abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin woensdag 28 mei 2014 @ 08:16:05 #1
58651 crew  murp
murp
pi_140458031


“7 Days to Die” is een nieuwe survival horde crafting spel van The Fun Pimps.

7 Days to Die is een op voxel gabseerde open wereld sandbox spel dat elementen bevat uit genres zoals First Person Shooters, Survival Horror, Tower Defense en Roleplaying Games. Het spel bundelt vechten, craften, roven, mijnen, ontdekken en ontwikkeling van het personage allemaal in één spel.

Het spel speelt zich af in de nabije toekomst, waar een derde wereldoorlog de aarde verwoest. Het ergste moet nog komen... Niemand weet zeker of het de straling, de kernwapens of één van Gods beslissingen was, maar een tot nu toe onbekend virus veranderd de laatste overlevenden weldra in een leger van levende doden, die maar één doel hebben, de laatste overlevenden uitmoorden.

Je speelt één van de overlevenden die gevangen zit in de wilde wereld van zombies van het gebied Navezgane County Arizona, een van de laatste paradijzen op aard. Ironisch genoeg betekent Navezgane volgens de Apaches, die het gebied voor eeuwen bezet hadden, 'Monsterdoder' en dit vat eigenlijk kort samen wat je zal doen om te overleven en het geheim van deze infectie te ontrafelen, monsters doden...

  Forum Admin woensdag 28 mei 2014 @ 11:53:03 #2
58651 crew  murp
murp
pi_140466378
Net gekocht, altijd even wennen met zo range van dingen. Iig achter gekoken als je in desert spawnd je makkelijk clubs/crossbow kan maken. Ik heb alleen veel gravel van cinderblocks, wat kan ik daar van crafte?
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:14:42 #4
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140469610
Maar negers. Met hoeveel loop je daar rond in zo'n server dan?
  Forum Admin woensdag 28 mei 2014 @ 15:35:26 #5
58651 crew  murp
murp
pi_140470327
quote:
4s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:14 schreef RickoKun het volgende:
Maar negers. Met hoeveel loop je daar rond in zo'n server dan?
Gisteren voor het eerst gespeeld, maar het leek op 8 spelers :)
  Forum Admin woensdag 28 mei 2014 @ 15:36:16 #6
58651 crew  murp
murp
pi_140470358
Je kan ook gewoon een game beginnen en zelf hosten. Ook leuk als je met een paar vaste vrienden altijd gamed :)
pi_140480116
Mp vind ik wel ruk, bijna alles is altijd leeg ge-loot. Singleplayer is wel grappig! Nacht overleven is wel makkelijk als je via een stoel op een dak gaat. Met vrienden is dit sowieso grappiger.
pi_140481643
Ik vind het er te cartoony uitzien persoonlijk , daarom vind ik dayz ook zo tof want de wereld ziet er vrij geloofwaardig uit.
Ehmm
  maandag 21 juli 2014 @ 17:21:49 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142560917
Leeft dit nog?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_147486943
quote:
17s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:21 schreef jogy het volgende:
Leeft dit nog?
  donderdag 11 december 2014 @ 16:59:18 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147486977
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:58 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Forum Admin zaterdag 13 december 2014 @ 10:34:33 #12
58651 crew  murp
murp
pi_147636782
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 10:34 schreef murp het volgende:
ik speel het nog!
Ik heb geen signature.
  Forum Admin woensdag 17 december 2014 @ 11:58:12 #14
58651 crew  murp
murp
pi_147665829
Ik vind het een vet spel... maar snap nog niet goed hoe dat met het housebuilding zit...
verder vraag ik me af of het bugvrij is...want nadat ik voor de eerste keer dood ben spawn je met de helft van je health... maar ik krijg dat met geen mogelijkheid verder omhoog, ook niet met medikits. Klopt dat?
pi_147669284
Lol de vraag stellen is m beantwoorden he.
Er zitten inderdaad nogal wat bugs in ja, al werken developers i.t.t. zo'n DayZ nog wel actief aan de game in de vorm van updates om deze er uit te halen.
blablablabla
pi_147699041
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:15 schreef Elan het volgende:
Lol de vraag stellen is m beantwoorden he.
Er zitten inderdaad nogal wat bugs in ja, al werken developers i.t.t. zo'n DayZ nog wel actief aan de game in de vorm van updates om deze er uit te halen.
In tegenstelling tot DayZ? Dat spel is sinds een jaar uit (in alpha status) en krijg nog zeer regelmatig updates.
Ik heb geen signature.
pi_147706134
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:08 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

In tegenstelling tot DayZ? Dat spel is sinds een jaar uit (in alpha status) en krijg nog zeer regelmatig updates.
Het algemene beeld in het betreffende topic is toch iets anders. Namelijk dat de makers snel geld willen hebben verdienen en het spel verder redelijk links hebben laten liggen.
Sommige bugs zoals die glitchende zombies zitten er al meer dan een jaar in bijvoorbeeld.

Ook de regelmatige updates herken ik me totaal niet in, of ze moeten van hun zonden geleerd hebben heb het al een poosje niet gespeeld in elk geval.

Bij 7 ways maandelijks (soms) meerdere updates voor bugfix en nieuwe content ^O^
blablablabla
pi_147734712
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Het algemene beeld in het betreffende topic is toch iets anders. Namelijk dat de makers snel geld willen hebben verdienen en het spel verder redelijk links hebben laten liggen.
Sommige bugs zoals die glitchende zombies zitten er al meer dan een jaar in bijvoorbeeld.

Ook de regelmatige updates herken ik me totaal niet in, of ze moeten van hun zonden geleerd hebben heb het al een poosje niet gespeeld in elk geval.

Bij 7 ways maandelijks (soms) meerdere updates voor bugfix en nieuwe content ^O^
Ja dat beeld is er wel, en ik begrijp het deels ook want de prioritering van hun fixes snapte ik ook niet altijd. Maar het beeld wat je schetst komt van mensen die het ondanks de duidelijke alpha warning (dat het nog lang zou duren voor het voltooid is) toch gekocht hadden in de hoop dat het snel de inhoud van de mod zou hebben en dan verder zou worden uitgebouwd. Maar er is altijd duidelijk gezegd dat ze eerst de hele architectuur zouden verbouwen. De vruchten gaan ze pas vanaf nu kunnen plukken als ik de roadmap voor Q14 en heel 2015 zo zie. Ik speel het zelf ook nog niet hoor, vind de mod nog beter. Maar ze zijn nu wel lekker op stoom gekomen, ik volg het nog wel.

Maar goed, dit is het '7 days to die' en niet het DayZ topic, en die game heb ik zelf (nog) niet. On-topic weer dus :)
Ik heb geen signature.
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 17:03:54 #20
8781 crew  Frutsel
pi_150388663
Kanniet wachten tot update 11.... :P
  Moderator donderdag 2 april 2015 @ 23:14:25 #21
8781 crew  Frutsel
pi_151315917
nou de volgende grote update is er... ALPHA 11 _O_

Graphics kreeg een enorme boost met Unity 5
  Moderator donderdag 2 april 2015 @ 23:15:08 #22
8781 crew  Frutsel
pi_151316610
quote:
Lijkt bijna niet meer op de game zoals ik heb een jaar of anderhalf ben gaan spelen :D
blablablabla
  Moderator vrijdag 3 april 2015 @ 01:00:58 #24
8781 crew  Frutsel
pi_151318269
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Lijkt bijna niet meer op de game zoals ik heb een jaar of anderhalf ben gaan spelen :D
Nadeel is dat het lijkt dat je een dijk van een pc nodig hebt nu... na Unity5 :P

Zelf heb ik er nog niet zon last van, maar zie tig berichten over framerate :P
  Moderator maandag 27 juli 2015 @ 14:55:33 #25
8781 crew  Frutsel
pi_154674912
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Lijkt bijna niet meer op de game zoals ik heb een jaar of anderhalf ben gaan spelen :D
Heb je al rondgecrossed op de minibike van Alpha 12 ? :P
pi_154674952
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:55 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Heb je al rondgecrossed op de minibike van Alpha 12 ? :P
minibike?? :D holy shi..........
na de vakantie maar even checken dan, heb al een poosje niet gedaan :@
blablablabla
  Moderator maandag 27 juli 2015 @ 15:00:45 #27
8781 crew  Frutsel
pi_154675022
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:57 schreef Elan het volgende:

[..]

minibike?? :D holy shi..........
na de vakantie maar even checken dan, heb al een poosje niet gedaan :@
Ja man.. :D
stuk of 8 onderdelen nodig...en crossen maar... zit een extra basket (supermarkt winkelwagentje _O_ ) op en je hebt een bende extra ruimte nog voor je loot.
Wel wat schoonheidsfoutjes nog maar dat gaat er nog wel uit.

De beer is ook nieuw... vooral in het begin krijg je die niet kapot :')
Hij jou wel :')

graphics weer een enorme boost, weerseffecten... je krijgt tijdens een regenbui ineens een pleuris harde bliksem/donder over je kop... schrik je gewoon van :P

inventory update waardoor crafting makkelijker is, splitten van stacks etc etc
pi_154675093
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ja man.. :D
stuk of 8 onderdelen nodig...en crossen maar... zit een extra basket (supermarkt winkelwagentje _O_ ) op en je hebt een bende extra ruimte nog voor je loot.
Wel wat schoonheidsfoutjes nog maar dat gaat er nog wel uit.

De beer is ook nieuw... vooral in het begin krijg je die niet kapot :')
Hij jou wel :')

graphics weer een enorme boost, weerseffecten... je krijgt tijdens een regenbui ineens een pleuris harde bliksem/donder over je kop... schrik je gewoon van :P

inventory update waardoor crafting makkelijker is, splitten van stacks etc etc
Gaaf! ^O^
Ontwikkelaars laten het er in ieder geval niet bij zitten, zoals met een DayZ wel het geval is
blablablabla
pi_154736934
Ondertussen al 258 uur in deze game gestoken, vragen zijn welkom :)

Ik speel het nu niet heel vaak meer, maar voornamelijk omdat alpha 12 vrij buggy is, voornamelijk met de nieuwe RWG en het weer. Zelf modden is trouwens ook wel érg leuk om te doen :)
  Moderator zaterdag 1 augustus 2015 @ 08:55:42 #30
8781 crew  Frutsel
pi_154813431
Klopt. Ik heb twee mods van anderen geprobeerd. Laatste was van barinou. Sinds alpha12 nog niet. Maar de bugs neem ik voor lief. 600+ uren nu ;)
  Forum Admin zaterdag 1 augustus 2015 @ 11:13:50 #31
58651 crew  murp
murp
pi_154814757
Een tijdje geleden had ik last van vage bugs.. Stukken land dat opeens verdwijnt en dat je naar beneden valt en dat je character opeens na ewn chrash gear heb van 2uur geleden... Ik speel trouwens met z'n 3e..
pi_154816796
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 08:55 schreef Frutsel het volgende:
Klopt. Ik heb twee mods van anderen geprobeerd. Laatste was van barinou. Sinds alpha12 nog niet. Maar de bugs neem ik voor lief. 600+ uren nu ;)
Wat mij enorm blij maakte met A12 was de minibike. Nou blijkt er een bug te zijn waardoor je minibike "zomaar" door de map kan vallen en je hem kwijt bent. Dat soort bugs verpesten het toch wel, gezien je zo'n ding vaak pas rond day 30 (al dan niet later) af hebt :'(
  Forum Admin zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:05:18 #33
58651 crew  murp
murp
  Moderator zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:30:29 #34
8781 crew  Frutsel
pi_154827372
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 13:35 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Wat mij enorm blij maakte met A12 was de minibike. Nou blijkt er een bug te zijn waardoor je minibike "zomaar" door de map kan vallen en je hem kwijt bent. Dat soort bugs verpesten het toch wel, gezien je zo'n ding vaak pas rond day 30 (al dan niet later) af hebt :'(
De minibike is echt een geweldige aanwinst. Door de map vallen is me nog geen 1x gebeurd. Enige bug die ik heb is dat de storage inhoudt verdwijnt nadat je dr mee gereden hebt.

Het schijnt dat je die moet openen vanuit de 'circel' (met E ingedrukt dus) en de weg moet volgen en geen hobbels moet nemen.

En als je goed en veel zoekt in garages, auto's en toolshops kan het sneller dan 30 dagen hoor. Maar een dosis mazzel is daarbij nodig ;)
  Moderator zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:32:54 #35
8781 crew  Frutsel
pi_154827469
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:05 schreef murp het volgende:
Wat doen de mods dan?
In alpha 11 zette ik ze op mijn server louter voor de recipes. Bijna alle steen- en houtsoorten, meubels, keukenapparatuur, nieuwe wapens zoaks rocket launcher alkes was craftable. Kun je leuke huizen can bouwen.

Tevens wat andere features voor de zombies. Sommige schieten vuurballen af enzo lol

In alpha12 heb ik ze nog niet getest

In alpha 13 komt waarschijnlijk ook de rocket launcher en 5 nieuwe zombies
pi_154827532
Heb je deze al gezien dan? Vind ik wel echt briljant bedacht.
  Moderator zaterdag 1 augustus 2015 @ 22:28:18 #37
8781 crew  Frutsel
pi_154828865
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:35 schreef Fluppert het volgende:
Heb je deze al gezien dan? Vind ik wel echt briljant bedacht.
ik zag de draw bridge idd. Die andere is nieuw voor me. Als 12 straks verveelt knikker ik er wel weer wat in lol
  Forum Admin zaterdag 1 augustus 2015 @ 23:19:52 #38
58651 crew  murp
murp
pi_154830358
En spelen jullie alleen oid?
  Moderator zondag 2 augustus 2015 @ 09:33:45 #39
8781 crew  Frutsel
pi_154836670
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 23:19 schreef murp het volgende:
En spelen jullie alleen oid?
Ik speel op dit moment op een eigen server met drie anderen. Wellicht dat we later gewoon op een grote server gaan met 20 man ofzo.

Ben zelf niet van de pvp maar het is in pve ook niet grappig om te zien als anderen je bouwerk slopen om te zien of ze je kisten kunnen looten lol.
pi_154839206
Ik speelde altijd samen met 1 andere vriend, maar gezien die er enorm op uitgekeken is speel ik maar alleen :'(
  Forum Admin zondag 2 augustus 2015 @ 19:46:11 #41
58651 crew  murp
murp
pi_154848720
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 09:33 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik speel op dit moment op een eigen server met drie anderen. Wellicht dat we later gewoon op een grote server gaan met 20 man ofzo.

Ben zelf niet van de pvp maar het is in pve ook niet grappig om te zien als anderen je bouwerk slopen om te zien of ze je kisten kunnen looten lol.
grote server durf ik ook niet. Maar ik speel met 2 andere en dan is dat wel leuk.. Eerst een enorme basis maken en dan mogen de zombieskomen!
  Forum Admin zondag 2 augustus 2015 @ 19:46:37 #42
58651 crew  murp
murp
pi_154848735
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:12 schreef Fluppert het volgende:
Ik speelde altijd samen met 1 andere vriend, maar gezien die er enorm op uitgekeken is speel ik maar alleen :'(
hoe hou je dat vol?!
  Forum Admin zondag 2 augustus 2015 @ 20:08:01 #43
58651 crew  murp
murp
pi_154850005
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:46 schreef murp het volgende:

[..]

hoe hou je dat vol?!
Ik speel het nu hooguit 2x per week, voor enkele uurtjes. Als ik bezig ga dan doe ik op dit moment vrijwel niets anders dan modden en editen, en kijken hoe het uitpakt
  Forum Admin zondag 2 augustus 2015 @ 21:54:48 #45
58651 crew  murp
murp
pi_154852727
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:24 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Ik speel het nu hooguit 2x per week, voor enkele uurtjes. Als ik bezig ga dan doe ik op dit moment vrijwel niets anders dan modden en editen, en kijken hoe het uitpakt
dat is anders dan de creative modus waarbij je op de "u" alles kan bouwen?
pi_154854098
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:54 schreef murp het volgende:

[..]

dat is anders dan de creative modus waarbij je op de "u" alles kan bouwen?
Ja, wat ik o.a. veranderd heb ik de biome indeling in Random Gen. Ik vond dat er teveel desert was en te weinig forest, dus dat heb ik veranderd. Ook heb ik ervoor gezorgd dat er in de forest meer zon schijnt en het minder bewolkt is. Denk ook aan nieuwe blocks/items/gebouwen/zombies etc.
  Moderator maandag 3 augustus 2015 @ 08:41:07 #47
8781 crew  Frutsel
pi_154860891
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:42 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Ja, wat ik o.a. veranderd heb ik de biome indeling in Random Gen. Ik vond dat er teveel desert was en te weinig forest, dus dat heb ik veranderd. Ook heb ik ervoor gezorgd dat er in de forest meer zon schijnt en het minder bewolkt is. Denk ook aan nieuwe blocks/items/gebouwen/zombies etc.
Dat met die random gen klopt wel, al heb ik het gevoel dat het per map meevalt en erg verschilt.

Ik heb mezelf nog niet echt verdiept in dat modden maar dat zouden handige aanpassingen kunnen zijn. Zal t.z.t nog wel eens gebeuren denk ik :)

Wat moet ik me bij nieuwe zombies voorstellen die je gebruikt hebt?
pi_154863600
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 08:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat met die random gen klopt wel, al heb ik het gevoel dat het per map meevalt en erg verschilt.

Ik heb mezelf nog niet echt verdiept in dat modden maar dat zouden handige aanpassingen kunnen zijn. Zal t.z.t nog wel eens gebeuren denk ik :)

Wat moet ik me bij nieuwe zombies voorstellen die je gebruikt hebt?
Ik heb zelf geen nieuwe zombies gemaakt. Wat ik anderen heb zien doen is zelf hele nieuwe textures maken en die gebruiken, of zombies andere kledingstukken aangeven. Moet zeggen dat ik niet precies weet hoe dat werkt, maar het is dus mogelijk. Eigenlijk nu ook niet zo interessant, omdat er met A13 een paar nieuwe HD zombies bij komen! :D
  Moderator maandag 3 augustus 2015 @ 11:37:11 #49
8781 crew  Frutsel
pi_154863657
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:34 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen nieuwe zombies gemaakt. Wat ik anderen heb zien doen is zelf hele nieuwe textures maken en die gebruiken, of zombies andere kledingstukken aangeven. Moet zeggen dat ik niet precies weet hoe dat werkt, maar het is dus mogelijk. Eigenlijk nu ook niet zo interessant, omdat er met A13 een paar nieuwe HD zombies bij komen! :D
Ik zag in de mod van Barinou wel 'andere' zombies. Bijv die vuurspuwende. (in de reguliere zijn dat die cops die spuwen) en ook de Burning zombies kunnen met vuur spuwen. Tevens had je ook crawlers in de vorm van nurses of bloated gasten...

Ben benieuwd hoe lang het nu duurt tot A13... :P
pi_154863759
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik zag in de mod van Barinou wel 'andere' zombies. Bijv die vuurspuwende. (in de reguliere zijn dat die cops die spuwen) en ook de Burning zombies kunnen met vuur spuwen. Tevens had je ook crawlers in de vorm van nurses of bloated gasten...

Ben benieuwd hoe lang het nu duurt tot A13... :P
Ja, dat soort dingen inderdaad. Ik gok op eind augustus/begin september. TFP hebben duidelijk gezegd dat ze update intervallen korter willen maken, dus niet dat we weer enkele maanden met dezelfde build zitten.
  Moderator maandag 3 augustus 2015 @ 12:02:58 #51
8781 crew  Frutsel
pi_154864152
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:42 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Ja, dat soort dingen inderdaad. Ik gok op eind augustus/begin september. TFP hebben duidelijk gezegd dat ze update intervallen korter willen maken, dus niet dat we weer enkele maanden met dezelfde build zitten.
Dat wordt dan weer de server resetten en opnieuw beginnen *O* :P
  Moderator maandag 3 augustus 2015 @ 14:07:31 #52
8781 crew  Frutsel
pi_154866625
Spel was trouwens in de sale (vandaag nog zie ik)... 11.50 euro nu... of 18.50 voor een 2-pack op Steam
  Moderator woensdag 5 augustus 2015 @ 14:57:02 #53
8781 crew  Frutsel
pi_154927649
Gisteren lekker bezig met huisje bouwen komen er ineens 8 van die kakhonden op me af...
rennen, vechten, bandages, schreeuwen, vechten, bandages, etc etc...
heb ik ze uiteindelijk alle 8 verslagen en nog 2 hitpoints over... ik best trots dat ik dat overleefd had, slaat zon kutnurse me in mijn nek :')
pi_155013239
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:57 schreef Frutsel het volgende:
Gisteren lekker bezig met huisje bouwen komen er ineens 8 van die kakhonden op me af...
rennen, vechten, bandages, schreeuwen, vechten, bandages, etc etc...
heb ik ze uiteindelijk alle 8 verslagen en nog 2 hitpoints over... ik best trots dat ik dat overleefd had, slaat zon kutnurse me in mijn nek :')
_O- _O-

Heerlijk, day 6 met dog hordes :D
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:10:04 #55
8781 crew  Frutsel
pi_155323565
Zie net dat Barinou zijn mod niet meer update helaasch.

Maar goed, binnenkort maar es die andere proberen. Wat een verschil zit er op die minibikes als je eenmaal een betere motor hebt. Heb nu een groene motor + accu, paarse wielen en mandje en blauwe seat, handlebars en chassis. Dat ding vliegt letterlijk nu over bergen heen :D
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 16:35:37 #57
8781 crew  Frutsel
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 14:20:43 #58
8781 crew  Frutsel
pi_158105065
quote:
I’m a big fan of emergent game play and its hard to see what happened here because I don’t want to get to close to that bear, but a zombie attacked the bear and the bear tore the zombies legs up and the zombie turned into a crawler. He then sensed me and came after me.

We added some new zombie sounds and it felt very fresh hearing some new ones mixed in. We still use the old sounds too so there is simply more variety.

We’re working hard on finishing things up and preparing for the release. It’s looking like late this week, Thursday or Friday. Release notes should come in a couple days. I’ll try to post a forge video before the release, just to get you guys warmed up. It’s very easy to use, but completely different than it used to be.
GET READYYYYY

  Forum Admin zondag 13 december 2015 @ 07:38:22 #59
58651 crew  murp
murp
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 15:36:25 #60
8781 crew  Frutsel
pi_158260503
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 07:38 schreef murp het volgende:
Het is zover!
Oppassen voor Murp en dr landmijnen
pi_158543069
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:36 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Oppassen voor Murp en dr landmijnen
haha....ja dat is een gevaarlijke combinatie :P
Mother, sleep / Dream our lives
Our roots your soul / Our leaves your bed.
  Forum Admin zaterdag 26 december 2015 @ 19:24:22 #62
58651 crew  murp
murp
pi_158546657
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 16:14 schreef Mystic4Life het volgende:

[..]

haha....ja dat is een gevaarlijke combinatie :P
:D
pi_158684106
Ik weet het niet meer, al die nieuwe mechanics.. warmte, kou en natheid, nieuwe menu's en tons of new features.. ik zie door de bomen het bos niet meer en dat weerhoud me om te spelen -O-
  Moderator zondag 27 maart 2016 @ 16:30:19 #64
8781 crew  Frutsel
pi_160979069
Alpha 14 is uit

Weer een grafische boost met veel minder lag :)
en een quest systeen
Skills + Perks op de schop

nog wel landmijnen voor murp
  Moderator dinsdag 29 maart 2016 @ 12:02:54 #65
8781 crew  Frutsel
pi_161019786
Nice...ratelslangen gaan volgen :D :o
  zaterdag 25 juni 2016 @ 09:09:51 #66
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_163283275
Ps4 release ?

http://blog.us.playstatio(...)ives-june-28-on-ps4/

Totaal niet gehoord van deze game. Is het wat ?
You dont believe me ? Read this line again.
  Moderator zaterdag 25 juni 2016 @ 14:06:44 #67
8781 crew  Frutsel
pi_163287362
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 09:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ps4 release ?

http://blog.us.playstatio(...)ives-june-28-on-ps4/

Totaal niet gehoord van deze game. Is het wat ?
ik vind van wel... als je van het zombie survival / crafting genre houdt
  Moderator vrijdag 7 oktober 2016 @ 10:17:24 #68
8781 crew  Frutsel
pi_165807837
Alpha 15 is gisteren gelanceerd....

volledige release note...
http://7daystodie.com/alpha-15-release-notes/
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 17:23:31 #69
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_165813864
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 10:17 schreef Frutsel het volgende:
Alpha 15 is gisteren gelanceerd....

volledige release note...
http://7daystodie.com/alpha-15-release-notes/
niet voor Console dacht ik ?
Binge-watcher
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 17:52:16 #70
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_165814441
Op de ps4 was het om te huilen. Op launch gehaald, 3 weken later weer ingeruild. :')
You dont believe me ? Read this line again.
  Forum Admin zondag 9 oktober 2016 @ 10:33:39 #71
58651 crew  murp
murp
pi_165847682
is er trouwens een optie om bij elkaar te spawnen? Dit is echt niet normaal meer ;(
  Moderator zondag 9 oktober 2016 @ 13:23:34 #72
8781 crew  Frutsel
pi_165850273
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2016 10:33 schreef murp het volgende:
is er trouwens een optie om bij elkaar te spawnen? Dit is echt niet normaal meer ;(
speel je navezgane of random?
  Forum Admin zondag 9 oktober 2016 @ 14:28:57 #73
58651 crew  murp
murp
pi_165851696
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 13:23 schreef Frutsel het volgende:

[..]

speel je navezgane of random?
random
  Moderator zondag 9 oktober 2016 @ 20:12:59 #74
8781 crew  Frutsel
pi_165858112
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2016 14:28 schreef murp het volgende:

[..]

random
Random heb ik nog niet geprobeerd. Schijnt niet alles in te zitten wat in navezgane zit
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 09:04:34 #75
8781 crew  Frutsel
pi_165867573
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2016 14:28 schreef murp het volgende:

[..]

random
Gisteravond geprobeerd met vier man.

Eentje kwam op 0,5 km naast me, de andere 2 zaten op 2.7 km maar ook vlakbij elkaar...
  Moderator maandag 6 maart 2017 @ 15:44:01 #76
8781 crew  Frutsel
pi_169331068
Nog heel effies in de sale op Steam....

1 voor 9,20 euro of 2 exemplaren voor 14,80 euro...

Denk dat na de uitbreiding van Alpha 16 hij lange tijd niet meer zo goed koop zal zijn...
  Moderator maandag 6 maart 2017 @ 15:44:21 #77
8781 crew  Frutsel
pi_169331072
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2016 14:28 schreef murp het volgende:

[..]

random
Valmod al eens geprobeerd? :P
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:58:49 #78
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_169349898
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Valmod al eens geprobeerd? :P
Starvation mod is ook heel gaaf! met nieuwe dieren, zombies, en nieuwe crafting items.

Zijn er mensen die 7 days to die op een server spelen? heb alleen nog maar offline gespeeld. en zoek nu nieuwe uitdaging met andere spelers!?
Binge-watcher
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 13:44:21 #79
8781 crew  Frutsel
pi_169350674
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:58 schreef benjamin15 het volgende:

[..]

Starvation mod is ook heel gaaf! met nieuwe dieren, zombies, en nieuwe crafting items.

Zijn er mensen die 7 days to die op een server spelen? heb alleen nog maar offline gespeeld. en zoek nu nieuwe uitdaging met andere spelers!?
Goeie tip, die ga ik eens bekijken en is misschien wat voor de volgende wipe :)

We spelen zelf met een paar mensen op een server, password protected, omdat we met name slechte ervaringen hebben op public servers met hackers/cheaters. en we zijn nog flink aan het testen dus wipen nogal eens :') Zelf hadden we een regel bedacht dat als er iemand doodging er een wipe moest komen... maar dat werd nogal sneller dan we dachten :') Max dag 13 ofzo :D

Op dit moment draait Valmod + Magoli Combopack op onze server.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 15:57:57 #80
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_169353154
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Goeie tip, die ga ik eens bekijken en is misschien wat voor de volgende wipe :)

We spelen zelf met een paar mensen op een server, password protected, omdat we met name slechte ervaringen hebben op public servers met hackers/cheaters. en we zijn nog flink aan het testen dus wipen nogal eens :') Zelf hadden we een regel bedacht dat als er iemand doodging er een wipe moest komen... maar dat werd nogal sneller dan we dachten :') Max dag 13 ofzo :D

Op dit moment draait Valmod + Magoli Combopack op onze server.
dat klinkt wel leuk! spelen jullie dan voornamelijk samen? of is het ook dat jullie samenwerken? Is er een mogelijkheid om te joinen ?
Binge-watcher
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 16:52:58 #81
8781 crew  Frutsel
pi_169354061
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:57 schreef benjamin15 het volgende:

[..]

dat klinkt wel leuk! spelen jullie dan voornamelijk samen? of is het ook dat jullie samenwerken? Is er een mogelijkheid om te joinen ?
We doen met name PVE en werken wel samen ja... veelal niet in hetzelfde huis maar wel vlakbij elkaar om te ondersteunen of we bouwen er een fort omheen.

We zijn ook niet met superveel spelers hoor

Op dit moment draait Valmod Overhaul en Magoli combopack op de server. Ken je die? Overhaul is nogal een uitdaging namelijk.... server difficulty staat op 3 (op schaal van 5).

Ik zal vanavond ff balletje opgooien wat we willen aangezien het soms wel leuk is om wat meer volk op de server te krijgen, anderzijds denk ik dat je dan ook meer commentaar krijgt als er weer een 'wipe' is geweest :P

Gebruik je ook Teamspeak?
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 16:53:56 #82
8781 crew  Frutsel
pi_169354087
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2016 14:28 schreef murp het volgende:

[..]

random
Kom je ook weer meedoen? :P
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:19:16 #83
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_169354638
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:52 schreef Frutsel het volgende:

[..]

We doen met name PVE en werken wel samen ja... veelal niet in hetzelfde huis maar wel vlakbij elkaar om te ondersteunen of we bouwen er een fort omheen.

We zijn ook niet met superveel spelers hoor

Op dit moment draait Valmod Overhaul en Magoli combopack op de server. Ken je die? Overhaul is nogal een uitdaging namelijk.... server difficulty staat op 3 (op schaal van 5).

Ik zal vanavond ff balletje opgooien wat we willen aangezien het soms wel leuk is om wat meer volk op de server te krijgen, anderzijds denk ik dat je dan ook meer commentaar krijgt als er weer een 'wipe' is geweest :P

Gebruik je ook Teamspeak?
Zeker heb ik teamspeak. en de valmod overhaul. Magoli combopack dan weer niet. zit deze combopack ook bij de 7d2d launcher?
Binge-watcher
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 17:25:47 #84
8781 crew  Frutsel
pi_169354734
Ja die zit er volgens mij bij in en anders te downen van de 7days site
  dinsdag 7 maart 2017 @ 18:16:43 #85
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_169355478
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:25 schreef Frutsel het volgende:
Ja die zit er volgens mij bij in en anders te downen van de 7days site
top dank je wel! inmiddels geinstalleerd. vanavond online toevallig ?
Binge-watcher
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 18:43:24 #86
8781 crew  Frutsel
pi_169355886
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 18:16 schreef benjamin15 het volgende:

[..]

top dank je wel! inmiddels geinstalleerd. vanavond online toevallig ?
Niet lang, heel effies maar... verwacht zelf donderdag- en vrijdagavond in 7 days te zitten.
pi_173157544
Kickje! Nog alpha 16 spelerts? :)
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:13:10 #88
8781 crew  Frutsel
pi_173157688
bijna elke dag :P

edit: das niet waar want ik was drie weken met vakantie en kon niet spelen :(
pi_173158799
Wat vind je er tot nu toe van?

Ik heb een oud collega overgehaald om 7 days te gaan spelen, hij vindt het geweldig :D
  Forum Admin dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:10:58 #90
58651 crew  murp
murp
pi_173159091
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:06 schreef Fluppert het volgende:
Kickje! Nog alpha 16 spelerts? :)
Ja!
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:11:55 #91
8781 crew  Frutsel
pi_173159114
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:56 schreef Fluppert het volgende:
Wat vind je er tot nu toe van?

Ik heb een oud collega overgehaald om 7 days te gaan spelen, hij vindt het geweldig :D
Ik vind het gewoon een superspel en dat zal niet snel veranderen :P
op naar de 2000 uur O+
pi_173159639
Moet zeggen dat ik sommige nieuwe dingen wel jammer vind, bijvoorbeeld de zombie beer (ding is echt achterlijk sterk, maar geeft geen meat), eten is redelijk schaars (weinig dieren) en ik mis de vele zombies in towns. Snap dat ze dat deels met die sleepers gedaan hebben maar je hebt nu niet de kans dat er ineens 20 zombies via de voordeur naar binnen komen.

Naja, als m'n medespeler wat bekender is met de game (nu dag 24) gaan we over op RWG.
Nog leuke tips voor een base? :)
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:44:15 #93
8781 crew  Frutsel
pi_173159773
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:37 schreef Fluppert het volgende:
Moet zeggen dat ik sommige nieuwe dingen wel jammer vind, bijvoorbeeld de zombie beer (ding is echt achterlijk sterk, maar geeft geen meat), eten is redelijk schaars (weinig dieren) en ik mis de vele zombies in towns. Snap dat ze dat deels met die sleepers gedaan hebben maar je hebt nu niet de kans dat er ineens 20 zombies via de voordeur naar binnen komen.

Naja, als m'n medespeler wat bekender is met de game (nu dag 24) gaan we over op RWG.
Nog leuke tips voor een base? :)
dat met die beer ben ik met je eens :D Krijg je bijna niet kapot

Dat andere echter niet. Gisteravond leek wel de ene na de andere horde langs te wippen (steeds met 20 man tegelijk ofzo) Nu zal dat misschien te maken hebben met de "heat map" en het feit dat we met 3 man in één gebouw zaten maar zombies zat dus :)

ik speel eigenlijk alleen maar Random World Gen.... en met de nieuwe update maakt de seed bijna niet meer uit. Stadjes in overvloed, hooguit dat je startBio kut is al maakt me dat ook niet zo heel veel uit.

We hebben een tijd op difficulty 4 gespeeld en dood = dood en dus een volledige herstart van de server :') Nu staat ie op moeilijkheidsgraad 3 en laten we hem even doorlopen. Na wat problemen met serverhost Nitrado testen we dat ding ff wat langer om zeker te weten dat de problemen niet terugkomen.
pi_173159862
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]

dat met die beer ben ik met je eens :D Krijg je bijna niet kapot

Dat andere echter niet. Gisteravond leek wel de ene na de andere horde langs te wippen (steeds met 20 man tegelijk ofzo) Nu zal dat misschien te maken hebben met de "heat map" en het feit dat we met 3 man in één gebouw zaten maar zombies zat dus :)

ik speel eigenlijk alleen maar Random World Gen.... en met de nieuwe update maakt de seed bijna niet meer uit. Stadjes in overvloed, hooguit dat je startBio kut is al maakt me dat ook niet zo heel veel uit.

We hebben een tijd op difficulty 4 gespeeld en dood = dood en dus een volledige herstart van de server :') Nu staat ie op moeilijkheidsgraad 3 en laten we hem even doorlopen. Na wat problemen met serverhost Nitrado testen we dat ding ff wat langer om zeker te weten dat de problemen niet terugkomen.
Oeh, tof!
Ik host de server eigenlijk altijd zelf, spelen toch altijd samen en anders eigenlijk niet.
Ben verder ook een pussy, houd niet zo van hogere moeilijkheidsgraden. Laat mij maar lekker base-builden :@

Heb overigens ook een tijdje gespeeld zonder zombies met creative mode om lekker te gaan bouwen :+
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:02:30 #95
8781 crew  Frutsel
pi_173160080
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:49 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Oeh, tof!
Ik host de server eigenlijk altijd zelf, spelen toch altijd samen en anders eigenlijk niet.
Ben verder ook een pussy, houd niet zo van hogere moeilijkheidsgraden. Laat mij maar lekker base-builden :@

Heb overigens ook een tijdje gespeeld zonder zombies met creative mode om lekker te gaan bouwen :+
Base Building is ook leuk en dan moet je eigenlijk nu je lol op kunnen met A16 denk ik :)

Ik ben helaas lang niet zo creatief dan andere 7days spelers want als ik sommige gebouwen soms zie dan denk ik echt: WTF WOW...HOE...
maar dan heb ik het gevoel met Minecraft bezig te zijn en juist de combinatie van survival en base-building spreekt mij erg aan.
Niets leuker om je huis te bouwen en een klap in je nek te krijgen van een nurse :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')