Gisteren voor het eerst gespeeld, maar het leek op 8 spelersquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:14 schreef RickoKun het volgende:
Maar negers. Met hoeveel loop je daar rond in zo'n server dan?
In tegenstelling tot DayZ? Dat spel is sinds een jaar uit (in alpha status) en krijg nog zeer regelmatig updates.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:15 schreef Elan het volgende:
Lol de vraag stellen is m beantwoorden he.
Er zitten inderdaad nogal wat bugs in ja, al werken developers i.t.t. zo'n DayZ nog wel actief aan de game in de vorm van updates om deze er uit te halen.
Het algemene beeld in het betreffende topic is toch iets anders. Namelijk dat de makers snel geld willen hebben verdienen en het spel verder redelijk links hebben laten liggen.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:08 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
In tegenstelling tot DayZ? Dat spel is sinds een jaar uit (in alpha status) en krijg nog zeer regelmatig updates.
Ja dat beeld is er wel, en ik begrijp het deels ook want de prioritering van hun fixes snapte ik ook niet altijd. Maar het beeld wat je schetst komt van mensen die het ondanks de duidelijke alpha warning (dat het nog lang zou duren voor het voltooid is) toch gekocht hadden in de hoop dat het snel de inhoud van de mod zou hebben en dan verder zou worden uitgebouwd. Maar er is altijd duidelijk gezegd dat ze eerst de hele architectuur zouden verbouwen. De vruchten gaan ze pas vanaf nu kunnen plukken als ik de roadmap voor Q14 en heel 2015 zo zie. Ik speel het zelf ook nog niet hoor, vind de mod nog beter. Maar ze zijn nu wel lekker op stoom gekomen, ik volg het nog wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Het algemene beeld in het betreffende topic is toch iets anders. Namelijk dat de makers snel geld willen hebben verdienen en het spel verder redelijk links hebben laten liggen.
Sommige bugs zoals die glitchende zombies zitten er al meer dan een jaar in bijvoorbeeld.
Ook de regelmatige updates herken ik me totaal niet in, of ze moeten van hun zonden geleerd hebben heb het al een poosje niet gespeeld in elk geval.
Bij 7 ways maandelijks (soms) meerdere updates voor bugfix en nieuwe content
Lijkt bijna niet meer op de game zoals ik heb een jaar of anderhalf ben gaan spelenquote:
Nadeel is dat het lijkt dat je een dijk van een pc nodig hebt nu... na Unity5quote:Op donderdag 2 april 2015 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt bijna niet meer op de game zoals ik heb een jaar of anderhalf ben gaan spelen
Heb je al rondgecrossed op de minibike van Alpha 12 ?quote:Op donderdag 2 april 2015 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt bijna niet meer op de game zoals ik heb een jaar of anderhalf ben gaan spelen
minibike?? holy shi..........quote:Op maandag 27 juli 2015 14:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb je al rondgecrossed op de minibike van Alpha 12 ?
Ja man..quote:Op maandag 27 juli 2015 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
minibike?? holy shi..........
na de vakantie maar even checken dan, heb al een poosje niet gedaan
Gaaf!quote:Op maandag 27 juli 2015 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja man..
stuk of 8 onderdelen nodig...en crossen maar... zit een extra basket (supermarkt winkelwagentje ) op en je hebt een bende extra ruimte nog voor je loot.
Wel wat schoonheidsfoutjes nog maar dat gaat er nog wel uit.
De beer is ook nieuw... vooral in het begin krijg je die niet kapot
Hij jou wel
graphics weer een enorme boost, weerseffecten... je krijgt tijdens een regenbui ineens een pleuris harde bliksem/donder over je kop... schrik je gewoon van
inventory update waardoor crafting makkelijker is, splitten van stacks etc etc
Wat mij enorm blij maakte met A12 was de minibike. Nou blijkt er een bug te zijn waardoor je minibike "zomaar" door de map kan vallen en je hem kwijt bent. Dat soort bugs verpesten het toch wel, gezien je zo'n ding vaak pas rond day 30 (al dan niet later) af hebtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:55 schreef Frutsel het volgende:
Klopt. Ik heb twee mods van anderen geprobeerd. Laatste was van barinou. Sinds alpha12 nog niet. Maar de bugs neem ik voor lief. 600+ uren nu
De minibike is echt een geweldige aanwinst. Door de map vallen is me nog geen 1x gebeurd. Enige bug die ik heb is dat de storage inhoudt verdwijnt nadat je dr mee gereden hebt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:35 schreef Fluppert het volgende:
[..]
Wat mij enorm blij maakte met A12 was de minibike. Nou blijkt er een bug te zijn waardoor je minibike "zomaar" door de map kan vallen en je hem kwijt bent. Dat soort bugs verpesten het toch wel, gezien je zo'n ding vaak pas rond day 30 (al dan niet later) af hebt
In alpha 11 zette ik ze op mijn server louter voor de recipes. Bijna alle steen- en houtsoorten, meubels, keukenapparatuur, nieuwe wapens zoaks rocket launcher alkes was craftable. Kun je leuke huizen can bouwen.quote:
ik zag de draw bridge idd. Die andere is nieuw voor me. Als 12 straks verveelt knikker ik er wel weer wat in lolquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:35 schreef Fluppert het volgende:
Heb je deze al gezien dan? Vind ik wel echt briljant bedacht.
Ik speel op dit moment op een eigen server met drie anderen. Wellicht dat we later gewoon op een grote server gaan met 20 man ofzo.quote:
grote server durf ik ook niet. Maar ik speel met 2 andere en dan is dat wel leuk.. Eerst een enorme basis maken en dan mogen de zombieskomen!quote:Op zondag 2 augustus 2015 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik speel op dit moment op een eigen server met drie anderen. Wellicht dat we later gewoon op een grote server gaan met 20 man ofzo.
Ben zelf niet van de pvp maar het is in pve ook niet grappig om te zien als anderen je bouwerk slopen om te zien of ze je kisten kunnen looten lol.
hoe hou je dat vol?!quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:12 schreef Fluppert het volgende:
Ik speelde altijd samen met 1 andere vriend, maar gezien die er enorm op uitgekeken is speel ik maar alleen
Ik speel het nu hooguit 2x per week, voor enkele uurtjes. Als ik bezig ga dan doe ik op dit moment vrijwel niets anders dan modden en editen, en kijken hoe het uitpaktquote:
dat is anders dan de creative modus waarbij je op de "u" alles kan bouwen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:24 schreef Fluppert het volgende:
[..]
Ik speel het nu hooguit 2x per week, voor enkele uurtjes. Als ik bezig ga dan doe ik op dit moment vrijwel niets anders dan modden en editen, en kijken hoe het uitpakt
Ja, wat ik o.a. veranderd heb ik de biome indeling in Random Gen. Ik vond dat er teveel desert was en te weinig forest, dus dat heb ik veranderd. Ook heb ik ervoor gezorgd dat er in de forest meer zon schijnt en het minder bewolkt is. Denk ook aan nieuwe blocks/items/gebouwen/zombies etc.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:54 schreef murp het volgende:
[..]
dat is anders dan de creative modus waarbij je op de "u" alles kan bouwen?
Dat met die random gen klopt wel, al heb ik het gevoel dat het per map meevalt en erg verschilt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:42 schreef Fluppert het volgende:
[..]
Ja, wat ik o.a. veranderd heb ik de biome indeling in Random Gen. Ik vond dat er teveel desert was en te weinig forest, dus dat heb ik veranderd. Ook heb ik ervoor gezorgd dat er in de forest meer zon schijnt en het minder bewolkt is. Denk ook aan nieuwe blocks/items/gebouwen/zombies etc.
Ik heb zelf geen nieuwe zombies gemaakt. Wat ik anderen heb zien doen is zelf hele nieuwe textures maken en die gebruiken, of zombies andere kledingstukken aangeven. Moet zeggen dat ik niet precies weet hoe dat werkt, maar het is dus mogelijk. Eigenlijk nu ook niet zo interessant, omdat er met A13 een paar nieuwe HD zombies bij komen!quote:Op maandag 3 augustus 2015 08:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat met die random gen klopt wel, al heb ik het gevoel dat het per map meevalt en erg verschilt.
Ik heb mezelf nog niet echt verdiept in dat modden maar dat zouden handige aanpassingen kunnen zijn. Zal t.z.t nog wel eens gebeuren denk ik
Wat moet ik me bij nieuwe zombies voorstellen die je gebruikt hebt?
Ik zag in de mod van Barinou wel 'andere' zombies. Bijv die vuurspuwende. (in de reguliere zijn dat die cops die spuwen) en ook de Burning zombies kunnen met vuur spuwen. Tevens had je ook crawlers in de vorm van nurses of bloated gasten...quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:34 schreef Fluppert het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen nieuwe zombies gemaakt. Wat ik anderen heb zien doen is zelf hele nieuwe textures maken en die gebruiken, of zombies andere kledingstukken aangeven. Moet zeggen dat ik niet precies weet hoe dat werkt, maar het is dus mogelijk. Eigenlijk nu ook niet zo interessant, omdat er met A13 een paar nieuwe HD zombies bij komen!
Ja, dat soort dingen inderdaad. Ik gok op eind augustus/begin september. TFP hebben duidelijk gezegd dat ze update intervallen korter willen maken, dus niet dat we weer enkele maanden met dezelfde build zitten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zag in de mod van Barinou wel 'andere' zombies. Bijv die vuurspuwende. (in de reguliere zijn dat die cops die spuwen) en ook de Burning zombies kunnen met vuur spuwen. Tevens had je ook crawlers in de vorm van nurses of bloated gasten...
Ben benieuwd hoe lang het nu duurt tot A13...
Dat wordt dan weer de server resetten en opnieuw beginnenquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:42 schreef Fluppert het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen inderdaad. Ik gok op eind augustus/begin september. TFP hebben duidelijk gezegd dat ze update intervallen korter willen maken, dus niet dat we weer enkele maanden met dezelfde build zitten.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:57 schreef Frutsel het volgende:
Gisteren lekker bezig met huisje bouwen komen er ineens 8 van die kakhonden op me af...
rennen, vechten, bandages, schreeuwen, vechten, bandages, etc etc...
heb ik ze uiteindelijk alle 8 verslagen en nog 2 hitpoints over... ik best trots dat ik dat overleefd had, slaat zon kutnurse me in mijn nek
GET READYYYYYquote:I’m a big fan of emergent game play and its hard to see what happened here because I don’t want to get to close to that bear, but a zombie attacked the bear and the bear tore the zombies legs up and the zombie turned into a crawler. He then sensed me and came after me.
We added some new zombie sounds and it felt very fresh hearing some new ones mixed in. We still use the old sounds too so there is simply more variety.
We’re working hard on finishing things up and preparing for the release. It’s looking like late this week, Thursday or Friday. Release notes should come in a couple days. I’ll try to post a forge video before the release, just to get you guys warmed up. It’s very easy to use, but completely different than it used to be.
haha....ja dat is een gevaarlijke combinatiequote:Op dinsdag 15 december 2015 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Oppassen voor Murp en dr landmijnen
quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:14 schreef Mystic4Life het volgende:
[..]
haha....ja dat is een gevaarlijke combinatie
ik vind van wel... als je van het zombie survival / crafting genre houdtquote:Op zaterdag 25 juni 2016 09:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ps4 release ?
http://blog.us.playstatio(...)ives-june-28-on-ps4/
Totaal niet gehoord van deze game. Is het wat ?
niet voor Console dacht ik ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:17 schreef Frutsel het volgende:
Alpha 15 is gisteren gelanceerd....
volledige release note...
http://7daystodie.com/alpha-15-release-notes/
speel je navezgane of random?quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:33 schreef murp het volgende:
is er trouwens een optie om bij elkaar te spawnen? Dit is echt niet normaal meer
Random heb ik nog niet geprobeerd. Schijnt niet alles in te zitten wat in navezgane zitquote:
Gisteravond geprobeerd met vier man.quote:
Starvation mod is ook heel gaaf! met nieuwe dieren, zombies, en nieuwe crafting items.quote:
Goeie tip, die ga ik eens bekijken en is misschien wat voor de volgende wipequote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:58 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
Starvation mod is ook heel gaaf! met nieuwe dieren, zombies, en nieuwe crafting items.
Zijn er mensen die 7 days to die op een server spelen? heb alleen nog maar offline gespeeld. en zoek nu nieuwe uitdaging met andere spelers!?
dat klinkt wel leuk! spelen jullie dan voornamelijk samen? of is het ook dat jullie samenwerken? Is er een mogelijkheid om te joinen ?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goeie tip, die ga ik eens bekijken en is misschien wat voor de volgende wipe
We spelen zelf met een paar mensen op een server, password protected, omdat we met name slechte ervaringen hebben op public servers met hackers/cheaters. en we zijn nog flink aan het testen dus wipen nogal eens Zelf hadden we een regel bedacht dat als er iemand doodging er een wipe moest komen... maar dat werd nogal sneller dan we dachten Max dag 13 ofzo
Op dit moment draait Valmod + Magoli Combopack op onze server.
We doen met name PVE en werken wel samen ja... veelal niet in hetzelfde huis maar wel vlakbij elkaar om te ondersteunen of we bouwen er een fort omheen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:57 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
dat klinkt wel leuk! spelen jullie dan voornamelijk samen? of is het ook dat jullie samenwerken? Is er een mogelijkheid om te joinen ?
Zeker heb ik teamspeak. en de valmod overhaul. Magoli combopack dan weer niet. zit deze combopack ook bij de 7d2d launcher?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We doen met name PVE en werken wel samen ja... veelal niet in hetzelfde huis maar wel vlakbij elkaar om te ondersteunen of we bouwen er een fort omheen.
We zijn ook niet met superveel spelers hoor
Op dit moment draait Valmod Overhaul en Magoli combopack op de server. Ken je die? Overhaul is nogal een uitdaging namelijk.... server difficulty staat op 3 (op schaal van 5).
Ik zal vanavond ff balletje opgooien wat we willen aangezien het soms wel leuk is om wat meer volk op de server te krijgen, anderzijds denk ik dat je dan ook meer commentaar krijgt als er weer een 'wipe' is geweest
Gebruik je ook Teamspeak?
top dank je wel! inmiddels geinstalleerd. vanavond online toevallig ?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 17:25 schreef Frutsel het volgende:
Ja die zit er volgens mij bij in en anders te downen van de 7days site
Niet lang, heel effies maar... verwacht zelf donderdag- en vrijdagavond in 7 days te zitten.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 18:16 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
top dank je wel! inmiddels geinstalleerd. vanavond online toevallig ?
Ik vind het gewoon een superspel en dat zal niet snel veranderenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:56 schreef Fluppert het volgende:
Wat vind je er tot nu toe van?
Ik heb een oud collega overgehaald om 7 days te gaan spelen, hij vindt het geweldig
dat met die beer ben ik met je eens Krijg je bijna niet kapotquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:37 schreef Fluppert het volgende:
Moet zeggen dat ik sommige nieuwe dingen wel jammer vind, bijvoorbeeld de zombie beer (ding is echt achterlijk sterk, maar geeft geen meat), eten is redelijk schaars (weinig dieren) en ik mis de vele zombies in towns. Snap dat ze dat deels met die sleepers gedaan hebben maar je hebt nu niet de kans dat er ineens 20 zombies via de voordeur naar binnen komen.
Naja, als m'n medespeler wat bekender is met de game (nu dag 24) gaan we over op RWG.
Nog leuke tips voor een base?
Oeh, tof!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat met die beer ben ik met je eens Krijg je bijna niet kapot
Dat andere echter niet. Gisteravond leek wel de ene na de andere horde langs te wippen (steeds met 20 man tegelijk ofzo) Nu zal dat misschien te maken hebben met de "heat map" en het feit dat we met 3 man in één gebouw zaten maar zombies zat dus
ik speel eigenlijk alleen maar Random World Gen.... en met de nieuwe update maakt de seed bijna niet meer uit. Stadjes in overvloed, hooguit dat je startBio kut is al maakt me dat ook niet zo heel veel uit.
We hebben een tijd op difficulty 4 gespeeld en dood = dood en dus een volledige herstart van de server Nu staat ie op moeilijkheidsgraad 3 en laten we hem even doorlopen. Na wat problemen met serverhost Nitrado testen we dat ding ff wat langer om zeker te weten dat de problemen niet terugkomen.
Base Building is ook leuk en dan moet je eigenlijk nu je lol op kunnen met A16 denk ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:49 schreef Fluppert het volgende:
[..]
Oeh, tof!
Ik host de server eigenlijk altijd zelf, spelen toch altijd samen en anders eigenlijk niet.
Ben verder ook een pussy, houd niet zo van hogere moeilijkheidsgraden. Laat mij maar lekker base-builden
Heb overigens ook een tijdje gespeeld zonder zombies met creative mode om lekker te gaan bouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |