maar goed, dit is het '7 days to die' en niet het DayZ topic, en die game heb ik zelf (nog) niet. On-topic weer dus :)
Ik heb geen signature.
pi_150388663
Kanniet wachten tot update 11.... :P
Dit is NWS: We zijn hier niet de op de Veganistische Libelle-PTST-Millenial-Quinoa-Taartenbak-wedstrijden
pi_151315917
nou de volgende grote update is er... ALPHA 11 _O_

Graphics kreeg een enorme boost met Unity 5
Dit is NWS: We zijn hier niet de op de Veganistische Libelle-PTST-Millenial-Quinoa-Taartenbak-wedstrijden
pi_151315945
Dit is NWS: We zijn hier niet de op de Veganistische Libelle-PTST-Millenial-Quinoa-Taartenbak-wedstrijden
pi_151316610
quote:
Lijkt bijna niet meer op de game zoals ik heb een jaar of anderhalf ben gaan spelen :D
pi_151318269
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Lijkt bijna niet meer op de game zoals ik heb een jaar of anderhalf ben gaan spelen :D
Nadeel is dat het lijkt dat je een dijk van een pc nodig hebt nu... na Unity5 :P

Zelf heb ik er nog niet zon last van, maar zie tig berichten over framerate :P
Dit is NWS: We zijn hier niet de op de Veganistische Libelle-PTST-Millenial-Quinoa-Taartenbak-wedstrijden
pi_154674912
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Lijkt bijna niet meer op de game zoals ik heb een jaar of anderhalf ben gaan spelen :D
Heb je al rondgecrossed op de minibike van Alpha 12 ? :P
Dit is NWS: We zijn hier niet de op de Veganistische Libelle-PTST-Millenial-Quinoa-Taartenbak-wedstrijden
pi_154674952
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:55 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Heb je al rondgecrossed op de minibike van Alpha 12 ? :P
minibike?? :D holy shi..........
na de vakantie maar even checken dan, heb al een poosje niet gedaan :@
pi_154675022
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:57 schreef Elan het volgende:

[..]

minibike?? :D holy shi..........
na de vakantie maar even checken dan, heb al een poosje niet gedaan :@
Ja man.. :D
stuk of 8 onderdelen nodig...en crossen maar... zit een extra basket (supermarkt winkelwagentje _O_ ) op en je hebt een bende extra ruimte nog voor je loot.
Wel wat schoonheidsfoutjes nog maar dat gaat er nog wel uit.

De beer is ook nieuw... vooral in het begin krijg je die niet kapot :')
Hij jou wel :')

graphics weer een enorme boost, weerseffecten... je krijgt tijdens een regenbui ineens een pleuris harde bliksem/donder over je kop... schrik je gewoon van :P

inventory update waardoor crafting makkelijker is, splitten van stacks etc etc
Dit is NWS: We zijn hier niet de op de Veganistische Libelle-PTST-Millenial-Quinoa-Taartenbak-wedstrijden
pi_154675093
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ja man.. :D
stuk of 8 onderdelen nodig...en crossen maar... zit een extra basket (supermarkt winkelwagentje _O_ ) op en je hebt een bende extra ruimte nog voor je loot.
Wel wat schoonheidsfoutjes nog maar dat gaat er nog wel uit.

De beer is ook nieuw... vooral in het begin krijg je die niet kapot :')
Hij jou wel :')

graphics weer een enorme boost, weerseffecten... je krijgt tijdens een regenbui ineens een pleuris harde bliksem/donder over je kop... schrik je gewoon van :P

inventory update waardoor crafting makkelijker is, splitten van stacks etc etc
Gaaf! ^O^
Ontwikkelaars laten het er in ieder geval niet bij zitten, zoals met een DayZ wel het geval is
pi_154736934
Ondertussen al 258 uur in deze game gestoken, vragen zijn welkom :)

Ik speel het nu niet heel vaak meer, maar voornamelijk omdat alpha 12 vrij buggy is, voornamelijk met de nieuwe RWG en het weer. Zelf modden is trouwens ook wel érg leuk om te doen :)
pi_154813431
Klopt. Ik heb twee mods van anderen geprobeerd. Laatste was van barinou. Sinds alpha12 nog niet. Maar de bugs neem ik voor lief. 600+ uren nu ;)
Dit is NWS: We zijn hier niet de op de Veganistische Libelle-PTST-Millenial-Quinoa-Taartenbak-wedstrijden
pi_154814757
Een tijdje geleden had ik last van vage bugs.. Stukken land dat opeens verdwijnt en dat je naar beneden valt en dat je character opeens na ewn chrash gear heb van 2uur geleden... Ik speel trouwens met z'n 3e..
<a href="http://deporseleinkast.org" target="_blank" rel="nofollow">Altijd al TONEEL willen SPELEN in de HAARLEMMERMEER?</a>
pi_154816796
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 08:55 schreef Frutsel het volgende:
Klopt. Ik heb twee mods van anderen geprobeerd. Laatste was van barinou. Sinds alpha12 nog niet. Maar de bugs neem ik voor lief. 600+ uren nu ;)
Wat mij enorm blij maakte met A12 was de minibike. Nou blijkt er een bug te zijn waardoor je minibike "zomaar" door de map kan vallen en je hem kwijt bent. Dat soort bugs verpesten het toch wel, gezien je zo'n ding vaak pas rond day 30 (al dan niet later) af hebt :'(
pi_154824428
Wat doen de mods dan?
<a href="http://deporseleinkast.org" target="_blank" rel="nofollow">Altijd al TONEEL willen SPELEN in de HAARLEMMERMEER?</a>
pi_154827372
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 13:35 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Wat mij enorm blij maakte met A12 was de minibike. Nou blijkt er een bug te zijn waardoor je minibike "zomaar" door de map kan vallen en je hem kwijt bent. Dat soort bugs verpesten het toch wel, gezien je zo'n ding vaak pas rond day 30 (al dan niet later) af hebt :'(
De minibike is echt een geweldige aanwinst. Door de map vallen is me nog geen 1x gebeurd. Enige bug die ik heb is dat de storage inhoudt verdwijnt nadat je dr mee gereden hebt.

Het schijnt dat je die moet openen vanuit de 'circel' (met E ingedrukt dus) en de weg moet volgen en geen hobbels moet nemen.

En als je goed en veel zoekt in garages, auto's en toolshops kan het sneller dan 30 dagen hoor. Maar een dosis mazzel is daarbij nodig ;)
Dit is NWS: We zijn hier niet de op de Veganistische Libelle-PTST-Millenial-Quinoa-Taartenbak-wedstrijden
pi_154827469
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:05 schreef murp het volgende:
Wat doen de mods dan?
In alpha 11 zette ik ze op mijn server louter voor de recipes. Bijna alle steen- en houtsoorten, meubels, keukenapparatuur, nieuwe wapens zoaks rocket launcher alkes was craftable. Kun je leuke huizen can bouwen.

Tevens wat andere features voor de zombies. Sommige schieten vuurballen af enzo lol

In alpha12 heb ik ze nog niet getest

In alpha 13 komt waarschijnlijk ook de rocket launcher en 5 nieuwe zombies
Dit is NWS: We zijn hier niet de op de Veganistische Libelle-PTST-Millenial-Quinoa-Taartenbak-wedstrijden
pi_154827532
Heb je deze al gezien dan? Vind ik wel echt briljant bedacht.
pi_154828865
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:35 schreef Fluppert het volgende:
Heb je deze al gezien dan? Vind ik wel echt briljant bedacht.
ik zag de draw bridge idd. Die andere is nieuw voor me. Als 12 straks verveelt knikker ik er wel weer wat in lol
Dit is NWS: We zijn hier niet de op de Veganistische Libelle-PTST-Millenial-Quinoa-Taartenbak-wedstrijden
pi_154830358
En spelen jullie alleen oid?
<a href="http://deporseleinkast.org" target="_blank" rel="nofollow">Altijd al TONEEL willen SPELEN in de HAARLEMMERMEER?</a>
pi_154836670
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 23:19 schreef murp het volgende:
En spelen jullie alleen oid?
Ik speel op dit moment op een eigen server met drie anderen. Wellicht dat we later gewoon op een grote server gaan met 20 man ofzo.

Ben zelf niet van de pvp maar het is in pve ook niet grappig om te zien als anderen je bouwerk slopen om te zien of ze je kisten kunnen looten lol.
Dit is NWS: We zijn hier niet de op de Veganistische Libelle-PTST-Millenial-Quinoa-Taartenbak-wedstrijden
pi_154839206
Ik speelde altijd samen met 1 andere vriend, maar gezien die er enorm op uitgekeken is speel ik maar alleen :'(
pi_154848720
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 09:33 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik speel op dit moment op een eigen server met drie anderen. Wellicht dat we later gewoon op een grote server gaan met 20 man ofzo.

Ben zelf niet van de pvp maar het is in pve ook niet grappig om te zien als anderen je bouwerk slopen om te zien of ze je kisten kunnen looten lol.
grote server durf ik ook niet. Maar ik speel met 2 andere en dan is dat wel leuk.. Eerst een enorme basis maken en dan mogen de zombieskomen!
<a href="http://deporseleinkast.org" target="_blank" rel="nofollow">Altijd al TONEEL willen SPELEN in de HAARLEMMERMEER?</a>
pi_154848735
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:12 schreef Fluppert het volgende:
Ik speelde altijd samen met 1 andere vriend, maar gezien die er enorm op uitgekeken is speel ik maar alleen :'(
hoe hou je dat vol?!
<a href="http://deporseleinkast.org" target="_blank" rel="nofollow">Altijd al TONEEL willen SPELEN in de HAARLEMMERMEER?</a>
pi_154849493
363 uur bezig met 7dtd
<a href="http://deporseleinkast.org" target="_blank" rel="nofollow">Altijd al TONEEL willen SPELEN in de HAARLEMMERMEER?</a>
pi_154850005
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:46 schreef murp het volgende:

[..]

hoe hou je dat vol?!
Ik speel het nu hooguit 2x per week, voor enkele uurtjes. Als ik bezig ga dan doe ik op dit moment vrijwel niets anders dan modden en editen, en kijken hoe het uitpakt
pi_154852727
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:24 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Ik speel het nu hooguit 2x per week, voor enkele uurtjes. Als ik bezig ga dan doe ik op dit moment vrijwel niets anders dan modden en editen, en kijken hoe het uitpakt
dat is anders dan de creative modus waarbij je op de "u" alles kan bouwen?
<a href="http://deporseleinkast.org" target="_blank" rel="nofollow">Altijd al TONEEL willen SPELEN in de HAARLEMMERMEER?</a>
pi_154854098
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:54 schreef murp het volgende:

[..]

dat is anders dan de creative modus waarbij je op de "u" alles kan bouwen?
Ja, wat ik o.a. veranderd heb ik de biome indeling in Random Gen. Ik vond dat er teveel desert was en te weinig forest, dus dat heb ik veranderd. Ook heb ik ervoor gezorgd dat er in de forest meer zon schijnt en het minder bewolkt is. Denk ook aan nieuwe blocks/items/gebouwen/zombies etc.
pi_154860891
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:42 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Ja, wat ik o.a. veranderd heb ik de biome indeling in Random Gen. Ik vond dat er teveel desert was en te weinig forest, dus dat heb ik veranderd. Ook heb ik ervoor gezorgd dat er in de forest meer zon schijnt en het minder bewolkt is. Denk ook aan nieuwe blocks/items/gebouwen/zombies etc.
Dat met die random gen klopt wel, al heb ik het gevoel dat het per map meevalt en erg verschilt.

Ik heb mezelf nog niet echt verdiept in dat modden maar dat zouden handige aanpassingen kunnen zijn. Zal t.z.t nog wel eens gebeuren denk ik :)

Wat moet ik me bij nieuwe zombies voorstellen die je gebruikt hebt?
Dit is NWS: We zijn hier niet de op de Veganistische Libelle-PTST-Millenial-Quinoa-Taartenbak-wedstrijden
pi_154863600
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 08:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat met die random gen klopt wel, al heb ik het gevoel dat het per map meevalt en erg verschilt.

Ik heb mezelf nog niet echt verdiept in dat modden maar dat zouden handige aanpassingen kunnen zijn. Zal t.z.t nog wel eens gebeuren denk ik :)

Wat moet ik me bij nieuwe zombies voorstellen die je gebruikt hebt?
Ik heb zelf geen nieuwe zombies gemaakt. Wat ik anderen heb zien doen is zelf hele nieuwe textures maken en die gebruiken, of zombies andere kledingstukken aangeven. Moet zeggen dat ik niet precies weet hoe dat werkt, maar het is dus mogelijk. Eigenlijk nu ook niet zo interessant, omdat er met A13 een paar nieuwe HD zombies bij komen! :D
pi_154863657
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:34 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen nieuwe zombies gemaakt. Wat ik anderen heb zien doen is zelf hele nieuwe textures maken en die gebruiken, of zombies andere kledingstukken aangeven. Moet zeggen dat ik niet precies weet hoe dat werkt, maar het is dus mogelijk. Eigenlijk nu ook niet zo interessant, omdat er met A13 een paar nieuwe HD zombies bij komen! :D
Ik zag in de mod van Barinou wel 'andere' zombies. Bijv die vuurspuwende. (in de reguliere zijn dat die cops die spuwen) en ook de Burning zombies kunnen met vuur spuwen. Tevens had je ook crawlers in de vorm van nurses of bloated gasten...

Ben benieuwd hoe lang het nu duurt tot A13... :P
Dit is NWS: We zijn hier niet de op de Veganistische Libelle-PTST-Millenial-Quinoa-Taartenbak-wedstrijden
pi_154863759
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik zag in de mod van Barinou wel 'andere' zombies. Bijv die vuurspuwende. (in de reguliere zijn dat die cops die spuwen) en ook de Burning zombies kunnen met vuur spuwen. Tevens had je ook crawlers in de vorm van nurses of bloated gasten...

Ben benieuwd hoe lang het nu duurt tot A13... :P
Ja, dat soort dingen inderdaad. Ik gok op eind augustus/begin september. TFP hebben duidelijk gezegd dat ze update intervallen korter willen maken, dus niet dat we weer enkele maanden met dezelfde build zitten.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')